Myślałem, ale BMW dużo pali, dlatego mniej przyglądałem się tej marce, aczkolwiek w ulubionych miałem jakieś egzemplarze, tylko daleko ode mnie to, że dużo pali to jest mit. owszem benzynowe silniki mają sześć cylindrów, także te spalanie według praw fizyki musi być nieco większe, ale można kupić z silnikiem diesla, który jest dosyć oszczędny. Ogólnie...
Narazie nic nie rozgrzebuje. Jak 2 bezpieczniki masz sprawne od LPG to , przyjeżdżaj do polandi i naprawiaj , za wiele nie zdziałasz. I nie płacz że 2.8 dużo pali!!!!!!
Spalanie już znacznie spadło , chociaż kiedyś miał o litr mniejsze, natomiast po ostatnim tankowaniu zaczął szarpać i dosyć mocno klekotać. Co ciekawe pod obciążeniem przy przyśpieszaniu nawet z pełnym gazem chodzi OK wolne obroty też nie najgorzej , natomiast jak silnik pracuje na obrotach rzędu 1500 - 3000 obr. to niesamowicie przerywa, biały dym...
Sonda to prosta sprawa - wystarczy miernik (a najlepiej oscyloskop). Problem w tym, że aby stwierdzić niesprawność sondy to musisz mieć pewność, że z resztą silnika jest wszystko ok, chyba że napięcie z sondy będzie jakieś absurdalne. Jeśli masz tytanową napięcie będzie wahało się od 0 do 5v, jeśli cyrkonowa od 0 do 1V - przebieg przypominający sinusoidę....
WITAM moja odpowiedz jest taka : co wybrac malucha czy bmw maluch tani mało pali - powoli jezdzi,niewygodny bmw drogi,dużo pali - wygodny analogia polshit-tani ale nie ma nic konkretnego po 1 miesiacu czasu masz go dość,ale jest za pużno bo musisz dwa lata płacic syfra-drogi ale jest co ogladac liga polska ,filmy ,hbo,itp.po kilku miesiacach masz go...
Mi gdyby tak auto paliło na sekwencji kazałbym wyrzucic instalacje i zwrot kasy - miało być tak a nie jest... proste. A swoja drogą to dziwne - nie powinno tak być. Za dużo pali.
Byś może był zimny silnik , sprawdź sondę miernikiem sond czy oscyluje. Po drugie jaką masz sondę. I od kiedy tak się stało że pali dużo, i nie jedzie. Dodano po 5 Takie auto ogarnia się w 2 godziny.
Mam wielką prośbę proszę mi odpowiedzieć ile rzeczywiście powinno pali bmw x3 2.0d 150 KM z 2005 roku.Kupiłem 2 tygodnie temu taki samochód ale wydaje mi się że trochę za dużo pali. Z góry dziękuję
Potrzebuję przerobić sterowniki od m73b54 tak żeby auto paliło bez ews Przyślij zrobi się . Czy jak tam chcesz to ogarnąć. Ale dużo taniej jest dorobić klucz.
OK, dzięki - podjadę do serwisu. Czy autko teraz faktycznie pali tak dużo jak wskazuje ?
na oryginalnej kości ze sprawną sondą nie było lepiej
Kolego szymon7x7x7 zaglądam czasem do tego tematu. Nie wypowiadam się, bo dopiero niedawno kupiłem swój pierwszy samochód. Ale swoimi wypowiedziami się ośmieszasz. Kupując tani samochód głównym założenie jest takie, że ma jeździć i być tani także w eksploatacji. A Ty ciągle marudzisz tylko że Punta brzydkie, a BMW piękne. Wygląd to rzecz gustu i kiedy...
Której generacji masz LPG? Trochę dużo pali jak na 1,6 chyba ze jeździsz tylko po mieście. Moje 320i pali 10l gazu przy niezbyt delikatnej jeździe. Możliwe jest też ze instalacja LPG miesza CI w mapach paliwa. Odepnij akumulator, zewrzyj klemy ze sobą i przekręć kluczyk na 2 pozycje. Zostaw tak na 10-15 min. Potem zapal samochód na benzynie i nie włączaj...
Bmw 520 24v silnik dużo pali i nie ma mocy ,czujnik temperatury ,przepływomierz ,TPS,ciśnienie paliwa , sprawdzone ,świece nowe , ,sonda lambda 5 voltowa, próbkuje ,zastanawia mnie trochę że czasami staje przy ~ 4,4v na biegu jałowym na jakieś 2 sekundy ,na wysokich obrotach wartości zmieniają się czasem 4.5v ,3.2v ,2.4v niżej nieschodzi tak przez jakieś...
