Silnik do wycieraczek na 24V też istnieje i nie będzie za słaby bo takowy u mnie działa już od 20 lat.
słychać głośne trzeszczenie z okolic silnika.Czy to jest do naprawy? Przeprowadź oględziny lub zdemontuj i sprawdź zębatkę przenoszącą ruch na łańcuch/pasek. Jeżeli znajdziesz na rynku taką zębatkę, jeżeli ona jest przyczyną, albo magika, który takową dorobi, to jest to do naprawy. Dokładną przyczynę takiego zachowania napędu zapewne poznasz po jego...
Moja brama garażowa z silnikiem ma już 20 lat. Silnik Came V 600 nagle zaczął buczeć i nie działa. Okazało się, że wyrobiła się plastikowa zębatka, której nie wiem, jak zdjąć, aby ją wymienić. (at)ElektrodaBot
W białym pudełku z dioda świecąca jak otworzysz je jest przycisk, wciśnij go na chwile, dioda się zapali na zielono, następnie wciśnij 2x w odstępie 1 sek przycisk nowego pilota, dioda na odbiorniku zacznie pierw migać a po drugim wciśnięciu ponownie zamiga i zgaśnie, ot cała procedura .
Dość dużo widać ze zdjęcia. Nice spido brama garażowa, silnik 24v. Nie ma napiecia na silnik, przekaźniki tykają. Wychodzi że ten tranzystor sterował mocą silnika. Schematu nie ma.
To teraz trzeba przeanalizować sterowanie mosfetm, (T5, T6, T7). Na bramce mosfeta powinny być impulsy PWM. Na próbę można zewrzeć kolektor i emiter tranzystora T5, jeżeli tranzystor mosfet jest sprawny silnik powinien ruszyć na 100% prędkości.
Teraz wszystko się wyjaśniło: Zaciski NO i COM odbiornika do 15 i 16 w centralce. Zasilanie nadajnika pod 14 + i 12 - masa(-).
Większość małych napędów do bram garażowych oparta jest o silnik 24 lub 48V DC oraz transformator i prostownik. Elektronika zazwyczaj na stabilizowanym 5V oraz niestabilizowane 24V do fotokomórek. Nie ma co do tego wątpliwości, że przetwornica o tej mocy ma duży prąd jałowy, nieporównywalny z poborem prądu w stand-by elektroniki bramy. Ja zmieniłbym...
tomala0707 napisał/a: kondensator nie potrzebny ?? Potrzebny, pomiędzy zaciskami U i V, prawdopodobnie w okolicach 10-16 mikrofaradów. Dodano po 1 kondensator nie potrzebny ??? Potrzebny, pomiędzy zaciskami U i V, prawdopodobnie w okolicach 10-16 mikrofaradów.
Sprawdź, które elementy jeszcze się grzeją. Pomierz napięcia w układzie - w szczególności napięcia na rezystorach aby ustalić gdzie nadmierna moc się odkłada. Zamieść schemat z aktualnymi wartościami rezystorów. Zabieg miał na celu zwiększenie prądów w układzie tak aby małe prądy zakłócające nie wpływały na pracę układu. Teraz trzeba je odpowiednio...
Powinieneś dobrać silnik od sprzętu Einhell - SWF VALEO NIDEC ITT 404.442 Motor Getriebemotor 12V - 24V DC Niestety sprzęt jest przedpotopowy i producent już nie istnieje - Einhell przejął rynek w Niemczech i trzeba szukać na Ebay-u.
Cześć, Ostatnio elektryk wykonał w moim domu adaptację do przyłącza agregatu. W rozdzielnicy zamontował przełącznik źródła zasilania na sieć, agregat, jak również rozprowadził to zasilanie na wszystkie 3 fazy. Powoduje to, że podczas pracy agregatu mam napięcie w każdym obwodzie. Przyłącze agregatu mam zlokalizowane w garażu, do którego dostępu broni...
