Pompa paliwa nie trzyma ciśnienia wewnątrz siebie i stąd problemy. Jesteś pewien że ta w baku pompuje do przodu a nie przelewa do kosza pompy w baku? Wydaje mi się że vp44 sama ciągnie paliwo.
Regulator cisn sobie odpuść, bo to jest bezawaryjny element. Przekaźnik sprawdź jak "cyknie", czy jest za nim prąd, bo może styki się przypaliły i cewka działa ale nie zamyka obwodu. Najszybciej jest podstawic któryś z przekaźników obok i wtedy sprawdzić. Pompa musi przetłoczyć około litr paliwa w 30sek za filtr - wtedy jest dobra.
Dobrze Ci doradził elektronik, tak się właśnie zachowuje auto, jak ten czujnik zalicza zgona. Błąd sondy to już przyczyna od wałka, który powoduje inny tryb pracy ECU i większe dawkowanie paliwa. Za chwile wywali Ci błąd katalizatora, więc nie zwlekaj z wyminą. O zamiennikach zapomnij.
Witam. Jak rozwiązałeś problem?
więc ona daje 0,8 atm i jest tam tylko jedna. Masz nieszczelnośc w ukladnie paliwowym, schodzi paliwo.
Może to być pompka paliwa.
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Witam. Mam może trochę dziwne pytanie jak na grupę, ale jestem od niedawna posiadaczem BMW E46 318i silnik n42 benzyna. Pytanie właśnie o to paliwo. Teraz jak wchodzi od nowego roku nowe paliwo E10 i czy BMW są przystosowane do tego rodzaju paliwa czy go nie tankować. Różne strony podają różne informacje jedne żeby tankować tylko 98 inne że wszystkie...
opony beda na pewno do wymiany a koszt jednej to okolo 2 tys. Ale te opony robią robotę. Jesli wzmacniacz nie dziala To widocznie komuś nie przeszkadzało. Ale trzeba dodać że kieruję się fajnie i podniośnik znośny. do tego przeważnie normalna kabina i ogrzewanie, co jest ważne . Ale my tu wkłądamy do jednego wora 3 typy ciągników to tak jakby porównać...
Zalej mu filtr paliwa
Zbiornik czysty, pompa również. Możliwe że pod wpływem wieku pompa stała się tak jakby mniej wydajna? BMW jeździ tylko na paliwach premium Orlen i Shell
Rada jest taka, że musisz zacząć od jakichś podstaw. Czy jest iskra, paliwo w cylindrach.
Świece żarowe sprawdzone ? Układ paliwowy sprawdzony ? Może cofa się paliwo ?
Sam mam takiego tds-a , moze łańcuch rozrządu powycierany?? to sie w nich zdarza i wtedy szarpie bo jest czoły na zapłon.Poczytaj na forum TDS-A tam duzo pisza o tych silnikach.Drugą przyczyną moze byc wtryskiwacz sterujacy ale to powinien pokazac komputer.Sprawdz też czy paliwo z pompy idzie na przelew, moze to cos z zasilaniem paliwa??
Witam podnies listwe i zakręć rozrusznikiem to bedziesz wiedzial co sie dzieja z paliwem.
Witam, czy może ktoś wie gdzie znajduje się czujnik uderzeniowy odcinający paliwo i iskrę w bmw e60 4,5 benzyna 2005rok?
Jeśli nie pali na plaku, to niestety coś innego niż za niskie o 1.2V napięcie na świecach. Ten silnik, jeśli jest sprawny, zapali bez świec, 5s kręcenia i z wielką chmurą dymu, ale zapali. Pompa, wtryski, kompresja do weryfikacji. Ewentualnie gówniane paliwo...
Jak wtryski dobre to może soft ? Paliwo? Rozrządu nie słychac?
Na pewno paliwo się cofało i ktoś go tam wcisną. Usuń go ale zostaw ten przezroczysty wężyk i zobacz czy paliwo ci się cofa (powstają bąble powietrza). Jak tak to kup nowy o większym przekroju. Pozdrawiam
Jeżeli jeden z króćców ma połączenie z kolektorem ssącym to zapewne regulator ciśnienia paliwa .
