Czy jest sens robic płukane w Lancer 1.8 2009 jak bierze 200-300 ml na 100 km czy od razu remont.
No to albo turbo, albo uszczelniaczami zasysa. W 16V to usterka częsta. Stawiał bym na uszczelniacze. No intercooler wyjąć to roboty jest. Ale wyeliminujesz chociaż jedną przyczyne. Może zmień olej na Valvoline Max Live do silników powyżej 100 tys. kilometrów. Daje zauważalne efekty.
Tutaj pomiar ciśnienia nie zawsze pokazuje pierścieni....Tutaj na branie oleju liczą się fakty grupy vw czyli pierścienie głównie...
Jakie masz sprężanie na tłokach? Ile bierze oleju na 100 km?
Skoro pokryte są mazią to wygląda na olej. A nie bierze ci oleju? Wygląda jakby gumki na zaworach puszczały a właściwie skoro tak szybko się zamulają to ich brak. Sprawdź ciśnienie na cylindrach. Nie wiem jak ten model ale te z 97r. Można było zrobić vag-iem adaptacje jak coś nie chciały chodzić. Ale tu to mi wygląda na ostre branie oleju
Jeśli nie "bierze " oleju to lej taki jak do tej pory. A tu jeszcze link do olejowej dyskusji http://www.crvklub.fora.pl/iii-gen-2007-...
Jak silnik bierze olej to kompresja jest wysoka. Możesz jeszcze próbę olejowa zrobić dla pewnosci
mam jeszcze jedno pytanie do KVT920 jaki ma przebieg ten silnik ,napisz czy ma skłonności do brania oleju i czy w ogóle bierze olej.Sprawdź przerwę na świecach dla tego silnika jest zalecane 0.70do 0,75 mm pozdrawiam
Po nocy ,pierwsze palenie i patrz na wydech jak pójdzie niebieski dym może to sugerować winę uszczelniaczy zaworowych. Odszukaj czujnik temp. silnika odepnij i wtedy zobacz czy nie poprawi się z tym zapalaniem na zimnym .
Ile masz przejechany, który to rocznik i jak kopci - na niebiesko czy na czarno? To są istotne sprawy! Branie oleju nie musi być związane z klepaniem zaworów. Powodem może być np. zmiana punktu zapłonu podczas pracy. Na początek sprawdź czujnik położenia wału korbowego
Kolego, a masz może odczyt błędów z diagnostyki? Warto byłoby to sprawdzić, żeby nie szukać po omacku. Jak na mój gust, problem będzie leżał w elektryce, możliwe nawet, że w samej skrzynce bezpieczników. W takim samym aucie, też z instalacją LPG przerabiałem dość podobny problem. Po otwarciu drzwi nie działało oświetlenie wnętrza, VAG wskazywał na sporo...
Tylko ciężko kupić taki silnik żeby nie pił oleju (pierścienie). Sam miałem przypadek że kupiłem igłę 1.6 16V od znajomego. Sam go wyciągałem z auta i przed zakupem dokładnie sprawdziłem nie brał oleju. Po 3 miesiącach stania w blaszaku na palecie pił olej jak szalony.
Dobrze ci tutaj radza jak silnik nie bierze oleju to jezdzij dalej na syntetyku a nawet jak ci bierze to warto wymienic wtedy uszczelniacze na zaworach bo glownie to jest powod. Olej ktory wybierzesz to twoja sprawa ja nie doradzam ale jak jezdzisz na Castrolu i nic silnikowi niedolega, zadnych stukow to zostan przy nim. Pozdrawiam.
Ale nawet jak są te co były to nie są idealnie w pozycji i muszą się dotrzeć. Honowanie powoduje że materiał cylindra w postaci rys minimalnie wystaje z gładzi cylindra. Przyspiesza to proces dopasowywania się pierścieni do cylindra. W efekcie przy pierwszym odpaleniu mniej bierze oleju i szybciej zużycie oleju spada w miarę układania się pierścieni...
