Miałem takie same objawy, bujało obrotami i ciśnieniem paliwa na biegu jałowym, wymieniłem zawór (na listwie też jest czujnik ciśnienia) na listwie CR i wszystko wróciło do normy, tylko u mnie był błąd ciśnienia paliwa, kodu już nie pamiętam. Za nowy zawór zapłaciłem 550zł, pół godziny pracy.
Masz nadpisaną mapę w sterowniku. Ale nie trzeba ani examinera, ani drugiego sterownika. Wystarczy delphai, launch, gutmman. Na zimnym silniku, robisz reset sterownika, przepustnicy i koła fonicznego. Uruchamiasz i bez dodawania gazu czekasz do temp. roboczej. Może gasnąć, kichać i bujać obrotami. Potem jazda testowa, miasto i najważniejsze trasa. Dobrze...
Listwa Raila prawie to samo co valtek można śmiało rozbierać i czyścić.Zdejmij cewki odkręć cylinderki,wyjmij tłoczki umyj wszystko dokładnie załóż listwę i spróbuj się przejechać.Dysze 4mm to kicha do Feli 1,3 powinny być 1,5 a ciśnienie na reduktorze 1,16 bara.Reduktor to Tomasetto Alaska regulacja ciśnienia imbusem z przodu dekla.Po wyjęciu listwy...
4 leje , 3 i 6 też do wymiany,buja obrotami bo 4 upuszcza całe ciśnienie, powinien kopcić , 7 wychodzi z normy szczególnie przy ostatnim którymś teście .Zwróć uwagę na -. Pozdrawiam Dodano po 24 wyjmij zawór regulacji ciśnienia narmpe i zobacz czy nie ma opiłków na oringu, jak są to pompa do wymiany
P0130 - Błąd sondy drugiej za katalizatorem uboga mieszanka, Bład nie wynikający z uszkodzenia sondy, prawdopodobnie to błąd wynikający z uszkodzenia czujnika temperatury. Jesli masz możliwosc sprawdzenia wartosci żeczywistych to do sprawdzenia masa powietrza, temperatura silnika, oraz kat otwarcia przepustnicy. Jak wykonasz porady kolegi, próbuj wyczyscić...
A wiesz co te błędy oznaczają?
Witam, bardzo proszę o naprowadzenie mnie na kierunek problemu z mercedesem E-klasa 3,0 2007 (po lifcie) 140 kw. Objawy: na zimnym silniku "bujanie" obrotów, na niskich prędkościach "bujanie" całym autem. Jak temperatura silnika osiąga 80-90 st. wszystko pracuje idealnie i wszystkie dolegliwości ustępują.
Może napisz jaki masz problem, buja obrotami na wolnych? Jak zachowuje się ciśnienie na listwie na wolnych obrotach?
Słychaj, on buja obrotami wtedy jak kłapnie sprzęgło sprężarki czy jak włączysz guzik klimy i nie ma znaczenia czy sprezęgło jest złączone czy nie?
Płyta nie "buja się" w pionie co obrót? Inaczej mówiąc - łożysko silnika spindle nie jest wyrobione? Oś nie ma luzów poprzecznych?
Zaśniedziałe switche przez 42 lata w pudle? Bardzo prawdopodobne. Do tego mogły się pojawić zimne luty, czy pojemności, które "wyparowały". Trzeba przejrzeć i przemierzyć według schematu.
normale dla samochodów na wtrysku,sterownik obcina obroty,w ten sposób zabezpiecza silnik .
Z racji tego, że jesteśmy na forum technicznym, musisz auto zdiagnozować, wrzucić tutaj log z błędami i z parametrami na gorącym silniku w momencie jak bujają obroty.
zawory do sprawdzenia; jak układ zapłonowy szwankuje to na benzynie zawsze mniej bujają obroty niż na LPG
Witam mój problem dotyczy Peugeota 307 1.4 16v, na zimnym silniku szapie nim. Najbardziej widoczne jest to gdy dodam gazu na 2 czy 3 biegu i nagle puszcze wtedy szarpie całym samochodem(dławi go) . Gdy silnik sie zagrzeje, przejade powiedzmy 10 km szarpanie ustepuje choć czasem potrafi bujać obrotami na jałowym biegu ale nie gaśnie. Nowe świece, wymieniona...