Przecież pisałem wyżej, że mam busa 4x4 i nie pali dużo ... Zgroza
więc tak , to będzie mój pierwszy samochód . Jeździłem wcześniej brata bmw e36 328 samochód bardzo dynamiczny ale za dużo pali jak na mój portfel . Początkowo myślałem o e39 ale nie wiem czy nie wolał bym czegoś mniejszego , zgrabniejszego a przede wszystkim młodszego
Mam BMW 740 E38 silnik 4000 V8 - auto dużo pali i jest słaby w dolnym zakresie obrotów powyżej 3500 wmiare przyspiesza a do 3500 jak dwu litrówka.Byłem na komputerze i wyskoczył błąd " Czujnik fazowy poza zakresem" nie idzie usunąć tego błędu . Sprawdzono czujnik oraz jego obwód - chłopaki rozłozyli ręce a auto dalej nie chodzi.
dzisiaj zrobiłem interfejs do al700 i okazało się że mam zepsuty reduktor, i 300 zł muszę wywalić :( , auto paliło mi 14 l na 100km w mieście, motor 1,8 l bmw. Co Wy na to :)
Auto pali 3 razy przekręcam kluczyk i nie więcej jak 6 sekund kręcenia rozrusznikiem(na niebieskim polu). Na zimnym pali na dotyk, na gorącym też. Mocy ma dużo więcej, lepiej sie zbiera i mniej pali zadowolony jestem w 80 %. Chciałbym żeby zawsze paliła na tyka :)
Witam. Niebawem będę posiadał około 12tyś i chcę nabyć auto. Problem w tym że nie bardzo się na tym wszystkim znam, podoba mi się audi i bmw a4/b-3. Jestem studentem, szukam auta które w miarę ładnie wygląda i nie pali dużo. Nie musi być szybki czy jakiś tam sportowy aby był zadbany i nie obity :) Najlepiej benzyna + LPG Bardzo proszę o porady , potrzebuje...
Ogólnie za mało danych, żeby zobaczyć coś na schematach. Dodatkowo z doświadczenia wiem, że takie modele jak e39 często mają dużo przeróbek, dokładanych kabli, modernizacji oświetlenia, audio itp. nie działała pompka spryskiwaczy weź rozwiń to jakoś. Nie działała i co po wyjęciu tego bezpiecznika? Pompka działa? Nie bardzo rozumiem ten fragment.
Jest w czołówce nowych silnik się psujacych ale zobaczmy tak naprawdę ile tego jest na świecie. To tak jak z telewizorami Samsunga psują się jak wszystko ale strzelam 50% sprzedaży to w/ w firma a reszta to reszta😆 1.6 thp i jakiś tam jego odpowiednik w oplu 1.6 turbo też potrafili fajnie na 3 czy 4 garnku zjarac zawory czy wypalić tłok. A nowe...
Auto jak w temacie miało problemy z odpaleniem gdyż trzeba było dłużej kręcić i czasem lubił zgasnąć w czasie jazdy po odpuszczeniu gazu. PO wstępnych oględzinach okazało się że na przezroczystym wężu zasilającym silnik w paliwo w miejscu filtra paliwa po odpaleniu widać dużo bąbelków powietrza idących w kierunku silnika. po około minucie od odpalenia...
wydaje mi się że to nie problem gazu lecz dolotu lub jakiś czujnik. Moje Audi też dużo pali ok 13-15 ale 2.6 i też podejrzewam jakiś czujnik. A Vagiem sprawdzany samochód?
nie kupuj Volvo, ja mam i nie chcę, żeby inni mieli:P, a więc psuje się, dużo pali i w ogóle w ogóle:D Nie kupuj:P
Jeśli dużo pali to może prosty sposób z analizą spalin coś podpowie. Ja tam bym się czepiał ciśnienia wtrysku. Jak na mnie to jest zbyt wysokie i już.
Poluzuj rurki na wtryskach. Kręcąc silnikiem złapiesz takie położenie, że pompka w baku przeleje na wtryskiwacz. Zakręcasz tą rurkę i kręcisz silnikiem do następnego wtrysku. 1342 kolejność. Inaczej będzie dużo kręcenia, a i pompa VP może nie wydolić. Pompkę uruchamiałem plusem na bezpieczniku.
Mam BMW e46 316i 1.8B silnik n42 2004r Mój problem polega na tym że samochód bardzo ciężko pali z rozrusznika na zimnym silniku bo na ciepłym jest dużo lepiej , to znaczy że czasem zapali a czasem nie , lecz z popychu pali od razu. Po przejechaniu 1km zapala się check engine i auto nie ma wcale mocy i na biegu jalowym strasznie nim telepie. Na komputerze...
Praktycznie mam to odkąd kupiłem auto ale zawsze mi się wydawalo że za dużo pali. Ale porównania nie mam. jeśli nie masz innego pomysłu to sprawdzę to. A na komputerze nie powinen wyskoczyć błąd sondy?
Moje BMW E36 318i pali w trasie 10,5l/100km i w mieście 14-16l/100km (LPG). Wydaje mi się że nie jest to jakieś wygórowane spalanie biorąc pod uwagę moją ciężką noge.
nie są takie same w przełożeniu ale 2.0 ładnie się zbiera na tym dyfrze pali gume jak wściekła, a tak ogulnie to mam dużo gratów od e36 i blacharka i mechanika318i jak coś potrzeba pisać taniej niż na allegro
Jeżeli ktoś jeździ 3 tyś km miesięcznie to ile musi zarabiać, żeby zalewac to auto jak pali mu 125 l/100km? Chyba więcej niż nasza średnia krajowa.😄😄😄. Impreza lekko podkuta przy upalaniu nie schodzila z 40l a myślę że i pod 70l w Borsku można było spalić, bmw 4.0 v8 pali gdzieś w okolicach 50l. I kilka kompletów opon. Także...