Cross 125 chińczyk bierze olej. Wiem, że bierze olej, bo zbiera się osad w wydechu, ale czy opłaca się to naprawiać, gdy tego oleju bierze bardzo mało. Czy może się od tego coś jeszcze bardziej zepsuć? Jak tak, to co mogło się zepsuć i ile może kosztować naprawa.
Nie to miałem na myśli. Czysta rurka w przypadku benzyniaka mówi nam dwie rzeczy: silnik nie pracuje na zbyt bogatej mieszance, oraz silnik nie bierze oleju. Katalizator nie ma tu wiele do rzeczy, jednak dopóki będzie sprawnie dopalał resztki spalonego oleju to rurka też będzie czysta, a auto nie będzie dymić (słynne "panie bierze pół litra na tysiąc...
Ten silnik powinien jeździć na 5w30 , jeżeli po naprawie zaczął brać olej to nie potrzeba dużej bystrości aby powiedzieć co jest przyczyną .
Pierwsze to czy silnik nie bierze oleju np przez turbo czy nie kopci. Bo jak kopci i bierze olej to wymiana bez sensu.
Wlej, zobaczysz. A co w sytuacji gdy silnik chodzi na 10w, ma wymienione simmeringi, nie cieknie i nie bierze oleju? Dlaczego nie "zaryzykować", i nie wlać lepszego oleju?
VW Golf 4 2000r - bardzo dużo bierze oleju. Przyczyna? Dodam, że silnik po generalnym remoncie i szlifie. Przejechane 5000km. Teraz bierze 2 litry oleju na 300 km - pierścień pękł? (Brak wycieków)
W szopie regenerowana? Kanał smarowania turbiny ok? Sitko może na wlocie jest zabite. Sprawdzone czy jest cisnienie i przepływ na tym przewodzie. 3 turbiny zajechać to .....
Castrolu nie polecam, często spotykam się z opinią, że dopóki ludzie jeździli na Selenii to auto nie brało oleju, jak zmienili na inny - to zaczynał go brać... ale jak już coś tańszego to Mobil, Motul czy LiqiMoly też jak najbardziej, tylko uważaj na podróbki, 5l dobrego oleju 5W-40 musi kosztować koło 200zł. Ja tam wolę podjechać do ASO, za 500zł umyją...
Piła jest na gwarancji więc polecam serwis. A problemem jest długość trzpienia (tłoka) pompy - wydłużyć o 0,2-0,3mm i będzie mniej pompować.
Na czym polegała ta naprawa głowicy skoro nikt nie sprawdził stanu prowadnic? Głowica do demontażu, wyjąć zawory i sprawdzić luzy na prowadnicach. Jak masz luzy na prowdanicach to uszczelniacze możesz co dziennie wymieniać i nic to nie da. Proponuje wymienić pierścienie po zrobieniu głowicy. Czasem po uszczelnieniu góry okazuje się zę silnik który nie...
Jakie ciśnienie w cylindrach?
tak jak przedmówca, a ja dodam tylko, że bez problemu można tak jeździć, a jeśli szalać nie będziesz to naprawdę długo można tak jeździć (ja Astrą F 1.4 palącą podobne ilości oleju jeździłem 3 lata ale z gazem w podłodze i w końcu wypaliło zawór, to nie powiązane z braniem oleju tylko z pałowaniem... potem wymieniłem silnik na 1.6 i jeżdżę dalej) PS:...
Silnik w złom. Na 1 cylindrze ciśnienie powiedzmy że może być - powyżej granicznego. Reszta martwa. Silnik do wymiany - sama pełna obróbka głowicy to koszt koło 350zł.