Wszystko wskazuje na zły kierunek pracy silnika.
Opornik ma 0,1 oma (czyli b. mało) i 3 W (lepiej 5W) mocy. Przecież masz schemat. I dalej jestem za sprawdzeniem silnika.
Kondensator w silniku rurowym
Do bram garażowych z silnikiem komutatorowym Hato ma specjalne fotokomórki . Zwykłe nie będą działać - reagują nawet na niewielkie zakłócenia od komutatora .
Witam posiadam dwie bramy garażowe firmy hato oba dwa silniki działają na jednym pilocie o fali 433,92MHz. Niedawno zakupiłem silnik do bramy przesuwanej o fali 433,92MHz czyli tej samej co w silniku bramy garażowe i nie mogę połączyć pilota z bramy garażowe do silnika z bramy przesuwanej. Muszę nosić dwa piloty jeden od bramy przesuwanej i drugi od...
Przekaźnik dwukierunkowy z cewką na 230V Finder 26.08, Zasilacz 12V stabilizowany,radioodbiornik i piloty dowolne np Nice czy Lampart. Neutralny silnika z neutralnym sieci,kierunki silnika na styki przekaźnika z jednej strony a z drugiej zasilanie na cewkę i mostki na kierunki - styki, a neutralny do cewki z drgiej str. poprzez przekażnik w radiodbiorniku...
czy mogę połączyć masę do sterowania silnikiem bramy garażowej z masą do sterowania silnikiem bramy wjazdowej i tym sposobem wykorzystać wolny ósmy kabel do otwierania garażu? Nie, trzeba to zrobić przez przekaźnik.
Włożyłeś płytkę drukowaną w to samo miejsce i przykręciłeś śrubką do obudowy? Magnesy na osi silnika wewnątrz nie przesunęły się za daleko od płytki drukowanej? PS. Shel to jedna z gorszych konstrukcji Nice
Na temat sterowania bramy garażowej jest tego trochę.np: http://www.elektroda.pl/rtvforum/searcht... Użyj przycisku "szukaj" i wpisz słowo (brama garażowa) :wink: Powodzenia
czesc, mam u siebie brame napedzana silnikiem na sile i sterownikiem ts961. Mam pytanie, czy jest jakas mozliwosc ustawienia "miękkiego" startu a w szczegolnosci zatrzymania? Brama dosc agresywnie startuje , a zatrzymujac sie po zamknieciu jakby tlukło w podloge.
Po pierwsze raczej nic z tego nie będzie, po drugie to nie ten schemat. Na niebiesko u góry masz temat sprawdzenie silnika komutatorowego.
Silnik z pralki automatycznej da się zakręcić w obie strony, ale troche duże to... No i ma jakieś różne uzwojenia wyprowadzone, bo można zmieniać i kierunek, i prędkość obrotową. Jest jeszcze rozrusznik samochodowy :D W sumie to silnik do pracy krótkotrwałej (strasznie się grzeje), ale z racji jego dużej mocy i momentu obrotowego, można zbudować turbo-bramę...
Siema. Problem dotyczy wyżej wymienionego sterownika bramy garażowej. Silnik bramy zaczął się obracać w 1 kierunku. Nie da się tego zmienić, próby programowania położeń krańcowych również zakończone niepowodzeniem. Próbowałem zamknąć bramę zmieniając biegunowość podłączenia sterownika do silnika co jedynie pogorszyło sytuacje. Teraz silnik robi kilka...
Gdzie podłączyć czarny i czerwony kabelek od sterownika do silnika bramy? Podłączasz pod PB i GND, kolejność dowolna.
Musisz sprawdzić czy tylko uszkodzony silnik, czy elektronika sprawna. Silniki napędów garażowych są dostępne, jedynie kwestia dopasowania. Wpisz sobie; silniki napędów garażowych.
Problem jest chyba taki że jeden przewód silnika jest połączony na stałe z obudową, trzeba by to przerobić i odseparować przewód, przynajmniej jeden silnik.
