MES i w zakładce nadwozie masz wybrać odpowiedni parametr w ABSie. Po czym zrobić osiowanie proxi. Zakładając oczywiście, że wszelkie wtyczki są ok.
Np. Uszkodzony panel wskaźników. Odczytaj błędy po OBD2, może dowiesz się coś więcej.
Który rok ? na początek świece sprawdzić jakie są i pompkę paliwa w zbiorniku ,lub przekaźnik.
Czy odczytywałeś błędy ?? diagnostyka komputerowa i daj znać co pokazuje.
Poszukaj kogoś z testerem brainbee to będziesz miał dobrze pokazane i opisane błędy.
Wstrzymaj się z wymianą centralki do czasu zdiagnozowania problemu. Być może to tylko przetarta wiązka lub słaby styk na jakiejś kostce. Sprawdź napięcie zasilające centralki. Jeśli jest problem z zasilaniem, pozostałe błędy są niemiarodajne.
Po co rozwaliłeś wiązkę, z czym jest problem, jakieś błędy na kompie ? Jakie objawy ?
Podpinałeś kompa,masz jakieś błędy ?
Filtr na pewno nie UFI ale jest zmieniony, przewody Ok
nie wymieniaj najpierw podepnij i zczytaj błędy
a sprawdzałeś jakie błędy łapie komputer?
to szukaj przyczyny w instalacji elektrycznej. i tester diagnostyczny nie służy tylko do odczytywania błędów
A komputer podłączałeś , jakie błędy pokazał ?
Właśnie turbina w tym modelu jest sterowany inaczej aniżeli "tradycyjnie" w większości aut turbina jest sterowana podciśnieniem, a u mnie ciśnieniem wytwarzanym przez nią samą. Dziwnie to brzmi ale w momencie gdy turbina pracuje i wytwarza ciśnienie sztanga gruszki otwiera zawór i nadmiar ciśnienia (powietrza) w układzie ucieka tym zaworem do wydechu......
key to kluczyk,błąd został od kiedyś zapamiętany.
Jak był podłączany pod komputer to jakie były czasy wtrysków, jaką temperaturę widział sterownik? Chyba że ten co podłączył komputer potrafi tylko błędy odczytać.
Typowy objaw uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa. Brak błędów diagnostycznych, sprawdzane kilka razy. Ja bym odłączył przepływomierz, egr i sprawdził czy są błędy. Może przy usuwaniu klap z programu została wyłączona ramka błędów.
Kolego sprawa prosta jedz autkiem na stacje gdzie mogą sie z autkiem połączyć starczy zwykły KTS i jak nie ma błędów w systemie srs to czyli ze sie kontrolka spaliła jak sa błędy to ktoś ja umyślnie wykręcił. Dodano po 2 Tosmy sie kolego zdublowali
Zacząłbym od przepustnicy, porządnie wymył, następnie sprawdził połączenia do TPS i do sterowania silnikiem krokowym. I sam silnik krokowy, nie jstem pewny jak to wyglada, ale jeżeli tak jak w silniku 1,6 to sprawdziłbym jak wyglada grzybek zamykający i czy się porusza.
Temat rozwiazany uszkodzony był bezpiecznik 70 przy akumulatorze.pozdrawian
Dodam dla potomności, w silniku 16V błąd "regulator ciśnienia paliwa- wartość zbyt niska" (numeru nie pamiętam). Okazało się, że uszkodzony był zespół dodatkowych przepustnic w kolektorze ssącym, po wymianie kolektora na nowy wszystko wróciło do normy. Więc tego typu błędy nie zawsze wskazują jednoznacznie na układ paliwowy.
Nie przyjacielu-nie tędy droga-to zużyte krzywki wałka rozrządu.wałek rozrządu do wymiany lub regeneracji
Odpinaj czujniki i odczytuj błędy. Może się tylko machnełeś z jakąś wtyczką.
