oooo, w tym to bardzo prosto, szczotki BX185 lub też BX204.
Dość problematyczny ten regulator. Sprawdzałeś może koszt nowego?
Rozebrałem moduł. Faktycznie cały okopcony układ TNY264GN. Byłem u szwagra który jest elektronikiem i sprawdził mi, że diody z boku są sprawne, kondensatory i dławik też. Kazał mi tylko zamówić ten układ. Zamówiłem go na allegro. Programator znalazłem za 50 zł., ale sprzedający nie wie czy jest sprawny. Więc najpierw spróbujemy wymienić ten regulator...
Wymiana regulatora w alternatorze pomogła. Okazuje się, zgodnie z sugestiami, te z Chin nie działają właściwie. Nie wiem, co Bosch zlecając produkcję u Chińczyków zyskał, bo jak na razie założyłem na próbę dwa, i oba ten sam problem. Założyłem Made in GB używkę po regeneracji (wymiana szczotek) i chodzi. Gość od alternatorów mówi, że już nie będzie...
Skończył się altek Bosch 24V 90A. Wymieniłem pierścienie, okazało się że stojan też wyzionął ducha więc kupiłem nowy; mostek, wirnik ok. Z racji znikomej długości szczotek kupiłem nowy regulator F00MA45252 jako zamiennik starego F00M145307. Teraz ciekawostka: na starym regulatorze altek zakręcony wiertarką generuje 28,4V bez żadnego problemu, na nowym...
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Napotkałem na problem, alternator "regenerował" elektryk. Wymiana łożysk, ślizgów, szczotek w regulatorze. Ponoć robił pomiary chociaż nie widać w jego garażu czegokolwiek czym mógłby go "pokręcić" Alternator VW Sharan, Ford Galaxy 150A BOSCH. Cos z nim jest jednak nie tak, po podaniu napięcia na wzbudzenie zaczyna ładować 18V, czuć drżenie całego alternatora...
Więc od samego rana wymieniłem przewody na 12mm. Alternator to 12V 120A -wymieniłem regulator napięcia oraz szczotki w alt. Akumulator to BOSCH 12V 50Ah 390A. Na potrzeby sprawdzenia zamontowalem akumulator Bosch S4 12V 80Ah 740A 'pożyczony :D ' Wyniki: Wymiana reduktora i szczotek - bez zmian Aku 80Ah - bez zmian Kabel 12mm - bez zmian Mój akumulator...
Witam Auto posiadam od 10 lat przebieg jest duży w tym czasie alternator przeszedł remont wymiana pierścieni szczotek , regulatora (skończyły się szczotki ) oraz łożysk został tez sprawdzony. Regulator został założony taki prc za 20zł pracowało to tak parę lat ale ładowanie było na zimnym silniku 14,4 V a na rozgrzanym 14,15V mierzone na wyjściu alternatora...
Dziękuję za wpisy. Na razie rozwiązanie problemu musi poczekać do weekendu kiedy będzie jasno na zewnątrz. Wyciągnę z UAZa baterię - tam jest dwuletni BOSCH w pełni naładowany - i włożę do renówki i sprawdzę ładowanie. I tak przesiedziałem przy scenicu trochę niedzieli naprawiając silniczek szyby kierowcy, który przestawał działać w nieodpowiednich...
a chcę wymienić wszystkie łożyska bo mają luzy. Przykro mi, ale w tych modelach Boscha jest to niewykonalne we własnym zakresie. Odkręcenie zębatki tylko kluczem udarowym, a zdjęcie na prasie hydraulicznej. Jeśli masz regulator obrotów/softstart to na końcu wirnika masz pierścień magnetyczny który podlega wymianie przy wymianie łożyska. W zasadzie...
Witam mam problem jak w temacie. Wymieniłem sobie licznik na poliftowy z FIS i wszystko działa ok poza wzbudzaniem się alternatora. Najczęściej po zapaleniu auta nadal pali się kontrolka ładowania na liczniku i trzeba dodać gazu tak do 1500 rpm żeby zgasła, czasami gaśnie od razu ale to tak raz na 3 odpalenia. Alternator to oryginał bosch nie regenerowany...
Podzielę się z wami moją przeróbka alternatora akurat od Isuzu Midi, bo jakieś 12 lat temu na szortach w Polsce tego nie było a diody były tam nisko-profilowe, więc od Poloneza się nie zmieściły a te, które wchodziły miały max 5A więc lipa.. Wymiana alternatora nie wchodziła w rachubę ze względu na wakupompę. U mnie poszły diody, a regulator też szwankował,...
Klasycznym rozwiązaniem jest dioda Shottky lub zwykła krzemowa w postaci przejściówki do kabelka w alternatorze. Podbija napięcie odpowiednio o 0.3. albo 0.6 V. Zwykle Schttky wystarcza. Poza tym, czy sprawdziłeś długość szczotek w alternatorze? Bo jak się kończą to ładowanie siada. Szczotki nowe ślizgacz twornika też. Pewno diodę dawałem ale to sztuka...
Witam. Przez wymianę szczotek mam rozumieć, że same szczotki Jeśli tak to wymień cały regulator napięcia.
Witam klient zgłosił uszkodzony obrotomierz i świecąca kontrolka ładowania diagnoza prosta brak ładowania alternator Valeo 60A po zdjęciu regulatora mocno wytarty wewnętrzny pierścień aż popękany szczotka jakby wypalona, wymiana alternatora na Boscha 70A, po uruchomieniu wszystko jest ok. gdyby nie to że po paru minutach alternator jest dość gorący...
Tak, diesel. Świece grzeją 30 sekund i nie obciążają na tyle by zamulić aż tak. Nawet w 190D mając słabszy altek nie zamula na tyle. Ładowania nie ma przez kilka minut i wykluczam tutaj udział zwiększonego poboru prądu chociaż przyznam, że przez brak "cęgówek" nie sprawdzałem jakie są pobory (nie mniej jednak prócz świec grzejących jedyne 30 sekund...
wymiana szczotek bosch bosch wymiana szczotek wymiana szczotek bosch silnik
zmniejszyć moment obrotowy odzyskanie certyfikatów wymiana żarówki punto
czułość mikrofony elektretowego pralka bauknecht
Słuchawka i12 nie wchodzi do stacji ładującej - co robić? Uszkodzony kabel SATA lub kontroler a BSOD