Kolego tak jak piszesz 11 od lewej dolny rząd , 15 amper niebieski , nr.47 Licz wszystkie miejsca na bezpieczniki włącznie z pustymi. Pozdro.
spróbuj sprawdzić kostke stacyjki patrzac na piny jak zdejmiesz wtyczke to ten drugi od prawej w górnym rzędzie jest odpowiedzialny za zasilanie tych elementów
To trzeba znaleźć przekaźnik i sprawdzić czy reaguje, oraz bezpiecznik.
Kabel 25mm spokojnie starczy. Bezpiecznik daje się w każdej sytuacji nie zależnie od długości kabla. W tym przypadku wybrał bym 80A. Swoją drogą sprawdź grubość kabla plusowego łączącego akumulator z alternatorem. jeśli cieńszy od zasilania wzmacniacza lub zaśniedziały to Big 3 by się przydało ;)
Mam taki sam problem , bezpiecznik nr 46 , rozgryzłeś już o co z tym chodzi?
Witaj, to wygląda jakby dwie H4 świeciły. Trzeba odpinać po kolei, bezpieczniki najlepiej wyjmować według rozpiski, a potem ewentualnie jechać na skasowanie błędów.
Bezpieczniki sprawdzałeś? Od razu wybiegnę w przyszłość i napisze że te motor sicherungen też masz sprawdzić
szukaj w schowku pasażera za skrzynką bezpieczników.
jakieś bezpieczniki są podobno pod maską w czarnej skrzynce. A od kiedy te kontrolki nie świecą
W drzwiach chyba nigdzie. Tam nigdzie nie ma stałego +24V. Szukaj w skrzynce bezpieczników
bezpieczniki.
Bezpiecznik 38 w schowku.
Na początek sprawdzić wszystkie bezpieczniki.
Skoro na jednym styku bezpiecznika jest napiecie a na drugim nie to jest on uszkodzony, wymień go i powinno być ok.
Ok dzięki dziś tak zrobię. A jak uruchomićc tym plusem na bezpieczniku
...i bezpieczniki ;)
Bezpieczniki wszystkie przejrzałem i wszystkie są ok
LCM jest za włącznikiem świateł
Bezpiecznik 62 zasila elektrozawór nagrzewnicy, więc tu bym zaczął.
Sprawdź czy do tych bezpieczników które wymieniłeś w poscie wyżej dociera prąd przy uruchamianiu sprysków.Pierwsze co mi przyszło do głowy to bym obstawiał przełącznik przy kierownicy ale tym sobie narazie głowy nie zawracaj najlepiej zacznij od prostych czynności.
Bezpieczniki po 1 po 2 akumulator
Wyprowadź przewód zza skrzynki bezpiecznikowej z dodatkową oprawką i bezpiecznikiem.
Podgrzewacz wody zwarcie :D
w zalaczeniu schemat z ETK czesc kosztuje w Niemczach 246 E + montaz. Dziwi mnie tylko dleczego tak nagle zapalila sie lampka? Jesli juz to powinna byla sie caly czas swiecic. Nie wykluczone ze samochod juz wczesniej byl "manipulowany" i gdzies ten opornik juz jest wstawiony i moze zostal zle dobrany albo niefachowo podpiety i dlatego dopiero teraz...
wlozyles bezpieczniki w puste pole obok
Nie masz wsadzonych wszędzie bezpieczników w gniazda.
A tylny postój masz?? Bo jak nie to może najpierw bezpieczniki sprawdź.
Bezpiecznik nr 11 sprawdzałeś/ wyjmowałeś (schowek pasażera)?
Styki 85 i 86 przekaźnika do silniczka pompki spryskiwacza szyb. Styk 30 przekaźnika przez bezpiecznik 10A do akumulatora, a styk 87 przekaźnika do plusa silniczka pompki spryskiwacza reflektorów. Drugi pin silniczka do masy.
Przekaźniki na ile amper? Pomierz każdą grzałke osobno i zobacz jaki pobór prądu.
Możesz wlutować te tranzystory, ale najpierw sprawdź grzałki i bezpiecznik termiczny
Może radio często mocno się grzeje i pobiera dużo prądu.
Koledzy dowiedziałem się ostatnio coś takiego: jak masz wątpliwości, zanim wyślesz wiadomość, idź napij się herbaty (ja wypiłem dwie). Ktoś zapytał czy ta awaria nadaje się na forum stąd pytanie w jaki sposób "Inpa pokazuje spalony bezpiecznik" ?
