Witam audi A4 b9 mam błąd U017e00 sterownik przedniego lewego napinacza paska bezpieczeństwa co to za sterownik i gdzie jest może ktoś podpowie
Ponawiam temat. Sterowania zew. nie ma. Co zrobić w takim razie z tym błędem. Dodatkowo wyświetla błąd A4
Może to błąd w okablowaniu do sterownika albo on sam
Wrzuć swój. Porównaj z tym.
Tak, muszą być takie same. Z tego co widziałem kupisz ten sterownik bez problemu.
Witam wszystkich potrzebuje pomocy mam błąd 16355 w sterowniku haka audi a4 b8 2,0 tdi 143km 2009 rok
NIe postawisz eco na samych ffff Dodano po 2 [quote="wloc"]NIe postawisz eco na samych ffff[ podaj numer sterownika
Myślałem że to kwestia kodowania lub adaptacji, być może sterownik który kupiłem jest od automatu, tego nie wiem. Auto to A4 B8 2008r, 2.0TDI CAGA, skrzynia manualna. Bezpieczniki sprawdzałem wcześniej na starym sterowniku. na starym sterowniku błędu sprzęgła nie było.
Nie a błąd pewnie na zgaszonym silniku. Skoro na LPG chodzi dobrze to zostaje Ci układ paliwowy PB - wtryski, pompa - czujnik temperatury, TPS. Odczytaj błędy ze sterownika silnika.
Kablem nic nie zrobisz. Sterownik na stół. Wylut kości i programator niezbędne.
Masz dam parametry? Jak są wejdź i sprawdź co mu nie pasuje. MOże być tak że jest jeden stały błąd, i sterownik nie pozwala usunąć reszty błędów.
Uszkodzony sterownik,w nim jest cały problem,wymiana,naprawa.
Układ sterowania klap sie psuje, rozkalibrowuje i sterownik głupieje, trzeba doprowadzić do porządku sterowanie klap.
mam ją w b6
W konia się zrobiłem. Gdzie ten błąd jest, w airbag czy sterowniku silnika?
Org z immo i bez. To fakt błąd pamięci będzie po wyłączeniu, ale nigdy poza tym błędem nie było z nimi problemu jeśli chodzi o pracę silnika.
Czujniki raczej.
Fotel do rozbiórki. Może jest problem ze złączką przy samej poduszce. W skrajnych przypadkach może być to też wina samego sterownika Airbag.
A jaki jest aktualnie błąd w sterowniku AIRBAG ?
Dodatkowo masz też chyba błąd sterownik zablokowany?
Jeśli nadal występuje błąd, to gdzie dalej szukać przyczyny? Podmień / daj komuś do sprawdzenia pompę absu, Miały wadę fabryczną objawiającą się tym właśnie błędem. Uszkodzenie jest w sterowniku. Mówię o całej pompie bo samego sterownika nikt Ci raczej nie sprzeda, inną opcją jest naprawa obecnego.
Czasami skrzynia wchodzi w tryb awaryjny, przy ruszaniu z miejsca trzeba wtedy trochę dłużej poczekać aż się namyśli i ruszy. Strasznie wtedy dymi na czarno.Błąd wyskoczył tylko jeden P0706 -przełącznik wielofunkcyjny, sygnał poza zakresem.Z tego co się dowiedziałem jest zintegrowany ze sterownikiem w skrzyni. Moje pytanie jest takie, czy może ten błąd...
Dzięki za odpowiedź. Czy te uślizgi lock-up są jeszcze za małe żeby sterownik je wykrył? Bo błędu w sterowniku skrzyni nie ma, dzisiaj też sprawdzałem i nadal nic :>
W sumie racja ta informacja o uszkodzonym ECU może być po usunięciu immo ze sterownika.
Wejdź w bloki pomiarowe i zobacz co tam widać przy napinaczu. Później zewrzyj przewody we wtyczce i zobacz czy pojawi się "resistance to low". Jeżeli nie to zrób zworkę przy sterowniku na tych przewodach i zobacz wtedy co widać w blokach.