Porada : sprawdzcie działanie klapki chroniącej czujnik przepływu powietrza (dwa aluminiowe pierścienie) u mnie bujanie obrotami i gaśnięcie powodowała właśnie ona. Musi chodzić luźno i otwierać się do końca. Wprawdzie mam silnik 1.8 ale 70% mondeo na gazie winę za gaśnięcie, bujanie obrotami ponosi to proste urządzenie.
A dobrych elektryków to nie ma w okolicy? Po drugie sprawdź lewe powietrze bo jak piszesz to ci sporo buja obrotami.
Problem z bujaniem obrotów bez gaśnięcia może być regulator ciśnienia paliwa, jeśli przydławi go, zostaje egr, nie szczelny dolot lub przepływka.
Na kompie parametry podawanego paliwa ok, wtryski też w normie, czujnik ciśnienia na listwie też ok Trzeba odczytać i porównać masy powietrza w momencie jak buja obrotami, co się z nimi dzieje, oraz wysterowanie EGR, bo w nim może być problem.
Ja bym szukał problemu w regulatorze ciśnienia paliwa, i ten parametr trzeba by podejrzeć w blokach wartości rzeczywistych jak buja obrotami.
Sama przepustnica może być na tyle zużyta, że ma duża histerezę zadziałania, co powoduje bujanie obrotów. Jakie masz korekcje Addatywne i multiplikacyjne czytane VCDS,em na gazie a jakie na benzynie? +- 15% to max.
Kalibracja przepustnicy zrobiona w PP2000 i efekt tego taki że po odpaleniu zimnego silnika da się jechać. Jednak nadal w chwili wyłączenia pompy powietrza wtórnego buja obrotami i się dusi. Jak się jedzie to spoko nie ma tego efektu odczuwalnego ale podczas manewrowania np na parkingu to trochę porażka jak się przyblokuje kogoś na kilkanaście sekund...
Sam, możesz podmienić regulator ciśnienia paliwa, bo strzelam że ciśnienie na wolnych na zimnym skacze, i stąd bujanie obrotów. Warto go zdemontować i sprawdzić stan o ringów.
ociz, Czy ten czujnik w liczniku, ma związek z gaśnięciem samochodu oraz włączaniem trybu awaryjnego? Na postoju jak stoi odpalony, to potrafi się silnik ,,bujać,, obroty są jakby miał zgasnąć.
Na filmie zauważyłem też że w czwartej grupie czwartym polu masz -2 co świadczy o opóźnionym koncie synchronizacji, mianowicie ktoś popełnił błąd przy ustawianiu rozrządu, i przez to też beepy mogą wchodzić na minus, ale to nie ma związku z bujaniem obrotów, lecz z mocą i spalaniem.
witam u mnie powodem falowania obrotów był porostu rozerwany przewód poniżej "gruszki 'od odpowietrzenia skrzyni korbowej a ponieważ jest on niejako powleczony osłonka ocieplająca nie było tego widać fałszywe powietrze poprzez odme powodowało bujanie obrotów oczywiście znalazłem to przez przypadek a wymieniłem polowe gadżetów w około silnika i nic a...
Kolega Elektrit nazywa rzeczy po imieniu. Co do bujania obrotów sprawdź trójnik powietrza pod cewką zapłonową, często pęka i ssie lewe powietrze.(taki gumowy element) Próbuj także podczas bujania odpiąć przepływomierz, jeśli pomoże, wymień go.
Po dłuższym czasie nic się nie dzieje. Auto działa. Jedyny problem to bujanie na obrotach, ale to na inny temat. Dziękuję za udział w temacie.
Rozumiem że AVR jest sprzęzony elektronicznie z elektronicznym jak rozumiem regulatorem obrotów Raczej elektronicznego sprzężenia miedzy nimi nie ma, szczególnie jak regulator obrotów jest mechaniczny (odśrodkowy). A sprzeżene między tymi regulatorami jest przyczynowo-skutkowe przez obiekt. Z tego co napisałes wynika ze przy zbyt małych obciążeniach...
Pojawia się stop i nic więcej? Bujanie obrotami, może wtryski mają dość? Jakieś zamiany miejscami robiłeś? Jeśli wymieniałeś je, to czy przyuczone? DF039 - Temperatura powietrza na wlocie. obwodu czujnika, zwarcie do ziemi :D
Teraz musisz wykonać diagnostykę, zwróć uwagę na masę powietrza w momencie bujania obrotami, ilość kroków regulatora wolnych obrotów oraz sygnału z czujnika TPS, zweryfikuj, ewentualnie zrzut parametrów wrzuć na forum w momencie wystąpienia usterki.
