Np. Uszkodzony panel wskaźników. Odczytaj błędy po OBD2, może dowiesz się coś więcej.
Który rok ? na początek świece sprawdzić jakie są i pompkę paliwa w zbiorniku ,lub przekaźnik.
Czy odczytywałeś błędy ?? diagnostyka komputerowa i daj znać co pokazuje.
Kolego sprawa prosta jedz autkiem na stacje gdzie mogą sie z autkiem połączyć starczy zwykły KTS i jak nie ma błędów w systemie srs to czyli ze sie kontrolka spaliła jak sa błędy to ktoś ja umyślnie wykręcił. Dodano po 2 Tosmy sie kolego zdublowali
MES i w zakładce nadwozie masz wybrać odpowiedni parametr w ABSie. Po czym zrobić osiowanie proxi. Zakładając oczywiście, że wszelkie wtyczki są ok.
Wstrzymaj się z wymianą centralki do czasu zdiagnozowania problemu. Być może to tylko przetarta wiązka lub słaby styk na jakiejś kostce. Sprawdź napięcie zasilające centralki. Jeśli jest problem z zasilaniem, pozostałe błędy są niemiarodajne.
Właśnie turbina w tym modelu jest sterowany inaczej aniżeli "tradycyjnie" w większości aut turbina jest sterowana podciśnieniem, a u mnie ciśnieniem wytwarzanym przez nią samą. Dziwnie to brzmi ale w momencie gdy turbina pracuje i wytwarza ciśnienie sztanga gruszki otwiera zawór i nadmiar ciśnienia (powietrza) w układzie ucieka tym zaworem do wydechu......
Zacząłbym od przepustnicy, porządnie wymył, następnie sprawdził połączenia do TPS i do sterowania silnikiem krokowym. I sam silnik krokowy, nie jstem pewny jak to wyglada, ale jeżeli tak jak w silniku 1,6 to sprawdziłbym jak wyglada grzybek zamykający i czy się porusza.
Po co rozwaliłeś wiązkę, z czym jest problem, jakieś błędy na kompie ? Jakie objawy ?
to szukaj przyczyny w instalacji elektrycznej. i tester diagnostyczny nie służy tylko do odczytywania błędów
Filtr na pewno nie UFI ale jest zmieniony, przewody Ok
Temat rozwiazany uszkodzony był bezpiecznik 70 przy akumulatorze.pozdrawian
Nie przyjacielu-nie tędy droga-to zużyte krzywki wałka rozrządu.wałek rozrządu do wymiany lub regeneracji
grzechu40 Zostało sprawdzone przejście jest prąd dochodzi Dodano po 1 Dodam tyle że jak usunę te błędy wyłączę samochód i włączę jeszcze raz nie ma tych błędów. Ale jak przyjadę 20 km dopiero się pojawiają
Auto ma problemy z zapalaniem jak jest zimne, wolne obroty szaleją. Próbowałem launchem ale jak widzi fiata to się zawiesza :D Normalnie launch chodzi ok. Cdif pokazuje mi 134* prawdopodobnie głupoty pokazuje, wiem może przez to ciężko odpalać. Odpiąłem wtyczkę czujnika temperatury ale pokazuje to samo. Chodzi mi o te błędy czy idzie jakoś zinterpretować...
Czyli problem leży w komunikacji między ECU a ABS, który rok autka Kolego takie błędy są zawsze przy usterkach pamięci oraz wiele innych. Doceniam Twoją chęć pomocy ale to nie to (byłoby zbyt proste a tu trza ciężko zap.erdalać i słowa "dziękuje" nie będzie na koniec). Dorwałem drugi taki komp, przerzucę zawartość z tego dobrego i jutro dam znać.
Ciężko wrózyć z fusów. Podjedź do kogoś na diagnostykę, niech odczyta błędy ze sterownika ABS. Jeśli nie masz nikogo, kup sobie interfejs do fiata na all****, programów do obsługi jest w internecie dużo.
a sprawdzałeś jakie błędy łapie komputer?
Podpinałeś kompa,masz jakieś błędy ?
Sprawdź gdzieś błędy diagnostyczne. Sprawdź alternator, pompę a także zobacz czy nie świeci się immo. Zauważ czy gaśnięcie jest spowodowane czymś. Zakręt, dziura itp. Może gdzieś styki są luźne.
nie wymieniaj najpierw podepnij i zczytaj błędy
Pogrzebałem Trochę przy Fiacie. Po odkręceniu wydechu zaraz za katalizatorem który jest dokręcony do turbiny (metalowa siatka wewnątrz) skasowałem błędy, pojechałem na przejażdżkę. Moje obserwacje: Gdy auto przekroczy 3 tys obrotów wyrywa do przodu jak dzik, pełna moc wgniata w fotel, potem gdy zejdziemy z 3 do ok 2,5 tys obr, nie zejdziemy poniżej...
