Podparte zawory lub jeden z nich.
-O-ring znajduje się w gaźniku i "utrzymuje" dyszę paliwową. Kompletna dysza jest wepchnięta na wcisk i znajduje się pod stalową siatką filtracyjną. Na dzień dzisiejszy mojej wiedzy jest druga konstrukcja z małą dyszą metalową która "lubi" się luzować w plastikowej obsadzie także znajduje się pod filtrem. -Uszczelka może być stara. Oczywiście montuje...
Podymi i przestanie.
W jakim stanie jest odma, czyli odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika?
Witam, kupiłem silnik do traktorka Briggsa 8KM. Silnik zapala i jeżeli równo stoi to jest ok a jeżeli ruszę nim np jadąc pod górkę gdzie silnik jest pochyło zaczyna bardzo gęsto kopcić na biało i kopci tak do puki nie stanę gdzieś na równi. Co może mu dolegać ?
Czy na pewno dymi na biało? Silnik przy poborze oleju powinien dymić na niebiesko (jasno niebiesko), oraz powinno być czuć przepalony olej. Problem może polegać na tym że silnik zużył się za bardzo i sama wymiana pierścieni nie pomoże za wiele. Jeżeli tuleja silnika jest zbyt wypracowana robi się tzw "jajko" nie jest już okrągła i pierścienie nie mogą...
Może wilgoć się dostała do oleju bo podobny kisiel się tworzy w silniku jak olej dostanie wody i się wymiesza woda czy glikol z olejem.Zmienił bym olej i obserwował ewentualnie może w nocy silnik stygł i skropliła się para ?
Briggs stratton z wbudowaną pompą oleju Biały do masy? Gaszenie?
Witam, czy wie ktoś, jak dobrze założyć cały system regulatora obrotów w kosiarce spalinowej Briggs Stratton 500? Bo mam taki problem, że kosiarka chodzi bardzo szybko i po 2 minutach jest wszystko gorące, a z wydechu ulatnia się przez chwilę biały lekki dym i śmierdzi. Nawet świeca jest tak gorąca, że się nie da dotknąć. Czy to wina obrotów?
Dostałem kosiarke od znajomego z tym silnikiem on sam nie wiedzial co z nia jest. Na ten czas przeczyściłem gażnik, wymieniłem świece i ogolnie wyczysciłem cały silnik z brudu. Myslałem ze to pomoze ale nie, w momencie odpalania strzela w tłumik az iskry ida i dodatkowo wyrywa mi z rak sznurek odpalajacy. Kosiarka wogole nie odpala tylko po strzale...
Czyli to co pisałem wcześniej. Uszczelka pod głowicą jest najcieńsza w miejscu gdzie idą popychacze czy rozrząd i często tam pada i spaliny dostają się komory korbowej zabierają mgłę olejową i w dolot . Możliwe że pierścienie też już puszczają efekt ten sam. Jaki model Briggs-a? briggs 15,5hp
Czekam na nowy filtr powietrza i świecę, generalnie gaźnik rozebrałem iglica wszystko wygląda na czyste, wyczyściłem umyłem w benzynie ekstrakcyjnej i złożyłem do kupy. Generalnie wydawał mi się czyściutki, żadnego oleju zabrudzeń, przez otworu w gaźniku tam jest taki biały plastik, którędy idzie paliwo to widać białe przez dziurkę czyli niezabrudzone....
Tak kolego zmieniłem świecę na nową, znalazłem na forum że ustawienie serwisowe gaźnika to 1,1/4 obrotu, ustawiłem w ten sposób i odpaliła, było wszystko OK a po minucie puściła biały dym, jak zgasiłem to w gaźniku był olej, załamany jestem, nie wiem co teraz z nim czy to się do czegoś jeszcze nadaje czy kupować drugi? Jakieś pomysły? Dodano po 14 Dodam...
Czyli kolektor do wymiany. Pogrzebałem w międzyczasie na forum i rzeczywiście znalazłem coś co chyba jest identyczne jak u mnie. http://obrazki.elektroda.net/79_12721271... Najciekawsze jest to, że teraz widzę, że regulator składa się z dwóch sprężyn. W mojej kosiarce neandertalczyk wprowadził małą racjonalizację i cały regulator działał na jednej...
Witam. Posiadam kosiarkę do trawy firmy BRIGGS & STRATTON450 typ-ES/ESL464TR model-BG-3547TRB, w której podczas pracy, w normalnej pozycji, zaczął wydobywać się z tłumika biały dym, a pod nim pojawił się olej. Co jest tego przyczyną i jak to naprawić?
