Zamieść zdjęcia jeszcze raz bo się nie otwierają Cięgno regulatora wygląda mniej więcej tak (ale są różne w różnych modelach) https://allegro.pl/oferta/dzwignia-ciegn... Do tergo sprężynka.
W takim razie będziesz miał problem z ustawieniem. Dźwignia, przy wyłączonym silniku, musi być tak ustawiona aby przepustnica była całkowicie otwarta. Po włączeniu silnika, regulator dąży do jej zamknięcia. Spróbuj tak, odkręć dźwignię, obróć oś przeciwnie do ruchu wskazówek, aż do oporu. Załóż dźwignię (oś cały czas musi być przekręcona do oporu) załóż...
W tym roku pojawił się problem z zapalaniem na zimnym silniku No właśnie po czterech latach, to i tak "kawał" czasu :D Ja jednak nie o tym chciałbym pisać. Bo: Gaźnik i świeca wyczyszczone Jak najbardziej ok. Która to dysza od ssania? Z tego co mi wiadomo to nie ma tam dyszy od ssania, ale jest prawdopodobnie przepustnica która to otwiera się i i zamyka,...
Dźwignia 1 do ssania. Powinna być luźna, dopiero po maksymalnym dodaniu gazu uruchamia ja zaczep na drugiej części mechanizmu. Jak pracuje silnik, bez podpiętej sprężyny 4? Przepustnica ssania otwiera się po jego wyłączeniu? Piszesz że silnik cały czas pracuje na maksymalnych obrotach, co dzieje się gdy ręka cofniesz dźwignie regulatora (tą do której...
Powyżej zająca to jest Start-czyli ssanie i ta przepustnica sie zamyka.Własciwie przepustnica sterowana jest pośrednio poprzez sprężynki i dzwignie regulatora obrotów.Poruszaj dzwigienką regulatora i zobacz co sie dzieje.
[postid]21118605[/posti Ok więc gdzie się go reguluje? Chodzi o tą dźwignię na misce z linka? Czytałem też, że przepustnica ma być otwarta na Maxa i dopiero dokręcić linkę od strony godzinka. Jak to poprawnie wyregulować? Z góry dzięki
Sprężynki dobre nie spadła jakaś, przepustnica nie ma luzu na osi?
Witam, ze zdjęć wynika, że podłączenie cięgna oraz sprężynki jest poprawne, sam jestem ciekawy gdzie jest błąd! Ale co możesz sprawdzić jako pierwsze, to przy pracującym silniku przytkaj palcem gardziel przepustnicy od częściowego do całkowitego jej przymknięcia, będziesz widział, czy poprzez zmianę przepływu powietrza oraz tym samym składu mieszanki...
Mariusz3289: na otwartej, regulator ją przymyka, na zgaszonym silniku przepustnica jest otwarta hevet2: no to podziel się z nami tą procedurą zamiast się wymądrzać, bo swoją wypowiedzią nie wniosłeś nic do problemu
Odkręcić podstawę filtra i sprawdzić czy przepustnica na zimnym silniku jest zamknięta?
A może przetarty przewód od modułu, musisz zdjąć pokrywe i sprawdzić, jak jest tam gaznik membranowy to membrama mogła się znikształcic, poluzowany łącznik gaznika ( kolektor dolotowy) Wał jest prosty?? Klin tak jak pisal kolega Rycho T, zblokowana przepustnica gaznika itd
Popuść śrubę regulatora, dźwignię trzymaj tak aby przepustnica była całkowicie otwarta, przekręć oś regulatora przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, do oporu i dokręć śrubę. Napisz o efektach.
Na zimnym silniku dźwignia redy startu jest w tyle, tym samym przepustnica ssania jest zamknięta, podczas odpalania zimnego silnika, powiew powietrza z wentylatora odpycha łopatę otwierając przepustnice ssania, a wraz z rosnącą temperaturą dźwignia redy startu czyli tak jak napisał Rycho T bimetal, podpiera łopatkę sterującą przepustnice ssania tak...
