Nie za miękki, tylko zerwany, a w konsekwencji przestawiony zapłon.
Sprawdź czy zawór wydechowy uchyla się na moment gdy tłok zbliża się do górnego punktu w suwie sprężania.
Silniki te, maja niskie sprężanie, 5.5 - 6.0 atm. Poniżej 4.5 są problemy z zapłonem. Pomiar, jest zależny od ilości nagaru w komorze spalania, a jest on tam zawsze. Dodatkowo odprężnik (jeżeli jest) też utrudnia prawidłowy pomiar.
Tylko dociska ten plastik.
To ustaw np. 0.3 mm i sprawdź ciśnienie sprężania . :|
(at)ElektrodaBot Jakie powinno być ćiśnienie sprężania w Briggs&Stratton Intek 60?
Oto numery z pokrywy silnika: 100707 0770-01 7204251 Najpierw porozbieram silnik i wtedy bede szukał czesci bo nigdy nie wiadomo czy nie był to składak. Dzięki za to ciśnienie.
Witam. Wyjaśni mi ktoś bo nie znam się na tym za bardzo? Chodzi o podawanie iskry w silniku Briggs. Wiem że pomiędzy suwem sprężania a suwem pracy następuje podanie iskry. Ale podczas całego cyklu pracy( ssanie, sprężanie,praca,wydech) cewka zapłonowa z dwoma magnesami na kole zamachowym spotyka się 2 razy drugi raz pomiędzy wydechem a ssaniem i czy...
Jeśli nie chcesz zbytnio dokładać do tego silnika dolej doktora do oleju,zatrzyma chlapanie oleju przez odmę i poprawi sprężanie
Zjawisko raczej świadczy o niesprawności zaworu wydechowego lub niepełnym spalaniu paliwa w cylindrze. Warto by sprawdzić ciśnienie sprężania.
Dla silnika serii 286700 Briggs przewiduje luzy: ssanie: 0,10 - 0,15 mm (inne silniki serii 280000 mają ten luz 0,13 - 0,18), wydech: 0.23 - 0,28 mm. Luzy mierzone na zimnym silniku, tłok 1/4" (6 mm) za górnym martwym położeniem po suwie sprężania.
tak, mam wrażenie jakby robiło się jakieś dziwne ciśnienie w skrzyni korbowej. Albo kompresja siadła i gdy przy suwie sprężania zawory są zamknięte to część sprężonego powietrza dostaje się do skrzyni i ulatuje wlewem oleju. Stąd to chlapanie. Ale dziwne jest żeby silnik stracił kompresję z dnia na dzień....
Pomiar, zwykłym manometrem, przez obracanie walem, niewiele Ci da. Silniki posiadają stały lub odśrodkowy odprężnik na walku rozrządu i przy małych prędkościach obrotowych niewiele zmierzysz. To, są silniki z niskim sprężaniem, powiedzmy że 6-7 atm, to dobry wynik, zależy ile nagaru jest w komorze spalania..
pod jakimi kątami osadziłeś zamki pierścieni? sprawdź może ciśnienie najpierw zanim kolejny raz ściągniesz głowicę... i jeszcze jedno- nie planowałeś czasem główki? przy takiej pojemności nadgorliwe draśnięcie może drastycznie zmienić wartość stopnia sprężania
Jak wyglądają elektrody na świecy ? Spróbuj podmienić na inną .Czy poziom paliwa jest ustawiony prawidłowo ? Może ją zalewa . Nie zaszkodzi zmierzyć ciśnienie sprężania . :|
W tym silniku niema możliwości regulacji zaworów, jedynie szlifowanie trzonka zaworu (zwiększenie luzu) lub frezowanie gniazda (zmniejszenie). Do pomiarów, tłok w GMP pomiędzy suwem sprężania i pracy. Górny zawór to ssanie, dolny wydech, patrząc na silnik w normalnym położeniu.
(at)RedWork_898 Briggs & Stratton to silnik a bardzo niskim stopniu sprężania wynikłego z konstrukcji dolnozaworowej , praktycznie bez wrażliwosci na LO paliwa. Przy wyższej LO niezauważalnie spadnie moc silnika, bez żadnych innych konsekwencji.
