Z nissana na pewno nie - mam taki sam w Primerze P11, podgrzewania brak, jedynie czujnik zawodnienia filtra.
Ciśnienia na listwie wtryskowej musisz mieć 3 bary, jeśli jest i jest iskra, uszkodzony może być czujnik ciśnienia bezwzględnego, miałem taki przypadek w bravo 1,2 16V.
Tam nie ma czujnika cisnienia paliwa. Chyba że pomyliłem auta,ale mało prawdopodobne.
Pomiar ciśnienia paliwa, to raz, a dwa, zmierz szczelinę pomiędzy czujnikiem położenia wału a zębami koła fonicznego
Napisz jaki silnik i ktory rocznik.Sprawdz czujnik położenia wału korbowego.
A co sprawdziłeś? Wtryski, ciśnienie paliwa, iskrę? Samo się nie zrobi. Pewnie siada czujnik obrotów wału.
Zobacz cz we filtrze paliwa (na dnie) nie ma przypadkiem metalowych opiłków, to samo na czujniku ciśnienia na listwie paliwowej common reil ,jeśli tak to pompa do wymiany.
Podłącz pod kompa, zerknij na parametry a wszystko wyjdzie, tyle co przerabiałem podobny samochód, objawy identyczne a padł czujnik MAP.
to jeszcze można by było sprawdzić czujnik obrotów bezpiecznik w kabinie 7,5A(system wtrysku) :D
To zostały jeszcze cewki, czujnik położenia wału, wtryski, pompa i regulator ciśnienia paliwa oraz pomiar ciśnienia sprężania. jzwanski twój problem wcale nie jest taki sam, bo zaczyna szarpać na wysokich obrotach, a u Autora tematu szarpie na wolnych. Więc u Autora skupiłbym się na cewkach i kompresji silnika, natomiast u Ciebie na czujniku położenia...
No tak wiem o tym lecz ta lampka się świeciła i tak nagle po założeniu LPG zgasła (zaczęła się normalnie zachowywać). Na komputer postaram się podjechać w tym tygodniu. A jeszcze jedno. Możliwe jest to że nie łączyła kostka od czujnika Halla (poł. wału) i normalnie pracował silnik i świeciła się ta lampka? Bowiem wydaje mi się że to raczej przez to...
Jeśli wyświetlacz z komputerem pokładowym to będą błędne wskazania zużycia paliwa (chwilowego, średniego, dystansu do tankowania) Benzyna i diesel mają różne czasy wtrysku a to plus sygnał prędkości i czujnika poziomu paliwa jest podstawą do obliczenia tych danych i podania na wyświetlaczu
Gaz w dolocie,słabe ciśnienie paliwa,uszkodzony czujnik wał/wałek,zła dawka przez np zły odczyt temperatury. A Włączanie zapłonu kilka razy przed uruchomieniem nie zawsze włącza pompę ,tylko czasem tylko podczas kręcenia. Potrzebna diagnoza. Wróżcie dalej.
hej Dziś rano odpaliłem samochód. Silnik chodzi jak należy(równomiernie).Nie mozna powiedziec tego o gazie... Gdy wcisnąłem gaz nie zareagował, gdy docisnalem do samej ziemi powoli zaczal reagowac tzn przyspieszac bardzo powoli jak zolw. Dopiero po okolo 45 sek wszystko bylo jak nalezy. Spotkał sie ktos z podobna sytuacja? Na kompie jakis czas temu...
teraz sonda pracuje ale od kilku dni pojawil sie problem nadmiernego zuzycia paliwa, duzo przed wymiana niestety tez zaczal duzo palic. Reszta w normie bo i obroty silnika w normie, i ma jeszcze przyspieszenie, czego nie bylo przed wymiana sondy. Czy nie dzieje sie przypadkiem tak ze jest to jakis poczatkowy etap prowadzacy do ponownej wymiany
Witam Prosze o pomoc w sprawie Fiat bravo 1.4 12v Auto na benzynie odpala lecz gaśnie po kilku sekundach (10), silnik pracuje na obratach w zakresie 600-500 obr/min, na pograniczu zgaśniecia. Błedy to czujnik temperatury i obwod przkaźnika pompy paliwa. Czujnik został wymieniony, zadnej poprawy. Nastawnik przepustnicy (zwany silniczkiem krokowym) wygłada...
