Odkręć gaźnik, pod nim jest membrana, to ona jest odpowiedzialna za zalewanie - wymień ją.
Zakończony sprężynka przy gaźniku oraz naprawa gaźnika pomogły
Membranę kładziemy na zbiornik paliwa, na nią uszczelkę i następnie gaźnik.
Zawory nie zamykały się a miały być prawidłowo złożone :shii:
Filtr powietrza czyszczę regularnie. Opisane przeze mnie objawy pojawiły się dawno z tendencją narastającą. Nic twardego ostatnio nie skosiłem :). Problem chyba rozwiązany. Przeczytałem w innym miejscu forum, żeby dać dwie podkładki pod gaźnik. Tak zrobiłem (dołożyłem starą). Pokręciłem również dyszą główną (ma takie wypustki, które to umożliwiają -...
Sprawdź świecę zapłonową i sprawdź czy jest iskra. Być może cewka daje słabą iskrę i zalewa świecę.
Iskra na świecy jest.
Problem rozwiązany. Dziurawy był pływak paliwa i zalewało maszynę.
Ja tu nie widzę iglicy pływaka. Bez tego będzie wyciekało paliwo i będzie zalewał się silnik, dając takie objawy, jaki pisałeś.
Sprawdziłem klin jest na swoim miejscu .Próba zalewania paliwa do cylindra oraz gażnika nie dała rezultatu .
Skoro twierdzisz że przy zwiększeniu obrotów silnik się zalewa, sprawdź czystość filtra powietrza. Zapal bez filtra i zobacz czy jest zmiana.
Witam kolejny raz zwracam się z Prośbą do fachowców a mianowicie posiadam silnik Briggs&Stratton 12 hp. Silnik nie chce odpalić sprawdzałem świece iskra jest świecy nie zalewa po wykręceniu filtra powietrza widać niewielkie ilości paliwa. Strzela z filtra powietrza prosze o porady.
A ten opór to był ze zwolnioną, czy naciśniętą dźwignią hamulca? Zmieniłbym świece, przedmuchał gaźnik - trudno spekulowac co się stało. Prawdopodobnie się zalewa - często zawory tracą szczelność.
Jak wyglądają elektrody na świecy ? Spróbuj podmienić na inną .Czy poziom paliwa jest ustawiony prawidłowo ? Może ją zalewa . Nie zaszkodzi zmierzyć ciśnienie sprężania . :|
Powodem tego jest zalewanie świecy, więc albo uszkodzona świeca ( ma przebicie przy wyższej temperaturze ) brak podkładki na sprężynie, wytarty cylinder. Podaj na PW adres to poślę Ci tą podkładkę. Jeszcze przyszło mi do głowy aby sprawdzić odległość cewki od koła ( 0,2-0,3 mm ) Z cewki, oprócz kabla świecy powinny wychodzić dwa cienkie przewody jeden...
W taki sposób to można "naprawiać" gwinty dla śrub a nie zaworu z iglicą. najgorsze jest to ze wszystko działa tylko w danym położeniu i nawet ruch 3-5% kluczem w którymś kierunku powoduję że silnik się zalewa lub nie dostaje paliwa...
Świeca zapłonowa jest wypalona, czysta , nie zalewa jej, kolor wpadający w popiel. Wymienię jeszcze tą cewkę zapłonową i dam odpowiedż czy pomogło. Dzięki za podpowiedż.
no wydaje mi się że dobrze,jeśli zawór jest w górnym poziomie to ustawiam 0.10-0.18 dla obu zaworów jeśli ustawię 0.18 to tylko bardziej klepie na 0.10 nie słychać ich pracy myślałem by dociągnąć zawór wydechowy,ale pewnie straci kompresje i siłę a taraz jak zapali chodzi jak burza jest siła,zrywny na gaz reaguje jak dziki. z tym nieszczesne zapalanie...
Masz racje w 100%, wiem że przewiduje 10W30, instrukcję przeczytałem, właśnie w instrukcji Briggsa znalazłem info że można stosować również 5W30, który ma szerszy zakres temperatury pracy. Z różnych źródeł wynika że W30 daje cieńszy film olejowy niż W40 co ma wpływ na trwałość smarowanych elementów i opory pracy. W samochodzie opory mają niewielki wpływ...
Po założeniu silnika dalej nie pali :( od razu zalewa świecę aż paliwo ucieka przez tłumik. coś z tym gaźnikiem jest nie tak, spróbuję założyć na chwile gaźnik z małej kosiarki może podpasuje
Witam. Zalewa gaznik... Jak masz gaznik membranowy (mocowany na zbiorniku paliwa) to membrana.Koszt 19-29 zł.Jak pływakowy to albo pływak dziurawy albo gaznik zasyfiony i zawór sie zacina.
Może być cewka, choć raczej to rzadkie przypadki. Wymieniałem już cewkomoduł w silniku Briggsa, nie odpalał właśnie przez słabą iskrę. W ostatnich latach są to niestety częste przypadki. Zgadza się, jest taka możliwość. Jednak wpierw, mimo wszystko wymieniłbym świecę na nową.