Dziwi mnie tylko to, że kolega na 2 rysunku przy którymś poście zaznaczył, że paliwo wlatuje mu do gaźnika od strony przepustnicy (czy jak to się zwie..) - z tego, co kojarze, to nie ma tam żadnej dyszy, tylko sama przepustnica i wylot do rurki dolotowej... Skąd tam paliwo?
przepustnica zmienia swoje położenie z zmianą "gazu" problemem chyba nie jest regulacja gaźnika (regulowałem wszystkim bez efektu) może rozebrać gaźnik wyczyścić wymienić dysze ( regulator obrotów - dźwignia z boku silnika połączona cięgnami z przepustnicą gaźnika)
Dzięki za porady, w najbliższym czasie sprawdzę to. W gaźniku przepustnica pracuje bardzo luźno, bez zacięć i luzów. Dźwigni regulatora nie sprawdzałem.
Ktoś chyba pchał paluszki do regulatora. Daj zdjęcia dźwigni regulatora. Przepustnica nie zacina się, przypadkiem. Ta sprężynka, o której piszesz jest od przepustnicy ssania. http://obrazki.elektroda.pl/5932561700_1...
Przed wymienieniem membrany i dodaniu brakującej sprężynki silnik robił to samo, myślałem że to poprawi funkcjonowanie silnika. Możliwe, że nóż natrafił na przeszkode, ale nie jestem jedynym użytkownikiem kosiarki, żeby móc to stwierdzić na 100%. Po niedzieli wstawię tulejkę. Przepustnica jest otwarta maksymalnie po przesunięciu dźwigni regulatora w...
Silnik ma smarowanie rozbryzgowe i ta plastikowa turbinka właśnie do tego służy. Ta dźwignia, to regulator odśrodkowy obrotów. Jego zadaniem jest stabilizacja obrotów silnika przy nagłym wzroście obciążenia. Działa w ten sposób że te metalowe ciężarki są rozchylane siłą odśrodkową, w miarę wzrostu obrotów coraz bardziej, wypychając środkowy element,...
Tak samo z regulacją opartą na wydmuchu, przez koło jeszcze nie spotkałem większość działa na zasadzie uchylnej klapki w której jedna sprężynka stawia opór samej klapie a druga idzie do gaźnika niby prosta sprawa ale po dwóch sezonach już tego nie da się ustawić aby obroty nie falowały, i to własnie na wolnych obrotach jest najtrudniej ustawić. To...
Śruba regulacyjna jałowych obrotów, była regulowana? Elektrozawór niema nic wspólnego ze ssaniem, jest tam normalna przepustnica ssania. Widać to zresztą na załączonych rysunkach.
jeżeli ssanie zamknę to silnik gaśnie ok jak dźwignię lekko puszczę to przepustnica się otwiera czyli też ok, jutro doślę fotki dokładniejsze z tą sprężynką to racja na twoim zdjęciu to widać,ale na gaźniku jest zaczepiony drugi koniec czy na przepusnicy
Ja ustawiłem w ten sposób: oś regulatora max. w kierynku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, a dzwignię tak aby przepustnica była całkowicie otwara. Elekt kosiarka nie odpala, natomiast jeśli ręcznie przesune dzwignię w prawo czyli zamkne przepustnic to kosiarka odpala, puszczam i gaśnie. http://obrazki.elektroda.pl/3295582300_1...
Sprawdź szczelność połączeń kolektora ssącego. Przepustnica ssania powinna być całkowicie zamknięta, dopiero po uruchomieniu silnika otwiera się.
Ten silnik to jakiś składak, nie wiem czy będziesz miał z niego pożytek. Włożysz tylko kasę niepotrzebnie. To nie falownik tylko regulator odśrodkowy obrotów. Jeżeli jest w pozycji, jak to określiłeś, zamkniętej to dźwignia na zewnątrz musi być tak ustawiona aby przepustnica gaźnika była całkowicie otwarta.
No to są 2 opcje : albo regulacja linki albo ten gaźnik... Tylko gdzie i za ile mogę dostać taki gaźnik? I czy ciężko jest go założyć? I jak dobrze wyregulować tą linkę? Jest kolejny sukces...obudowa ściągnięta:) I powiem tak że gaźnik może jest ok ale ta przepustnica się coś przycina. Tzn. jak biorę ręka to chodzi ale jak ciągnę za dźwignie to nie...