Jesteś pewny że komputer padł? Instalacja sprawdzona? Jakie błędy w sterowniku?
Podepnij kompa i odczytaj błędy. Jakbyś znał kod mógłbyś próbować zakodować klucze
Spróbuj zresetować alarm. jak to nie pomoże to świadczy o jakiś uszkodzeniu alarmu. a nie miałeś jakich wymienianych żarówek w kierunkowskazach. Nie wiem co to za rodzaj alarmu może to również oznaczać nie działanie jakiegoś czujnika po tej stronie.np. są alarmy co zgłaszają błędy wielokrotnym mruganiem kierunkowskazów
Za mało danych, żeby pomóc. Czy podczas postoju wciśnięcie hamulca powoduje spadek obrotów? Czy tak samo zachowuje się silnik na gazie i na benzynie? Jakie błędy pojawiały się podczas odczytu w aso?
Jak kontrolka się zapala a komputer nic nie pokazuje, to zmień komputer diagnostyczny... błąd sondy i czujnika położenia wału może jednak sugerować przestawiony rozrząd. Skoda, że nie piszesz jakie to dokładnie były błędy, a jedynie od jakich komponentów.
grzechu40 Zostało sprawdzone przejście jest prąd dochodzi Dodano po 1 Dodam tyle że jak usunę te błędy wyłączę samochód i włączę jeszcze raz nie ma tych błędów. Ale jak przyjadę 20 km dopiero się pojawiają
Witam kolegów Zrobiłem aktualizację do 1,8 i mam problem , a mianowicie zmieniłem olej i chciałem zmienić datę wymiany i kilometry do następnej zmiany. Po połączeniu z sterownikiem i wpisaniu nowych danych mam info -WYKONANIE NIEUDANE natomiast jak chcę zwiększyć ilość przebytych km np o jeden to nie ma żadnego problemu . Nie chce wracać do wersji 1,6...
Czasem lepiej żeby Panowie od gazu nie ingerowali w to czego nie zakładali w samochodzie. Napisz co się dzieje jeśli zapalisz na na benzynie, czy pracuje normalnie? Bo być może elektrozawór gazowy nie domyka się i przepuszcza gaz. W chwili przełączenia na benzynę silnik pracuje na "dwóch paliwach" i jest zalewany. Lub przyczyna leży po stronie zasilania...
Ciężko wrózyć z fusów. Podjedź do kogoś na diagnostykę, niech odczyta błędy ze sterownika ABS. Jeśli nie masz nikogo, kup sobie interfejs do fiata na all****, programów do obsługi jest w internecie dużo.
Jeżeli po odpięciu przepływki silnik pracuje normalnie to na 90% padła (po odpięciu komp przechodzi w tryb awaryjny), ale dla pewności podłącz się pod kompa i sprawdź jakie błędy wywali. Jak będziesz kupował przepływkę to bierz boscha.
Wypnij przepływkę, usuń błędy i spróbuj odpalić. Te silniki pracują normalnie z wypiętą przepływką, bo komputer podstawia zastępcze dane z mapy awaryjnej. Jeśli odpali, to masz najprawdopodobniej przepływkę do wymiany.
Witam jesteś w bardzo dużym błędzie nie zamieniaj filtra na ten z rysunku.Ttylko zamontuj oryginała.
Być może lecz ja bym dokładnie sprawdził +12 i masę. Bo dziwne jest ,że temperatura jest czasem na max i że sam zapala się ASR i błąd immobilisera. Są to chyba układy całkiem niezależne. Po za tym nie jestem pewien ale wydaje mi się ,że w tak starym samochodzie nie ma CAN, a może i jest bo to Stilo a ja doczytałem ,że BRAVO :)
Czyli problem leży w komunikacji między ECU a ABS, który rok autka Kolego takie błędy są zawsze przy usterkach pamięci oraz wiele innych. Doceniam Twoją chęć pomocy ale to nie to (byłoby zbyt proste a tu trza ciężko zap.erdalać i słowa "dziękuje" nie będzie na koniec). Dorwałem drugi taki komp, przerzucę zawartość z tego dobrego i jutro dam znać.