Do listwy z wtryskami a najpierw do filtra idzie paliwo sciągnąć weża przekręcickluczyk i ma się lać jak nie to pompa albo bezpiecznik
I co z tego, jak nie można magazynować tego wodoru jak innego paliwa czy prądu i zawsze jest potrzebny dość duży nakład energetyczny by go magazynować krótkotrwale. We wspomnianym BMW paliwo trzyma się nie cały miesiąc potem się ulotni, to albo go zużyjesz , albo będziesz robić jak obecnie ludzie co kupują pakiety prądu i świecą światło do sąsiada na...
Jakieś barwione paliwo
Po objawach, zapowietrzona pompa. Sprawdź w czasie kręcenia rozrusznikiem czy z pompy idzie paliwo na powrót. Może być woda w paliwie. Jaki dym idzie z rury w czasie odpalania.
Slyszalem ze moze byc przyczyna nieodpalajacy silnik przez 4 wtryskiwacz z ktorego wychodzi kabelek..Mam taki sam problem w Bmw tds kombi.. Tylko do tego jeszcze leci z niego paliwo!!!!
A za pompą paliwo jest?
świece są zalane, sprawdzałem na krótko, i jestem pewny że działa, podczas krecenia pompa podaje paliwo.
Wtryskiwacze padły, powrotem paliwa ma powracać paliwo :)
Samochód jak w temacie nie odpala, nie podaje paliwa nie kręci pimpą paliwa.Przekażnik pompy (niebieski) sprawny po ominięci go pompa kręci słychać przepływające paliwo.
Manometr na zasilanie paliwem.
Na listwie wtryskowej http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?... nr6 Sprawdz czywężykiem podciśnieniowym nr 8 nie cieknie paliwo.
Bez tego powinien normalnie odpalić. Iskra i paliwo fizycznie jest?
Jak bylo lpg to pewnie przepływomierz fałszuje. Zobacz czy klapka się porusza bez przytarć. Do tego pasowało by sprawdzić czujnik tem płynu, sondę i ciśnienie paliwa.
Vanosy są nawet dwa. Iskre dziś sprawdziłem i jest na każdej świecy, świece są mokre co oznacza, że paliwo dochodzi lecz pytanie czy jest możliwe ze bmw zaciągnelo brudne paliwo ze spodu przez co zabiło filtr i teraz nie otrzymuje odpowiedniej dawki paliwa przez co kręci lecz nie chce odpalić?
generalnie potrzebuje caly pinout, kontrolki, predkosc, obroty, paliwo ...
Jak na plaka pali to problem lezy w zasilaniu paliwem.
Kolego problem ogarnięty. Wziąłem auto na pych (wiedziałem że mogło coś się stać) i odpaliło chwilę musiałem odczekać zanim wskoczyła na normalne obroty i silnik zaczął normalnie pracować. Temat uważam za zamknięty.
Dodam jeszcze ze gdy wyjme bezpiecznik od autoalarmu to nie piszczy lecz wtedy auto gaśnie zaraz po zapaleniu. Prawdopodobnie odcina paliwo.
Podjedz do polecanego zakładu który dobrze ogarnia diesla. Powinni zdiagnozować przyczynę. Jak dymi na czarno to dawka za bogata a to skutkuje w najgorszym razie wypaleniem dziury w tłoku. Warto sprawdzić szczelność węży i samego intercoolera. Ubytek powietrza doładowanego powoduje przelanie silnika.MAF wtedy za dużo mierzy i ecu dolewa niepotrzebnie...
To nie common rail, tak? Uparłeś się na jeżdżenie na tej gnojówie i szukasz odpornego silnika na swoje niemądre pomysły. Kup sobie spychacz Deta, ten przepali nawet żużel z wodą bo żaden z silników których szukasz nie podoła przepracowanej oliwie. Ta beemka też ma CR Dzięki za odpowiedź.... Latem będę jeździł na roślinnym moim Terracanem, mój kolega...