Mam tylko jeden wolny przekaźnik na tym modelu sonoff, pozostałe są zajęte. To przepraszam, ale jak ma wyglądać sterowanie tym silnikiem jak masz jeden przycisk/przekaźnik/kanał sterowania do dyspozycji? Czy to ma działać tak jak np. brama garażowa - naciskamy - rusza w jedną stronę i albo dojedzie do końca i się zatrzyma, albo drugie naciśnięcie ją...
To nie jest żaden zabytek, w tych napędach praktycznie niewiele się zmieniło, prawie niczym się nie różni od SupraMatic P 4. Jakaś tam zwiększona prędkość to nie jest istotne i nowy sterownik z wyświetlaczem też nie zwiększa jego cech technicznych. Jak możesz i masz coś więcej do powiedzenia, to rozpocząłem swój wątek [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Witam. Poszukuje takiego transformatora wymontowałem go z silnika od bramy garażowej ponieważ jak zobaczyłem w środku miał przerwane druty gdzie mogę taki znaleźć? Jestem całkowicie zielony w tym temacie Wiem że 2 przewody idą do transformatora 1F 1N I 3 przewody wychodzą 2 N i 1 F https://obrazki.elektroda.pl/4013543200_...
Ja zaproponuje inne rozwiązanie: Każda brama, wjazdowa czy garażowa ma swój sterownik który zazwyczaj jest wyposażony w podłączenie przycisku do zamykania/otwierania - zazwyczaj jest to jakiś NO - i podłączył bym się raczej do tego. Do Integry proponuję dodać: - jeżeli nie masz wolnych wyjść przekaźnikowych to INT-PP http://www.satel.pl/pl/product/681/INT-P...
Witajcie . Zwracam się z pytaniem o kodowanie pilota do bramy garażowej . Mianowicie na obudowie silnika nie ma nic na pisane i tylko widnieją cztery przyciski i wyświetlacz numeryczny dwustopniowy . Czy ktoś z was ma może podobną ewentualnie wie co to za ustrojstwo ?
https://obrazki.elektroda.pl/6404692800_... Witam! Potrzebuję opisu pinów, aby móc podłączyć to pod transformator 24v. Ma mieć to zastosowanie jako napęd do bramy garażowej.
Weź drabinkę i popatrz jak jest złożony. Przekładnia jest na końcu silnika. Silnik i przekładnia to jedna konstrukcja. Możesz też poszukać rysunku złożeniowego.
witam wszystkich forumowiczów przedstawiam tani i szybki w wykonaniu napęd bramy garażowej. Przedstawiny poniżej układmożna wykonac z rzeczy znalezionych w domu niepotrzebnych zupełnie nikomu, niektórze rzeczy niestety trzeba kupić :/ do zbudowania ukłądu uzyłem: 1. silnik wycieraczek niewiadomood jakiego pojazdu (prawdopodobnie polonez bądź jakaś stara...
Sterownik jest na napięcie AC/DC,silnik na DC raczej. Sam sterownik zadziała z tego transformatora.
A może podpiąć 24 volty do samego silnika i przejechać bramą do końca,sprawdzić w ten sposób czy silnik daje rade,a dopiero pózniej szukać w sterowniku,sterownik pewnie tylko obsługuje krańcówki i zmienia kierunek obrotów silnika
Tylko ta dokładka między górą drzwi a nadprożem musi być sztywna - miejsce w którym będzie przymocowana szyna napędu będzie przenosiło całą siłę od bramy -reszta mocowań napędu ( do sufitu) tylko podtrzymuje prowadnicę z silnikiem we właściwej pozycji.
Cześć wszystkim, posiadam bramę garażową, segmentową Wiśniowski z napędem Optimum Eco 600. Od niedawna silnik podczas pracy trochę buczy i jakby z większym trudem podnosił bramę (sprężyny wyregulowane, na rozsprzęglonym napędzie brama pracuje lekko). Z tego co widzę w sieci, silnik napędu nie jest już dostępny. W takim razie na jaki inny napęd mógłbym...
