odkręcasz osłonę, potem dwie śruby i tłumik zdjęty. Raczej niema tam uszczelki.
Znaleźiony.
Powierzchnie proste, równe?
-O-ring znajduje się w gaźniku i "utrzymuje" dyszę paliwową. Kompletna dysza jest wepchnięta na wcisk i znajduje się pod stalową siatką filtracyjną. Na dzień dzisiejszy mojej wiedzy jest druga konstrukcja z małą dyszą metalową która "lubi" się luzować w plastikowej obsadzie także znajduje się pod filtrem. -Uszczelka może być stara. Oczywiście montuje...
Dokręcanie, jest zależne od modelu silnika. Dokręć z silą 20 Nm. Klej, nie jest wymagany. Uszczelka, jest wymagana.
wydech 0,25 ssący 0,20 Być może nie trzeba nowej uszczelki, wszystko zależy w jakim stanie będzie stara.
Najczęstsze uszkodzenie membrany polega, właśnie, na jej naciągnięciu. Wymień i powinno być OK. Koszt membrany z uszczelką (komplet) to około 15 zł.
Nie jestem pewien ale może luz zaworowy regulowany jest grubością uszczelki.
Warto dodać że w tych silnikach zdarza siẹ przedmuchana uszczelka głowicy, czego wynikiem bẹdzie wzrastało ciśnienie w bloku silnika i poprzez odmẹ dostaje siẹ do gaźnika. Przeważnie uszczelka bẹdzie dmuchniẹta w miejscu zaznaczonym na zdjẹciu.
wiem jak to wygląda, membrana i jedna uszczelka
Po pierwsze musisz się bezwzględnie pozbyć tego aluminium z wału i to dokładnie. Nie szlifuj papierem tylko zanurz w roztworze sody kaustycznej, czyli popularnego "kreta do rur" aluminium się rozpuści, inaczej nowy korbowód szlag trafi bardzo szybko. Jak to zrobisz to pomyślimy dalej. Tu masz z wymiarami nominalnymi: http://ikaktus.pl/pl/p/KORBOWOD-BRIGGS-4...
Membranę kładziemy na zbiornik paliwa, na nią uszczelkę i następnie gaźnik.
Sprawdź czy nie jest wydmuchana uszczelka po głowicą są takie same objawy.
Nowy kolektor, plus obowiązkowo uszczelka. Co się tyczy sprężyny regulatora to poszukaj na forum, było już kilkanaście razy opisywane, razem ze zdjęciami. Sprężynki, oczywiście też nowe.
Nie przejmuj się na wyrost , jak dobrze zaślepiłeś to nie bedziesz miał problemu z tym wiecej. Gaźnik i jego budowa jest bardzo prosta, czasem tylko wymienia się membrane z uszczelką przewarznie kiedy zrobi się sztywna, oraz pompkę kiedy sparcieje. Pozdrawiam.
do wymiany uszczelka pod głowica
Pewnie na uszczelce misy się sączy i podcieka. Możesz odkręcić silnik i dokręcić śruby misy olejowej.
Tu jest gaźnik pływakowy, ważne żebyś poźniej dobrze to złozył i żeby uszczelka siadła.
Wpisujesz uszczczelka b&s 8hp. 272163S i masz wynikòw wiele. https://ogrodexmilicz.pl › uszczelki Uszczelka głowicy B&S 7HP do 8HP - Uszczelki - Ogrodex https://skladczesci.pl › Uszczelka_gl... Uszczelka głowicy do Briggs & Stratton 7-8 HP - skladczesci.pl https://texas-parts.pl › USZCZELKA... USZCZELKA GŁOWICY B&S 5/7/8KM 272163S...
A skąd pomysł wymiany pierścieni?
Sprawdź śruby i uszczelkę kolektora tak jak na rysunku.
Ta uszczelka służy tylko do pompowania paliwa przed odpaleniem, wiec nie to jest przyczyną gaśnięcia. Na początek do sprawdzenia gaźnik i drożność zbiornika paliwa.
