W załączniku schematy. 1320 to sterownik silnika ECU. 1262 to przepustnica. 1261 to pedał gazu. Tam czasem pękało połączenie miedzy płytką potencjometru a gniazdem przepustnicy - połączenie za pomocą aluminiowych drucików.
Pin nr 9
Dość częsta usterka sterownika, jeśli wiązka sprawna(korozja luźne styki) to raczej samo ecu uszkodzone.
Wkręcając brak mocy.
Pin to; 6GG2.
Mam tylko schemat.
Tam nie ma przekaźników w dosłownym rozumowaniu, nomik-zobacz czy masz stały plus na tych dwu szerszych pinach, jeden to plus na pompę, drugi to lus elektrozaworów, rolę przekaźnika pełnią BTS'y, jak nie to posprawdzaj czy nie wybite BMy. P1530 to przekaźnik klimatyzacji ( ale w oplu)...
Witam, Tu , nie schemat ECU jest potrzebny, ale schemat podlaczenia komputera. Na schemacie: 7210 komp. pokladowy 7220 zegar 8410 radio 1625 interfejs czujnika predkosci 1320 ECU 6415 lusterko prawe 4315 czyjnik poziomu paliwa Pozdrawiam, Georges
Witam. http://obrazki.elektroda.pl/8513725200_1...
Proszę oto wsad do eeprom i flash
Na trzecim garze
Nie mam zielonego pojęcia co to za auto "Peugeot 1.8D" , ale pompa boscha nie jest trudna w regulacji , wystarczy zaopatrzyć się w miernik zegarowy i obsadkę do niego , oraz ustalić z literatury jaki skok tłoka rozdzielczego w pompie wtryskowej .
Podaj VIN na PW.
wystarczy, chyba że masz inne SW to przerzuć też flash
jakbyś miał uszkodzone immo to by wogóle nie odpalił a sterownik miał byś zablokowany.takze problem pewnie leżał gdzie indziej-instalacja. Pzdr.
spróbuj tego
Odpiąłem sondę lambda poczekałem aż ostygnie silnik i znowu przejażdżka. Zaś około 2km spokoju i potem problem, ale na odwrót, z dołu się wkręcał, ale znowu w górnej partii nie jechał, do tego stopnia, że na dwójce nie pojechał więcej niż około 50km/h, mając gaz w podłodze. Dopiero jak delikatnie zacząłem operować pedałem gazu to jakoś jechał. Standardowe...
chyba to jest to. http://obrazki.elektroda.pl/4361229700_1... Dodano po 2 i jeszzcze to: http://obrazki.elektroda.pl/2694371600_1...
Nie program jest w środku sterownika i nie trzeba go zamieniać przy wymianie . Wystarczy wpiąć wtyczkę i tyle. Zmian nie powinno być. Oczywiście będzie to działało tylko kiedy sterownik bedzie IDENTYCZNY(czyli dokładnie o tym samym numerze).
http://obrazki.elektroda.pl/8965780700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1637962200_1... http://obrazki.elektroda.pl/1563919400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4696024100_1...
Witam. Wg mojej skromnej oceny winny jest nieoryginalny rozrusznik i może słabe przewody, akumulator masz też 70Ah ale dziwi mnie że tylko cykał rozrusznik i nie kręcił tak jakby był rozładowany aku. lub coś z instalacją (hdi-ki są bardzo czułe zwłaszcza zimą na stan aku. jak i rozrusznika-odpowiednie obroty wytworzą na pompie min . ciśnienie dla wtrysków,...
Cześć wszystkim, Mam problem z wycieraczkami (jak powyżej) - chodzą cały czas. Po rozebraniu lewego było pełno wody, niestety osuszenie nic nie dało. Czy ktoś z grupowiczów podjąłby się naprawy? Pozdrawiam,
Nie trzeba kodować wtrysków w tym silniku. Na jakim osprzęcie masz ten silnik? Bosch czy siemens?
A tam jest pełna sekwencja ? Jak jest Marelli to półgrupa, jak bosch to sekwencja
Napisz czy to bosch czy simens i który rok auta
Jest wiele przypadków że na zamiennikach daleko nie pojedziesz o ile w ogóle odpali. Bosch to Bosch , nie tylko za firmę się płaci.
U mnie jest raczej ori - Bosch 1 928 404 682.
Mało prawdopodobne. Bosch 5.0 i 5.3. Nie ma przycisku to nie ma.
Problem rozwiązany, przyczyną był immobilizer.
Witam potrzebuje usunąć immo ze sterownika bosch MEV17.4 Pamięć TC1766 .Sterownik z peugeot 207 1.4vti. Oczywiście nie za darmo. W załączniku zawartość sterownika.
