Sruba pozioma nad zaworem Stop(ta z blaszką na gwincie)wkręc <podskoczą też wolne obroty)
Jak zwiększyć obroty wirowania w pralce Bosch WFB 1102? Konstrukcyjnie ma 600.
2 parowniki ale pewnie jedna sprężarka Tak, ale Samsung i LG nie wiem czy ktoś jeszcze daje na nią 10 lat gwarancji, bo większość czasu pracuje na minimalnych obrotach i cicho jak to inverter, a nie 0 i 100% jak w zwykłych agregatach. Włączenie kostkarki, wrzucenie towaru, obniżenie temperatury powoduje dopiero na jakiś czas zwiększenie obrotów.
Witam, po włączeniu silnika w Astrze 1,6 z1997 r alternator Bosch 70 A .muszę zwiększyć obroty silnika do ok 2,8 tys obrotów, bo dopiero wtedy włącza mi się ładowanie, nie mam wzbudzania. Wymieniłem regulator napięcia, ale dalej kicha. Wczoraj po długiej jeździe ok 200 km, jak był ciepły to po włączaniu silnika, od razu miałem ładowanie, ale normalnie...
Poprawcie mnie jeżeli się mylę, bo nie sięgnąłem do instrukcji konkretnie tej pompy, ale w mojej pompie 1,2,3 to regulacja wydajności const. , I,II,III to regulacja ciśnienia const. Czyli stała moc pompy lub stałe ciśnienie w układzie. Generalnie ustawienia zależą od instalacji. Ja bym ustawił na najmiejszy bieg i obserwował, jeżeli będzie w domu zbyt...
Czy jest to przyspieszacz/regulator kąta wtrysku? Nie. Jest to tylko zwiększenie wolnych obrotów. A kupisz to tylko w Boschu, po nr katalogowym pompy albo w Oplu.
Wiem jak działa regulacja obrotów. Zastanawia mnie jak działa STABILIZACJA tych obrotów. Jeśli na potencjometrze ustawimy jakąś prędkość, to szlifierka ją utrzymuje jeśli nie działa pod obciążeniem. Problem zaczyna się kiedy przystawimy np. tarcze tnącą do materiału. Przecież wtedy obroty silnika spadają, a według zapewnień producenta powinny się utrzymywać...
Mówisz o dzwigni w górnym deklu pompa bosch ? Jeśli tak to jest to zwiększenie wolnych obrotów na zimnym silniku;regulacja- odpuśc linke i ustaw obrotu na ok 850 jedną ze srub potem przesuń palcem dzwignie tak jak napina linka i ustaw obroty na jakieś 1000-1100 obrotów druga śruba ,po wystygnięciu silnika napnij linke( jeśli termostat sprawny to odpuści...
Zauważyłem w Siemensie jedną rzecz mianowicie wentylator ktory jest z przodu na dole w ogóle się nie załącza, pamiętam że w AEG zawsze gdzieś od połowy cyklu suszenia wentylator chodził non stop i stąd też obudowa była prawie że zimna tutaj wentylator stoi jak wryty a obudowa gorąca jak kaloryfer ! To mnie zastanawia dlaczego on w ogóle się nie załącza...
Witam Po wymianie regulatora(alternator Bosch) napięcie ładowania na wolnych obrotach 14,8V, pod obciążeniem 14,4V. Po zwiększeniu obrotów (do średnich w czasie jazdy)napięcie wrasta do 17 - 18V. Co może być przyczyną? Pozdrawiam
Schemat regulatora odśrodkowego tej pompy będzie ciężko znaleźć, może podobny jest w pompie Bosch. Jeżeli jest śruba z kontrą to mozna ją regulować trzeba tylko liczyć jej obroty i zapamiętać. Jak zwiększymy dawkę to może zacząć kopcić a mocy mu nie przybędzie. http://ustroistvo-avtomobilya.ru/dizel-n...
A istnieje możliwość, że pompa nie jest w stanie nabić ciśnienia podczas rozruchu ( jak na plaku zwiększą się jej obroty wtedy już pracuje)? Podobny przypadek miałem z pompą Denso w Mazdzie 626 i Bosch w Audi 80.
VW Passat B4 1994r 1.9TDI - brak ładowania, alternator Bosch 120. Po włączeniu zapłonu kontrolka ładowania świeci i gaśnie po zapaleniu silnika i lekkim zwiększeniu obrotów silnika. Brak ładowania, wymontowałem alternator - szczotki OK. Jak sprawdzić na stole czy uszkodzony jest regulator czy diody w mostku?
Oderwany któryś drut od wirnika. Nie, wtedy by kontrolka nie świeciła. . Na wolnych obrotach kompletnie nie ładuje ( lampka od alternatora nie świeci ), dopiero zwiększenie obrotów powyżej 1500 skutkuje ładowaniem na poziomie 14,1 V. ???