Obroty falują, dźwignia się porusza, bo regulator próbuje utrzymać zadane obroty... Ale ma jakiś problem... Zmieniłeś gaźnik... A nie łapie "lewego" powietrza? Uszczelka nowa?
Jestes pewien ? a dlaczego nowa uszczelkę dać.
Stuki mogą pochodzić od luzów na przeciwwadze wału, łącznika przeciwwagi, luzów na korbowodzie, niewłaściwej uszczelki pod głowicą cylindra, lub pierścienie uderzają o próg powstały na wskutek wytarcia cylindra.
Silnik remontowałem bo zatarł mi się na wale i fachowiec który robił szlif powiedział że głowica i zawory są w dobrym stanie więc nic z nimi nie robiłem. Można sprawdzić szczelność zaworu bez zdejmowania głowicy? trochę szkoda mi uszczelki.
Niestety, wpisując numer części, które podałeś, w pierwszym wyskakują uszczelki, a w drugim gardziel gaźnika.
Uszczelki pomiędzy gaźnikiem a cylindrem.
Zawory to dobry trop ale skoro tłok uderzył w świecę to mogła ruszyć się głowica i co za tym idzie uszczelka pod nią.
Na allegro jest w okolicy 100 zł więc kupię i zobaczymy ciekawi mnie jednak co się stało z tą blaszką i sprężynka Mogło tak bez problemów się zmielić w pył? Nic w oleju nie znalazłem a rozbierać całkiem głowice i wydech to kolejne uszczelki trzeba by kupić
Kupiłem membranę i mam pytanie - z której strony powinna być uszczelka, a z której strony membrana? Uszczelka od strony gaźnika czy baku?
I na taką odpowiedz czekałem dzięki za pomoc
Dziekuję bardzo. U mnie uszczelka jast sklejona z membraną , to mnie zmyliło.
Tak, wpust jest problemem w tym przypadku i musisz go wymienić. Zdjąć koło możesz przed podparcie wkrętakiem od spodu koła i uderzeniem przez drewniany klocek w wał. Ważne, aby nie uderzać bezpośrednio lub przez stalowy pobijak. Co do blokowania się po rozgrzaniu raczej będzie trzeba zdjąć głowicę, jeśli zrobisz to ostrożnie obejdzie się bez nowej uszczelki.
W tym silniku, grubość uszczelki nie ma żadnego wpływu na luz zaworów. W Twoim silniku będzie chyba układ z rysunku. http://obrazki.elektroda.net/60_12710147...
Czy jest tu ktoś kto wie gdzie dostanę uszczelniacze i uszczelki do gaźnika od tego silnika ?
A jakie ciśnienie powinien mieć?
to zdjęcie jest zrobione przed wymianą uszczelki silikon był tylko po wierzchu
Tu nie ma się co zastanawiać tylko bak, gaźnik do czyszczenia. Te gaźniki/baki mają takie sitka które się lubią zabrudzić. Jak kosiarka ma już swoje lata to warto wymienić uszczelkę/ membranę. Dodano po 2 https://youtu.be/TKoLTVd7UVo Dodano po 1 https://youtu.be/9fvsL1Bdmp8
Dzięki za wskazówki. Uszczelka nie wyglądała na nową. Zamówiłem, czekam na dostarczenie. Wymienię uszczelkę i paliwo i wrócę z informacją czy pomogło. pozdrawiam, KR
Bardziej prawdopodobne, że pokrywa przyciska zawory przez brak uszczelki, jeżeli nic więcej nie kombinowałeś.
Witam.Miałem problem z falującymi obrotami więc wymieniłem membranę wraz z uszczelką i sprężynkami,olej,filtr,świece i obroty nadal falują.Co jeszcze moze być nie tak?Dziękuję z góry za pomoc.