Ja nie mówie, że nie są wartymi uwagi! Są jak najbardziej, e34 moze być faktycznie tańsze w eksploatacji od e39, pod warunkiem, że DOBRZE KUPIMY, bo największym wrogiem używanego auta jest jego poprzedni właściciel... Nie ma co ukrywać, teraz większość kupujących chciałaby diesla, a najgorzej jest, jak ktoś używał wcześniej benzynkę i uważał, że mu...
Witam Mam problem z moim autem BMW e46 2002r z silnikiem n42b20 - 143km, valvetronic. Walczę z błędem nr 272c, 272d - zbyt uboga mieszanka paliwa na niskich obrotach. Wymieniłem już wszystko co jest związane z tworzeniem mieszanki paliwowej oraz wszystkie uszczelnienia kolektora dolotowego łącznie z odmą. Czy silniczek serwomotoru valvetronica może...
Potrzebuje wsparcia. Przepływomierz ma na jałowym od dłuższego czasu powiedzmy 2 lat większe wskazania chwilowe niż oczekiwane. Np 521 do 278. Podczas rozpędzania wartości się prawie że wyrównują. Po odpięciu wtyczki zero zmiany. Auto jeździ normalnie nie pali więcej, wypala dpfa. Jedyny problem to od jakiegoś czasu pojawia się błąd 4501 za duża ilość...
Ehhh dziady. To jest właśnie typowa polska rzeczywistość - pół baku paliwa to przecież strasznie dużo kasy. To lepiej odłączyć pompkę i jeździć z pustym zbiornikiem tak? A myślicie że jak sucha pompa wisi w baku to jej dobrze robi? Nie stosować żadnych odcięć tylko dać pompie normalnie pracować, już nawet nie pół baku, powyżej rezerwy spokojnie starczy.
Ja mam t4 2,5 litra spalanie miałem około 20 litrów w mieście ,wydawało mi się że za dużo i faktycznie ,po wymianie wtryskiwaczy gazu spalanie spadło do 15 litrów przy jeździe mieszanej, a znajomy ma BMW 3 litry i też mu pali 15 litrów . Myślę że po dokładnej regulacji gazu też możesz zejść do 15 litrów.
jestem nowy wiec prosze o wyrozumialosc.Mam bmw e39 520i automat Problem polega w tym ze auto duzo pali czyli okolo 16 17 gazu i 13 benzyny.Bylem juz u nie jednego "szpeca"wycieli juz nawet katy ,sondy,wanosy wszystko jest ok . Kilka dni temu zawiozlem do jeszcze jednego ktory przetestowal dwie bmw programem CDiF2(jesli dobrze napisalem)Wedlug wykresow...
Biorąc pod uwagę zarówno przedstawione tutaj opinie, jak i opinie z innych for, a także użytkowników, sprecyzowałem wymagania i cenę. Do wydania na sam zakup będę miał 14 000 zł. W grę wchodzą tylko zarejestrowane w Polsce. Ograniczyłem się do następujących samochodów: 1. BMW E46, benzyna 1.8. Miałem okazję się tym przejechać i mocy jest znacznie więcej...
Proponuję vw tdi.Podobno pali 5l/100. Gazowanie 1.6 to dla mnie żenada.Robiąc codzień 100km a więc rocznie 36.000km oszczędzasz 15pln.Jednak jak robisz średnio 25 km to oszczędzasz3 zygle plus jakieś 70groszy.I to właśnie jest żenujące. Zawsze można zamontować znaczek bmw na vw.I dużo taniej.
Witam mój problem polega na tym,ze zaczął hałasować łańcuszek rozrządu i kilka popychaczy hydraulicznych po rozebraniu okazało się,że ślizgi łańcuszka były do wymiany.Po wymianie ślizgów napinacza i popychaczy silnik odpalił pracuje,ale lewa fałka pracuje może na 30-40%. Brakuje jej mocy czuć niespalone paliwo i ogólnie bardzo dużo pali.Elektryk stwierdził,że...
Witam Szanowne Grono. Mam problem z samochodem klienta - jest to BMW 123d z silnikiem N47 2.0d. Auto zapisuje błąd: 42F2 - Changeover rail - pressure control MeUn w sterowniku silnika Samochód wówczas dużo pali i nie jest taki dynamiczny jak powinien. W aucie wymieniłem: - 4 wtryski na nowe BOSCH - zawór regulacji na listwie common rail - nowy - zawór...