Witam! Zgadzam się z >Prezesem5000<. Może być zwarcie w instalacji lub chwilowe umasienie jakiegoś czujnika a co za tym idzie problemy z mocą silnika. Może też pojawiać się przerwa w którymś obwodzie. Musisz sprubbować przejżeć instalację elektryczną i jeżeli nic nie znajdziesz to do elektryka lub pod komputer. Może w czasie pracy silnika poruszać...
Tu masz z yarisa diesla https://obrazki.elektroda.pl/2727818500_... Regulator Bosch F00M 145 332, jak widać ma zacisk S (sense), robiłem w sobotę, trzyma 14,2V na wolnych obrotach
Kolego, a nie uważasz, że fajnie by było napisać jaki alternator? Właśnie, to powinno być na początku, może Bosch, może Valeo, może 9 diod a może 6. A co się dzieje gdy nie ma ładowania a Ty zwiększysz obroty do np 3000-4000. Ale skoro kontrolka świeci (zakładam że jest Bosch) to raczej przewód od wzbudzenia powinien być cały (o tym przewodzie pisał...
To jest pompa A czy MW? Dawka startowa jest stała dla danej pompy i jest blokowana automatycznie po osiągnięciu 150-200 obrotów przez pompę, jeśli jest problem z rozruchem i wolnymi obrotami na ciepłym silniku to sekcje są zużyte. Dawkę doraźnie można zwiększyć na A pompie.
Chciałem profilaktycznie sprawdzić alternator. Wymontowałem go i oddałem elektrykowi. Po "regeneracji" po uruchomieniu silnika po kilku, kilkunastu sekundach na wolnych obrotach nie ma ładowania. Wystarczy lekko zwiększyć obroty i ładowanie wraca. Wymontowałem go ponownie i oddałem na reklamację.Elektryk niby wymienił regulator, zrobił test i stwierdził...
Silniczek i tak kręci się z zawrotną prędkością. Zwiększenie jego obrotów w bezpieczny dla niego sposób nie przyniesie jakich kolwiek odczuwalnych skutków. Można by było pokusić się o przeróbke turbiny ale o takich wymiarach to raczej na zamówienie. Główny problem to gabaryty urządzenia. Gdyby było tam więcej miejsca to można by było wstawic beszczotkowy...
Witam. Wygląda na to że silnik jest w porządku. Masz wkrętarkę, która posiada funkcje auto-stop, czyli przy wyłączaniu jej przyciskiem następuje natychmiastowe zatrzymanie silnika. Na ułamek sekundy po puszczeniu włącznika jest podawane napięcie w przeciw fazie mające natychmiastowo zatrzymać silnik. W tym momencie następuje zwiększone iskrzenie na...
To nie jest normalne zużycie szczotki. Zobacz jak wygląda komutator (czy występują pojedyncze przebarwione lamelki, miejsca gdzie są zwiększone szczeliny między nimi). Czy któraś ze szczotek iskrzy bardziej niż druga? Czy cały komutator nie jest przebarwiony?
Ale chodzi mi o rgulacje płynna , wyprowadzenie potencjometru i mozliwosć reg w trakcie pracy silnika. Wiadomo ze każdy reg daje inne napiecie, a diodą podnieszesz o konkretna wartosc, najednym podniesiesz do 14,1 a an drugim do 14,5 . A tak to możan by było powłaczać odbiorniki , któe są zawsze właczone, podniesc obroty i wtedy ustawić konkretnie .
Szczotki są połączone ze stojanem wewnątrz szczotko-trzymacza (to białe) zmiana kierunku obrotów odbywa się przez obrócenie pierścienia, wewnątrz są styki odwracające "polaryzację" wirnika względem stojana. To ze wiertarka kręci się tylko na wolnych obrotach może być spowodowane: Uszkodzonym regulatorem obrotów (przełącznik) Uszkodzonym uzwojeniem silnika...
Tak. Zwiększa dawkę ten element którego szukam, jednocześnie odpalasz z wyprzedzonym wtryskiem. Dawka wraca do nominalnej po osiągnięciu odpowiedniej temperatury płynu, natomiast kat wtrysku wraca do nominalnego po dodaniu gazu (zwiększenia obrotów alternatora)
Witam serdecznie. Przeczytałem sobie wątek i mam kilka informacji odnośnie łożysk stosowanych w alternatorach. Zgłębiłem wiedzę z racji "regeneracji" kilku już alternatorów, a obecnie to BOSCH 0124 325 060 90A. Oryginalnie w alternatorach BOSCH-a przeważnie siedzą łożyska markowe, Japońskie: NTN, KOYO, NACHI ewentualnie FAG. Zawsze są to też łożyska...
Ten z kolei twierdzi że alternator nie ma siły przepchnąć prądu bo jest problem ze stykiem. Coś w tym jest bo Alternator sie strasznie grzeje oraz plusowa klema przy akumulatorze. Nie podoba mi się ta gorąca klema. Być może fabryczne zagnieceni się utleniło, masz możliwość sprawdzenia lub wymiany tej klemy? Alternator pozbawiony bufora w postaci akumulatora...