Witam wszystkich fachowców i proszę o pomoc. Temat dotyczy: - brama garażowa rolowana - silnik Somfy Gemini NHK - sprawny, kręci w górę i w dół, krańcówki ok. sprawdzone metodą "na krótko" - sterownik SRG-1 - radioodbiornik Nice SMX2, SMX2R reaguje na pilota Jak w temacie, brama rolowana nie działa na pilota ani za pomocą podłączonego włącznika mechanicznego,...
Witam, Encoder, nie wiem czy to właściwa nazwa, właściwie impulsator, jest zazwyczaj wydzielonym elementem napędu siłownika. W bramach przesuwnych montuje się go zazwyczaj na osi silnika. Podają impuls z czujnika optycznego po każdym obrocie silnika, nie zwracają kierunku obrotu, bo przecież sterownik wie w którą stronę obraca silnik. W bramach garażowych...
Faac d600 odradzam, często siada elektronika, puchną kondensatory. Do tego plastikowe koło zębate w silniku lubi się uszkodzić kiedy brama ciężko chodzi. Ze swojej strony poleciłbym beninca JIM, prosty, solidny napęd.
Kolega mówi że jest podłączony pod płytkę bo tam zaglądał :) a jest możliwe żeby styki lutowania się wypaliły na silniku 120volt? czy nie bardzo od tego że niby w piętę ale płytka nie przewodzi ?? Jeśli brama działa z przycisku na ścianie, to silnik jest w porządku. Czy ta brama jest podłączona bezpośrednio do 230V? Czy odbiornik jest podpięty do płytki...
Witam, Jak go przerobić (poprzepinać, przekaźnik dorzucić?), żeby brzęczał po otwarciu drzwi, ale tylko po zgaszeniu silnika ? Brzęczyk od pozostawionych świateł, kiedy się wysiada wsiada na odpalonym silniku (brama garażowa, wjazdowa), ja to jeszcze pół biedy, ale pasażerowów coś trafia od tego 'chamskiego' bzzzzzzz.... :)
Witam mam problem z napędem bramy garażowej (roleta), silnik ciężko startuje nawet w momencie gdy jeszcze nie nawinie elementów rolety czyli prawie na sucho, czasami tylko buczy i nie może ruszyć. Czasami wydaje dźwięki jakby tarcia jednak na schematach nie widzę tam łożysk itp. Nie znam producenta ani mocy, kształtka 70mm, długość bramy 4,4m wysokość...
Silnik jest DC.
Witam, Mam prozaiczne pytanie, posiadam bramę garażowa wisniowski wraz z napędem mido który działa na częstotliwości 433.92 MHZ, teraz stoję przed zakupem silnika do bramy przesuwnej i chciałbym aby piloty którymi steruje brama garażowa działały również dla bramy przesuwnej. Pilot jest 4 przyciskowy i narazie wykorzystany jest tylko 1 z nich. Powiedzcie...
Średnica 5 cm to stanowczo za mało dla tak dużej bramy.
Do większych bram potrzeba droższych napędów
Witam. W firmie mamy zainstalowany system sterowania bramą firmy Wiśniowski: sterownik ST-2, pilot COVER (częst. 433,92Mhz), w drugim budynku zainstalowana jest brama NICE, oraz silnik bramy garażowej Normstahl Magic 1000. Czy da się sterować obydwoma systemami albo przy pomocy pilota od Wiśniowskiego, albo pilotem Normstahl? Próba zakodowania jednego...
Witam, mam problem z automatem do bramy garażowej FAAC 531. Nie mogę jej zaprogramować. Automat przestał działać zupełnie. Problemem okazały się spuchnięte kondensatory elektrolityczne. Zostały wymienione. Teraz próbuje ją zaprogramować ale przy zamykaniu jest wolny posuw, natomiast przy otwieraniu brama odbija w połowie otwarcia. Czy problem dalej...
