W takim razie będziesz miał problem z ustawieniem. Dźwignia, przy wyłączonym silniku, musi być tak ustawiona aby przepustnica była całkowicie otwarta. Po włączeniu silnika, regulator dąży do jej zamknięcia. Spróbuj tak, odkręć dźwignię, obróć oś przeciwnie do ruchu wskazówek, aż do oporu. Załóż dźwignię (oś cały czas musi być przekręcona do oporu) załóż...
Miałem taki sam problem. Silnik się grzał, ogień z gaźnika, strzały z tłumika. Luzy zaworowe idealne. Pomogła wymiana gaźnika na nowy, czyszczenie gaźnika niewiele dało.
Witam, mam traktorek kosiarkę z silnikiem Briggs 12hp. Nie mogę ustawić gaźnika, silnik chodzi nierówno, a świeca jest zakonczona na czarno. Co zrobić?
Jakoś tam ustawiłem, a ma ktoś może jakieś zdjęcia jak powinny być podłączone cięgna? Bo u mnie kilku nie ma
Dokładnie. Obie zaczepiasz za oczko w drucie łączącym chorągiewkę z przepustnicą gaźnika. Dłuższą sprężynkę podłączasz do ruchomej blaszki nastawiacza obrotów, a krótką za nieruchomy uchwyt. Co do regulacji zapłonu możesz regulować na kartkę. Ja tak robię i jest dobrze.
Ustaw śruby regulacyjne na 1,5 obrotu, rozgrzej silnik i kręć śrubą wolnych obrotów w lewo, za silnik zacznie zwalniać, zapamiętaj to ustawienie, następnie to samo w prawo. Dala wysokich podobnie. Ustaw śruby pośrodku tych ustawień. Dla wolnych obrotów, na niskich a dla wysokich na maksymalnych.
Iskra jest, gaźnik dobry - już nawet wlewałem strzykawka trochę paliwa w gaźnika. Silnik nie ma czujnika oleju, ustawienie znaków powinno być oki - są naprzeciw siebie. Wieczorem wyślę zdjęcie znaków, luzy ustawiam - tlok w GMP i luzy ustawiłem 015, na każdy zawór. Co robie nie tak.
Znowu wracam do mojego remontowanego traktorka. Trochę mnie nie było, trochę brak czasu............., dość , że traktorek jeszcze nie jeżdzi. Teraz wyszedł problem z gażnikiem. Wszystkie cięgła podłączone zgodnie z wcześniejszymi wskazówkami. Wymieniłem jeszcze pływak w gażniku bo stary był dziurawy. Jak zapalę silnik to chwilę chodzi prawidłowo ale...
Witam! Mam problem z gaźnikiem w kosiarce, pompka nie podaje paliwa przy ręcznym wstrzykiwaniu przed rozruchem, przy zdjętym filtrze powietrza podczas naciskania pompki nie widać aby paliwo było wstrzykiwane. Jak można udrożnić ten gaźnik, wszystko plastikowe i niema dojścia a przedmuchiwanie nie pomaga. Będę wdzięczny za poradę. Pozdrawiam.
Witam Bardzo proszę Szanownych Forumowiczów o pomoc .W silniku Briggs&Stratton 15,5 hp Model 285h77 typ 0173E1 Code 102601ZA jest gaźnik WALBRO z numerkiem 4993. Otóż potrzebuję ten gaźnik wyregulować, a nie bardzo wiem jak. Na śrubie regulacji składu mieszanki powinna być czarna osłonka, ale jej nie ma. O ile obrotów trzeba tę śrubkę wykręcić, żeby...
Kosiarka Briggs & Stratton 3,5KM z gaźnikiem zamontowanym na zbiorniku, nie ma przy nim żadnych cięgieł ani sprężynek, jeśli ktoś ma taki sprzęt i mógłby udzielić wskazówek to poproszę.
Założyłem silnik Brigsa z kosiarki do glebogryzarki, też był tej firmy ale padł. Jak najlepiej sterować obrotami silnika? W kosiarce był automat wolnych obrotów i zbywa linka gazu , są kosiarki z Briggsem z linką gazu. Silnik daje radę na tych automatycznych niskich obrotach ale możliwość podgazowania może się przydać.
