Lekko naoliwić gwinty. Etap 1 - 5 Nm Etap 2 - 20 Nm Etap 3 - 70°
W załączniku FLASH + BDM i info gdzie jak DBM i Zasilanie oraz CAN-BUS https://youtu.be/kztyiS9nUvY Pozdrawiam
Sorki, dopiero teraz dowiedziałem sie co to jest ten bład. Jest to regulator cisnienia turbiny. Wszystkie objawy pasuja, wiec sprawdz go.
Po wymianie pompy ciśnienie wzrosło do 3 bar, po depnięciu gazu nie spada, a nawet trochę wzrasta. Ciśnienie na szynie jest idealnie zgodne z zadanym, brak błędów, wszystko działa, problem rozwiązany. Dla potomnych: pompa zasilana jest napięciem ok. 12V tylko po włączeniu zapłonu. Wtedy też ciśnienie osiąga mniej więcej 4 bary. Po odpaleniu silnika...
padła pamięć w komp odpowiedzialna za sterowanie silnika wymieniony komp zaprogramowany i jest git .Polecam Radoslaw Olszewski Sandomierz mistrz .
Zamieniałeś wtryskiwacz?
Sam się odpowietrzył.
Witam BMW E60 3.0d. Wentylator chłodnicy chodzi na maksymalnych obrotach po odpaleniu samochodu, natomiast sprężarka się nie załącza. Co może być przyczyną? Gdzie szukać przyczyny?
Witam, mam problem z poborem prądu w trybie uśpienia, akumulator rozładowywuje się do zera przez noc. Po sprawdzeniu bezpieczników okazał się odpowiedzialny bezpiecznik nr 30 od automatycznej klimatyzacji. Podmieniłem panel, jednak bez zmian. Akumulator też sprawdzony. Błędów też nie ma. Pobór prądu wynosi 7-8a po 40 min od zamknięcia auta. Gdzie szukać...
witam mi tez dzis auto rzuciło palenie e61 lci z 2008 roku zgasilem po ok 25min jeździe i już nie kręci tz. za pierwsxym rzaem jak chcialem odpalic to zakręcił slabo kilka obrotów i koniec myslalem ze padł aku ale z kabli rozruchwych podpietych z przodu po 10min nie kręc cala elektryka w samochodzie dziala posprawdzalem wszystko jak wyzej kolega wiktor85...
Kolego kody ISN są zgodne w CAS i DDE ?? Jeśli się różnią to nie zrobisz synchro.
Miałem kilka takich przypadków, dokładnie takich jak opisujecie, przy próbach rozruchu padał akumulator i rozsynchronizowywał się immo. Brak błędów w CAS, a w sterowniku silnika błąd "EWS tampering", kodu błędu niepamiętam. Zawsze po przejściu procedury synchronizacji immo silnik odpalał, tyle tylko że robiłem to zawsze GT1 (DIS) i nigdy nie próbowałem...
W auto dacie jest sprezanie 16bar , wyglada mi na przeskoczony lub wyciagniety lancuch .
Szczytalem dzisiaj jeszcze raz błędy i mam "DDE zawór obejściowy chłodnica egr aktywacja" kod błędu to "485C" chodzi tu o chłodnice EGR czy o termostat EGR?
Najlepiej byłoby gdybyś napisał dokładnie kody błędów, skoro na zimnym "szarpie" czyli wygląda Ci to na niespalanie w jednym cylindrze, a dodatkowo pojawia się błąd świec ,oraz klemy to wypadałoby to sprawdzić, czyli kleme IBS, najlepiej wymienić, nowa grosze kosztuje, przy grzaniu świec trochę prądu idzie może coś nie do końca trawi ten prąd, możesz...
Witam wszystkich, posiadam BMW E87 z 2010r sprowadzony wiele lat temu z niemiec przy przebiegu jakieś 100 tys? dokładnie nie pamiętam... Teraz zbliża się 200 tys i jak do tej pory wszystko pracuje bez zadnego problemu i nie było żadnych napraw poza oczywistymi częsciami eksploatacyjnymi a jeżdzę bardzo dynamicznie. Silnik N47 2.0 turbo diesel 143HP...
Witam Mam problem z wyskakującym błędem i świecąca się kontrolką MIL. Pacjent to e60 3.0d, wyskakuje błąd: 4501 System EGR, sterowany MAF, zbyt duży przepływ EGR - nieciągły Dodam że auto ma usunięty dpf, wyłączony egr i zrobiony program oraz usunięte klapki z kolektora. Wszystko było dobrze a od jakiegoś czasu mnie męczy ten błąd i żółta kontrolna,...
z tego co pamietam to byl jakis problem z obudowa
nie mogę odpalić samochodu BMW E60 silnik 3,0D 2004 na module silnika (błąd nieokreślony) nr 4447 testowałem TEXĄ po skasowaniu samochód odpala do dłuższego postoju
Jaki dokładnie błąd ? W wspomaganiu i AGD.