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Na drodze pomiędzy pompą w baku a filtrem nic to nie da, bo ilość paliwa w filtrze starczy na 40km, musiałbyś wciąć się pomiędzy filtrem a pompą wysokiego ciśnienia. W autach z CR nie polecam zakładania dodatkowych zaworów, bo i tak zapali i będzie, mimo że zapowietrzony chodził (może brać paliwo z powrotu). Jak już chcesz to ciachnij zawór na szynie...
Ciśnienie zmierzyłeś w takich warunkach jakie są przy wypadaniu zapłonu z odłączonym paliwem?
Zalej pompę paliwem samodzielnie, wtedy nabierze szczelności i zaciągnie paliwo z baku.
A wtryski paliwo podają??
Witam .Możesz zastosować np taką https://www.otomoto.pl/czesci/oferta/bmw... lub nowszy model ,warunek z czerwoną etykietą ,ponieważ webasto nie zmieniało tak często jak eberspacher i starsze czy nowsze modele do siebie pasują.
Podaj adres to od razu zadzwonie 997. Nikt nie zyczy sobie by jskiś xxx w bmw gnojopedzie na lejacych wtryskach latał po drogach na oleju hydrulicznym ! A jak nie podasz to i tak cię znajdą po logach .
Wymieniany był filtr paliwa. Lecz jakiś miesiąc temu a problem powstał dopiero kilka dni temu. Ze świecami wszystko ok. Ale sprawdzę jutro czy paliwo się nie cofa.
Zawór odcinający , nie czujnik .
Iskra będzie ale nie w tym momencie co trzeba. No dobra a czy podczas krecenia jest paliwo na listwie ? moze pompa się konczy i nie robi cisnienia? Jezeli jest prąd to na kostce to zobacz czy podczas krecenia pompuje paliwo
elektrozawór chciałbym umieścić za filtrem Przewody paliwowe z tworzywa sztucznego. Nie polecam cięcia takich przewodów - ciężko uszczelnić połączenie elektrozaworu z rurką "PCV". Są inne możliwości zabezpieczenia takiego samochodu - bez ingerencji w układ zasilania paliwem.
A regulator w pompie nie zaklejony? Tyle czasu bez rozruchu. Nasze paliwo to klej po 6miesiącach.
Planuje kupic bmw e 60 Kupując e60 należy mieć na jego eksploatacje, a ta nie jest tania. Po drugie szukaj za granicą w Polsce zajeżdżone trupy w cenach z kosmosu! 10 gnojówy łyka jak nic a to tylko paliwo.
Nie znam tego modelu .jeśli jest tam pompa Bosch ve to myśle że dasz radę. Pozdrawiam.
Odczytaj błędy ze sterownika. I sprawdz czemu nie odpala , paliwo , iskra
Jeżeli masz to co masz to potraktuj dalsze czynności tak, jakbyś naprawiał poloneza. Co byś robił wiedząc że jest iskra i silnik dostaje paliwo?
no to kiepska troche ta teoria bo po co np usowac cz temp powietrza dolotowego albo impulsator skrzyni biegow skoro np do silnika nie dochodzi paliwo ....
Właśnie przybyło oleju,wiec raczej nawaliło ropy , na zapłonie ciągle leci paliwo z powietrzem i wydaje się jakby sie lało gdzieś bo się nie cofa tylko słychać jak leci w pąpe ciągle
Jeśli tak od razu to diagnostykę trzeba by zrobić.
Rozrusznik nie kreci,paliwo podaje,posiada instalacje lpg
Może paliwo dostawać się poprzez uszczelniacz pompy. Innej opcji raczej nie ma. Pompę przekladalem bez żadnych dodatkowych ustawień. Zablokowalem przed wyjeciem, odblokowalem po włożeniu
Co konkretnie już sam sprawdziłeś? Bo na razie wymagasz wróżenia ze spuszczonego paliwa.
paliwo leją wtryski ????