Lekko przestawiłem zapłon , zwiększyłem lekko dawke paliwa i silnik chodzi . wolnych obrotów nie miał , bo zaciął się przyspieszacz zapłonu
U mnie pompa załącza się kilka razy na parę obrotów po czym staje. Tak jakby silnik wzbudzał się na 2 sek. i koniec. Po takim zabiegu zmywarka nie ruszy i po pewnym czasie pojawi się błąd E:25. To załączanie pompy po parę obrotów to test czy w zmywarce jest woda przed rozpoczęciem programu. Bosch Siemens w zespolonych pompogrzałkach tak sobie wymyślił...
Kolega zapomniał o najważniejszym aspekcie - ekonomicznym! Producent większość swoich zysków czerpie ze sprzedaży części zamiennych xD Zgadzam się i popieram. Wiem jak działa biznes. W tym przypadku jednak zadziałali zupełnie odwrotnie- cena samej części o wartości połowy pralki, do tego wymiana i przekraczamy 75% wartości nowej- w życiu nie zdecydowałbym...
Jam mam u siebie przy silniku D239 4-cyl 3.9L, 72KM przy 2200rpm turbosprężarkę Garrett TBO2509 (Citroen 2.1D). Ładuje 0,5bar (taki zakres manometru) dopiero od 1500rpm. Należało by zrobić hybrydę (zmniejszyć część wydechową). Srednica wlotu i wylotu wynosi jakieś 37mm. Wcześniej był Garrett T3 z Volvo 2,4D ale w porywach na pełnych obrotach dawał tylko...
Kolega Błażej dobrze Ci radzi. Więcej się namęczysz i nawku....z oryginalnym sterownikiem niż z gotowym układem dostępnym w sklepach internetowych np. z AVT 1007 który według mnie najbardziej nadaje się do regulacji takowego silnika w zastosowaniu innym niż pralka i wcale nie jest drogi - jeśli się nie mylę to kosztuje około 30 zł. Inna bajka to mała...
Niestety to nie szczotki :( Tak jak radziliście, szczotki zostały dotarte, a wirnik wyczyszczony. Faktem jest, że teraz silnik startuje błyskawicznie, prawie podrywa się z biurka, ale po zamontowaniu do pralki błąd objawia się dokładnie ten sam i w tym samym miejscu programu testowego: najpierw pralka kręci w lewo, przerwa, kręci w prawo. Następnie...
Na Twoim miejscu wstrzymał bym się ze zmianą mocy przyłączeniowej. W dni powszednie wątpię aby brakło mocy. Problem pojawić może się przed świętami kiedy płyta pracować będzie na pełnych obrotach. Na własnym doświadczeniu odczujesz czy jest potrzeba zwiększenia mocy (wydania pieniędzy dodatkowych). Swoją drogą mogę wiedzieć z jakich okolic jesteś? Ciekawi...
Szanowni, Dziękuję za wsparcie. Problem wydaje się być rozwiązany, czwarte pranie bez problemów. Wykonane czynności: 1) rozebranie presostatu - był czysty, styki działają 2) założenie dodatkowych opasek zaciskowych na czarny wąż presostatu (z dwóch stron), dla zwiększenia szczelności - wchodził ciasno i wydaje się że nie było nieszczelności, ale zawsze...
Z tymi obrotami w mojej asterce to trochę się źle wyraziłem:) Sytuacja wygląda następująco: Kiedy włącze sporo odbiorników obroty silnika spadają do ok. 500 po czym rosną do normalnych 950, po chwili znowu spadaja do 500 i rosną. I tak w kółko do momentu zwiększenia obrotów silnika. Chcę tylko przypomnieć że dzieje się tak tylko przy dużum obciążeniu...
Byłem chory i odnawiam temat, dopiero teraz. Zdaje się, że w mojej maszynie blokuje sie bijak (27) w tłoku (26) bo na wolnych obrotach bije (jest udar) po zwiększeniu obrotów udar zanika. Po rozebraniu nie mogę (albo nie potrafię) wyjąć bijaka (27) z tłoka (26) wygląda na to jakby był zakleszczony w najdalszym położeniu. Czy może do tego potrzebne jest...
Też tak wnioskowałem, tylko mylące jest to że dla pompy z mechanizmem jest 18 stopni (to by było OK bo ustawione na wyłączonym silniku 18 stopni po włączeniu wraz ze wzrostem obrotów ta wartość się zwiększy tak jak np dla MF 255 wartość wzrasta do 23 stopni) ale dlaczego napisano że przy obrotach 2500-3000 powinno być 18 stopni. Czy trzeba rozumieć...
Mam starego Boscha WOH 4210, ale czytając wypowiedzi kolegów, sporo cech się nie zmienia, więc może i współczesne modele będą działać podobnie. Cisza głośne zamykanie klapy (zatrzask) "programowalność", możliwość manualnego ustawiania w każdym praniu temperatury oraz obrotów, a może i włączania dodatkowych funkcji np pary, lub zwiększenie ilości płukań...
Nawet nie wiem od jakiego samochodu. Wiem tylko że boscha. Koledzy wyżej pisali że da się zwiększyć. Te obroty na zielonym i czerwonym wyglądają na te wolniejsze bo w samochodzie szybkie wycieraczki jednak szybko sie machają.