Dla pewności wymienił bym też membranę w gaźniku (jej zużycie, rozciągnięcie dawało podobne objawy) i wyczyścił sitko w zbiorniku paliwa. Napisał że wymienił uszczelkę pod gaźnikiem, więc automatycznie membranę.
model gaźnika to 220707 lub to model silnika. Ten gaźnik wygląda dokładnie tak jak na tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=E4H5hzb2... kręcę i kręcę tymi śrubkami w jedną i w drugą, na zimnym i na ciepłym już tak od kilku dni i dalej nierówno chodzi, czasami strzela na wolniejszych obrotach. Nie mam już cierpliwości do tego gaźnika... może to...
Dzięki. Będę tego szukał..... Złoże na nowej uszczelce bo moja jest już bardzo sfatygowana...
Dzień dobry, Próbuje odpalić kosiarkę nie używaną blisko 2 lata, bezskutecznie. Kosiarka Briggs Stratton. Paliwo w zbiorniku oczywiście jest. Świeca przeczyszczona + dodatkowo próba na innej, na pewno sprawnej. Linka od gazu na pewno jest w porządku. Poziom oleju w silniku w porządku. Filtr powietrza suchy i czysty. Próbowałem ją odpalić wstrzykując...
co do cylindra i zaworów , na razie nie dotykałem i tu pytanie czy muszę wymienić uszczelkę pod głowicą jak bym chciał to sprawdzić ?
Wymień wszystkie uszczelki przed wymianą wyczyść dokładnie podłoże i skręć mocno .
Trzeba go wyjąć. Wał ma centralną śrubę i na klinie na wale są koła napędowe które trzeba zdjąć. Dobrze sobie połapać paski z tych kół do obudowy traktora by nie przewlekać ich potem. Czasem wystarczy jedną rolkę prowadzącą wykręcić by na tyle poluzować paski. Potem masz śruby mocowania silnika do ramy typowo 4-6. Wiązki powinny być na wtyczkach. Po...
Witam, jednak ciekawość zwyciężyła. Rozebrałem wszystko i na moje niedoświadczone oko zawory wyglądają dobrze, pracują bardzo lekko. Gniazda też nie wyglądają źle, co prawda w dolocie widać, że silnik miał jakieś przygody, ale w miejscu przylegania z zaworem jest ok. Stopki zaworów podszlifowałem i złożyłem wszystko, teraz muszę poczekać, żeby silikon...
No dobrze, już szukam wału. Co do membrany - pytam z ciekawości - do czego ona służy? Silnik posiada tzw. pompo-gaźnik, membrana jest głównym elementem pompki podającej paliwo. Wykorzystuje ona do pracy podciśnienie powstające w komorze korbowej silnika, podczas ruchu tłoka. Zbiornik paliwa jest niżej niż gaźnik i bez sprawnej membrany paliwo nie będzie...
Rycho T Narazie nie zamierzam wymieniać gaźnika. Jutro wymienię klin i nową uszczelkę pod głowicą i zobaczę jaki będzie efekt
Witam. Moja kosiarka Briggs&Stratton Sprint 375 ciężko pali a gdy już zapali, to gaśnie po chwili. Sprężyny od regulacji obrotów się urwały ale założyłem podobne ale nie oryginalne. Dodatkowo zauważyłem ze cieknie na uszczelce między gaźnikiem a bakiem paliwa ale lekko. Jak naprawić?
Może założyłeś odwrotnie membranę i uszczelkę? Odgłos tarcia to oczywiście hamulec. Do sprawdzenia też wpust na kole magnesowym.
Coś jest nie tak, po 10 minutach koszenia nabrał taką temperaturę że zrobił się słaby i wężyk od paliwa zaczął się topić cały silnik aż dymił z gorąca nawet zbiornik z paliwem. Wyłączyłem go i po ostygnięciu odpalił bez problemu. Ale za każdym razem muszę wymienić klin, a jak odpalam to syczy jakby uciekała kompresja przez tłumik lub odme, no chyba...