Witam ponownie - Briggs & Stratton - instrukcja ustawiania luzów zaworowych: - odkręcamy pokrywę zaworów, - odkręcamy świecę zapłonową, - ustawiamy tłok w fazie maksymalnego sprężania, tak ażeby "ciut" przekroczył najwyższe położenie (najlepiej wyczuć to ołówkiem - gdy tłok przekroczy najwyższe położenie i zacznie się cofać), - regulujemy luz zaworowy...
Witam Posiadam kosiarkę spalinową od 5ciu lat, ostatni sezon zmusił mnie do remontu z powody bardzo częstego dolewania oleju. Jest to model 12H 602 545 81 060126FB, 4,2 KW, 53 cm. Silnik BROGGS. Po wymianie pierścieni tłokowych i uszczelniaczy, uszczelek, mam problem z odpaleniem. Rozrząd ustawiłem zgodnie z znakami, zawory domykają się, jest sprężanie...
Do pracy silnika potrzebne są iskra, mieszanka i kompresja. Czy jest iskra możesz sprawdzić wykręcając świecę i uruchamiając rozrusznik ze świecą przyłożoną do bloku silnika. Iskra musi być "żywa". Ważny jest też timing. Do sprawdzenia odpowiednimi przyrządami. Jeśli brakuje paliwa, to testem jest psiknięcie plakiem w gaźnik i próba uruchomienia silnika....
A co ma sprężanie do cewki? Jak ten zapłon ustawiłeś? W tych silnikach ssanie było sterowane membraną gaźnika.
Człowieku! tak się nierobi i nie słuchaj kogoś jeśliby Ci tak radził naprawdę!,jeśli to robisz dla siebie i ma Ci to służyć przez wielelat,to zapamiętaj sobie bo widzę,że nie czaisz na jakiej zasadzie odbywa się sprężanie w silniku,bardzo ważnym jest luz pomiędzy średnicą tłoka a średnicą wewnętrzną cylindra.Niie pamiętam jaką śr. ma ten tłok alenp....
Kiedy zawory powinny być otwarte (który i w jakim momencie)? Przed zapłonem (sprężanie) i w czasie pracy oba zawory zamknięte. Następnie otwarty wydech (tłok idzie do góry). Otwarte ssanie - tłok w dół, jak w każdym czterosuwie. Iskra jest?
Dokładnie jak kolega , popromienny , pisze też uwarzam że główną przyczyną w pierwszej kolejności jest zapłon , / musi tam być jakaś regulacja / stopień sprężania łatwo sprawdzić , a tak przy okazji kiedyś wymieniałem pasek rozrządu w hondzie ustawione idealnie na znaki po odpaleniu dostała takiego kopa jakby była po niezłym tuningu i dobrze że test...
Do pomiaru kompresji/sprężania w cylindrze służy manometr. Jeśli go nie masz to podjedź i pożycz od jakiegoś mechanika. Pomiar wykonuje się na otwartej przepustnicy .
Ale wtedy byłby stuk i problem w GMP lub kilka stopni przed i w każdym suwie. U mnie jest efekt za dużej kompresji. Na szybko licząc mamy 500 cm3 czyli praktycznie to samo co w 2 litrówce (tu jest tylko 4x500) niby stopień sprężania mniejszy ale rozrusznik to maleństwo. Bez odprężnika nie przeżyci.
Witam. Jeżeli gaźnik jest zespolony ze zbiornikiem paliwa to perawdopodobnie z tego co piszesz będziesz miał zapchaną siateczkę na rurce która zanurza się w paliwie, przedmuchanie sprężonym powietrzem całego gaźnika powinno załatwić sprawę. pozdrawiam
Jak realizowane jest ssanie? Czy sprawdzałeś długość możliwej do osiągnięcia iskry? Piszesz że jest "słaba". To bardzo nieprecyzyjne określenie. Jeżeli silnik po różnych zabiegach odpali i pracuje prawidłowo ( czy aby na pewno???), to: 1. Źle działa ssanie. 2. Układ zapłonowy szwankuje i przy małych prędkościach wału nie daje wystarczającej iskry. 3....