Dziękuję za odpowiedzi. Korki w Łodzi miałem kiedyś przujemność doświadczyć ale to jeszcze za czasów budowy dworca tramwajowego w centrum Łodzi przy Piotrkowskiej. Wracając do tematu spalania Corsy - Zdania są podzielone. Część uwarza że dobre część że za duże. Moc w samochodzie jest, toczy się swobodnie. Brak problemów z falowaniem obrotów, przygasaniem,...
1) Najbardziej mnie zdziwił fakt że jakiś czas temu w markecie Mrówka znalazła się niebieska linia elektronarzędzi Bosch!! (hehe nie miałem halucynacji). Wziąłem szlifierkę kątową do ręki i załamałem się! Straszna chińszczyzna, można powiedzieć że gorszej nigdy nie miałem w dłoni. Makabra, szok i nie dowierzanie. Jak Bosch mógł coś takiego wypuścić?...
Nie mam sterownika STAG więc AFR mogę podać jedynie z przeliczenia napięcia na sondzie na LPG. Na wstępie - mam przydławiony wlot powietrza taśmą o ok 1/4 inaczej ciężko wyregulować mieszankę. Rura jest zdjęta z chwytacza powietrza pod zderzakiem przednim. Wlot bezpośredni do filtra powietrza to 75mm -duuużo więc dałem kolanko i powietrze bierze z góry...
Witam Skoda Fabia 1.9 TDI 101KM silnik ATD 2001 rok. Alternator 120A Bosch Występuje problem z ładowaniem akumulatora. Zaczęło się od tego że 1-2 razy dziennie mignęła kontrolka ładowania. Ale ładowanie było i wszystko OK. Następnie podczas jazdy wyczerpał się akumulator "do dna". Diagnoza - brak ładowania. Napięcie w instalacji podczas pracy silnika...
No właśnie ten mój Electrolux też wilgoci nie generował jedyne co to było po prostu cieplej w łazience (ktora ma ponad 5m2) Ale nie było mowy o parowaniu ścian. Serwis mówi że jeżeli w tych electrolux'ach występuje skraplanie się pary w pomieszczeniu to albo układ (sprężarka) nie jest wydajna-u mnie część chłodząca podobno nie działała, a więc tylko...
Iveco Daily.. 2006---> Mój konkretnie 2008. 35C15 3.0 Hpi. Problem z nierowna praca silnika. Odpala ładnie- bez różnicy, czy na zimnym, czy ciepłym- natomiast chwilę po odpaleniu zaczyna się nierowna praca... + okrutny smród z wydechu. Przy zwiększeniu obrotów przestaje. Tylko na wolnych są problemy ! ... .....A najlepsze jest to, że nie zawsze tak...
Witam wszystkich. Zmagam się z nietypową przypadłością auta. Po nagrzaniu na wolnych obrotach silnika zaczyna falować obrotami w górę i w dół, od wolnych 635 do 1100 a czasem spada poniżej 600 do 550 obrotów. W tym czasie zapalone światła mijania i wentylator kabiny na 2. Normalne obciążenie moim zdaniem i nie powinno nic falować. Auto trafiło do mnie...
Ktoś napisał że w nowych niby elektronika pilnuje mocy i nie urywa nadgarstków. Bzdury. Bosch: Mechaniczne sprzęgło przeciążeniowe ANTI-ROTATION załącza się automatycznie w momencie nagłej blokady wiertła w obrabianym materiale, dzięki czemu zapewnia wysokie bezpieczeństwo pracy, chroni zarówno narzędzie jak również użytkownika przed wszelkiego rodzaju...
Mam pytanie do jarka. agd. Jak stwierdzic czy pralka prawidłowo układa pranie ,bo prawdopodobnie to jest przyczyną tańców .Objaw o którym piszę wystąpił już w trzeciej pralce ,a osoba która je do Polski przywiozła nie jest aż takim fachowcem. Zayzayer miał racje -amortyzatory są OK.Z mojego rozumowania wynika że musi być jakiś czujnik który pozwoli...
Podobno da sie sprawdzić. Ja osobiscie nigdy nie próbowałem. Zawsze gdy nie byłem pewny lub szczotki nie były juz zbyt wspaniałe to poprostu wymieniałem na nowy i po problemie czy jest dobry czy nie, oczywiscie uprzednio sprawdzajac cały alternator a nie rozrusznik jak to napisałeś ( oczywiscie uznaję to za pomyłkę ) :) Oczywiście sprawdziłeś też stojan...
Oprócz stołu probierczego robiłem próby też w samochodzie. Próby pomiaru na alternatorze bezpośrednio, masa miernika na obudowie alternatora więc straty na przewodach itp. można wykluczyć. Bez obciążenia: B+ 13,9V D+ 14,1 Z obciążeniem częściowym: D+12,7 na biegu jałowym. Po zwiększeniu obr. wzrosło na 13,7V A na B+ 12,2 na biegu jałowym a po zwiększeniu...