Pomogło czyszczenie gaźnika,i ustawienie luzu zaworów.. Dodam że ram jest gumowa uszczelka pokrywy zaworów, tagże na darmo kupiłem silikon. Świeca jest w drodze, też wymienię. Pozdrawiam..
Proszę bardzo. Trzeba wymontować gaźnik i dobrze go wymyć przedmuchać dysze, Uszczelki można wykorzystać te same jeżeli się nie uszkodzą ale muszą być czyste. Skręcić używając odpowiedniego momentu, bez przesady.
Na bak powinna być założona gumowa uszczelka a potem kartonowa, ten sposób montażu wyeliminował problem braku zasysania paliwa, oczywiście sama pompka musi być szczelna.
Mógłbyś zrobić jakieś zdjęcia tego gaźnika, chciałbym widzieć w jakim jest stanie.
To jeszcze podpowiedzcie jaką uszczelkę pod głowicę kupić bo jest ich widzę kilka rodzajów. Dzięki.
A jak sprawdzic czy silnik spala olej z powodu zużytych pierścieni czy prowadnic zaworów? Chodzi mi o takie częsci jak pierscienie , tłok i uszczelki (wszystkie jakie bedą mi potrzebne przy tym remoncie).
Szczelność kolektora ssącego, sprawdzona? Oring, od strony gaźnika i uszczelka oraz dokręcenie śrubek od strony cylindra. Zbyt uboga mieszanka, może powodować strzały w tłumiku.
Jak to jest jednocylindrowiec to jedziesz na krzyż i tyle. To są małe głowice. Nie jest chłodzony wodą,uszczelka pewnie stalowa pokryta "azbestem". Pewnie gdzieś koło 30Nm.
przeczyściłem, wymieniłem uszczelki, świece, olej, przeszlifowałem zawory, głowicę, ustawiłem zawory, kupiłem nowy nóż i działa jak nówka!
powiem wam że przemyślałem to i bardzo mało prawdopodobne jest to że ktoś tam grzebał i wkładał inną uszczelkę, sprowadzony ze Szwecji tutaj raczej nikt by się nie bawił w takie coś silnik powinien być oryginalny, bardziej jak już to ta opcja z zawieszającym się odprężnikiem ;)
Witam kosiarkę kupiłem nową , jest 6 mcy po gwarancji. PO sezonie zimowym pierwszy raz kosiłem 15 min bez problemu. Tydzień później po odpaleniu dymi na biało/niebiesko, a z tłumnika kapie olej. Wymieniałem olej w silniku zgodnie z instrukcją, czyściłem filtr. Czy to może oznaczać poważną usterkę? uszczelka pod głowicą czy coś podobnego ? prosze o radę
Wyczyściłem gaźnik, membrana i uszczelka nowa, filtr wyczyszczony, w dobrym stanie, świeca nowa i dalej, to samo. Gaśnie, świeca jest czarna, nie raz "strzela"
Kolektor może jest nieszczelny, nie zapomniałeś o uszczelce? Może jest nie dokręcona dobrze i dostaje się fałszywe powietrze? Może być membrana ale ją już wymieniłeś. Czesław
Jeżeli silnik odpala po wlaniu paliwa do filtra to usterka jest tylko i wyłącznie w gaźniku. Sprawdź jeszcze raz i wyczyść dokładnie sitko na końcu plastikowej rurki, która wchodzi do zbiornika paliwa. Zobacz czy podstawa gaźnika nie jest skrzywiona i dobrze przylega do zbiornika. Jeszcze raz kolejność składania, uszczelka ma być na membranie, nigdy...
Dzień dobry, jak w temacie silnik marki Briggs and Stratton nie odpala. Zrobiłem remont, lecz nic to nie podziałało. Gdy próbuje odpalić wydobywa się biały dym z gaźnika i można zaobserwować, że silnik ma tendencje do odpalenie ale coś mu przeszkadza w tym. - Model: 12F802-2050 - Klin na kole magnesowym cały - Rozrząd złożony na znaki - Świeże paliwo...