Historia ? Pojawił się błąd przeplywki z tematu, auto ma jednego kierowcę właściciela. Czujnik ciśnienia doładowania oryginalny z tego auta. Czy zawyżenia wskazania doładowania mogą powodować błąd przeplywki ?
W starych samochodach z niepewnej jakości instalacją LPG, diagnostykę należy zaczynać od wyeliminowania wpływu instalacji LPG, czyli zakręcenia zaworu na butli i przejechania min. kilkudziesięciu km na benzynie. Jeśli świeci się kontrolka "wtrysku" można odczytać błędy, ale przy prymitywnej instalacji LPG mogą być mylące.
Piszę to co wiem z praktyki - po co ludziom robisz mętlik w głowie że diagnostykę zrobią sobie kawałkiem kabla ,jednym scalakiem i kilkoma opornikami + kawałkiem drucika.To co wymieniają w spisie marek robionych Euroscan-em to lipa, wystarczy poczytać o tym na tym forum.Jedną usterkę pokaże a inną nie.Porządny czyli drogi sprzęt robi wszystko ,sprawdza...
Jaka instalacja gazowa? Z czujnikiem temperatury? Co do grzania sprawdź termostat i odpowietrz dokładnie układ chłodzenia.Jeśli w czasie jazdy zapala się kontrolka od układu wtryskowego - warto podpiąć samochód pod diagnoskop, odczytać błędy jakie być może ma w pamięci i iść tym tropem
odłączyłem minusową klemę i potem zostawiłem na wolnych obrotach aż nie załączy się wentylator i potem chciałem trochę pojeździć na benzynie ale nie da się bo znów te same objawy nic nie pomogło. Pompa paliwa wymieniona na nową i też nic. Może to jakiś czujnik. Byłem niby diagnostyce komputerowej i niby pousuwał błędy ale nie pomogło dobrze że kasę...
Jak klin ścięło na dolnym kole, a zapewne tak się stało to komputer nie musi od razu wywali błędu bo ma tolerancje.
to ? http://obrazki.elektroda.net/35_12203879...
Autko na benzynie nie pracuje na 1,4 cylindrze (brak wtrysku). Na testerze wychodzi błąd uszkodzona cewka 1,4: sonda lambda: uszkodzenie komputera. Po skasowaniu pojawiaja się te same błędy. Cewka była podmieniana. Uszkodzony i wymieniony był tranzystor od cewki ale cylindra 2,3. Co wy na to Pozdrawiam.
Dzisiaj udało mi się połaczyć Uniscanem z poduszką powietrzną w Fiacie Bravo1.9JTD.Gniazdo diagn. znajduje sie po prawej stronie kierownicy za schowkiem, posiada masę i linię K. plus trzeba wziąść z akumulatora. Łączy się dosyć szybko wyświetlił mi jeden błąd:.passenger detektion FRONT 3. Nie można go skasować?. Skasowałem natomiast błędy w ECU, byly...
A na całkowicie zimnym odpala normalnie? ma gaz? Płynu w chłodnicy ubywa? Jesteś pewien że odpala na 3 cylindry czy się fafluni po prostu? Podłącz pod komputer - błędy nawet jak ich nie ma a wystąpiły wcześniej to powinny być zapisane w ECU.
Witam Ostatnio wymieniałem rozrząd w swoim Fiaciku Bravo 16. 97r 100KM. Przed wymianą nie można było nic zarzucić pracy silnika. Przy wymianie gościu podłączał go też pod komputer i resetował jakieś błędy (coś z kluczykiem). Teraz na biegu jałowym obroty lekko wariują-tak o 100obr góra dół, czasem na obrotomierzu nawet tego nie widać, ale czuć-autem...
