P0130 - Błąd sondy drugiej za katalizatorem uboga mieszanka, Bład nie wynikający z uszkodzenia sondy, prawdopodobnie to błąd wynikający z uszkodzenia czujnika temperatury. Jesli masz możliwosc sprawdzenia wartosci żeczywistych to do sprawdzenia masa powietrza, temperatura silnika, oraz kat otwarcia przepustnicy. Jak wykonasz porady kolegi, próbuj wyczyscić...
Rozumiem że AVR jest sprzęzony elektronicznie z elektronicznym jak rozumiem regulatorem obrotów Raczej elektronicznego sprzężenia miedzy nimi nie ma, szczególnie jak regulator obrotów jest mechaniczny (odśrodkowy). A sprzeżene między tymi regulatorami jest przyczynowo-skutkowe przez obiekt. Z tego co napisałes wynika ze przy zbyt małych obciążeniach...
Witam ponownie, tak to V6. Wcześniej ( styczeń 2021) skrzynia automat lekko szarpała na "zimnym" przy rozpędzaniu między 2 a 3 biegiem, mechanik stwierdził że to konwerter więc zgodziłem się (jest już po regeneracji), diagnostyka skrzyni biegów + wymiana oleju w skrzyni aczkolwiek lekkie szarpnięcie jeszcze odczuwam ale poprawa jest. No i jeszcze to...
witam u mnie powodem falowania obrotów był porostu rozerwany przewód poniżej "gruszki 'od odpowietrzenia skrzyni korbowej a ponieważ jest on niejako powleczony osłonka ocieplająca nie było tego widać fałszywe powietrze poprzez odme powodowało bujanie obrotów oczywiście znalazłem to przez przypadek a wymieniłem polowe gadżetów w około silnika i nic a...
Dobry opis postępowania w przypadku braku prawidłowych obrotów silnika. Mój przypadek - tylko bujanie bębnem gdy był obciążony wsadem lub z dużą ilością wody podczas programów prania i płukania. Pralka wirowała prawidłowo. Kondensator pasuje do Ardo A600 - 16uF/400V - dostałem taki na 450V - jest zaraz pod pokrywą w miejscu wejścia zasilania przykręcony...
witam posiadam bmw 530 i 2001 rok mam problem z silnikiem nie wiem dlaczego ale od jakiegos czasu jak odpalam samochud i czekam kilka minut zeby sie rozgrzał to buja mi cała karoseria az wszystko sie w srodku trzesie do tego musze wspomniec ze w tym roku odziwo przestało działac mi webasto czyli dogrzewanie silnika i wnetrza samochodu . oczywiscie po...
Montowałem jak wszystko czyli na czysto po odtłuszczeniu obu elementów ale nie da się wykluczyć że jakiś paproch tam podleciał niezauważony wraz z powietrzem czy też spadł z sufitu, ale po naprawie tego sprzęgła nie było tego szarpania , wcześniej pojawiało się sporadycznie. Sprawdzę najpierw wałek napędu pompy , być może w nim tkwi ten metaliczny pisk...
Poczytaj sobie wątek na triodzie. http://www.trioda.com/forum/viewtopic.ph... Ja w GS434 wstawiłem w zasilaczu elektrolit 4700u/25v zamiast oryginalnego bodaj 2200u i 4 amperowy mostek prostowniczy. Poprawiło to nieco stabilność i przyspieszyło start. Jak Ci buja obrotami to sprawdź stan łożyska głównego. Powinno nie mieć wyczuwalnych luzów,...
powyżej 3 tyś. obrotów , zaczyna się bujanie tzn.( pedał gazu wciśnięty do końca ) raz przyspiesza , raz nie .( efekt jest taki jakbym wciskał i puszczał pedał gazu) objawy jak przy nastawniku
Może to zbliży do wyjaśnienia sprawy. W mojej megance (jeździ nią córka) zeszłej zimy miałem taki przypadek - przestało działać otwieranie i zamykanie: drzwi z pilota, lewej szyby, ustawianie lusterek, kierunkowskazów, bujanie się obrotów i coś z oświetlenia, ale nie pamietam już co. Przeleciałem bezpieczniki - jeden był spalony, po wymianie wszystko...
