Paliwo podaje na wtryski. Jakie jest Ciśnienie sprężania. Napisz więcej konkretów, a nie wszystko ok czemu nie chodzi. Dostaje napięcie na elektrozawór pompy czy nie? bo w sumie od samego początku są próby ustalenia tego, ale Ty nie odpowiadasz. Skoro kolega pracuje w dużym warsztacie to ten silnik powinien chodzić w ciągu kilku minut.
Mam drugie takie auto i w drugim, przy kręceniu rozrusznikiem, zaraz wyskakuje tak i zostaje. Wszystkie parametry dobre, ciśnienie paliwa około 400 bar na listwie, paliwo dostaję, podmieniałem czujniki na listwie. Brak pomysłów.
Jedz do elektromechanika mi sprawdził pod kompem dawkowanie paliwa i będzie wszystko wiedział
Witam Wszystkich! Potrzebuję pomocy w określeniu sprawności czujnika ciśnienia paliwa na listwie. Opiszę całą sytuację: Auto jeździło choć po zapaleniu czasem huśtało. Po sprawdzeniu okazało się, że komputer pokazywał około 1000bar i więcej na wolnych obrotach. Temat pojawił się na elektrodzie o podobnych parametrach, jednak brak rozwiązania. Został...
Problem dotyczy PEUGEOTA BOXERA 3.0 HDI 160 KM 2007r mianowicie na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje i po podpieciu pod PEUGEOT PLANET 2000 wyświetla zero błędów a w parametrach: -Zmierzone cisnienie paliwa: 430-595 bar -Nastawa ciśnienia paliwa: 300-576bar -Wartość zadana wydatku paliwa: 26.51 - 31.35 Mm3/wtrysk -Debit carburant injecte mesure:...
Za wysokie napięcia, 1V to już ponad 200 bar. Odłącz wtyczkę od czujnika wysokiego ciśnienia, powinna migać kontrolka, odkręć rurkę wysokiego ciśnienia na listwie. Zakręć rozrusznikiem, nie powinno lecieć paliwo. Sterownik powinien zablokować zawór dawki dając minus. Podłączamy wtyczkę na czujniku ciśnienia i odłączamy na zaworze dawki, kręcimy rozrusznikiem...
Po długim postoju, nie mogę odpalić Boxera silnik 2,0 hdi. Normalnie pracował silnik bez zarzutu, po wypadku został postawiony i nie był odpalany. Teraz po przekręceniu kluczyka kręciłem silnikiem parę razy i nic, zauważyłem że nie załączyła się pompa w zbiorniku więc ją wyjąłem, przeczyściłem podłączyłem na krótko pod akumulator i ruszyła. założyłem...
Witam wszystkich. Mam problem z Peugeotem Boxerem 2.2 HDI 120 KM. Auto miało zrobiony remont silnika to znaczy: wymienione tłoki (były dziury), jeden wtrysk (ponoć nie nadawał się juz do niczego), głowica (po remoncie), Po poskładaniu wszystkiego do kupy nie można go odpalić. Byłem autem w serwisie bo ponoć "softa" zgubił, zainstalowali nowego zaprogramowali...
A ciśnienie paliwa gdy szarpie? Można zrobić wykres np. Delphi Zrobiłem logi diagboxem , jak i paliwo tak i powietrze tyle ile wymagane tyle podane, to szarpanie ma na pewno związek z temperatura bo im temperatura zewnetrzna jest mniejsza tym jest to bardziej odczuwalne.
Witam !! Ostatnio borykam się z problemem w Peugeocie Boxer 1997 rok silnik 2.5D (DJ5) że ciężko odpala po ok nawet dwóch godzinach stania. Nie wiem co jest. Już opisuję co się dzieje. Idę rano odpalać auto mogę go kręcić rozruchem ile wejdzie i nie zaskoczy, jak tylko podpompuję pompką paliwa oczywiście jest ręczna nie elektryczna (na początku nie...
Wróciłem z warsztatu, byłem od 9 rano... Co zrobiono? - zbadano wtryski metodą przelewową - wtryski w porządku - rozebrano cały smog w zbiorniku, wymieniono pompke (oryginał Bosch) - podłączono na krótko bezpośrednio z pompy zbiornika do pompy RC - wykręcili czujnik listwy oraz czujnik temperatury i wymyli go w myjce ultradźwiękowej - sprawdzili wszystkie...
Tak jak w pytaniu, u mnie spalanie w trasie ponad 100 km wyniosło 8,3l/100km benzyny. Chyba normalne jak na przestarzały silnik- konstrukcja sprzed 30 lat. Trudno stwierdzic jak jeździsz, czy umiesz hamować silnikiem , w jakim stanie jest auto i ile ma najechane km, jakie masz ciśnienie w oponach, jakie tankujesz paliwo itd. Silniki konkurencji ( szczególnie...