Tłok w GMP, ale pomiędzy cyklem sprężania i pracy, wtedy ustawiamy luzy. Spróbuj zmniejszyć luz do 0.10mm.
A pod obciążeniem dymi ? Możliwe że do wymiany pierścienie tłokowe i regulacja gaźnika. Powinno to przywrócić sprawność silnika. Warto też sprawdzić przerwę między elektrodami. Ciemny, suchy nalot na świecy (izolator, elektrody) jest najczęściej spowodowany źle dobraną, zbyt „zimną” świecą zapłonową, nagar olejowy, tłusty osad świadczy o...
Nie najlepiej, chociaż to są silniki o niskim stopniu sprężania. Chyba trzeba odkręcić głowicę i spojrzeć na zawory, może jest dużo nagaru.
To co piszesz, jest raczej normalne. Zawór ssący zawsze otwiera się przed GMP podczas suwu wydechy, a wydechowy przed osiągnięciem DMP podczas suwu pracy. Jest to raptem kilka stopni. Luz zaworowy jest w celu kompensacji rozszerzalności temperaturowej, występuje na zimnym silniku . Czyli rozgrzany silnik w zasadzie nie ma luzu zaworowego. Chyba, że...
klin popychający zawór przeskakuje tzn. jak powinien się zamykać to lekko go odbija i się otwiera w fazie sprężania. Nie bardzo rozumiem o czym piszesz, ale może to mieć związek z odprężnikiem.
Witam. Mam pytanie. Silnik Briggs strzela mi w wydech i cofa mieszankę paliwa we filtr powietrza. Ustawiłem luz zaworowy i dotarłem zawory i brak jakiejkolwiek poprawy. Obawiam się, że silnik jest przestawiony na rozrządzie. To jest traktorek, którego dopiero co kupiłem. Widzę, że zawór ssący na początku suwu sprężania jest jeszcze otwarty, a wydechowy...
Ustaw tłok około 4mm za GMP po suwie sprężania i wtedy sprawdź luz. Jeżeli nie będzie odpowiedniego luzu to musisz szlifować trzonek zaworu wydechowego, innej możliwości nie ma.
Witam,jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość.Dodaje pierwszy post. Posiadam glebogryzarkę z silnikiem Briggs&Stratton Vanguard 6,5 HP z 2012 roku. Silnik ma duże sprężanie (potrafi wyrwać uchwyt z dłoni) i czasem strzela w tłumik przy odejmowaniu gazu. Regulowałem zawory ale nie jestem pewien czy zrobiłem to prawidłowo.Czy może mi ktoś podpowiedzieć...
Obecne silniki Briggs`a to jest tragedia. Coś w tym jest, ponieważ coraz częściej pojawiają się takie problemy w silnikach Briggsa. W silnikach innych producentów są one sporadyczne. Może moduły zapłonowe są mniej odporne na temperaturę? Ten czarny dym, wskazuje że rozgrzany silnik ma problemy ze spaleniem nadmiaru paliwa. Filtr powietrza, gaźnik,...
Ten silnik to jednocylindrowy dolnozaworowy czterosuwowy silnik firmy Briggs & Stratton o zapłonie iskrowym.Wariant silnika z pionowym wałem korbowym. Instrukcję obsługi i schemat budowy można znaleźć np. tutaj [url=https://www.briggsandstratton.com/e... Luzy zaworowe dla tego silnika, to: zawór ssący 0,13 - 0,18 mm, zawór...
Sprawdzałem palcem i nie wyczuwałem jakichś rantów itp. ale może palcem się nie wyczuje. Od strony zaworów ma rzeczywiście inny kolor. Ciśnienie sprężania jest jednak w normie jak sądzę. Jak najlepiej/najwygodniej silnik rozmontować żeby dostać się do kół rozrządu?
Siema. Jakie powinno być ciśnienie sprężania w silniku B&S, nie znam modelu ale prawdopodobnie jest to Intek 60. Napewno jest OHV. Jest jakieś 6 bar, wydaje mi się trochę mało jak na górnozaworowy silnik.
https://filmy.elektroda.pl/37_1694519900... Dziękuję bardzo za tą wskazówkę, syn chcąc "dobrze" wlał 98 oktan , tak więc stąd te strzały. Teraz wymieniłem paliwo , silnik odpala ale chodzi na niskich obrotach i przy próbie dodania gazu gasnie . Regulowalem na wszelkie sposoby , praktycznie chodzi tak samo jak wykręcęcalkiem dyszę (tą górna ze sprężynką)...
