Wymiana szybka i łatwa, małymi szczypcami zginam blaszkę wzdłuż drutu uzwojenia następnie ostrym i wąskim nożem odchylam drucik od blaszki. pierścień przecinam wzdłuż osi wirnika dłutem stolarskim może być duży nóż ,,napędzany,, młotkiem. Wciskam nowy pierścień, uzwojenia lutuję do blaszek . Nie ucinaj drutów bo nic nie wyciągniesz, powodzenia
no to moze warto sprawdzic przewody do tych czujników.. impulsy z czujników "diodowych" tez da sie sprawdzić. Też tak myślę tylko nie wiem jak. posiadam jakowyś multimetr może dwa ale oscyloskopu czy czegoś bardziej poważnego nie mam
I am seeking for BOSCH AL 15 FC 2498 charger schematic. Transistor and IC UC3842 multiple replaced but when battery charging all burn up.
Odłącz czujnik temperatury płynu chłodzącego i sprawdź różnice. Często także rozrusznik nie daje rady - regeneracja lub wymiany na Bosch z 2.4jtd. Generalnie te silniki zawsze miały takie problemy. Winne będą raczej wtryskiwacze, ale można poradzić sobie na dwa sposoby z tym pierwszym najlepszym będzie modyfikacja software w ECU, czyli zwiększenie dawki...
kolego ja miałem taki sam objaw ale po odłączeniu przepływomierza problem ustąpił bo silnik pracuje wtedy na uśrednionych ilościach paliwa. Kupiłem nowy i mam problem z głowy. PS lepiej kupić używanego BOSCHA niż tani zamiennik.
Wczoraj byłem u elektromechanika i pogrzebał przy przewodach, nie miał czasu sprawdzić na kompie ale mówił że stan rozkładu tak na oko, wyjeżdżam i "śmiga jak ta lala"..., pełna zaskoczenie ale myślę pewnie coś nie nie łączyło ruszył i jest ok, byłem dzisiaj jeszcze raz sprawdził na komputerze i żadnych błędów, ale wieczorem znowu się zaczyna szarpanie...
Mam aplikację FiatScan. Jaki mogę do tego interface podłączyć. Mam multiplę. Może jakiś schemat. Dzięki za pomoc. Prosty i tani VagCom KKL. A darmowy program oraz sposób podłączenia znajdziesz tutaj : http://fiatecuscan.net/ Sprawdzone na Stilo 1.6 16V mimo iż program sterownika tego silnika nie wspiera. Jeżeli chodzi o multiple to wspiera chyba wszystkie...
Mój motor ma czasami w przedziale 2600-3000obr/min dziwne zachwianie płynności.Miałem uszkodzony przepływomierz , kupiłem od Mareii 2,4 i zmieniłem sam wkład( wg. danych tech. BOSCHA ktore posiadam powinno byc OK).Wg. programu AUTODTA sprawny przepływomierz ma na 5 nodze sygałowej miec 1V-przy włączonym zapłonie(0 obr.) 2,1V-bieg jałowy 4,2-max przepływ...
Witam, jak w temacie układ CR Bosch-a(dokładne oznaczenie pomy mogę napisać), auto o nie wiadomym przebiegu z Niemiec z Webasto. Do rzeczy, objaw to nierówna praca silnika na biegu jałowym(od około 2k rpm tego nie słychać jednak auto trochę zamulone), był błąd przepływki w parametrach pokazywało o 100mg więcej niz żądane przepływ powietrza, przepływka...
Witam Zacisk jak w temacie, występuję w Bravo, Stilo, Multipla. Wersja z koszyczkiem bez pierścienia Segera, wyposażyłem się w ściągacz tego koszyczka oraz nowe koszyczki. Niestety, problemem jest śruba pięciokątna. Okazuje się, że nasadka pięciokątna YATO 14mm jest zbyt mała do tej śruby. Czy jest to zła geometria nasadki, czy potrzeba jakiejś specjalnej?...
multipla input multipla output multipla zegar multipla definition
przyciski dotykowe pralka wzmacniacz tl081 bateria laptop pojemność
sterownik tango sterownik tango
Balkonik na drzwi do lodówki Samsung RL33EAMS - gdzie kupić? Migający przycisk Start/Pauza w pralce Bosch - przyczyny i rozwiązania