Mniemam, że chodzi o regulator ciśnienia paliwa na szynie common rail? Auto odpala?
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
Regulator ciśnienia paliwa( jest na pompie) lub wtryski sprawa do dalszej diagnozy sam nie dasz rady
Witam, jak rozwizales kolego ten problem??w moim przypadku jest taka sama sytuacja odnośnie adaptacji, zawór bezpieczeństwa upuszcza zbyt wcześnie ciśnienie i nie pozwala na jego zwiększenie to zadanej proporcji, proszę o pomoc i opowiedz, pozdrawiam.
Na początek to proponuję wykręcić i przeczyścić regulator ciśnienia paliwa jest na pompie 2 lub 3 śrubki torx 25
Leją wtryski, za duże ciśnienia paliwa (trzeba często robić adaptację regulatora ciśnienia paliwa), odma dająca olej w dolot.
tyle wiem, pytałem o to który to jest regulator ciśnienia paliwa??
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
witam mam nielada problem z moim boxerem! jest to 2004r 2.8hdi,kupiłem go we Francji uszkodzonego w prawy bok,do momentu skonczenia blacharki i malowania wszystko było ok! pozniej przestał palic,pali tylko na zaciag,na kluczyk ni cholery! dosłownie pchnie sie go 1m i chodzi jak zegarek,a krecac rozrusznikiem trzeba go meczy z pół godziny i albo zapali...
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
podgląd parametrów był? ciśnienie paliwa?
Jakie ciśnienie paliwa przy rozruchu?
Witam Mam podobny problem z odpaleniem Peugeot Boxer 2.2 HDI z 2003 r. Z rozrusznika nie chce odpalic, chyba , ze psikne samostartem wtedy pali bez problemu. Bledow brak. Cisnienie ponad 120 bar. Prosze o pomoc
Kontrola wysokiego ciśnienia paliwa na szynie CR
dzieki za pomoc
Problem z uzyskaniem wymaganego ciśnienia paliwa w magistrali. Z plaka też by odpalił bez pchania.
Wrzuć wykres z ciśnienia paliwa. Jeśli regulator działał by prawidłowo nie miał byś problemu z zbyt wysokim ciśnieniem.
A czujnik ciśnienia paliwa nie przekłamuje? Wiązkę oczywiście sprawdziłeś.
Czujnik regulatora ciśnienia paliwa. Koszt 200 zł chyba że zatankowales PB to może być podobnie
Nowy zawór zaadoptowany? Powrót paliwa do zbiornika drożny?
Wtryski dały ciała. Czasami też padał zawór regulacji ciśnienia.
dzięki za odpowiedz ale myślę że błąd p0191 to problem z ciśnieniem paliwa i egr nie ma tu nic do rzeczy a przepływomierz odpinałem żadnej zmiany
Moim zdaniem przy wielokrotnej nieudanej próbie odpalenia powinny być błędy W BSi i sterowniku. Jeżeli jest ciśnienie paliwa to następne co można zrobić to sprawdzić napięcie na wtryskach czy sterownik je otwiera.
...a w czym Ci się ta sonda "zapala" i "gaśnie"? Co rozumiesz przez "nierówny rytm silnika", silniki typu boxer mają dość charakterystyczny sposób pracy. Spalanie na poziomie 11-13l/100km w cyklu miejskim też nie wydaje mi się niczym szczególnym. Jak już "wszystko" wymieniłeś to jeszcze daj do sprawdzenia wtryskiwacze i zmierz ciśnienie paliwa.
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Pasowałoby znać błędy jakie były albo są. Po drugie, jak był już z testerem to pytanie: co tam w parametrach? Zezwolenie na rozruch, obroty wału, ciśnienie paliwa na szynie? Jak ma odpalić rano to kiepsko to widzę, robi się odpowietrzenie układu adblue, test ciśnienia, inicjalizację po błędzie systemu NOx i ma palić.
Rozumiem, że to silnik "puma". Przekładał Pan słupek, czyli domniemam, że osprzęt Pan przełożył? Czy układ zasilania ma Pan Denso? Jeżeli tak, konieczna będzie adaptacja wtryskiwaczy i zaworu regulującego ciśnienie paliwa. Zapewne podczas falowania obrotów silnik ba wyczuwalnie bardziej stukową pracę? Wysoce prawdopodobne, że pomoże.
