Świeca nóweczka, dopiero co kupiona. Gaźnik przeczyściłem, przedmuchałem. Gdy próbuję odpalić, widzę, że zalewa świecę ( gdy ją odkręcam po takim zabiegu jest wilgotna), a ponadto część paliwa dostaje się do filtra powietrza - widziałem jak ściągnąłem filtr powietrza, że na dole w okolicy zasysania- jest wilgotno od paliwa. Patrzałem, czy to nie wina...
Nie ma żadnej regulacji wkrętami, wymień sprężynki i rozciągnij (ewentualnie), aby dopasować obroty (RPM). Pozdrawiam. P.s. "Podciągnąć - naciągnąć" obecne.
Motor ma właściwe wysokie obroty? Nie wiem dokładnie ile ten powinien mieć, ale jest to niskoobrotowy motor i ok 3100 obr nie powinien przekraczać. Jeśli srpężynki są dobrze dobrane, to zerknąłbym na właściwe ustawienie regulatora obrotów.
Sprawdź czy masz sprężynki do regulatora odśrodkowego obrotów.
Regulator obrotów ustawia się. Na internecie znajdziesz info jak to zrobić.
Ten silnik ma jakieś tam chłodzenie. Jeśli są objawy przegrzania silnika, to trzeba sprawdzać to chłodzenie. Niesprawny regulator obrotów to niestabilne obroty.
Może ktoś ma serwisówkę gażnika do briksa 15,5km diamont OHV, chodzi o układ sprężyn regulatora obrotów.
Na zimnym silniku dźwignia redy startu jest w tyle, tym samym przepustnica ssania jest zamknięta, podczas odpalania zimnego silnika, powiew powietrza z wentylatora odpycha łopatę otwierając przepustnice ssania, a wraz z rosnącą temperaturą dźwignia redy startu czyli tak jak napisał Rycho T bimetal, podpiera łopatkę sterującą przepustnice ssania tak...
O tą mniejszą.
Witam. Czy udało się rozwiązać problem z falującymi obrotami? Mam dokładnie ten sam problem...
Ale ustawiać oś na otwartej czy zamkniętej przepustnicy
Prawdopodobnie coś z regulatorem obrotów.
Drut 1,7mm (ma się luźno w otworkach poruszać). Co nie zmierzyłem to z proporcji zrób. http://obrazki.elektroda.pl/9255218000_1...
http://www.greentools.pl/1676-sprezyna-r... http://www.greentools.pl/1677-sprezyna-r...
Musisz sprawdzić regulator obrotów i gaźnik. Czy silnik, podczas zwiększonego obciążenia, zaczyna kopcić z tłumika?
W tej sytuacji należało by sprawdzić ustawienie dzwigni regulatora obrotów silnika, bo z tego co zrozumiałem z opisu gaźnik był już przeglądany i wyczyszczony,jeżeli nie był to należy zacząć od gaźnika a dopiero potem regulator obrotów .
A połączenie cięgna z regulatorem odśrodkowym?
To prawdopodobnie był samo regulator obrotów. Bez tego nie będzie pracować poprawnie
To teraz mam dylemat czy rozbierać silnik czy przerabiać regulator...ech:/
Jak masz kosiarke z linka do gazu to oczywiste że tą linką dodajesz gazu jak jej nie masz to gaźnik jest z automatycznym dodawaniem gazu to on sobie sam dodaje gazu i do tego też te sprężynki są potrzebne. W jednej kosciarce mam możliwość przesunięcia jednej blaszki i trochę większe ma obroty. Na internecie masz filmiki z opisem działania tych gaźników...
Przecież to silnik Briggsa, sprężynki kupisz bez problemu. http://www.sklepy24.pl/szukaj/briggs+str... Co do ich podpięcia to, na forum są zdjęcia i opisy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Jakby ktoś miał podobny problem to wrzucam propozycję swojego rozwiązania: Kupiłem zamiennik oryginalnego regulatora briggs i po zamontowaniu do traktorka w wersji tylko z diodą (diodę zostawiłem) mam 14,15 V na średnich i wysokich obrotach oraz prąd ładowania ok. 1,3 A. Poniżej obrazek jak to u siebie podłączyłem: https://obrazki.elektroda.pl/6402116000_...