Jakby dostawał zwarcia to by bezpiecznik paliło. Panie BMW.
Jeśli po przekręceniu na zapłon pompka nie pompuje paliwa to padła i trzeba ją wymienić jeśli bezpiecznik i przekaźnik jest OK
Chodziło mi czy do mierzenia ciśnienia odłączałeś bezpiecznik pompy paliwa?
Komunikacja z większością modułów w aucie odbywa się poprzez zegary stąd problemy z komunikacją. Sprawdź bezpieczniki 10, 34, 43 czy nie są spalone. Sprawdź miernikiem czy na tych bezpiecznikach jest napięcie, na bezpieczniku 10 ma się pojawić po przekręceniu kluczyka na 1-szą pozycję, na bezpieczniku 34 ma się pojawić po przekręceniu kluczyka na 2-gą...
Na początek sprawdź bezpieczniki, przydała by się diagnostyka komputerowa.
Zacznij od sprawdzenie bezpieczników w instalacji auta.
Ja się spotkałem i uszkodzony był dogrzewacz. Sama instalacja dogrzewacza jest bardzo prosta. Z tego co pamiętam to dochodzi do niego stałe 12V grubym czerwonym kablem. I do tego 15 z bezpiecznika (nie pamiętam numeru). No i oczywiście masa (również gruby kabel). Instalacja pomiędzy dogrzewaczem a ECU to cały jeden kabel (jeśli dobrze pamiętam to biało...
Dobra nie wiedziałem co robić, nigdzie nie znalazłem pomocy więc kupiłem takie samo używane radio, podłączyłem i działa, radio gra jednak nie ma wszystkich opcji, jest tylko radio, ustawienia, wyłączenie monitora i temperatura, tylko że te radio ma więcej opcji, jak nawigacja, wyświetlanie danych komputera i telefon a i w ustawieniach jest więcej opcji,...
Witam Mam problem z klimatyzacja w moim bmw e46 2000r.Uruchamiajac klimatyzacje brak jakichkolwiek reakcji,sprawdzilem bezpieczniki i wszystkie ok, podlaczylem pod inpe lecz niestety nie rozumiem o co mu chodzi i prosze o pomoc w rozkodowaniu.Pozdrawiam
poruszałem kablami wypiołem wtyczki i wczoraj działało normalnie dzisiaj wsiadam i zero reakcji prosze pomóżcie bo juz nie mam siły do tego elektryk mi powiedział ze radio do wymiany i tyle a wiem ze musi sie dac rade to naprawić nie dam rady dodac zdj bo mam jakis inny format, odpinałem ten gdzie sie podpina antene i jest bezpiecznik
Sprawdź bezpieczniki które są w schowku po stronie pasażera,szczególnie uwagę zwróć na te jasnobrązowe 5A.Mnie któryś z nich się upalił i była identyczna sytuacja z temperaturą.Niestety nie pamiętam numeru bezpiecznika. Powodzenia
Brak bezpiecznika nr 10 po założeniu problem znikł
Napiecie na pompe dochodzi? tam chyba był przekaznik i bezpiecznik tez wypadało by sprawdzić na początek.
Tak kolego spotkamy się z tym cały czas.Trzeba sprawdzić radio pod względem zimnych lutow lub nie łączących złącz wymiana bezpieczników nie pomoże.
Witam mam taki problem z Bmw e46 sedan 320D z 2000roku nie dzialaja wycieraczki, spryskiwacze, swiatlo w srodku auta, szyby otwieranie zamykanie , bezpieczniki dobre ,nie wiem czy to moze byc modul komfortu,jak tak to gdzie go szukac? Pomoze ktos?
Drzwi zaryglowane ? Odepnij alternator jesli bezpieczniki wyjęte
Moim zdaniem problem z zasilaniem ECU. Bezpieczniki / wiązka do sprawdzenia na początek.
Nie patrz w ogóle na zasadzie zwarcia między ścieżkami w sterowniku. Takie rzeczy nie w Twoim aucie. U Ciebie jest typowe zwarcie na "odbiorniku" lub wiązce tegoż odbiornika. To drugie bardziej prawdopodobne. Szukaj tylko na grubszych przewodach, którymi popłynie większy prąd. Tam poszło niewiele poniżej 30 A. Stąd wytrzymał bezpiecznik.
Witam klimatyzacja w moim BMW zwariowała. Raz sprężarka się załącza raz nie. Raz chłodzi raz grzeje. Wszystkie bezpieczniki sorawdzone.. ktoś mial podobny problem?
a gdzie szukać tego modułu?? w bezpiecznik?? czy chodzi o przełącznik od włączania świateł??