Witam, podesłałby mi ktoś może instrukcje obsługi lub sposób regulacji gaźnika jrs-1B Briggs 8hp W dziku MESKO Ewentualnie podesłał numer kontaktowy żeby mógł mi wytłumaczyc
Witam, mam starszą kosiarkę Briggs 375 której nie mogę zgasić po odpaleniu, zauważyłem, że przy lince od regulacji obrotów dynda jakiś drut, który po zetknięciu z obudową powoduje zgaszenie kosiarki. Gdzie powinien być zamocowany ten drut?
Jakiś czas temu, zakupiłem rozebraną kosiarkę w drobny mak i próbuję ją złożyć. Doszedłem do gaźnika i nie bardzo wiem, gdzie włożyć cięgna, przedstawione na zdjęciu oraz sprężynkę na jednym z drucików. Dodam, iż jest to silnik kosiarki samojezdnej Briggs&Stratton 8KM.
https://obrazki.elektroda.pl/5372607100_... Jak wyregulować ten gaźnik a konkretnie chodzi mi o dawkę paliwa,ponieważ jest za duża(świeca mocno okopcona).
Proszę wskażcie gdzie powinna być podłączona gruba sprężyna regulatora obrotów. Po połączeniu suwaka z dźwignią regulującą gaz dźwignia pracuje po zmianie z żółwia na zająca, ale po włączeniu silnika już nie. https://obrazki.elektroda.pl/9626084600_... https://obrazki.elektroda.pl/6209666700_...
Briggs&Stratton series 550 158cc Witam Posiadam kosiarkę z silnikiem jak wyżej.... Mój problem to: -Jak ustawić obroty silnika? Silnik ten posiada sprężynkę przy gaźniku, ale jedną. Mój stary silnik b&s przy starej kosiarce miał taką rączkę (łapkę) do odpychania drucika połączonego z wodzidełkiem przepustnicy. Ten silnik już ma inną konstrukcję: drucik...
Witam, Chciałbym się dowiedzieć jak ustawić gaźnik mianowicie śrubę L i H.Jak by ktoś wiedział jak ustawione były fabrycznie.
Doszedłem, że długa rurka wciąga paliwo, ale jak ono wpływa do głębokiego zagłębienia to nie wiem. Stamtąd wyciąga je krótsza rurka - z czarnym plastikiem w środku - co to za czarny plastik? Obraca się, ale nie wykręca. Nie da się go podważyć śrubokrętem. W środku otwór, z boku szczelinka - myślałem, że otworem paliwo spływa do zagłębienia, a boczną...
Witam. Briggs & Stratton 12 HP I/C Synchro-Balance. Poszukuję opisu śrub regulacyjnych gaźnika powyższego silnika. Jakie nastawy startowe do regulacji? https://obrazki.elektroda.pl/8857159000_...
Jeżeli chodzi o śrubę mieszanki biegu jałowego to jak w tym gaźniku się ją ustawia? Znalazłem opis dla gaźnika briggs ale nie wiem czy dotyczy to gaźnika AISAN "Odkręcamy 1,5 obrotu śrubę, ustawiamy obroty na 1700 i dokręcając ją do momentu aż silnik zacznie się dławić następnie wykręcając ją do chwili dławienia się silnika. Ustawiamy pomiędzy tymi...
Jesteś w delikatnym błędzie kolego. Bo te silniki z pił może i będą długo działać, ale po 1. jest to ciężej zrobić (trzeba dospawać zębatkę do sprzęgła) a po 2. są choolernie głośne na wysokich obrotach. A co do silników od "kosiarek" - praktycznie nikt autentycznego silnika z kosiarki nie wsadzi, bo musiałby go gruntownie przerobić, co innego silniki...
Witaj, to że zdemontowany gaźnik nie przepuszcza znaczy że raczej jest sprawny, pytanie czy po zamontowaniu go nie ma sytuacji że zawór iglicowy jednak nie jest domknięty. Kto wie czy linka gazu i jej elementy nie maja wpływu na ustawienie elementów w gaźniku w takiej pozycji że paliwo jednak spływa przez gaźnik. Czyli najlepsza opcja byłoby zamontowanie...
Ta sprężyna ze zdjęcia na pewno nie jest oryginalna. Wpisz w jakąś przeglądarkę: "sprężyna regulatora obrotów Briggs Classic" i zobaczysz, jak taka sprężyna wygląda. Można też zapewne kupić ją tam, gdzie kupiłeś membranę, podając sczytany wcześniej Model Type Code silnika. W tych układach regulacji obrotów jakość sprężyny jest kluczową sprawą. Jeżeli...