Ale pompa może być już "wyrobiona" i poprostu paliwo się wraca..
Wtryski są kluczowane? Paliwo właściwej jakości? A na początek sprawdzić szczelność dolotu. Może zieje dziura w kolektorze?
A może po prostu układ zasilania paliwem się zapowietrza? Proponuję sprawdzić właśnie czy w tych momentach, kiedy silnik nie chce zastartować, sprawdzić czy podawane jest paliwo na wtryskiwacze.
witam seryjnie nie ma tego prawdopodobnie zacina się pompa paliwa.sprawdz na niej napięcie czy jest jak auto nie pali ,przekaźnik jest w komorze silnika.
Najpierw wyczyść cewki zmień świece zobacz jak wyglądają ogulnie to po odpuszczeniu sprzęgła bez dodania gazu praktycznie dla tego silnika odcina paliwo woec lekie szarpnięcie to normalka lecz jeśli są to dosyć mocne szarpnięcia może być to spowodowane uslizgnieciem się sprzęgła skoro bierze przy końcu
Zwarcia nie będziesz miał, bo nie wprowdzasz napięcia do wnętrza zbiornika, szukaj pod hasłem BMW metoda pomiaru ilości płynu w chłodnicy, masz gotowe elementy, poza obudową.
Paliwo dochodzi do silnika?
Disa cała? Do sprawdzenia dodatkowo ciśnienie paliwa.
to na pewno nie przez korekty. paliwo jest ?
Nie poduchy całe. Ale pytam ogólnie, czy jest jeszcze jakiś dodatkowy system odcinający paliwo oprócz tego z SRS.
zobacz czy paliwo na listwe podaje
Sprawdź szczelność od filtra powietrza do miksera (urządzenia mieszającego paliwo z powietrzem).
sprawdz cisnienie paliwa i sterowaniewtryskiwaczy oraz przepływomierz
Zrób analizę spalin - na rozgrzanym silniku, bieg jałowy. Będzie widać po wskazaniach - jak CO będzie w "kosmosie", to trzeba patrzeć co z układem zasilania paliwem się stało.
Samochodzik jechal i nagle zgasl. Do wtryskow nie dochodzi paliwo zawor odcinajacy paliwo dziala pasek rozrzadu jest ok. swiece grzeja. Paliwo dochodzi do pompy wtryskowej wiec w czym problem?
Porządny przegląd instalacji gazowej - z oceną pracy komponentów (ciśnienia) i korekcją mapy, przegląd układu zapłonowego - praca w niekorzystnych warunkach zasilania lpg. Narazie nie szukać po stronie mechanicznej ani zasilania paliwem.
Sprawdź w parametrach procentowe otwarcie pedału gazu
Auto jak przyjechało miało błędy dotyczące 2 sondy za katem bank 1 i, regulacji wałka ssącego i wydechowego,oraz nieszczelność dtml pompy . Te rzeczy zostały opanowane . Auto odzyskało swoją moc i w dolnym zakresie obrotów nie szarpie, a szarpało mocniej niż na obrotach od 3500/obr w górę . Teraz poszarpuje od 3500/obr w górę jak mocno się obciąży silnik...
Pierwszy to problem z zasilaniem w paliwo,następne nie zdefiniowane.
BMW F10 / Jadąc auto zgasło, komputer pokazywał, że ilość paliwa wystarczy na 000 km, ale za ryzykowałem. Zatankowałem auto, wlałem z kanistra 30 litrów Oleju napędowego i zacząłem odpalać. Nie odpaliła oczywiste zapowietrzona, znajomy przyjechał z laptopem, odpowietrzył elektronicznie 3 razy, ale BMW dalej nie odpala. Pokazuje mu, że jest za niskie...