Witam Mam problem z samochodem Fiat Bravo z benzynowym silnikiem 1.4 Multiair. Olej zmieniany regularnie. Auto nigdy nie jeżdziło na LPG. Awaria pojawiła się nagle podczas jazdy autostradą. Problem objawia się pulsującym symbolem silnika - od czasu do czasu. Diagnostyka zrobiona za pomocą popularnego ELM327 pokazuje błędy: P0300 i P0302. P0300 - "random/multiple...
Ta kontrolka sygnalizuje usterkę układu zasilania paliwem, 100% przyczyną zapalania jest instalacja gazowa. Jeśli odepniesz tę kostkę i jedziesz na paliwie to kontrolka się nie zapali bo auto nie łapie żadnych błędów przez instalację gazową. Postaraj się zdiagnozować auto na pracującym silniku z zapaloną kontrolka. Może masz podpięty przekaźnik który...
Oczywiście że się da ...........na 2 minuty :) alarm jest aktywny
Witam. Chciałbym się pozbyć poduszki powietrznej kierowcy i całego tego systemu z nią związanego. Jest to możliwe? Nie oszpecę kierownicy? W elektryce nie zrobią się jakieś błędy? Jadę jutro do mechanika i zamierzam mu to zlecić. Nie lubię poduszek powietrznych, cały czas mam wrażenie, że wystrzeli mi w cymbał. Takie natręctwo:D
Do polecanego elektronika.
Sory porąbało mi sie z IAW 1AF taki jaki jest w brava bravo Dodano po 7 że po K (VAG-COM) wyjdą niektóre błędy, a po CAN (ELM327) będzie czysto albo na odwrót. Dobrze wiedzieć następnym razem zobaczę
No szkoda. Myślałem, że istnieje jakiś soft umożliwiający komunikację z ECU mojego Bravo.. Cóż, pozastaje płacić i płakać... No więc tak, dowiedziałem się dzisiaj, że telepanie w moim aucie jest wynikiem nagaru na zaworach, ewentualne ich wypalenie lub wypalenie gniazd - na pewno coś z dolotem. Jest to opinia mechaników zajmujących się Fiatami od paru...
Pogrzebałem Trochę przy Fiacie. Po odkręceniu wydechu zaraz za katalizatorem który jest dokręcony do turbiny (metalowa siatka wewnątrz) skasowałem błędy, pojechałem na przejażdżkę. Moje obserwacje: Gdy auto przekroczy 3 tys obrotów wyrywa do przodu jak dzik, pełna moc wgniata w fotel, potem gdy zejdziemy z 3 do ok 2,5 tys obr, nie zejdziemy poniżej...
błąd w ecu
A może na początek zamiast wszystko rozkręcać podpiąć auto do komputera czy nie ma błędów...
Wym na oryginał załatwiła spr.
Rację ma sprzedawca ze sklepu. Podoba mi się twój sposób diagnozowania regulatora. Jak wykasował błędy i nie pomogło to już nic nie pomoże. A tak się ładnie zaczynała ta wakacyjna opowieść... Morze, trochę późno... Myślałem,że będzie coś o wydmach i zachodzie słońca...
Witam Własnie z bakiem chcę tak zrobic. Gorzej z wtryskami, jak rozbiorę auto to nie będę miał czym dojechac do mechanika, po drugie w sobote pracuję i zacznę moje grzebanie około 16 wiec tu też lipa. Po trzecie auto wyszło mnie smieszne pieniądze więc nie chcę jeżdzic po serwisach skoro pewne rzeczy mozna zrobic samemu. Czy niesprawny termostat może...
Sprawdź okablowanie wtrysku do sterownika.
Na schemacie masa to pin 4, Ty piszesz ze na 5...co jest błędem?
