Zawsze przy VNT będzie nadciśnienie, znikome al jest. Może zaworek całkiem się zblokował, i nie zbija ciśnienia. Gdybać to można w nieskończoność. Po pomyleniu przewodów działałoby, ale zazwyczaj nie zbija doładowania. Pokaż, co gdzie podpiąłeś.
Uszkodzony sterownik świec żarowych i/lub uszkodzone świece żarowe mają wpływ na trudne odpalanie i nierówną pracę kilka sekund po odpaleniu. Czym będzie zimniej tym będzie trudniej odpalać auto. Zatkany filtr cząstek stałych (DPF) powoduje utratę mocy, w końcowym stadium silnik będzie odpalał ale nie będzie miał siły jechać a potem nawet nie będzie...
Temat stary ale odgrzeje kotleta winowajca moze byc czujnik walu lub czujnik walka rozrzadu. Mialem podobne objawy auto ne mialo mocy i strzelalo w dolot wymiana czujnika walka rozrzadu pomogla.
Był już tutaj identyczny temat. Nie tak dawno. O ile się nie mylę, dałem ci tam kilka porad. Zastosuj się do nich. Generalnie to diagnostyka. Ponadto świece, cewki, czujnik spalania stukowego, czujnik wałka, czujnik wału, wtryski. Jest gaz?
odpuść jej już tego katowania BMW samo w sobie ma moc
BMW 525i 141 KW(193 konie mechaniczne) prędkość 230km/h spalanie po mieście 13 do 15 litrów benzyny w trasia 10 -11 ale apetyt zależy od naciskania prawego pedau. Gdybyś jeszcze coś potrzebował to pisz ja też mam taki model pozdrawiam
Wydaje mi sie, ze pomysł z opornikiem to najgorszy możliwy, bo moc tego opornika i ilość ciepła jaka sie w nim wydzieli będzie duza (sama żarówka 100 Wat przy 12 V to prad ok 8,5A ) Myślę, ze lepiej jest pojsc w regulator PWM (taki jak do regulacji obrotów silnika prądu stałego 12V), kosztuje paręnaście złotych , masz regulacje świecenia i moc strat...
są 2 opcje jak po wymianie końcówek. 1- jak zakładałeś kolektor ssący były 2 wężyki 1 do zaworu recyrkulacji spalin 2 do czujnika ciśnienia turbo (mały czarny 3 pinow kwadracik z wężykiem) na lewyn nafkolu. 2- przy montażu końcówek uszkodziłeś czujnik ruchu iglicy(wtrysk z kablem)
Nie mam lpg. Na takich świecach kupiony także nie wiem.
kolego chcial bym miec taki problem jak Ty jezeli nie silniczek krokowy lub przeplywka to vanos sie o Ciebie zaczoł pytac:)
Nie I do następnej wiosny 2015 nic z tego nie będzie.
Sorki, dopiero teraz dowiedziałem sie co to jest ten bład. Jest to regulator cisnienia turbiny. Wszystkie objawy pasuja, wiec sprawdz go.
Auto ze względu na progi (które prowizorycznie połatałem) i tak w styczniu idzie na złom dlatego podejmuje działania tylko we własnym zakresie. Sprawdziłem organoleptyczne te podciśnienia i wyglądaj ok. U mnie tylko za elektrozaworem od filtra idzie przewód i powietrza pobiera gdzieś przy w kolektorze a na necie znalazłem info że niczego za filarkiem...
Której generacji masz LPG? Trochę dużo pali jak na 1,6 chyba ze jeździsz tylko po mieście. Moje 320i pali 10l gazu przy niezbyt delikatnej jeździe. Możliwe jest też ze instalacja LPG miesza CI w mapach paliwa. Odepnij akumulator, zewrzyj klemy ze sobą i przekręć kluczyk na 2 pozycje. Zostaw tak na 10-15 min. Potem zapal samochód na benzynie i nie włączaj...
Przwdopodobnie poszedł układ scalony wzmacniacza mocy.