Jaki kolor dymu? Biały to spalanie oleju, czarny, problemy z gaźnikiem.
Briggs od kosiarki kopci na biało. Ogólnie to widać że działa bardzo dobrze, nie ma żadnych problemów z odpalaniem, nie gaśnie też w trakcie pracy, nie grzeje się, słychać nawet eksplozje w cylindrze. Natomiast świeca jest zakopcona, pali też ciut więcej paliwa i oleju chyba też ubywa. Dzisiaj kosiłem to zauważyłem że jest za mało oleju, a jak dolałem...
Dziękuję bardzo za odpowiedź. Ja zrobiłem test dokładnie w sposób kolego który opisujesz podłączyłem czerwony przewód wychodzący z regulatora napięcia do czerwonego wychodzącego z wiązki która idzie do stacyjki a biały i niebieski pozostawiłem tak jak było. Ladowanie wtedy się zwiększa ale tylko do ok. 0.5V na mierniku na przewodach które idą do akumulatora...
Witam, Szukałem, ale nie znalazłem odpowiedzi na mój przypadek. Silnik B&S 550e 140 ccm. Po nagrzaniu ciężko pali, a paliwo cieknie z gaźnika poprzez pomarańczową membranę do pompowania, oraz przez biały króciec zaznaczony na foto (do króćca nie jest podłączony żaden wężyk). https://obrazki.elektroda.pl/6214507400_... Po wykręceniu...
Witam Mam kilka pytań odnośnie traktorka Partner z silnikiem Briggs Stratton 12hp silnik: model 283707, typ 021701, code 9406014A. Opiszę od początku żeby była jasność co już ustaliłem. Kupiłem go i nie odpalał z kluczyka. Stacyjka sprawna, daje prąd na selenoid magnetyczny trombetta do którego dochodzą 4 przewody,pierwszy czerwony gruby + z akumulatora,...
Stan oleju powinien być. Sprawdzę już po powrocie z urlopu. Piszę że powinien być bo kilka tygodni temu miałem kolejną przygodę z tą kosiarką. Syn zgłosił że dziwne odgłosy dochodzą i pojawia się spod niej biały dym. Podniosłem kosiarkę i zauważyłem że przy kręceniu nożem, w pewnych położeniach rzeczywiście buchało białym dymem - tak jak dymi olej....
Nie bylem szkolony "na zachodzie", ale może wtrącę swoje dwa słowa. Moja, skromna, wiedza pochodzi z ponad trzydziestoletniej przygody z naprawianiem pilarek i innych wynalazków. Nigdy nie próbowałem udowadniać, że jestem fachowcem w tej dziedzinie. Wiadomo,że naprawa na odległość to tylko gdybanie, inaczej gdy ma się silnik na warsztacie. To, tak na...
mam jeszcze pytanie czy klin do kola będzie pasował od silnika BRIGGS & STRATTON, a i czy jest możliwe że w czasie pracy (koszenia) klin by został ścięty a ty samym zmienił się zapłon, z tego co sobie przypominam coś strzeliło, a potem jeden strzał z tłumika i silnik zgasł. teraz nie chce się odpalić, choć w czasie szarpania za sznurek leci z tłumika...
Daj zdjęcie świecy, a tego oleju nie jest za dużo?
1.4 l dosc duzy
Czy mechanizm przepustnicy i klapa regulatora odśrodkowego (biały plastik przy kole magnesowym) chodzą delikatnie? Czy nic ich nie blokuje? Co do działania dźwigni, to będę jeszcze myślał, bo wszystko wygląda OK. Dodano po 6 EDIT tu masz taki filmik, jest wyjaśnione co i jak, może się przyda. http://www.youtube.com/watch?v=8atnwA4D5...
Dokładnie jak kolega , popromienny , pisze też uwarzam że główną przyczyną w pierwszej kolejności jest zapłon , / musi tam być jakaś regulacja / stopień sprężania łatwo sprawdzić , a tak przy okazji kiedyś wymieniałem pasek rozrządu w hondzie ustawione idealnie na znaki po odpaleniu dostała takiego kopa jakby była po niezłym tuningu i dobrze że test...
ok wymienie pierscienie i zobacze moze sie uda , biała chmura dymu
świeca nowa nie okopcona mam 10szt i zmieniałem co chwilę na inna odpala na chwilkę i gaśnie jak podam paliwo to znów odpali na 3 sek. biały dym igaśnie
Witajcie. Mam podobny problem. Dzisiaj pierwszy raz w tym roku kosiłem trawnik, dopiero po pierwszym razie zmieniłem olej, wylałem stary przechylając maszynę na bok. Od tamtego czasu linka rozrusznika jest zablokowana, wyjąłem świece, przeczyściłem, jak i również filtr powietrza. Na razie nic. Co jeszcze mogę zrobić?? Bo widzę przez obudowę to kółko...