Ale raczej regulacja gaźnika A jak się w silnikach B&S reguluje gaźnik? Gaźnik ma regulacje. Chociaż tę z tworzywa już nie bardzo. Ale obroty jak najbardziej. Nie ma żadnej regulacji. Sprężynki cięgła regulatora trzeba wymienić - pewnie są dwie, cienka i grubsza. Któraś musi być nadmiernie rozciągnięta.
Dzień Dobry, mam trak do przecierania drewna napędzany silnikiem spalinowym Briggs 23 KM. Do tej pory regulowałem obroty silnika za pomocą dźwigni (rączki) pociągając za linkę. Teraz w traku będę montował posuw wzdłużny głowicy i chcę zmieniać obroty silnika zdalnie. Jak rozwiązać ten problem, czy istnieje jakiś elektryczny regulator obrotów?
Dźwignia 1 do ssania. Powinna być luźna, dopiero po maksymalnym dodaniu gazu uruchamia ja zaczep na drugiej części mechanizmu. Jak pracuje silnik, bez podpiętej sprężyny 4? Przepustnica ssania otwiera się po jego wyłączeniu? Piszesz że silnik cały czas pracuje na maksymalnych obrotach, co dzieje się gdy ręka cofniesz dźwignie regulatora (tą do której...
Dzięki wielkie za zdjęcia u mnie jest tak jak ze zdjęcia 1 i 2 i jak tak podpiąłem to mam gaz na maxa nie mam pojecia co jest nie tak czy ten regulator powinien obniżyć obroty czy jak
https://obrazki.elektroda.pl/4841868300_...
Filtry czyste? woda w paliwie? Może świeca do wymiany albo przewód WN Regulacja obrotów jak nie pomoże to możne coś blokuje regulator odśrodkowy.
Myślę, że jednak jest membrana w gaźniku, regulator obrotów to całkiem inna sprawa. Jeżeli to taki "Partner" to jest na sto procent. http://obrazki.elektroda.net/76_12874353...
ale strasznie silnik faluje na obrotach Coś z regulatorem wolnych obrotów, a dokładniej ze sprężynkami
Ta sprężyna ze zdjęcia na pewno nie jest oryginalna. Wpisz w jakąś przeglądarkę: "sprężyna regulatora obrotów Briggs Classic" i zobaczysz, jak taka sprężyna wygląda. Można też zapewne kupić ją tam, gdzie kupiłeś membranę, podając sczytany wcześniej Model Type Code silnika. W tych układach regulacji obrotów jakość sprężyny jest kluczową sprawą. Jeżeli...
Dziękuję bardzo za pomoc. Temat rozwiązany. Podgięty drut od regulatora obrotów i sprężyna założona na ten drut po prostu się na nim przycinała.
jeszcze jedno znajomy ma gutbrod 2016h strasznie falują wolne obroty jest to dwucylindrówka nie można wyregulować,może coś doradzisz?? co może być przyczyną. Tam jest Briggs dwucylindrowy boxer? Gaźnik, świece, regulator obrotów, do sprawdzenia.
Ja założyłem 1 w lewo 2 ze strzałką w prawo. Nawiązuje do wcześniejszego pytania, jak poprawnie wyregulować ten regulator obrotów?
Na zdjęciu cięgno, kratki pomogą Ci dobrać wymiar. Sprężynki musisz kupić oryginalne, dorabianie we własnym zakresie, to problemy z obrotami. Kosztują kilkanaście złotych. http://www.greentools.pl/1677-sprezyna-r... http://www.greentools.pl/1676-sprezyna-r... http://obrazki.elektroda.pl/8935281300_1...
Po demontażu i dokładnym przedmuchaniu gaźnika opisywany defekt zanikł. Po wyregulowaniu sprężyn regulatora obroty są w miarę stabilne.
Problem z kosiarką z silnikiem Briggs&Straton. Po odpaleniu chodzi chwilę i gaśnie. Kiedy ciągnę za linkę od gazu nie otwiera się przepustnica. Zrobiłem zdjęcie i pytanie. Czy regulator obrotów nie powiniem być połączony jakaś częścią z końcówką tej dźwigni. Na zdjęciu zaznaczone czerwonymi okręgami. https://obrazki.elektroda.pl/6130395400_...