Powiedz mi czy ktoś kto ma jakąś wiedzę i nie jest kompletnym laikiem wymieni sam taką uszczelkę? Czy orientujesz się jaki jest koszt i dostępność części do tego sprzętu?
Tak uszczelki dostanę ale pierścieni i reszty nie mogę znaleźć, chyba ze od innego modelu pasują.
Co jeszcze może być powodem takiego zachowania? Opieranie się tłoka o zawór z powodu, zbyt cienkiej uszczelki pod głowicę. Przy poprawnym (?) ustawieniu rozrządu i luzów zaworowych spróbuj pokręcić silnik rozrusznikiem, ale bez świecy.
Tak tez mysle, gumke kupowalem nowa i kanalik w pompce przedmuchiwałem, jest tam siateczka ale wszystko jest drożne. Uszczelka miedzy podstawa filtra a gaznikiem jet w niezbyt dobrym stanie. Moze ją wymienie.
Silnik rozebrany ponownie. Rozrząd ustawiony wg znaków - tzn. tłok u góry a oba zawory zamknięte. Zawory szczelne - jak nalałem denaturatu do komory zaworów to dopiero po minucie zaczął lekko się sączyć zawór ssący. Ciekawa sprawa. Zdjąłem również głowicę - jedyne co to nie podoba mi się uszczelka głowicy. Oryginał jak demontowałem to była w całości...
Mnie się zdaje że problem teraz to przestawienie regulatora. Jeszcze takie pytanie jak zakładałeś gażnik to ten czarny oring uszczelka była ok ? Nie wypadła ? Jesli nie siedzi równomiernie to możliwe a tak się zdarzało że łapie lewe powietrze. Jeszcze jedno to jest easy-start bez pompki ?
W jaki sposób sprawdzałeś ten zawór? Uszczelka pod głowicą do sprawdzenia. Może wystarczy dociągnąć śruby. Jaka jest kompresja na rozgrzanym silniku, taka sama jak na zimnym?
Witaj! Odkręć górę gaźnika i zobacz jak zamyka się przepustnica. Przepustnica ma być zamknięta a dopływ powietrza regulujesz śrubką obroty. Są dwie śrubki.Jedna od powietrza/nią regulujesz przy zamkniętej przypustnicy na najwyższe obroty.Druga podnosi przepustnicy. /nią obniżamy obroty a tą od powietrza podnosimy obroty. Uwaga! 1 sprawdź czy lekko chodzi...
Witam, pompka paliwa ma być z otworem. Jak nie podaje paliwa po przyciśnięciu pompki to masz nieszczelność pomiędzy obudową filtra paliwa a uszczelką i gaźnikiem. Zał?ż dwie uszczelki jeśli możesz, przed założeniem ich posmaruj je delikatnie smarem albo wazeliną żeby je nawilżyć. Po założeniu sprawdź, czy pompka po jej energicznym kilkukrotnym przyciśnięciu...
Na zdjęciu widać ze masz tam problem z uszczelką na założeniu silnika, uszczelka wysuneła się, sruby nie są luźne czasem? W tym miejscu gdzie olej cieknie, jeżeli się nie mylę powinien znajdować się koło ustalający. Po przeciwnej stronie bloku powinien być drugi, chyba wypadł. Nie było robione nic z silnikiem dotychczas?
Witam, Niedawno przeprowadziłem remont silnika Briggs'a 35 classic. Podczas remontu wymieniłem: -uszczelki dekla od zaworów, -uszczelka głowicy, -uszczelka kolektora, -membrana, -uszczelkę między gaźnikiem a obudową filtra, -sprężynki przy gaźniku. -filtr powietrza Wykonałem kilka poprawek: -oczyściłem komorę spalania, -ustawiłem i przytarłem zawory,...