Kwestia regulacji,poprzedni właściciel ma ustawione tak by auto spalało jak najmniej.Niestety coś za coś albo MOC,albo oszczędności
Oryginalną Siemens VDO. Zamienniki nie będą działać.
Kolego i czego się dziwisz, dopóki valvetronik nie działa doputy vanosy nie są sterowane. Życie było by zbyt łatwe jakby panowie z bmw pozwolili na pełną moc po awarii valvetronika. Po trzecie widzę że z naprawą bmw nie masz nic wspólnego.
A dlaczego niby miały by być niewymienne :?: Rozebrać , pomierzyć , wylutować , i szukać a sklepów zwykłych i internetowych przecież nie brakuje ;)
Szukaj przyczyny w czujniku który steruje turbiną widocznie nie załancza jej
podczas jazdy często spada mi moc,silnik zaczyna szarpać (sztkuje) i gdy dodaję gazu może zgasnąć.Wymieniłem świece, ale to nic nie pomogło,szukałem filtru paliwa i nie mogłem go znaleźć.Pomocy!!!
Jedyne co przychodzi do głowy to niedomykający się EGR. Może zaślep odmę na próbę.
Miałem na myśli 2 gumowe węże, które wchodzą od dołu w tą karbowaną, zagiętą rurę między przepływomierzem a przepustnicą. Nieszczelność może być tuż przy połączeniu (sparciałe króćce). Poza tym te węże mają złączki w połowie - tam też mogą być sparciałe albo pęknięte, podobnie przy połączeniu z silnikiem. Ostatnim miejscem, które teraz mi przychodzi...
Posiadam BMW e36 318i + LPG(Sekwencja). Problem jest typu, samochód wogule nie ma mocy na paliwie jak jest zimny gaśnie na wolnych obrotach dławi się, na gazie stracił trochę mocy i lekko szarpie. Co to może być? Przepływomierz, wtryski czy pompa paliwa? Pompa paliwa w sumie ma nie wiele wspólnego z gazem, więc nie wiem.. Proszę o pomoc.
kupiłem bmw e46 2.0d 136km problem jest taki że jak jadę turbina zacznie przez chwilę (około 2000 rpm) ciągnąć lecz po chwili się odłączy (około 2200 rpm) i później przed 3000 rpm zacznie na chwilę ciągnąć macie jakieś pomysły co to może być? przepływka wyczyszczona filtry niedawno zmienione
Zacząć od rozebrania radia i sprawdzenia czy nie ma zimnych lutów. Wyjście RCA należy wlutować przed końcówką mocy, dodatkowo kondensatory elektrolityczne o pojemności 22uF, ew.niech nabędzie wzmacniacz z wejściami wysoko poziomowymi.
Jak dwa piny to czujnik temperatury, jak trzy to czujnik cisnienia. Prawdopodobnie jest drugi czujnik razem z przepływomierzem tylko mierzy on temperaturę powietrza przed turbiną a ten drugi temperatura powietrza doladowanego. Jak przepływomierz ma więcej niż 3 piny to jest razem z czujnikiem temperatury.
Co ma czujnik wału czy wałka do tych problemów? Wystarczy połączyć kropki. Śmierdzi benzyną, wzrosło spalanie, jest błąd sondy. To nie jest błąd od uszkodzonej sondy tylko błąd zbyt ubogiej mieszanki. Masz gdzieś dziurę w układzie dolotowym, uszkodzony MAF lub MAP i stąd ten problem. Daj ten opis błędu jaki pokazuje komputer. Można też popatrzeć w bloki...
Witam, czy coś się wyjaśniło? Mam dokładnie ten sam problem po tygodniu dpf znowu zapchany i auto nie ma mocy. Olej bierze podobnie 1l na 1000 km
Odezwij sie na pw to wszyszstko ci powiem
W E60 jest tak: 4 tweeters, silk dome, D=28mm 4 midrange speakers, D=100mm 2 woofers, D=160mm Treble range 4 x 25 watt Midrange 4 x 25 watt Bass range 2 x 40 watt
Witam z tych co wymieniasz to ja bym polecał bmw e46 lub mazdę 6 jak wiadomo japońskie auta znane są z bez awaryjności sam posiadałem taką 3 lata temu lecz zamieniłem ją na bmw ponieważ chciałem troszkę więcej mocy .Mazda oferować będzie na pewno bardzo duży komfort jazdy .A teraz torszkę bmw bardzo znana marka z rynku niemieckiego bardzo dynamiczny...
