przed rozbieraniem silnika sprawdz sprężanie
Co za ignorancja zmieniać sobie samemu temperaturę pracy silnika. To jest jeden z najważniejszych parametrów w jednostce.Jest pod nią zaprojektowany.
Nie zauważyłem żeby brał olej, Lambda jest dobra (sprawdzana na innej astrze) Po rozgrzaniu silnika płyn chłodzący jest ok nie bulgocze. Przy zapłonie nikt nie grzebał na pewno ponieważ sam naprawiam auto.
To takie maluteńkie pęcherzyki powietrza, nic nie bulgotało ale nie wiem czy to normalne czy nie.
Jeździłem z podłączonym komputerem, dochodzi temperatura do 110 stopni max, po zgaszeniu w raz bulgocze w przewodach. Dodano po 52 test głowicy nic nie wykazał, płyn się nie zmienił
kolego marco122 zadajesz problem na forum a nie masz zielonego pojęcia o podstawowych elementach silnika lepiej zasuwaj do mechanika bo naprawdę opelek ci wybuchnie (nie po raz pierwszy zresztą)a bulgotanie to pewnie przez to ze jest nieszczelnoś ć w układzie i paliwo spływa do zbiornika
Skoro bulgocze - masz powietrze w układzie chłodzenia. Uzupełnij i odpowietrz układ. A przyczyną ubytku może być ta nieszczelność co pisałeś że paruje. Sprawdź to na zimnym silniku czy gdzieś tam kapie / jest mokre. Na gorącym możesz nie zauważyć bo właśnie wyparuje.
na razie upuszczę oleju bo jest go trochę za dużo i będę obserwował czy przybywa.do cylindrów też zerknę ale nie wiem czy przez te małe otwory coś zobaczę.i jeszcze jedno pytanko czy przy wykręconym korku od zbiorniczka na pracującym silniku powinno bulgotać jak jest uwalona uszczelka bo u mnie nic się nie dzieje.
Witam Mam ten sam problem w silniku 1.4 turbo 2012r przebieg 58.000 - korek wymieniony, - zrobione 2 próby na CO2 ( na wolnych obrotach ) - temp. cały czas stoi na 90 - węże miękkie (nawet jak woda bulgocze ) obydwa ciepłe - chłodnica ciepła - górny wężyk powrotu sprawdzony , jak w niego dmucham to wzrasta płyn w zbiorniczku Auto po zgaszeniu po chwili...
a jak sie silnik nagrzewa? tzn dlugo musisz czekac aby uzsykal te 90C Bo jesli tak to raczej termostat, a nie slychac jakiegos bulgotania z nagrzewnicy?
Witam posiadam astre f z 96roku silnik 1.4, 8 zaworów, benzyna + gaz. Otóż mam taki problem po przejechaniu dosłownie 4-5 km wskazówka temp silnika pokazuje mi 100stopni. I w ogóle nie opada. Wymieniłem termostat, czujnik temperatury, czujnik wentylatora chłodnicy, nowy płyn chłodniczy. I nadal to samo. Juz mam brak pomysłów. Podejrzewam jeszcze chłodnice....
Trzeci termostat - Efekt ten sam.. Kolejna moja obserwacja : http://obrazki.elektroda.pl/6318846800_1... Wąż, który zaznaczyłem na powyższym zdjęciu podczas zimnego silnika jest pusty w środku.. Można go swobodnie ścisnąć i wówczas "bulgocze" w zbiorniczku wyrównawczym, po nagrzaniu węża nie sposób juz ścisnąć - to prawidłowa reakcja...
Po pierwsze masz w Twoim autku masz czujnik poziomu płynu chłodniczego w zbiorniczku - do sprawdzenia! Co do ciśnienia to albo wentylator chłodnicy niedziała (sprawdzić dlaczego?), albo uszczelka głowicy wydmuchana i ciśnienie z cylindra-ów jest pompowane do układu chłodniczego. Wstępnie możesz ją sprawdzić (na oko nie na 100%), że zalewasz układ płynem,...
Cześć, mam nietypową sytuację, mianowicie 6 miesięcy temu zagrzał mi się silnik od tamtej pory płyn chłodniczy skacze w górę i w dół, a ciśnienie wypycha płyn nawet po odkręceniu korka na zimnym silniku, poszedł test upg na zawartość Co2 w układzie i wyszedł pozytywny, ten fakt jest już bagatelizowany przeze mnie od 6 miesięcy może nawet dłużej, na...
witam ponownie. wymienilem po raz kolejny termostat czujnik temp, i nic to samo. przypadkiem uslyszalem bulgotanie plynu w nagrzewnicy, po wymianie uszczelki glowicy cacy. dzieki za pomoc Dodano po 10 powyzszy post dotyczyl astry. teraz mam kolejny problem mianowicie wywala mi wszystkie bledy w silniku x14xe po wykasowaniu na stacji i po 2 dniach eksploatacji...
Witam posiadam astrę z silnikiem 1,7D i mi nie grzeje a dół chłodnicy jest zimny a węże się robią twarde gdy odkręcę korek to ciśnienie wyrzuca płyn a temperatura podchodzi ciut nad niebieska kreskę Wymieniłem termostat i bez zmian Wymieniłem nagrzewnice i również bez zmian wymieniłem korek z zaworkiem od zbiorniczka wyczyściłem chłodnicę i nie grzeje...
Korek ma zawór ciśnieniowy chyba 1 czy 1,2 atm. Płyn podczas nagrzewania zwiększa objętość i ciśnienie. Pod większym ciśnieniem później-przy większej temp. zaczyna się gotować-puszczać parę-bąble. To tak jak w wysokich górach woda "gotuje się" nie osiągając 100C bo tam w zależności od wysokości maleje ciśnienie atmosferyczne. Odkręcając korek na mocno...
Witam. Otóż ma problem z swoją astra g 1.6 8v benzyna. Przebieg 180tys ale czy oryginalny to nie mogę potwierdzić ponieważ auto było od handlarza. Posiadam je rok, na starcie był zrobiony kompletny rozrząd, oleje filtry itd. Po roku przyszła kolej na wymianę oleju, zrobiłem w roku 14 tys. Olej wymieniłem niecałe 2 tygodnie temu i pojawił sie problem....
Chciałem podładować przed zimą akumulator. Akumulator 72 Ah więc powinienem na tym prostowniku ustawić prąd na 7A. I tu się pojawia mój problem... Problem jest w twoim podejściu do tematu. Prąd ładowania, równy liczbowo 0,1 pojemności akumulatora (C) nie jest dogmatem. Można ładować prądem nieco większym np. 0,12C ale i znacznie mniejszym np. 0,05...
Po wymianie pompy wody i założeniu nowego termowłącznika wentylatora (załącza wiatrak-przy temp. silnika około 95) narazie wszystko jest ok. Płyn nie podnosi się nie bulgota, węże nie twardnieją, nie ma oznak dmuchania do wodu, zapowietrzenia itp. Samochód przegoniony po po górkach zachowuje się całkiem normalnie.
bulgotanie silnika bulgotanie pompie zamrażarka bulgotanie
omega pulsacja pasek przewijania firefox sprężyna siłownika krups
Lokalizacja rozrusznika w Fordzie Mondeo Jak zresetować pralkę Bosch Seria 2 - instrukcje