Witam BMW e60 3,0 D 2003 rok Klient przyjechał z błędem kąta skrętu oraz silnika pompy wspomagania, wymienił gdzieś czujnik na nowy. Po wymianie błąd nie zgasł. Zdemontowałem fotel i zobaczyłem że cały sterownik jest w wodzie, sprawdziłem całą instalacje między pompą a sterownikiem. Komputer w środku już był kiedyś grzebany i zgnił. Na drugim sterowniku...
Felgi nie pasują . Temat zamknięty
Oczywiście myślałem o PW...
Czytał, dalej stoję w miejscu. Może ktoś ma jakiś schemat do tego?
Witam Otóż mam problem z bmw e60 3.0d 218km 2005r miałem rozszczelnioną turbinę i postanowilem ją zregenerować teraz po zalozeniu zregenerowanej turbiny samochod nie chce jechać wkreca sie do 3 tys i tyle niema mocy. zalozylem czujnik cisnienia doladowania i to samo.
Musisz zrobić dobrą diagnostykę, dobrym sprzętem!
Witam. Mam problem z BMW e60 3.0d 231KM 2006r - błąd ciśnienia na szynie CR- 4560 (3002). Pojawia się on przy wyższych obrotach np 3000 lub przy redukcjach biegów w okolice tych obrotów i powoduje on tryb awaryjny, ale nie zawsze zwykle w najmniej spodziewanym momencie np wyprzedzanie czy szybkie włączanie się do ruchu. Nie ma problemu z odpalaniem...
ostatni błąd , filtr cząstek stałych przytkany , zregenerować lub usunąć
Dziekuje za podpowiedz .Musze dodac do poprzedniego postu ze w zeszlym roku mialem identyczna sytuacje i po wymianie swiecy zostal tylko jeden kod 9C54 -ACU sensor " a wypalanie przebieglo pomyslnie za pierwszym razem . Tem razem blad jest w "Diesel elektronic" i nie jestem pewien czy to ma znzczenie . Prosze o rade .
Witam! Przymierzam się do zmiany, zastanawiam się nad Mercedesem W211 E320CDI V6( wersja po lifcie) lub BMW E60 3,0d. Które auto polecacie i będzie mniej problemowe?
Witam. Mam problem z BMW e60 3.0d 231km 2006r. Podczas korzystania z pełnej mocy samochód wrzuca w tryb awaryjny ale nie zawsze. Przy normalnej jeździe jest wszystko ok tylko czasem jak mu się da to odwala i odcina moc. Pomimo wymiany Filtra paliwa (nr błędu-4587) nadal pokazuje jego błąd. Również pokazuje błędy 4570-Akceptowalność ciśnienia w szynie...
Witam posiadam problem z BMW E60 3.0d Niedawno całą ją zalało olejem. Okazało się, że to uszczelka. Wymieniona uszczelka, odma wyczyszczona, problem znikł lecz po tym pojawił się problem z brakiem mocy. Sprawdzane były wtryski i okazuje się, że wszystkie leją za dużo. Komputer tak samo pokazuje, że wszystkie wtryski są do wymiany. Czy waszym zdaniem...
Witam mam problem w BMW e60 2.0D 2007 sedan, nie otwierają się tylne drzwi i bagażnik z pilota, jak również ze środka z przycisku od drzwi, przednie normalnie się otwierają i zamykają z pilota, zaś z przycisku w środku tylko się zamykają, a już otworzyć ich nie mogę. Proszę o pomoc
Załatwione oc. Teraz Roverek będzie tuningowany w całości. Kupiłem OC w PZU. Wyszło trochę taniej niż się spodziewałem. Jak zaoszczędzę trochę pieniędzy, to chcę zmienić silnik w Roverze. Mam kolegów mechaników, którzy mi to ogarną. Proszę o propozycje silników, jakie można zamontować do Rovera. Dodam, że wsteczny w skrzyni się kończy, więc wymiana...
Lexus IS.. nie jeśli szukasz komfortu. Jeśli stawiasz komfort i ergonomię na pierwszym miejscu powinny być u Ciebie auta francuskie, typu Citroen C5/C6 tudzież jakiś peugeot. Suvami też się przyjemnie podróżuje. Ja np. nie lubię jak w aucie się prawie, że leży na ziemii. Fajne w mieście, ale w dłuższej trasie bym tak nie potrafił :D Jak chcesz wydać...
Mam pytanie w bmw e90 nie mam wskaźnika temperatury wiadomo jesy ten w ukrytym menu ale chucialbym wiedzieć czy da się go dokodowac za pomaca kabla do bmw https://allegro.pl/oferta/polski-interfe...