Posiadam Clio 2 z silnikiem 1.9D F8Q 64 KM. Problem wygląda następująco: pompa wtryskowa Lucas Epic, sterowana elektronicznie, autko czasem nie chciało odpalać, komputer pokazywał błąd aktuatora wydatku paliwa, problem ustał paliło ok lecz zwiększone zużycie paliwa ok 10l na 100. sporo straciło na mocy. ostatnio paliło ma 2 razy tak jak by się zapowietrzało,...
Dziękuję za rady. Najpierw napiszę o sondach . Obie sondy uszkodziły sie podczas pomiarów. Jak to jest możliwe nie mam pojęcia. Coś musiało pójść nie tak. Wymieniłem obie sonda sondy firmy Bosch. Dedykowane do tego silnika. Najpierw wymieniłem pierwszą sądą z myślą , że uszkodziła sie właśnie ona. Sonda pracowała poprawnie 0,1V do 0,72V. Natomiast druga...
Bardzo fajna sprawa to co zrobiłeś, ale nie rozumiem dlaczego dałeś trzy wirniki w jednej obudowie. Co ci to dało czy zwiększyłeś obroty przez to czy co innego. Myślę że z jednym kompletem łopatek będziesz miał lepszy efekt. Druga sprawa zwiększenie średnicy tylko na wlocie nic ci nie da bo przepływ w rurze będzie taki jak pozwoli najmniejszy przekrój...
Być może. Zpodałem więc temat na google. Mamy taki oto link: [url=http://www.ilot.edu.pl/KONES/2000/0... jest opisany przykładowy alternator bosch kc 14v 45/70. Z tabel wynika że oddaje on 45 A przy 1850 obrotach. Na pewno nie ma tu mowy o obrotach silnika. Dalej możemy pooglądać tabelkę ładowania, gdzie widać że przy 1000 obrotów napięcie...
Witam. Mam taki problem, mianowicie podczas postoju samochodu pomarańczowa lampka ( z silnika ) nie świeci, gdy tylko ruszę i zwiększą sie obroty to automatycznie mi zaczyna świecić. Byłem podłączyć na komputer ale zrobili mi to metodą drucików. Wykazał mi im błąd 62 ( czyli 62 Zawór układu przewietrzania zbiornika paliwa lub jego obwód, wysokie napięcie...
natomiast na osi silnika jest magnes a obok coś co wygląda raczej jak opornik a nie kontaktron. . Słynny dławik, bolączka robotów bosch'a, który odpowiada za opisane przez Ciebie zachowanie silnika. Wartość chyba 4,7mH, ale sprawdź dokładnie po kodzie paskowym. Jeśli nie wypadł ze swojego miejsca, to najprawdopodobniej jest do wymiany
Aha! A więc tam, gdzie inni dają 1 pakiet stojana, u Ciebie mieszczą się 2? W jaki sposób? Używasz bardziej ściśliwych pakietów? Albo porównujesz 2 urzadzenia o różnych gabarytach i mówisz, ze Twój wiekszy, to daje więcej prądu. A inni jak też zrobia większy, to też mają więcej prądu ... Zwiększenie częstotliwości nie polega na rozmnożeniu biegunów...
Opel Zafira B (Z19DT) - tryb awaryjny Już 3 lub 4 raz mam tak, że po dłuższym postoju po odpaleniu jest brak mocy i nie mogę włączyć tempomatu, obroty maksymalnie osiągają 3500. 1 raz samo przeszło, trochę go po katowałem i miałem z pół roku spokój. Ostatnio 2, 3 i 4 raz to zwiększenie częstotliwości problemu, zwłaszcza w ostatnim miesiącu. Jak szukałem,...
On musi mieć dobry styk, bo od niego zależy wszystko.Ten przewód daje napięcie na regulator w miarę zwiększenia obrotów regulator sterowany jest z "małych" diód i kontrolka gaśnie sygnalizując ładowanie. Kontrolka od akumulatora gaśnie lecz zaczyna się żarzyć dopiero przy wyższych obrotach zakładam że przewód jest dobrze dociśnięty i odpowiednio przewodzi...
Witam. Mam problem z moim autem.Od jakiegoś czasu zauważyłem bardzo duży spadek mocy, przez co w czasie jazdy poważnie zwiększyło się spalanie. Po pierwszych objawach: komputer wykazał błąd lambdy została ona wymieniona (Bosch na Magnetti Rally). Przy tej okazji wymieniłem świece (Bosch na NGK) ale brak było efektów. Identyczny efekt na gazie i benzynie....
Witam wszystkich forumowiczów. Może ktoś z was zna się na dynamo-rozruszniku,mam łódkę z silnikiem diesla gdy próbowałem odpalić silnik zauważyłem że dynamo-rozrusznik coś słabo kręci tak jak by był słaby akumulator lecz po 4-tej próbie uruchomienia silnika pokazał się dymek z regulatora napięcia na 90 procent jest spalony,podłączyłem więc na krótką...