Ile prądu pobierają te silniki przy ciągłej pracy i przy jakim napięciu?
Witam Kupię silnik do napędu bramy garażowej Normstahl magic 1000. Nówka lub używka. Pozdr
Kolego na 99 %masz przerwaną jedną żyłe w kablu spiralnym, z tego co wiem to możną zamienić dwie żyły ze sobą przy silniku jeżeli nie masz foto kom. i chodzi dalej.
Witam, przychodzę z być może prostym pytaniem. Otóż z przyczyn ode mnie niezależnych nie mogę założyć instalacji elektrycznej w garażu (będzie możliwe za kilka miesięcy). Czy jest sens postawienia stacji zasilania? Miałaby służyć tylko i wyłącznie do otwierania/zamykania bramy garażowej. Ile cyklów otwierania/zamykania wytrzyma na jednym ładowaniu taka...
Pokaż zdjęcie silnika.
Witam posiadam jak w tytule automatykę bramy garażowej Rytrena comfort 800. Dokupiłem silniczek do bramy przesuwnej KSE380. Chciałbym żeby śmigały na tych samych pilotach. Oczywiście nie ma lekko i w silniku od garażu nie można zakodować pilótów od KSE. Czy można w silniku bramy garażowej zmienić odbiornik? Dodam, że kompletnie nic nie znalazłem na...
Przyczyną problemu był kondensator. Po wymianie barma działa bez zarzutu trzeba się wręcz zaprzeć żeby ją zatrzymać. Identyczny problem miałem także w bramie garażowej z silnikiem DMI 5 tam również wysiadł kondensator, Jeszcze raz dzięki za pomoc. :D
Ja polecam napęd genius milord - bardzo fajny napęd prosty w montażu bez problemu sprawdza się z bramami o wadze do 500kg ( silnik ten sam co w faac 740). Ciekawe silniki ma tez beninca -ostatnio montowałem jedną 24v - chyba wszystkie maja zabezpieczenia przeciw zgnieceniu, ciekawe też jest to, że niektóre są w kąpieli olejowej. Do bram garażowych wiśniowski...
mogę sprzedać z silnikiem 24v bez sterowania 602-690-551
Witam! Czy można w tym silniku sterować kierunkiem obrotów? Chciałbym ten silnik wykorzystać do obsługi bramy garażowej. Z góry dziękuje!
Identyczna sytuacja jak przy sterowaniu np. żaluzjami, czy bramą garażową. Silnik (ruch w dwóch kierunkach) obsługiwany przez dwa przekaźniki. Mogą być najprostsze czasowe przekaźniki np na szynę DIN lub przekaźniki z zainstalowanego systemu IB.
Przydalby sie jakis schemacik bo moze to byc równie dobrze kondensator przeciwzakloceniowy co tez kondensator do fazy rozruchowej, jak rowniez odpowiednie przelaczanie go w tym przypadku moze zmieniac kierunek silnika, ale jesli to jest maly kondensatorek to prawdopodobnie chodzi tylko o dzialanie przeciwzakloceniowe.
Jest to brama garażowa rolowana (żaluzja zewnętrzna ze skrzynką) Silnik Mobilus ( krańcówki ustawione z pilota wszystko działa bez problemu) został do podłączenia tylko wspomniany przełącznik kluczykowy.
A czemu by nie zrobić bramy garażowej również na silnikach DC np. 24V od wycieraczek ciężarówki? Na forum są już takie konstrukcje :)
Witam.Chcę zamontować automatykę do bramy garażowej dwuskrzydłowej, opartej na zestawie genius G-BAT 400, lub faac 414, problem polega na tym że bramy wjazdowe otwierają się do wewnątrz, a brama garażowa na zewnątrz, czyli przy zamkniętej bramie siłwniki muszą być zamknięte, przy otwieraniu siłowniki się rozsuwają. Czy jest możliwość zmiany biegunowości...