Jaki to model silnika, jaki ma gaźnik? Na pewno gaźnik do czyszczenia. Regulator obrotów też trzeba sprawdzić.
Sprawdź czy działa regulator obrotów i czy sprężynka łącząca go z przepustnicą jest cała.
Jeżeli się nie mylę to, w tej kosiarce nie ma możliwości ręcznej regulacji obrotów. Silnik posiada regulator, który dodaje obrotów w zależności od obciążenia. Tam jest chyba, silnik Briggs & Stratton? Jeżeli tak to, może być możliwość regulacji, w niewielkim zakresie, dźwignią przy gaźniku. Podaj model silnika.
Nieściągałem bo primo nie mam ściagacza, secondo napięcie jest stabilne nawet po 30 min obciązenia . Zastosowałem 3,9 om szeregowo ograniczając ładowanie do 3A. Podejrzewam że te regulatory sa lipne. A kupiłem następny i już na wstępie wydłubałem gume i był dokłądnie taki sam jak poprzednio. Nie znalazłem sprzedawcy sprzedający regulatory takie jak...
kolega Arturo 2773 dobrze wypatrzył na zdjęciu sprężynki powinny być tak: https://obrazki.elektroda.pl/9188493000_... tak, regulator tak działa, że sam dodaje gazu jak spadają obroty
Rozłączasz regulator obrotów i sterujesz przepustnicą w gaźniku
Zależność jest taka: ustawiasz ręcznie jakieś obroty, przy nagłym wzroście obciążenia regulator automatycznie dodaje gazu i wraca do ustalonych obrotów. Bez regulatora, wzrost obciążenia spowoduje zgaśniecie silnika, gdy odpowiednio szybko nie zareagujesz i nie zwiększysz obrotów ręcznie.
W agregacie prądotwórczym nie będzie linki gazu, obroty będą regulowane tylko przez regulator silnika. W takich urządzeniach bardzo ważna jest stabilizacja obrotów, na określonym poziomie..
Sprawdź dokładnie tę wkręcana dyszę. Sprawdź te sprężynkę od regulatora obrotów (nie od ssania) Spróbuj tez na inne świecy.
Sprężynki regulatora są dobre? Daj jakieś zdjęcia tego całego ustrojstwa.
Przecież tam jest mechaniczny regulator obrotów silnika więc żadnego wpływu mikrofali na niego nie widzę.. Może natomiast mieć wpływ na moduł zapłonowy.
Wychodzi na to, że to jest aż tak wygięte... Tak powinno wyglądać https://allegro.pl/oferta/briggs-stratto... Tak jak gps79 wstawił. I się dziwić, że ja głupi nie mogłem znaleźć :)
A wiesz jak powinien zachowywać się taki silnik? To co jest na zdjęciu i to o czym piszesz, to regulator obrotów silnika. Silnik kosiarki ma utrzymywać konkretne obroty. Za to odpowiada regulator i jak widzisz działa, bo "dodaje" i "odejmuje" gazu. A to dlaczego, to już musisz poszukać. Może być np zabrudzony gaźnik...
Tym się nie reguluje obrotów!!! To jest regulator odśrodkowy, dzięki niemu kosiarka reguluje stałe obroty pod obciążeniem. Ustaw go tak jak był, czyli przy max otwartej przepustnicy gazu, oś regulatora max zgodnie z ruchem wskazówek zegara. A obroty reguluje się naciągiem sprężynki, czyli przeginasz blaszkę na której jest zaczepiona.
Kupiłem kosiarkę z silnikiem Briggs & Stratton, INTEK V-TWIN 724cc 22.0 i mam problem z falującymi obrotami. Kosiarka ma przebieg 10mh podczas koszenia zaczęły falować obroty nieważne jakie obroty są ustawione manetką silnik faluje. Podczas falowania widać jak regulator obrotów zaciąga i zwalnia przepustnicę. Ktoś może coś podpowie.
Napięcia, bez regulatora, są prawidłowe, jest ono zależne od obrotów. Najlepiej założyć oryginalny regulator. Możesz próbować z jakimiś innymi, na przykład ze skutera.
A wiec okazał się najczarniejszy scenariusz.. Regulator obrotów rozleciał się i uszkodził przy okazji wałek rozrządu.