Zamówiłem regulator ori bosch i niestety jest identycznie. Jeżeli to nie regulator to mam podejrzenie na wydajność pompy paliwa niestety. Gdy wóz jest zimny to chodzi jakby nigdy nic. Ciśnienie rzeczywiste pięknie podąża za tym założonym przez sterownik. Czym jest cieplejszy tym bardziej i szybciej zaczyna kuleć gdy da mu się ostro w gaz przy wyższych...
Widziałem schemat tej wieżyczki. Membrana, sprężyna i kawałek stoczonego bolca. Podobno obracając nim można zwiększyć moc :) Czego szukać ?? dziury?? wytartych elementów ?? Na koniec kilka pytań które mogą mi pomóc. Czarna chmura wydobywająca się z tłumika przy obciążeniu i gwałtownej jeździe oraz muł w przedziale 800-2000 RPM może być przyczyną : 1....
Witajcie. Elektroforumiści mam problem z sondą. Na początku myślałem, że nierówna praca jest spowodowana czujnikami temp. jednak na forum doszłem, że jest w normie. Sprawdziłem sondę zaczęłem od parametrów może dziwne ale oporu. Sugeroweałem się danymi Zembowicza wartość grzały w normie natomiast podane było też iż sonda przy temp 20 st. C powinna mieć...
Witam wszystkich, Mam następujące problemy z moim autem: - brak mocy (ewidentnie czuć brak przyspieszania w zakresie obrotów ok. 3500-4000 rpm), do tego przyspieszenie ok. 11 s do 100 km/h (katalogowo 8,2 s) - zwiększone zużycie paliwa - czuć mocno benzyną - występuje błąd 16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High - obroty na biegu jałowym...
Witam wszystkich forumowiczów. Jest to mój pierwszy temat założony na jakimkolwiek forum. Zaczynam budowę pojazdu elektrycznego jednoosobowego. Na pomysł wpadłem w zeszłym roku i od tamtego czasu gromadzę narzędzia oraz różne elementy , które mogłyby się do czegoś przydać. do tej pory udało mi się zgromadzić już prawie wszystko(przynajmniej tak mi się...
Witam, Analizując dalej informację z wcześniejszego postu. Włączyłem wykres przedstawiający informację, z czujnika spalania stukowego. Okazało się, że strzały w dolot występowały w momencie gdy ten sygnał występował. No to wykręciłem czujnik spalania stukowego, wyczyściłem powierzchnię na bloku oraz na czujniku, dokręciłem go ponownie momentem 20Nm....
Silnik krokowy dla Mitsubishi Colt, Lancer, zwany też nastawnikiem biegu jałowego, służy do regulacji obrotów biegu jałowego i umiejscowiony jest najczęściej w pobliżu przepustnicy. Jest to mały i bardzo precyzyjny silnik elektryczny (choć bywają też silniki krokowe z pokrętłem), który za pomocą jednostki sterującej wtryskiem paliwa reguluje odchylenia...
Witam od ponad roku mam problem ze Skodą Octavia 2.0 AQY 2002. Często , nie zawsze, jest tak że miga oświetlenie wnętrza, lampka sufitowa, kontrolki na desce, wyświetlacz maxi dot, wyświetlacz klimatronika, podświetlenie zegarów, widać też na światłach mijania że migają. Każde załączenie dodatkowego obciążenia powoduje duże "mignięcie" wszystkich możliwych...
Jeśli nie występuje błąd, najlepszą emulacją jest ustawienie na masę. ECU przechodzi w tryb awaryjny i nie modyfikuje mapy PB. Jeśli błąd samoczynnie nie znika, pojawia się problem zwiększonego spalania podczas jazdy na PB. Natomiast jeśli sterownik wykryje sondę podczas jazdy na PB wszystko powinno działać poprawnie. TPS to tylko sposób na przełączenie...
Tak, diesel. Świece grzeją 30 sekund i nie obciążają na tyle by zamulić aż tak. Nawet w 190D mając słabszy altek nie zamula na tyle. Ładowania nie ma przez kilka minut i wykluczam tutaj udział zwiększonego poboru prądu chociaż przyznam, że przez brak "cęgówek" nie sprawdzałem jakie są pobory (nie mniej jednak prócz świec grzejących jedyne 30 sekund...
Tak, to prawda; ale kolega piter253 w swoim wcześniejszym poście napisał "Koło alternatora jest delikatnie mniejsze, ale koło na wale jest większe niż poprzednie" stąd prosty wniosek że w jego przypadku zwiększył przełożenie, i na jeden obrót wału (koła napędowego) jego alternator (koło napędzane) wykonuje więcej obrotów. Załóżmy że poprzednio było...
Witam, to mój pierwszy post i pierwszy diesel. Samochód z 2001 roku silnik zwykły diesel z pompą Bosch VE4 sterowana linką ale samochód posiada też ubogą elektronike. Z tego co znalazłem w necie jest to system EGR Bitron MID. Prawdopodobnie steruje tylko zaworem EGR i elementem termostatycznym znajdującym się przy pompie wtryskowej odpowiedzialnym za...
