A coś sie dzieje nie tak z autem????
Niech Ci co piszą, że schemat z ETKI jest OK sami sobie jeżdżą na takim doładowaniu. Schemat jest zrypany i było dobrze a teraz źle podpięliście te wężyki. 18-tka powinna iść do turbo a 19-tka do dolotu i teraz skoro wymieniliście wężyki (ciśnieniowe) to turbo powinno dmuchać jak trzeba a jeśli nadal będzie przeładowywać to musicie sprawdzić gruchę...
jeżeli po opaleniu ciegno gruszki nie zostaje wciągnięte to weź kawałek wężyka podłącz do gruszki i zassaj ustami, tak sprawdzisz czy membrana jest szczelna. Jeżeli jest szczelna i wszystkie podciśnienia są dobrze podłączone i szczelne, a grucha dalej nie idzie to geometria jest zasyfiała i stoi.
Wywala bład za niskie ciśnienie i się rozłącza. Sprawdż turbo,węże (czy nie dziurawe) bądź kat zapchany.
Widzisz jesteś i blisko i daleko... Jedno ci podpowiem, podajesz tylko nr. błędu, a błąd ten ma chyba ze trzy znaczenia...
Zamiast od niepotrzebnego wymieniania części zacznij od logów dynamicznych grupy 11 i wstaw na forum , to dużo wyjaśni.
To co podałeś to jest odczyt z przepływomiwrza, czy ciśnienia z turbiny?
Jaki masz kod silnika? Bo nie wiadomo czy turbo ze zminną geometrią czy nie. Przyczyn może być kilka. Np. uszkodzony N75, zapieczone kierownice (jeśli zmienna geometria), uszkodzona gruszka.
o ile pamiętam zawór regulacji ciśnienia doładowania.
W tym silniku niema turbiny ze zmienna geometrią więc nie może być "kierowniczek" są kierownice zmiennej geometrii w turbince jeśli jest to silnik o oznaczeniu AHH, merios16 proponuję najpierw zacząć od wykonania logów dynamicznych grup 003, 008 i 011, zobaczymy wtedy jak mierzy przepływka i czy masz przeładowanie czy niedoładowanie, jeśli masz jeszcze...
Witam passacik zrobiony. Do wymiany był zawór N75 i coś tam jeszcze. Opisze wszystko jutro ;) pozdrawiam;)
kolego jakiś czas temu męczyłem audi a6 2.5 tdi też z brakiem mocy, były robione głowice, serwis rozłożył ręce, wszyscy stawiali na prepływomierz, okazało się że była nieszczelność między kolektorami a turbiną, sprawdz to Nieszczelności zazwyczaj toważyszy błąd 575.. Dodano po 6 domex32 my tez zrobilismy autku taka solidna na nasze mozliwości diagnoze,...
Sprawdż turbo . Nadmierny luz może powodować opóźniony wzrost ciśnienia.
Auto nie ma siły i pojawia się błąd 575 a turbina działa prawidłowo. Co to może byc:?::?::?:
czy może to chodzi o te dwa kabelki zasilające n75 Z góry dziekuje za pomoc chodzi właśnie o te dwa kabelki idące do N75, jeden podaje stałe zasilanie a drugi (masowy) podaje impuls sterujący ze sterownika silnika. Nie jestem w stanie stwierdzić zza monitora gdzie może być przerwa na kablach :)
Dzieki za odpowiedz, po wyjeciu turbo potwierdzilo sie ze sztanga sie przycina. Przeczyscilem kierownice i wszytko smiga.
witam. mam problem z Audi A4 2,5l 150Km , 1998r.. Na diagnozie wyświetla mi błąd: 575- zbyt małe ciśnienie w przewodzie dolotowym. Auto nie ma wogule przyśpieszenia i podejrzewam że to coś z przewodem do interkulera. Może to być to??? Gdzie tam znajduje sie czujnik??? pozdrawiam:)
Dla mnie objawy wskazują na opiłki w nastawniku.
