Takie coś znalazłem w sieci: P0113 Kod MITSUBISHI możliwe przyczyny Wadliwy czujnik temperatury powietrza dolotowego (IAT) Brudny filtr powietrza Wiązka czujnika temperatury powietrza dolotowego (IAT) jest przerwana lub zwarta Słabe połączenie elektryczne obwodu czujnika temperatury powietrza dolotowego (IAT) No to dobrze znalazłeś .Sprawdź jeszcze...
Źle zregenerowana-ustawiona pompa. Brudny filtr powietrza. Za duży luz zaworowy. Słaba kondycja silnika. A jak z mocą?
co ma brudny filtr powietrza do poziomu oleju?
Witam masz brudny filtr powietrza .
Może być brudny filtr powietrza.
Brudny filtr powietrza?
Nie stosuję żadnego oleju- to idzie do filtrów siatkowych. Do prania biorę płyn do mycia naczyń, nie dopuścić tylko do bardzo brudnego filtra.
Świece ? Brudny filtr powietrza? Kiedy ostatania wymiana owych elementów ?
Brudny filtr powietrza lub niewyłączające się ssanie.
Brudny filtr powietrza... ale to normalne że po wejściu silnika na obroty ciśnienie w dolocie spadnie mimo otwartej przepustnicy.
Jeśli zmieniałeś odmę i nic to nie dało to oznacza ze jest za duże ciśnienie w skrzyni korbowej, ewentualnie masz słabej jakości lub brudny filtr powietrza.
nieszczelny dolot,brudny filtr powietrza
a co jesli na swiecy bardzo szybko pojawia się mnóstwo czarnego, suchego nagaru ? Zbyt bogata mieszanka lub brudny filtr powietrza.
Wymień paliwo na świeże. Czarny dym z tłumika to problemy z gaźnikiem, a nie z pierścieniami. Filtr powietrza, pewnie brudny.
Witam, Brudny filtr powietrza, uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej, bądź sonda lambda
Czarny dym wskazuje na problemy z gaźnikiem, lub brudny filtr powietrza.
Zrób zjecie elektrod świecy i pokaż na forum. Powinna być wypalona po dłuższej jeździe na kolor kawy z mlekiem/piaskowy. Jeśli jest czarna, okopcona lub mokra to masz albo brudny filtr powietrza albo rozregulowany lub niesprawny gaźnik. Świeca powinna być o odpowiedniej wartości cieplnej zalecanej do tego silnika, nie żadna dowolna. Profilaktycznie...
Do transs33. Nie jestem zawodowym mechanikiem ale z tego co wiem przyczyna jest zle spalona mieszanka. Moze to być spowodowane przez: - nie własciwie ustawiony zapłon (za pózny) - zbyt bogata mieszanka paliwowo-powietrzna wytwarzana przez gaznik (nalezy wyregulować ją sruba w gazniku, brudny filtr powietrza, za wysoko podniesiona iglica w gazniku) -...
Przyczyna może być błahostka mianowicie brudny filtr powietrza lub złe sterowanie klapami przepływu powietrza przez podciśnienie.
Jak często zmieniasz filtr powietrza ? Brudny filtr powietrza wiąże się ze wzrostem spalania... Jesteś pierwszym właścicielem auta być może miałeś dłubany silnik (wtryskiwacze program itp.)
Kosa Stiga pracowała na wysokich obrotach (koszenie chaszczy) traciła co jakiś czas moc po czym wracała na obroty aż w końcu zgasła i już nie daje się odpalić.Podejrzewam że przyczyną awarii mógł być brudny filtr powietrza (naprawdę syf). Proszę o wskazówki dotyczące naprawy.
Dziurawy zbiornik nie jest przyczyną złej pracy silnika ,lecz brudne filtry powietrza i paliwa tak.
Oczyściłeś dolot spalin do EGR? Kolektor ssący? Olej w/g specyfikacji producenta? Częstym powodem zbyt dużej ilości oleju w dolocie jest brudny filtr powietrza,kiedy go zmieniałeś?
gelo 1 actuator dba o to zeby nie dostawal za duzo gazu, nawet przy brudnym filtrze powietrza. A przy filtrze gazu to by gazoliny na wyzszych nie dostawal.