13 tysięcy obrotów? trochę przesadziłeś. A co do falowania, to ściągnij filtr powietrza i zajrzyj pod spód czy nie pospadały węże z podciśnieniem. Jeśli tam jest ok, to zostaje jeszcze opcja ze do mieszanki dostaje się gaz co wzbogaca ją i powoduje bujanie obrotów, ale z tym sam nie próbuj, podjedz do gazownika.
A więc zrobiłem sprzęgło, ale chyba nie tam był problem. Bez rolki dociskowej magnetofon nie ma bujania obrotów, zastanawiam się czy ta rolka jest zużyta czy co, bo przez tą rolkę ślizga się znowu prawa szpula, czasami nawet ta rolka się nie obraca, próbowałem ją ustawiać, ale kicha. Czy da się to jakoś zrobić? Jak rozpoznać zużytą rolkę?
Witam panowie ... Proszę bardzo o pomoc ... Oto objawy gdy jade sobie jedynką i mam 1200 obrotów auto przyspiesza i zwalnia samo i kontrolka serwis na zmianę gaśnie i się zaświeca... Co może wam pomóc w diagnozie - filtr powietrza i paliwa czyste - EGR czysty -na wolnych obrotach żadnego bujania obrotami , auto pali od strzała Co to może być ?? Proszę...
Mam problem z obrotami. Silnik cały czas buja się na obrotach. Wymieniłem już przepustnice z silniczkiem krokowym, pompkę paliwa i to samo. Może wiecie jaka jest tego przyczyna? Z góry dziękuję.
do sondy dołoże jeszcze styk jałowego biegu/pełnego otwarcia przepustnicy rozumiem że jeśli chodzi to nie ma bujania obrotami na wolnych po jakim czasie zgaśnie? tzn silnik nagrzany jedziesz, zatrzymujesz się (chodzi na wolnych) i ile trzeba czekać do zgaśnięcia, zawsze +/- tyle samo czy czasami będzie chodził godzinę i dopiero zgaśnie?
Pompa na stałe najwyższe obroty, zamknąć dwa obiegi i niech buja się na jednym aż do skutku. Jak się odpowietrzy zamknąć i to samo uczynić z następnym. Kapturki na odpowietrznikach otwarte?
zapala tylko buja na obrotach i chodzi jak traktor [nierówno ]
piszczy coś gdzieś w przestrzeni samego bębna i tylko czasami przy charakterystycznym ruchu bębna. Może być już nadjedzony i osłabiony przez proszki krzyżak bębna , taki co w tym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... . Jak buja się na boki na obrotach koło pasowe to krzyżak długo nie pociągnie .
Na 3 biegu sprawdza się tak bujasz go do 3 tyś obrotów na 3 a jak je osiągnie to gaz do dechy i robisz pomiary. kierownica jest przy turbo i widać ją (jej mechanizm napędowy) od góry. jak obepniesz dźwigienkę kierownicy od siłownika to powinieneś nią swobodnie ruszać bez jakiś zacięć i skoków.
Dlatego ze jak silnik rozgrzany, przepustnica jest najmocniej przymknięta, i wtedy właśnie efekt bujania obrotów jest największy, mimo że histereza zadziałania przepustnicy się nie zmienia. Masz rację wtedy nawet jak widać że lekko bardzo delikatnie wskazówka sobie faluje ale to jest do przyjęcia, najgorsze jest to falowanie przy wysprzęglaniu np na...
Kolego, a skąd wziąłeś tą wartość? Bo zarówno dawka jak i obroty są takie same, kąt w serwisówce również - jeśli się mylę to przepraszam, jednak sprawdź. ;] Po drugie - kąt wzorcowy to wzorcowy, jesteś pewien że Twój rozrząd jest jeszcze tak idealny? Może trzeba nieco przyśpieszyć kąt? Bierzmy pod uwagę że wartości katalogowe to wartości producenta...
Witam, Espace 4 , 2.0 T, LPG . Po wymianie diod w alternatorze i pasku osprzętu bujają mi obroty. Na początku myślałem, że samo przejdzie jak się odpowietrzy chłodzenie, ale nie. Obroty bujają ok. 100-150. Normalnie mam 4 kreski, ale nagle potrafi wskoczyć na 5. Niby trzyma te 4 kreski, ale slyszalnie coś buja. Wypsikalem Plakiem, ale bez rezultatu,...
