Nieszczelny zawór pływakowy w gaźniku.
Witam już nie mam sił z tym silnikiem wyjątkowo briggs 17,5 km wali ogniem z tłumika nagrzewa do czerwoności w kilkanascie sekund, czytałem, googlowałem i nic: wymieniona świeca wymienione magneto stare było pęknięte i zerwany klin wymienione paliwo gaznik dobry regulowane zawory dodam ze silnik odpala i pracuje wręcz pięknie ale wali ogniem ;(((((
Na początek zmień świece, bo słychać przerwy w pracy silnika. Mogą być jeszcze nieszczelne zawory, i też będzie tak robił silnik. Filtr nasączyłeś olejem, ok, ale jak będzie go za dużo to też jest nie dobrze, bo nie przepali wszystkiego i będzie się dopalać w tłumiku, odsącz go w papierowym ręczniku. Stare paliwo również dopala się w tłumiku. Klina...
Zawory nie mogą być trochę podobne, muszą być identyczne. Dobiera się je według numeru silnika. Zmierz luz na zaworach, jednak najczęstszym powodem strzelania w tłumiku są wypadające zapłony lub kiepskie paliwo, ale to wykluczyłeś na 100%.
Skoro pali po zalaniu paliwem na tłok , czyli problem leży gdzieś w gażniku. Skoro była przewracana na bok to olej wlał się przez odmę do gaźnika i tłumika.
Odpowietrznik zbiornika paliwa, sprawdź. Kopci może, z tłumika?
teren mam nierówny ale nie było nigdy problemów, owszem pracowała po kątem Dodano po 3 rozkręciłem gaźnik wraz z bakiem, w baku paliwo szare (wylałem paliwo) podczas zlewania oleju zauważyłem,że olej wycieka z tłumika
Witam. Mam traktorek z silnikiem B&S 18 HP Intek twin OHV. Problem polega na tym, że podczas odpalenia na ssaniu zadymi na czarno i gdy szybko zwiększam obroty to też zadymi na czarno i go przydusi zanim wkręci się ta maksymalne obroty. Z jednej rury wydechowej, która wchodzi do tłumika wypływa jakby niespalone paliwo (niewielka ilość pomieszana z sadzą)....
mam jeszcze pytanie czy klin do kola będzie pasował od silnika BRIGGS & STRATTON, a i czy jest możliwe że w czasie pracy (koszenia) klin by został ścięty a ty samym zmienił się zapłon, z tego co sobie przypominam coś strzeliło, a potem jeden strzał z tłumika i silnik zgasł. teraz nie chce się odpalić, choć w czasie szarpania za sznurek leci z tłumika...
Witam. Mam traktorek MTD, silnik Briggs&stratton 12HP 281707, kilka dni temu noże w kosisku zahaczyły o coś na nierównym terenie i gwałtowanie się zatrzymały, silnik dalej pracował, niestety po wyłączeniu silnika już nie chciał na nowo odpalić. Czytałem, że to może być klin, rozebrałem obudowę silnika ale czy da się bez zdjęcia koła magnesowego sprawdzić...
Witam, moze wymien kabel wysokiego napiecia - bo takie objawy, jak 'strzelanie w tlumik' - to moze byc takze to, ze silnik 'gubi co druga iskre', bo np. kabel od swiecy ma w polowie peknieta izolacje i jak drga w czasie pracy silnika - to uderza tym peknieciem o karter, czy cylinder i 'co druga iskra' zanika na swiecy ? Wtedy silnik 'wypluwa' do tlumika...
Do zaworów się nie bierz bo trzeba do nich zestaw za 4 tyś haha. Reguluje sie poprzez frezowanie gniazd i ścieranie trzonka zaworu. Czyszczenie wykonałeś świetnie. Paliwo zalej świeżutkie i może będzie po kłopocie, stare paliwo dopala się w tłumiku i okopca świece. Filtr powietrza jeśli jest stary należy wymienić bo zubaża ilość powietrza z paliwem....
Wielkie podziękowania dla pana Rycha. Ściągnąłem linkę z regulatora co szła na regulacje wolnych obrotów [dysze] i regulowałem gaźnik. Na ssaniu zapala za jednym pociągnięciem. Wyłączam ssanie, chodzi ładnie na wolnych obrotach bez ssania też super zapala na ciepłym silniku, ale daję mu gaz na maksa lub prawie na maksa podłączając jeszcze np mocną lampę...