Mikser do gazu masz masz niewłaściwy lub źle zamontowany lub brudny filtr powietrza a może jest wstawiona jakaś zwężka i ma zbyt duże podciśnienie przed przepustnicą
Powodóe nadmiernego spalania może byc wiele, wymienię kilka: - brudny filtr powietrza - zła regulacja gaźnika -zacinające się hamulce -zacierające się łozysko w kole - zbyt duzo oleju w skrzyni biegów - zła technika jazdy -zużycie silnika -zużyte swiece - niesprawna instalacja zapłonowa -itp. itp.
Szrpanie na wysokich obrotach może być spowodowana wieloma czynnikami. Oto niektóre z nich: - układ zapłonowy - uszkodzona pompa paliwa (choć było by tak po chwili od depnięcia) - brudny filtr powietrza i silnik dostaje zbyt mało powietrza Nie napisałes czy silnik rozgrzany, czy zimny, to tez czasem ważne
Te "pompki" jak to nazwałeś to są sygnalizatory. Jeden służy do kontroli pojemności worka (jak jest pełen worek to się oświeca lamppka) a drugi jest od kontroli filtra HEPA(jak jest brudny filtr i nie ma przepływu powietrza to się zaświeca lampka i odkurzacz automatycznie wskakuje na 1 bieg) . Pozdrawiam
Czyli świeci Ci się check engine, prawda? Powyższy błąd dotyczy jednej (albo obydwu) sond w układzie wydechowym (O2 sensor). A konkretniej grzałek przy nich. Bywa też że bezpiecznik pada , zatkany filtr powietrza i brudne wtryskiwacze ale w pierwszej kolejności przyjrzał bym się sondom .
nadal zalewa co może być? Na przykład brudny, zatkany filtr powietrza.
Sprawdź to co pisałem, brudny filtr powietrza powoduje wzrost spalania, zwiększone opory toczenia również np. jak ktoryś zacisk trzyma. Spalanie masz sporo za duże ale nie sądzę żeby to było coś powżnego. Strzelanie na jeździe LPG to przeważnie usterki układu zapłonowego(kable WN, świece, itp).
no to poradzcie co z tym fantem zrobić, bo przez ten korek boje się żeby mi ktos psikusa nie zrobił z piaskiem albo z cukrem:| Podobny problem miałem z zamknięciem bagaznika ale nauczyłem się go zamykać :D Czy da rade jakoś naprawić ten cholerny korek. ? Czy brudny filtr powietrza ma większy wpływ na zużycie paliwa ? kamil
Sprawdz filtr powietrza , jesli jest brudny , auto bedzie bardzo duzo gazu palilo . Pozatym podepnij sie pod OBD i sprawdz jak tam faktycznie wyglada ta sonda , mozesz jeszcze miec zatkany katalizator i to tez moze dawac takie efekty , oprocz tego auto bedzie bardzo zmulone.
Wsłuchaj się czy wentylator słychać na innych biegach. Jeżeli nie to przyczyna będzie w uszkodzonej opornicy. Opornica może być uszkodzona przez bardzo brudny filtr lub zatarty silnik wentylatora.
Spróbuj wyczyścić filtr powietrza może już jest zbyt brudny. filtr powietrza jest czyściutki wgl wszystkie płyny były wymieniane bo jakieś 2-3 tygodnie temu był na przeglądzie
Przyczyny, które mogą prowadzić do ustanowienia kodu P0172, mogą być następujące: Czujnik masowego przepływu powietrza może być brudny lub uszkodzony. Filtr powietrza jest brudny lub zawiera olej. Jakiś przeciek próżniowy. Problem z ciśnieniem paliwa. Zawór zwrotny pompy paliwowej może ulec awarii. Zawór PCV przecieka lub uległ awarii. Zawór EGR mógł...