Koledzy podałem te 10l dlatego bo szukam samochodu w miarę ekonomicznego bo powyżej 10 to pali m.in bmw 46 mojego znajomego w mieście 12-13 lpg a bmw raczej nie jest ekonomiczne. To są właśnie stereotypu - BMW ma dużo palić i być drogie w utrzymaniu.. Ktoś tutaj wspomniał ze zagazował 1.0 w Toyocie.. Nie wierzę, że jest w stanie poniżej 15 litrów LPG...
Spalanie tego silnika mieści się w normie, duży silnik dużo pali, co do ekonomizera, pomyśl, hamujesz silnikiem spalanie spada, prędkość spada spalanie rośnie, proste, bo komputer oblicza spalanie na podstawie czasu wtrysku ( szeroko pojęte obciążenie silnika) oraz prędkości pojazdu.
To już lepiej tą Octavię, Audi będzie zarżnięte przez jakiegoś atechnicznego chama. Poza tym silnik 1.8 bez turbo rewelacyjny nie jest, pali dużo i jeździ średnio. Lepiej ten 2.0 i Octavię, model mało poszukiwany przez młodych-gniewnych z niskim budżetem na bieżące naprawy i utrzymanie pojazdu.
Gdyby było inaczej silniki z turbo paliłyby więcej od wolnossących przy tej samej pojemności. I tak jest tylko cip...aci użytkownicy TDI jeżdżą na wolnym powietrzu , jak przyciśniesz w 1,9 TDI to w 8 l/100km trudno się zmieścić. SDI dużo mniej pali w porównaniu do TDI tej samej mocy. Moment w TDI jest na siłę spłaszczany, naturalny przebieg możesz...
Jest jeszcze Mazda 929, Nissan Skyline :D Forda Sierra ma mój kumpel silnik 2.0 122km pali mu z 12 do 15 w mieście więc ekonomiczny nie jest. Ładnie idzie... "Ładnie idzie" to dużo pali, nic tu dziwnego nie ma. niestety trzeba się liczyć z wymianą sprzęgła po pewnym czasie:) Po pewnym czasie w każdym samochodzie trzeba to zrobić. W jednym po 5 innym...
Dla spokojniejszej głowy można odłączyć czujnik położenia wałka rozrządu ale otwór trzeba czymś zaślepić, np. korkiem od wina. Czasy otwarcia wtrysków - trudno coś powiedzieć, ale skoro są krótkie to silnik dostaje mniej paliwa ponieważ sonda w spalinach wykrywa dużo tlenu. Auto mało pali i jest ekonomiczne. Pisałeś że auto było sprawdzane pod kątem...
W serwisie mechanik przyglądał się tylko instalacji i zauważył te pękniecie obudowy.Na kompie poza błędami męczyli jeszcze silnik i sprawdzali parametry w trakcie pracy nic nie niepokojącego nie zauważyli.Sondę odpinałem w celu sprawdzenia nie pomagało zresztą jak by była uwalona palił by dużo gazu jak na to auto pali mało.Przepływomierz nie wyjdzie...
Witam. Mam problem polegający na niedogrzewaniu się silnika w moim bmw e 36. Myślałem, że to wina termostatu, który cały czas jest otwarty i zamiast stopniować przepływ na duży obieg, to ciecz cały czas krąży na dużym. Przyczyna jest prosta jak się dzisiaj okazało. Po zdjęciu termostatu okazało się, że gdy jest całkowicie zamknięty to ciecz przedostaje...
Witam kolegów nie zakładam nowego tematu bo ten urwał się bez rozwiązania a mam identyczny problem z identycznym samochodem. Generalnie jak kupiłem samochód to na gazie chodził bez problemu a na benzynie zimny się dławił, ciężko było odpalić na benzynie- łapał na dotyk ale od razu gasł, po kilku próbach silnik telepiąc się w końcu załapywał równą pracę,...
Witam posiadałem golfa i bmw i powiem ci opinie o tych samochodach pierw BMW samochód dla facetów bez jaj co muszą sobie przedłużyć męskość motor 1.6 za słaby do tego nadwozia pochłania dużo paliwa a nic nie pokazuje rdzewieje wszędzie progi itd do 100 km/h przyśpiesza jak polonez dużo ryku i nic więcej powyżej tej prędkosci zapomnij o wyprzedzaniu...
mam silnik 6 cylindrowy! Pali mi za dużo i do tego nie chce chodzić jak jest zimny! Czasami mam już dosyć:(! Gosciu co zakładał reguluje i reguluje i w sumie nic nie poprawia! Może jest ktoś kto sie na tym zna i mi pomoże!!! A o co chodzi z tym kluczem? POZDRAWIAM i z gOry DZIEKUJĘ Dodano po 2 Co do wersji to wszystko jedno aby tylko chodziło!!
Witam, posiadam VW Passat B5 z silnikiem 1.8t APU Jakiś czas jeździłem i jak dla mnie miał mało mocy, posiadając kabel od BMW wgrałem Polski vag i sprawdziłem. był błąd przepływomierza, jak poszukałem, znalazłem, przełamany przewód przy wtyczce do niego. Po zarobieniu kabla auto lata jak trzeba ale dużo pali, ciężko zejść poniżej 10l przy bardzo spokojnej...