Znalazlem 3 grubości uszczelek miski olejowej 005, 009, 015 ktorą montować ? Nie wiem czy wcześniej było coś w silniku robione
W gaźniku membranowym, kosiarki nie ma zaworu odcinającego benzynę ( takiego jak w pływakowym ) ponieważ zbiornik paliwa jest niżej niż sam gaźnik. W Twoim przypadku membrana do wymiany. Przy składaniu trzeba pamiętać aby najpierw położyć na zbiornik membranę na nią uszczelkę i dopiero plastikowy gaźnik.
Witam! Dzięki, sprawdzę bo rzeczywiście tego nie brałem pod uwagę a jest tam uszczelka korkowa i być może ona to powoduje, jak sprawdzę to napiszę może i innym ta usterka dokucza, dziękuję i pozdrawiam.
Nie stawia wyjątkowego oporu (porównywalny z innymi) natomiast słychać tak jakby skrzypienie.Nie obejdzie sie chyba bez odkręcenia miski. Myślałem, że się obejdzie bo mam nową uszczelkę i olej.Jutro go rozbiorę i dam znać co znalazłem.
nie pomogło wymieniłem tez uszczelko/membrane i nic Jak wciskam guzik to widze jak ciagnie rurka paliwo ale guzik nie chce wracac spowrotem .
Hej, u mnie w tamtym roku skończyło się na rozebraniu silnika. Nic nie stwierdziłem. Poskładałem na nowych uszczelkach. Pierścionki i cylinder OK. Uruchomiłem i było ok, kosiarka chodzi do teraz. Najprawdopodobniej przyczyną było to, że w jakiś sposób olej dostał się do tłumika i tam się wypalał. Może było wlane oleju ponad stan??
Regulacja luzów jeśli sam ją przeprowadzisz nie kosztuje nic. W serwisie pewnie z 50-70 zł. Wymiana wałka rozrządu to pewnie ze 300zł + koszty części --wałek ok700, uszczelki ponad 100zł, do tegdo olej, coś po drodze wyjdzie to pewnie z 1500zł.
Witam, ma taki problem. Kosiarka z silnikiem briggs 650 z automatycznym ssaniem dość nowa. Silnik na obrotach faluje po mimo wyczyszczenia gaźnika. Oczywiście oring podstawy gaźnika wymieniony, krociec dobry, dokręciłem go, ale był raczej dobrze dokręcony. Uszczelka pod kroćcem raczej dobra, choć nie sprawdzałem. Dźwignia tam gdzie jest sprężyna regulacji...
Przyczyn może być kilka; Nieszczelność pomiedzy gaźnikiem-kolektorem I cylindrem silnika, są tam dwa uszczelnienia,od strony gaźnika o-ring a od strony silnika uszczelka, przewòd kolektora mocowany jest na dwie śruby do silnika, sprawdź czy się nie poluzowały. Jak wymieniłeś gaźnik to membranę i uszczelkę założyłeś nową? Nastepną sprawą może być cewka...
Witam !!! Posiadam kosiarkę Stiga z silnikiem Brigss, kosiarka ma już 15 lat i od pewnego czasu po rozgrzaniu się silnik wchodzi na wysokie obroty.Wymieniłem już membranę w gaźniku, świecę,sprężynki regulujące obroty oraz sprawdziłem kolektor ssący i szczelność uszczelki gdyż był wymieniany w zeszłym roku. Czy powodem wysokich obrotów po rozgrzaniu...
To jest gaźnik zintegrowany z bakiem paliwa. Musisz odkręcić ten gaźnik od baku i tak. Sam gaźnik to tylko kawałek plastiku i tyle. Najważniejsza jest ta uszczelka membrana i sitka. Są dwa. Jedno jest na smoku który wchodzi do baku i często się zatyka(wychodzi z gaźnikiem) drugie jest na gaźniku też taki mini smok. To musisz wyczyścić. Jak membrana...