Dodam dla potomności, w silniku 16V błąd "regulator ciśnienia paliwa- wartość zbyt niska" (numeru nie pamiętam). Okazało się, że uszkodzony był zespół dodatkowych przepustnic w kolektorze ssącym, po wymianie kolektora na nowy wszystko wróciło do normy. Więc tego typu błędy nie zawsze wskazują jednoznacznie na układ paliwowy.
A komputer podłączałeś , jakie błędy pokazał ?
Jak był podłączany pod komputer to jakie były czasy wtrysków, jaką temperaturę widział sterownik? Chyba że ten co podłączył komputer potrafi tylko błędy odczytać.
Czasem lepiej żeby Panowie od gazu nie ingerowali w to czego nie zakładali w samochodzie. Napisz co się dzieje jeśli zapalisz na na benzynie, czy pracuje normalnie? Bo być może elektrozawór gazowy nie domyka się i przepuszcza gaz. W chwili przełączenia na benzynę silnik pracuje na "dwóch paliwach" i jest zalewany. Lub przyczyna leży po stronie zasilania...
Wypnij przepływkę, usuń błędy i spróbuj odpalić. Te silniki pracują normalnie z wypiętą przepływką, bo komputer podstawia zastępcze dane z mapy awaryjnej. Jeśli odpali, to masz najprawdopodobniej przepływkę do wymiany.
Jesteś pewny że komputer padł? Instalacja sprawdzona? Jakie błędy w sterowniku?
Spróbuj zresetować alarm. jak to nie pomoże to świadczy o jakiś uszkodzeniu alarmu. a nie miałeś jakich wymienianych żarówek w kierunkowskazach. Nie wiem co to za rodzaj alarmu może to również oznaczać nie działanie jakiegoś czujnika po tej stronie.np. są alarmy co zgłaszają błędy wielokrotnym mruganiem kierunkowskazów
Za mało danych, żeby pomóc. Czy podczas postoju wciśnięcie hamulca powoduje spadek obrotów? Czy tak samo zachowuje się silnik na gazie i na benzynie? Jakie błędy pojawiały się podczas odczytu w aso?
Witam Ostatnio wymieniałem rozrząd w swoim Fiaciku Bravo 16. 97r 100KM. Przed wymianą nie można było nic zarzucić pracy silnika. Przy wymianie gościu podłączał go też pod komputer i resetował jakieś błędy (coś z kluczykiem). Teraz na biegu jałowym obroty lekko wariują-tak o 100obr góra dół, czasem na obrotomierzu nawet tego nie widać, ale czuć-autem...
Być może lecz ja bym dokładnie sprawdził +12 i masę. Bo dziwne jest ,że temperatura jest czasem na max i że sam zapala się ASR i błąd immobilisera. Są to chyba układy całkiem niezależne. Po za tym nie jestem pewien ale wydaje mi się ,że w tak starym samochodzie nie ma CAN, a może i jest bo to Stilo a ja doczytałem ,że BRAVO :)
Jeżeli po odpięciu przepływki silnik pracuje normalnie to na 90% padła (po odpięciu komp przechodzi w tryb awaryjny), ale dla pewności podłącz się pod kompa i sprawdź jakie błędy wywali. Jak będziesz kupował przepływkę to bierz boscha.
czy ktoś miał podobny przypadek i winne było co innego? Ja miałem coś takiego ... zimą auto się "naprawiało" a latem jak było ciepło to wariowało z zapalaniem i tez były błędy na cewkach ... Przyczyna była prozaiczna ... jak do tego w końcu doszedłem z elektronikiem ... ale wcześniej tez cewki zmieniałem wymieniłem popychacze o świecach nie wspomnę...
A na całkowicie zimnym odpala normalnie? ma gaz? Płynu w chłodnicy ubywa? Jesteś pewien że odpala na 3 cylindry czy się fafluni po prostu? Podłącz pod komputer - błędy nawet jak ich nie ma a wystąpiły wcześniej to powinny być zapisane w ECU.
Jaka instalacja gazowa? Z czujnikiem temperatury? Co do grzania sprawdź termostat i odpowietrz dokładnie układ chłodzenia.Jeśli w czasie jazdy zapala się kontrolka od układu wtryskowego - warto podpiąć samochód pod diagnoskop, odczytać błędy jakie być może ma w pamięci i iść tym tropem
odłączyłem minusową klemę i potem zostawiłem na wolnych obrotach aż nie załączy się wentylator i potem chciałem trochę pojeździć na benzynie ale nie da się bo znów te same objawy nic nie pomogło. Pompa paliwa wymieniona na nową i też nic. Może to jakiś czujnik. Byłem niby diagnostyce komputerowej i niby pousuwał błędy ale nie pomogło dobrze że kasę...
Ta kontrolka sygnalizuje usterkę układu zasilania paliwem, 100% przyczyną zapalania jest instalacja gazowa. Jeśli odepniesz tę kostkę i jedziesz na paliwie to kontrolka się nie zapali bo auto nie łapie żadnych błędów przez instalację gazową. Postaraj się zdiagnozować auto na pracującym silniku z zapaloną kontrolka. Może masz podpięty przekaźnik który...