Audi niema dobrych silników w tych rocznikach. Bezproblemowy jest 2.4 V6 benzyna, ale za to dużo pali i nie ma osiągów. Polecam Ci E60, najlepiej 530i M54, ale jak znajdziesz dobrą bierz również 525i. 520i ma mało mocy. M54 to rzędowa 6-tka trwała i bezawaryjna. Polecam ten silnik, jest on jedną z ostatnich benzyn w BMW które robią bez problemu 400...
Tego stosunku mocy do masy też się tak nie trzymaj kurczowo zębami. Daje to jakotaki pogląd ale nie oznacza że Puma ze stosunkiem 1km-8kg nie pojedzie dużo lepiej niż inne auto ze stosunkiem 1km-13kg. Skrzynia biegów sprawia cuda... Tak jak tzok powiada, Civic jest pewnym wyborem, popularne części, nie pali to dużo a w miarę potrzeby jakoś się odepchnie....
Witam mam problem moja E34 tds 96r kombi na zimnym silniku slabo pali czyli świece podgrzeje(wymienione nowe) i kręce rozrusznikiem a silnik łapie i nie a po chwili ok 5-10 sekund zapala z wydechu poleci czarny(raczej) dym i chodzi jak trzeba, na ciepłym jest dużo lepiej w przewodzie między pompą a filtrem nie ma powietrza. Dziękuje za wszelką pomoc.:cry:
Kurczę dzieki za szybki odzew. Może podpowiecie mi jak moge sprawdzić co jeszcze może mi kraść prad? Radio wyeliminowałem, poprostu je wyjąłem. Mam nieoryginalny c. zamek z pilotem i jak zamkne nim auto to pobór jest wlaśnie taki jak pisałem. A bez niego o połowe mniejszy ale to i tak jest sporo za dużo. Oprócz tego niemam chyba żadnego nieoryginalnego...
sterownik masz w trybie awaryjnym i dlatego dużo pali .jak chcesz to unormowac to trzeba założyc sonde i musisz jeszcze sprawdzić czy sonda jest za czy przed katalizatorem bo to ważne jak przed to nie musisz zakładać katalizatora jak za to bedziesz musiał. Sa katalizatory polskiej produkcji i niedrogie . to nie bmw ale bedziesz miał wydatki. miłego...
Człowieku czym ty się przejmujesz, przecież e46 to już zwłoki, jemu już nic nie pomoże i nic nie zaszkodzi. Jeszcze jak wejdą unijne dyrektywy to takie strupki przestaną zawadzać na drogach. Bardzo się ciesze że Ty nie jeżdzisz "zwłokami", ale wielu ludzi nie stać na tak super auta jakie pewnie posiadasz. A założe sie ze moje "zwłoki" sa w dużo lepszym...
mam BMW 318 na blosie i trasa wychodzi mi ok 10l/100km, a kręcenie sie w koło komina(podjeżdżanie po 2 lub 3 km) nie wiem i nie sprawdzam bo musiałbym na piechote wszędzie chodzić. Wiem tylko że wtedy pali bardzo dużo. Ale różnica między blosem , amikserem jest duża no i nie ma żadnych strzałów w kolektor
Witam, poruszę dalej temat widzę że dużo jest tych tematów ale żaden mi nie pomógł. Posiadam e46 320i m52TUB20 jadąc do pracy spalił mi się cewka zapłonowa, kilka dni wstecz samochód na zimnym strasznie dławił, brakowało mocy, komputer pokazał wypadanie zapłonu 1/2/4 cyl. Wymieniłem świece później cewki nic zmiana nie pomogła, więc założyłem stare cewki...
No to chyba zależy też od budżetu. 2.0d kosztuje dużo mniej niż 3.5d, utrzymanie też inne i spalanie. Moim zdaniem optymalny do tego samochodu jest 3.0d. Ryzyko, jak w każdym nowym dieslu wtryski (6x), dwumas/automat, turbo, egr etc. Ogolnie silnik sam w sobie jest bardzo wytrzymały. 2.0d, to teraz zależy który? Ja mam w e60 lci N47 (177 koni) i ogólnie...
cefaloid zgodzę się z tobą lecz nie do końca. Jestem statystycznym, pracującym na etacie Polakiem (nie zasobnym). Moje E39 to 520i 24V Vanos 150 kM czyli żadne cuda. Od kupna auta zainwestowałem w nie 150 zł - wymieniłem pompę wodną, w której rozleciał się plastikowy wirnik (pierwszy montaż BMW, później to poprawili montując pompę z metalowym wirnikiem)....
Moja e36 320iA (m52b20)pali trochę za dużo benzyny. Przy dojazdach do pracy 8km w jedną stronę wyszło teraz 15.5L. Wiem, że automat i krótkie odcinki ale jest coraz gorzej. Jeśli chodzi o ostatni zrzut, czyli korekcja na konkretnych cylindrach, to jeszcze miesiąc temu na 2 i 3 były podwyższone, a na reszcie po 0. Teraz 2,3,4 są podwyższone i na 5 co...