Jaki silnik napędza bramę? Jakie krańcówki?
Witam szanownych forumowiczów, mam następujący problem: posiadam bramę garażową napędzana silnikiem nice spin 21, jakiś czas działała bez problemów do momentu jak brama dochodziła do pewnego momentu a następnie zwalniała i odbijała też to pewnego momentu i mrugała lampa oświetlenia. Mam dwie takie bramy, więc podmieniłem elektronikę i wszystko OK w...
U mnie zostały sprężyny. Bez sprężyn brama jest ciężka i nie ciągnie silnik... a sprężyny ułatwiają cały proces.
Z okablowaniem nie będzie żadnego problemu, w domu jak i w ogrodzie jest dużo miejsca na ułożenie kabli. Zajmijmy się najpierw silnikiem do bramy garażowej. Jaki model silnika byście polecali? Jedne co w tym temacie wiem to to że silnik musi mieć trochę nadwyżki mocy by się nie męczył przy otwieraniu, coś jeszcze?
Zamierzam zrobić sterowanie radiowe bramy garażowej. Posiadam silnik od wycieraczek 24V, prąd jaki pobiera przy pracy bez obciążenia około 1,25A (zakładam, że przy obciążeniu bramą około 3-4A). Do tego sterowanie radiowe na 12V. Myślę aby kupić "transformator Indel 100W Output: 24V - 4,16A(Allegro)" i do tego mostek prostowniczy 6A/400V lub 6A/1000V....
Czy są w tym systemu fotokomórki ? Jeśli fotokomórek brak to jedną z przyczyn takiego zachowania napędu miga być zgrzytów szczotki silnika. Aby to sprawdzić musiałbyś zdjąć obudowę i w monecie gdy napęd nie startuje stuknąć w silnik. Jeśli brama po takim zabiegu ruszy masz przyczynę.
Witam, Zamierzam kupić Radiolinię ELMES U2HS pod siłownik bramy garażowej z silnikiem 230V. Jest to stary siłownik w wyłącznikami krańcowymi, więc impuls uruchamiający w przycisku dzwonkowym też pewnie ma napięcie 230V. Czy jeżeli radiolinia ELMES ma podaną obciążalność na styku - obciążalność wyjść przekaźnikowych: 1A, 120VAC/30VDC to mogę tam podłączyć...
Wiesz, to trudne pytanie. Też się nad tym zastanawiałem... Może dlatego, że silnik nie jest podłączony bezpośrednio pod transformator?
Niestety zmniejszenie naciągu sprężyn nie pomogło czas roznitować silnik i sprawdzić czy tam wszystko ok.
Garażówki (w tym twoja) przeważnie nie mają żadnych krańcówek a bazują na czujniku obrotów (enkoderze) często sprzężonym z mierzeniem prądu silnika (amperometryką) więc podpiąć się nie ma specjalnie gdzie. Sprawdzi się neodymowy magnesik na wózku i kontaktron od alarmu domowego na szynie.
Proszę podać okablowanie silnika.
Witam, posiadam bramę garażową z silnikiem marki E-King BV KSC 230 443MHz. Jako ze nie mam do niej pilota chce sobie zamontować sterownik do bramy. Problem w tym że nie za bardzo wiem jak to podłączyć. Znalazłem na allegro dosyć popularny sterownik : [url=http://allegro.pl/zdalne-sterowanie...
Nadal nie otrzymałem tego radioodbiornika więc nie wiem czy nie wycofam się z zakupu... Czy byłby jakiś inny lepszy pasujący do tego silnika bramy garażowej?
Byłem elektrykiem samochodowym, a od kilku lat jestem montażystą napędów do bram i ramp przeładunkowych. Co do silników "od wycieraczek" są w prawie każdym obecnie stosowanym napędzie do bram garażowych, i niestety z czasem mają tendencje do zrywania zębnika na kole odbiorczym. /Problem uszkodzenia przekładni, na skutek przyrdzewienia osi obrotu w samochodach...