Musisz koło dokręcić do oporu, widocznie są już jakieś defekty na wale i stożku koła, spiłowałeś je? Koło można dokręcić przytrzymując za śrubę od kół pasowych i kręcąc tę od koła zamachowego. Gaźnik reguluje się na 3000 - 3200 obr max i 1900- 2200 obr jałowych. Regulacja powinna znajdować się przy regulatorze za gaźnikiem, śrubami na regulatorze można...
Śruba regulacyjna (iglica) musi być oryginalna, silnik wciąż dostaje za dużo paliwa. Domowym sposobem, iglicy nie dorobisz. Może, rozkalibrowane są dysze paliwowe. Iglica nie złamała się sama. Regulator obrotów, steruje tylko przepustnicą.
https://obrazki.elektroda.pl/6562954400_... Dzięki. Zgadza się, to jest to. Teraz widzę, że do tego trzeba również dokupić cięgno regulatora obrotów, żeby było wszystko nowe, niepowyginane. A jeszcze takie pytanie: jak tę dźwignię regulatora obrotów założyć, co porozkręcać? Dodano po 3 Dzięki. Zgadza się, to jest to. Teraz widzę, że...
Na początek: Wyczyścić filtr powietrza Rozebrać i oczyścić gaźnik Można też kupić zestaw naprawczy do gaźnika Sprawdzić membrane pomiędzy gaźnikiem a zbiornikiem, może być już dziurawa rozciągnieta itd. Po złożeniu spróbować wyregulować gaźnik (jest śruba do regulacji) Sprawdzić czy regulator obrotów jest kompletny (sprężynki)
Co nie zmienia faktu, że sam blok silnika, wraz z regulatorem, jest identyczny a przecież o to chodzi.
Objaw jest taki jakby brakowało paliwa na wyższych obrotach. Gdzie jest ten regulator i jak powinien być podłączony ?
Witam, wygląda na to że masz tam problem z ustawieniem dźwigni względem osi regulatora obrotów. Mam nadzieję że film poniżej Ci pomoże w rozwiązaniu tego problemu. Pozdrawiam. https://www.youtube.com/watch?v=UfsGt1oB...
Do regulatora obrotów powinny być odpowiednie sprężynki http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
Czy jest to nowa kosiarka, bo informujesz o gwarancji, czy po naprawie i na gwarancji. Ciekawe, że fachowcy nie zdołali usunąć tej usterki. Nie poddaj się. Jeśli masz pewne obycie z takim sprzętem, to spróbuj dokonać oględzin działania silnika, oczywiście po zdemontowaniu "opierzenia" silnika. Zwróć uwagę na mechanizm, który powoduje dodawanie i odejmowanie...
Kosiarka ma 4 lata i jak dotąd nie sprawiała kłopotów, aż do teraz. Po podaniu paliwa primerem zapala na 2-3 sekundy i gasnie. Nie chce zapalić, aż do podania primerem kolejnej dawki na start. Nie ma znaczenia czy filtr jest czy nie ma. Gaźnik wymyty i dysze sprawdzone drożne. Sprawia wrażenie jakby nie miał paliwa z gaźnika, a to dochodzi. Jakieś pomysły?...
Witam. Mam kosiarkę Al-ko z silnikiem Brigsa 650. Objaw jest taki, że silnik odpala, ale nie wchodzi na obroty. Regulacja obrotów też nic nie daje. Po ściągnięciu osłony startera zauważyłem, że samo regulator dosłownie skacze jakby się otwierał i zamykał. Ma ktoś jakieś pomysły?
Kosiarka traktorek z silnikiem Briggs 17,5 KM odpala normalnie, ale po zwiększeniu delikatnie gazu na zimnym silniku gaśnie. Jak rozgrzeje się, to można czasami zwiększyć gaz do roboczych obrotów. Ale czasem też, jak chodzi na wysokich obrotach, też potrafi zgasnąć. Gaźnik wymieniany, cewka wymieniana, świeca wymieniana, zawory regulowane, regulator...
Witaj kolego, regulator obrotów szwankuje. Nie znam akurat tego silnika, ale pewnie jak było za dużo oleju, to się w nim utopił.