Dzięki Walderama za opis. Czyli temat z tymi autami skupia się na jednym, WTRYSKI !!! Niby były sprawdzane ale widocznie na dojarce od krowy. Regulator ciśnienia podmieniony, czujnik ciśnienia doładowania, i to samo. Jeszcze jedno zauważyłem, jak pozamieniam wtryski miejscami i ich nie wprogramuje jest lepiej, tzn. krócej trzyma wolne obroty ale trochę...
Mam dwa agregaty dwusuwy (780/950W) - tanie chińczyki Jeden jak obciążę 200W-500W - ładnie trzyma obroty i napięcie niewiele spada. Drugi przy takich samych obciążeniach mocno schodzi na obrotach a napięcia spada 160W i "buja go na obrotach. Co może być przyczyną takiego zachowania? Co mogę pomierzyć w prądnicy i porównać w obu?
No to ja spróbuje się narazie podłączyć pod temat... tyle że nie Omega B a Mondeo 1,8 16 v 1996, proszę nie krzyczeć:D moje auto pracuje beznadziejnie na benzynce jak się je odpali buja obrotami prawie gasnie ale... jakoś sie trzyma czy to jest wina właśnie przepływomierza...? dodam tylko że auto jest w gazie i jak się rozgrzeje po ok 35 km to jedzie...
Wymieniłem czujnik Halla obok filtra oleju i czujnik temperatury pod korkiem wlewu oleju filtr paliwa też dodatkowo filtr paliwa plus czyszczenie przepustnicy i po tym czyszczeniu zaczął bujać obrotami mechanik który to robił powiedział że przez jakiś czas tak może być ale zrobiłem 400 km i nie ma żadnej zmiany po czyszczeniu podpisał kompa w celu adaptacji...
Wojtek, a jaki masz przepływ powietrza na wolnych obrotach?
Założyłem Zavoli i sprawuje się bym powiedział prawie bez zarzutu. Jedyny problem polega na tym, że po włączniu silnika gdy pracuje on na benzynie są niestabilne obroty (oscylują wokół ok 800obr - góra dół-góra...) tak jak w przypadku uszkodzonej sondy lambda... ale z nią wszystko w porządku, Po przełączeniu na gaz najprawdopodobniej sterownik od gazu...
Objawy były jeszcze takie, że jak się kosą zaczęło bujać i obracać to też obroty się zmieniały lub nawet gasła To jest winny ewidentnie gaźnik.
Póki co...(tfu tfu) i odpukać. Jest dobrze. Nie ma cykania, nie ma tego gwałtownego szarpania, ani bujania obrotami. Oczywiście zamontowałem czujnik położenia wału firmy Bosch który kosztował mnie 200zł. mam nadzieje, że ten problem zniknie juz na dobre. :) Inna sprawa mnie jednak troche martwi, aczkolwiek nie jest to aż tak bardzo uciążliwe. Mianowicie...
Słuchaj, a jeszcze z innej beczki trochę. Mam taką pralkę Siemens, 1400 obr/min. Czasami, jak mam mało prania, np. jedną koszulkę pierzę, i jak ona próbuje odwirować, to nie może wejść na wysokie obroty. Jakby w środku bęben się bujał i ona nie wchodzi na wyższe obroty i w efekcie pranie jest nieodwirowane. Jak jest dużo prania, to raczej nie ma z tym...
W różnych samochodach różnie to wygląda. W Poldku z silnikiem rovera należy po włączeniu akumulatora zostawić go z pracującym silnikiem na wolnych obrotach przez kilka minut i to w zasadzie wystarcza, potem przez pierewsze kilka kilometrów może pobujać obrotami jak sobie układ regulacji dobiera ustawienia. Z kolei w Sierce uczenie wygląda nieco inaczej:...
Witam mam problem mam kosiarke z silniekiem briggs kosiarka stala mies nie uzywana wczoraj chcialem skosic trawe i lipa ... Odpala ladnie ale buja ja na obrotach regululacja obrotow niec nie daje jedynie jak jest na maxa wysokie ustawione to raz dziala raz gasnie ... Filtr powietrza sprawdzony paliwo ma , co moglo sie stac?
Tak jak J-a-c powiedział styk biegu jałowego na przepustnicy jeżeli jest "zero" dopiero komputer zaczyna regulować obroty biegu jałowego,może być też przesterowany "drucksteller" i wówczas integrator sondy lambda robi za dużo kroków i silnik buja obrotami b. jałowego ale pod warunkiem że drugi styk biegu jałowego załącza "schubabschaltung".Drugi styk...