Ta "złota rączka" coś majstrowała przy przepustnicy, dlatego ten wkręt tam został wkręcony. Możliwe że śrubka nie trzyma i przepustnica "lata jak żyd po pustym sklepie" dlatego te obroty szleją. Jeżeli zepsuł to niech naprawia.
Skręciłem gaźnik, wyczyszczony i pomalowany bak oraz tłumik i pokrywę ale nie odpala. Podczas czyszczenia gaźnika wykręciłem tą śrubę regulacyjną i teraz nie wiem jak powinna być wkręcona. Pomalowałem też bak jak na zdjęciu wyżej a tam idą kabelki od masy i pewnie muszę wyczyścić miejsca styku i sprawdzić miernikiem. Dodano po 2 no i udało się odpalić...
Sprawdzałeś, w gaźniku, czy przepustnica ssania pracuje prawidłowo? Jaki to gaźnik, w tych silnikach jest ich pięć rodzajów. Warto by sprawdzić, klin koła zamachowego. Piszesz, że gaźnik z membraną, może być naciągnięta. Oczywiście, filtr powietrza, też do sprawdzenia.
http://obrazki.elektroda.pl/9292105500_1... Na zdjęciu zaznaczyłem dwa zaczepy. Do tego z okrągłym otworem zapinasz sprężynę. Drugi, powinien mieć podłużny otwór, do niego wkładasz koniec cięgna 2 zakończony dużym "U", wkładasz, nie zaczepiasz, to ważne. Na moim rysunku nr. 1 to nie jest cięgno tylko klucz imbusowy, a nr. 2 to wyłącznik...
Witam ponownie. Mam prośbę. Czy ktoś mógłby mi przesłać schemat podłączeń regulatora obrotów bo mam coś chyba poknocone. Jak chce wyłączyć ssanie to gaśnie. Przepustnica jest u mnie cały czas otwarta jak zapalam czy tak ma być bo mi się wydaje że powinna być zamknięta przy zapalaniu a ona jest cały czas otwarta. Proszę o odpowiedz.-Silnik 8 hp AT 3600.
Witam serdecznie. Posiadam stary typ kosiarki z silnikiem B&S 2kW Turbo Star i niestety zaczęły mi się z nią problemy. Przegląd zrobiłem.....cylinder i zawory w porządku. Budowy gaźnika nie rozumiem - szczególnie chodzi o tę membranę - nie wiem jakie ona ma zadanie. To jest inna membrana jak opisana wcześniej w podobnym temacie na elektrodzie - nie...
czy tram oprucz tej sprężynki co dostałem z membranką to jaeszcze jakaś jest bo ja jakąś mam tylko ona jest większa i krótsza tam jest takie wyżlobienie tam gdzie przepustnica chodzi czy ona powinna tam być czy tam jest tylko membranka?Jak narazie bez zmian jak chodzila tak chodzi reguluję ją i nic Dodano po 7 A mógłbyś mi przyslać zdjęcię takiego gaźnika...
pierwsza sprawa jeżeli ktoś Ci powiedział że silnik był robiony na Rynek amerykański w związku z tym ma problem z częściami to daj sobie spokój z tym "fachowcem". W przypadku firmy B&S jest przedstawiciel w Łodzi i firma nazywa się Chabin Serwis i tam powiedzą Ci gdzie powinieneś się udać. Z tego co widzę to mozesz sobie z tym nie poradzić i nie przejmuj...
Weź pod uwagę, że stan przepustnicy na zdjęciach to w pełni otwarta (max. obroty). Dopiero po uruchomieniu silnika regulator odśrodkowy zmniejsza obroty (przepustnica w lewo), a wtedy dłuższa sprężyna wywiera delikatny opór, przez co nie pozwala na całkowite zamknięcie się przepustnicy. Jest to całkiem normalne w tych kosiarkach, natomiast ręczne ruszanie...
Musisz koło dokręcić do oporu, widocznie są już jakieś defekty na wale i stożku koła, spiłowałeś je? Koło można dokręcić przytrzymując za śrubę od kół pasowych i kręcąc tę od koła zamachowego. Gaźnik reguluje się na 3000 - 3200 obr max i 1900- 2200 obr jałowych. Regulacja powinna znajdować się przy regulatorze za gaźnikiem, śrubami na regulatorze można...