przed wymianą tych wypunktowanych czujników,posprawdzaj czy żeczywiscie są zepsute.sprawdz czy sonda pracuje,miernikiem sprawdz potencjometr przepustnicy czy zmienia sie napiecie.problem moze te tkwic w emulatorze gazowym.moze ci mieszac paliwa.
kolego czytając twój problem polecam zaglądniecie do kilku czujników najlepiej czujnik ssania lub czujnik dawkowania paliwa bo w przypadku kiedy one są zepsute lub uszkodzone samochód ma podobne objawy a najlepiej jest dla pewności podjechać na komputer z autem wtedy okaże się co jest przyczyna jeśli to jest czujnik jak miałem podobne objawy wystarczyło...
odłączyłem minusową klemę i potem zostawiłem na wolnych obrotach aż nie załączy się wentylator i potem chciałem trochę pojeździć na benzynie ale nie da się bo znów te same objawy nic nie pomogło. Pompa paliwa wymieniona na nową i też nic. Może to jakiś czujnik. Byłem niby diagnostyce komputerowej i niby pousuwał błędy ale nie pomogło dobrze że kasę...
Tam nie będzie temperatury 90stopni , może mylisz czujnik powietrza z czujnikiem temperatury cieczy który znajduje sie w termostacie, jest on dwu pinowy . (od niego zależy ilosc spalanego paliwa jesli jest uszkodzony) Jesli chodzi o czujnik powietrza to mierzysz jego rezystancje, zależnie od temperatury ,masz tabele z rezystancjami dla poszczególnych...
Filtr paliwa w benzynie a w ON są to dwie różne sprawy.W benzynie filtr można wymieniać na inny aby jego "przepustowość" paliwa była podobna. W dieslu filtr spełnia kilka funkcji po pierwsze filtruje paliwo , miesza paliwo z przelewu jednocześnie dogrzewając paliwo płynące na zasilaniu pompy, czasem ma dogrzewanie paliwa aby jego gęstość była jednakowa...
Witam,a pompka paliwa pracuje? Ja bym jeszcze stawiał na czujnik położenia wału, jest to element który często daje popalić użytkownikom fiata. Koszt nowego czujnika Magneti Marelli to około 100zł. Kilka razy bujałem sie z tym brakiem iskry i zazwyczaj był to ten czujnik:) pozdrawiam
Pewnie ze grzebałem.Strzały sa tylko na zimnym silniku i tylko na benzynie.Gazownia hula na najwyzszym poziomie wiec watpie ze to bedzie czujnik(na gazie strzelał by jeszcze bardziej).Stawiam na uboga dawke benzyny na zimnym.Wtryski na 1 i 2 cyl jakis czas temu były załozone nowe.Teraz zmieniłem pozostałe 2 lecz ze szrotu.Ogolnie jest poprawa bo odpala...
Witam mam problem z fiatem bravo 1.9jtd ktory nie odpala. Paliwo dochodzi do pompy wysokiego cisnienia ktora jest sprawna lecz nie wychodzi paliwo z niej. Podmienilem pompe w zbiorniku ale dalej nie odpala komputer sprawdzony ze jest sprawny byl u elektronikow,licznik podmienialem dlatego poniewaz caly czas mryga kontrolka rezerwy a bak jest pelny....
Witam jak w temacie mam problem z kodami błędów. Silnik 1.4 12v CDIF wyświetla mi w postaci dwu cyfrowej. kody błędów: adaptacja złe działanie 49 obwód czujnika temperatury chłodziwa usterka 10 obwód czujnika pompy paliwa usterka 3 obwód położenia drążka zmiany biegów usterka 13 brak informacji o rodzaju usterki 58 Wszystkie da się skasować oprócz ostatniego....
błedy się pojawiają po odłączeniu czujników. Jak sprawdzić ten regulator?..auto już wyczułem i zawsze wiem kiedy zgaśnie, jak jadę normalnie spokojnie(xkm )i w pewnym momencie następuje opuzniona reakcja na gaz to wiem co dalej bedzie na pierwszym napotkanym skrzyżowaniu...(bo trzeba się zatrzymać i obroty spadają poniżej 800 i gaśnie)a zatem gdy dodaje...
Mogę się mylić, ale masz rozruch zawsze na benzynie, więc jej nieco spali. Poza tym, możliwe, że zastowano czujnik temperatury parownika , wtedy przejście na lpg jest jeszcze zależne od niej. Wyjmij na pracującym silniku na gazie bezpiecznik od pompy paliwa i posłuchaj czy jest zmiana pracy silnika. Jeśli bierze benzynę to poczujesz zmianę obrotów.