Na zdjęciu nie masz podanego czasu wtrysku.Podjedź i zrób analizę spalin.
Potrzebuje pomocy w podmianie końcówek mocy w tym sprzęcie oryginalne na płycie są spalone, działa tylko lewy przód.Jakie zastosować i jak sie tam wkleić iż oryginalne są powierzchniowe jakieś dziwne dwa klocki.Proszę o podpowiedz jak ktoś juz to robił.
Z tym INPA to synchro lipnie działa do EWS 3.Można to zrobić inaczej zerując synchro w EWS ale do tego potrzeba odczytać procesor z EWS i zapisać go odpowiednio spreparowaną zawartością,wtedy sam się zsynchronizuje.
Bo nie ma . Tylko czy problem z brakiem mocy zniknał .
wszystkie opony ten sam rozmiar?
Problem przy mocnym wcisnieciu gazu brak mocy lekke szarpanie, przy bardzo lekkim przyspiesza I jest ok .Proszę o jakieś wskazowki pozd.szerokosci.check engine
Poszukaj tematów BM54 BMW końcówka mocy.
Oporniki powinny być w kanale, w którym przetłaczane jest powietrze. Tak się robi/robiło w samochodach, np. w BMW.
Nie ma jeszcze tragedii, problem do opanowania ale to może być żmudna robota. Pięknie byłoby gdyby był to jedyny defekt w tej instalacji nie zaś jedno ogniwo łańcucha problemów. 'A może zrobić kalibracje na zbiorniku zatankowanym do pełna?" Tak, poprzednia kalibracja została wykonana chyba na 5 litrach gazu a jak widać z pomiaru Kolegi mamy przerost...
Zbyt powoli wracała gruszka. Jeszcze takiego czegoś nie widziałem, żeby w wężyku zrobił się zawór. Podciągał sztangę dobrze, ale z powrotem już nie.
Chiptuning samochodow z silnikami wolnossacymi raczej nie daje za duzo (jakies 5 - 10%). Do Twojego silnika zalozmy VTech oferuje chip zwiekszajacy moc o 10KM i 13Nm. Na Twoim miejscu kase przeznaczona na ten chip zainwestowalbym w obrobke glowicy.
Witam, Mam taki sam błąd. Zapala się i gaśnie. Udało się znaleźć przyczynę ?
Witam ponownie, problem już dawno rozwiązany, ale dopiero niedawno udało mi się odzyskać dane logowania do konta, więc stwierdziłem, że podzielę się co było moim rozwiązaniem :D Niestety Panie Hektar, ale przekleństwa i nerwy były na nic bo to nie było nic z niskim ciśnieniem, aczkolwiek dziękuję za chęć pomocy ;) Mianowicie winowajcą były wtryskiwacze,...
Witam wszystkim! Mam mały problem z autem i proszę o pilną pomoc!!! Jechełem sobie dziasiaj do szkoły i zaczęło mi szwankować autko, najpierw podczas jazdy przy przyśpieszaniu tak jakby nie dostawał paliwa ale po chwili mulenia było ok, zmiana biegu i znowu to samo:( Po dłuższej jeździe już niestety nie chciał się już zabardzo rozpędzać, wię przeżuciłem...
Zobacz jakim wzmacniaczem były pędzone w BMW i kup o podobnej mocy.
Podpinasz się w tym złączu w pozycję 4(otwieranie) i 17 (zamykanie), z tym że na nr 17 nie ma kabla i musisz go dołożyc. Aby było ryglowanie musisz przy zamykaniu równoczesnie podać + na obydwa wejscia.
Zobacz jak się mają napięcia na pinach st.by i mute końcówki mocy.
Przecie TY masz na pompie wtryskowej , 3 nie urywa więc nie ma się co bać o hamulce . Ogólnie w pedale jest moc a program to tylko program, pedał gazu rządzi.
