Mniemam, że chodzi o regulator ciśnienia paliwa na szynie common rail? Auto odpala?
Kompresja na wszystkich cylindrach jest książkowa, cylindry honowane, pierścienie tłoku nowe, głowica i zawory zrobione,
No to zostale regulator ciśnienia lub lego sterowanie. Sygnał PWM , przyczym są zawory proporcjonalne i odwrotnie proporcjonalne.
Wtryski dały ciała. Czasami też padał zawór regulacji ciśnienia.
Tak skąpe informacje wystarczą, dla mnie. Pompa daje za niskie ciśnienie, może wystarczy przepłukać paliwem pompę, zawór regulacji ciśnienia, przewody paliwowe do wtryskiwaczy. Polecił bym jednak warsztat.
2 i 3 odpowiedź, czyli test przelewów, + wykres ciśnienia magistrali + co ci skacze w ciśnieniu paliwa i w jakich granicach? Pozatym przed samą pompą zastosuj kawałek przezroczystego węza i zobacz czy nie ciągnie powietrza!!! I w 40minut masz odpowiedź.
wtryski były regenerowane miesiąc temu. Jakby były walnięte znowu to by nie pali lub nim rzucało. A może zawór na pompie wysokiego ciśnienia lub sama pompa. Co jeszcze może być przyczyną?
Za wysokie napięcia, 1V to już ponad 200 bar. Odłącz wtyczkę od czujnika wysokiego ciśnienia, powinna migać kontrolka, odkręć rurkę wysokiego ciśnienia na listwie. Zakręć rozrusznikiem, nie powinno lecieć paliwo. Sterownik powinien zablokować zawór dawki dając minus. Podłączamy wtyczkę na czujniku ciśnienia i odłączamy na zaworze dawki, kręcimy rozrusznikiem...
Jak ci przekładnia może wyć to zmień zawód albo hobby. Zawór jest na przekładni a po ciśnienia to się zgłoś do nauczyciela. Pompa.
Witam, mam dwie sprężarki od Kamaza i planuję zbudować na nich kompresor i bić do 7 atmosfer. Mam w związku z tym parę pytań... 1. Czy silnik 3kW 2820 obr uciągnie dwie sprężarki z przełożeniem 1:2? 2. Czy te sprężarki mogą pracować w poziomie? Wpadłem na kontrowersyjny pomysł, żeby skręcić je razem ze sobą blokami w układ Boxer - z tym że z dwoma wałami...
Witam. Pacjent peugot boxer 2.2 hdi 2011r. Auto nie równo pracuje dymi na czrno. Po dianostyce stwierdzono zawór regulacji ciśnienia w pompie CR, za wysokie ciśnienie na wolnych obrotach ma ponad 800bar a żądane jest 300bar.Zakupilem nowy regulator ciśnienia ,ale to nic nie zmieniło dalej ten sam problem. Auto odpala od strzała , na waszych obrotak...
Podłącz pompę bezpośrednio do jakiegoś pojemnika z paliwem. Pompa wtryskowa jak pracuje to wytwarza wewnątrz siebie ciśnienie zależne od obrotów. Brak ciśnienia powoduje że silnik nie wejdzie na obroty. W pompie znajduje się zawór redukujący to ciśnienie, do ktorego jest dostęp po odkręceniu specjalnej śruby, ma trójkątny łeb.
Witam. Kawał dobrej roboty. Bez tego artykułu pewnie bał bym się tam zaglądać. Ale do rzeczy. Pacjent Citroen C4. Od 2 miesięcy P20E8. Dzisiaj zrzuciłem zbiornik: - płytka jak nowa - zawór jak nowy - działa już od 4V - silnik jak wyżej - grzałki wszystkie wyglądają na sprawne - opory od 1.3ohm (podgrzewacz zbiornika) do 50ohm najmniejsze obwody tj....
Ten kod błędu diagnostycznego (DTC) jest ogólnym kodem układu napędowego. Błąd P0215 jest uważany za kod ogólny, ponieważ dotyczy wszystkich marek i modeli pojazdów. Chociaż konkretne kroki naprawy mogą się nieco różnić w zależności od modelu. Zawór elektromagnetyczny wyłączający silnik jest przeznaczony do odcięcia dopływu paliwa w pewnych okolicznościach....
Wtryski do nowego słupka były robione i zawór ciśnienia na pompie też był nowy. Sterownik pozostał bez zmian, ale to by miało taki szybki wpływ na wypalenie tloka. Nowy silnik przelatał ponad 200 tyś, słupek po wymianie nie całe 40 tyś.