Tak kolego zmieniłem świecę na nową, znalazłem na forum że ustawienie serwisowe gaźnika to 1,1/4 obrotu, ustawiłem w ten sposób i odpaliła, było wszystko OK a po minucie puściła biały dym, jak zgasiłem to w gaźniku był olej, załamany jestem, nie wiem co teraz z nim czy to się do czegoś jeszcze nadaje czy kupować drugi? Jakieś pomysły? Dodano po 14 Dodam...
Witam. obecnie staram się doprowadzić do ładu silnik Briggsa Model 31G777 Typ0154 B1 Problem mam w tym że na wysokich obrotach silnik faluje (obroty) i to bez obciążenia. Najpierw myślałem że to problem z paliwem. Wymieniłem filtr paliwa i dwukrotnie przeczyściłem gaźnik. Na wolnych obrotach bardzo ładnie pracuje. Oczywiście zmieniłem świecę i ponownie...
Witam. Rozrząd ustawiasz na znaki. Zarówno na dużym jak i na małym kole masz znaki i na te znaki ustawiasz. Zazwyczaj jest to nacięcie, kreska lub kropka. Czy zawór ssący się domyka?
Klin kola zamachowego, sprawdzony? Jeżeli znaki się zgadzają, to rozrząd jest dobrze ustawiony. Czyściłeś ten gaźnik? Ten model, na pewno dobrze napisałeś? Wlej trochę paliwa do cylindra i spróbuj odpalić, jeżeli silnik ruszy, to problem jest w gaźniku.
jak ustawic te zawory ? bo reszta jest OK
Mam tę kosiarkę, optymalne to 2800, zależy jak gaźnik ustawiony
Udało mi się go uruchomić, ale jest problem, bo strzela gaźnikiem, a rozrząd jest dobrze ustawiony i nie wiem, co może to powodować.
Luz zaworowy ustawiony był na z tego co pamiętam standard czyli 0,10 i 0,15. Zobaczę ten gaźnik jutro jeszcze
Słowa uznania za zdemontowanie dźwigni z ośki reg obrotów. Prosto: Ta ośka wystająca z silnika obraca sie (w małym zakresie) proporcjonalnie do obrotów silnika, zatem odchyla ramię połączone z gaźnikiem przymykając przepustnice i tą metodą reguluje obroty, z drugiej strony jest sprężynka. To jest bbb. duże uproszczenie. Niech Pan szuka na forum jak...
Gaźnik jest kompletny, niczego nie brakuje? Chyba jednak nie jest dokładnie wyczyszczony. Poziom paliwa, w gaźniku, ustawiony prawidłowo? Szczelność, połączenia kolektora ssącego z cylindrem i gaźnikiem, sprawdzona?
Jeśli jeszcze nie ogarnąłeś tematu to napisz jaki masz gaźnik albo wrzuć zdjęcie. Silnik prawdopodobnie dostaje za dużo paliwa i nie daje rady przepalić. Coś musiałeś źle ustawić w gaźniku.
Silnik jest z poziomym czy pionowym wałem (Intek czy Vanguard) Jeżeli możesz, to zrób zdjęcie tego gaźnika, może pływak się zawiesza? Ta śrubka regulacyjna, powinna być wykręcona 1,1/4 obrotu (podstawowe ustawienie do regulacji). Dysze, w gaźniku, są w porządku?
Zaworek iglicowy sprawdzałem, poziom paliwa nie bardzo wiem jak sprawdzić. Regulować próbowałem. Uszczelka jest w trochę kiepskim stanie zamówiłem nową. Jak mogę sprawdzić poziom paliwa? jest może jakieś wstępne ustawienie gaźnika do regulacji?
U siebie też mam tą linkę i początkowo przymocowałem pancerzyk opaskami do gaźnika ale zmiana prędkości była dość niewielka, poza tym trawę lepiej kosić przy wyższych obrotach dla lepszego jej wyrzutu z przestrzeni noża, koniec końców ustawiłem ramie do maksymalnej pozycji i zagiąłem element zaznaczony na niebiesko żeby się nie cofało. https://obrazki.elektroda.pl/5924760800_...
No to szczelinomierz i pomiar. Ma być 0,1-0,15 na ssącym i 0,15-0,2 na wydechowym. PS lepiej ustawić lekko większą szczelinę.