Cewki, wszystkie 6 wymienione, kable nowe, przepływomierz sprawdzany Jakie kable? Bo nie mogę zajarzyć.
Wpierw szukasz głośnika i na podstawie jego parametrów liczysz obudowę.
Mam obecnie w BMW 143KM i chciałbym mieć podobną moc. W Hondzie mam silnik 1.8 116KM i jedzie o wiele słabiej niż BMW. Ale jeśli to za duża moc to może być coś do 150 KM
Turbosprężarka była uszkodzona. Wymieniłem ją i wszelkie problemy ustąpiły.
Jeśli masz pęknięcie za przepływomierzem i jest to ewidentna dziura to tak.
zacznij od pomiaru podciśnienia w układzie. nieszczelności związane z dolotem, intercoller-gruba rura-silnik.
MIAŁEM DOSŁOWNIE TO SAMO. W CZASIE JAZDY JAK OBROTOMIERZ DZIAŁAŁ TO SZŁO JECHAĆ JAK PRZESTAWAŁ TO NIE SZŁO. BYŁO NAWET CZUĆ RÓŻNICE PRZY WYPRZEDZANIU WYSTARCZYŁO ŻE OBROTOMIŻ SIĘ WYŁĄCZYŁ I JUŻ TAK FAJNIE SIĘ NIE WYPRZEDAŁO. KOMPUTER O KOŃCÓWCE 078. POZDRAWIAM !!!
Trza sprawdzić parametry może rozrząd grzebany albo problem z vanosem. Obawiam się ,że sam tego nie zrobisz.
Wyskoczył check engine. Nie wiem co to może być. Więc zrób diagnostykę komputerową i się dowiesz.
Niestety to nie bmw .Czyli słaba moc może być spowodowana cienkimi kablami? Skoro Wzmacniacz ma zabezpieczenie na 70A a kablem 0,5 raczej taki prąd chyba nie przejdzie
wlasnie rozebralem takie radio i siedzi tam TDA7385
Wzmacniacz raczej tylko pogłośni a basu nie doda.
A co mógł bym sprawdzić bez programu najpierw samodzielnie w garażu? Cisnienie w opinach.
tak jak kolega mister_j juz opisal nie dziala lewy przod org, koncowki nie do wymiany
Ale słuchaj sama kostka to nie wszystko. Tu chodzi o zasilanie. Przetwornica z pompą kondensatorową nie da więcej niż 50W mocy z siebie. Trzeba mocniejszą przetwornicę na trafie jak chcesz mieć te prawdziwe 4x40W, a tu już są duże trudności i na pewno nie zmieścisz tego w radiu. Pomijając całą robotę to koszta całej zabawy wyjdą większe, a kostka zagra...
Witam mam problem z bmw e46 raz jest moc raz nie silnik 2.5 podwójny wanos w automacie świeci się check engine gdyż są odpiętę sondy lambdy gdyż podobno są uszkodzone czy może być to spowodowane przez to auto też ma wahania wolnych obrotów.
W tych modelach zatykał się wężyk idący od kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowywania na nadkolu lub padał sam ten czujnik. Sprawdź ten wężyk potem odłącz i przejedź sie bez czy jest różnica czy to samo,jak bedzie słabszy to masz dobre jesli nie bedzie różnicy to tam tkwi usterka. Jest jeszcze ustawienie nastawnika w pompie jeśli bedzie nieprawidłowe...
Witam potrzebuje pomocy w ustaleniu nazwy końcówki mocy z radia Android Chińczyk do BMW , symbolu nie znam. 25 wyprowadzeń. Proszę o podpowiedzi.
zawór sterowania nowy. czy mozliwe ze turbina jest tak zurzyta ze do 3 tys nie ładuje? bo po 3 tys idzie jak nalezy .egr był zaslepiany
Witajcie!!! Nic nie pomogło wymiana przepływomierza i sprawdziłem ten sposób z zatkaniem dolotu powietrza i silnik zgasł to czyli nie bierze lewego!!!! Martwi mnie te trzęsienie samochodem przy ruszaniu ma ktoś pomysły!!!!! Może ten czujnik polożenia wałka rozrządu???? Tylko gdzie go szukać?