Musiałbym ten stukot słyszeć na "własne uszy". Wydaje mi się, że może to być luz korbowodu na wale, który byłby bardziej niebezpieczny niż luz na sworzniu tłoka. Spotkałem się z przypadkiem, że popuściły śruby w korbowodzie na wale i był taki stukot oraz z przypadkiem, że z takiej przyczyny korbowód uległ uszkodzeniu i "wyszedł" bokiem silnika. Zbliżone...
Nie wiadomo w jakim stanie jest cylinder a dokładnie te rysy. Mogą one być powodem dymienia, jak i przewracanie kosiarki na bok przy czyszczeniu lub wymianie oleju. Przydałoby się jakieś zdjęcie. Ten plastik to element regulatora obrotów oraz smarowania rozbryzgowego silnika. Ma być założony tak jak na zdjęciu.
Bardzo prawdopodobne, że to sprężynki regulatora. Możliwe też jakieś chwilowe przebicie na kablu świecy lub fajce.
Rozciągnięta sprężyna odśrodkowego regulatora obrotów. Przy gaźniku jest regulacja naciągu tej sprężyny. Może być również przytkana dysza podcisnienia w gazniku.
Witam, mam problem z kosiarką, silnik to Briggs & Stratton Quattro 40. Dzisiaj założyłem brakującą sprężynkę na regulatorze obrotów i wymieniłem membrane. Po tych czynnościach odpaliłem kosiarke i chodziła bardzo dobrze, ale po skończeniu się paliwa w baku i dolaniu świeżego praca silnka stała się nienregularna. Zauważyłem że, dziubek który zaznaczyłem...
Koło na wale po takim uszkodzeniu, trzeba porządnie dokręcić. Czasem trzeba nowego koła, bo stożek po przelocie klina nie trzyma wymiarów, lub koło po prostu pęknie. Dzięki, właśnie po dokładnym obejrzeniu okazało się, że koło na klinie pękło, więc kupiłem drugie używane. Używane nie miało równego stożka, po założeniu i dokręceniu ,gdy odpaliłem ścięło...
miałem taki podobny efekt przy silniku hondy problem był w gazniku. Czy jak przytrzymasz dźwignię odśrodkowego regulatora obrotów to obroty się utrzymuja? na moje oko jakby nie było sprężyny na dźwigni regulatora o regulator za ostro reaguje.. albo jak przejdzie na maksa to coś dotyka przewodu gaszącego . zobacz sprężynki i przewód gaszący na początek
Jeśli stosujesz olej Briggs&Stratton to do sprawdzenia pozostaje jeszcze filtr powietrza trzeba go płukać w wodzie z mydłem i regulator obrotów pod obudową rozrusznika. Taka łopatka odpychana powietrzem z wentylatora. Pod obciążeniem bardziej otwiera przepustnicę. Regulator tych silników jest dość skomplikowany, trzena przejrzeć sprężynki czy są całe...
Witam Mam problem z ustawieniem obrotów w moim traktorku kosiarce Snaper ELT17538RDF z silnikiem Briggs& Stratton Intek 4175. Podczas pracy maksymalne obroty na jakie wkręcał się silnik to było 2400 obrotów, przy koszeniu obroty potrafiły spadać do 1400 obrotów i było czuć że ma problem ze skoszeniem większej trawy. Przeglądając internet wyczytałem...
Sprężynką zaczepianą do druta regulatora , a drut jest na osi przepustnicy. Drugi koniec sprężynki umocowany jest na blaszce którą można przeginać, im mniej naciągnięta sprężynka tym mniejsze obroty. Ustawia się na 3000 obr/min.
Sprawdź sobie ustawienie dźwigni regulatora obrotów.l posłuchaj co mówi na końcu odnośnie falujących obrotów co jest spowodowane zabrudzonym gaźnikiem. https://www.youtube.com/watch?v=UfsGt1oB... https://www.youtube.com/watch?v=a1CD3OIm...