To musi być zajeżdżony trup z przebiegiem ok 350 tys, podawane dane dotyczace spalania o tym równiez świadczą. Takie auto w automacie pali od 11-15l gazu. Silniki 3,0 24v sa bardzo oszczedne jeśli sa w naprawde dobrym stanie. Tylko, że sam rozrzad kosztuje 1300+ robocizna. Jak ma być w tej klasie to rozejrzyj sie za sonata VI generacji z silnikami 2,0...
Powiem szczerze już tak odbiegając od tematu delikatnie.. już dawno chciałem wyrzucić ten cholerny gaz nigdy nie byłem jego zwolennikiem i pewnie nie będe.. Tylko że akurat moja jednostka z niewyjaśnionych przyczyn na Pb jest wyjątkowo paliwożerna - pali dużo więcej niż powinna. Dlatego też sekwencja która miałem już kilka razy okazję nabyć mnie odpycha....
Co prawda miałem bmw 540i, ale licz się z tym, ze jak koledzy piszą zawieszenie jest bardzo drogie i szybko siada - swoją sprzedałem tez ze stukającym przodem, trzeba uważać na przegrzany silnik (poczytaj na forum jakie są problemy z odpowietrzeniem, co stwarza problemy, visco, chłodnica, przewody, odpowietrzniki - miałem z dwoma gwintami śrub problem,...
To może ja dorzucę swoje 3 grosze. Zależy na czym Ci zależy. Jeśli tylko koszty utrzymania to być może Civic (z tego co pisze kolega powyżej, wiadomo może być różnie). Jeśli radość z jazdy + tylny napęd to jedynie BMW. Nie wiem jak CIVIC znosi gaz. BMW 1.6, 1.8 (nie is) i 2.0 bez problemów. Zalet E36 jest naprawdę wiele(trakcja, wnętrze [w stosunku...
Witam posiadam BMW 318 tds 1997r. Mam je od pół roku i niestety nie mogę być zadowolony bo ciągle coś się psuje. Czy może ktoś potrafi mi wytłumaczyć dlaczego przy odpalaniu bardzo cieżko kreci i za ktoryms razem dopiero zapali i strzela czarnym dymem, postoi godzine i ciezko znow pali ale jak zgasze i zapale to normalnie... ostatnio zauwazylem ze po...
Więc zewrzyj przekaźnik załączający to dużo wyjaśni.
Do tego wszystkiego auto straciło nieco mocy, bardzo wolno reaguje na pedał gazu- jak wciskam go do deski i puszczam czasem nie zdąży podbić obrotów do 1000, a ogólnie jeśli przytrzymam dłużej widać, że idzie to dość opornie. Ponadto pali dużo więcej, po skasowaniu błędów silnik przerywa i nie trzyma jałowych obrotów, czasem gaśnie. Obroty biegu jałowego...
A co myślicie o takim zabiegu jak bym się zdecydował jednak na Touarega, to można by było zastosować takie rozwiązanie, że bym wziął np. za 25000 tyś a 5 tyś. czy więcej, bym przeznaczył na wymienienie tych wszystkich rzeczy aby spokojnie jezdzic przez jakies 3 - 4 lata. Za 25 tys nie kupisz Touarega. Tzn kupisz ale będzie to egzemplarz z pierwszych...
Temat niestety wrócił. Znajomy zabrał samochód i jeździł od jednego do drugiego mechanika, Kasy wsadził b. dużo i nie pozbył się usterki. Wóz wrócił do mnie i to co do tej pory wymienił w innych warsztatach - moduł zarządzania energią, frm (niepotrzebnie bo naprawiłem stary), cas i rozrusznik. Caly czas jest ten sam objaw tak, jakby zbyt wcześnie dostawał...
X5 i touareg w 3.0d spalą średnio odpowiednio 10 i 12 l ropy na 100km. Koszty utrzymania 10-letniego cudu niemieckiej techniki mogą mocno zaboleć Kia to mikro suv, silnik 1.6 GDI ma niby 132KM ,ale nikt tego nie odczuwa, bo ta moc jest gdzieś przy 6000 obr/min. Jazda z tym silnikiem tylko do przemieszczania się., żadnych pozytywnych emocji nie będzie....
Witam wszystkich , jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość , jednak wszystkie wasze uwagi przyjmę z pokorą :) A mianowicie mam problem z gazem w swoim dokurwiatorku Bmw m50b20 z 1991 roku . Samochód jakiś tydzień temu postanowiłem zaprowadzić na gaz , gdyż bardzo dużo pali benzyny w szczególności jak się kręci boki , instalacja jaką założyłem niestety...
Wybór zależy od Ciebie, bo każdy chwali swoje, jeden japońca, drugi francuza, ja powiem tak, miałem hondę civic z 95 r, samochód mało pali ładnie się wkręca na obroty, małe opłaty. Przez 3 lata tym jeździłem, i oprócz wymiany oleju, i filtrów nic nie robiłem. Ojciec mój miał Citroena Xantie 1.8 16V, przez 3 lata padała wielokrotnie elektryka oraz zawieszenie...
sprawdzisz, a się przekonasz ;) ja dużym Fiatem jeździłem pół na pół z ropą i jeździł, a maluchem to nawet na samej ropie i jak był gorący to chodził, tylko się go zgasić kluczykiem nie dało (tylko zaduszając) i odpalać nie chciał (musiał na benzynie) ale takie były czasy, że trzeba było sobie radzić :) no i na denaturacie też nie chciały jeździć ;)...