moja 323f 1,6 z gazem Ii generacji od kąd pamiętam nigdy ze spalaniem nie zeszła mi poniżej 10litrów LPG i sądzę że to normalne, jak to pisał ktoś wcześniej mazdy do oszczędnych w spalaniu nie należą, może wyższe spalanie spowodowane jest chłodniejszą temperaturą na zewnątrz, albo brudnym filtrem powietrza, zużytymi świecami/kablami WN skoro komputer...
okopcona.Za bogata mieszanka(wadliwie działa ssanie,brudny filtr powietrza,za duzy poziom paliwa w komorze),świeca o nieodpowiedniej wartości cieplnej (za zimna,ma byc Iskra F65P,Bosch WR7DC). W SC(wtrysk) taka usterka może być spowodowana przez czujnik temp silnika,lub nieodpowiednią wartość cieplną świecy,ale też takie zjawisko występuje w bezrozdzielaczowych...
A czy po takim czymś idzie go zgasić stacyjką czy trzeba go zadusić bieg i hamulec ? Dodano po 3 Opcji jest kilka jedną z nich jest brudny filtr powietrza i silnik pobiera powietrze ze skrzyni korbowej przy czym zapala własny olej ale w tym przypadku już kluczykiem się go nie zgasi pozostaje zaduszenie .
Jak jestes zawziety to mozesz sprobowac. Wkoncu pracownik w warsztacie to tez czlowiek i tez nie wie wszystkiego. Wskaznik zuzycia paliwa jest polaczony z wtryskiwaczami. Wtryskiwacz podaje do cylindra pewna dawke paliwa co jakis czas w zaleznosci co mu powie przeplywomierz lub sonda lambda. Zaklocenia moga byc spowodowane w rozny sposob np. brudny...
Objawy bardzo ogólne, ale możliwości są takie: -brudny filtr powietrza, fazy ciekłej, fazy lotnej -wtryski nie trzymają parametrów -złe ustawienia mapy wtrysku Z opisu wynika, że zalewa silnik gazem, w takim przypadku trzeba by sprawdzić, czy reduktor przy mocniejszym bucie nie podaje częściowo ciekłego gazu. W takim wypadku może to być pęknięta membrana...
Jeśli chodzi o filtr powietrza, to nie tylko że paprochy lecą, tylko noże być brudny i nie przepuszcza odpowiedniej ilości powietrza do silnika.
Każdy użytkownik samochodu z Turbo (szczególnie tuningowanego) powie że najpierw rozgrzej silnik później ciśnij gaz (jeśli chcesz aby długo żyła turbosprężarka ) a po każdej jeździe odczekaj co najmniej minute chyba że była to bardzo szybka jazda to nawet do 3-ch minut przed wyłączeniem silnika. Świst może być spowodowany brudnym filtrem powietrza -...
No i co ? byles na komputerze? Co ci zdiagnozowal jesli mozna wiedziec?Bo mam podobny problem. Cos mi cyka gdzies z okolic zaworów od strony filtra powietrza, ostatnio nawet zauwazylem brudny i lekko poszarpany filtr powietrza w okolicach ODMY, tak jakby poteznie kichnęła. Byly slady oleju i brudny filtr. Wydaje mi sie ze jest to spowodowane zalewaniem...
Takie przysłonięcie wlotu powietrza powoduje takie same skutki jak brudny filtr powietrza - większe opory na "ssaniu" = mniejsze osiągi silnika. Przez takie przysłonięcie wlotu w układzie dolotowym występuje większe podciśnienie, które dopiero widzi reduktor i zaczyna podawać gaz. Sprawny reduktor (przy I generacji, bo chyba o taką chodzi) powinien...