Zaraz, czy ja dobrze rozumiem: od 10 lat jeździsz z zapieczoną geometrią turbo, stosujesz jakieś druciarskie patenty i na koniec pytasz co może jeszcze być uszkodzone? Błąd 575 to nie żaden czujnik czy wężyk, tylko zbyt duża różnica między ciśnieniem oczekiwanym i rzeczywistym.
witam ponownie . dolot szczelny ,gruszka turbiny pracuje , n75 działa ,podcisnienia sprawdzone ,
Wpisz Notlauf,tryb awaryjny ,błąd 575 dużo sie dowiesz na forum.
Tak był błąd 575. Pojawia się wtedy jak ecu wejdzie w tryb awaryjny , czyli po przekroczeniu 3600 obr na 4 biegu. Możesz troszkę jaśniej co do tej termiki? Dodatkowo zamieszczam logi grupy 000: http://vaglog.rtnet.pl/prom.agd_12807.ht...
Witaj. Logi są nic nie warte. Aby można było coś wywnioskować z logów, należy jechać na trójce z niską prędkością obrotową, rzędu 1000 obr, wcisnąć gaz do końca i trzymać aż silnik osiągnie jakieś 4000. Oczywiście musi wtedy wystąpić problem. Tak samo z wartością napięcia ponad 15V, to raczej wskazuje na problem z miernikiem niż samochodem. Dobrze byłoby,...
jeśli rozrząd ok to jeszcze raz do sprawdzenia ustawienie pompy i ogarnięcie błędu 575. 575 to za duże ciśnienie w dolocie. Może turbo przeładowywać.
Jaki jest dopisek do błędu 575 bo albo turbo umarło albo zablokowany dolot wydech. No może jeszcze być wałek ale musiałby być w stanie agonii.
wpada błąd 575 Jaki miałeś opis błędu???
Od razu czyszczenie turbiny...! W pierwszej kolejności sprawdźcie sobie gumowe przewody ciśnieniowe, ich łączenia. Często bywają sparciałe, przetarte, wtedy też mamy do czynienia z błędem 575. Najlepiej jednak zrobić logi dynamiczne.
Witam ponownie, dzisiaj podłączyłem autko ponownie pod komputer i wyskoczył taki oto błąd: 575Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania Co to może być?
Turbina, zaworek sterowania N75. Wpisz w wyszukiwarce błąd 575 i czytaj, czytaj, czytaj.
nie probowałem kasować,przyznam że troche sie boje.Auto było już podpinane pod kompa jakieś pół roku temu kilka razy i nigdy tego nie było.Był tylko błąd 575 ale nigdy takiego.Boje sie że coś spiepszyłem.Co mogło spowodować ten błąd? Mam spróbować go skasować?
Witam mam taki sam problem już nie wiem co mam robić trzeci zaworek już zmieniłem i dalej mam to sam przy 120 km odcina turbinę a był czyszczona proszę o pomoc VAG pokazuje błąd 575
zrobiłem diagnostykę wyskoczył błąd 575- ciśnienie w przewodzie dolotowym, nie osiągnięta wartość kontrolna. Co go może powodować?
Ok to juz mogę coś więcej powiedzieć. Wymieniłem N75 na nowy, sprawdziłem 3 wtrysk ma rezystancję 102Ohmy. Niestety nic to nie dało cały czas ta sama utrata mocy. Opisze ją jeszce raz. Jak samochód nie jest jescze bardzo rozgrzany to dojeżdżam do 160km/h i dopiero jest utrata - zerwanie mocy (kontroler wyrzuca błąd 575 i wchodzi w tryb awaryjny - turbina...
Witam ponownie doczytałem trochę o EGR i nie chce jednak go zaślepiać. co do błędu "575 czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej" rozumiem, że może chodzić o czujnik z rysunku. moje pytanie jest takie: czy można go zdemontować i wyczyścić? http://obrazki.elektroda.net/54_12675348...