Rzuć okiem na galanta 2,5 V6 (wersja sport edition, albo avance). Passat przy tm aucie to wg mnie kupa szmelcu ( jedyny rozsądny silnik benzynowy to wymieniony to 1.8T), zwłaszcza w stosunku cena-jakość i nikt na to nie spojrzy jeśli właśnie w polu widzenia jest...galant, ale to oczywiście sprawa gustu. A tak poważnie, to bardzo dobry trwały, komfortowy...
Do tej pory był sterownik dwupołożeniowy z histerezą i zamykał i otwierał klapę ciągu. Ale taka regulacja powoduje, że piec albo pali się na maxa albo dusi. W związku z tym że rozpalony już piec nie potrzebuje zbyt dużo powietrza do utrzymania temperatury to przepustnica powinna wystarczyć do sterowania ciągiem. Jeszcze nie testowałem czy wystarczy,...
Oj panowie ja myślałem, że na elektrodzie to ludzie maja pojęcie o fizyce. Masa tu brutalnej siły magnetycznej a nikt nie wspomniał, że za dużo siły szkodzi - zwiększa zużycie paliwa. Tak jak w technice radiowej nie siła pola (elektro)magnetycznego decyduje o tym czy ktoś nas słyszy tylko kształt wiązki wypromieniowanej z anteny po co mi 2-3 kW mocy...
dużo zeczy trzeba by sprawdzić. zacznij od czujnika polożenia wału on odpala resztę.opór 500-800omów
Witajcie Wyglada to następująco. Pacjęt e46 z 2.0 diesl z CR rok 2005. Silnik na zimnym słabo pracuje z jakimś stukiem, trzęsie się. Własciciel twierdzi że wtryski regenerowane, turbina też, dodatkowo nigdy rozrząd nie zmieniany (kupiony przy ok 100kkm teraz 330kkm). Silnik na zimnym zaczął stukać albo raczej na jedwn cylinder inaczej pali. Sprawdziłe...
...BMW E46 - trochę stare auto to już będzie. Koszty utrzymania DUŻO wyższe niż przy pozostałych samochodach. Na plus na pewno prowadzenie i "smaczki" lecz dopiero przy większych, 6-cylindowych silnikach. 2-litrowe diesle troche problematyczne, 3-litrowe super ale często kosmiczne przebiegi i koszta eksploatacji. Z benzyn polecane siliki to m52 i m54...
Z tego co mi wiadomo to każda z 6 cewek nie dostaje impulsu, A dlaczego tak się dzieje ? Sześć oddzielnych cewek , dwa moduły wzmocnienia i co nagle się psują razwm ??? czasem nie dostaje prądu na świece i chyba także cewki, wymieniany był czujnik położenia wału - nic, podobno także przełożony czujnik wałka rozrządu - nic, sterownik - nic.... Jeśli...
Jak zależy Ci na komforcie - bierz E32, ta V8 m60b30 to spali Ci w trasie jakieś 10 litrów ( to min ), w mieście z 15 i nie ma mowy żeby spaliła mniej, w zależności od nogi może palić nawet 2 x więcej, nie jest również awaryjna tak jak to ten z góry pisał. To taki sam silnik jak m60b40, tylko mniejszy i słabszy ( nawet bym powiedział że sporo słabszy,...
Jeśli chcesz sprzedać po roku (komu? kto to potem kupi?), to co cię interesują ceny części zawieszenia, które przy takich przebiegach nie zdąży się wytłuc, chyba że kupisz Fiata 125p, Poloneza albo inną motoryzacyjną obrazę boską. BMW 318is będzie prawie na pewno zarżnięte, bo to w E36 najmocniejszy z czterocylindrowych silników poniżej lub w okolicy...
Kolego nigdy francuza. Miałem jednego, teraz mam 2 i masakra. Za rozrząd do laguny wydałem 2tys, a jak miałem escorta dałem 500zł (406 pewnie z 4tys a A3 do 1tys )części są masakrycznie drogie. Nie powiem 406 chciałem sam kupić, bo jest piękne ale mechanik mi odradził. Powiedział niemiec lub japoniec. Ale decyzja należy do Ciebie. Pomyśl o BMW E46...
Nie tylko istotne są numery na sterowniku, ale także numer wersji oprogramowania.(do sprawdzenia w środku na kościach nadrukowany na naklejce) Do TDS-a jest ich ze trzydzieści. W skrajnym przypadku w ogóle nie odpali, w łagodniejszej wersji będzie błąd, którego nie da się usunąć. Myślę, że dokładnie opisując usterkę elektronikowi na tyle ułatwisz pracę,...