Ok, dźwignie mam już za sobą, pytałem w serwisie, jednak znajduje się uszczelka przed tulejką w korpusie. Ale teraz z innej bajki, mam też wyciek z odmy, myślałem że zaworek lub coś podobnego ale:] PRZEDMUCH-? Gość w serwisie nakręcił mnie o tym przedmuchu i dlatego leci olej. No ale jak to możliwe? Odkręcając odmę, mam zawory i popychacze, no i wlot...
Witam. Mam prośbę. Czy ktoś mógłby mi doradzić co może być przyczyną, że agregat pochodzi ze dwie minuty i gaśnie. Gaźnik czyściłem z kolegą. Jest pływakowy. Silnik jest zdrowy - dobre sprężanie. Po wyłączeniu ssania po 2-3 minutach gaśnie. Możliwe, że źle są podłączone dźwignie regulacji obrotów? Te co sobie sam reguluję? Proszę o poradę. Z góry dziękuję.
Te silnik mają niskie sprężanie. Jeżeli ciśnienie jest mniejsze niż 4 atm to będą problemy z uruchomieniem, tym bardziej że cylinder ma rysy. Lepiej pomyśleć nad nową. Jeżeli podwozie jest w dobrym stanie to można pokusić się na wymianę samego silnika.
Jak był podparty zawór to mogło wypalić zawór i gniazdo. Pierwsze pomiar kompresji. Miernik kosztuje 50 pln. Dwa jak pomiar wyjdzie słabo można zablokować wał w GMP tego cylindra miedzy suwem sprężania a pracy podać ciśnienie powietrza z kompresora i nasłuchiwać skąd wylatuje czy odmą. Czy przez dolot czy wydech. Ale moim zdaniem masz do poprawy gniazdo...
Kosiarka została odwrócona przez co zalana olejem. Kosiarka początkowo dymiła i gasła po kilkunastu sekundach, obecnie nawet nie odpala. Co dotychczas zrobiłem: - czyszczenie gaźnika i filtrów benzyny - wyczyszczona świeca (silnik, gdy jeszcze chodził to po chwili zaczadzał ją i nie odpalał) - wstrzyknięta odrobina benzyny do cylindra i przedmuchanie...
Witam Wymieniłem pierścienie w silniku briggs&stratton 15hp bo brał już olej, . Po wymianie i złożeniu silnik odpalił bez problemu lecz słyszalny był stukot rozebrałem jeszcze raz i rozrząd był przestawimy o 2 zęby Po prawidłowym złożeniu silnik ma bardzo wysoka kompresję rozrusznik nie jest w stanie go obrócić w cyklu sprężania, po wykręceniu świecy...
Witam. Posiadam kosiarkę MTD z silnikiem Briggs&Stratton 450E series. Problem polega na tym że po przed ostatnim koszeniu trawy był problem z odpaleniem, paliwo podpompowane 3x i zero odzewu. Wyczyściłem gaźnik, przedmuchałem dysze w gaźniku i odpaliła z bólami za którymś razem. Jak już odpaliła to silnik działał. Ale po zgaszeniu znów problem z odpaleniem....
Witam. Przyłączę się do tematu. Kupiłem kosiarkę niesprawną z silnikiem Briggs 12,5HP model:286707. Pomimo wielu prób nie udało mi się uruchomić silnika. Sprawdziłem ciśnienie sprężania- 2 bary, czyli bardzo mało, zdjąłem głowicę gdyż myślałem że kompresja ucieka przez tłok, pierścienie. Po zdemontowaniu głowicy zauważyłem że zawód ssący nie zamyka...
Witam, skoro masz drugi silnik 'OHV i chodzi normalnie na tej samej benzynie - to właśnie na tym polega różnica w sprężaniu, że silnik OHV ma wyższy stopień sprężania - może mieć ok. 8 - 9:1 i dlatego jest przystosowany fabrycznie do spalania wysokooktanowej benzyny, przynajmniej 86 Oktanowej - do 95. Natomiast silniki starszej generacji, czyli "SV"...