Mam ten sam silnik w 407 136 km. W trasoe 5 - 6 l. W mieszanej powiedzmy 7.5l. Przy tych temperaturach bez problemu osiągalne. Na co zwrócił bym uwagę czysty kolektor śsacy i brudne czujniki zamontowane na nim, Lekkie poszarpywanie szczególne na początku jazdy - brudny uszkodzony EGR. Filtr paliwa, powietrza. U mnie po czyszczeniu dpf spadło drastycznie...
to co na tych zdjeciach jest 300zl doplaty to 2 generacji . a to dla mnie 5 najwaznieszych zalet w porownaniu do 2 generacji : 1 zaleta : mniejsza starta mocy i momentu -> brat zwezki na dolocie 2 zaleta : nie rozwali pletwy w k-jetronicu -> brak ryzyka strzału 3 zaleta : mniejsze zyzycie paliwa 4 zaleta : instalacja nie nie jest uczulona na brudny...
Witam. Posiadam Renault Laguna rocznik na przełomie roku 99/20 Silnik 1.9 (wersja po lifcie) z turbiną. Mój problem polega na tym, iż np: Zatrzymując się na czerwonym auto strasznie "Muli" na starcie i w ogóle nie wchodzi na obroty, wygląda to jak by turbina nie działała. Czasami pomaga na to zgaszenie i zapalenie silnika. W serwisie mówili że może...
Witaj, prawdopodobnie dostaje zamało lub zadużo paliwa. Może być brudny filtr paliwa i powietrza.
Filtr powietrza pewnie masz :-) Ale zobacz czy nie jest juz brudny, ew. filtr gazu.
czarny dym /nadmiernie/ przy dodawaniu gazu to efekt zbyt duzej dawki paliwa;moze to byc zle sterowanie wtrysku, brudny /zapchany/ filtr powietrza, uszkodzona turbina /dbaj o olej sinikowy/,pozdrawiam Zdzislaw
Kilkukrotnie brudny w oleju był filtr powietrza i przepustnica... Czy to wskazuje na uszkodzoną odmę?
mogą być dziesiątki powodów: 1. kiepskie paliwo 2. uszkodzenie pompy wtryskowej 3. uszk. wtryskiwaczy 4. słaba kompresja 5. ... trzeba zrobić diagnostykę w dobrym warsztacie może być też (typowe dla tego silnika) jammed butterfly (air regulator) where air is entering to machine for combustion. Due to low quality diesel soot is gathering on this butterfly...
Rozłącz turbine od kolektora ssacego i zobacz czy na łopatkach,w przewodzie jest olej.Jezeli jest to może świadczyć to o nieszczelności łożysk turbiny,lub o niskiej kompresji.Jeżeli kompresja jest OK to turbinka do wymiany.Można tak jeździć,jednak wiąże się to ze zwiększonym zużyciem oleju.Nie jest to pewna metoda,ale da Ci jakieś pojęcie o stanie silnika.Najlepiej...
jeszcze jedno jak odpinam puszkę na filtr powietrza to filtr jest brudny chyba od paliwa a zakładałem nowy przed awaria
To że silnik dymi na czarno, to wina uszkodzonej membrany w gaźniku, brudnego filtra powietrza lub uszkodzonej świecy. W filtrze na pewno jest olej, może to paliwo, jeżeli olej, to do sprawdzenia zawór odmy.
tzn ? bo oglądałem filtr powietrza i jest troche brudny mam go wyprać czy kupić nowy ?? kosy jeszcze nie rozkręcałem i nie wiem gdzie jest filtr paliwa.
wymieniłem filtr powietrza (stary filtr był dość mocno brudny) i jak na razie od tej pory zapalił za każdym razem na dotyk. Zobaczymy co dalej. Nie cieszę się jeszcze...
Najpierw sprawdź czy ci ten silnik dobrze działa na BP bo jeśli nie to na LPG będą dziać się czary i nie dojdziesz do ładu jak rozgrzebiesz wszystko. To, że najpierw masz duże obroty a potem spadają to normalne. Sonda działa i na zimnym silniku "załącza ci ssanie" a tak naprawdę daje większą dawkę paliwa jako iż tam są wtryskiwacze. Po rozgrzaniu obroty...
Może filtr powietrza jest brudny ?