Bierz najtańszą wlej oleju w pancerz
No ja mam podobny przyrząd, tylko samoróbkę. Da się to zrobić samemu, ale trzeba się nagimnastykować, no i dłużej schodzi. Ale np. w silnikach bmw nie daję rady sam, za mało miejsca żeby precyzyjnie założyć zamek. Wiesz, wyjąć zawszę dasz radę, przytrzymasz dźwignię ramieniem, zamki rozchylisz śrubokrętem i wyjmiesz magnesem, albo same wyskoczą i masz...
No i co martwisz się że Ci oleju nie bierze? Ciesz się chłopie. A co do modelu to ja mam kadeta z 94roku bo miał przekładke silnika. Iw dowód wbili rok produkcji silnika ale jest również zaznaczone że składak. U Ciebie teżź powiino być.
Wg moich wyliczeń opelek palił około 5 l/100 km w trasie a 6 w jeździe po mieście i "nie brał" oleju tj. nie dolewałem od wymiany do wymiany. Dodaję, że miał on przebieg około 200 tyś. km, z czego ja zrobiłem połowę. Raczej jestem pewien, że nie miał cofanego licznika, był on przed moim kupnem garażowany i zadbanym. Mile go wspominam, gdyż nigdy mnie...
W temacie zrobiło się niepotrzebne zamieszanie - dopóki silnik nie bierze oleju to lać taki jak zaleca producent i zmieniać co 10-12 tys. km. Żadne long-life - w to można się bawić w nowym samochodzie - przy takiej eksploatacji do końca gwarancji wytrzyma... Polo to miejskie auto, więc zapewne eksploatowane na krótkich odcinkach, ciągle na ssaniu. W...
Zrób pierścionki i będzie ok. Przerabiałem to kilka razy-zrobiłem górę i brało więcej oleju niż przed naprawą. Nowe pierścionki i ok. (zlinczują mnie za to że bez szlifu ale....)
Jakbyś mógł podać to byłbym Ci wdzięczny i jeszcze miejscowość w której robiłeś auto Dodano po 6 Czy mógłbyś też napisać ile twoje auto brało oleju jeżeli to sprawdzałeś?
Motul to bardzo dobry olej-sam używałem go od lat w swoich autach ale...za namową mechanika do Golfa(1,4 akq)zalałam Agip 5w50 eurosports i "branie"oleju zniknęło a potrafił wziąć 2-3 setki Motul-a na 1tys km.Zrobiłem już ponad 6tys i trzyma poziom.Agip 5w50 eurosports jest syntetykiem na bazie estrowej o specyfikacji API SJ, SG/CD;Nic lepszego nie...
Witaj też miałem problem z płynem w tym silniku i wymiana uszczelki pod głowicą rozwiązała problem. Ogólnie 1.4 z tego słynie jak vti wypadanie zapłonu i branie oleju.
Przy takim przebiegu by nie brał by oleju na pewno , Sprawdź czy masz wycieki,podjedź do jakiegoś mechanika na sprawdzenie kompresji i próbę olejową i wszystko się wyjaśni Pozdrawiam
Zamknięta przepustnica robi podciśnienie w kolektorze i cylinder zamiast napełniać z ciśnieniem atmosferycznym napełnia się z ciśnieniem niższym co zaniża pomiar. Raczej nie do 0. Z remontem głowicy nie tak szybko trzeba najpierw sprawdzić czy jest do remontu. Naprawa silnika po taniości nie ma sensu chyba że próbujesz sam i w ramach DIY choć wątpię...
Jak Ci tak mocno bierze olej to ja obstawilbym że panewkę złapało. Spuść olej, jeżeli będzie metaliczne błoto to miska w dół i trzeba popatrzeć. Raport: Co ma panewka do brania oleju?
Blacha nie ma korozji w ogóle, silnik nie bierze kropli oleju. To szybko go wykończyłeś skoro pare dni i już w takim stanie że bierze olej. ;p Zdjęć nie masz wielozaworu i ewentualnie pływaka?