Witam. Autko jak w temacie, zagazowane, przebieg na pewno ponad 300 tys. km. Często buja na obrotach przy Pb oraz LPG.. Jeden z podejrzanych - przepływomierz. Interesuje mnie, czy po odłączeniu przepływomierza można sprawdzić stałośc obrotów ? Auto zapewne może palić więcej, etc. ale chcę sprawdzić czy podejrzany element nie jest uszkodzony. Na razie...
Po włączeniu pralki - pobiera wodę,nagrzewa się, w momencie próby obrotu bęben delikatnie się buja w prawo i lewo. Obrót nie występuje w ogóle. Co może być przyczyną, silnik, programator? Proszę o pomoc
Peugeot 307 1,4HDI 2005r Został wymieniony silnik i po uruchomieniu jest problemem z nierówną praca silnika do tego chodzi głośno dość twardo i metalicznie. Po uruchomieniu silnik telepie i wachają się obroty. Bujanie obrotami jest zarówno na wolnych jak i na 3000obr. W chwili gdy poda mu się plaka w dolot obroty się stabilizują i silnik się wycisza....
Po włączeniu na całkiem zimno obroty są w około 1100 ale też buja, nawet bardziej.A jak dałem mu obroty na 3000 i spusciłem to obroty spadły do 500 i odbiły spowortem na 1100.
Witam, mam problem z falującymi obrotami w VW Polo 6N 1.4 AEX 97r. Sytuacja wygląda następująco: Gdy włączę nawiew na poziom 3-4, włączymy światła i dodatkowo ogrzewanie tylnej szyby to zaczyna ostro bujać obrotami od 1100 aż potrafi spaść do 500, że kierownicą trzęsie. Gdy wyłączy się wszystko, co może pobierać prąd, pracuje równo. Sprawdziłem alternator,...
to fakt w III sygnał jest brany z ECU ale niepokoi mnie to "bujanie" obrotomierza na wolnych. Wydaje mi się że może być uszkodzony, jak się zachowuje na wyższych obrotach lub podczas jazdy?
Wymieniłem dziś przewody i dalej to samo, na benzynie buja obrotami od 1000 do 2000 a na gazie do 5000 lub w ogóle nie chce chodzić. Na lpg, dzieje się to nie za każdym razem a jak już się stanie, to po około 2 min mija. Oczywiście w 50% znowu wraca po depnięciu na hamulec Dodano po 1 Zaślepianie raczej tez nic nie da, bo jak miał obroty to zdjąłem...
Witam , byłem u gazowników , przestawili mi czasy emulacji na 0.325 ms i jest juz inaczej tzn. , teraz mniej bujają się obroty na gorącym silniku lecz zaczął sie dusić podczas ruszania. Pozatym zauważyłem ,że z kolei na ssaniu zaczeły mu się bujać obroty na benzynie dopuki nie złapie troche temp. Komputer w aucie dalej wywala błąd: 00537 - Lambda (Oxygen...
witam posiadam bmw 530 i 2001 rok mam problem z silnikiem nie wiem dlaczego ale od jakiegos czasu jak odpalam samochud i czekam kilka minut zeby sie rozgrzał to buja mi cała karoseria az wszystko sie w srodku trzesie do tego musze wspomniec ze w tym roku odziwo przestało działac mi webasto czyli dogrzewanie silnika i wnetrza samochodu . oczywiscie po...
Witam wszystkich 😀 Mam takie pytanko - otóż w moim C-Maxie dzieje się tak, ze gdy auto zimne to odpala i chodzi super, ale po dłuższej jeździe gdy postoi z godzinkę to po ponownym odpaleniu strasznie buja nadwoziem - obroty są równe ale troszkę niższe... gdyż przejadę się kawałek to wszystko wraca do normy. Zostały sprawdzone wtryskiwacze- próby...
jaro787 jeżeli chodzi o trzęsenie masztem to chyba tak musi być. Widziałem kilka konstrukcji i wszystkie przy pewnych obrotach bujają się zresztą u mnie jest to samo,myśle że wyważenie domowym sposobem niejest zbyt dokładne.
Wiem że się powtarzam ale proszę o porady bo w olsztynie niema mocnych na moje auto . Pół roku temu kupiłem polo ( od znajomej błąd życia samohód od kobiety ) auto po kolizji rozrządu naprawiał paprak co się okazuje . Auto boryka brak mocy i bujają obroty , przebieg naprawdę 78 tyś , robiłem czyszczenie iadaptację przepustnicy cały czas wyskakuje błąd...