No niby lepiej. Doładowanie jest (lepiej późno niż wcale bo dopiero od 3000 rpm). Problemem teraz jest wartość z przepływomierza bez doładowania nie przekracza 525 mg/suw (ty masz 425) a przy pełnym doładowaniu spokojnie powinna wejść w wartość 1200mg/suw (ty masz ledwo 930). Efekt jest taki że dawka paliwa jest obcinana żeby nie dymił ,ale efektem...
pisze jeszcze just heavy flying injection fly seguent ale ktory z nich nie mam pojecia . to niedotyczy twojej instalacji. spróbuj przeprowadzić autokalibracje,na rozgrzanym silniku naciśnij nauka w sofcie i zobacz na ilu krokach sie zaprogramuje,jeśli wyżej niż 110 to najprawdopodobniej: za duża zwężka w mixerze,zapchany filtr,red.niewzbogaca,nieszczelność...
Regulator wolnych jest na wierzchu ,2 śrubki , jeśli to benzyna. Problem częsty to również brudny przepływomierz umieszczony na filtrze powietrza.
Dlaczego jest to potrzebne do prawidłowej pracy na benzynie? Dlatego, że podczas jazdy na LPG sterownik wtrysku benzyny nie wie, że samochód jedzie na LPG, widzi odczyt sondy lambda i próbuje korygować mieszankę co prowadzi do wprowadzenia korekt długoterminowych do czasu wtrysku benzyny. W przypadku tego sterownika sprawdza się emulacja na "masę"...
w mojej kosiarce ten objaw ustąpił po wymianie brudnego filtra powietrza.
właśnie doszedłem do prostego wniosku na przykładzie ....... patrzcie mam cewke od ogara 200 akumulator 12v rezystor żeby prąd przez cewke płynął max 2A i bawie sie jeśli wstawie kabel samochodowy o oporze 2 kom włoże w niego śrube to iskra przeskakuje tylko na świecy przy włożeniu śruby i zbliżaniu do masy słychać strzelanie ale nic nie widać.........
Najprawdopodobniej w czystości filtra powietrza. Brudny filtr działa jak włączone ssanie. Zapewne po rozgrzaniu nie osiągał pełnej mocy i palił więcej. Poprzedni właściciel prawdopodobnie zrobił regulację na starym filtrze powietrza. Korekta składu mieszanki paliwowo-powietrznej powinna rozwiązać problem. Dokręć śrubę regulacyjną składu o 1/4 obrotu....
z tego co napisałeś wynika że kompensację dobrze zrobiłeś a ta dziura to wynik "gry ciśnień" w dolocie powietrza - pewnie długo i namiętnie regulując udałoby się to wyeliminować ale regulacja z kompensacją to ciężka sprawa z drugiej strony jeśli nie masz blokady klapy przepływki to kompensacja wydaje się konieczna z racji tego że klapa jest na sprężynie...
Z twojego opisu wynika raczej że rezystor jest uszkodzony a dokładniej uszkodzony jest bezpiecznik termiczny - element zaznaczony na zielono. Zewrzyj bezpiecznik termiczny tak jak zaznaczyłem na czerwono i zobacz czy wtedy działa dmuchawa na wszystkich prędkościach. Jeżeli tak to musisz wymienić cały rezystor lub bezpiecznik termiczny. On się uszkadza...
Filtr powietrza jest trochę brudny ale bez przesady, co do benzyny to ma ona ok miesiąca więc chyba nie taka stara i zwietrzała, wężyk są dobrze założone bo pompka od gaźnika pąpuje paliwo , cylinder jest w stanie idealnym ma kompresję a co do sprzegla to mam je nowe i działa przy 6000tys obr ,,jeszcze wymienię paliwo i wyczyszczę filtr ,bo już nie...
Wygląda na to, że tam nie było dawno przeglądu, pewnie wymiennik zawalony, filtry brudne itp. Słaby przepływ wody, słaby przepływ powietrza i się grzeje.
Jak oleju ci nie bierze, to wygląda że mieszankę masz za bogatą lub filtr powietrza brudny albo masz nie wydolny układ zapłonowy: kable i reszta.