Musiał by wentylator chodzić cały czas, innej opcji nie. Szukaj gdzie indziej, wepnij amperomierz miedzy aku a kabel masowy i wyciągaj bezpieczniki po kolei.
Zmieniasz bezpiecznik na ślepo, a czy napięcie do nich w ogóle dochodzi ? Jak były zaniki poszczególnych głośników, to albo głośniki się paliły bo je katowałeś, albo padł wzmacniacz.
To sprawdź czy do EWS-a dochodzi napięcie , sprawdź bezpieczniki , a najlepiej to zrobić diagnostykę będzie szybciej i prościej.
Sprawdz pobór prądu gdy autto jest zamknięte. I napisz jaki jest wynik. Jeżeli pobór będzie duży to trzeba będzie szukać przyczyny odłączając bezpieczniki. Może radio źle podłączone, wzmacniacz...
Przekaźnik jest uniwersalny, może być od tysiąca rzeczy. Nikt Tobie nie odpowie na pytanie, od czego ten jest. Może być od dołożonego zabezpieczenia antykradzieżowego. Objawy by się zgadzały. Ewidentnie brakuje zasilania po stacyjce, zobacz Kontrolką! bezpieczniki, może któryś zaśniedział i się spalił.
Jak w temacie E46 2001 r nie pokazuje biegow na jakim jedzie . Ani wstecznego ani D ani N . Macie moze jakis schemacik koledzy .Bezpieczniki oczywiscie sprawdzone , same diody rowniez . Pozdrawiam .
Te 8v oczywiście pod obciążeniem sprawdzałeś , masz tam w schowku 100A bezpiecznik niby duży ale potrafi się spalić .
Mam jeszcze jeden moduł to też sprawdze, bezpiecznik duży w schowku sprawny, przekaźnik wentylatora nie wiem gdzie sie znajduje.
To że wsadziłeś nagrzewnicę do auta to za mało i na 90% wodę masz nadal w bezpiecznikach dlatego tak jest. Kupiłeś auto z tą usterką świadomie?
Witam Zaczął bym na twoim miejscu od sprawdzenia bezpieczników a jeśli to nie pomorze to auto do elektryka oddać wypadało by.
Wystarczy INPA i zrobić synchronizację EZS w komputerze silnika. Pozdrawiam! Dodano po 1 Pisałeś też że doszło do jakiegoś zwarcia. to proponuję sprawdzić najpierw porządnie wszystkie bezpieczniki.
Po co aż do 85 stopni? Nie wystarczyło by Ci jak by zagrzało do 30 w komorze ? Musisz uzupełnić schemat o jakieś bezpieczniki, i zabezpieczenia przed przegrzaniem(moim zdaniem)
Możesz też poszukać gdzie wgrywają nowe programy do kompa bez lmmo. Ale powracając do tematu tego komputera pokładowego mianowicie żeby spalić taki komputer to trzeba dobrze nawydziwiać przy instalacji (proponuję posprawdzać dokładnie wszystkie bezpieczniki małe i duże!!! )
Bezpieczniki sprawdzone? Inpa widzi oddzielnie EWS i DME?
Bezpieczniki sprawdzilem i wszystkie sa dobre. Auto jest na chodzie.
Albo styki na bezpieczniku, albo jeż. Jeśli jest stałe zasilanie na wtyczce jeża, to on sam jest winien. A jeśli nie, to...
Korzystam z delphi ds150 Mam multimetr ut107 A i pierwszy raz pojawił się problem ok pół roku temu gdy próbowałem użyć adaptera 20 pin. Zawiesił wtedy komunikacje. Wyjęcie bezpiecznika wtedy pomogło. Łączył się za każdym razem.
Klika/uruchamia się przekaźnik jak włączasz ogrzewanie ? Bezpieczniki wszystkie OK ? Masz miernik sprawdź czy jest napięcie po przekaźniku .
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Witam. Mam pewien problem, a mianowicie jest to niedziałający zamek centralny ale tylko z pilota. Wszystko otwiera się i zamyka za pomocą kluczyka i przycisku wewnątrz kabiny. Czy jest to wina któregoś z bezpieczników? Ma ktoś z was jakiś pomysł? Z góry dziękuję.