Jeżeli napęd garażowy ma silnik DC komutatorowy , to podstawą wyboru powinna być odporność na zakłócenia pochodzące z silnika . W firmie Hato mają fotokomórki specjalnie do bram garażowych . Przy zamówieniu trzeba koniecznie zaznaczyć że fotokomórki mają być montowane do bramy garażowej .
Witam, posiadam bramę garażową napędzaną silnikiem Magic 1000. Obecnie robię ogrodzenie z bramą dwuskrzydłową. Stoję przed wyborem siłowników do bramy skrzydłowej. Do Magic 1000 dostałem dwa piloty - 4 i 2 przyciski. Obecnie wykorzystuję tylko jeden przycisk. Czy jest możliwe wykorzystanie drugiego przycisku do sterowania bramy skrzydłowej z napędem...
Cześć! Mam podłączoną roletę do centrali Integra 64 przez moduł INT-IORS, wyjścia oprogramowane prawidłowo jako 105 i 106. Sterowanie z poziomu manipulatora działa poprawnie. Mam potrzebę podłączyć przycisk dzwonkowy do sterowania roletą, niestety z uwagi na brak wolnych żył może to być tylko przycisk dzwonkowy pojedynczy. W jaki sposób można zaprogramować...
Witam, Posiadam wykończony dom jednorodzinny, w którym chciałbym stworzyć namiastkę inteligentnego domu. Obecnie posiadam: Alarm przeciwwłamaniowy Satel Perfecta z rozprowadzonym okablowaniem i trzema czujkami ruchu oraz kontraktor do drzwi garażowych. Silnik do bramy garażowej Nice. Domofon oraz trzy kamery z rozprowadzonym okablowaniem Hik-Connect....
Za 150 pln na znanym portalu dostaniesz polską centralkę z 2 pilotami - nie sugeruj się sterowaniem garażowym - raczej dopasowaniem napięcia do silnika i temat masz zamknięy.Może być do bramy przesuwnej.Logika ruchu i zabezpieczeń ta sama - poszukaj , może znajdziesz z amperometryką.
cześć mam bramę garażowa Krispol napędzaną silnikiem Starcus K06. Mam podłączony przycisk dzwonkowy tak aby bramę otwierać i zamykać z przycisku zlokalizowanego na ścianie garażu. Od pewnego czasu zaobserwowałem następujący problem - brama jest w trakcie fazy zamykania, i w jej trakcie nagle zaczyna się na powrót otwierać aż do pełnego otwarcia i tak...
To silnik szczotkowy może szczotki już się kończą
Ale po co od razu wymieniać cały sterownik skoro brama działa? Bawić się w rzeźbę w dopasowywaniu sterownika do silnika i transformatora. Wytnij ze sterownika antenę albo całe radio i dołóż zewnętrzne radio, taniej i bez rzeźbienia.
Czujnik odbiera sygnał z pilota, ale silnik nie reaguje. Sprawdzałem kabelki, wszystko niby jest ok, działało przez ~naście lat i nagle przestało. A większe mrozy przetrzymało. Co może być nie tak? Poniżej zdjęcie silnika
Pomysł niezły pod warunkiem posiadania takiej długiej śruby - dotoczenie 5 zł nie będzie kosztowało raczej. Rozważ zamiast śruby pętli z łańcucha rowerowego - u kumpla zrobiłem coś takiego - prowadnica to dwa ceowniki zimnogięte a wózek - kawałek blachy z założonymi na wycięcia łożyskami. Reszta jak w przytaczanym u ciebie projekcie (tylko zaczepiłem...