Ja bym sprawdził ciśnienie paliwa na listwie. ZTCP powinno być 3 atm przy odłączonym przewodzie podciśnienia od regulatora na listwie. bozoni
witam jestem tu nowy i przepraszam jak cos bedzie nie tak problem dotyczy kodów błędów i braku rozruchu silnika na plaka chodzi pompa paliwo pompuje jest cisnienie na listwie i tak jak by nie otwierały sie wtryskiwacze moze ktoś coś
Dziś wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa w rampie, czujnik obrotów wałka rozrządu i czujnik położenia wału. Ciągle ten sam efekt. Kontrolka od immo zachowuje się normalnie. Ma może ktoś jakąś radę? :cry:
Podłącz pompę bezpośrednio do jakiegoś pojemnika z paliwem. Pompa wtryskowa jak pracuje to wytwarza wewnątrz siebie ciśnienie zależne od obrotów. Brak ciśnienia powoduje że silnik nie wejdzie na obroty. W pompie znajduje się zawór redukujący to ciśnienie, do ktorego jest dostęp po odkręceniu specjalnej śruby, ma trójkątny łeb.
Witam, podczas postoju na światłach silnik podniósł jałowe obroty na 1200 i pokazuje błąd P0093 , oczywiście sprawdziłem szczelność przewodów i filtra paliwa wszystko jest Ok. Gdzieś wyczytałem ,że może było zbyt niskie ciśnienie paliwa i silnik sam je zwiększył podnosząc obroty https://obrazki.elektroda.pl/4363117700_... nie wiem gdzie...
Ten kod błędu diagnostycznego (DTC) jest ogólnym kodem układu napędowego. Błąd P0215 jest uważany za kod ogólny, ponieważ dotyczy wszystkich marek i modeli pojazdów. Chociaż konkretne kroki naprawy mogą się nieco różnić w zależności od modelu. Zawór elektromagnetyczny wyłączający silnik jest przeznaczony do odcięcia dopływu paliwa w pewnych okolicznościach....
Witam serdecznie wszystkich, mam Peugeota 3008 rocznik 2018 - 2 l diesel - jak większość użytkowników mam problem ze zbiornikiem od AdBlue. Zdemontowałem zbiornik, rozkręciłem całą elektronikę i pomierzyłem parametry. W części nie rozbieralnej, wstawiłem rezystor 10kohm na przewodach żółtych od płytki podgrzewania. Reszta po zmierzeniu parametrów wydaje...
Peugeot boxer/fiat ducato/citroen jumper - CAŁOŚĆ: nieszczelne podszybie, wiązki drzwi tylnych,, przepustnice w 3.0 f30dt w owym modelu, egry w puma 2.2 forda w owym modelu, pękające zawiasy drzwi tylnych, rezystory dmuchawy, mechanizm wycieraczek, zalewane lampy przednie (nie działa korektor), pękające/przecierające się przewody klimatyzacji, skrzynie...
Mam problem z boxerem mianowicie rano odpalił po przejechaniu 15 km zgasiłem i po 30 kręci a nie chce zapalić. W czasie jazdy nic nie przerywał nie szarpał miał moc. Na plaku pali ale jak przestanie psikac to gaśnie Na chińczyku Delphi błędy od EGR oraz świec żarowych Pokazuje - obroty silnika - ciśnienie w listwie 470bar podczas kręcenia - immobiliser...
Moi problem polega na tym,iż mój boxer 2.8 hdi 127 km laweta dużo pali i brakuje mu mocy.Spalanie pusty 90 km/h 10,5-11l 100km/h 11,5-12,5l 110 km/h 13,5l z podpiętą lawetą i dwoma autami prędkość max 110km 16-17l.Wersja bez przepływomierza ,bez EGR i sondy lambda .Pomiar na hamowni 110KM i 250Nm,a powinno być 127 KM i 300Nm.Ciśnienie paliwa około 1300...
Jest to boxer z silnikiem 2,8 hdi taki jak w ducato. maxymalna predkosc jaką można osiągnąc to 110 km/h z wiellkim trudem na 4biegu a nie na piatym, bo brakuje mocy auto nie jest to wersja bez przepływomierza i egr-u Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar turbo na wolnych obr 1000 mbar max okolo 1950 mbar i utrzymuje sie...
regulator ciśnienie paliwo boxer boxer paliwo czujnik ciśnienie boxer
błąd 17925 buczenie filtr deska rozdzielcza voyager
pilot cosmo przecinarka plazmowa
Naprawa wyświetlacza w radiu AGC-0071RF: Diagnostyka i rozwiązania Podłączenie trzeciego światła stopu w Fiacie Grande Punto 1.4 2007