Oleju, powinieneś wlać dokładnie 0,6 litra. Przepustnica przed odpaleniem i sprawnym regulatorze powinna być maksymalnie otwarta. Na zdjęciu jest pokazany łącznik przepustnicy z regulatorem. Rysunek przedstawia kształt łącznika. http://obrazki.elektroda.net/17_12478517... http://obrazki.elektroda.net/0_124785254... Musisz tak dobrać długość...
Do pomiaru kompresji/sprężania w cylindrze służy manometr. Jeśli go nie masz to podjedź i pożycz od jakiegoś mechanika. Pomiar wykonuje się na otwartej przepustnicy .
Niestety uszczelnienie dolotu nic nie dało obroty dalej falują, poprawia się jak delikatnie przymknę przepustnicę ssania.
Lewe powietrze w gaźniku lub za nim. Najczęściej na ośce przepustnicy.
Mam identyczny problem mimo tego,że membrana nowa i gaznik wyczyszczony
Witam Sprawa rozwiązana, spadła sprężyna która jest przy przepustnicy. Zamykam.
Jest to drut regulatora odśrodkowego, dzięki niemu kosiarka utrzymuje równe obroty pod obciążeniem w trawie. Jeśli jest w twoim silniku ustawiony tak jak tu, to nic nie powinno dzwonić. Może najpierw sprawdź czy nie jest luźny nóż. Dodano po 9 Czy to powinno się jakoś wyregulować? Da się, trzeba zdjąć obudowę rozrusznika, poluzować na dźwigni regulatora...
Sprawdź czy działa regulator obrotów i czy sprężynka łącząca go z przepustnicą jest cała.
Sprężynką zaczepianą do druta regulatora , a drut jest na osi przepustnicy. Drugi koniec sprężynki umocowany jest na blaszce którą można przeginać, im mniej naciągnięta sprężynka tym mniejsze obroty. Ustawia się na 3000 obr/min.
Dźwigienka powinna być maksymalnie w stronę wału silnika, ma przymykać przepustnicę w gaźniku.
Gaźnik jakiej firmy jest założony Walbro czy Nikki? następna sprawa to sprężynką na cięgle od przepustnicy głównej- jest ona tam założona (kasuje ona luzy na cięgle przepustnicy),czy sworzeń przepustnicy głównej nie jest wybity w obudowie,czy ssanie jest otwarte, jesli chodzi o ogranicznik zdjąć go i spróbować doregulować.
Jest to w ogóle jakoś podłączone do przepustnicy? Daj zdjęcia.
Falowanie to 99 procent przypadków nieszczelność w dolocie za gaźnikiem lub w samym gaźniku. Przeważnie lewe powietrze dostaje się przez podstawkę pod gaźnik lub przez wyrobioną oś przepustnicy. Niewielka nieszczelność i już faluje.
To nie ssanie tylko przepustnica gazu, dlaczego ona tak skacze? Połączenie jej z dźwigną regulatora obrotów jest OK? Musisz coś z tym zrobić. Regulowałeś ten gaźnik? Ustawienia początkowe dla obu śrub regulacyjnych to 1-1/2 obrotu. Czyściłeś dokładnie? http://outdoorpowerinfo.com/repairs/brig...
Rozłączasz regulator obrotów i sterujesz przepustnicą w gaźniku
Na zdjęciu cięgno, kratki pomogą Ci dobrać wymiar. Sprężynki musisz kupić oryginalne, dorabianie we własnym zakresie, to problemy z obrotami. Kosztują kilkanaście złotych. http://www.greentools.pl/1677-sprezyna-r... http://www.greentools.pl/1676-sprezyna-r... http://obrazki.elektroda.pl/8935281300_1...
Jeżeli masz tam silnik b&s model z serii 17000? To tak to powinno wyglądać. I jeszcze jedna rzecz to ciegło od przepustnicy ssania powinno być wpięte raczej poniżej.
Kosiarka odpala, jednak ma nierówne obroty i po chwili gaśnie. Jest to silnik Briggs Stratton 675 ready start. Jak termostat otworzy przepustnicę automatycznie gaśnie. Co może być przyczyną? Dzień wcześniej kosiłem 3 godz bez przerwy i było okey.