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
Witam! Potrzebuję miarodajnego testu, który odpowie mi na pytanie czy akulator jest do wymiany, czy też jeszcze trochę pochodzi. Wiem, że generalnie jak zaczynają się problemy z odpalaniem to trzeba wymieniać, jednak podejrzewam że w moim aucie może być gdzieś zwarcie i być może aku jest okey, a tylko to zwarcie powoduje rozładowywanie ... Po naładowaniu...
Witajcie! Mam taki problem, użytkuję auto A3 1,8T, pewnego dnia przy wkręcaniu na obroty nagłe auto zaczęło słabnąć i na postoju zauważyłem że silnik pracuje bardzo nierówno, tak trochę trzęsie, coś jakby wypadał zapłon. Myślę sobie, może cewki, świece? Ale..podjechałem do zaprzyjaźnionego serwisu i pierwsza diagnoza - uboga mieszanka, problem z paliwem...
Witajcie! :D Jestem podczas szykowania się do polerowania elementów silnika motocykla. Już kiedyś to robiłem aczkolwiek wiertarka nie podołała temu zadaniu tak jak powinna, po zakończonej pracy miała takie luzy na tulejce że wymagała ona wymiany tulejki. Tulejka ta była stosunkowo tania i ją wymieniałem co jakiś czas no i oczywiście rzadziej byłem zmuszony...
Widzieliście pilarki fabryczne? mają przekładnie planetarne, te tańsze, na silnikach komutatorowych. hmmm, ja nie widziałem przekładni planetarnych w takich piłach (domyślam się, że szybko taka przekładnia może ulec uszkodzeniu, bo są za duże "szarpnięcia", ale z chęcią zobaczę taki model)... w profesjonalnych przenośnych widziałem przełożenie bezpośrednie:...
Tylko z tym ciężkim odpalaniem to sprawa wygląda następująco. Od początku jak mam to auto nigdy nie było problemów z odpalaniem. (od roku go mam to autko) kupione z przebiegiem 370tys km +- ( udokumentowany) Zaczęło się jakiś miesiąc temu, zaczęło się od coraz cięższego odpalania, następnie okazało się po 2-3 tygodniach że nagle zaczął tracić moc,...
U mnie jest IAW 6F.SH - rocznik 1993. Było to pierwszy monowtrysk IAW w Pandzie. Wcześniejsze miały gaźniki lub monowtrysk BOSCH'a (monojetronic). Te Wber Marelli IAW weszły w jednym czasie w Pandach, Cinquecento i Punto 55/60 choć miały oczywiście różne oznaczenia. Były to ECU bez immo. Bosch moim zdaniem był prostszy konstrukcyjnie i chyba niezawodny....
Witam. Posiadam Volkswagena Golfa III z roku 1992. Silnik ma Oznaczenie ABS (1.8 jednopunktowy wtrysk). Samochód posiada instalację LPG od 5 miesięcy. Problemy zaczęły się niedawno. Mianowicie chodzi o duże ciśnienie w układzie chłodzenia, po rozgrzaniu, płyn w zbiorniczku wyrównawczym bulgocze, podnosi się jego poziom, po odkręceniu korka płyn bardzo...
(...) czniku kontrolka ESP https://obrazki.elektroda.pl/8613701200_... https://obrazki.elektroda.pl/9784162400_... https://obrazki.elektroda.pl/6185719400_... Jutro montuje nowy przepływomierz Bosch i wykonam wszelkie Resety i adaptacje (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Silnik Ford Mondeo 2.0 TDCi...
Znany niemiecki producent - BOSCH wprowadził właśnie na rynek nową innowacyjną serię elektronarzędzi - BITURBO - dedykowaną profesjonalistom, którzy mają wysokie wymagania, jeśli chodzi o wydajność pracy przy ekstremalnych obciążeniach. Narzędzia, o których mowa są bezprzewodowe, co znacznie ułatwia pracę w trudno dostępnych miejscach, np. na dachu....
Witam. Pacjent: Peugeot Beeper Teepe 2009r. 1.4HDi 70 PS. Problem: Odpala i gaśnie po 1-2 sek. Przed awaria auto stało w garażu blokowym (blaszak) z kiepską wentylacją ale po 5x męczeniu rozrusznikiem zagadało i parametry cisnienia paliwa turbo itp były w normie, poza niskim przepływem powietrza na poziomie 170mg/suw na wolnych. Auto miało moc, nie...
opisany objaw wskazuje na wyładowany lub uszkodzony akumulator. Nie było żadnej wzmianki w opisie problemu o jego stanie. Od tego bym zaczął.
