Z tego co pamiętam, tryb turbo uaktywni się kiedy obciążony jest jeden rdzeń. Jeśli to nie zadziała może być wyłączony w systemie lub biosie. (szukaj: How to Disable CPU Turbo Boost - Ryzen laptop).
no tak to silnik z turbo 1.4
Dobry pomysl zakleic dziurke ale czym moze mi podpowiesz.Nie jestem w tym temacie dobry znam z klejow tylko butapren ,klej do drzewa do papieru i attak i chyba zaden z nich sie nie nadaje.Myslalem ze moze czyms zatkac dziurke,ale tez nie mam pomyslu czym zatkac,moze kawalkiem korka od szampana.
Pewnie turbo leży. Jakie masz ciśnienie w czasie jazdy? No klapka musiała się gdzieś podziać, Pewnie przeleciała przez turbo.
Po co ci kombi? Kup fiata grande punto albo bravo II.
wtryski są ok :P Co do pozostałych koncepcji to pozostał kolektor oraz pompa próżniowa, która być może ma słaby wydatek i nie zaciąga do końca cięgna gruszki turbo.
Owszem, mało przydatna. Choć w niektórych Hondach trochę jednak daje. Co do turbo: Zależy od silnika. Do 0.5 bara doładowania generalnie powinien każdy wytrzymać. Powinien, ale nie musi. Na Fiatach słabo się znam. Fakt, że nie widziałem jeszcze, żeby ktoś zrobił mocne Bravo 1.8. Pewno taniej i bardziej bezawaryjnie wyjdzie przełożenie silnika od wersji...
Tam nie będzie ciśnienia, cieśninie pojawi się gdy turbo będzie ładować. Sprawdź dokładnie wszystkie przewody podciśnieniowe i od turbo do kolektora. Najlepiej je wyjąć i dokładnie obejrzeć.
Katalizator usunięty, ciśnienia doładowania nie sprawdzałem ale skoro auto do 100rozpedza sie normalnie to możliwe, że ciśnienie turbo jest słabe?
Używałem M32 dość długo. Skrzynia fajna, jak dla mnie. Pamiętać należy tylko, żeby kupić gdy nie daje oznak zużycia i wymienić olej, ale to mało wymienić, należy nalać 2,8 litra. Fiat zaleca 2,3 litra, opel 1,8 litra, a jak się wleje 2,8 to problem z nią raczej nie wystąpi. U mnie nie wystąpił. Osobiście lubię auta z ikra, więc bralbym z turbiną, tak...
Ja bym poszedł w Fiata Bravo 1,4 albo 1,4 t-jet turbo to dziś nie jest problem, trochę ogólnie tematu nie rozumiem bo masz auto i chcesz kupić następne? No ale ok Twój wybór. Jak masz Fiestę która ma pewnie z turbo ponad 200 koni to uwierz mi że wszystko wolnossące poniżej 150 koni to będzie dla Ciebie porażka. No chyba że jakieś Seicento po swapie...
Miałem taki silnik w Verso, sprzedałem ją po 150 tys. przebiegu, nigdy więcej żadnego diesla od Toyoty nie chce widzieć. Już przy odpalaniu słychać że ten klekot zapala jakby mu się nie chciało, dokładnie słychać w kabinie kiedy się włącza turbo, wtryski pizoelektryczne z Denso to nic dobrego.
witam najlepiej turbiną ale................ trzeba bawić sie z kolektorami tłokami głowicą i sterowaniem kiedyś sie w to bawiłem zrobiłem 115konne bravo na 187 ze straszną turbo dziurą turbina była od saab-a 9 5 i łapała na ok 3300 obr/min i kręciła do odcięcia na 7200 obr/min silnik dostawał takiego "kopa" ze strach było myśleć po około dwóch miesiącach...
Dostałes dane ale od kogo??. Tryb miejski-trasa???? Pamietaj ze kierowca kierowcy nie równy, i noga nodze nie równa. Do sprawdzenia wtryski na poczatek, wymiana filtrów itp. Poco turbo wymieniałes, moze trzeba bylo cały silnik odrazu wymienic ???
(at)marcinkiewicz86 wg katalogu to przyśpieszenie do 100km/h mają praktycznie identico, wygrywa benzyna o 0,1s. Tutaj tak ale już np Bravo diesel 120 i słynny tjet 120 to niestety różnica na korzyść benzyny Benzyna przeważnie jest lżejsza co też nie jest bez znaczenia. Ogólnie wolnossak faktycznie może dla kogoś być uciążliwy, redukcje itd ale turbo?...