Próbowałem to już wcześniej ale bez poprawny. Zaobserwowałem ze jak podpompuje pompka z 15-20 razy to wtedy nie gaśnie tak szybko lecz tylko buja sie na obrotach. Czy przy wymianie tej pompki należy stosować jakieś odpowietrzanie?
witam, walcze od dluzszego czasu z moim PT i jak na razie pomysly sie skonczyly. moze szanownym forumowiczum uda sie cos podpowiedziec ? Chrysler PT cruiser 2.4 150KM benzyna + gaz lovato smart krotki opis przebiegu choroby objawy niezalezne od tego czy benzyna czy gaz: - nierowne obroty (cały czas, niezaleznie od temperatury), wprowadzaja silnik w...
Witam, przeszukałem już mnóstwo tematów na forum i nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem. A więc zaczeło się od czyszczenia przepustnicy, bo trochę bujał obrotami, wyjęta, wyczyszczona benzyną i założona niestety po adaptacji VAG'iem i odpaleniu obroty utrzymują się przez chwile na 800 obr/min po przegazowaniu wracają na 1200 obr/min i wachają...
Sonda nie ma winy w tej kwesti a czy przy zapaleniu auta obroty czyma rowno na jakas chwile czy buja od razu??
stało się to wczoraj wieczorem. Było już ciemno. Okazało się że to tylko z grubego węża za przepływką wyskoczył mały wężyk. Mam pytanie bo w tym grubym wężu są dwa otwory. Z czego w jeden wsadziłem kolanko które idzie dalej do silnika a drugie zapchałem korkiem bo nie wiem po co jest. Ale teraz auto chodzi na wszystkie gary i nie buja na obrotach. Musze...
witam, moja yamaha nie chce mi odpalić na rozrusznik (aku jest nowe i naładowane) rozrusznik kręci jak należy i iskre podaje, nie słychać cykania ani nic takiego, jak by paliwa nie dostawała lecz gdy ją pchnę to odpali od razu. świece wymieniłem, gaźnik i filtr wyczyściłem. po tych czynnościach zdarzyło się jej odpalić na rozruch ale dlugo musiałem...
Mam stary agregat Performance Power bez AVR 2kW. Do wczoraj działał;-)) Teraz jak odpalam to raz na jakiś czas tak jakby strzelał. Świeca czarna i mokra. Co sprawdzać po kolei? PS. popsułem go chyba pompując spaliny pod ziemię. Zaczęło go bujać na obrotach i zdechł. Potem jeszcze raz odpalił, nierówno pochodził kilka sekund i koniec. Czy możliwe że...
Witam mam problem z autem jak w temacie zaświeciła się kontrolka awaryjna wykazało że wtryski wiec wymieniłem na nowe wraz z pompą (pompa używana) i od tego czasu silnik gdy się go odpala pali ok na dotyk ale gdy kilka minut pochodzi na jałowym biegu obroty bujają się prawie do zera i tak co chwile zrobi nieraz nawet zgaśnie i nie wiem co to może być...
Posiadam buick lesabre silnik 3.8 rok 2000 i cos mi buja go na obrotach i szarpie nieraz jakby paliwa czy czegos nie dostawal mechanik powiedzial mi ze to moze byc wina cewki lub modulu zaplonowego czy to jest mozliwe ??
Poczytaj sobie wątek na triodzie. http://www.trioda.com/forum/viewtopic.ph... Ja w GS434 wstawiłem w zasilaczu elektrolit 4700u/25v zamiast oryginalnego bodaj 2200u i 4 amperowy mostek prostowniczy. Poprawiło to nieco stabilność i przyspieszyło start. Jak Ci buja obrotami to sprawdź stan łożyska głównego. Powinno nie mieć wyczuwalnych luzów,...
witam opel astra 1,4 benzyna,gaz 1998rok ,na postoju buja obrotami, w czasie jazdy szarpie/ wchodzi na obroty i gwałtownie gaśnie/ po sprawdzeniu na 1 i 4 cylindrze traci iskrę,/cewka niedawno wymieniana,przed wymianą podobne objawy/diagnoza kompem: P0351-002 Linia EST,cewka zapłonowa cylinder1+4 niskie napięcie ,P0400-000 Wadliwe działanie liniowego...