Witam kolegów. Dzisiaj podłączyli mi Audi do kompa, wyskoczył błąd 575. Mechanik coś pogrzebał przy przewodach ciśnieniowych i Audik poszedł 160 km. Turbina nie przeszła w tryb awaryjny. Nie wiem czy to jest finał mojego problemu. Pozdrawiam Wszystkich i dzięki za uwagi...
Witam Podaj numer błędu i typ silnika AXX Pozdrawiam nr błędu 575 "czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej" Tym silnika? Wiem że 1Z. Czy to jest ten czujnik w rurze idącej z intercoolera do turbiny?
Błąd 575 sugeruje przeładowanie silnika. Sprawdź zawór upustowy n75 i jego część wykonawczą na turbinie oraz wężyki połączeniowe tych elementów. Auto po przekroczeniu większej liczby obrotów dostaje za duże ciśnienie z turbiny i wchodzi w tryb awaryjny dlatego nie ma mocy
wymieniłeś zawór N109 na pompie wtryskowej i piszesz, że znowu pojawia się błąd sporadyczny ale czy 1237 czy już tylko 575 bo jeśli ten drugi to turbina przeładowuje i silnik (za sprawą sterownika) pracuje w trybie awaryjnym i dlatego jest taki muł aż do wyłączenia silnika i ponownego jego uruchomienia. Nie napisałeś jaki masz silnik więc nie wiem jakie...
AUDI A4 B5 1,9TDI 110 PS Proszę o pomoc. Diagnozowałem Vagiem. Auto traci moc powyzej 120km/h . Te błędy po skasowaniu od nowa powstają. błąd : 519 Czujnik cisnienia w przewodzie dolotowym - G71 zwarcie do plusa - BŁAD SPORADYCZNY. błąd : 575 - Cisnienie w przewodzie dolotowym, róznica dorególowania. bład :17978 - moduł sterujacy zablokowany, brak osprzetu....
hmmm nie staram sie nikogo straszyc opisalem wszystko jak bylo na moim przyklazdie. Mam obd+vag testowalem wszystko w jego przypadku moze byc to: Notlauf Błąd 575 Zaworek N-75 Czyszczenie kierownic w turbinie Odczyt błędów i diagnoza dynamiczna VAG-COM kanał 011 (vag/select/engine/basic settings/011 otwierasz maskę i obserwujesz sztangę) najczesciej...
Jak olej w ECU to w kanale 10 blok 2 ciś. atmo przy przyspieszaniu wariuje i wywala błąd sterownika i 65335 i tryb awaryjny 575. Jak bercik napisał zajrzyj do ECU.(wylej olej i wężyk wymień)
Witam sprwadziłem vagiem swojego sprzęta bo czasami 120 max co moze osiągnąć na trasie , dlatego zaczyna mnie to denerwować , no i mam błąd 575 czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej wie moze ktoś gdzie go szukać ? wcześniej spr , przepływomierz pierburga, n75 ,n18 nawet zamieniłem miejscami , egr czyściutki jak nówka . no i jeszcze mam pytanie do egr...
No witam cię kolego k631 pisałeś na początku gościowi "sekuta" że ma uszkodzony miernik masy powietrza zasysanego(on widze miał ten sam problem co ja)podłączyłem jeszcze raz auto pod vaga i otrzymałem taki błąd(nr błędu 575 ciśnienie w kolektorze dolotowym czujnik ciśnienia w rurze rozgałęzionej)czyżby to był ten opisywany przez ciebie miernik?jeżeli...
ok sprawdze te prędkości ale jest jeszcze jedno.Auto poprawnie idzie do 4 tyś obr jak chodzi o biegi 1-3.Dajmy na to że jade na 2 biegu to wyraźnie ciągnie do 4 tyś później przedział od 4 tyś do końca zachowuje sie jakby turbo zgasło.Wyraźnie po przekroczeniu 4 tyś doładowanie zanika.Ten problem mam od początku i objawia sie to błędem 575 w komputerze.Być...