Pewnie tak Obserwuj czy tak jest przy zmianie biegów, hamowaniu, nagłym dodawaniu gazu, a konieczne sprawdzaj przez jakiś czas poziom oleju , czy silnik nie bierze oleju. Jeśli nie zauważysz pobierania oleju, możesz spać spokojnie.
A kopułka i palec rozdzielacza? Cewka dwubiegunowa. Przed remontem jak i po jest tak samo, tylko silnik nie bierze oleju.
Z tego wynika, że nawet remont silnika może wydatkiem bez pewności poprawy. No cóż, na razie będę dolewał i jeździł do następnego przeglądu. Szkoda, że na rzepakowym albo słonecznikowym nie można jeździć, bo chyba by było taniej...:) Dziękuję wszystkim, zamykam temat.
Tutaj chodzi o wypadanie zapłonu, przez niskie ciśnienie na garze, albo o np. zły luz zaworowy. Branie oleju to inna sprawa. Na pewno nie zaszkodzi taki pomiar, do tego już ci pisałem - diagnoza testerem. A kontrola luzu zaworowego jest ważniejsza niż magiczne płyny i dotryski.
Tak mi powiedział mój mechanik. Zresztą jak wytłumaczycie tak duże branie oleju. Inna sprawa to dlaczego dwulitrowy silnik ma tak mizerne osiągi?
Otóż zawsze na zużycie oleju przez silnik o dużym przebiegu ma wpływ lepkość oleju smarowego. Zwiększając lepkość oleju zmniejszasz zużycie oleju, czyli to ile bierze ten silnik. zamiast stosować lepkość 30 należy stosować 40, a w niektórych silnikach 50. Dlatego dobrym pomysłem byłoby zastosowanie oleju 5W40 albo 10W40 (lepkość 40), może nawet lepkość...
na tym zdjęciu: https://obrazki.elektroda.pl/6134927600_... widać elegancko, że cylinder po lewej stronie bierze mnóstwo oleju, ten z prawej dużo lepszy jeśli niema rys na cylindrach wyczuwalnych pod paznokciem to śmiało zakładać nowe pierścienie i składać. Oczywiście głowica do planowania, zawory do dotarcia i dobrze przynajmniej sprawdzić...
Ja dolewałem 120mil na 2 tyg i uważałem że sporo bierze oleju :D , bo wymaga częstej obsługi, tak że zależy dla kogo jaka miara :D , mam oczko i pilnowałem, co do żywotności to przy tym ciśnieniu pracy (0,7bar) to spokojnie pochodzi parę latek.
A na zimnym jak działa? Dużo oleju bierze? Były czyszczone zawory dolotowe? Od tego bym zaczął.
W swojej skodzie wymieniłeś szybko. A tutaj nie masz pewności w jak długo w takim stanie silnik pracował, po za tym nie wiesz co było przyczyną czy silnik nie został zakatowany dlatego padła uszczelka, jak bierze tyle oleju to mogą być dodatkowo zapieczone pierścienie.
dym idzie czarny silnik ma równa prace nie bierze oleju
Turbina nie może sie zjarać. Opisz może lepiej co dzieje się z autem w tej chwili. Dodatkowo ile bierze oleju, czy dymi?
W jaki sposób podciśnienie wysysa olej przez zatkaną odmę? Nie rozumiem tego. Jeżeli są przedmuchy z komory spalania to olej zasuwa z silnika przez odmę do kolektora ssącego ale jeżeli ta będzie zatkana to do ssącego się nie dostanie.
Tak, nie wątpię. U mnie też początkowo nie brała oleju, też ładnie ciągnęła, tylko że w końcowej fazie miałem takie przeładowanie, że rozerwało mi metalową opaskę. Wtyczkę warto zmienić, owszem, ale moim zdaniem to turbina.