Witam! Niedawno stałem się posiadaczem w/w traktorka. Stał on parę lat nieużywany. Wcześniej używała go młodzież na warsztatach szkolnych (co prawda nie zauważyłem śladów grzebania w silniku i jego podzespołach). Przy próbie odpalenia silnika "zagadał", ale po krótkiej chwili zgasł, gdyż został zalany paliwem. Zauważyłem, że paliwo wyrzucane jest do...
Co może być problemem i jak się go mogę pozbyć? Przyczyn może być kilka. Od najpoważniejszej : Początki zatarcia. Poziom oleju zawsze był właściwy ? Kolejną przyczyną to zabrudzony układ paliwowy. Czasami aż się nie chce wierzyć ile śmieci można z niego wydostać. Pierwszą możliwość sprawdzisz odkręcając tłumik i obserwując tłok. Drugą rozmontowanie...
Napisz jaki masz gaźnik, może coś z paliwem, pływaki w gaźnikach pływakowych lubią pękać i napełniają się paliwem przez co silnik dostaje zbyt bogatą mieszankę. Strzelanie w tłumiku może być wynikiem tzw. "wypadania zapłonów" powodowanych zbyt bogatą mieszanką. Jeśli silnik nie pobiera oleju świeca powinna być beżowa.
Witam, skoro masz drugi silnik 'OHV i chodzi normalnie na tej samej benzynie - to właśnie na tym polega różnica w sprężaniu, że silnik OHV ma wyższy stopień sprężania - może mieć ok. 8 - 9:1 i dlatego jest przystosowany fabrycznie do spalania wysokooktanowej benzyny, przynajmniej 86 Oktanowej - do 95. Natomiast silniki starszej generacji, czyli "SV"...
Rozumiem że za to odpowiada ta zebatka biała z taką zapadką tak? być może tak,(to jest właśnie blaszka na tym kółku która jest odpowiedzialna za celową nie szczelność )ale według mnie to mało prawdopodobne,aby przez tak nie wielką nie szczelność (chodzi dokładnie o kilka ruchów początkowych tłoka) dostawał by się olej do środka do tego musiały by puścić...
No więc naprawy ciąg dalszy... Zdemontowałem ponownie silnik, zdjąłem miskę olejową i dokładnie obejrzałem wałek rozrządu. Na oko laika wszystko wyglądało OK. Zamówiłem jednak nowy i dopiero widać było różnicę. Okazało się, że ten półksiężycowy pręcik, który unosi popychacz zaworu w starym wałku wystaje jakieś 0,5 mm, a może nawet mniej, a w nowym ok...
-a czy ta kosiarka puszcza tak zwane "bąki" praca jest przerywana odstrzałami z tłumika? wcześniej i teraz Jest to na 99% główna dysza paliwowa ( osobiście nie spotkałem się z taką zazwyczaj jest to jednolity plastik) -dokupienie samego elementu gaźnika jest raczej nie możliwe :( -podsumowując nowy (używany sprawny) gaźnik pamiętaj tych śrubek od przykręcania...
Dzięki. A wiecie może czy elementy takie jak gaźnik, filtr powietrza, pompka paliwa, świeca zapłonowa są takie same w tych silnikach Briggs & Stratton 3,5 KM? Bo widzę że większość tych silników wygląda tak samo, tylko różnią się tłumikiem.
Witam wszystkich :):) Posiadam właśnie kosiarkę z takim silnikiem briggs&stratton 675. Tak jak w temacie zadymi na niebiesko gdy się odpala i wchodzi na obroty oraz gdy gaśnie schodzi z obrotów. Przy pracy na pełnym gazie nic nie dymi. Nie widać wycieków oleju z tłumika, olej wymieniałem na dedykowany dla tych silników. Odchylam ją tylko do tyłu na...
briggs stratton paliwo briggs stratton paliwo filtr briggs stratton paliwo filtrze
kolory kabli audio skanowanie dwustronne opalarka grzeje
Jak rozebrać laptop Fujitsu Siemens Z17M3.0 - krok po kroku Tranzystor 6GS7 - Identyfikacja i Charakterystyka