Mam silnik wyjęty ze starej kserokopiarki. Dane z tabliczki znamionowej: Toshiba 220-50 Geared Motor CGM-313-4CA 4P 220V 50Hz 6uF 53rpm No.FH7-1173 Made in Japan Do tego silnika był przyłączony zewnętrznie kondensator: PMP 6/240 KM6 3uF (+_10%) 240V~DB HSFNT 280V~DB HSFPU Made in Germany Jest to silnik z przekładnią. Naszkicuję jego wyprowadzenia. Pytanie...
Posiadam bramę garażową Nice Spin z centralką SNA20. Pewnego dnia przestała się otwierać jak i zamykać. Czynności te wykonuje krótkimi skokami szarpiąc całą konstrukcja bramy. Lampka "wyświetla" błąd 7 7. Po zresetowaniu do ustawień fabrycznych brama wykonuje cykl zamknięcie, otwarcie i zamknięcie po czym wyświetla 7 7 lub 4 4. Wymieniłem kondensatory...
Problem z wózkiem (brama uchylna garażowa Wiśniowski) wystepuje od nowości. Usztywniłem go dodatkowym profilem przykręcając do bocznej ściany i jest dużo lepiej.
Problem polega na tym , że podczas pracy silnik komutatorowy generuje zakłócenia które nie są filtrowane i poprzez zasilanie dochodzą do odbiornika fotokomórek . Rozwiązaniem jest stosowanie dobrego filtru przeciwzakłóceniowego , lub fotokomórek odpornych na zakłócenia ( firma HATO posiada specjalne fotokomórki do bram garażowych ) . Dobry filtr powinien...
Aktualizacja okablowania skrętki: z każdego rogu domu po 2 skrętki 5e od kamer do szafy rack pod schodami na parterze. Z piętra: po 1 skrętce z 3 pokoi na piętrze do szafy oraz 1 skrętka ze strychu do AP też do szafy (może jeszcze dołożę po jednej ale już nie chce mi się bawić w peszle więc dam je gołe pod peszle) 1 skrętka zewn kat6 czarna przez komin...
Dzień dobry. Potrzebuję pomocy w "wyciągnięciu 5 V" napięcia sterującego silnikiem. Mam napęd bramy garażowej, której silnik jest zasilany za pomocą napięcia stałego ok. 40 V. Kierunek obrotów silnika zmienia się poprzez zamianę biegunów. Za pomocą Arduino składam sobie alarm i potrzebuję wyciągnąć sygnał z automatyki bramy, że została ona otwarta (i...
miałem podobny problem przy sterowniku bramy garażowej. faktycznie filtrowanie pomaga. u nie siedzi coś takiego, co pomogło. może trochę z przesadą, ale szpile od przekaźników i silnika dawały znać o sobie. http://obrazki.elektroda.net/24_12425823...
Problem rozwiązany, należało faktycznie zamienić przewody zasilające silnik (zamiana na kostce) oraz przewody wyłączników krańcowych czerwony z niebieski. Należy jednak to zrobić przy bramie otwartej w połowie tak aby żadna z krańcówek nie dotykała wyłącznika bo inaczej silnik ruszy w przeciwną stronę i wypluje krańcówkę a zo za tym idzie połamią się...
Z czego są te drzwi, że "paczą" się, kiedy napędzane są jednym siłownikiem? Z tektury? Ile one ważą, że potrzebne są aż dwa siłowniki? Jeśli drzwi są ciężkie, to stosuje się obciążniki równoważące ich wagę i silnik przesuwa mase, nie trzyma całej konstrukcji na sobie. Popatrz na konstrukcję bramy; otwierając dobrze ustawioną bramę przesuwną silnik nie...
garażowa brama brama garażowa brama garazowa zablokowana brama garażowa
blokady peugeot płynu hamulcowego dwufunkcyjny ustawić
odblokowanie radia deska rozdzielcza gaśnie
Klawisze dostępu w Dynabook Satellite Pro C50-H-10D – opis funkcji F1-F12, Fn, BIOS Sterownik do 1.9 TDI: Zwiększenie mocy z 90 KM do 120 KM