Mam taki mały problem. Niedawno kupiłem sprężyny regulacji obrotów w kosiarce spalinowej B&S a teraz mam problem z ich założeniem a dokładnie nie wiem w którym miejscu je założyć. Niech ktoś mi prześle zdjęcie z dokładnym umiejscowieniem tych sprężyn w gaźniku... http://obrazki.elektroda.net/10_12721274...
https://obrazki.elektroda.pl/4106150200_... Witam posiadam silnik BRIGGS Intek 7220 656cc V-twin Problem powstał gdy podczas koszenia silnik zacząć się wkręcać na bardzo wysokie obroty i jest łatwo dławiony przez trawę regulacja gazem miedzy niskimi a wysokimi obrotami jest minimalna.
http://obrazki.elektroda.pl/2427863900_1... Zdaje się że tu ma być sprężyna. Jak wykonywałem tą regulację tego drutu na maksymalnie otwartej przepustnicy to kosiarka dostawała kosmicznych obrotów. Silnik mało z ram nie wyskoczył. Bo źle to zrobiłeś, a na max zamkniętej przepustnicy, hmm... to jakieś nowe sposoby napraw, ma być jak pisałem,...
To jest regulator odśrodkowy obrotów. Nie trzeba tego w jakiś sposób ustawiać, zostaw tak jak jest na zdjęciu, gdy założysz misę olejową to się samo ustawi.
Rozciągaj aż regulator będzie w stanie cofnąć przepustnicę. Pod warunkiem, że jest sprawny.
Witam i dziękuję za odpowiedź. Faktycznie w mojej kosiarce mam właśnie taki system dźwigni regulatora. Zacznę więc od ustawienia obrotów biegu jałowego. Czy może słyszałeś o elektronicznych układach wtryskowych do takich silników??? Pewnie zbytnio wymyślam ale mam problem z zapanowaniem na obrotami silnika. Najpierw chodził OK a teraz na niskich obrotach...
jacek63 parametry jakie zmierzyłem nap. na biegu jałowym około 14,5V nap. ponad połowa obrotów 20V rezystancja alternatora 0,4 ohm napięcie za regulatorem chyba brak bo wskazuje w mV jeżeli dobrze pomierzyłem tą rezystancje , tylko takie pomiary bo nie mam żarówek
Takie podstawy to: Klin na magnecie sprężynki od regulatora Membrana pod gaźnikiem Zassyfione sitko gaźnika Króciec gaźnika nieszczelny (pęknięcie,przykręcenie do głowicy)
Witam, ma taki problem. Kosiarka z silnikiem briggs 650 z automatycznym ssaniem dość nowa. Silnik na obrotach faluje po mimo wyczyszczenia gaźnika. Oczywiście oring podstawy gaźnika wymieniony, krociec dobry, dokręciłem go, ale był raczej dobrze dokręcony. Uszczelka pod kroćcem raczej dobra, choć nie sprawdzałem. Dźwignia tam gdzie jest sprężyna regulacji...
Podłączylem ten kabel na akumulator ładowanie wygląda tak że odpalam traktorek sprawdzam ładowanie pokazuje 12.6v i powoli ciągle rośnie do góry do 14v chciaż tarzeba poczekać kilka minut aby dobił to tego napięcia, silnik oczywsiście na wysokich obrotach. Potrafiłby ktoś wyjaśnić dlaczego tak się dzieje?.
Witam kolegów fachowców. Mam kosiareczke -mam dostać i mam parę pytań W tym typie kosiarki pompka jest z boku obudowy filtra powietrza i jakoś dziwnie chodzi-czy ona tylko wytwarza podciśnienie w gaźniku, bo żaden przewód paliwowy nie dochodzi? Drugie pytanie dotyczy sprężynki przy regulatorze obrotów (przepustnica) -została zgubiona a w sklepie nie...
Witam Mam problem z ustawieniem obrotów w moim traktorku kosiarce Snaper ELT17538RDF z silnikiem Briggs& Stratton Intek 4175. Podczas pracy maksymalne obroty na jakie wkręcał się silnik to było 2400 obrotów, przy koszeniu obroty potrafiły spadać do 1400 obrotów i było czuć że ma problem ze skoszeniem większej trawy. Przeglądając internet wyczytałem...
Rozumiem, że silnik nadal jest zamocowany w agregacie. Normalnym jest, iż producent agregatu tak go "ustawia", aby po uruchomieniu osiągał ok. 3000 obr. na min., które to obroty są niezbędne do wzbudzenia się prądnicy. Silnik ten ma dźwignię, która w pewnym zakresie może spowodować obniżenie lub zwiększenie obrotów silnika. Jeśli silnik faktycznie pracuje...