Gaźnik wykonany z tworzywa. Nie ma co tam regulować. Pewne czasy się skończyły. A gaźnik nagle kosztuje 68zł. Oczywiście cena dla serwisu Ale wymontować, rozłożyć na części i przedmuchać sprężonym powietrzem dysze (l.mn.) nie zaszkodzi. Identyczny przypadek miałem z kosiarką sąsiada. Governor był też regulowany wg. filmiku z YT i guzik. W gaźniku był...
Witam. Otóż mam taki problem z traktorkiem. Stracił obroty i zgasł. W serwisie orzekli, że silnik jest na wykończeniu powiedzieli, że jest za duży próg i po silniku. Ze ratuje go tylko wymiana silnika. Mam pytanie jakie powinno być sprężanie w tym silniku? może ma ktoś dostęp do takich informacji? Jest też problem z odpalaniem. Czy byłaby możliwosc...
Witam, Problem leży w silniku spalinowym czterosuwowym do kosiarki marki Briggs & Stratton 475. Silnik wrócił ostatnio od zaprzyjaźnionego mechanika. Jego zadaniem była zwykła zmiana oleju i ogólny przegląd. Jednak Pan Mechanik najwidoczniej rozebrał dla zabawy pół silnika, co poskutkowało złym założeniem wałka rozrządu i obcieraniem korbowodu o ten...
Witam.odnośnie dokręcania pokrywy pompy to 10 Nm bedzie ok! Do ustawiania zaworów stosuje sie dwie techniki, pierwsza to;tłok w GMP w końcowej fazie suwu sprężania- dwa zawory w pozycji zamkniętej (tłok musi dokładnie znajdować się w górnym martwym punkcie).Druga to;jeden z zaworów musi być w położeniu pełnego otwarcia (wciśnięty do końca) i wtedy ustawiamy...
Iskra jest ale jaka bo to jest ważne ,powinna być jasnoniebieska nie żółta ani nie czerwona.Sprawdź dokładnie siteczko ale to na dłuższej rurce wyciąg tą rurkę i przedmuchaj sprężonym powietrzem jak przystawisz do oka ma być widać na wylot. Włóż rureczkę z powrotem ale mocno aby poczuć kliknięcie.Sprawdź szczelność gaźnika do zbiornika czy nie przecieka...
Po zgaśnięciu jest sucha. Mokra była po tej dłuższej pracy. I właśnie tak podejrzewałem w pierwszej chwili że cokolwiek się ostało po poprzednim paliwie lub cokolwiek było w baku to zabrudziło gaźnik. Bardzo starannie przeczyściłem najpierw środek papierem 240tką, potem wszystkie niedostępne miejsca sprężonym powietrzem (z puszki, nie ze sprężarki -...
Witam Mam problem z odpaleniem z briggs classic 35. Po wymianie membrany pod gaźnikiem przy pierwszym koszeniu kosiarka pracowała prawidłowo. Po tygodniu pojawił się problem z odpalaniem, kosiarka zapaliła na chwilę jednak potem zupełnie nic. To co zrobiłem: 1. sprawdzenie regulacja cewki (obecnie ustawiona odległość od koła magnesowego - grubość wizytówki...
Kolego jack, myślę że jak na tak stary silnik to 5-6 bar które ma to niezły wynik może i nie rewelacyjnie ale nie najgorzej. Gdyby miał poniżej 4 bar było by źle, co do przyrządu którym mierzyłem jest to zegar do mierzenia ciśnienia sprężania firmy gedore wiec małe prawdopodobieństwo wystąpienia pomyłki ponieważ to górna półka narzędzi. Iskrę sprawdziłem...