Wg mnie skoro zaczyna dymić po rozgrzaniu silnika to uruchamia się wypalanie DPF-u. Przy tej ilości palonego oleju proces przebiega bardzo gwałtownie co świadczy o dużej ilości produktów spalonego oleju w filtrze DPF. Czy końcówka rury wydechowej jest czarna? Jeżeli potrzesz palcem lub szmatką widać czarny osad? Jeżeli tak, to DPF jest uszkodzony i...
U mnie podobnie, tylko pacjent o rok starszy, 170k, nie bierze oleju, spalanie 7,2, brak mocy przy obrotach do 3000. Czyszczona przepustnica, dość zabrudzona, nie pomogło.
Spala olej - zużyte pierścienie i cała reszta, uszczelniacze - najbardziej prawdopodobne. Typowym objawem uszkodzonych uszczelniaczy jest dymek podczas ruszania z miejsca i podczas zmiany biegów na rozgrzanym silniku (dymek biało-niebieski). Od normalnego poziomu do minimum nie jest tak dużo, góra 0.5L:)
jesli nie bierze wiecej niz 0.5 litra oleju na 10tys km to za zadne skarby bym nie zmienil oleju a jak bierze wiecej to polsyntetyk zaden mineral !!!
Błoto nasiąknięte solą nie wpływa dobrze na nic. Dokładnie . podjechałem do speca od takich zabaw Polecam. Umyć porządnie i tyle. Jeżeli poza brudem auto poprawnie pracuje , pali w normie, nie bierze oleju , to jeździć , nie przejmować się i ..... na przyszłość nie kupować drogich rzeczy używanych przez internet :-)
W takim razie skoro tak, to jest to całkiem prawdopodobne. A było to sprawdzane na rozrzanym silniku (temp. oleju wysoka)? czy raczej na nie dogrzanym? swoją drogą olej 15W40 jest "słaby" szczególnie w warunkach zimowych (tym bardziej jeśli auto stoi na dworze), przy zimnych rozruchach w bardzo niskich temperaturach, jest jak margaryna (bardzo lepki),...
No to widze, że nie słyszałeś kilkanaście lat temu o ciągłych reklamacjach na nowe samochody, które brały 0,5 litra na 1000km. Nie słyszałem. Możliwe, ze stare były lepsze. Sąsiad ma ponad dwudziestoletnią Astrę i nie narzeka na branie oleju ale mało jeździ i jeszcze sporo mu brakuje do 200 000 km. Dodano po 7 Myślisz że inni producenci mają niższe...
Właśnie nie bierze ani oleju ani płynu chłodzącego czy to może być przyczyną pękniętego jakiegoś werza
Blokadę rozrządu już zamówiłem wałek rozrządu już pomierzyłem jaka jest odległość na tym dystansie Czyli reasumując po tej całej wymianie : 1. Wał ustawiam na blokadę wkładając ja do bloku 2. Wałek rozrządu jak na obrazku dbając o to odległości (po połowie tyle ile wyszło jak na jednej stronie) 3. Luźne koło z wałka rozrządu do znacznika z obudową...
Warto by przyjrzeć się jak wygląda sprzęgło, jeśli przy przyspieszaniu obroty rosną a samochód nie przyśpiesza może ślizgać się sprzęgło co czuć spalenizną. Co do brania oleju, jeśli z rury wydechowej nie wydobywają się kłęby dymu to może jest gdzieś wyciek na zewnątrz, nie widać kropli oleju pod samochodem? Mechanicy zazwyczaj widząc takie limuzyny...
Samochód ma prawie 300 tys. przebiegu i jest na benzynę. Czy może też być przyczyną tego przebiegu i może brać więcej oleju?
Kolego jeżeli tylko wózek nie bierze dużo oleju to lej pół syntetyk, pracuję w serwisie wózków i mineralny lejemy do silników zajeżdżonych a pół syntetyk lejemy nawet do raków gpw i bułgarów i właśnie lotos z beczki , wcześniej laliśmy statoil i nie obserwujemy żadnych skutków ubocznych .