Witam, Mam Peugeota Boxera, który po nocy co prawda odpala, ale po kilku sekundach kołysze silnikiem, słychać zawory i gaśnie. I tak kilkanaście razy. Jak już w końcu załapie to cały dzień odpala dobrze. I od rana znów to samo. Auto było u kilku mechaników (włącznie z ASO) i nic nie zdziałali, bo nie wiedzą o co chodzi. Ręce opadają... Świece są wymienione,...
Nie wiem co dokładnie jest problemem, ale u szwagra w warsztacie mieliśmy taki sam przypadek z Citroenem Evasionem 2.0 HDi. Był on wożony od serwisu do serwisu (wszystkie w promieniu 200km) i nikt nie potrafił powiedzieć co jest przyczyną (mało tego - żaden serwis go nie uruchomił), dopiero jakiś starszy pan z Poznania wyjaśnił, że problem tkwi we wspomnianym...
Witam, dostałem auto w którym problem jest z dopisaniem fabrycznie nowych wtryskiwaczy. Diagbox przyjmuje kody, później kolejnym krokiem w przypisywaniu jest adaptacja(uczenie) nowych wtryskiwaczy i tutaj pojawia się problem w postaci komunikatu, że uczenie niezakończone z powodu niestabilnego ciśnienia paliwa (nierównej pracy). Komunikat wywala po...
Witam mam problem z peugeotem boxerem z silnikiem 2.2 mianowicie chodzi o to że po włączeniu klimatyzacji nie załączają się wentylatory,kompresor się załącza. Wentylatory podłączałem na krótko i oba działają a napięcie dochodzi gdyż jak odłączę czujnik temperatury to natychmiast się załączają. Podmieniałem również opornik który jest przy wentylatorach...
Witam auto jak w tytule traci moc w aucie został wymieniony zawór EGR w pierwszej kolejności, wskazywały na to blendy w sterowniku P0401, P0402, P0403 i P0404, błędy usunąłem problem znikł na miesiąc. po miesiącu temat powrócił błędów brak a auto ma muła. Sprawa wygląda tak rano odpalam bez większych problemów, jadę jakieś 20 km wjeżdżam do miasta zatrzymuje...
Witam wszystkich serdecznie! Rzadko piszę coś na forach ale po 1,5 roku walki z autem muszę poprosić o pomoc. Z góry przepraszam za elaborat ale nie wiem co się może przydać więc postaram się opisać to co pamiętam. Peugeot boxer 2011 2,2 hdi L4h2 koła 16 przebieg pewnie jakieś ze 300 tyś zakupiony w październiku 2015 roku. W styczniu 2016 zaświecił...
Witam mam problem z Peugeotem Boxerem III 3.0 HDI 2011 rok. Problem polega na tym że auto podczas jazdy gaśnie. Teraz opiszę długą drogę jaką przeszedłem z autem, auto trafiło do mojego warsztatu z powodu gaśnięcia podczas jazdy podpiąłem komputer (kts) i pokazał błąd P0091 przerwa lub zwarcie do masy, P0092 przerwa lub zwarcie do plusa, na początek...
Zawór scv dostaje sygnał pwm ze sterownika ?, sprawdź choćby żarówką
To, że układ diagnostyczny nie zgłasza żadnych błędów a silnik nie pracuje dobrze, jest dość typowe! :D Niestety technika poszła tak daleko naprzód, że dawno przekroczyła kompetencje większości "mechaników". Dodając do tego celowe ukrywanie informacji przez producentów mamy niezły pasztet.:cry: Ponarzekałem, a teraz konkrety: 1. Schemat jest bardzo...
Cześć !!! Jeżeli jest zawór bezpieczeństwa na listwie to go sprawdź czy nie przepuszcza. powinien się otwierać. dopiero przy ciśnieniu minimum 1300 bar.
Witam, Objawy są takie, że auto nie ma mocy, jak się nagrzeje to nawet nie rozwija obrotów, kopci tylko na rozgrzanym (bardziej na biało), na zimnym nie. Błędy jak w temacie, z tym że P1219 pojawia się od razu po wykasowaniu nawet na zgaszonym a P1255 jak się uruchomi silnik. Przepustnica sprawdzona, wyjmowałem i czyściłem zawór EGR ale nie był zabrudzony....
czujnik ciśnienia boxer boxer czujnik ciśnienia boxer regulator ciśnienia
perpetuum mobile montaż drzwi zmywarka ustawienia grundig
napięcie szczotki szlifierki solar charge controller
Napięcie na PS2_PRT w amplitunerze Yamaha RX-V471 Migająca ikona rozładowanej baterii mimo naładowania – przyczyny i rozwiązania