Witam serdecznie. Do cinquecento 900 został włożony silnik 1.2 82KM z fiata bravo. wiązka z kabiny do przedziału silnika z cinquecento 1.1 sporting. wiązka osprzętu silnika pozostała orginalna. Sterownik silnika Bosch motronic. zasilania 15 30 są podpięte. po przekręceniu kluczyka napięcie na pompie pojawia się na kilka sekund (objaw normalny). słychać...
Problem zaczął się od lekkiego dzwonka w drzewo. Po naprawach blacharskich + wymiana chłodnic i wentylatorów auto nie chciało zapalić ( czujnik uderzeniowy oczywiście wciśniety), sporadycznie zapalił, łapał ale nie zapalał, na plaku to samo. Podłączyłem pod kompa, błędy : P0190 - Wysoki sygnał P0645 - zniwelowany - ( nie wiem jak, narazie się nie interesuję...
witam wszystkich mam problem z obrotami na gazie pali chodzi ale szaleja mi obroty a na paliwie wogole nie chodzi bylem na kompie wyszly bledy sonda i czujnik biegu jalowego a znowu mechanik mowi mi o silniku krokowym nie wiem za co sie zabrac wymienione juz swiece pompa paliwa i przewody moze ktos doradzi za co sie brac
Dziwny przypadek stoi na serwisie od 2tyg i nie możemy sobie z nim dac rady podmieniona centralka wtr. na nową sprawdzony czujnik fazy, obotów, wtryski, elektrozawory, pompy, egr, stacyjka, masy, zero jakichkolwiek błędów na examinerze, alarm fox odpięty nie ma odcięcia, ciśnienie paliwa i dolot powietrza są odpowiednie przepustnica i paliwo też, kręci...
Odczyt błędów nie wskazuje nic. Odłączenie lambdy wywala od razu błąd. Zmieniłem na poprzednia i od razu po odpaleniu wywala błąd i tegratora oraz lambdy zwarcie z masa. Czujnik MAP(F) (w kolektorze odlotowym) pokazuje chyba 1.60-1.70V na wolnych obrotach jeśli dobrze kojarzę. Zastanawiam się czy to nie jest przykładowo problem z podawaniem benzyny....
'' Wodór nie ma nic do tego co on tam niby robi zatrzymuje prąd ''.Teoretycznie nic nie ma ale jak plyty sa ze tak powiem oblepione pecherzami gazu to powierzchnia czynna plyty moze miec 50 proc.ale mowisz ze zalewa to moze oprocz czujnika temp jak wspomnal kol masz za duzy czas wtrysku lub cisnienie paliwa za duzy czas to tylko techem mozna nowe nastawy...
Witam Własnie tak mnie tknęło, skoro na gazie szedł do czerwonego pola to układ zapłonowy świece, kable WN, cewka i sterownik ECU jest OK, nawet czujniki, przynajmniej ich częśc. W sobote chce wyjac pompę, przeczyścic, filtr paliwa sprawdzic, wymienic, wtryski wyjac. Macie jakies rady w jaki sposób wyjąc i wyczyscic wtryski?W moim oplu to robiłem i...
Witam. Mam problem z Fiatem (jtd 105 2000r). Od tygodnia auto stoi u mechanika i nie mogą go naprawić. Jakieś 3 tyg temu zapaliła mi się podczas jazdy marchewka. Auto normalnie się zachowywało i nic sie nie działo. Zgasiłem, marchewka znikła. Po paruset kilometrach znów się zapaliła i paliła sie przez ok tydzień i nic sie nie działo, aż auto podczas...
Nie każdy Fiat. Mam trzeciego (Uno, Bravo, Stilo), wszystkie z przebiegiem powyżej 100 tys. i dopiero teraz pojawił się podobny problem. Objawy identyczne jak u autora postu. Silnik ten sam. Zjawisko występuje wyłącznie w okresie zimowym, czyli ma prawdopodobnie związek ze świecami żarowymi, temperaturą i dawką paliwa podczas rozruchu. Na forum alfaholików...