Pin 4 sterownika to trzeci na przepływomierzu nie jest to masa bezpośrednia i przejścia między pinem 4 a 1 nie będzie.
Chyba się udało, kości odczytałem jako 16, w lewej zmieniłem wartości na 00 w prawej już tam były zera to nie ruszałem. Błąd zablokowany sterownik przez immo znikł. Więc chyba powinno być ok? Po wgraniu wsadów z drugiego postu sterownik nadal był zablokowany z błędem immo.
Z jakiegoś powodu wyrzuca na tryb awaryjny sprawdź czy sztanga turbo płynnie chodzi Szukanie igły tak na odległość to ciężko coś ująć Trzeba wejść w parametry i zobaczyć w którym momencie odcina Sprawdzić ustawienie rozrządów są dwa Sprawdzić luz na turbinie, elektrozawór turbiny tam są filterki Sprawdzić kompem temperatury wody, dolotu w momencie odcięcia...
Audi A4 B6 2002rok.
Ręcznie usunąć z pamięci sterownika. Musisz mieć oryginalną głowicę. Klonem tego nie zrobisz!
Witam Auto zrobiłem, żeby auto paliło to się wyłączało immo, mi chodziło o eprom żeby wszystkie systemy pracowały poprawnie. Sterownik pokazywał błąd pamięci ROM.
pacjent audi a4 2004r 1.9 tdi 130 km, Stało się z dnia na dzień, co może być nie tak, dodam ze: Akumulator 12.6v (sprawny) Płyn hamulcowy jest *max ABS działa Kontrola trakcji dziala 0 błędów (vcds, delphi, kts) W dodatku ustawiła się kontrolka service Miga cały czas na zapłonie, przy skręcaniu na ciepłym na zimnym itp. Klocki hamulcowe dobre, czujniki...
To zamówie nową Ori boscha sondę jak coś A ten błąd sterownika to właśnie prawdopodobnie coś po drodze bo podmienialem sterownik na taki sam i błąd dalej powracał także zajrzę do tego bezpiecznika i dam znać.
(at)carrot wywala błąd silnika, czy czasem nie jest kod pod diesla? Tu jest benzyna
Jak bym wiedzial dokad te przewody prowadza to bym sobie sprawdzil i sie nie pytal na forum gdzie szukac tego sterownika.
To są błędy odczytane z sterownika silnika? Jakimi błędami sypie w sterowniku ABS? Komunikacja z nim jest ? Zasilania i masy na sterowniku ABS sprawdzone?
Silnik elektryczny do podmiany (razem z płytką - sterownikiem). Dobrze by było, aby wypowiedział się ktoś zorientowany w sterownikach silników krokowych, czy 75% prędkości obrotowej to typowy objaw usterki jednej z faz.
nie wiem po co czytasz ale jeśli myślisz że da się sklonować to błąd ,bo nie da rady
Sprawdź czy któryś z kranów nie przecieka (kapie z niego woda). Jeśli wszystko jest w pożądku to wystarczy wyłączyć wyświetlanie tego błędu. Wciśnij i przytrzymaj na kotle przycisk od przełączania trybów pracy i reset przez około 15s aż wyświetli się P 0. Strzałkami po lewej wybierz P 3 i prawymi strzałkami ustaw "of". Na koniec wciśnij reset na około...
W tdi kontrolka świec żarowych przy pracującym silniku lub migająca to sygnał że sterownik silnika wykrył błąd.
Raczej masz coś "nagrzebane" w oprogramowaniu (częstym tego objawem jest występowanie błędu 0606). Należałoby odczytać sterownik, zrobić w nim na początek porządek, a później szukać prawdziwych przyczyn.
Ale to jaja sobie robisz czy poważnie piszesz? Wytłoczenie logo to chyba nie jest jakiś problem? ;) Tak przy okazji - te potencjometry występowały w silniczkach Bosch. W ich odpowiednikach Denso wygląda tak https://obrazki.elektroda.pl/8756344400_... I jego namierzyć nie mogę. Sprawdziłem sobie jego rezystancję. Niby jej wartość rośnie...