Witam dzięki koledzy za pomoc. Co się okazało to problem był bardziej złożony ponieważ składał się z 2 powodów. 1. podczas testów na komputerze u kolegi przyjechał do niego inny kolega i okazało się że tankowaliśmy paliwo na tej samej stacji i praktycznie w ten sam dzień, i po tym tankowaniu jemu tez się coś takiego działo tyle że on ma 307 i jemu wyskoczyła...
Sory zabpomniałem dopisać reszty. Wywala błąd 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania sporadyczny. Wężyki wymienione na nowe nawet ten do kompa komp rozkręcony w nim wężyk jak nówka. Ale w poniedziałek pozakładam dodatkowo cybanty choć wchodziły ciasno. Turbina swieżo po regeneracji. Piszecie koledzy szanowni o N75 ale on u mnie jest...
Co do kompa to się zgadza, ale nie mam na ten temat ani trochę pojęcia, a z czasem też nie jest u mnie za dobrze... Będę powoli sobie jakoś z tym radził. A powiedzcie mi, czy uszkodzony wtrysk sterujący też może powodować takie dziwne (przynajmniej dla mnie) objawy? Zlikwidowałem drobne usterki. Pozostaje mi tylko tryb awaryjny. Dzisiaj z braku czasu...
Witam.Mam mały problem z samochodem marki Audi.Jest to silnik 2.5 Tdi,150 KM.Autko gdy jest zimne podczas normalnego rozpędzania potrafi złapać"bezdech",nie ciągnie tylko tak jak by ją odcinało.W Polskim Vagu pokazały sie takie błędy: 17550 Obliczenie mocy - wartość za mała brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 575 Ciśnienie w...
Zrobiłem logi. Nie wiem tylko czy dobrze - nie mam tak długiego odcinka drogi, żeby silnik mógł się rozkręcić od 1500-4000 na trzecim biegu - u niego to trwa wieczność... Trudno, wrzucę takie, jakie są. Może coś uda się z nich wywnioskować. EDIT Zapomniałem dodać - po wykonaniu logów pojawił mi się dodatkowo błąd 575. Po skasowaniu, mimo usilnych prób...
Witam Ostatnio w szwagra multivanie pojawiły się następujące problemy: Jedzie sobie normalnie, a tu w pewnym momencie brak mocy, redukcja na niższy bieg i dalej to samo, jakby ktoś za hak trzymał. Pomaga jedynie wyłączenie i włączenie silnika lub też dalsza jazda i problem sam znika. Podpiąłem Vag-Coma i tam ujrzałem błąd 575. No to dawaj wyszukiwarkę...
Witam posiadam audi a4 b5 1.8t 1997r. Dziś podłączyłem go do kabla i programu Vag, ciężko było nawiązać komunikacje z komputerem ale po paru próbach odczytało mi silnik i o to moje błędy; 16500 Czujnik temperatury silnika zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem...
Witam mam prośbę o analizę logów Sprawdzone błędy 550 - Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania - BŁĄD SPORADYCZNY 575 - Regulacja początku wtrysku różnica doregulowania - BŁĄD SPORADYCZNY Oto moje logi są źle zrobione, ale może coś się wyczyta BS nie mogłem zrobić bo mi VAG strajkuje [URL=http://vaglog.rtnet.pl/wisnialodz_9...
Drukarka działa , pomogło czyszczenie i smarowanie. Dziękuję za pomoc.
Ostatni czas temu zakupiłem pamięć ram Samsung k0CI00070117E6080E 4GB 1Rx16 PC4-2400T-SCO-11 i po dołożeniu jej do laptopa w którym mam pamięc RAM Micron mta4atf51264hz-2g3b1 4GB 1Rx16 PC4-2400T-SCO-11 wyskoczył bład IRQL NOT LESS OR EQUAL na NIEBIESKIM ekranie. Nie mam bladego pojęcia dlaczego tak się dzieje. Kość ram Micron pracuje w laptopie na czestotliwości...