I tak czeka cię kombinacja. Więc lepiej prosto o tanio. Niż skomplikowanie i drogo. A do tego dążysz. Możliwość parę rozebrać tą i wymiana akumulatora. Lub wyciągnięcie przewodów i instalacja innego na zewnątrz. Kupno. Kamery nowej co już to ma. Podpięcie się do zasilania i przekaźnik np. 3SPR150. Jak tak bardzo się boisz to prosto do akumulatora przez...
Sprawdź bezpieczniki bo coś mi się wydaje że jeden uwaliłeś :D
Daj dla pewnosci i 30amper przekaznik .Staly plus 30 w obwod bezpiecznik.87 plus do gniazda.86 pluz po zaplonie 85 masa
Przewód bedzie miał około metra długości z racji tego że akumulator jest w bagażniku, Ten akumulator jest specjalnie zamontowany tylko do wzmacniacza? Jak rozwiązałeś problem z ładowaniem jego? Może w bagażniku to oryginalny akumulator od tego auta? Akumulator jest z auta bo samochod to bmw e46 takze akumulator poprostu jest w bagazniku
otoz swieca mi sie kontrolki trakcji abs i reczny na czerwono , po podpieciu pod komputer nie mozna sie polaczyc ze sterownikiem abs , bezpieczniki sprawdzone
Wrzucam zdjęcie przetwornicy AL2 z BMW E46 , proszę o poradę, co to za częśc w kółku, podejrzewam, że swego rodzaju bezpiecznik, ale jak to opisac i gdzie to dostac ? Proszę o pomoc.. http://obrazki.elektroda.pl/1898991700_1...
Witam Mam problem z Bmw e46 330 CD z roku 2004 mianowicie nie działa regulacja obydwu lusterek,bezpieczniki , przełącznik i wiązka od drzwi ok,wyjołem schowek ale niewidze samego modułu lusterek,jest tylko moduł komfortu,czyżby niebyło osobnego do lusterek??według rozpiski za lusterka odpowiedzialny jest bezpiecznik nr 31 ale 31 jest puste gniazdo ale...
Przecież masz tam na obrazkach - plus z bezpiecznika, masę i wyjścia na silnik. I to możesz wykorzystać. Masz jeszcze podświetlenie, ale można je pominąć. Więc wykorzystujesz zasilanie po stacyjce, najlepiej wpinasz się pod właściwy bezpiecznik i załatwione.
odłączyłem elektrycznie, kostką która znajduje sie w schowku nad bezpiecznikami. Zapaliła się kontrolka, więc chyba wszystko jest okej?
Cześć. Radio BMW Professional CD54 od E46 Dysponuje ktoś schematem? Ma parę bolączek, aczkolwiek podpięte pod zasilacz 12V nie reaguje by wszystko posprawdzać. Według tego co znalazłem, +12V przypada na pin nr 5 pod bezpiecznikiem, pod pin 9 podtrzymanie +12V, zaś masa na pin nr 15. Stąd prośba o sugestie, schematy radia
Witam nagle przestała mi dzialac tylna wycieraczka i spryskiwacz i nie wiem gdzie szukac problemu. Bezpieczniki sprawdzone i sprawne. Nie wiem juz gdzie szukac problemu .
Dodam jeszcze ze gdy wyjme bezpiecznik od autoalarmu to nie piszczy lecz wtedy auto gaśnie zaraz po zapaleniu. Prawdopodobnie odcina paliwo.
Powinien wyleźć,pewnie uszczelnienia go trzymają. Po wymontowaniu podaj na niego prąd przez żarówkę 55W albo bezpiecznik . Powinien tykać. Taka oporność to trochę mało, ma chyba 0,8 Ω.
bezpieczniki sprawdziłem i sa wszystkie ok czyli jedno juz wykluczone co sprawdzic dalej nie mam testera w domu mozna jeszcze cos zrobic czy tylko tester zostaje
No to tu jest ten problem ze dopiero się uczę wiem że czegoś brakuje, powiem tak pogrzebałem znów trochę i jak na włożonym bezpieczniku 20 przyłożę Plus i minus do śrubki pokazuje 12,20 v idąc do przekaznika mam tak maks 8,60
Od zasilania stera jest jeden kabel czy więcej czy jest bezpiecznik od zasilania a jak jest to gdzie go znajdę ?Dziękuję za pomoc.
Czesc, próbuję podłączyć podobny zamek w E46 Kabriolet i piny 54 i 36 nie działają jak podam 12V. na pinie 13 i 51 mam 12V przez chwilę przy zamykaniu i otwieraniu, jednak jak podlaczyłem tam kabel od zamka centralnego wywala bezpiecznik (na podłączeniu tego zamka centralnego do plusa jest bezpiecznik). Jak to podłączyć , bo rozumiem, że sterowanie...