Skąd wiesz czy świece nie grzeja jak to sprawdzałeś? Według kontrolki nie ma się co sugerować może mignąć na 1 sek. a świece będą grzały 10 sek. Jutro z rana jak samochód będzie maksymalnie zimny zdejmij kapturek od którejś świecy i sprawdź. Apropo świec wiesz, że czas grzania świec lub zupełny ich brak można poprawić w sumie według własnego widzimisię...
Mam pewien problem z obrotami, dotychczas był on dość niewielki dlategóż nic z tym nie robiłem. Wyglądało to tak, że gdy np wrzucałem sobie na luz i tak zwalniałem to obroty trzymały się tak na poziomie 1200 i dopiero po całkowitym zatrzymaniu szły niżej i tak się trzymały (może to normalne zachowanie, nie wiem). Nienormalnym było jednak sporadyczne...
Witam Cel projektu jest szczytny bo dla maluszka trzeba zrobić coś co go w końcu uspokoi. A i rodziców ręce trochę odpoczną:) Każde dziecko inne jest i moje jeszcze do tego niesamowicie kapryśne. Uspokaja je jedynie bujanie na rękach i to jeszcze nie każdy rodzaj ruchów. Kupiłem elektryczny bujaczek Fisher Price BFH05 ale jakoś dziecko go nie toleruje...
Miałem takie same objawy, bujało obrotami i ciśnieniem paliwa na biegu jałowym, wymieniłem zawór (na listwie też jest czujnik ciśnienia) na listwie CR i wszystko wróciło do normy, tylko u mnie był błąd ciśnienia paliwa, kodu już nie pamiętam. Za nowy zawór zapłaciłem 550zł, pół godziny pracy.
Przebieg 160tyś - serwisowane w VW (oryginalny) - początek problemów - bujanie silnikiem na wolnych obrotach,wymiana rozrządu-kompletnego, następnie po około 200km niemożność równej jazdy powiedzmy przy 2tyś obrotów - szarpał. Na biegu jałowy przy próbie utrzymania np na 2tyś auto zaczynało strasznie falować. Oczywiście żadnych błędów w silniku pod...
to bujanie to złudzenie, gdyż alternator zamocowany jest na przesuwnym stole z naciągiem pneumatycznym. Objaśnienie do filmów: Czerwony środek koła połączony jest wirnikiem na stałe, srebrna obudowa napędzana paskiem połączona jest z wirnikiem łożyskiem jednokierunkowym. Koło oświetlone jest światłem stroboskopowym o częstotliwości zbliżonej do obrotów...
Masz nadpisaną mapę w sterowniku. Ale nie trzeba ani examinera, ani drugiego sterownika. Wystarczy delphai, launch, gutmman. Na zimnym silniku, robisz reset sterownika, przepustnicy i koła fonicznego. Uruchamiasz i bez dodawania gazu czekasz do temp. roboczej. Może gasnąć, kichać i bujać obrotami. Potem jazda testowa, miasto i najważniejsze trasa. Dobrze...
według nich wszystko działa jak należy, a problem jest. Jeżeli nie będą mieli podłączonego podglądu pracy instalacji w momencie wystąpienia problemu, to nic nie będą wiedzieli. Jeżdżenie cały czas z podpiętym lapkiem jest bardzo kłopotliwe. Wygodniejszy jest podłączony na stałe manometr, bo wtedy jak problem wystąpi wystarczy stanąć otworzyć komorę...
Kolego zorientuj się czy masz faktycznie ten czujnik i czy jest wpięty. Bo odkąd Clip klon jest w cenie VAG- to coraz więcej głupot ludzie piszą i polegają bezgranicznie temu gów...... . Witam ponownie, jeśli ten czujnik powinien być w przepływce to jest na 100% wpięty i przepławka wymieniona na nową oryginalną, niestety nadal clip pokazuje -50 stopni...