Masz 2 uzwojenia elektromagnesu. Wciągające i trzymające. Wciągające działa do czasu włączenia silnika rozrusznika. On to zamyka obwód "podając masę" . Po zadziałaniu silnka rozrusznika działa słabsze trzymające zębnik bendiksa w wieńcu. Jesli rozrusznik zrobi "klik" a zużyte styki robocze elektromagnesu nie zadziałają długo płynie spory prąd przez...
Peugeot 307 2003r 2.0 hdi 90km uklad paliwowy bosch
Nie, musisz dokupić jeśli chcesz na ramie. Wpisz w google bosch bdm adapter. Te do galetto co dają nie przydadzą się.
Jeżeli jest to system bosch ve4/8r171 to ciśnienie otwarcia dyszy 130/117bar
Witam. W zał. dla Peugeote 106 1.0i schemat okablowania Bosch Mono Motronic MA 3.0 2. Opis elementów po polsku. 3. Opis gniazda (pin) ECU
no niezła pomyłka, ale cóż zdarza sie ja mam, że powinien być bosch MP 7. 3 MP 5. 1. 1 lub MP 5. 2
Do czasu aż sterownik żyje i daje radę nawiązać komunikację z testerem to nie chciało by mi się ściągać nadkola aby przeczytać numery. Odczytał bym je przez złącze diagnostyczne. Jest spora szansa, że numerów nie będzie, bo odpadła naklejka. Trzeba wtedy z grubsza ocenić co tam mamy. Tak na pierwszy rzut oka będzie widać czy Bosch czy ATE Teves, charakterystyczne...
http://obrazki.elektroda.pl/1042698700_1...
1 zdobyć pin od twojego auta , kupić używkę takie same numery zrobić na virgin i telekodować lexią 2 sposób klon 1:1 eeprom który pewnie siedzi w jakimś tricore bo to 2010 rok sterownik to pewnie bosch med 17 najlepiej udaj się do firmy chipującej zrobą ci klona 1:1 po benchu za 200zł bez otwierania ecu flexem albo trasdatą
Witam wylącznika uderzeniowego tam nie ma ! a tu masz schemat.
Proszę Cię bardzo kolego... Tylko zerknij jaki masz układ wtryskowy BOSCH czy MAGNETI. http://www.peugeot205.pl/pdf/P205schuklw... No i google następnym razem ;-)
mozesz podac dokladny nr bledu? czym skanowales?
Jakie auto? Jaki system wtrysku? Jaki przyrzad diagnostyczny? P1138 nie istnieje w zadnym z systemow wtrysku 2.0HDI u Peugeota. Generic DTC code "P1138Lack Of HO2S12 Switch - Sensor Indicates Rich" tez nie wydaje mi sie odnosic sie do regulatora cisnienia. W systemie Bosch (jedynie ten ma regulator cisnienia) do regulatora cisnienia odnosi sie P0090....
Bosch czy Magneti Marelli Sory to ja przeczytałem że potrzebujesz schemat elektryczny , jak chcesz to mam książkę w pdf do 306.
Podaje wartości według Bosch ESI[tronic]: 15-30 st.C - 1300-3600 Ohm około 50 st.C - 650-1000 Ohm Sprawdź przewody do sterownika pin 6 i pin 22.
Witam, W zasadzie wystarczy sledzic przewod, zeby znalezc odpowiedz na to pytanie. Jesli jest Bosch 8.x, a na to wyglada ze zdjecia, to przewod ten idzie do kola przedniego prawego. Pozdrowienia, Georges
Według pliku kod 1633
1A - 5 dzrwi 1C - 3 drzwi Jaki masz system wtrysku? Podejrzewam że monowtrysk a tam Były Bosch i Weber (Magneti Marelli). Pod komputerem sprawdzałeś temperaturę silnika? Piszę pod komputerem bo ten silnik ma 2 czujniki temp. silnika. Jeden do zegarów drugi do komputera.
Trzeba będzie...
Jeśli masz układ Bosch 8.0 to zasilania na pin 3i2 po (30) i 18pin po (15) a (31) na pin 1i4 czujniki masz hala także miernikiem ich nie zmierzysz jedynie oscyloskop lub podgląd w parametry czujniki są na pinach przedni lewy 5i16, przedni prawy 10i9, tylni prawy 19i8, tylni lewy 17i6. Piny 16,9,6,8 zasilania czujników
peugeot bosch radio bosch peugeot peugeot bosch zawór
telewizor blokada pilot avrdude error enable roomster radio
suszarka wtn86208pl toshiba lodówka
Błąd api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll w TeamSpeak 3 Jak dostosować kabel antenowy 5 mm do wtyków?