Witam. Problem mam taki, że traktorek nie ładuje akumulatora. Wymieniłem alternator (gdyż był upalony) i regulator napięcia. Miernik przed i po wymianie pokazuje napięcie 10-11V na akumulatorze. Jednak jeśli odepnę od miernika czerwony wtyk i w tym miejscu sprawdzę napięcie to w zależności od obrotów - wynosi od 12V na wolnych obrotach do 30V na dużych....
nie zetnie jeśli jest dobrze koło przykręcone, używałem tak jakiś czas Briggsa (serii 550) którego zamontowałem w traktorku-kosiarce (tylko do jazdy, bez kosiska), tylko strasznie ciężko było go odpalić i miał strasznie mały moment, ale co ciekawe w staaaarych Briggsach (2.5, 3km) z poziomym wałem, takich jeszcze z przerywaczem jest żeliwne koło zamachowe,...
Witam kolegów. Ponieważ mój stary silnik Briggs Stratton 450 serier 3,KM miał krzywy wał i naprawa była nieopłacalna kupiłem sobie nowy silnik taki sam. Różnica jest w regulatorze stary miał 3 sprężyny a nowy jedną sprężynę i ręczną regulację obrotów. Zamontowałem do kosiarki zalałem nowy olej świeżą benzynę i za 4, 5 razem odpaliłem. Zauważyłem że...
Problem rozwiązany, zamontowałem regulator używany w silnikach briggs&stratton w traktorkach i agregatach. Na wolnych obrotach nie ładuje ale wystarczy dodać lekko gazu i pojawia się 13V przy średnich 13,6V. Orientujesz się może czy w silnikach Johson jest taka sama cewka do ładowania czy coś bardziej zaawansowanego? Czy na zwykłej cewce da się uzyskać...
Tak się zastanawiałem do czego to służy i czy powinienem pod to podłączyć wszystkie kable bo nie pamiętam jak było. To może wystarczy wypiąć z tego przerywacza kabelek i wtedy będzie wiadomo czy to od tego? Chociaż wydaje mi się że i tak jest coś nie tak z regulatorem bo silnik pracuje nierówno i na max otwartej przepustnicy powinien mieć wyższe obroty.
Kolego to normalne, że przewód z alternatora (ale przed regulatorem) wykazuje oporność do "masy" pojazdu, bo jest to cewka masowa, czyli jednym końcem podłączona do statora alternatora. Może spróbuj jeszcze sprawdzić "moc" napięcia, ale z uwagi na wielkość tj. ok. 30 V, włącz w obwód żarówkę np. 25 W/230 V, bo samochodowe ulegną "spaleniu". Jeśli będzie...
Silnik ma smarowanie rozbryzgowe i ta plastikowa turbinka właśnie do tego służy. Ta dźwignia, to regulator odśrodkowy obrotów. Jego zadaniem jest stabilizacja obrotów silnika przy nagłym wzroście obciążenia. Działa w ten sposób że te metalowe ciężarki są rozchylane siłą odśrodkową, w miarę wzrostu obrotów coraz bardziej, wypychając środkowy element,...
Ten silnik to jakiś składak, nie wiem czy będziesz miał z niego pożytek. Włożysz tylko kasę niepotrzebnie. To nie falownik tylko regulator odśrodkowy obrotów. Jeżeli jest w pozycji, jak to określiłeś, zamkniętej to dźwignia na zewnątrz musi być tak ustawiona aby przepustnica gaźnika była całkowicie otwarta.
Dzień dobry wszystkim zainteresowanym Mam pytanie czy w kosiarce Parter 553 CM z silnikiem Briggs & Stratton Quantum 5.5KM jest możliwość podwyższenia nieco obrotów? Wiem że regulator utrzymuje zadaną wartość ale zmiana tej wartości na regulatorze jest możliwa? Wiem, że cięgno sztywne odpowiada za zmianę parametrów pracy gaźnika (w zależności od obciążenia)...
briggs stratton regulator obrotów regulator obrotów silnika briggs obrotów briggs
uruchomić komputer pilot tyrystory zamienniki silnik my1020
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Jak ustawić zegar w kuchence Beko CSM52323DW? Jak włączyć odnajdywanie sieci w Windows, macOS, Android i iOS