Przy założeniu, że silnik nie kopci , nie bierze oleju, ma normalnie spalanie ON, ale ma problem z porannym rozruchem - ma stwierdzone 18 barów na każdym cylindrze. To czy mechanik jest wstanie ocenić, czy do regeneracji wystarczy głowica albo tłoki plus pierścienie, czy nie ma to znaczenia i trzeba wszystko wymienić? Dzisiaj przy plus 11 st.C odpalił...
Nie wiem jak w automacie ale w EPS normalnie wymieniałem. W manach automatach też tradycyjnie. Mam jeszcze arocsa automata ale dopiero będę się brał za to
Witam Tak jak slowmot wspomniał może to być wina paliwa a jezeli to nie paliwo to ja stawiał bym na zapłon, mam pytanie jak ustawiałeś zapłon i czy oby jestes pewny że jest dobrze bo z tego co opisujesz to może być zapłon, ewentualnie pasek móglby być przestawiony o jeden ząbek ale to raczej nie będzi epasek watpie żeby ktoś tego niezauwazył ale co...
Najprawdopodobniej silnik do remontu. Wyrobione tuleje, pęknięty pierścień lub jedno i drugie. Zawory raczej odpadają ponieważ bierze dużo oleju. Brak szczelności (kompresji) powoduje, że silnik nie może uzyskać temperatury samozapłonu.. Radziłbym zacząć, od pomiaru ciśnienia sprężania w cylindrach. Przedmuch do komory sprężania, będzie widać na pracującym...
Jaki kolor mają spaliny po "przygazowaniu" na rogrzanym silniku ? Czy są ślady oleju w płynie chłodniczym ? Czy są ślady oleju na korpusie silnika?(mokre plamy) Jak wygląda odma ?
a ile było na miarce przed zrobieniem tych 1000km? może już było na min więc zjadło z pół litra albo i mniej i miarka się nie macza, jeśli tylko tyle to niema co się przejmować, sprawdzać, dolewać dopiero branie oleju powyżej około litra na 500km jest problematyczne bo widać dymienie i zarzuca świece, mniejsze można spokojnie olać i po prostu sprawdzać...
Mam obawy czy platforma o wymiarach 2,30 szeroka długa 3,60 da się kierować w lewo prawo? Czy po tym podłączeniu będzie każdy hydromotor przy skręcie brał oleju tyle co potrzebuje, czy też każde koło będzie kręciło się z taką samą prędkością ?
Silnik jest niby po remoncie, ale był rozmrożony, bierze trochę oleju i jest w nim woda. Co może być przyczyną takiego zjawiska? Czyżby woda w komorze spalania? Kolego skoro w oleju jest woda i najprawdopodobniej nad tłokiem to silnik tylko do remontu kapitalnego. Ale łatwo to sprawdzić po prostu spuść wode z ukąłdu i wtedy próbuj zapalać.
Taki test ma mi pokazać czy turbo nie pluje olejem. A jak sprawdzić czy nie bierze oleju pierścieniami ?
2,0 w Mondeo nie bierze oleju chyba że jakiś zaniedbany egzemplarz to nie ecotec w Oplu
gdzie znajduje się napinacz łańcucha rozrządu mazda 6 ;1,8. czy wymiana uszczelniaczy zaworów spowoduje nie branie oleju?
Tak tak Dodano po 2 Czasami słychać takie stukanie w okolicy katalizatora przy obciążeniu ponad 2500 obrotów, a jak się puści gaz, to już nie słychać. Możliwe, że katalizator zapchany? Ale mocy mu nie brakuje, spalanie i benzyny, i LPG dobre. Nie kopci, nie bierze oleju, błędów brak, ręce już opadają.