A, przelew wraca ci do zbiornika czy do f. paliwa? Bo jak do filtra to w nim może być zaworek.
Witam mam nietypowy problem bynajmniej dla niektórych. jestem Szczęśliwym posiadaczem BMW e34 2.0 24v mój problem polega na tym, że przy dodawaniu gazu szarpie i strasznie traci na mocy po prostu muli się strzela w kolektor ssący (auto nie posiada gazu) ale powyżej 3 tysięcy obrotów wszystko wraca do normy aż do 4 tysięcy obrotów potem spada moc tak...
Szkoda zachodu. Z samego paliwa mocy nie ma. Indywidualne strojenie na hamowni niewiele pomaga w silniku wolnossącym, a co tu mówić skopiowaniu map od innego silnika...
Ja raczej skłaniam się ku układowi elektrycznemu gdyby to był układ paliwowy to alternator kręciłby się, przejrzałem dzisiaj bezpieczniki i organoleptycznie kable plus klemy akumulatora bez żadnych zmian. Tutaj mam pytanie, kolega ma ta samą linię tylko rocznik 2007 i silnik 1.8D czy przekaźniki między nimi można podmienić?
Na początek posprawdzaj tranzystory mocy.
Spróbuj takie prostego patentu. Odłącz ujemną klemę na 10 minut z akumulatora. zostaw włączony zapłon . Następnie wyłącz zapłon i podłącz klemę. Odpal silnik poczekaj 5 minut i jedź się przejechać. Jeśli nie to niech ktoś się wepnie komputerem i sprawdzi błędy w komputerze silnika.
Nie twierdzę że świece popsute, tylko inaczej zachowują sie w różnych temperaturach, a te występują zailane benzyną i gazem.Dlatego są swiece dedykowane do takich instalacji.Wykrecenie świec i ich oględziny mogą dużo dać informacji co do pracy silika. Jeśli stwierdzisz że są czyste nie mają czarnych nalotów to możesz wyeliminowac świece.Zostają wtedy...
Jak jest LPG to nieszczelność układu dolotowego możesz mieć w miejscach gdzie gaziarz wkręcał się dyszami w korektor + na wężykach od gazu. (w skrajnym przypadku wtrysk gazu może być zawieszony.) Sprawność przepływomierza najlepiej na komputerze - diagnostyka Ciśnienie w listwie paliwa - manometr (bmw w benzynie nie ma tam czujników) (przeważnie powyżej...
Omomierzem nie wykryjesz.
witam! mam problem z bmw 318tds 90km, ma małą moc przy ruszaniu oraz na niskich obrotach, nie dymi , a jak już to minimalnie na czarno, spala ok 6-8l/100km, prędkość max z górki ok 165km/h turbina lekko syczy oleju nie bierze, błędów brak? wałek rozrządu ok, filtry ok, odpala dobrze bez kombinacji z czujnikem temperatury, oleju nie bierze. przy załączonej...
Sam mam takiego tds-a , moze łańcuch rozrządu powycierany?? to sie w nich zdarza i wtedy szarpie bo jest czoły na zapłon.Poczytaj na forum TDS-A tam duzo pisza o tych silnikach.Drugą przyczyną moze byc wtryskiwacz sterujacy ale to powinien pokazac komputer.Sprawdz też czy paliwo z pompy idzie na przelew, moze to cos z zasilaniem paliwa??
Witam, na wstępie powiem że jestem amatorem w temacie i postaram się w skrócie opisać problem. Dostałem od kolegi do naprawy takie radyjko z tematu, przestało grać, najpierw jeden głośnik a na końcu całkiem ucichło. więc: - Pierwsza myśl i jedyne co potrafię zrobić to wymiana końcówki (TB2929HQ) więc taką zakupiłem. - Niestety przyszła ze sporo pomiętymi...
Za free Ci raczej nikt Stage nie zrobi.
Temat rozwiązany na pewno nie dzięki idiotycznym komentarzom, które to dostałem.