Witam, kolego (at)popromienny miałeś rację że to był problem ze zbyt małą dawką paliwa, kupiłem nowy gaźnik i odśnieżarka zaczęła normalnie działać. Przy okazji chyba znalazłem powód gaśnięcia na wysokich obrotach. Jedną z uszczelek które zrobiłem na szybko z dętki podczas przykręcania gaźnika ścisnęło tak, że po obwodzie ograniczyła dopływ paliwa z...
Witam.Mam kosiarkę BRIGGS&STRATTON 3,5 HP classic.Jak podpompuję paliwo pompka przy gażniku silnik odpali ale po chwili gaśnie.Wymieniłem uszczelkę i membranę pod gażnikiem,olej,nóż bo poprzedni był krzywy(jest trochę lżejszy od starego).Świecę wymieniłem i gażnik wyczyściłem.Zaraz po wymianie uszczelki i membrany układ wydechowy trochę kopcił białym...
Niechce wprowadzac w blad ale jesli masz gaznik przymocowany do zbiornika paliwa ten plastikowy to pomiedzy zbiornikiem paliwa a tym wlasnie gaznikiem jest uszczelka ktora wystarczy ze bedzie za duzo odksztalcona i poprostu beda obroty falowaly tak jak piszesz, zrobilem to w swojej kosiarce i po problemie koszt ok 20zl polecam kupic sobie na zapas tego...
A można wiedzieć co mu było??? Czy tajemnica?? Witam Sory, teraz zauważyłem pytanie. Okazało się, że cały remont przeprowadzony był prawidłowo lecz nie przyłożyłem się odpowiednio do czyszczenia i regulacji gaźnika. Najpierw zawieszał się pływak i paliwo przelewało się przez tłumik, następnie zaciągał lewe powietrze na uszczelkach od dźwigni przepustnicy....
Nie no, kilku stówek nie zamierzam inwestować, jedna to max ;). Oprócz świecy, uszczelek do gaźnika, uszczelki pod głowice i miskę oraz nowego filtra powietrza zastanawiam się czy jest sens kupować nowe pierścienie, bo bloku nie będę w żaden sposób obrabiał.
to niemożliwe, żeby taki luz zaworowy się zrobił, w Briggsach ten luz się zmniejsza w biegiem zużycia, i trzeba to podpiłowywać a nie się zwiększa. ściągnij głowicę, tam albo coś wpadło w dolot i podparty zawór albo nie wiem, przytarł się, przyrdzewiał od długiego postoju i niema siły sprężyna żeby go cofnąć. o uszczelkę pod głowicę się nie martw, można...
Witam. Posiadam traktorek z silnikiem briggs 15,5 KM OHV. Problem polega na tym , że zieje ogniem z wydechu już po kilku minutach. Luz zaworowy dobry ( odpala od strzału). Klin magneta na miejscu. Gaźnik podstawiałem inny i też bez zmian. Zakładałem inną głowicę, docierałem zawory, uszczelka nowa. Moduł tez podstawiałem inny oraz magneto. Nic nie pomaga...
Czyli to co pisałem wcześniej. Uszczelka pod głowicą jest najcieńsza w miejscu gdzie idą popychacze czy rozrząd i często tam pada i spaliny dostają się komory korbowej zabierają mgłę olejową i w dolot . Możliwe że pierścienie też już puszczają efekt ten sam. Jaki model Briggs-a? briggs 15,5hp
briggs uszczelka gaźnika briggs stratton uszczelka briggs uszczelka głowicy
wgranie firmware samsung formatowanie niestandardowe excel pomiar prądu spoczynkowego denon
renault scenic radio instrukcja moduł komfort termet
Błąd STOP 0x0000000A przy odinstalowywaniu Total Media 3.5 w Windows XP Zablokowane funkcje BIOS w komputerach ASUS - jak odblokować?