Ja bym kupił fiata coupe. W tej cenie spokojnie znajdziesz. Takie silniki są dostępne: 1.8 16V (131KM); 2.0 16V (139KM); 2.0 16V Turbo (190KM); 2.0 20V (154KM); 2.0 20V Turbo (220KM) Jak byś wyrwał jakieś 2.0 20V nawet bez turbo to i tak mocy by ci nie zabrakło.
Widze że nikt koledze długo nie odpisuje. 1,4 turbo w fiacie ma bardzo czuły sterownik. Powodem usterki jest Niedokładnie wyregulowana instalacja LPG przez co rozjeżdżają się mapy benzynowe.
Jakiekolwiek podkręcanie CPU czy GPU w laptopie nie ma sensu. Układ chłodzenia z pewnością jest "na wymiar" szyty więc mechanizm "turbo" zarówno dla CPU jak i GPU wyciągną zapewne wszystko co się da, przy ograniczeniach układu chłodzenia i zasilacza. Słusznie te opcje są zablokowane, ponieważ efekty będą odwrotne od zamierzonego + możliwość skrócenia...
Cześć, ma ktoś może oryginalnego softa do Fiata Bravo II 1.9 JTD 150 km? Kupiłem samochód, pojeździłem nim 2 miesiące i głowica pękła. Włożyłem drugi silnik i na tym programie, co jest, nie da się jeździć. Samochód kopci na czarno, jest duża dawka paliwa, podana, tak sądzę. Ma dużo mocy, lecz chcę wgrać oryginalną, ponieważ boję się, że znowu coś strzeli...
Chciałbym się dowiedzieć co i jak trzeba zrobić, żeby uturbić mojego diesla. Interesują mnie koszty takiej zmiany oraz kto mógłby się tego podjąć.No i czy warto, może lepiej kupić silnik z turbo albo zmienić auto? Ztego co wiem to niektórzy urzytkownicy forum są doświadczeni w sprawach uturbiania samochodów.
fiat bravo jest ok ale silnik 1,4 (150km) jest najbradziej wysilonym silnikiem. ;) na gazie trzeba jednak pamiętać że jest to .... turbo a wiec trzeba gasić go odpowiednio później niż zwykle ;) no i instalacja musi być "z odpowiedniej półki". trzeba przeznaczyć na instalację co najmniej 2800zł i znaleść odpowiedni zakład ;)
Podaj zapotrzebowanie owsa na składniki pokarmowe dla plonu 1t. Oblicz w kg/ha dawki nawozów jakie trzeba podać w uprawie owsa. Spodziewany plon 6t/ha. Gleba średnia piaszczysto gliniasta IVa. zasobność gleby bardzo niska Opady - przeciętne w woj. mazowieckim. Zastosuj nawozy: Saletrę amonową zawierającą 16% azotu amonowego i 16% azotu azotanowego....
"Byłem z tym u mechanika i coś tam wymieniał jakiś sterownik czy cuś przy turbinie...... " Wydaje mi się, że tutaj należy szukać rozwiązania tej zagadki w swoim modelu posiadasz turbosprężarkę sterowaną podciśnieniem, posiada zmienną geometrią, która być może od nagromadzonego nagaru przycinała się powodując brak pracy w pełnym zakresie tym samym nie...
Chyba mam odpowiedź... Złe wysterowanie turbo? Dodam że w czasie jazdy z podmieniłem przepływki(posiadam 4szt-z czego dwie nowe),EZ turbo(posiadam 3szt.) i czujnik w dolocie(mam 3szt,ale dla testu dałem jeszcze od fiata bravo ),a po powrocie do domu dałem inny ECU(po chipie), ale to chyba nie to.Ta wartość 65% trzyma się sztywno... Zawór elektromagnetyczny...
1,8 turbo 20v nie występował w golfie V ani Passacie B6 itd to sa starsze budy, ale pewnie kolega ma na myśli 1,8 tsi to jest syfiasty silnik, lpg nie założysz za normalne pieniądze i ogólnie zapomnij o nim, masę problemów, wad, remonty po 10 tys zł itd. Może warto poszukać coś spoza vaga? Dołożyć trochę i można się rozglądać za Bravo 1,4 tjet (tak...