Silnik na pewno ma już luzy, we wszystkich możliwych miejscach, stąd te stuki. Jeżeli, jak napisałeś, doprowadziłeś obroty do porządku, a silnik pracuje równo, nie kopci na biało, to może jeszcze pochodzić.
No i kolega ma bardzo dobre przypuszczenie, że problemy są z prądem. Do sprawdzenia układ zapłonowy i obwód gaszenia silnika. W układzie zapłonowym jest magneto i przerywacz, czy normalnie akumulator i przerywacz? Kolega popatrzy na przerywacz, tam się najczęściej coś psuje. Następnie do sprawdzenie przewód w.n. i fajka. Czasem fajka ma opornik włączony...
ok. nie wiem tylko które to prowadnice zaworow i cylinder. sciagnalem schcemat budowy ze strony briggsa ale nie jest on zbyt wyrazny i wogole po angielsku. Napisz mi prosze po kolei jak to zrobic. i potem zlorzyc do kupy oczywiscie. Mam wszystkie potrzebne narzedzia jak cos. Ja teraz ide do garazu rozkrece obudowe i zaraz wroce. http://obrazki.elektroda.net/18_12475133...
Biały kolor dymu Dodano po 9 Iskra jest sprawdzałem sprawdzę jeszcze gaźnik Moze wpadł jakiś paproch Dodano po 1 Miałem wrażenie jak by się przegrzał
Okres swojej świetności ma już za sobą, jeżeli dymi na biało to spala olej (pierścienie) jeżeli na czarno to dostaje za dużo paliwa (filtr powietrza, membrana w gaźniku).
Masz może pomysł gdzie powinny być podpięte te czerwone kable? Ja tam widzę jeden czerwony i jeden czerwono-biały. Co do czerwonego to mam pewna koncepcję ale nie będę jej tu przedstawiał, bo jeszcze siwy dym wypuścisz. Poszukaj serwisówki albo zobacz skąd te przewody wychodzą (=zrysuj schemat tego co masz).
Dzisiaj trochę kosiłem tą kosiarką i w pewnym momencie osłabł silnik, i zadymił na biało. Odkręciłem filtr powietrza a tam było trochę dymiącego oleju zarówno na filtrze jak i w obudowie pod filtrem. Jaka to może być przyczyna? Powtórzyło się to kilka razy aż w końcu zgasł silnik sam. Co to może być?
Powiem tak .. kto by nie próbował to kazdy mówi że strasznie cięzko sie kreci. nie ma pełnego obrotu bo blokuje. świeca po kilku razach jest mokra ale nie jest to czyste troche jakby z olejem. Rozumiem że za to odpowiada ta zebatka biała z taką zapadką tak? co do ruchuw tej dzwigni co pokazałem to czy u Ciebie ona lekko sie przesuwa czy blokuje ją cos...
A może byc to wina oleju, silnik briggs&stratton 15,5 hp, ojciec wcześniej zalał go olejem 5 w 40 syntetyk diesel? Kompresje jakaś ma, kręci dobrze, pewnie coś z prowadnica albo może pierścień olejowy bo nawet w gaźniku jak spuscilem trochę benzyny to jest z olejem.
U mnie jest tak że opiszę symbolami że zdjecia a wyjaśnię po moim podpieciu. S-rozrusznik start u mnie -pomarańczowy M- cewka gaszenie -żółty L- plus po zapłonie -czerwony G-masa -zielony B- prąd z akumulatora -czerwona biały A- prąd po zapłonie który jest po przekręceniu zapłonu ale znika po dalszym przekreceniu w celu rozruchu. Po czym gdy rozruch...
Porady ogólne : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Oddaj do mechanika, miałem dokładnie to samo, lecz z modelem 550. U mnie było to spowodowane przegrzaniem, kiedy kosiłem w lecie, rok temu. Zauważyłem po tym, że z tłumika nie kapał, ale tryskał olej i zachlapał mi elewację. Pęknięty pierścień na tłoku? Przegrzanie, uszkodzenie głowicy,...