Witam, kosiarka spalinowa Briggs&Stratton 625 nie odpala, za każdych razem chwyta, ale nie wejdzie na obroty, gaźnik czyszczony, iskra jest piękna i niestety nie zapali, świeca OK, i co jeszcze nie rozumiem jak sterowany jest gaz, bo u mnie nic nie steruje przepustnicą, jak to ugryźć, pozdrawiam.
Tam przypadkiem ssanie nie jest na jednej dźwigni z przepustnicą? Może tu coś jest źle?
Pytanie czy dźwignia ssania na pewno domyka przepustnice bo na to wygląda że tak nie jest.
Swoją drogą: co przyświecało konstruktorom tego ustrojstwa że zdecydowali się odejść od niezawodnego i trwałego sterowania przepustnica za pomocą suwaka, linki i dźwigni przy uchwycie na rzecz tych dziadowskich sprężynek które po godzinie pracy silnika ulegają odkształceniu i silnik zaczyna wariować... Próby założenia tam czegokolwiek innego powodują...
W sumie nie wiem jaki gaźnik, ale jedna przepustnica, dysza w śrubie mocującej zbiornik komory pływakowej, bez regulacji obrotów
Ruszać to się rusza bez żadnych oporów, jak się odpali to cięgno ciągnie starając się zamknąć przepustnicę, tylko nie wiem jak to ustawić
Dokładnie. Obie zaczepiasz za oczko w drucie łączącym chorągiewkę z przepustnicą gaźnika. Dłuższą sprężynkę podłączasz do ruchomej blaszki nastawiacza obrotów, a krótką za nieruchomy uchwyt. Co do regulacji zapłonu możesz regulować na kartkę. Ja tak robię i jest dobrze.
Miałem to samo przy kosiarce z silnikiem Bgriggs'a, mój problem tkwił w zaciętej (ustawionej na maksa) przepustnicy, Rozkręciłem gaźnik, poprawiłem przepustnicę i od razu wymieniłem sprężynki naciągające obroty przy gaźniku, koszt około 30zł a kosiarka dostała nowe życie.
Trochę mi to wygląda na być może problem z dźwignią przepustnicy ssania. Jak ona jest sterowana w tym silniku?. Jest jakiś automat na bimetalu, czy może ręcznie się uchyla?.
Potrzebuje osi przepustnicy gaźnika walbro do briggsa 12,5hp ,może ktoś mi coś podpowie.
Witam. Pierwszy Post :| Mam kosiarkę Briggs&Stratton 650 ready start odpala ale te obroty falują z góry na dół i spowrotem. Gdy ręcznie chce jej otworzyć przepustnicę to gaśnie. Przeczyściłem gaźnik i nic ... Świca dałem nową i tak samo się dzieje. Proszę o pomoc :cry:
Witaj! Odkręć górę gaźnika i zobacz jak zamyka się przepustnica. Przepustnica ma być zamknięta a dopływ powietrza regulujesz śrubką obroty. Są dwie śrubki.Jedna od powietrza/nią regulujesz przy zamkniętej przypustnicy na najwyższe obroty.Druga podnosi przepustnicy. /nią obniżamy obroty a tą od powietrza podnosimy obroty. Uwaga! 1 sprawdź czy lekko chodzi...
Szukałem, i takiej części do tego silnika nie znalazłem, w momencie zamontowania tej małej sprężynki naciąga ona sterowanie przepustnicy w gaźniku, ale nic nie ciągnie jej w 2 stronę więc jest po prostu otwarta na maksa i nie mam pojęcia gdzie miałaby być ta 2 dłuższą sprężynka
Witam wszystkich. Mam problem z traktorkiem z silnikiem Briggs & Stratton model 281707 0414-03. Traktorek wchodził na bardzo wysokie obroty, strzelał z wydechu. Po sprawdzeniu wszystkiego został wymieniony gaźnik, ponieważ nie reagował na regulację oraz oś przepustnicy miała bardzo duży luz. Gaźnik założony zamiennik i pojawił się problem ze zbyt dużą...
Pompka zasysa paliwo z gaźnika w wstrzykuje je do jego gardzieli, przed przepustnicą. Sprężynki dostaniesz bez problemu, na przykład tu: http://green-kos.bazarek.pl/opis/227852/...
Rozciągaj aż regulator będzie w stanie cofnąć przepustnicę. Pod warunkiem, że jest sprawny.