T-Jet jest turbo, a V-Tec jest wolnossący. Poza tym o jakości obu modeli świadczą ceny na rynku używek z tego samego rocznika ... dalej chyba nie ma co pisać. :lol:
Witam, Czy mógłbym prosić o podpowiedź co było przyczyną bo w moim Bravo jest bardzo podobnie lecz jak się rozgrzeje to już praktycznie w ogóle nie chce jechać (wkręcać się na obroty) - tak jakby go dławi coś. Wszystko już mam posprawdzane: - wtryski, - turbo, - układ wydechowy, i dalej nic :cry:
W IrfanView możemy wybrać jeden z 6 algorytmów powiększania obrazu. Chyba najlepszą jakość oferują programy wykorzystujące fraktale (system IFS, o ile dobrze pamiętam), np Genuine Fractals firmy LizardTech. Na amigę jest taki fajny programik do drukowania, (Turbo Print) posiada wręcz genialne algorytmy powiększające (mam plakat z Johnnym Bravo format...
Fiat Bravo 1.4 T Jet 150 km - skrzynia m32 od opla podatna na uszkodzenie , pękający korpus turbo dotyczy IHI , sprzęgło dwumas - kosztowna wymiana Saab 9-3 2.0t - starszy w porównaniu do Fiata , rozrząd t koszt 3 tysięcy - dobry egzemplarz to ponad 20 tyś zł Volvo V50 2.5Turbo - na początku mój faworyt, koszt wymiany rozrządu również jest kosztowny...
Po pierwsze - dodanie zdjęć było zbędne, ponieważ każdy wie jak bravo wygląda... Co do tuningu to samą modyfikacją programu można zrobić 161-165KM (bez jakichkolwiek zmian mechanicznych). Oczywiście nie należy wierzyć w żżadne strumienice, magnetyzery, stożki z allegro, itd.) A moce rzędu 300KM z 2 litrów to już inna bajka - turbo, zakuty silnik itp....
Wiesz, jestem zdania że jak już rozbebeszyć wszystko to raz a konkretnie. Sprawdzisz wtryski jak tam pylą, uszczelniacze pod nimi, oczyścisz ew. wymienisz i święty anielski. Wtedy można zabawić się z bakiem. Nastanie czystość i zostanie zabawa z układem zapłonowym. Wydajność pompki paliwa trzeba zobaczyć. Jak już masz sobotę to i niedzielę poświęć :-)...
Po słuchaj lpg w tym aucie chodzi ok. Czy to tartarini czy stag czy lecho czy inne dziadostwo wazne jest kilka spraw. - porządny reduktor bo uboga mieszanka i turbina to zło - Wtryski szybkie - porządna regulacja efekt końcowy idealny. Nikogo tu ne reklamuje ale ostatnio w taki motor poszedł stag 300 plus reduktor kme gold, plus magikjety i jest ok...
Witam Dziękuję za odpowiedź. Niższy rzeczywisty przebieg w przypadku T-jet-a to dobry argument. Niski przebieg do pokonania - np. dojazd do pracy jest często podawany jako argument przeciw silnikowi diesel-a. Mi on jednak nie przeszkadza. Jeździłem autem z takim silnikiem na krótkich odcinkach i było ok. Jest natomiast argument ekonomiczny. Modele...
Ja mam podobny problem w Fiacie Coupe 2.0 16v turbo wiesz możliwe że za to wszystko może odpowiadać tak zwany silniczek krokowy wolnych obrotów tylko dziwne że na benzynie wszystko jest ok przydała by się opinia fachowca ja mam inny typ sterownika ale to w sumie nie gra większej roli...
Witam Możesz rozważyć fiata bravo z slinikiem T-jet 150KM. Ważne żeby był to T-jet a nie Multi-air. T-jet-y dużo lepiej znoszą gaz. Części tanie, nie rdzewieje. Dobrą opcją jest też opel astra z silnikiem benzynowym z turbo - moce 160-180KM. Tutaj niestety wychodzimy po za zadany budżet.
a otwór centrujący 58? jak tak to pasuja do fiata: Panda, Punto, 500 inne o wymiarach: 4x98 ET 35 ALFA ROMEO 145, 146, 155, 33, 164 (4 szpilki), MiTo CITROEN Nemo FIAT 500, Albea, Barchetta, Coupe, Cinquecento, Doblo, Marea, Brava, Bravo, Seicento, Panda, Panda 4x4, Palio Weekend, Punto, Tipo, Tempra, Strada, Multipla, Stilo, Idea, Linea, Siena, Uno,...
Poszukaj śruby o blisko dwukrotnie większym skoku, jeśli ta zetka to seria Bravo, to nie powinno być problemu. Ewentualnie śruba czterołopatowa (droga). Po dobraniu odpowiedniej śruby, obroty powinny wynosić od 2200-2600 rpm, płynąc w ślizgu, reszta obrotów służy do zabawy :D Wydech robiłeś mokry? Przy turbo, trzeba zwrócić uwagę na ciepło i jego odprowadzenie.