Klego żarówkę to sam wymienisz proste jak budowa cepa a wmontowanie obrotomierza nie mam pojęcia ale to ci sie naprawdę nie opłaci. Zależy czy instalacja jest przygotowana pod obrotomierz czy tylko wymiana zegarów i podpięcie dodatkowej lini czy robić wszystko od początku. Tak patrze w instalacje to było by to do zrobienia bo teoretycznie jest wyprowadzenie...
Witam, mam problem z maszyną Lonati bravo 963. Pokazuje mi taką treść błędu:CHuA07 mancanza 24 VDC. Proszę was o pomoc co to jest i gdzie szukać. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych. Popraw wiadomość i zapamiętaj na przyszłość!
Silnika krokowego w gazie nie ma tylko takie pokrętło na wężu Czyli instalacja gaźnikowa założona do silnika z elektronicznym wtryskiem benzyny - nie ma pewnie żadnego sterownika od LPG - nie ma emulacji sondy ani wtrysku i takie są efekty (błędy w sterowniku wtrysku, rozjechane mapy wtrysku benzyny). Nie wspominając już, że auto z taką instalacją...
Klimatyzacja się wyłącza?
Co do regulacji zawodu to sie nie zgodzę bo to właśnie rynek reguluje to nie lekaż ze jak nerkę będzie wymienił. Po drugie założę się ze większość co najgłośniej krzyczy to jak im sie komputer albo coś z czym sobie poradzić nie mogą to tez od razu do specjalisty, informatyka czy coś tam nie biega. Po czwarte sam skończyłem marketing i zarządzanie, zajmuje...
Szczerze mówiąc to domyślam się że oni mają to w du..ie i wchodzą ci w tył...k do momentu kupna, a potem mają to gdzieś. Pracowałem przez wiele lat w serwisie autoryzowanym LG i tak samo się robiło ważne żeby klient był zadowolony, a jeśli nie jest, to musisz mu udowodnić że to jego wina żeby spadał. A teraz z innej bajki, miałem dzisiaj fiata bravo...
Podłącz pod komputer i sprawdź błędy jakie może mieć zapisane w sterowniku silnika.Możliwe że będzie coś w obwodzie zasilania cewki zapłonowej skąd sterownik LPG bierze sygnał do przełączenia na gaz.Nie przełącza przy takich wysokich obrotach bo może nie dostaje sygnału z zasilania cewki zapłonowej.Z postu wynika że masz czujnik temperatury reduktora....
Witam Pacjent to bravo 1.9 jtd 105koni 2000rok błąd p1320, "brak synchronizacji wałka rozrządu i wału korbowego" auto nie odpala, rozrząd ustawiony, koła rozrządu nowe, czujnik wałka i wału podmieniane, wiązka od czujników do komputera sprawdzona i sprawna. Zastanawiający jest spadek napięcia przy rozruchu do poziomu 9.5v nawet do poniżej 9v sprawdzając...
Właśnie byłem na CDIF-ie i było coś takiego błędy: parametry samo dopasowania oraz było coś o czujniku prędkości (skasowane) . Co do map zapłonu to zakładka adaptacje i kasowanie nastaw etap I oraz etap II. Po etapie I zapisz do ECU oraz po etapie II zapisz do ECU. Po tych operacjach zerwało połączenie. Jeszcze przy tych etapach było coś o trybie awaryjnym...
Dzisiaj jadę na komputer do dobrego gazownika. Kiedyś usuwał mi błędy (jak był jeszcze 1.4 12v). Zobaczymy co tam wyskoczy. Mam nadzieję że to jakaś pierdoła bo od razu by mi założył instalację sekwencyjną. Niestety ale na razie nie byłem na komputerze. Mam jeszcze jeden problem a nie chcę zakładać nowego tematu. Mianowicie tylne koła schodzą się do...
Silnik taki sam i z gazem? Dodano po 4 na komputerze nie pokazało błędów.