Witam, mam nastepujacy problem z samochodem. Jadac na trasie poczulem ze auto chodzi tylko w dolnych granicach obrotow. Nie ma mocy kompletnie w dodatku na desce rozdzielczej swieci sie kontrolka swiec zarowych. Auto jakby przerywa na sekunde i wraca do normy. Chociaz obroty na jalowym faluja.Pompa wtryskowa byla regenerowana 4 miesiace temu. Jest mozliwosc...
A szukałeś już trochę sam ? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Błędy VAG, bardzo ładnie dekoduje gugle.
Na 3 biegu sprawdza się tak bujasz go do 3 tyś obrotów na 3 a jak je osiągnie to gaz do dechy i robisz pomiary. kierownica jest przy turbo i widać ją (jej mechanizm napędowy) od góry. jak obepniesz dźwigienkę kierownicy od siłownika to powinieneś nią swobodnie ruszać bez jakiś zacięć i skoków.
witam ostatnio moj samochod stal caly miesiac nie ruszany na parkingu pod chmurka :gwizdanie: popsul sie i czekal na naprawe... po tym samochod zaczal lapac notlaufy ,oraz przy obrotach okolo 3000 lapal mula poczym znowu odtykal sie i ciagnal dalej, czasami jedzie ok,a czasami mul. podlaczylem auto pod vaga wyszly takie bledy: 519Czujnik ciśn.w przewodzie...
Zdjąłem turbinę, przeczyściłem ją, miała zapieczone kierownice. Zawór erg też był cały w syfie. Po odpaleniu trochę na czarno silnik kopcił, ale minęło to. Słychać gwizd turbiny już od ok 1500 rpm, ale auto teraz wogóle nie ma mocy, ledwo co do 100km/h leci na 4 biegu. Błędy z vaga: 17978Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem...
Witam Mam problem z moim A4 96 19TDI 110km na poczatku wyswietlaly mi sie takie bledy:519Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71 zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 575Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY w momecie naglego przyspieszednia auto na moment nie reagowalo na pedal, a nieraz po gwaltownym wcisniecu gazu...
00519 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71 00553 Przepływomierz masowy powietrza - G70 - błą sporadyczny 00575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym - błąd sporadyczny Co do samej naprawy,szukaj tu na miejscu,opisów takich błędów jest sporo.
Zaloze sie ze Vag pokazuje blad 575 ?
Witam , pisząc zawór elektryczny - chodziło mi oN-75, tak mi się jakoś napisało , ponieważ sterowany jest prądem, Błąd 575 -czujnik ciśnienia w rurze rozgałęznej to według tabeli kodów , którą mam . Morze szwankuje ci czujnik ciśnienia doładowania , nie wiem gdzie on znajduje się w audi ale u mnie jest w sterowniku. Ten zawór przy turbo sprawdzałem...
jutro kolo poludnia sie tym czujnikiem zajme i ponawiam pytanie czy jest mozliwosc ze auto pali wiecej przez to ?? czy blad 575 nie ma prawa miec na spalanie wplywu
Nie widze problemu, ale w stw jestem w godzinach pracy 7-15 pozniej 15 km od Stalowej. Mozesz jutro dzownic 575 671 915
Ładowarkę można uruchomić podając napięcie 1v na pin TH albo rezystor między gnd a pin TH by spadek napięcia był do 1V 0v do 0.3v na pinie TH odpowiada awarii bateri migające diody zielona i czerwona 0.3V do 0.7v na pinie TH wysoka temperatura. 0.7V do 2v na pinie TH ładowarka aktywna. Powyzej 2v jest tak samo błąd baterii. Potrzebuję jeszcze jaki jest...