Ok. Ale wcześniej tyle nie brał oleju. A teraz bierze 1 litr oleju no 20 dni Dodano po 9 Jeżdżę wokół komina jak to się mów. Przez te 20 dni przejechałem jakieś 200 km. Dodano po 17 Czy to jest normalne że bierze tyle oleju na tak mało przejechanych kilometrów. Gdyż wcześniej tyle nie brał. I nie ma żadnych wycieków. Co może być przyczyną.
Sprawdzałeś czy nie bierze oleju .
Witam Czy pompa oleju może powodować drgania wskaźnika ciśnienia oleju w mf255? Ciśnienie zimny ok 4.5 obroty ok 1500 wolne 3.5 po rozgrzaniu spada średnio o 1 . Poza tym działa ok ma moc nie bierze oleju od nowości 2900mtg.chociaz to nie świadczy o kondycji silnika. Olej Falco 15w/40 teraz miał dostać coś lepszego.
Nie znam się tak na autach, ale jeśli byłby problem z upg i cylindrami, jakimiś zapłonami, to auto nie chodziłoby równo i dymiłoby na biało, z tego co czytam. Prawnik odradził mi kontakt, zachować spokój i czekać. Dodano po 7 Niby uph - co u mnie nie miało miejsca, bo auto nie brało oleju, płynu ani niczego innego.
Sondy wymienione i aktualizacja ECU - która miała być przyczyną wg ASO. Diagnostyka komputerowa też była i parametry były dobre np. stosunek paliwo powietrze. Jeśli jest jakiś parametr jaki należy sprawdzić poproszę o info to sprawdzę. Auto nie bierze oleju. Ma silnik 1.4 MPI! Nie ma sensu tak diagnozować bo ja mam już dość. Ale dziękuję za dobre chęci.
Tuleje bylo podjechane i tez zostały wymienione. Teraz to i ja wiem ze pierscieni nie trzeba bylo sie czepiac. Ogolnie to co trzeba bylo zrobic zostalo zrobione. Auto ma na liczniku 250 tys i niebawem i tak mysle ze trzeba by bylo robic remont. Mozesz nie wierzyc ale naprawde nic nie dymi, nic zeroo ani dymka. Katalisator robi dobra robote bo zapala...
mozesz sprobowac zastosowac preparat do oleju o nazwie "ceramizer" koszt to 73 pln jezeli pierscienie tlokowe nie sa zapieczone i nie sa przegrzane to napewno pomoze, jezeli silnik byl kiedys przegrzany to przyczyna brania oleju moga byc uszczelniacze na zaworach i w tym przypadku to tylko wymiana uszczelniaczy.
Kompresja nie ma nic wspólnego z braniem oleju!!!
Kurde, koleś, ludzie ci coś doradzają a ty o wszystkim masz własne zdanie, chociaż sam przyznałeś że się na tym nie znasz, i nie zamierzasz poznawać. Jakie ciśnienie sprężania? "A po co sprawdzać, na pewno dobre, bo nie bierze oleju i pali 7/100". Świeci check? "Tak, ale zawsze świecił więc to na pewno nic poważnego". Wypada zapłon? "tak, ale zawsze...
Witam sodzac po wieku samochodu ma napewno ponad 100k,mozesz zmienic juz na polsyntetyk np 10W40 ale mechanik niech dobrze sprawdzi wycieki pod spodem silnika choc te silniki nie mialy problemow.Jle wlewasz oleju ne 100km i jaki przebieg jak mozesz podac.Pozdrawiam
napisałeś ze jak kopci na biało to spala olej ale u mnie nie bierze oleju ani nie ubywa plynu a biały dym sie pojawia
Nie filmu nie oglądałem Branie oleju z uszczelniaczy jest po długim postoju gdyż olej splywa z uszczelniaczy i wpada do komory spalania ubytki oleju po postoju "na zimnym" Uszkodzone pierscienie- nie odpowiednią kompresja branie oleju na ciepłym i zimnym silniku ale oczywiście ty wiesz że test kompresji nic nie da bo stwierdziłeś to wcześniej. To jedyne...