Witam, kupiłem niedawno bmw e36 325 2,5 tds sedan 95r. Mam problem z obrotomierzem, kupiłem go z licznikami od benzyny i pokazywał 1200-1300 obr na jałowym biegu (nie dziwie się ponieważ licznik z benzyny), kupiłem licznik od tds-a lecz teraz licznik pokazuje mi 300-400 obr/min i tu pytanie czy można podwoić sygnał obrotów by licznik pokazywał realną...
Witam, w BMW E36 318i przerzucono silnik na 2.8 i włożyliśmy wiązkę silnika od M52 z anglika, teraz po odpaleniu silnik wchodzi na wysokie obroty i leje dużo paliwa, trzeba wymieniać wiązkę na inną? Co zrobić żeby było dobrze? Pozdrawiam Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub nie podjąłeś próby samodzielnej...
Witam.. szukam pomocy jeszcze u Was. Pacjent: BMW E30 z silnikiem 2.0 6-cylindrowym (m20b20), przepływomierz klapkowy, filtr powietrza stożkowy. Zwykła instalacja LPG na parowniku Tecno, przełącznik Samba BRC (regenerowany miesiąc temu przebieg może z 1k) + BLOS W czym jest problem - blosa zamontowałem pomiędzy przepustnicę a przepływomierz - jak zaleca...
bo jakoś trzeba zagrzać wodę do mycia. Drzewiej, to stawiano balję na płytę pieca /kuchni kaflowej i problemu nie było. No właśnie teraz trzeba zapalić w piecu, przeważnie tym co jest w pobliżu i się dobrze pali ale uciekam na wieś I w czym masz problem? Pozwiesz sąsiadów że Ci zapachy i hałasy przeszkadzają? Czy napisałem że mam problem? Tak naprawdę...
Witam państwa mam następujący problem jest dużo tematów tego pokroju ale w każdym nie ma akurat tego co mnie interesuje i z czym mam problem mianowicie po swapie silnika z m43b16 na m44b19 wraz z ews komputerem i immo nie odpala nie ma zasilania na pompie paliwa i iskry rozrusznik kreci na obu komputerach i sterownikach oraz immobiliserach nie wiem...
Sam taką sztukę posiadam , założyłem gaz i jeżdżę prawie za free na jednym tankowaniu gazu ( w okolicach 75-80zl ) przejeżdżam 450km Dobre! A4 w kombi z silnikiem 180KM pali Ci 7 l LPG ( dzisaj po 2,45) i to w Warszawie???? Te auta średnio palą 10 l benzyny, więc nie bredź , kolejny cud niemieckiej techniki, który oddaje paliwo zamiast go spalać. Laguna...
więc nie wiem na ile mają kompromis miasto/trasa. Powiem ci tak że corsa 1.0 Przy 140km/h pali 11l LPg tyle co moje bmw przy umiarkowanej jeździe , a volvo z dużym t6 pali w trasie malutko bo ok 13l/100km a za to w mieście ponad 2 dychy, gdzie corsa mieści się w 7l/100km. Także sa auta na miasto i na autostrady, tak gwoli rozjaśninia t6 zmienia z 2...
A tą dmuchaew można gdzieś kupić?? Pojechałem do gościa od webasto to na początek zaśpiewał mi 800 zł. troche chyba dużo . Jutroo to rozbiore wyczyszcze i zobaczymy co z tego bedzie
Witam. Mam 21 lat i planuje kupno 'pierwszego' samochodu. Od około 3 lat jeżdżę Oplem Astrą G 1.6 16V 100KM 1999r w sedanie. Jeździ się nim dobrze, jednak komfort i wygoda tego samochodu mi nie odpowiadają [choć bardzo źle nie jest], a wiem że za 10-11k mogę kupić coś wygodniejszego z lepszym wyposażeniem, a nie koniecznie słabszego i starszego... Bardzo...
Dziękuję wszystkim za chęć pomocy! Problem rozwiązałam! Byłam u trzech mechaników. Pierwszy - pod komputer się nie podpiął, bo nie miał pasującej kostki. Dziękuję, do widzenia. Drugi to normalnie mistrzostwo - otworzył maskę, kluczem po czymś tam postukał, popatrzył sobie, pozaglądał i kręcąc nosem, podpiął się pod komputer. Zaczął wykręcać skrzynię...
Co do sposobu/typu emulacji lambdy: Fala prostokątna/przebieg - prawidlowe ustawienie tego parametru jest konieczne po to, by ecu silnika nie wykrywal bledu " brak lub nieprawidlowy sygnal sądy lambda". Zwylke pali lampkę na desce rozdzielczej. Jeśli lampki nie pali, ustawienie emulacji na mase jest jak najbardziej poprawne. Moim zdaniem najlepsza opcja...
dużo czytania dużo informacji svchost dużo dużo żółtego
kolor żył kabel telefon impuls elektryczny zasilacz dekoder cabletech
einhell spawarka yamaha booster
Wymiana turbiny wentylatora w suszarce Beko - krok po kroku Sterownik do skanera SnapScan Touch - gdzie znaleźć?