Jest jeszcze niby nówka w dobrej cenie: Wystawiony niby jest.. ale czy fizycznie jeszcze jakieś są? Musiałbym sprawdzić ^^ "Elektronika skonfigurowana pod wskazany model PNC" - to się jeszcze programuje? Odpowiedź jest skomplikowana. Tak i Nie? Zależy .. jeśli z falownika 575 chcesz zrobić 245 to tak! Wystarczy przerzucić X-Flash i P-Flash. Problem...
Witam pożyczyłem vaga od kolegi i sprawdziłem odczyt błędu były 2, 575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym. Różnica regulacji 553 Przepływomierz masowy powietrza MAF(G70) lub VAF (kod alternatywny) sp:Otwarty/zwarty obwód do masy Co to znaczy , logów nie mogłem odczytac brak funkcji w samochodzie , vag 5053 viaken , skasowałem błędy i zobacze jutro po...
I oto one: 575Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY 553Przepływomierz masowy powietrza-G70 przerwa lub zwarcie do masy i masakra-:))
Problem z doładowaniem. W trybie awaryjnym sterownik odcina doładowanie. Wyłącz zapłon odpal ponownie i próba drogowa. Jeżeli na początku w bloku 11 będzie doładowanie, a jego wartość przekroczy dopuszczalną wartość to masz problem ze sterowaniem turbosprężarką. Jeżeli nie ma doładowania to masz nieszczelny układ turbo/kol. ssący lub jak wyżej
Witam, również mogę prosić o pomoc w interpretacji logów? Zrobione na 3-cim biegu przy rozgrzanym aucie od 40km/h do 90km/h i bucie w podłogę. Też mam chyba przeładowanie ale nie umiem czytać logów. Mam takie objawy: błąd VAG 575, kopcenie na niebiesko przy stałych obrotach powyżej 2000 obr/min i przy gwałtownym bucie powyżej 2000, brak mocy (wykręca...
Na vagu miałem problem 575 Cisnienie w przewodzie dolotywm błąd wyregulowania sporadyczny . Mam mały wyciek z pompy . Świece grzeja Przy obrotach od 1 do 2 tys czuje jakby słabo mial moc ale ma a po 2 tys idzie 2 problem to podczas odpalania po dłuższym postoju muszę go z 4-5 sek odpalac pozdrawiam
od początku występował ten błąd?
Oczywiście. To właśnie chciałem przekazać w swoim poście (575 linii widocznych + 50 niewidocznych = 625 razem), choć faktycznie może to zostać odebrane inaczej. Jeśli kogoś wprowadziłem w błąd, to przepraszam.
Ale on miał cały czas ten sam zasilacz i wszystko było ok, problem się zaczął jak wymienił monitor. Reszta gier jest ok, wszystko działa więc wątpliwe jest by to była wina zasilacza.....
wiatraczek78 " każdy to widzi... ale niektórzy mają problemy z myśleniem jak widać. " http://obrazki.elektroda.pl/3105113100_1... " Wprowadziłeś mnie kilka razy w poważny błąd... na przełomie ostatnich 2 lat... teraz rozumiem dlaczego... " Pozostawię wypowiedzi bez komentarza, dalsza dyskusja jest zbędna. fest Policzyłeś ???. Lp.2 tabeli:...
Witam wszystkich ja panowie mam pewien problem mam sharana od roku i na poczatku zdarzalo sie to sporadycznie. Mianowicie to jest tak ze jesli jade na 3 biegu i obroty silnika wejda powyzej 3,5 tys obrotow to wiesza sie turbina. Po wylaczeniu zaplonu dzieje sie to samo. To samo dzieje sie tez na 4 biegu no i na 5 powyzej predkosci 100-110km/h. Nie mozna...