Witam wszystkich, mam ten sam problem. Wynajmuję nowe mieszkanie od paru miesięcy i i ta pralka, która była tu od początku jest fatalna (nie wirowała serwisant wymienił tą gumową uszczelkę na bębnie). To jest pralka z klapą do góry. Pierwsze prania wyszły zakurzone i jakby oblepione mułem, jakby płyn był nie wypłukany, a sama pralka od wewnątrz śmierdziała...
mam duzo roznych zeczy na temat elektrowni wiatrowych http://blueenergy.org/NewFiles/PicturePa... Dodano po 40 Prądnica z alternatora BOSCH Pytanie: Mam alternator ile mocy mogę z niego uzyskać po przerobieniu na prądnicę? Wstęp: Często spotykam się z "magikami", którzy rzekomo uzyskują wielkie moce...
widze tu prawdziwych znawców . wiec mam pytanie jak wyliczyc dawkie Dodano po 2 1. Pomiar oczekiwanego obciążenia na podstawie położenia pedału gazu pozwala na określenie zapotrzebowania na ładunek (powietrze i paliwo). System usiłuje wymusić masę powietrza odpowiednią do położenia gazu. 2. Pomiar masy docierającego powietrza, jakie udało się wymusić...
Sprawdzilem natomiast filtr paliwa i nie ma opilkow, ale jest za to lekki rdzawy nalot oraz filtr jest lekko nim pokryty. Dziwi mnie to troche, bo w przypadku braku opilkow wychodzi na to, ze osad pochodzi ze zbiornika stacji benzynowej. Niekoniecznie musi pochodzić ze stacji benzynowej. Paliwo nie jest ssane bezpośrednio z dna zbiornika, tylko za...
https://obrazki.elektroda.pl/5579395600_... https://obrazki.elektroda.pl/6217701300_... Kolejny odcinek (krótki, mam nadzieję) dotyczyć będzie dość ważnego zagadnienia - gwintowania otworów. Niby - przynajmniej z pozoru - nic trudnego: wiercimy otwór, bierzemy jakiś gwintownik i kręcimy... W praktyce (a wierzcie mi...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Jeżeli przedtem działał dobrze, a nic z regulatorem nie robiłeś to lepiej zostaw go w spokoju. Dźwignie i sprężynki regulatora masz dobrze złożone? Daj zdjęcie jak to zrobiłeś. SŁUCHAJCIE!!! DZIAŁA!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Dziś wtorek. Zabrałem moje Chińskie goowno Hahahaha dobre Podziwiam Twoją wolę walki z tym goownem. na warsztat...
Witam! Mam problem z młotowiertarką BOSCH GBH 4 DFE kiedy zwiększam obroty na młotku gubi się udar. Po rozebraniu młotka nie zauważyłem nic podejrzanego, żadnych uszkodzeń mechanicznych. Proszę o pomoc. Pozdrawiam!
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Aktualizacja 2020. Akumulatorowe , które polecam. 1. DeWalt 18V 12szt. Część ma silniki bezszczotkowe. Ogólnie rewelacja. W dalszym ciągu żadnych awarii, ale nie katuję ich zbytnio. Najczęściej używam: kosiarka DCMW564 i podkaszarka, młotowiertarka DCH273 z doczepianym odkurzaczem, kątówka DCG405NT, radio DWST1. Używam akumulatorów oryginalnych oraz...
https://obrazki.elektroda.pl/6671459600_... Aby sprostać wyzwaniom stawianym konstruktorom przez kolejne przyjęte normy emisji, poziom zaawansowania technicznego jednostek napędowych stał się bardzo wysoki. Obecnie jedynym stosowanym układem zasilania w samochodach osobowych z silnikiem Diesla jest system COMMON RAIL. Zadebiutował...
Wykonałem pomiary i co wyszło. Nap. aku. w stanie spoczyn. 12,48V Po włączeniu zapłonu 12,33V Ład. wolne obroty 13,88V aku. 13.92V alte. ład. wolne obroty światła 13,20V aku 13,30V alte. ład. wolne obroty światła + szyba 12,44 aku. 12,53 alte. ład. wolne obroty światła + szyba + wentylator kabiny 12,00V zwiększenie obrotów do 3000 spowodowało wzrost...
Czy przekaźnik był wylutowany z modułu sterującego gdy kolega go sprawdzał? Przeciez post wyżej jest na fotce wylutowany przekaźnik Z tego co wyczytałem w momencie kiedy powinna zacząć grzać grzałka nieznacznie zwiększają sie obroty. Zgadza się, nie da się tego nie zauważyć lub nie usłyszeć podczas obserwacji. Najprawdopodobniej uszkodzony jest procesor....
Niestety autor nie rozwiązał problemu. Z powodu braku czasu i codziennego użytkowania samochodu nie mogłem zagadnieniu poświęcić czasu. A więc. Została wymieniona cewka na oryginał, czujnik położenia wału na zamiennik, lambda1 na Boscha uniwersalną. Po tych zabiegach nie było lepiej. Auto zachowywało się dokładnie tak samo. Po wymianie cewki trochę...
zwiększenie obrotów silniczka zwiększenie obrotów alternatora zwiększenie obrotów silnika
odkurzacz uszkodzony wykorzystać wyświetlacz radia podłączyć akumulator honda civic
electrolux ewt11262ilw toshiba 40tl938 firmware
Programowanie Alinco DX-10 z Windows 10: krok po kroku Lokalizacja czujnika przesunięcia skrzyni biegów