Najkrócej jak można zła regulacja instalacji i źle umiejscowiony wlot powietrza do filtra - standardowy błąd gazowników.
Ciśnienia na listwie wtryskowej musisz mieć 3 bary, jeśli jest i jest iskra, uszkodzony może być czujnik ciśnienia bezwzględnego, miałem taki przypadek w bravo 1,2 16V.
A mam pytanie odnośnie sondy, czujnika zasysanego powietrza i czujnika ciśnienia bezwzględnego. Wiem że można sprawdzić te 3 rzeczy mierząc miernikiem wartości tylko ja ich nie znam. No i czy jak sonda jest przed katalizatorem to wywali jej błąd ????
Pamięć oczywiście wylutowana, nie bawię się z ryzyko robienia tego ebz wylutu. Ecu z FIAT Bravo 1,6 IAW49F. Programator zapisuje tylko fragment pamięci i wywala błąd 0x0 lub 0x1 (weryfikacja)
dzieki kolego.wlasnie mam to samo i bardzo mi pomogles.
Witam Mam bravo 1,6 90 koni i LPG II generacji od dłuższego czasu mam problem z obrotami na benzynie to znaczy często po zapaleniu silnika obroty skaczą do ponad 2000 i samochód przez pierwsze 200-300 metrów jedzie "mułowato" później z regóły jest ok przy wrzuceniu luzu czasmi obroy są troche podwyższone albo obniżone, ale ogólnie jest ok by po przejechaniu...
Bardzo dziękuję za pomoc :| .Będę podpowiadać mechanikowi bo szukanie zajmuje dużo czasu. Zwracałam mu uwagę że szarpie tylko wtedy gdy jest woda. Oczywiście zignorował moje spostrzeżenia (baba + bląd włosy) :|
I jestes w delikatnym błędzie - fabryczne sterowania centralnego w fiacie wykorzystuja informacje z krancówek dzwi (jesli sa nie domkniete - odbija spowrotem).Centralny dokładany nie ma tej opcji z wyjatkiem kiedy jest podłaczany pod alarm i alarm moze informowac o nie domknietych dzwiach , pokrywie lub klapie.
Witam Dopadło mnie :cry: W/w sterownik nie załącza przekaźnika podwójnego - na kompie brak błędów (poza ogólnymi dotyczącymi cewki 1 i 2 - ale to z powodu braku napięcia). Trafił po kilku elektromechanikach - także wiem, że zostały wykasowane błędy i tyle (nie licząc uwalonego rozrusznika). Testy na KTS i ST-6000 nie wyrzucają innych błędów poza w/w....
Chip polega na zmianie parametrów (map) w komputerze, podniesieniu dawek i uzyskaniu wyższej mocy. Wycięcie DPF softowe, do dodatkowy zabieg, ale nie ma on związku ze zwiększeniem mocy. Pytanie z innej beczki - czy czasem stan techinczny samochodu nie stanął na przeszkodzie, żeby wykonać modyfikacje? Masz jakieś błędy w sterowniku? Jakieś anomalie w...
Problem zaczął się od lekkiego dzwonka w drzewo. Po naprawach blacharskich + wymiana chłodnic i wentylatorów auto nie chciało zapalić ( czujnik uderzeniowy oczywiście wciśniety), sporadycznie zapalił, łapał ale nie zapalał, na plaku to samo. Podłączyłem pod kompa, błędy : P0190 - Wysoki sygnał P0645 - zniwelowany - ( nie wiem jak, narazie się nie interesuję...
Jak kolega wyżej wspomniał, taki efekt może być przez uszkodzony czujnik wałka, wału. Miałem w innym aucie uszkodzony czujnik wałka - tam problem występował niezależnie czy ciepły czy zimny, no i komputer pokazywał bład. Tu czysto.
Wymienić stację lub naprawić.