czy cos daje ten srodek na branie oleju w silniku bo na alegro opisywany jest jak jakis super dodatek
Witam. Pacjent seat leon 2 1.6 mpi 180tyś przebiegu 2007r. Samochód kupiłem jeżdżę 2 miesiące i wcześniej nie brał oleju ani grama, oraz nie kopcił. Wczoraj spojrzałem było mniej oleju, a dziś zaczął kopcić. Na rozgrzanym silniku jak delikatnie jadę nie kopci a jak zrobi się przegazówkę to kopci na niebiesko/ niebiesko błękitny. Gdzie może leżeć problem?...
Dzięki za podpowiedź, trochę mnie uspokoiłeś, bo boję się, że to coś poważniejszego. Choć, kurde, on pali od strzała, sprężarka podaje pięknie. Tak jak mówisz, najpierw brało oleju trochę, potem coraz więcej. Dodam, że zakupiłem tę maszynę od gościa, u którego ona stała ponad rok bez pracy. Wcześniej, ze trzy lata, on sam zmieniał w niej uszczelkę...
Autem przejechałem ponad 12tys km od wymiany oleju. Czytałem, że te silniki lubią olej. Kupiłem 5 litrów oleju motul 5w40 - mechanik wymienił mi stary olej a to co zostało zdążyłem już całość wlać do silnika. Szkoda, nie wiem czy warto inwestować w zamienniki, katalizatory ceramiczne czy zastosować emulator? Przejechałem przez 2 tygodnie 700km i po...
pokaż mi 1,4 16V VW który nie bierze oleju :D
ASO nie zaproponowało mi wymiany przepustnicy, ponieważ czyszczenie rozwiązuje problem - więc nie są pewni, czy to pomoże. A EPC co jakiś czas po czyszczeniu ponownie się pojawia. Chciałbym znaleźć konkretną przyczynę dla której kontrolka się pojawia i w końcu to rozwiązać. Tak jak wspomniałem. Wymiana przepustnicy nie przekonuje mnie, skoro samo jej...
No wiesz Ty co? Porządne auta już dawno się skończyły... Teraz już nie ma dobrych i lepszych samochodów - po prostu są. A co do Toyot, to bodajże są produkowane u skośnookich a inne w Angli (Derbyshire) i to właśnie one "psują" renomę Toyoty! Można to sprawdzić po VIN-ie... A co do brania oleju, to jakie trasy robisz? Bo jeśli startujesz, 10min jazdy...
Najlepiej trzymać się tego oleju jaki był wlany czyli pełny syntetyk, do czasu aż silnik nie będzie brał oleju.
Z tym nie spalaniem oleju to tak nie do końca prawda, zawsze jakieś pozostałości filmu olejowego pozostaną na tulei cylindra i nie da się tego uniknąć. A w miarę zużycia pierścieni tłokowych, będzie to coraz większa ilość. Nie mniej, jest to minimalizacja tego efektu/zjawiska. miałem kilka starych samochodów i od wymiany do wymiany nigdy oleju nie...
Witam. Mam traktorek z silnikiem B&S 17.5hp. Silnik sporo brał oleju zrobiłem mały remont nowa uszczelka głowicy, docieranie zaworów uszczelniacze planowanie głowicy nowe pierścienie, honowanie cylindra. Wielkiej poprawy nie ma chodzi jak zegarek ale po 3 godz. koszenia pół miarki oleju weźmie niby mniej ale czy to się uspokoji czy pomału myśleć na...
sprinter oleju oleju kontrolka oleju oleju voyager kontrolka oleju oleju scania
3510i polski stare radia lampowe zasilacz bieguny
CH341A instrukcja obsługi – programowanie pamięci SPI, I²C, BIOS, AsProgrammer, NeoProgrammer Bosch zmywarka E31, ikona kranika – błąd Zeolith, flow-meter, grzałka, modele SMV/SMS