Może ktoś zerknąć co mi trzyma paliwo? Boost opanowany. Coś trzyma na 300Nm
Pytanie czy pompa paliwa w zbiorniku w bmw 525 tds e39 ma podawac paliwo po zalaczeniu zaplonu czy po kreceniu rozrusznikiem? A moze pompa wtryskowa sama sobie ma zaciagnac? Dodam ze w zbiorniku jest okolo 15-20 l paliwa. Ewentualnie kiedy ona sie zalancza
Miałem kilka razy przypadek, że winowajcą był pierwszy wtrysk. Auto praktycznie nie odpalało na zimnym. Na ciepłym nie było problemu. Jeśli na zimnym dostał odrobinę samostartu to zapalał bez problemu. Po założeniu menzurek na powrót, na pierwszym wtrysku na samym zapłonie, pompowało już paliwo do powrotu.
Nigdy nie można wykluczyć,ale diagnostykę robimy od najprostszych i podstawowych rzeczy,paliwo zapłon.świece przewody...
A co sprawdziłeś sam?Iskra jest?Paliwo dochodzi?Pompka paliwa chodzi?
nie ma takiej opcji . zobacz czy jak popuscisz przewód wysokiego cisnienia p krecisz silnikiem podaje paliwo bycmoze pompa
tak tylko rozrusznik i alternator mam z poprzednigo zestawu a to tak wygląda jak by paliwo nie dochodziało
jak sprawdziłeś to paliwo? z samostartu gada?
Co myślicie o założeniu chłodnicy paliwa od bmw e46 do mrf 140 ?
Zacznij od bezpieczników i pompy paliwa, napisz czy zdechło samo czy było coś robione , jeśli skończyło ci się paliwo istnieje szansa zatarcia pompy, większość inst gazowych ma możliwość rozruchu awaryjnego na gazie ,jeśli nie uruchomisz w ten sposób to uszkodzenie jest po stronie wn.
Pompa paliwo podaje ale wtryski nie puszczają.
A moim klientom 20% się spaliło i 1 wyskoczył i nie wrócił. A nie słyszałem żeby celestiony wyskakiwały. Oprócz tego spotkałem się z eksperymentem - koleś chiał wymienić zużyte tonsile na te "cokolwieki" i sprawdzałem od razu w sklepie czy grają. I bardzo się zdziwiłem jak usłyszałem wyraźną różnicę w brzmieniu. Poza tym nie jadę w ogóle głośników noname...
Auto odpaliło i jest ok główną przyczyną był sterownik silnika ale nie chodzi tu o jego inne numery bo to nie problem oryginalny z tego auta był uszkodzony grzał się nie było ani iskry ani wtrysku po wymianie sterownika problem już był inny iskra była ale wtrysk różnie i auto łapało ale jednak nie chodziło na 100 przyczyną był czujnik wału który zresztą...
Jaki silnik? 1.8 było 3 rodzaje. Paliwo jest? Świece mokre?
chociaż po sondzie by nie odpaliła ŻE CO ??? Wałek można sobie obracać o 180° przy ustawianiu rozrządu, kręci się 2 x wolniej od wału korbowego i jest to jego normalne położenie (zapłon na 4 cyl) Jak silnik nie chodzi na wszystkie cylindry, to trzeba sprawdzić czemu: kompresja, iskra, paliwo
Co do zapachu w aucie i na zewnątrz. Miałem coś takiego w 11 letnim Oplu Vectrze. Warsztat znalazł przyczynę dopiero na trzeciej wizycie. Sparciały przewód paliwowy (dosłownie rozpadał się w dotyku) - paliwo dostawało się na jakąś półeczkę pod maską i tam parowało włażąc w wentylację pojazdu. Przypilnuj, żeby ci to sprawdzili, albo możesz na kolejnym...
Paliwo , sterownik wtrysku też wymieniony?
paliwo dusić paliwo wskaźnik paliwo paliwo paliwo brudny paliwo
wymiana symetryzator vectra czujnik poziomu oleju minidisc instrukcja
mikrofon bezprzewodowy samsung ue50mu6172
Grzałka do pralki Bosch WFK6000/04 - wymiana i diagnostyka Migająca niebieska dioda w żelazku Gorenje - przyczyny i rozwiązania