Witam, Szukam szukam i przeczytałem chyba wszystkie wątki na ten temat, a mój się różni... Posiadam Mercedesa W124 220E (albo E 220 [Nie wiem dokładnie, bo nie pamiętam jak było w starym dowodzie, a w nowym podałem 220E]) z silnikiem 2.2 benzyna i automatyczną skrzynią biegów z roku 1993r. Po odpaleniu auto chodzi na ssaniu, trochę buja obrotami, ale...
Koło może być zwichrowane, to odlewy ze stopu aluminium i cynku. Sprawdź bez założonego paska czy koło nie "buja się" podczas obrotów bębna. Jeśli tak trzeba je trochę naprostować, najlepiej za pomocą ołówka i młotka gumowego. Rozpędzasz koło przykładasz ołówek do koła i kreśli Ci ślad na kole. Później młotkiem prostujesz ugięcie.
Alternator wygląda ok, napięcie ładowania na światłach 13,95V, trochę słabo? A jak ten silnik krokowy wariuje to może bujać na wolnych obrotach? Najpierw zajmę się świeczkami a co z cewkami? odpuścić? Jedna była zmieniana i to widać a druga..hmm chyba jeszcze pamięta 2001 rok :-D no ale rzekomo są ok.
Witam wszystkich !!! Mam problemy z moją renówką - buja się na wolnych obrotach, czasem gaśnie . Regulator biegu jałowego niby działa ale niewiem czy poprawnie. Czy mam szansę sam to sprawdzić ? Od czego zacząć?
Witam! Mam VW Passata 1991 2.0 GT 115 KM na gazie (i tylko na gazie). Często zdarza mi się że silnik na luzie buja na obrotach. Tzn obroty spadają i rosną w przedziale od ok 500 do ok 2000. Czasem tylko w niewielkim przedziale a czasem aż się dławi i telepie prawie gaśnie do ponad 2000. Zazwyczaj tak się dzieje na zimnym, ale to nie zasada na ciepłym...
Sprężynkę mam, ale garaż jest tak zaśnieżony, że nawet nie mam chęci jej szukać. Oczywiście zmienię jak tylko zdążę. Niestety silnik troszkę pary gubi i kompresor od lodówki da radę odpalić tylko jeden cylinder tak by ładnie pracował na obrotach. Przy dwóch cylindrach muszę lekko podbić ciśnienie w zbiorniku który jest zbyt mały (gaśnica 1kg) by silnik...
Masz silnik 3 fazowy, kup prawdziwy falownik za 400zł, będzie profesjonalne wykonanie. Warto. A tak to się będziesz bujał z problemami.
trochę posprawdzałem i daje kolejne newsy otóż. -Wymieniony został czujnik w IC. -Sprawdzony omomierzem został czujnik temperatury przy filtrze powietrza (wartość poprawna, reaguje poprawnie- nie wiem czy połączenie ze sterownikiem działa) -wymieniony filtr powietrza Co wyczułem z nowości ? Mechanik twierdzi, że jeden z cylindrów nie pracuje normalnie....
Elo, Bujałem się z tymi obrotami ze 2 dni... Przyczyną było ....fałszywe powietrze. Aby to zdiagnozować tj. miejsce zasysania- zastosowałem samostart. Na pracującym silniku trzeba psikać w podejrzane miejsca i obserwować reakcje silnika. U mnie powietrze przedostawało się przez uszczelkę kolektora ssącego na 4 cylindrze. Od góry kolektora i kolektor...
na wolnych obrotach niestabilna praca buja od 500 do 1000 często gaśnie, jak dam obroty 2500 to prawie równo pracuje ale wskazówka obrotomierza drga lekko. Rok temu czyścili silnik krokowy ale znowu jest podobny objaw. Co jest podejrzane czy silnik krokowy czy potecjometr czy sonda lambda lub coś inneg .Może ktoś miał podobne objawy, proszę o informację.
Witam mam ten sam model passata. Pytanie moje do Ciebie jest mianowicie czy szarpie (dławi się) przy przyśpieszaniu np. jak wciśniesz pedał do końca?? u mnie był efekt dodatkowy, że bujał na równych obrotach. Żadnego problemu nie było na gazie. Doszedłem do tego, ale moja cześć w wersji z automatem jest chora dlatego narazie jeźdze na takich objawach...
no właśnie podczas skręceniu silnika nie patrzyłem na wszystkie znaki, kręciłem tylko silnikiem po to by sprawdzić czy nic nic nie blokuje,więc jutro to sprawdzę bo prawdopodobnie tak moze byc, a czy można podkręcić obroty na pompie zęby jeszcze szybciej sie bujał??? dzięki za podsuniecie pomysłu.