Wyglada na selenoid podłączony do dzwigni ssania na gaźniku. Znajdź tabliczkę znamionowa na traktorku i podaj wszystkie dane z niej. Bo to R 1400 nic mi nie mówi. Silnik to napewno briggs z płaską głowicą albo OHV z tego co widzę. Jeżeli silnik był wymieniany z innego traktorka a jest pełne sterowanie gazu oraz przepustnicy ssania to niekonieczne będzie...
Tak tylko tą blaszką ustawia się jedną sprężynę.w dodatku kosiarka kopci. Dodano po 37 Tak tylko tą blaszką ustawia się jedną sprężynę.w dodatku kosiarka kopci. Czarna sprężynka otwiera przepustnice na max,tak ma być?
Na początek porządne czyszczenie i regulacja gaźnika. Są dwie śruby regulacyjne (nie licząc tej od ustawienia przepustnicy) ta na samej górze i ta pod spodem gaźnika. Sposób regulacji już opisywałem, poszukaj. Świeca nie wygląda najgorzej.
co może być przyczyną braku mocy gdzie powinna znajdować się dysza (jest to ta większa, mniejsza jest w swoim gnieździe) Brak mocy powiadasz. A paliwo zalane świeże po zimie? Dysza powinna być w tej mosiężnej rurce. Ścięty klin w traktorku he he, no można sprawdzić, ale tam jest stalowy, a od pasków nie zetnie bo to nie jest bezpośrednie połączenie...
Tym się nie reguluje obrotów!!! To jest regulator odśrodkowy, dzięki niemu kosiarka reguluje stałe obroty pod obciążeniem. Ustaw go tak jak był, czyli przy max otwartej przepustnicy gazu, oś regulatora max zgodnie z ruchem wskazówek zegara. A obroty reguluje się naciągiem sprężynki, czyli przeginasz blaszkę na której jest zaczepiona.
Kupiłem kosiarkę z silnikiem Briggs & Stratton, INTEK V-TWIN 724cc 22.0 i mam problem z falującymi obrotami. Kosiarka ma przebieg 10mh podczas koszenia zaczęły falować obroty nieważne jakie obroty są ustawione manetką silnik faluje. Podczas falowania widać jak regulator obrotów zaciąga i zwalnia przepustnicę. Ktoś może coś podpowie.
Wkręć śrubę do lekkiego oporu, następnie wykręć o 1.5 obrotu. Rozgrzej silnik przez około 5 minut otwierając przepustnicę do połowy. Ustaw obroty na około 1700 obr/min, wkręcaj śrubę, do momentu aż silnik zacznie się dławić, następnie wykręcaj ją do chwili dławienia się silnika. Ustaw śrubę pomiędzy tymi skrajnymi połażeniami, jeżeli masz ogranicznik...
Skoro skrzydełko trze o tą pętlę Patrząc na zdjęcie tych połączeń to widzę że raczej nie ma możliwości aby to skrzydełko ocierało op tą pętlę na tym drucie, ono nie wychyla się ta bardzo, aby ocierało. Czemu niby miałby się rozstroić? A temu że ten "drut z tą pętlą" ustala położenie przepustnicy w gaźniku i podgięcie zmieni to ustawienie bo przy takim...
Jeśli stosujesz olej Briggs&Stratton to do sprawdzenia pozostaje jeszcze filtr powietrza trzeba go płukać w wodzie z mydłem i regulator obrotów pod obudową rozrusznika. Taka łopatka odpychana powietrzem z wentylatora. Pod obciążeniem bardziej otwiera przepustnicę. Regulator tych silników jest dość skomplikowany, trzena przejrzeć sprężynki czy są całe...
nie zetnie jeśli jest dobrze koło przykręcone, używałem tak jakiś czas Briggsa (serii 550) którego zamontowałem w traktorku-kosiarce (tylko do jazdy, bez kosiska), tylko strasznie ciężko było go odpalić i miał strasznie mały moment, ale co ciekawe w staaaarych Briggsach (2.5, 3km) z poziomym wałem, takich jeszcze z przerywaczem jest żeliwne koło zamachowe,...