Piszę to co wiem z praktyki - po co ludziom robisz mętlik w głowie że diagnostykę zrobią sobie kawałkiem kabla ,jednym scalakiem i kilkoma opornikami + kawałkiem drucika.To co wymieniają w spisie marek robionych Euroscan-em to lipa, wystarczy poczytać o tym na tym forum.Jedną usterkę pokaże a inną nie.Porządny czyli drogi sprzęt robi wszystko ,sprawdza...
A sygnał z przepływomierza jest chociaż?
Rację ma sprzedawca ze sklepu. Podoba mi się twój sposób diagnozowania regulatora. Jak wykasował błędy i nie pomogło to już nic nie pomoże. A tak się ładnie zaczynała ta wakacyjna opowieść... Morze, trochę późno... Myślałem,że będzie coś o wydmach i zachodzie słońca...
No szkoda. Myślałem, że istnieje jakiś soft umożliwiający komunikację z ECU mojego Bravo.. Cóż, pozastaje płacić i płakać... No więc tak, dowiedziałem się dzisiaj, że telepanie w moim aucie jest wynikiem nagaru na zaworach, ewentualne ich wypalenie lub wypalenie gniazd - na pewno coś z dolotem. Jest to opinia mechaników zajmujących się Fiatami od paru...
Podłącz pod komputer i sprawdź błędy jakie może mieć zapisane w sterowniku silnika.Możliwe że będzie coś w obwodzie zasilania cewki zapłonowej skąd sterownik LPG bierze sygnał do przełączenia na gaz.Nie przełącza przy takich wysokich obrotach bo może nie dostaje sygnału z zasilania cewki zapłonowej.Z postu wynika że masz czujnik temperatury reduktora....
Problem zaczął się od lekkiego dzwonka w drzewo. Po naprawach blacharskich + wymiana chłodnic i wentylatorów auto nie chciało zapalić ( czujnik uderzeniowy oczywiście wciśniety), sporadycznie zapalił, łapał ale nie zapalał, na plaku to samo. Podłączyłem pod kompa, błędy : P0190 - Wysoki sygnał P0645 - zniwelowany - ( nie wiem jak, narazie się nie interesuję...
Chip polega na zmianie parametrów (map) w komputerze, podniesieniu dawek i uzyskaniu wyższej mocy. Wycięcie DPF softowe, do dodatkowy zabieg, ale nie ma on związku ze zwiększeniem mocy. Pytanie z innej beczki - czy czasem stan techinczny samochodu nie stanął na przeszkodzie, żeby wykonać modyfikacje? Masz jakieś błędy w sterowniku? Jakieś anomalie w...
Dzisiaj jadę na komputer do dobrego gazownika. Kiedyś usuwał mi błędy (jak był jeszcze 1.4 12v). Zobaczymy co tam wyskoczy. Mam nadzieję że to jakaś pierdoła bo od razu by mi założył instalację sekwencyjną. Niestety ale na razie nie byłem na komputerze. Mam jeszcze jeden problem a nie chcę zakładać nowego tematu. Mianowicie tylne koła schodzą się do...
Witam serdecznie, Rozglądam się za zakupem płytki i kabla diagnostycznego, żeby móc sprawdzać błędy poprzez laptopa. Zastanawiam się tylko czy kupić uniwersalny program lub mini komputer, czego jest od groma na alledrogo, czy przykładowo jeden zestaw do fiata, drugi do bmw, trzeci do vw. Autka w rodzinie: Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM 2011 Fiat Punto...
Witam Mam bravo 1,6 90 koni i LPG II generacji od dłuższego czasu mam problem z obrotami na benzynie to znaczy często po zapaleniu silnika obroty skaczą do ponad 2000 i samochód przez pierwsze 200-300 metrów jedzie "mułowato" później z regóły jest ok przy wrzuceniu luzu czasmi obroy są troche podwyższone albo obniżone, ale ogólnie jest ok by po przejechaniu...
Szczerze mówiąc to domyślam się że oni mają to w du..ie i wchodzą ci w tył...k do momentu kupna, a potem mają to gdzieś. Pracowałem przez wiele lat w serwisie autoryzowanym LG i tak samo się robiło ważne żeby klient był zadowolony, a jeśli nie jest, to musisz mu udowodnić że to jego wina żeby spadał. A teraz z innej bajki, miałem dzisiaj fiata bravo...
key to kluczyk,błąd został od kiedyś zapamiętany.
zawory bravo bravo diagnostyczne bravo wycieraczki
pilot valeo laser kolor brudzić integra strefy
tester rezonatorów kwarcowych suszarka electrolux
Wybór ozonatora do klimatyzacji Haier 3.5 kW Ford MK1: Różnica napięcia OBD a akumulatora