Ja mam panowie taki problem i niewiem co z tym zrobic pomozcie mam sharana od roku i na poczatku zdarzalo sie to sporadycznie. Mianowicie to jest tak ze jesli jade na 3 biegu i obroty silnika wejda powyzej 3,5 tys obrotow to wiesza sie turbina. Po wylaczeniu zaplonu dzieje sie to samo. To samo dzieje sie tez na 4 biegu no i na 5 powyzej predkosci 100-110km/h....
Witam ;-) Problem rozwiązany ;-) Po postawieniu systemu od nowa /win 7 64 bit / ale nie z recovery tylko z płyty z win 7 oraz zainstalowanych sterownikach danych przez LENOVO laptop śmiga bez problemów. Prawdopodobną przyczyną był błąd jakiś przy robieniu recovery lub zmodyfikowany przez producenta laptopa sam system win 7. pozdrawiam
Witam, ma pytanie dotyczące Nec VT 575. Zwierałem transoptory zgodnie z zasadami opisanymi w temacie ale niestety objaw wciąż ten sam. Po włączeniu przez około minutę dioda POWER świeci na zielono, STATUS mruga na zielono a po około 30 sekundach słychać 4 razy beep i status mruga 6 razy na czerwono co oznacza błąd lampy. Wydaje mi się że prześledziłem...
Witam. Kod błedu 550 to regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku a kod 575 to ciśnienie w kolektorze dolotowym. Polecam sprawdzenie turbiny. Pozdrawiam.
Model dość świeży. maintenance counter - jest na fuser, drum, rolki - każdy kasowany po wymianie na nowe. najwiekszy problem do fuser i drum mają czipy zliczające. Konserwacja bardzo prosta, ogólnie wszystko ładnie się wysuwa i dostep do wszystkiego. Drum i fuser jako całe unity, nie warto ruszac i rozbierać, przy poprawnym użytkowaniu powinny przerobić...
W takim razie to wszystko.
Przebieg zadny jak na ta maszyne, cos chyba tkwi w montazu tego no wlasnie: - chodzi Ci o finisher S1 - przegladam sm i chyba jestem slepy ale kodu 575 nie widze? - sam montowales ten finisher / czy maszyna juz jest z runku wtornego/ pozdrawiam
Witam, Mam pytanie dotyczące Nec VT 575. Zwierałem transoptory zgodnie z zasadami opisanymi w temacie ale niestety objaw wciąż ten sam. Po włączeniu przez około minutę dioda POWER świeci na zielono, STATUS mruga na zielono a po około 30 sekundach słychać 4 razy beep i status mruga 6 razy na czerwono co oznacza błąd lampy. Wydaje mi się że prześledziłem...
10% z instalacji plików systemu, czy przyczyną tego problemu może być płytka dvd o wartości 69 groszy z Tesco?
Najbliższe połączenie bezpośrednie z Jaktorowa do Warszawy Zachodniej to linia SKM S3, która kursuje między Jaktorowem a Warszawą Zachodnią. Kursy odjeżdżają z Jaktorowa co około 30 minut, a czas podróży wynosi około 35-40 minut. Można również skorzystać z autobusów, np. linii 575, która kursuje z Jaktorowa Gminy pod Warszawę Zachodnią. Czas podróży...
Witam. Podczas próby włączania laptopa jak w temacie dioda przycisku włączania mignie 5 razy i to wszystko. Czy ktoś wie co oznacza ten błąd ?
Witam, Mam Pytanko ! Przy dodaniu gwaltownie gazu Auto dusi sie i traci moc, wtedy nie moge osiagnac predkosci szybciej jak 130 km/h. Bylem na Warsztacie podlaczyli go pod Komputer i wykazal blad pod Numerem 575. [/color]Najciekawsze jest to ze oni sami dokladnie nie wiedza co maja wymienic.