Witam! Mam taki problem, a mianowicie czasami dusi mi się auto na gazie, najczęściej jest to na niższych biegach ale raz się strachu najadłem jak podczas wyprzedzania zaczął mi się dławić. Myślałem, że może to być wina brudnych filtrów powietrza i gazu dlatego wymieniłem wszystkie jednak to nie pomogło. Czasami mam spokój przez dłuższy czas a czasami...
Głupota może , ale czy filtr powietrza na odpowiedni jest założony i czy nie za bardzo brudny.
Czy Wy czytacie zanim coś napiszecie? na rozpiętych sondach kazał zapalić silnik i wkładał probówkę chyba do wtyczki z masą i mrygala jak stroboskop To jest diagnoza sondy? Obojętnie czy naprawiam instalację w samochodzie czy elektronikę najpierw sprawdzam masę a potem wszystkie napięcia i sygnały sprawdzam względem masy. Na zdrowy chłopski rozum podłączcie...
Chyba znalazlem potencjalna wadę, wymiana filtru powietrza. Tak z Ciekawości, jeżeli jest już bardzo zużyty filtr, brudny itp, to może nie dostawać odpowiedniej ilości powietrza? I chodzić na trzech górach a potem zgasnac?
Sprawdź filtr powietrza czy nie jest bardzo brudny, Może gaźnik do czyszczenia
Sprawdź filtr powietrza może być brudny. Czy byłeś na sprawdzeniu sprężania?
Filtr powietrza wymieniałeś? Brudny = większe zużycie. Jeśli wymieniony to należy wykonać regulację instalacji lpg.
Witam drogich kolegów i przechodzę do sedna sprawy. Pilarka taka jak w tytule postu, odpala ładnie na ssaniu, po chwili gaśnie i już nie chce odpalić, ponownie na wsuniętej dzwigience od ssania, tak jak zawsze przy procedurze jej odpalania. Po ruszeniu dzwignią gazu słychać charakterystyczne "pstryk" wyłączającego się ssania, następnie znowu włączamy...
Właśnie zrób najpierw porządek z wydechem,jeśli ma przebieg około 120tyś. to sprawdź sodę, miernik temperatury niskich obrotów,i sprawdź silnik krokowy (nagar na stożku i brudne gniazdo), filtr powietrza(na nowy) świece,przewody WN, a potem układ jezdny(opory toczenia), a na koniec , a właściwie na początek może tak wymienić silnik na 1,6 to wszystko...
mimo wszystko sprawdź ten filtr gazu - to ze mało przejechałeś nie świadczy że nie jest zabrudzony. Sprawdź również filtr powietrza może być brudny.
Na razie mam dwa tropy. Pierwszy to zawór 4MV nie przełącza się do końca. Drugi to brudny wymienniki ciepła w jednostce wewnętrznej lub bardzo brudna turbina powietrza. Zakładam że filtry masz czyste.
A tak bardziej konkretnie. Co jest nie tak z z tańszymi bezworkowcami? W najgorszych odkurzaczach bez cyklonu, filtr stoi na drodze przepływu brudnego powietrza, więc zapycha się błyskawicznie i stanowi coraz większy opór przepływu powietrza. W dodatku musi być dziurawy dla kurzu, żeby się nie zapchać po minucie. Technologia cyklonowa polega na odwirowaniu...
A taki banał jak filtr powietrza sprawdziłeś? Jesli brudny to mocno muli każdego poldka.
a moze filtr pow. jest brudny i poprostu gdy potrzebuje przy tej predkosci sprezonego powietrza filtr nie moze go dostarczyc (bo jest zapchany) i nie ma mocy..
Sprawdz najpierw filtr powietrza, jak jest brudny to go wymień lub wypierz jeśli jest gąbkowy, dopiero szukaj w gazniku i elektronice
Sprawdzałeś filtr powietrza ? A co ma do tego filtr powietrza? A jeśli byłby brudny, to czy nie hamowałby silnika mocniej przy wyższych obrotach, kiedy silnik ma większe zapotrzebowanie na powietrze?
Nic nie napisaleś o filtrze powietrza a opisujesz objawy typowe dla brudnego filtra .