Rurkę wyjąłem i wyczyściłem. Filtr nasmarowałem olejem i puściłem ją na 15 minut, chodziła cały czas równo i nie kopciła, myślę że będzie ok. Na razie jest mokro i nie można kosić, sprawdzę ją jak będzie pogodnie i dam znać czy chodziła bez zarzutu, na razie dzięki. Dziś kosiłem przez 3 godz.i chodzi super, bez zalewania świecy i równo. Dzięki za pomoc...
Swieca jest czarna, jakby miał mieszankę zbyt bogatą, ale sucha. Nie ma mowy o zalewaniu. Czarna świeca, bo na starcie daje więcej paliwa. Gaźnik dobrze dokręcony. Nie ma mowy o lewym powietrzu. Może ominąłem jakiś ważny element w czyszczeniu, choć to jest prosty gaźnik.Jutro zmienię paliwo
Witam, możesz dać zdjęcia z bliska gaźnika, i silnika właśnie od strony gaźnika, jak to wygląda ? Nie wiem jaki model gaźnika masz ale może być że łapie gdzieś powietrze albo coś i się zalewa, jak odparuje to odpalisz do pierwszego zgaszenia... Dołącz kolego zdjęcia, bo serwis jak widać za bardzo się nie postarał...
mam jeszcze pytanie czy klin do kola będzie pasował od silnika BRIGGS & STRATTON, a i czy jest możliwe że w czasie pracy (koszenia) klin by został ścięty a ty samym zmienił się zapłon, z tego co sobie przypominam coś strzeliło, a potem jeden strzał z tłumika i silnik zgasł. teraz nie chce się odpalić, choć w czasie szarpania za sznurek leci z tłumika...
Paliwo dostaje bo świece zalewa. Chyba nie ma sensu wlewać paliwo przez otwór do świecy. Dzisiaj zauważyłem, że jak jest tłok w górnym położeniu to oba zawory są zamknięte. Jak jest na dole to zawór na dole jest otwarty i później znowu, jak jest w górnym położeniu to oba zawory są zamknięte, później jak jest w dolnym położeniu to ten zawór na górze...
Generalnie to wygląda mi to na przechylenie kosiarki na bok, czego nie powinno się robić, gdyż olej właśnie przelewa się do odmy i zalewa filtr powietrza oraz dostaje się do tłumika. Sprawdź czy filtr jest zaolejony, jeśli jest to go wymień- w modelu 675 jest papierowy więc oczyszczenie jest wykluczone. Z dymieniem i wyrzucaniem oleju z tłumika poradzi...
Silnik na 100 % nie był rozkładany, problem pojawił się po tym jak " zacięte" ssanie powodowało że silnik zaczął się zalewać a nadmiar paliwa dostawał się przez pierścienie do wnętrza silnika. Skutkiem tego było rozcieńczenie oleju w silniku i podnoszenie się jego poziomu. Śruby faktycznie po 5 latach pracy były lekko poluzowane, być może przez to uszczelka...
Witam serdecznie. Korzystając z informacji zawartych na forum, zdecydowałem się rozebrać uszkodzony silnik Briggs&Stratton 12hp. Awaria wystąpiła w nim w następujących okolicznościach. Pan trzymał traktorek MTD w garażu kilka dobrych lat bez odpalania, wpadł na pomysł aby go uruchomić bez wymiany oleju, szybki rozruch, od razu pełne obciążenie i nie...
Miałem to samo. Sprawdzałem iskrę na świecy po jej wykręceniu. Iskra była a silnik nie zapalał. Wówczas trochę zmniejszałem szczelinę na świecy. Chyba pomogło bo wreszcie odpalił. Po pewnym czasie wróciłem do szczeliny referencyjnej i też było podobnie. Co ciekawe, wymieniłem świecę na nową i nie pomogło. Wróciłem do starej pięcioletniej świecy i używam...
Co się okazało, sprężyna od gazu się wydłużyła, trochę podgiąłem i kosiarka "śmiga". Jest tylko problem z tym że ciężko pali, świeca przy zapalaniu zalewana, po pracy dalej czarna i mokra, ustawiłem odległość elektrody 0,7. Przerwa na module 0,25 od koła magnesowego. Membrana gaźnika niedawno wymieniana i jest dobra, więcej to nie wiem co w tym gaźniku...
Witam. Luz zaworów i odległość cewki jest ok. Chodzi ale coś mam jednak z gaźnikiem bo ciężko go wyregulować i zalewa. Znajomy po wcześniejszym rozkręceniu gaźnika miał podejrzenie że może brakować sprężynki w gaźniku chyba że iglica nie jest niczym połączona z pływakiem bo naprawdę ciężko go wyregulować. Proszę bardzo o odpowiedz czy ma tam być jakaś...
3 kosiarki: 1. Jedna już skasowana, kupiona jako używka, u nas chyba 5 sezonów wytrzymała, trudno powiedzieć czy olej jej zaszkodził. Zalewana czym popadnie, nie była mocno obciążana (główne zadanie miała ta z punktu 2), już kupiona wymagała nagimnastykowania się przy odpalaniu zimnego. Na końcu pękła głowica/blok (nie wiem jak to zakwalifikować w kosiarce,...