Chyba mam odpowiedź... Złe wysterowanie turbo? Dodam że w czasie jazdy z podmieniłem przepływki(posiadam 4szt-z czego dwie nowe),EZ turbo(posiadam 3szt.) i czujnik w dolocie(mam 3szt,ale dla testu dałem jeszcze od fiata bravo ),a po powrocie do domu dałem inny ECU(po chipie), ale to chyba nie to.Ta wartość 65% trzyma się sztywno... Zawór elektromagnetyczny...
Witam! Od kilku dni siedzę w garażu. Pacjent to Seat Marbella zeswapowany na silnik Fiata Bravo 1.2 16V Fire 99 rok - na osprzęcie boscha. Auto posiada I generacje lpg z blosem. Wyłączenie wtrysków i pompy paliwa następuje na przekaźnikach bez emulatorów. Na tym prostym zestawie samochód bezproblemowo jeździł rok (jakieś 10 000 km). Obecnie na lpg nie...
Co do sterownika sytuacja wyglada tak: Sterownik ma wgrana mape wtrysku i zaplonu jest ona w zasadzie stala dla konkretnych obrotow obciazenia temperatury itp. i korygowana jest w niewielkim zakresie na podstawie informacji z czujnikow. Tu pojawia sie pewien problem poniewaz silnik dajmy na to przy 2000 rpm zasysa pewna ilosc powietrza na minute (sklad...
Witam. Na wstępie powiem tylko tyle , jak dla mnie nie warto mordować się z Lucasem Epic w Fiat Doblo 1.9D jak i innych samochodach z tym rozwiązaniem. Kolega szukał i tak auto przestało bezużytecznie dwa lata. Przerobiłem koledze na pompę mechaniczną bodajże dawcą był ford escort 1.8D rok 1992 zwykła linka gazu , z wtyczki na komputerze jak pamiętam...
Witam serdecznie po krótkiej przerwie. Otóż razem z moim tatusiem przejrzeliśmy wszystkie napięcia oraz całą instalację. Jeden z tych czarnych kabelków od alarmu prowadzi przez bezpiecznik szklany (T5A 250V) do przekaźnika odpowiedzialnego za podanie napięcia na cewke itp. ;) Drugi zaś prowadzi prosto do immo (zamienia się w czerwony);) Oprócz tego...
Fiacik jak w temacie skutecznie rzucil palenie:) Sterownik bosch motronic 0 261 204 405. Swiecila ciagle kontrolka awarii wtrysku , na cewce zaplonowej nie wystawial 12V na srodkowym pinie.Sprawdzilem impulsy z czujnika polozenia walu - byly obecne. Sterownik mial rok temu zdjete immo (nie przeze mnie) bo ciagle byly z nim problemy i trzeba bylo raz...
Panowie sceptycy, przez cały wątek udowadniacie, że to nie ma prawa działać i nikt waszych postów nie wyrzuca. Wczoraj wieczorem opisałem moja coroczna trasę na Węgry, porównując z poprzednimi latami. Wynika z tego, że oszczędności są - i co? znika. czyżby było nie na temat? A może zaczyna Wam brakować argumentów, więc łatwiej wyczyścić forum A czy...
Cześć. Pacjentem jest fiat punto I 55 KM poj. 1.1 8V PB i LPG. Silnik po zagrzaniu gaśnie. Zmrożony odpala od strzała, utrzymuje właściwe obroty, jednak po zagrzaniu obroty zaczynają spadać poniżej 500 obr. min, zaczyna się dusić po czym gaśnie całkowicie. Jeśli jadę przez pierwsze 2 km jest ok, ale na 3km na skrzyżowaniu wciskam sprzęgło i gaśnie....
Droga koleżanko ,każdy samochód z układem wtryskowym ma czujnik obrotów wału korbowego ,jego sygnały są niezbędne dla komputera. Na jego podstawie komp. Ustala zapłon i moment wtrysku paliwa.Znajduje sie on tj. czujnik przy kole pasowym. Rozrząd był złożony przy pomocy blokad czy na tzw. "oko mechanika".
Witam do odpalenia na plaku nie potrzeba sterowania wtryskami tylko rozrusznik. Ja bym podmienił czujnik wałka rozrządu bo z tego co piszesz to paliwo dochodzi i ciśnienie jest to znaczy że nie ma sterowania wtrysków lub są zatarte
czujnik paliwa bravo czujnik bravo bravo czujnik
spdif audio radeon hd4850 przerywacz ciągnik
satel integra android satel integra android
Jak wstawić nową linię w komórce Excel? Podłączenie SH-AC500D do SU-C800U: Jak to zrobić?