Cześć Piszę z pytaniem o Bravo II. Interesuje mnie to autko bo chcę kupić hatchbacka pod gaz. Moim pierwszym typem jest Citroen C4 ale Bravo wydaje się być lepsze. Tyle że mam dylemat odnośnie silnika. Teraz mam w zasadzie wozidełko - Saxo 1.0. Wydaje mi się że zwykłe 1.4 w zupełności mi wystarczy skoro 1.0 żył mi nie wypruwa ale w sieci 2/3 opinii...
Witam. Nabyłem taki samochodzik 98r. Silnik 1.9TD na zwykłym wtrysku. W aucie była padnięta turbina, wcześniejszy właściciel wymontował ją całkiem i zaślepił kolektor. I tak jeździł. Mam zamiar zakupić turbo i zamontować, mam jednak proźbę gdyby ktoś mógł mi powiedzieć gdzie podłączyć smarowanie, najlepiej jakiś schemat albo zdjęcie. On to jakoś zaślepił....
do silnika TFSI cieżko jest dobrać instalacje lpg - jezszcze gorzej ze znaleznieniem fachowca co ją dobrze ustawi ;-) wiec se daruj. podobnie jeest z mazda- co prawda bedzie latwiej znalesc fachowca ale silniki mazdy niezbyt dobrze znosza lpg ;-) (wypalanie zaworow) jezeli chcesz koniecznie lpg zastanow sie nad nastepujacymi autami: skoda octavia 1,6...
Mi osobiście z wyglądu to Bravo się bardziej podobało i na początku miał być właśnie ten Fiat. Podstawą dla nas było jednak bezpieczeństwo tzn. ESP i kurtyny w takim autku. Niestety, jak kupowaliśmy auto to Fiat miał kurtyny tylko w wersji "Emotion" za którą to kazali sobie słono dopłacić. Miał co prawda w tej wersji silnik 1.4 150KM, dobre radio, fajną...
(g40 - polówka 1.3, g60 - corrado) G-lader to klapa, zarowno w Polo jak i w Golfie/Corrado Daihatsu Charade GTti 1.0 12V 101KM To juz super wynalazek. Bialy kruk. pitrala1 napisał: Ale turbina daje Ci dużo większy użyteczny zakres obrotów A to chyba cos nowego... Szczegolnie w silnikach malej pojemnosci. W nowych turbo benzynach, turbiny wstają na...
Witam,mógłbym prosić o rozkodowanie Vin Fiat Bravo ZFA19800004112385.Nigdzie nic nie mogę się dowiedzieć o tym samochodzie. Nr nadwoziaZFA19800004112385 model19856L001000 (3L) Podanie modeluN.BRAVO EMOTION 1.9 JTD 8V 120CV Data produkcji18/01/2008 Początek obowiązywania gwarancji30/01/2008 Podwozie4112385 numer siln.5879871 Karoseria4121204 A/TTRB(SSĄCY/TURBO)...
kup sobie BMW e36 coupe ;P i problem z głowy 2.0 wystarczy :P Szkoda, że taka 'wypasiona beemka' dostaje tęgie baty od 90konnego, spokojnego sedana. Nie raz sprawdzone. Że już nie wspomnę o spalaniu... Zastanowiłbym się dłużej nad Fiatem Bravo 1.9 jtd- dość nowoczesny w porównaniu do reszty aut z Twojej listy, zwija się też nie najgorzej. Niech zgadnę:...
Dlatego po co to licytowanie na moc silnika. To tylko jeden punkt na charakterystyce silnika. Najrzadziej używany. Co do zacofania VW to jestem innego zdania. Krytykowany przez kolegę 1.6 8V w 2000r. ma wtrysk sekwencyjny (oczywiście to już wtedy standard), przepustnicę z serwomotorem, zmienną geometrię układu dolotowego i poszerzony cykl Carnota (termostat...
Zastanawiam się tylko ile osób jechało lub zna te auta czy silniki w nich a ile osób poleca bo coś tam..a nigdy nie miało żadnej styczności z tymi autami. Bo trudno coś polecać patrząc jaki sąsiad ma samochód. Mnie by bardziej zależało na opiniach właścicieli byłych/obecnych takich czy innych aut. Nie wiem, czy mówisz o E46, ale tak czy siak. Ten silnik...
Benzynowe Volvo 700/900, Przy koszmarnie drogich częściach zamiennych/eksploatacyjnych, wyglądzie i zapotrzebowaniu na paliwo małego czołgu; Bzdura. Ceny części mają normalny poziom, niektóre głównie zawieszeniowe są śmiesznie tanie. Jedyne faktycznie drogie dotyczą silników 16V, zwłaszcza 2.0. Wygląd kwestia gustu, spalanie duże - za to łatwo się...