4 leje , 3 i 6 też do wymiany,buja obrotami bo 4 upuszcza całe ciśnienie, powinien kopcić , 7 wychodzi z normy szczególnie przy ostatnim którymś teście .Zwróć uwagę na -. Pozdrawiam Dodano po 24 wyjmij zawór regulacji ciśnienia narmpe i zobacz czy nie ma opiłków na oringu, jak są to pompa do wymiany
Listwa Raila prawie to samo co valtek można śmiało rozbierać i czyścić.Zdejmij cewki odkręć cylinderki,wyjmij tłoczki umyj wszystko dokładnie załóż listwę i spróbuj się przejechać.Dysze 4mm to kicha do Feli 1,3 powinny być 1,5 a ciśnienie na reduktorze 1,16 bara.Reduktor to Tomasetto Alaska regulacja ciśnienia imbusem z przodu dekla.Po wyjęciu listwy...
A wiesz co te błędy oznaczają?
Płyta nie "buja się" w pionie co obrót? Inaczej mówiąc - łożysko silnika spindle nie jest wyrobione? Oś nie ma luzów poprzecznych?
normale dla samochodów na wtrysku,sterownik obcina obroty,w ten sposób zabezpiecza silnik .
Zaśniedziałe switche przez 42 lata w pudle? Bardzo prawdopodobne. Do tego mogły się pojawić zimne luty, czy pojemności, które "wyparowały". Trzeba przejrzeć i przemierzyć według schematu.
Może napisz jaki masz problem, buja obrotami na wolnych? Jak zachowuje się ciśnienie na listwie na wolnych obrotach?
Słychaj, on buja obrotami wtedy jak kłapnie sprzęgło sprężarki czy jak włączysz guzik klimy i nie ma znaczenia czy sprezęgło jest złączone czy nie?
Z racji tego, że jesteśmy na forum technicznym, musisz auto zdiagnozować, wrzucić tutaj log z błędami i z parametrami na gorącym silniku w momencie jak bujają obroty.
zawory do sprawdzenia; jak układ zapłonowy szwankuje to na benzynie zawsze mniej bujają obroty niż na LPG
Witam mój problem dotyczy Peugeota 307 1.4 16v, na zimnym silniku szapie nim. Najbardziej widoczne jest to gdy dodam gazu na 2 czy 3 biegu i nagle puszcze wtedy szarpie całym samochodem(dławi go) . Gdy silnik sie zagrzeje, przejade powiedzmy 10 km szarpanie ustepuje choć czasem potrafi bujać obrotami na jałowym biegu ale nie gaśnie. Nowe świece, wymieniona...
A dobrych elektryków to nie ma w okolicy? Po drugie sprawdź lewe powietrze bo jak piszesz to ci sporo buja obrotami.
Problem z bujaniem obrotów bez gaśnięcia może być regulator ciśnienia paliwa, jeśli przydławi go, zostaje egr, nie szczelny dolot lub przepływka.
Porada : sprawdzcie działanie klapki chroniącej czujnik przepływu powietrza (dwa aluminiowe pierścienie) u mnie bujanie obrotami i gaśnięcie powodowała właśnie ona. Musi chodzić luźno i otwierać się do końca. Wprawdzie mam silnik 1.8 ale 70% mondeo na gazie winę za gaśnięcie, bujanie obrotami ponosi to proste urządzenie.
Sama przepustnica może być na tyle zużyta, że ma duża histerezę zadziałania, co powoduje bujanie obrotów. Jakie masz korekcje Addatywne i multiplikacyjne czytane VCDS,em na gazie a jakie na benzynie? +- 15% to max.
Na kompie parametry podawanego paliwa ok, wtryski też w normie, czujnik ciśnienia na listwie też ok Trzeba odczytać i porównać masy powietrza w momencie jak buja obrotami, co się z nimi dzieje, oraz wysterowanie EGR, bo w nim może być problem.
Ja bym szukał problemu w regulatorze ciśnienia paliwa, i ten parametr trzeba by podejrzeć w blokach wartości rzeczywistych jak buja obrotami.
Pompa na stałe najwyższe obroty, zamknąć dwa obiegi i niech buja się na jednym aż do skutku. Jak się odpowietrzy zamknąć i to samo uczynić z następnym. Kapturki na odpowietrznikach otwarte?
Kolega Elektrit nazywa rzeczy po imieniu. Co do bujania obrotów sprawdź trójnik powietrza pod cewką zapłonową, często pęka i ssie lewe powietrze.(taki gumowy element) Próbuj także podczas bujania odpiąć przepływomierz, jeśli pomoże, wymień go.