Witam serdecznie, Rozglądam się za zakupem płytki i kabla diagnostycznego, żeby móc sprawdzać błędy poprzez laptopa. Zastanawiam się tylko czy kupić uniwersalny program lub mini komputer, czego jest od groma na alledrogo, czy przykładowo jeden zestaw do fiata, drugi do bmw, trzeci do vw. Autka w rodzinie: Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM 2011 Fiat Punto...
Witam Mam problem w Fiacie bravo 2 2007 r Wymieniłem łożysko przednie prawe założyłem starczy czujnik.Przy jedzie testowej od razu brak absu. Pierwsze co zdjąłem całą zwrotnice lecz pierścień magnetyczny na łożysku wygląda dobrze żadnych uszkodzeń więc wymieniłem czujnik na nowy.Problem nie znikł ABS ciągle nie działa. oczywiście przed każdą jazda usuwałem...
Witam Zakupiłem niedawno tani niebieski elm327BT i co ciekawe , moj telefon na androidzie łączy się z Bravo na TORQUE , OBD Car ( sciąga parametry), natomiast na alfaobd mogę połączyć się tylko z konwerterem , natomiast nie łącze się z żadnym modułem to znaczy próbuje , ale wyskakuje komunikat wrong data lub niepoprawne ISO . Nic nie daje wpisanie kodu...
Jeżeli chodzi o kontrolkę świec żarowych to może przepaliła się żaróweczka. Skasować błąd poduszek można spróbować fesem jeżeli błąd nie jest stały.
czy ktoś miał podobny przypadek i winne było co innego? Ja miałem coś takiego ... zimą auto się "naprawiało" a latem jak było ciepło to wariowało z zapalaniem i tez były błędy na cewkach ... Przyczyna była prozaiczna ... jak do tego w końcu doszedłem z elektronikiem ... ale wcześniej tez cewki zmieniałem wymieniłem popychacze o świecach nie wspomnę...
Fiat Bravo 1.6 97r. już drugi raz Visa pokazuje błąd Self-learning. Adaptacje robiłem. Nie mam pojęcia co może być przyczyną tego, że on sam nie może się wyedukować ;) Innych błędów nie ma.
To prawda, to prawda :P
To nie sprawdzaliście czy strzelają wtryski tylko w ciemno regeneracja ?
Czy te świece i kable pochodziły z pewnego źródła? Nie można wykluczyć winy cewki ale w tym przypadku z dużym prawdopodobieństwem byłby zapamiętany błąd w sterowniku silnika.
Nie jest skręcany. Zalany też nie bo to nie Brava/Bravo. Jak ktoś się zna to wie co oznacza błąd 01.
Źle ustawiony rozrząd
To teraz specjalnie dla magika Michu 10 i innych niedowiarków nie zdarzyło wam się nigdy ale to prze nigdy że jakiś element elektroniczny w aucie miał jakieś drobne przebicia prądu i cały czas albo też wyrywkowo robił zwarcie tak że nawet nieraz potrafiło nieźle kopnąć chociaż by z maski samochodu oraz innych elementów metalowych pojazdu? Powiedzmy...
Cześć, mam problem z moją Bravą 1.2 16V z 1999r. a mianowicie problem mój zaczyna sie w momencie złapania temperatury przez samochód (połowa skali), auto ma problem z przyśpieszenie i czuć że brakuje mu "chwilowo mocy" na niskich biegach (2,3) przez około 2-4 sekundy potem problem znika (na piątym biegu około 110km/h- czuć delikatne pływanie). Mam napewo...
zawory bravo bravo diagnostyczne bravo wycieraczki
honda civic sterownik schemat tranzystor bc337 elektryczna tylna klapa
spawarka inwertorowa przekaźnik vestel 17mb170 firmware
Opel Astra H – demontaż wzmacniacza m.cz. Premium Sound, CD40, CD70, lokalizacja, procedura Błąd P1700 w Oplu Astrze Easytronic - Diagnostyka i Rozwiązania