Nie są to bardzo wysokie zmiany obrotów.Czasami są bardzo równe.A jeśli są problemy z jałowymi obrotami to można powiedzieć,że jest to podobne do falowania,albo bujania coś w tym sensie.
A kto koledze dokonywał wymiany wałka? Rozrząd był ustawiany na blokadach czy na tzw. "oko".? W jaki sposób dokonywane jest to "wypuszczone ciśnienie z popychaczy" może kolega to rozwinąć? Czy to diagnoza lub może czynność "mechanika" który dokonał wymiany tego wałka rozrządu? Także proponuje sprawdzić ustawienie rozrzadu w pierwszej kolejności!.Skoro...
ta usterka nastąpiła nagle. co do wężyków sprawdzałem fakt jeden wężyk co wchodził do kolektora był lekko pęknięty ale nie pomogło.widać po silniku że obroty falują bo nim buja delikatnie. tą przepustnice wykręcić od tyłu to ustroństwo niezłe.
Witam! Samochod to Volvo V70 2.0 20V 5 cylindrow. Zmienne fazy rozrzadu, 5 cewek osobnych zaplonowych, 5 wtryskiwaczy, zespol sterowania przepustnicy (calosc zamknieta w jeden element z okragla przepustnica, brak typowego silniczka krokowego - bocznika. Dwie sondy. Objawy sa takie: Po odpaleniu po ok 2 sekundach silnik zaczyna wachlowac obrotami od...
Witam. Mam Nissana Almerę Tino z silnikiem 2,2 dci 82 kW. Problem jest z obrotami na zimnym silniku. Strasznie nimi buja a nawet potrafi zgasnąć. Po rozgrzaniu obroty się stabilizują. Po podłączeniu do komputera widać jak rzuca ciśnieniem paliwa. Prawdę mówiąc nie miałem styczności z takim silnikem. Czy możecie coś podpowiedzieć.
Witam, mam w/w passata 2003i niemały problem, jakbył mróz -15 spalanie na pierwszych 500m przy powolnym ruszaniu to ponad 50l później spada do 20 z hakiem itp. Teraz jest +5 i spalanie w mieście przy spokojnej jeździe to 16-20, dziwne bo nawet jak jade bardzo wolno, mało gazu pokazuje mi 13,5 15,5 itp Moc jest, VAG nic nie wskazuje. jak były mrozy bujało...
Witam. Mam problem z moim autem, który pojawił się dzisiaj podczas jazdy. A mianowicie po przejechaniu kilku kilometrów / silnik nie zdążył się zdarzać / przy dodawaniu gazu zaczęło mocno trząść buda i silnik zaczął głośno pracować /jak by przestał palić na jakis gar/ do tego stracił na mocy. Przy ruszania z pierwszego biegu mocno trzęsie, głośno pracuje...
Witam mam problem z moją polówką autko czasami buja na wolnych obrotach , raz mocniej raz słabiej a czasami w ogóle . wymienione przewody , świece i kopułka . Auto podłączam pod KTS i jest jeden błąd ( przerwa lub zwarcie na masę czujnika stukowego ) kasuje go i długo go nie zapamiętuje , jak sprawdzić ten czujnik siedzi on za rozrusznikiem czy bez...
Przydał by się regulator obrotów bo przecież dzieci z wiekiem chcą się bujać coraz wyżej i szybciej. :)
Witam. Od kilku dni męczę się z falownikiem jak w temacie. 1. Falowanie obrotów. Kiedy włączam wrzeciono częstotliwość na wyświetlaczu skacze +-3Hz. Wyraźnie słychać, że wrzeciona obroty się bujają. 2. Nie mogę uruchomić autostrojenia. Wyrzuca błąd 51 3. Kiedy ustawiam Start z pinu 18 lub innego nie ma żadnej reakcji na sterowanie plusem Dane silnika...
automatyczne bujanie bujanie karoserią bujanie silnika
elektryczna tylna klapa tworzyć instalka oświetlenie przez bluetooth
klimatyzator przenośny chińskie radio android aktualizacja
Ciągły wzrost ciśnienia w instalacji CWU - przyczyny i diagnostyka Objętość rdzenia ferrytowego ETD59, PQ50, E65 do 1000W 100kHz – dobór i przykłady