Sam, możesz podmienić regulator ciśnienia paliwa, bo strzelam że ciśnienie na wolnych na zimnym skacze, i stąd bujanie obrotów. Warto go zdemontować i sprawdzić stan o ringów.
Po dłuższym czasie nic się nie dzieje. Auto działa. Jedyny problem to bujanie na obrotach, ale to na inny temat. Dziękuję za udział w temacie.
ociz, Czy ten czujnik w liczniku, ma związek z gaśnięciem samochodu oraz włączaniem trybu awaryjnego? Na postoju jak stoi odpalony, to potrafi się silnik ,,bujać,, obroty są jakby miał zgasnąć.
Na filmie zauważyłem też że w czwartej grupie czwartym polu masz -2 co świadczy o opóźnionym koncie synchronizacji, mianowicie ktoś popełnił błąd przy ustawianiu rozrządu, i przez to też beepy mogą wchodzić na minus, ale to nie ma związku z bujaniem obrotów, lecz z mocą i spalaniem.
Teraz musisz wykonać diagnostykę, zwróć uwagę na masę powietrza w momencie bujania obrotami, ilość kroków regulatora wolnych obrotów oraz sygnału z czujnika TPS, zweryfikuj, ewentualnie zrzut parametrów wrzuć na forum w momencie wystąpienia usterki.
Na 3 biegu sprawdza się tak bujasz go do 3 tyś obrotów na 3 a jak je osiągnie to gaz do dechy i robisz pomiary. kierownica jest przy turbo i widać ją (jej mechanizm napędowy) od góry. jak obepniesz dźwigienkę kierownicy od siłownika to powinieneś nią swobodnie ruszać bez jakiś zacięć i skoków.
Kalibracja przepustnicy zrobiona w PP2000 i efekt tego taki że po odpaleniu zimnego silnika da się jechać. Jednak nadal w chwili wyłączenia pompy powietrza wtórnego buja obrotami i się dusi. Jak się jedzie to spoko nie ma tego efektu odczuwalnego ale podczas manewrowania np na parkingu to trochę porażka jak się przyblokuje kogoś na kilkanaście sekund...
piszczy coś gdzieś w przestrzeni samego bębna i tylko czasami przy charakterystycznym ruchu bębna. Może być już nadjedzony i osłabiony przez proszki krzyżak bębna , taki co w tym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... . Jak buja się na boki na obrotach koło pasowe to krzyżak długo nie pociągnie .
Pojawia się stop i nic więcej? Bujanie obrotami, może wtryski mają dość? Jakieś zamiany miejscami robiłeś? Jeśli wymieniałeś je, to czy przyuczone? DF039 - Temperatura powietrza na wlocie. obwodu czujnika, zwarcie do ziemi :D
Mam problem z obrotami. Silnik cały czas buja się na obrotach. Wymieniłem już przepustnice z silniczkiem krokowym, pompkę paliwa i to samo. Może wiecie jaka jest tego przyczyna? Z góry dziękuję.
13 tysięcy obrotów? trochę przesadziłeś. A co do falowania, to ściągnij filtr powietrza i zajrzyj pod spód czy nie pospadały węże z podciśnieniem. Jeśli tam jest ok, to zostaje jeszcze opcja ze do mieszanki dostaje się gaz co wzbogaca ją i powoduje bujanie obrotów, ale z tym sam nie próbuj, podjedz do gazownika.
A więc zrobiłem sprzęgło, ale chyba nie tam był problem. Bez rolki dociskowej magnetofon nie ma bujania obrotów, zastanawiam się czy ta rolka jest zużyta czy co, bo przez tą rolkę ślizga się znowu prawa szpula, czasami nawet ta rolka się nie obraca, próbowałem ją ustawiać, ale kicha. Czy da się to jakoś zrobić? Jak rozpoznać zużytą rolkę?
automatyczne bujanie bujanie silnika bujanie karoserią
awaria wyświetlacz lodówka samsung praca zmywarka system odsłuch douszny
bateria niteo brzęczące głośniki samochodowe
DEF CON 31, TSMC 2nm, Samsung Galaxy Z Fold 5: Key Electronics Events on 12 Aug 2023 Kod błędu B201000 w Audi A4 B9 2.0 TDI - brak podstawowych ustawień