Dzisiaj pojadę do kumpla który ma w laptopie program do vw ,powiedział że wyświetli mu bład i jego numer,jak to zrobię to się odezwę,nie napisałem jeszcze że mój pasek ma 290 tyś przejechane.Gdzie jest ten czyjnik doładowania? Dodano po 4 Jestem po komputerze,takie były komunikaty; 528 czujnik wysokości-F96 przerwa lub zwarcie do masy,575 ciśnienie...
Stary błąd Witchera \Documents\The Witcher 3 user.settings Line 572: CascadeShadowFadeTreshold=0.5 Line 575: CascadeShadowDistanceScale2=3 Line 579: CascadeShadowDistanceScale3=2 Line 600: CascadeShadowDistanceScale0=4 Line 605: CascadeShadowDistanceScale1=3 Line 602: CascadeShadowQuality=6 Line 583: MaxSpotShadowSize=4096 Line 592: MaxCubeShadowSize=4096...
Witam Passat traci moc przy ok. 3000 obr. Był u mechanika jakiś czas temu i grzabał przy turbinie ale praktycznie to nic nie dało. Podpiąłem pod vaga i pokazał błąd 66535 uszkodzenie modułu sterującego i 575-ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania. Zastanawiam się czy to nie czujnik doładowania powietrza. Ponieważ nie moge wrzucić pliku...
Przepraszam mój błąd tak model to 5735z , taśma sprawdzałem więc albo mostek lub matryca. Jak uda mi się zdobyć na podmianke to sprawdzę matrycę. Dzięki za jakię info.
Błędy Vag : Silnik: 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym , różnica do regulowania Skrzynia Biegów : 293 Przełącznik wielofunkcyjny F-125/ nieznane ustawienia przełaczników Klimatyzacja: 771 Czujnik poziomu paliwa G wiele innych których nie idzie odczytać bo się wiesza Vag ? Może to coś więcej da :(czekam na jakieś podpowiedzi
U mnie kapilara również fabrycznie była wsunięta na 70 cm i ten odcinek był zaznaczony taśmą, więc raczej nie ma mowy o przypadku. Sprawdzałeś, czy po wsunięciu głębiej stary termostat poprawił chłodzenie? Może był dobry, tylko producent popełnił błąd w tym modelu lodówki, wsuwając kapilarę tylko na 70 cm.
To czytałem ale brak konkretnego info
Wygląda na to że problem leżał w brudnych stykach(zawieszanie sie) i sterownikach: sieciowych (gdyż windows kłócił się między swoimi a firmowymi) oraz procesora(zainstalowałem stare ale oryginalne a nie nowe z innego źródła). Do tego ustawienia max performance karty oraz zwiększenie pamięci podręcznej windowsa. Na razie błąd ustal więc modlę się że...
Witam mam problem z vw passat b5 97r 1.9 tdi 90km (ahu) podczas przyśpieszani na 3,4 i 5 biegu od około 2 do 3 tyś obrotów przerywa tak jakby dodawać i ujmować gazu. Niema żadnych błędów oprócz jednego 575 od zaworu n75, i czasem wchodzi w tryb awaryjny. Nastawnik był czyszczony i dalej to samo. Może spotkał się ktoś z takim przypadkiem. Z góry dziękuję
Witam wszystkich Tak jak w temacie prosze o przeanalizowanie zalaczonych przeze mnie logow samochodu VW Sharan 1,9 TDI ( 90KM , 1Z ) wszystkie logi zrobione ma cieplym silniku 3 bieg i pedal w podloge Samochod podczas jazdy bardzo dziwnie sie zachowywal przy jezdzie na 4 i 5 biegu maksymalnie rozpedzal sie do 110 km/h i nie dalo sie osiagnac wiekszej...
instaluje windows 7 64bit W biosie nie widzi
błąd błąd carsoft błąd multimetr błąd multimetr pralka gorenje błąd błąd
17mb95 software skuter bassa honda civic termostat
nawigacja tablet nawigacja tablet
Wybór ozonatora do klimatyzacji Haier 3.5 kW Ford MK1: Różnica napięcia OBD a akumulatora