Czolem, Silnik jak w temacie. Zauważyłem coś dziwnego, a mianowicie pod koniec podczas suwu sprężania, kiedy tłok jest już blisko GMP, otwiera a raczej uchyla się delikatnie zawór wydechowy, po to by po chwili się gwałtownie zamknąć. Nie wiem czy jest to zachowanie normalne, nie chce niepotrzebnie otwierać silnika. No i pytanie nr 2. Jaki jest nominalny...
witam ..na wałku nad krzywką zaworu wydechowego ten młoteczek to taki pomocnik przy odpalaniu kosiarki (zwłaszcza ręcznym)Powoduje uchylenie zaworu na chwilę mniej więcej w połowie cyklu sprężania wypuszczając część mieszanki przez co zmniejsza się opór silnika podczas szarpania za linkę :D Po uruchomieniu silnika siła odśrodkowa powoduje pokonanie...
Mozna jakos sprawdzic czy ma odpowiednia jesli nie to jakas regulacja. Sprawdzić to jedynie można ciśnienie sprężania. A co z zaworem odmy? Tam raczej nie ma czegoś takiego, skrzynia korbowa jest połączona z obudową filtra i wszystkie opary oleju i inne "śmieci" ze skrzyni korbowej kierowane są do filtra powietrza i poprzez gażnik z powrotem do cylindra,...
Zawsze jak przechylisz taki silnik świecą do dołu i zostawisz to zaleje wszystko olejem. Bardzo możliwe , że tak właśnie się stało. Zostawiłem na noc silnik w normalnej pozycji i nie było ani kropelki oleju poza tym co już się wcześniej nazbierało. Masz duży luz na trzonku zaworu i nic z tym nie zrobisz, tam przedostaje się olej z odmy. Cylinder pewnie...
Gaźnik jest prosty, sprawdziłem. Znalazłem też tę małą dyszę + przedmuchałem sprężonym powietrzem cały gaźnik, skręciłem z powrotem i teraz znów jest tak - kosiarka już nie dymi, chodzi nierówno, ale już znacznie mniej, a praktycznie nieznacznie (gdy trzyma się kosiarkę w rękach, za rękojeść, tak jak się kosi, to czuć jakby się jakiś wibrator trzymało...
Cześć Mam dwa problemy z traktorkiem Murray 15,5KM. 1. Traktorek posiada prądnice z której wychodzą dwa kable (czerwony i czarny), na których mierząc napięcie w konfiguracji: czerwony+masa traktorka = 12V czarny+masa traktorka = brak napięcia czarny+czerwony = 20V Zdjęcie [url=https://obrazki.elektroda.pl/961642... Z tego co gdzieś...
Nie bylem szkolony "na zachodzie", ale może wtrącę swoje dwa słowa. Moja, skromna, wiedza pochodzi z ponad trzydziestoletniej przygody z naprawianiem pilarek i innych wynalazków. Nigdy nie próbowałem udowadniać, że jestem fachowcem w tej dziedzinie. Wiadomo,że naprawa na odległość to tylko gdybanie, inaczej gdy ma się silnik na warsztacie. To, tak na...
Jeśli nie określisz czy duże opory kręcenia leżą po stronie mechanicznej silnika to raczej nikt nie podpowie. Zrób tak: jak stanie to wykręć świecę i zapuść rozrusznik - jeśli silnik nie robi mechanicznych oporów to rozrusznik będzie kręcił jak wariat. Może być tak że jeśli silnik ma co sprężać to będzie robił opory więc druga próba - świeca wkręcona...
Witam. Postanowiłem zrobić remont mojej kosiarce, gdyż pod koniec poprzedniego sezonu odmówiła posłuszeństwa. Jest to model dolnozaworowy znany jako classic. W kosiarce cylinder wygląda bardzo dobrze, tłok również. Pokusiłem się o rozebranie miski. Wyczyściłem ją pod ciśnieniem. Zmieniłem pierścienie, gdyż uznałem, że jak mam już tyle rozebrane to warto....
Mam kosiarkę z tym silnikiem i też mam problem który zaczął się nagle,tzn.tydzień temu przy koszeniu wszystko było OK a teraz miałem duży problem z odpaleniem,zapalała i za chwilę gasła.W trakcie pracy jak pompowałem pompką przelewową to silnik chodził,jak przestawałem zaraz gasł-typowy brak dopływu paliwa ze zbiornika.Gażnik wyczyściłem,przedmuchałem...