Przyczyn może być kilka. Uszkodzony zawór nagrzewnicy, zakamieniona nagrzewnica, uszkodzona (spadnięta) linka do regulacji kierowania powietrza na nagrzewnicę jeśli jest to brudny filtr kabinowy, itd.
Ciąg dalszy. Nie możliwe ale chyba problem się rozwiązał - mianowicie wymieniłem filtr powietrza - i jak na razie problem zniknął. Filtr powietrza nie był ani brudny ani zawalony czymkolwiek. Niesamowite. Obym nie przechwalił. Az się boje.
Sprawdził bym na początek filtr powietrza i filtr paliwa jak brudny to oczyścił. Sprawdź elektrodę świecy jak wygląda czy nie jest okopcona powinna być popielata.Na koniec posprawdzaj wężyki gumowe czy któryś nie spadł i czy nie są popękane bo może ssać lewe powietrze.
Filtr cyklonowy nic nie da poza zwiększeniem obciążenia wentylatorów, ponieważ służy on do odfiltrowywania dużych zanieczyszczeń (np wiórów itp) a do czerpni takie wpadać nie powinny. u niego co pół roku wymienia filtry i są brudne, mokre, zagrzybione i śmierdzące. W takim razie ma coś nie tak zaprojektowane. Filtry zwykle po pół roku są dość brudne,...
Rozumiem, że każdy gaźnik był testowany ze swoim filtrem. Czy filtr przy nowym gaźniku jest też nowy, czy przemontowany ze starego gaźnika? Jeżeli jest stary, to przyczyną problemów może być zanieczyszczenie filtra. Brudny filtr może dławić przepływ powietrza. Wtedy silnik zasysa z gaźnika więcej paliwa i mogą wystąpić objawy podobne do opisywanych.
Brudny filtr uniemożliwiający swobodny przepływ powietrza może być przyczyną spalenia silnika. O konieczności jego wymiany mówi gwarancja, ale nie dajmy się zwariować :) Równie dobrze filtr mógł się zrobić czarny od pyłu węglowego ze szczotek podczas palenia silnika i jeśli nie jest ewidentnie zabity kurzem to nie jest to raczej niepodważalny argument...
ja bym wyczyścił filtr czystego powietrza, może być brudny i nie ma z kąd zaciągnąć powietrza, które potem jest ogrzewane. Pozdrawiam
Założyłem nowy filtr powietrza, (stary nie był uszkodzony lecz brudny). Wymieniłem czujnik położenia wału. Bez zmian
Witam wszystkich. mam niezłą zagadkę, odrestaurowywalem silnik Golfa 1 1.8gti z wtryskiem mechanicznym. Silnik odpalił ładnie, (dodaję że był tylko wyjety, rozebrany, pomalowany i złożony z powrotem), chodzi dobrze choć na wolnych nierówno i nie wkręca się na obroty. Jeszcze nic nie regulowałem, ponieważ jutro przyjdzie nowy filtr paliwa bo ten był...
Wymontuj filtr powietrza i sprawdz jak wyglada. Po 3 latach to juz moze miec dosc :) Brudny filtr zwieksza opory przeplywu powietrza. Co do swiec to sprawdz co ile km producent zaleca wymiane, ale 30 tys. to juz wlasciwy czas. Trudno powiedziec o ile zwiekszaja zuzycie paliwa, ale zuzyta swieca nie daje tak dobrej iskry, co za tym idzie silnik ma mniejsza...
może to być wina zawalonego filtra powietrza ?? Filtr jeżeli jest brudny to należy go wyczyścić lub wymienić a nie zadawać takich pytań.
brudny filtr paliwa brudny filtr paliwo scania filtr powietrza
uszczelka podgrzewacza telewizory jedna antena zbiorcza ekran białe plamy
czujnik ciśnienia antara czujnik ciśnienia
BF240 zamiennik – BF199, BF241, MPSH10, BF495 – dobór tranzystora RF TO-92 Silicon Controlled Rectifier (SCR) Structure, Triggering, Ratings, Brands & Modern Applications