Źle ustawione zawory (ciasne) Jak zgasisz na ciepłym to wstrzyknij bezpośrednio do gaźnika odrobinę paliwa i zobacz czy odpali. Zobacz czy sanie jest całkowicie otwarte jak jest na bimetalu.
Sprawdź sobie ustawienie dźwigni regulatora obrotów.l posłuchaj co mówi na końcu odnośnie falujących obrotów co jest spowodowane zabrudzonym gaźnikiem. https://www.youtube.com/watch?v=UfsGt1oB... https://www.youtube.com/watch?v=a1CD3OIm...
To pokaż Mu tę śrubę bo zgłaszam moderatorowi te brednie. Uwielbiam takich ludzi. Gaźnik jest ustwiony fabrycznie na jedno ustawienie do końca swojego życia? Do autora. Sprawdź szczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Dodano po 4 Warto wrzucić zdjęcię obecnego gaźnika. Ciężko wróżyć z fusów. https://www.briggsandstratton.com/eu/pl_...
A co ma sprężanie do cewki? Jak ten zapłon ustawiłeś? W tych silnikach ssanie było sterowane membraną gaźnika.
Miałem to samo przy kosiarce z silnikiem Bgriggs'a, mój problem tkwił w zaciętej (ustawionej na maksa) przepustnicy, Rozkręciłem gaźnik, poprawiłem przepustnicę i od razu wymieniłem sprężynki naciągające obroty przy gaźniku, koszt około 30zł a kosiarka dostała nowe życie.
Nie jestem tutaj nie wiadomo jakim znawcą tematu ale też mam traktorek i początkowo bardzo falowały obroty, co było spowodowane zużytymi sprężynkami, które regulują obroty silnika. Dodatkowo pousuwałem wszystkie luzy na ośkach przepustnicy w gaźniku. Jeśli masz ciągle wysokie obroty może coś się zacięło w gaźniku próbowałeś rozebrać go lub przeczyścić?
W tej sytuacji należało by sprawdzić ustawienie dzwigni regulatora obrotów silnika, bo z tego co zrozumiałem z opisu gaźnik był już przeglądany i wyczyszczony,jeżeli nie był to należy zacząć od gaźnika a dopiero potem regulator obrotów .
może spróbuj gaźnik lepiej wyregulować i sprawdzić czy zapłon jest odpowiednio ustawiony bo skoro piszesz że jak podałeś bezpośrednio na cylinder paliwo i sprzęt odpalił to zapewno wina gaźnika
Ustawiłeś poziom paliwa w gaźniku. Kiedy i gdzie wyplywa to paliwo, opisz dokładnie. Nowego gaźnika, poza serwisem nie kupisz, chyba tylko używany.
Skoro skrzydełko trze o tą pętlę Patrząc na zdjęcie tych połączeń to widzę że raczej nie ma możliwości aby to skrzydełko ocierało op tą pętlę na tym drucie, ono nie wychyla się ta bardzo, aby ocierało. Czemu niby miałby się rozstroić? A temu że ten "drut z tą pętlą" ustala położenie przepustnicy w gaźniku i podgięcie zmieni to ustawienie bo przy takim...
Dysze były identyczne. Poczytaj, wyczyść i wyreguluj gaźnik. http://outdoorpowerinfo.com/repairs/brig...
Czy podczas składania silnika poprawnie ustawiono rozrząd, czy klin koła magnesowego został założony a może został już ścięty. Gaźnik do regulacji, może uboga mieszanka Rozrząd ok,klin sprawdzałem jest,gaźnik jest ok,świeca ładnie wypalona. Przy większych silnikach Briggsa może większy luz,się ustawia???
Przy tych obrotach na jakie jest ustawiony może skonczyć się przed czasem! Wibracje ma duże, Sprężyna od przepustnicy nie jest zamontowana tam gdzie powinna być. Tak z ciekawości zmierz i podaj jakie ma obroty! Jeśli chodzi o odpalanie na gorącym silniku sprawdź poprawność działania bi-metalu. Oraz mocowanie gaźnika do silnika, przewòd-kolektor ssący...
Miałem taki problem i były to luzy zaworowe. Ustawione na 0.10 ssący 0.15 wydech I sprzęt śmiga aż miło.