Czesc , tam nic nie trzeba wykrecac, po kolei demontujesz komore plywaka, demontujesz plywak ukazuje ci sie taki bialy owalny plastik , to wlasnie jest dysza. Przy pomocy srubokreta podwazasz ja i wyciagasz. Tak jak pisalem kupujesz nowa dysze montujesz wedlug instrukcji, tylko kup dysze w autoryzowanym serwisie brigsa. Bedziesz mial pewnosc ze kupisz...
tu widać przewód, który teoretycznie jest podłączony do masy (obudowa silnika), a jak go wypnę z tej klamerki i podłączę do masy z akumulatora to silnik gaśnie. w dole w "misce" widać biały przewód od stacyjki i czarny spod fotela - oba powinny gasić silnik, no i układ działa jeżeli przewód z pod "klamerki" podłączę do tych dwóch przewodów. To jest...
Witam Posiadam kosiarkę Briggs&Stratton 450 series z silnikiem 148cc. Od pewnego czasu mam problem z gaźnikiem i olejem. Kosiarka w czasie pracy strasznie dymi na biało oraz po 2-3 minutach przestaje działać ponieważ olej dostaje się do gaźnika. Jest cały zalany olejem, chociaż kosiarka nie jest przechylana. Olej ma odpowiedni stan. Wymieniłem niedawno...
Witam. Wiem, że podobne tematy już były, ale dla mnie laika niewiele dało czytanie ich... Proszę o łopatologiczne wyjaśnienie pewnej kwestii. Wymieniam w traktorku-kosiarce silnik z padniętego Briggs&Stratton 12,5 KM na nowy LONCIN LC1P92F 16KM. Przy starym silniku była prosta wtyczka, 2 kable: czerwony i biały, gruby czerwony kabel do rozrusznika,...
Odkręć gaźnik wraz ze zbiornikiem, czyli od strony głowicy na kluczyk 10 mm (oryginalnie 3/8" ) od prawej strony silnika na kluczyk 13 mm (org 1/2 "). Jak zdejmiesz, oczyść, i te 5 śrub na gwiazdkę które łączą gaźnik ze zbiornikiem odkręć, oczyść długą rurkę, sitko, membranę wymień (koszt 10 zł) paliwo wylej, zalej nowe- świeże. Poskładaj, z uwagą na...
Mam problem z kosiarką z silnikiem Briggs Stratton Quantum (niestety nie znam dokładnego modelu) - kosiarka jest już co prawda wiekowa ale bardzo dobrze się spisuje - pali od strzała, jest bardzo mocna, szeroka itp. Problemem jest to że bierze olej i dymi na biała - w szczególności po odpaleniu (nawet po krótkim postoju na wyrzucenie trawy z kosza)...
W moim modelu nie ma wcale ani takiej rączki do gazu przy uchwytach Ani tej linki Ja mam tylko uchwyt od linki rozrusznika i od napędu Dodano po 21 Nagram film przy różnych obrotach Dodano po 1 Dodaje film z pracy silnika , ruszanie tą dźwignią ( do której ma być linka gazu ) nie daje efektu Gdy przesuwam ten biały element który jest połączony z przepustnicą...
wykręciłem świece, w jej miejsce wlałem ze strzykawki olej,wkręciłem manometr i oto wynik po dwóch szarpnięciach - nieco lepszy...później wkręciłem świece żeby przepalić ten olej,wyszło sporo białego dymu i trochę oleju spod tłumika tak to nic poza tym. Dołączam filmik na którym może nie do końca dobrze słychać ale jest jakoś słychać to jak kosiarka...
Witam, kilka lat temu odkupiłem stary traktorek od sąsiada z silnikiem b&s 8hp. Problem polega na tym ze strasznie kopci na biało jak zimny i ciepły. Co godzinę pracy muszę dolać oleju. Silnik mało-wiele odpala dobrze i chodzi ok. Sąsiad mówił że silnik ma wstawiona tuleje. Moje pytanie, chciałbym sprawdzić jego ciśnienie czy to wina tylko uszczelnienia...
dioda brązowy biały biały biały wyświetlacz biały wyświetlacz briggs dławi
gniazda ładowania telefonów ładowanie akumulatora regeneracja sterownik bloker
słuchawki douszne zadajnik prądu
XHD-8000 – mruganie wyświetlacza po 9 latach, kondensatory, naprawa zasilania GoodWe Poland MV – parametry profilu sieciowego, ustawienia OV/UV, LVRT, Q(U), P(f)