Chciał bym zrobić korektę licznika i aktywować np światła do jazdy dziennej lub nowy kluczyk. Auta moje czyli bmw e30 2.5i e60 3.0d e36 2,5i e46 3.0i vw golf 4 vr5 honda crv
Witam Bmw e60 2003 rok 3.0d Ciągle pali mi się kontrola Wspomagania i poślizgu kod błędu 614A czujnik kata silnika. Instalacji sprawdzona, nie można przeprowadzić kalibracji modułu wspomagania. Gdzie jest ten czujnik możne ma ktoś schemat tego układu. pozdrawiam
Witam mam BMW e60, 3.0 d, 2004r. Auto nigdy mnie nie zawiodło, aż do trzy tygodnie temu. Stało około 2 tygodnie nie jeżdżone, ( wcześniej żadnych problemów), trzy tyg temu pojechałem na myjnie i auto zgasło podczas jazdy, naładowałem akumulator i było ok (odpalił bez problemu), ale ciągle hasło podczas jazdy, w niedzielę zorientowałem się, że pasek...
Albo baterie masz już tak zużytą, że nie idzie jej doładować do optymalnego stanu. Proponuje sprawdzić napięcie na klemach a później sprawdzić ( o ile masz dostęp ) gęstość elektrolitu w akumulatorze. Nie wiem jaki masz motor ale duże prawdopodobienstwo, ze jest do wymiany jeżeli masz 3.0d bo obu kolegą, którzy mają takie auta z PL salonów szybko padły...
cześć, kupiłem polecany interfejs Vgate iCar 2 Bluetooth 3.0. Niestety nie mogę połączyć się skutecznie z interfejsem. Telefon widzi interfejs, po wpisaniu kodu PIN widnieje on urządzeniach połączonych z telefonem. Wedle instrukcji powinna się w tym momencie zaświecić niebieska dioda sygnalizująca skuteczne połączenie. Niestety tak się nie dzieje w...
To jest silnik n47 i odmy się tam nie wymienia. Ewentualnie z całą pokrywa zaworów. Ale to nic nie da. Po prostu masz zużyty silnik. Jeździć i dolewać i tyle. A w poprzednich silnikach podobno były jakieś problemy z odmami, ale mam w rodzinie taka E39 2.0d, która ma 500 tys km. I nie bierze oleju, ani nigdy nikt tam odmy nie wymieniał.
Witam silniki te montowane są w bmw e60 od 03-07 218 konny żeliwny blok i e65 od 2002 -2005 .poliftowe e60 od 2007r ma już aluminiowy blok i 231 koni a bmw e65 po 2005 r ma też właśnie ten silnik 231 km na Alu bloku .
Witam. Mam problem z moją BMW E60 3.0d 2003r. Często na komputerze pokładowym miga mi 3 razy - informacja na temat błędu ABS i DTC a później zaświeca kontrolka między zegarami z tymi dwoma błędami. Byłem u mechanika wymienił mi moduł pod kierownicą i jakieś 2 małe moduły (zdjęcia w załącznikach). Później pojechałem do znajomego podłączył mi auto pod...
Marka:BMW E60 3.0D Model:530D Chassis (płyta lub główne podzespoły):EDC16 Inne (uwagi): mod około +15 - 20 %. Hasło na pw dla zasłużonych w branży. Testowałem auto osobiście, super jedzie, klient już dobre ponad pół roku i jest zadowolony.
Witam, z powodu wyczuwalnych stuków oraz luzów na listwie zębatej w maglownicy zdecydowałem się wymienić ją na regenerowaną. Po założeniu borykałem się z pierwszym problem, który wkońcu udało mi się rozwiązać. Mianowicie bezpośrednio po wymianie gdy tylko silnik się nagrzał zawór w pompie wspomagania odcinał ciśnienie, i co lepsze działo się tak na...
Witam mam bmw e60 po wypadku, zostalo naprawione ale pozostal 1 blad EWS lost signal (kein signal) poza tym zero bledow. Probowalem adaptacji ale niesety bez zmian. Czy ktos z Was wie moze co to moze byc? Czy blad ten 4A42 jest bledem spowodowanym zla adaptacja czy moze CAS lub EWS ma gdzies przerwany kabel sygnalowy? Pozdrawiam Dodano po 5 temat zamyka...
filtr oleju schemat scalanie komórek klimatyzacja panel
renault clio3 schemat pralka bosch wlm20440pl
Gardena 3000/4 – wyłączanie po 20 min pracy, przegrzewanie, termik, diagnostyka usterki Lenovo ThinkVantage, ThinkPad – opinie, trwałość, funkcje bezpieczeństwa