Traktorem już jeździłem w tym roku i to kilka razy.. Sprzęt działał bez zarzutów... wjechałem normalnie do garażu i po tygodni nie całym taka sprawa wyszła.. Jak już odpalę silnik, to jest taki pęd powietrza, ze trzeba użyć może nie sporej siły żeby zamknąć przepustnice bo ale wyczuwalnie silniej musze popchać regulator do przodu żeby przepustnica się...
Sprężynki powinny być dwie, jedna na tym druciku łączącym przepustnicę z "regulatorem" (ona kasuje luz tego drucika), a druga właśnie do naciągu na tą blaszkę z 3 dziurkami, a tą blaszkę się właśnie wygina właśnie żeby ustawić żądane obroty.
Witam Mam problem z ustawieniem obrotów w moim traktorku kosiarce Snaper ELT17538RDF z silnikiem Briggs& Stratton Intek 4175. Podczas pracy maksymalne obroty na jakie wkręcał się silnik to było 2400 obrotów, przy koszeniu obroty potrafiły spadać do 1400 obrotów i było czuć że ma problem ze skoszeniem większej trawy. Przeglądając internet wyczytałem...
Znowu wracam do mojego remontowanego traktorka. Trochę mnie nie było, trochę brak czasu............., dość , że traktorek jeszcze nie jeżdzi. Teraz wyszedł problem z gażnikiem. Wszystkie cięgła podłączone zgodnie z wcześniejszymi wskazówkami. Wymieniłem jeszcze pływak w gażniku bo stary był dziurawy. Jak zapalę silnik to chwilę chodzi prawidłowo ale...
Witam,oglądnij uważanie filmik jak przeprowadzić regulację regulatora obrotów,co prawda jest on po angielsku ale można z tego wydedukować jak to zrobić, Popuść nakrętkę śruby zaciskającej dźwignię na osi regulatora, przesuń dźwignię tak aby przepustnica była w położeniu pełnego otwarcia (ramię regulatora maksymalnie w prawo) oś regulatora obróć do oporu...
Witam dołączam do tematu mam podobny problem co kolega z tym że u mnie zespół sterujący cięgien był w częściach i próbuję go teraz poskładać. Mój traktorek to MTD VENTZKI 8hp model 190707. Czy mógłbyś podesłać więcej zdjęć z połączenia cięgien i linek gaźnika z zespołem sterującym z twojego traktorka?Poza tym masz zły filtr paliwa powinien być taki...
Filtr powietrza, olej, świeca wymieniona. Gaźnik wyczyszczony - ale nic w nim nie było brudu tylko po założeniu trochę benzyny mi wyciekło koło przepustnicy ale potem już nic nie wyciekło. Więc co by jeszcze mogło być przyczyna tego lekkiego kopcenia z tłumika?
Przy tych obrotach na jakie jest ustawiony może skonczyć się przed czasem! Wibracje ma duże, Sprężyna od przepustnicy nie jest zamontowana tam gdzie powinna być. Tak z ciekawości zmierz i podaj jakie ma obroty! Jeśli chodzi o odpalanie na gorącym silniku sprawdź poprawność działania bi-metalu. Oraz mocowanie gaźnika do silnika, przewòd-kolektor ssący...
Witam! Posiadam traktorek kosiarkę Murray 10/30 z silnikem B&S 10hp. Problem polega na tym że silnik działa tylko na ssaniu. Odpala bez problemu ale gdy tylko zrzucę obroty na niskie to gaśnie. Jeżeli ręcznie przytrzymam przepustnicę od ssania zamkniętą to silnik cały czas pracuje, ale jak tylko puszczę to gaśnie. Gaźnik wyciągałem i czyściłem, ale...
Klin raczej odpada bo byłby problem z odpaleniem i pracą silnika. Silnik pracuje bardzo ładnie. Gaźnik trochę ma luzy na ośkach przepustnicy. Silnik strzela w tłumik po zgaszeniu. Jutro więc spróbuję wyczyścić i wyregulować gaźnik . Dziękuję za wskazówki. Opiszę efekty po regulacji
Witam. Niefortunnie ktoś położył mi kosiarkę na bok zamiast świecą do góry. Od tamtej pory mam problem z zimnym rozruchem. Musze kręcić 10 razy. Potem wszystko jest ok. Co poradzić? Cześć, mam ten sam problem w Klippo z Briggs'em 750EX. U mnie też olej poszedł do cylindra, dymiła bardzo mocno, ale po 20 minutach wszystko wróciło niby do normy i dokończyłem...