Kolego po co otwierałeś sterownik :(
Witam, Z końcówek na których zainstalowany jest XP w dół drukuje bez problemów, Natomiast z od Visty w górę, nie drukuje i menu widać że kończy się błędem #853. próbowałem różnych sterowników. nie przechodzi nawet jedna strona A4.
co i jak zrobić żeby się komunikował? Licznik musi być z "wsadem". który jest kompatybilny ze sterownikiem silnika. Wymieniony licznik powinien mieć ten sam nr kodowy, co stary. Można przerzucić wsad, ze starego licznika.
Jak olej w ECU to w kanale 10 blok 2 ciś. atmo przy przyspieszaniu wariuje i wywala błąd sterownika i 65335 i tryb awaryjny 575. Jak bercik napisał zajrzyj do ECU.(wylej olej i wężyk wymień)
Kodowanie sterownika silnika podaj.
Taki miała okazję tanio kupić a dużo nie jeździ i jak się okazało popełniła błąd.
A klimatronik jest od tego auta? Jaki masz rok prod. sterownika? 1274- nastwnik klapy spiętrzającej -V71
tylko maly problem jaki bym wsad nie wrzucil to nie moge odzytac pinu po obd a co dopiero zaprogramwoac kluczyk a w vagu wyrzua mi blad pamieci sterownika,
a czy moge to zrobić tylko vag'iem czy też jest sposób na zrobienie wszelkich ustawień z panelu klimatronika?
wymiana sterownika silnika pomogła
16989 - Usterka sterownika P0605 - 35-00 - błąd pamięci Rom Swiadczy o niezgodnosciach w progranie , dlatego potrzebny ci eeprom byś miał cały soft
Koledzy mam taki problem ponieważ zrobiłem sobie ukryty przycisk w swoim aucie (audi a4 b7 2005r. 2.0 TDI 16 V), podpiąłem go pod bezpiecznik pompy paliwa, wszystko ładnie działa jednak jeżeli auto postoi dłużej niż 2 godziny to komputer wywala błąd przepływomierza. Moje pytanie brzmi pod co się najlepiej podpiąć żeby komputer nie wywalał żadnego błędu,...
Od czego zacząć naprawę sterownik pod kierownicą czy czujnik?
Pedału gazu nawet nie podejrzewałem tak jak kolega MRCZ gdyż pokazałoby jego błąd a ponadto silnik by nie zgasł tylko pracował na obrotach rzędu 1100 RPM bez względu na stopień wciskania pedału, co do napięcia na N109 to obawiałem się, że sterownik silnika dostaje zasilanie z bardzo krótkotrwałymi przerwami powodując na przemian odcięcie i podawanie...
W X30 zamiast zabezpieczenia krawędziowego można podpiąć tylko zabezpieczenia luźnych linek, wtedy zgodnie z normą zamykanie będzie w trybie czuwakowym. Bez zamknięcia obwodu stopu w tym gnieździe sterowanie nie pozwoli na ruch napędu. Dla testu możesz w X30 wpiąć wtyczkę ze zworką wyjętą z puszki SKS (niebieska zworka lub - w starszych wersjach - czerwona).
Może rzecz balnalna, ale czy w sterowniku drukarki na pewno jest ustawiony papier A4?
Temat uważam za zamknięty; powodem usterki był zły kontakt złączki w skrzynce ze sterownikiem silnika.
Tak silnik taki sam. Przy kompie nic nie robiłem. Wszystko od immo zostało wymontowane, wiec nawet nie ma jak wejść do sterownika immo.
najlepiej wymienić dmuchawę powietrza spalania. Jeśli błąd się powtórzy to świadczy o uszkodzeniu sterownika.
W podajnik 1 na papier specjalny chciałem włożyć iny format ( podobnie do podajnika ręcznego) Ustawiam w maszynie rozmiar i typ a w komputerze przy wydruku tez zmieniam rozmiar. Do maszyny podchodze a tu błąd i komunikat żeby włożyc A4. Czy to błąd sterownika? Ja chciałem wydrukować na innym formacie. Wogóle w tych maszynach ustawienie tych formatów...