Witam, Mam traktorek Murray z silnikiem Briggsa 15,5. Stał kilka lat. Były problemy z rozruchem: "łapało" rozrusznik. Postanowiłem go zreanimować. Mam małe doświadczenie mechaniczne, ale chcę się nauczyć. I tak: - Zainstalowałem nowe aku - bo skoro długo stał, to i tak musiałem dać nowe. - Sprawdziłem rozrusznik - jest ok, ale bendiks nie wracał, więc...
Wyjmij filtr powietrza i sprawdź czy działa poprawnie. Jak tak, kup nowy. Zalewa ją paliwem więc jeżeli masz nowy wyregulowany gaźnik to to jest następna rzecz do sprawdzenia. W tych silnikach typowym powodem falujących obrotów było zużycie się sprężynki od regulatora. Od gaźnika w tył kosiarki idzie taki metalowy drucik łączący się z dźwignią regulatora....
Witam. Mam problem z kosiarką jak w temacie. Po przestoju zimowym pojawił się problem. Obroty są bardzo nierówne, gaźnik wyczyszczony, paliwo świeże, świeca zmieniana, olej też, filtr wymyty w benzynie. W czym jeszcze może tkwić problem ? Przed czyszczeniem świeca była zalewana paliwem, pracowała jeszcze gorzej jak na filmiku, w filtrze powietrza był...
Witam prawdopodobnie padł mi silnik w kosiarce. Obstawiam brak kompresji, ze względu na spadek oporu po próbie pociągnięcia za szarpak i jakby wolniejsza reakcja silnika po pociągnięciu za szarpak. Po prostu wygląda to jak by silnik dłużej się kręcił, a nie odbija od razu, jak było to przed awarią. Paliwo świeże, zalewane na bieżąco,olej jest,iskra...
Działałem dwa dni glebogryzarką Texas z silnikiem brigsa i było ok, dziś po trzech godzinach pracy odkręciłem korek oleju i zauważyłem dziwny biały osad, wygląda to jak śmietana, wcześniej tego nie było. Wcześniej zalewałem paliwem z Lotosu, dziś miałem w kanistrze 95 z Lotosu zmieszana w połowie z paliwem z Statoil. Ten osad to z paliwa czy jakaś inna...
Witam ! Pozwolę sobie wtrącić się do tematu, gdyż mam taką samą kosiarkę do której została podana instrukcja w pierwszym poście :) Ma pewien problem z silnikiem Briggsa 3.0HP. Jest on prawie identyczny jak ten z tematu. Gdzieś zalewało go olejem. Silnik był cały w piachu, trawie i oleju, ale odpalał zimny za 3cim razem, a ciepły od ręki. Wyjąłem go...
Podłączę się pod temat, bo mam ten sam problem, ale z agregatem prądotwórczym. Nie sądzę aby to był problem regulatora odśrodkowego (braku tej sprężyny), bo wtedy silnik pracowałby na wolnych obrotach, tak było gdy u siebie wypiąłem tą sprężynę. Problem wg mnie, tkwi w gaźniku, autor wspomniał, że wymieniał iglicę. U mnie na początku nie było falowania...
A fajkę świecy sprawdzałeś? W Briggsach często jej uszkodzenie powoduje problemy. Zdejmij ją z kabla i podłącz go bezpośrednio do świecy.
Witam, posiadam kosiarkę MTD 46 SPO z silnikiem ThorX 35 o pojemności 99cm3, według tabliczki znamionowej posiada 2,6KW przy 2750/1/min w praktyce jest to silnik 1,6KW. Miałem podobne problemy z kosiarką po około 10 latach użytkowania, kosiarka przerywała, albo gasła po chwili pracy. Wystarczyło spuścić całe paliwo ze zbiorniczka, oczyścić przewody...
Witam tlok jest zalozony tak jak powinien ,sprawdzalem kompresje to dobilo do 11,5 gniazda zaworowe sa oki-sprawdzalem szczelnosc zalewajac zawory nafta i stalo to 12 godz- sa szczelne a silnik jak nie chce zapalic to nie pali :cry: Panowie gdzie tkwi blad :?:
Ciekawy temat napisałeś, że posiadasz RJS-1B a tam jest silnik Briggsa? Dobrze odszyfrowałem intencje oznaczenia modelu ciągniczka - jeśli tak, to masz silnik 4T i przyczyn może być kilka jeśli błędnie wpisałeś oznaczenie to prawdopodobnie masz jednak 2T, więc teoretycznie prosta jednostka, ale cierpiąca na problemy z zapłonem elektronicznym i zapewne...
briggs zalewa świeca briggs zalewa świece silnik briggs zalewa świecę
czujnik polozenia przepustnicy astra pralka wymiana spalić silnik pendrive write protect
kocioł węglowy stacja czyszcząca braun
Audi A3 8P: Liczba gniazd zapalniczki 12V Podnośnik Case Maxxum 125 nie podnosi i drży - diagnostyka i rozwiązania