Jeżeli się nie mylę to, w tej kosiarce nie ma możliwości ręcznej regulacji obrotów. Silnik posiada regulator, który dodaje obrotów w zależności od obciążenia. Tam jest chyba, silnik Briggs & Stratton? Jeżeli tak to, może być możliwość regulacji, w niewielkim zakresie, dźwignią przy gaźniku. Podaj model silnika.
Ustawiłem ponownie zawory i silnik odpalił.Po odpaleniu pracuje równo,nie dusi się i nie dławi,nie strzela w tłumik.
Ale raczej regulacja gaźnika i jak wyżej lewe powietrze z pod uszczelki. Wymieniłeś z gaźnik z uszczelkami czy nie. Bo jak nie to bez sensu. Gaźnik z uszczelkami wymieniłem na nowy, on nie ma żadnej regulacji, (jest ustawiony fabrycznie). A silnik dużo ma "wiosen" :?: Może dużo, i ciężko pracował Kosiarka ma 2 sezony, nie pracował ciężko koszę ok....
Witam, Niedawno przeprowadziłem remont silnika Briggs'a 35 classic. Podczas remontu wymieniłem: -uszczelki dekla od zaworów, -uszczelka głowicy, -uszczelka kolektora, -membrana, -uszczelkę między gaźnikiem a obudową filtra, -sprężynki przy gaźniku. -filtr powietrza Wykonałem kilka poprawek: -oczyściłem komorę spalania, -ustawiłem i przytarłem zawory,...
Witam. Mam problem z silnikiem briggs 28q777 16km . Zamontowane w kosiarce- traktorku. Problem dotyczy złej pracy na niskich obrotach- nierówna praca raz na czas strzeli i gaśnie. Świeca czarna. Na wysokich obrotach ładnie pracuje,zapala też bez problemu. Gaźnik wymieniony , Świeca nowa. Obstawiłem zawory , przy wyregulowaniu (0,10 ssący i 0.15 wydech)...
Wcale nie musiała być zdejmowana, przy nieostrożnym odpinaniu cięgna od gaźnika, obróciła się na osi regulatora. Trzeba to tylko prawidłowo ustawić. Daj zdjęcie to powiem jak to poprawnie ustawić. Doprowadzić regulator do sprawności - jeśli dźwignia była zdejmowana z osi to trzeba ją założyć poprawnie. Bardzo odkrywcze to stwierdzenie.
Dziękuję bardzo za szybką i rzeczową odpowiedź. Będę również bardzo wdzięczny za poradnik regulacji (głównie jak ustawić wał i który zawór jest który) - nie potrafię znaleźć nic konkretnego. Odnośnie regulacji gaźnika jest więcej informacji, jednak bardzo pomocna byłaby szczegółowa instrukcja krok po kroku.
Jak ustawiałeś luz zaworów? Trzeba sprawdzić "mijankę" zaworów, tłok dokładnie w GMP pomiędzy suwem wydechu i ssania, oba zawory powinny być delikatnie uchylone, oczywiście przy prawidłowo ustawionych luzach. To ssanie na pewno jest otwarte? Świeca, odległość cewki od koła, fajka, może tłumik zaklejony? Ten gaźnik na pewno jest sprawny? Zdjęcia daj,...
Jestem z powrotem. Gaźnik wewnątrz był generalnie czysty, ale kiepsko działa zawór gaźnika. Pływak go co prawda dociska, ale niezbyt szczelnie. Sęk w tym, że o ile w gaźnikach np. z silników Briggs bezpośrednio do pływaka podpięty jest element, który zatyka dopływ paliwa, o tyle w tej Terze bolec jest integralna częścią zaworu (znajduje się wewnątrz)...
Witam. Mam problem z odpaleniem kosiarki, a jeśli po wielu próbach zapali to po wyłączeniu znowu jest problem z odpaleniem na nowo. Wymieniłem membranę, iskra jest, cylinder i zawory są w porządku, w gaźniku jest jakaś śruba regulacyjna z zaworem iglicowym i nie wiem jak ją ustawić:cry: Może to jest przyczyną?
ustawienie gaźnika briggs briggs ustawienie gaźnika kosiarki briggs gaźnika
skaner linii papilarnych wirnik młota udarowego wyjęcie wałka rozrządu
zlecę lutowanie podnośnik samochodowy
Trudności z uruchomieniem zimnego silnika: przyczyny i rozwiązania Bezpiecznik termiczny do zmywarki Mastercook - jak znaleźć i wymienić