Przepraszam za wprowadzenie w błąd ale nie chciałem autorowi namieszać w temacie a chodziło mi o samo zachowanie diody czy tak ma być.Pacjent to bmw e36 m50b25 vanos.Brak mocy z dołu na gorącym silniku i palenie czasami za 2-3 razem.Zimny super.Czujnik wału podmieniony profilaktycznie i nadal to samo.
Dwa silniki jednocześnie nie pracują. Taaaak? Pewny jesteś ? A BMW hybryda ?
A może by tak diagnostykę zrobić a nie wróżyć z fusów?
bez odczytu parametrów z sondy komputer benzyny nie jest w stanie dobrać mieszanki paliwo/powietrze i bedzie za bogata mieszanka a co za tym idzie auto bedzie się dusić i kompletnie nie będzie jechać! a spalanie będzie potężne. pozdrawiam
Witam! Czy jest sens zamontować sobie intercooler do e30 324td, bez grzebania w komputerze? Bede miał jakiś przyrost mocy czy wręcz odwrotnie? Na necie widziałem IC w 324td ale ten model miał virusa na 140KM (To są jego fotki)! Pozdrawiam!
mam problem z mojm bmw gdy się zagrzeje to traci moc ,wymieniłem przepływomierz,sonde,czujnik vanos,czujnik połorzenia walu,świece i nic nie pomaga może ktos wie co to???????/
Jest reduktor dolotu powietrza, pewnie się lekko zatarł i nie chodzi gładko i się tnie, znajduje się po prawej stronie, jest koloru czarnego i wygląda jak malutka lornetka, w środku jest blaszka, trzeba ją przesmarować preparatem typu WD-40.
2.0 dużo palą a gaza tak naprawde nie godzi się z BMW. 2.5- ta moc w tej karoseri to niczym nie skończone źródło energi. 2.5 tds-faktyczni lubi trasy,wyprzedzać można i mało zawodne. 1,8 is. duża moc z małej pojemności ale mało wytrwałe. pamiętaj BMW często jest stworzone po to by się kręcić. opony ma weekend. przemyśl to
Sztanga od turbiny pracuję plynnie w calym zakresie ? Proponuje rozruszać ręcznie i sprawdzić.
Witam, mam taki problem z moim bmw e30 ze jak jest duża wilgotność np po deszczu czy jak przejadę przez dużą kałużę to po chwili traci moc , zaczyna szarpać, obroty spadają do 0 i falują przez chwile miedzy 0 a 600. jaki może być tego powód?
Sprawdź turbo czy za szybko nie upuszcza to częsty problem w bmw
u mnie pokazuje tylko M47N a nie mam M47
sonda wymieniona na oryginalna czy zamiennik? sprawdź dokładnie sondę miernikiem po rozgrzaniu. Jeżeli był bosch 0 - 1V. Jeden styk do szarego kable drugi do masy. Przy czym szczególna uwagę trzeba zwrócić na częstotliwość zmian napięcia.
Witam, posiadam BMW E87 2011 z przebiegiem prawie 250 tys km. Czy podniesienie mocy z fabrycznych 143 koni mechanicznych na okolice 180 koni mechanicznych może spowodować zerwanie łańcucha rozrządu czy moc nie ma na niego wpływu? Auto jest na seryjnym osprzęcie i od wyjazdu z fabryki do silnika nie było zaglądane. jedynie wymiany oleju co 10tkm
Panewki mają groźniejsze stukanie niż zawory. Mi to kiedyś tak panewka waliła jak by ktoś z młotkiem pod maską siedział i walił w silnik hehe
Ten akumulator to złom, nawet nie podłączaj go do prostownika bo możesz uszkodzić urządzenie. A już w zadnym wypadku nie powtarzaj eksperymentu z kablami i drugim autem.
profibus falownik numer karty sieciowej odkurzacz gwint wirnik
protokól pomiarów protokól pomiarów
Zamienniki fotorezystora RPP121: GL5516, GL5528, GL5537, LDR03 Zamienniki triaka BCR10KM: BTA10-600CRG, BT139-600E i inne