Nie było w standardzie, sprawdź bezpiecznik 25 czy w ogóle jest i czy są styki. Grzać powinno po zapłonie (u mnie grzeje nawet w lecie).
Witam, Bmw e46, 2003 rok 318i. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, radio na konsoli oraz przebieg na wyświetlaczu nie gasną. Po wyjęciu skrzynki bezpieczników, w schowku okazało się że gdy ruszam wiązką radio i przebieg gaśnie a gdy znów poruszam to zapala sie z powrotem. Gdy dość mocno pociągnę za całość to zapala sie nawiew oraz włącza się zapłon czego...
W mojej E46 (1.6 diesel, 2002 r. - tylko gniazdo OBD 16 pin w kabinie) łączył się tylko z silnikiem. Komunikacja diagnostyczna z silnikiem jest dwuprzewodowa na 7 i 9 pinie OBD16. Natomiast z pozostałymi układami komunikacja jest jednoprzewodowa na 8 pinie OBD16 (cienki 0,35 mm przewód biały z fioletowym paskiem). Nad bezpiecznikami nad schowkiem pasażera...
Witam, mam problem po odłączeniu akumulatora na 2h z powodu kolizji w tył (pełna destrukcja tylnej klapy) i ponownym podłączeniu aby wjechać na lawetę nie działają zegary oprócz kontrolki ABS, AirBag i recznego i nic poza tym, po prostu martwe. Dodam ze przed kolizją wszystko było OK tylko raz jak mi prawe tylne koło spadło z krawężnika to wywaliło...
Witam. Kupiłem radio 2din do bmw e46 i po włożeniu go do samochodu nie włącza się. Sprawdziłem je w samochodzie znajomego i u niego radio normalnie się włączyło i działało. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki są ok, czytałem gdzie, żeby zmierzyć prąd w kostce i czerwony kabel pokazał około 12V a żółty 0, czy ten żółty tez powinien mieć 12?
Ostatnio spotkałem się z brakiem działania zegarów w jakiejś "5" z okolicy 2000 . Wszystko posprawdzane i i nie było widac przyczyny. Pomogło o dziwo odpięcie akumulatora .Popsprawdzaj wszystkie bezpieczniki nawet nie związane z usterką , bo może przechodzi w jakiś tryb ekonomiczny.
Kluczyk do sprawdzenia czy nadaje sygnał. Ewentualnie spróbować zakodować jakiś inny, na pewno sprawny. Sprawdzić ciągłość przewodu antena - moduł (to zrobiłeś). Zasilania na antenie (sprawdzone) Bezpieczniki do sprawdzenia i na podstawie schematów sprawdzić WSZYSTKIE +12V i masy dochodzące do modułu. Miałem przypadek że całe auto rozebraliśmy a nie...
Witam mamy problem z bmw e46 1.8 compact problem polega na tym że cały czas świeci się kontrolka ABS nawet bez kluczyka, po włączeniu zapłonu świeci się prawie wszystko włącznie z tempomatem którego tam nie ma :) od początku sprawdziliśmy rozrusznik i działa, masa na silniku i ECU jest, główny prąd dochodzi do rozrusznika ale sterujący już nie, zostało...
Witam, podczas jazdy radio nagle się wyłączyło i nie szło go jakolwiek włączyć, bezpieczniki sprawdzone, akumulator odłączany. nie mam pojęcia, pomoże ktoś? Edit. Wyłączyło się gdy zwiększałem głośność. Chyba na maksa
Witam. Podłączałem dzisiaj wzmacniacz i tubę pod radio. Wszystko było dobrze do momentu gdy radio samo się wyłączyło, po tym po włączeniu zapłonu cykają przekaźniki 438, migają kontrolki i samochód nie odpala. Znaleźliśmy jeden spalony bezpiecznik, został wymieniony ale to na nic się nie zdało.
bezpiecznik klasa bezpiecznik bezpiecznik iveco schemat bezpiecznik frytkownica bezpiecznik
satelita astra hotbird ustawić podłączyć przewód punto krótkie przewody spawalnicze
wiązka pedału przyspieszenia wiązka pedału przyspieszenia
Wpływ rezystancji wewnętrznej amperomierza na pomiar prądu Mazda CX-5 nie rozpoznaje pendrive'a - przyczyny i rozwiązania