Mi chodzi o to, że zawór (przepustnica) się porusza. Na zdjęciach jest oznaczona nr 1. Nie może się sama poruszać z powodu brudów w gaźniku (chyba). Link do pobrania filmiku z pracą silnika: http://www.mediafire.com/watch/91wwh15wa...
Witam kolegów. Ponieważ mój stary silnik Briggs Stratton 450 serier 3,KM miał krzywy wał i naprawa była nieopłacalna kupiłem sobie nowy silnik taki sam. Różnica jest w regulatorze stary miał 3 sprężyny a nowy jedną sprężynę i ręczną regulację obrotów. Zamontowałem do kosiarki zalałem nowy olej świeżą benzynę i za 4, 5 razem odpaliłem. Zauważyłem że...
Nowy drugi sezon koszenia. Wymieniony filtr powietrza. Nowy olej. Pierwsze uruchomienie. Odpala poprawnie. Kosiarka pracuje OK ale obroty silnika falują. Tzn są max i lekko niższe i znów. Widać, jak jakaś blaszka na sprężynce wychyla siew lewo i prawo. Podczas postoju wyraźnie słychać falowanie. Podczas pracy nie słychać. Wydaje mi się, że w tłumiku...
z cięgnem już wiem o co chodzi po dodaniu obrotów cięgno od przepustnicy ciągnie cięgno od dolotu powietrza i wyrównuje obroty. natomiast elektryki dalej nie rozgryzłem będę zmuszony ściągnąć górną obudowę z szarpakiem i zajrzeć w okolice alternatora
Witam Wszystkich, mam problem ze swoją kosiarką. Silnik B&S 12h802-1966-b1. Bardzo trudno ją odpalić zimną. Kupiłem używaną i zeszły sezon jakoś się przemęczyłem. Świeca/olej/filtr nowe. W internecie doszukałem się sprzecznych informacji. Mój gaźnik ma jedą przepustnicę. Myślę, że gdy jest zimny i potrzebne jest ssanie to przepustnica powinna być zamknięta....
Witam Mam problem z ustawieniem obrotów w moim traktorku kosiarce Snaper ELT17538RDF z silnikiem Briggs& Stratton Intek 4175. Podczas pracy maksymalne obroty na jakie wkręcał się silnik to było 2400 obrotów, przy koszeniu obroty potrafiły spadać do 1400 obrotów i było czuć że ma problem ze skoszeniem większej trawy. Przeglądając internet wyczytałem...
Słowa uznania za zdemontowanie dźwigni z ośki reg obrotów. Niech Pan szuka na forum jak to teraz ustawić. niestety zdemontowałem to przed założeniem tego tematu ... samą ideę działania już pojąłem... czy jest jakiś sposób na stwierdzenie czy w silniku zostało to poprawnie złożone(domyślam się ze chodzi głównie odległość dźwigni od wirnika odsrodkowego)?...
Świeca nóweczka, dopiero co kupiona. Gaźnik przeczyściłem, przedmuchałem. Gdy próbuję odpalić, widzę, że zalewa świecę ( gdy ją odkręcam po takim zabiegu jest wilgotna), a ponadto część paliwa dostaje się do filtra powietrza - widziałem jak ściągnąłem filtr powietrza, że na dole w okolicy zasysania- jest wilgotno od paliwa. Patrzałem, czy to nie wina...
A ja wrócę do tematu, miałem dzisiaj przypadek nowej kosiarki, po 5 min pracy, zgaszeniu i próbie odpalenia nie odpala. Sprawdzony gaźnik, odpowietrzenie zbiornika, ready start, przepustnica ssania, regulator odśrodkowy, moduł, rurka ssąca (kolektor dolotowy pod względem szczelności przy połączeniu z gaźnikiem i cylindrem) i nic nie pomagało. Po rozgrzaniu...
briggs stratton przepustnica przepustnica gaźnik briggs briggs dławi
oporność głośnik scania listwa paliwowy praca wymiana licznik
bosch pue631bb2e rocky horror ws504
Pilot Thomson nie zmienia kanałów - diagnostyka i rozwiązania Wpływ zabrudzeń na napięcie prądnicy samowzbudnej