FORD MONDEO MK3 - to bym odrzucił od razu. Fordy nad wyraz szybko sie starzeją i do tego potrafią także dobrze rdzewieć. Tracą także astronomicznie szybko na wartości. To raczej auto które można kupić jak ma się 10 000, a nie możliwości na 20 :) BMW E46 - trochę stare auto to już będzie. Koszty utrzymania DUŻO wyższe niż przy pozostałych samochodach....
Jeśli chodzi o blacharkę to najszybciej lecą progi, przednia i tylna klapa. Tylna belka też potrafi przerdzewieć na wylot. Skrzynie M32 były tylko z silnikami T-Jet, gdzieś do roku 2010 (teoretycznie egzemplarze poliftowe z normą spalin Euro 5 powinny już mieć skrzynię Fiatowską C635, ale zdarzają się wyjątki.) Silniki benzynowe, to zależy czego oczekujesz....
To nie jest straszenie, po prostu na zachodzie zupełnie inaczej podchodzi się do tematu diesli - tam te auta mają po prostu robić duże przebiegi, a większość zjeżdżających do Polski ma cofane liczniki... Niestety, ale kupując używanego diesla trzeba się liczyć z najgorszą możliwą niespodzianką - do wymiany za jednym zamachem koło dwumasowe, układ wtryskowy...
Właściwie każdy silnik konkurencji jest od 1.9 TDI lepszy pod każdym względem. Nie mogę się z tym zgodzić. Często jeżdżę Bravo II 1.9JTD 120KM 5 biegów oraz A3 1.9TDI PD 131KM 6 biegów więc mam bezpośrednie porównanie. Różnica w dynamice jest więcej niż zauważalna, szybsza reakcja na pedał gazu oraz mniejsza turbodziura na kożyść TDI. I jeszcze jedno...
Chodzi im o coś podobnej wielkości do Fiata Bravo II lub Forda Focusa mk2 czyli raczej Hatchback Czyli typowy samochód klasy kompakt. Klasyka gatunku czyli Golf, Leon albo Octavia z 1.9 TDI-PD 105-110KM, Fiat Bravo 1.9JTD, Fiat Stilo 1.9JTD, wspomniana już Corolla E12 (raczej nie z dieslem), Honda Civic, Opel Astra, Peugeot 307. Moim zdaniem do samochodu...
Witam, Mam problem z Fiatem Bravo 2 silnik 1,6 mjtd 120KM. Od około 50 tys km (2-3 lata) mam problem podczas przyspieszania głownie na 2 biegu. Przyspieszam do zmiany na 3 i gdzieś w okolicach 2000 obrotów słychać dziwny dźwięk i szarpnięcie. Trwa to ułamek sekundy. Na wyższych biegach czy podczas jazdy z większymi prędkościami niż powiedzmy 50 km/h...
poczekaj jak bedziesz mial 300tys tyle co masz to jest nic dopiero pozniej zacznie wychodzic Jak będzie miał 300tys. to sprzeda padakę. Nie róbmy chec, że samochodem należy jeździć aż do jego śmierci technicznej. Saxo to mały, miejski samochód, który nie służy do przejeżdzania milionów kilometrów autostrad. Każdy samochód przy okreslonym przebiegu...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Od paru dni szukam uciążliwie na forach internetowych różnego rodzaju poradników i instrukcji edycji map wtrysku w silnikach diesla. Niestety nie znalazłem zupełnie nic. Zacząłem się tym interesować gdy dowiedziałem się że istnieje możliwość edycji map wtrysku bez konieczności strojenia samochodu na hamowni. Na chwilę...
Witam Zamontowaliśmy w silniku 1,6 16V od Fiata Bravo turbo. Do tego został zamontowany ECUMASTER ( coś jak SMT6 ) i wszystko fajnie chodzi ale do czasu. Jak samochód postoi w korku albo po kilku sprintach 0-200km/h zaczynają się dziać niezłe jaja. Silnik zaczyna sam podnosić sobie obroty, zubaża mieszankę do takiego stopnia że cięzko ruszyć a jak sie...
zawory bravo bravo diagnostyczne bravo wycieraczki
komputer stacjonarny uszkodzony przesuwanie tekstu zużywanie toneru
samsung ue55ks8000 samsung rsh5zlbg
Diody SMD 4264H - schemat i zastosowanie Błąd 0xe0000008 w aplikacji - diagnostyka i rozwiązania