Witam, posiadam kosiarkę MTD 46 SPO z silnikiem ThorX 35 o pojemności 99cm3, według tabliczki znamionowej posiada 2,6KW przy 2750/1/min w praktyce jest to silnik 1,6KW. Miałem podobne problemy z kosiarką po około 10 latach użytkowania, kosiarka przerywała, albo gasła po chwili pracy. Wystarczyło spuścić całe paliwo ze zbiorniczka, oczyścić przewody...
Tak te komplety widziałem tylko czy się na pewno nada bo w moim tłoku np. wysokosć pierscienia olejowego to jest 2.6mm. , a wysokosć pierscieni sprężających ma 1,2mm. poniżej kilka zdięc.
A oto odpowiedź od przedstawiciela B&S na Polskę: Witam Pana, sądząc po stanie, powinien pan znaleźć oznaczenie silnika - jest wybite numeratorami na obudowie wentylatora, to jest ta blaszana część przykręcona do cylindra i głowicy. Jest to silnik 5HP, prawdopodobnie model 13 - obawiam się, że nie ma już Instrukcji w Internecie (przynajmniej w języku...
Sam sobie odpowiem na moje pytanie, może komuś się przyda. Membrana okazała się zesztywniała (ze starości), ale jeśli silnik gaśnie po odetkaniu wlotu powietrza i da się obrócić ręką koło "chłodnicy" tzn. że jest za słabe sprężanie i naprawa jest nieopłacalna, a wymiana samej membrany nic nie da, przynajmniej tak stwierdził serwisant. Jak się okazało...
Faktycznie. Z lewym coś nie tak. Coś nie domaga. Ale: Zapytajmy. https://obrazki.elektroda.pl/2843075300_... Jak powinny być ustawione luzy zaworów w kosiarce spalinowej NAC LS51-175-HSD-LI Wstępna ocena dostępnych informacji Analizując Twoje pytanie, zauważyłem, że masz problem z ustawieniem luzów zaworowych w kosiarce spalinowej NAC LS51-175-HSD-LI...
Ja tam mimo wszystko stawiam na akumulator, podłącz pod samochodowy i się okaże, najlepiej bezpośrednio pod rozrusznik, albo rozrusznik już przypalony i ma mało mocy. Jak akumulator jest dobry i rozrusznik też, to nawet z zepsutą dekompresją briggsy odpalają (dla ułatwienia ustaw silnik tuż po sprężaniu żeby zdążył nabrać rozpędu)
Mam problem z Briggsem 31A507 1391 B1. Otóż postanowiłem wyregulować zawory na 0,1 mm dolot i wydech na 0,15 mm. Zawory były podparte - brak luzu w GMP suwu sprężania. Po wyregulowaniu rozrusznik nie ma mocy by przełamać kompresję. Rozrusznik sprawdzony/nasmarowany. Dodatkowy akumulator samochodowy podłączony bezpośrednio też nic nowego nie wnosi. Generalnie...
Po odpaleniu silnika, wszystko OK, skosiłem jeden odcinek, pełny kosz, drugi, pełny kosz. Przy koszeniu kolejnego odcinka silnik zaczął schodzić z obrotów, pojawił się czarny dym. Zgasiłem. Typ silnika jak pokazuje kod na zdjęciu. https://obrazki.elektroda.pl/4004903100_... Czekam na rozkodowanie przez serwis Briggsa. Czy mam powody...
Witam, Czy ktoś orientuje się jak sprawdzić rozrusznik 12V w silniku B&S bez tych wszystkich dziwnych przyrządów z serwisówki Briggsa? Mogę mieć możliwość zmierzenia prądu rozruchu, tylko jaki powinien on być? :) A problem polega na tym, że rozrusznik ma problem z obróceniem wału przy rozruchu, gdy wał ustawi się na sprężaniu. Głównym podejrzanym jest...
scania sprężanie skuter sprężanie sprężanie powietrza
obwody instalacji samochodzie revox tuner samsung telewizor włącza wyłącza
schemat lutownicy transformatorowej diagram schemat
Kod do radia SEZ2Z6B1807576 - jak uzyskać? Tryb serwisowy pralki Haier - jak wejść i diagnozować?