Bez podania konkretów, jaki dokładnie sterownik rejestruje błąd ciężko coś doradzić
Diagnozujesz VAGiem czy czymś podobnym i pokazuje brak błędu czy brak odczytu...
podejrzewam błąd sterownika bo ustawiona jest na a4 i na wysokości czyta a4 czyli drukuje prawidłowo tylko szerokość zamienia z 210 mm na 105 mm. Pobrałem nowy sterownik ze strony producenta ale nie wiem jak go zainstalować w folderze drukarki.
nie radzę magic jetów do sterownika omvl. To dość stary sterownik i próba podłączenia wtryskiwaczy o rezystancji mniejszej niż 3 Ohm może spowodować jego zniszczenia - było o tym wielokrotnie na forum. Dla tego sterownika bezpiecznie można zastosowac wtryski matrix hd544 - tyle ,że kilkakrotnie droższe. REG czy ig1 nie ma różnicy, są odrobinkę tylko...
A tego sterownika nie idzie jakoś sprawdzic czy jest uszkodzony? Raczej będzie ciężko. Dokładna analiza sygnału czujnika wału, przejrzenie kabli i wtyczek, wykluczenie uszkodzeń mechanicznych czujnika i tarczy - jak wszystko to dobrze i wciąż błąd się pojawia to można uznać sterownik za uszkodzony.
A czym odczytałeś swój? Mam taki silnik na stole tylko w nim mam błąd uszkodzonego sterownika. Nie wiem czy fizycznie czy programowo.
Przedzwoń druty od wtyczki do sterownika airbag.
Witam, poszukuję wsadu do sterownika airbag z Audi A4 B5 o nr. 8D0959655F 0285001270. Wyposażenie: 4x poduszki (kierowca, pasażer i fotele).Brak kurtyn. Aktualnie mam sterownik z 4 poduszkami i kurtynami których nie ma i świeci się błąd Wrzucam wsad do wglądu.
Odczytaj błędy z sterownika silnika.Jak immo nie działa zapisze się błąd.
Sterownik nie widzi czujnika w kole. Podłóż dla testu nowe przewody pomiędzy sterownikiem a czujnikiem.
Witam czy ten wsad e-promu sterownika edc 15P+ audi a4 b6 jest poprawny ,może ktoś porównać z innym nie widzę tam vinu i jest jak by trzy razy powtórzony.Auto pali jeździ immo ok mruga świeca żarowa i w sterowniku jest błąd pamięci ROM.Pozdrawiam.
Witam. Mam ten sam problem. Posiadam sterownik 8D0 959 655 F. Poszukuję używki ale nigdzie nie mogę znaleźć. Czy można zastąpić go sterownikiem o tym samym oznaczeniu ale kończącym się inna literką. Auto Audi A4 B5 2000 r. świeci kontrolka AirBag. Błąd 66535 po wykasowaniu pojawia się po kilku dniach kasowany eraserem. Jeśli ktoś posiada na sprzedaż...
Nic nie napisałeś o tym czy w sterowniku zapisał się jakiś błąd, a szczególnie 18 074 ?
Witam. Audi A4 b6 1.8T AVJ 8E0909518M. Problem to lampka check i błąd p0601 - błąd sumy kontrolnej ECU. Auto normalnie funkcjonuje. Sterownik po programie w ABT, wgrany ori - bez rezultatu. Może ktoś miał podobny problem?
Podaj dokładnie jaki masz błąd w tych sterownikach numer i opis sprubuje pomuc
Witam, mam problem z A4 2.5tdi 180km kod silnika BDH naprawiony sterownik pompy i teraz wyskakuje błąd wtrysk wstepny wylaczony , kąt wtrysku ustawione niby poprawnie? Auto nie ma całej mocy
No właśnie też to zobaczyłem że jest zasilenie tylko na jednym brakuje zasilenia na czujnik jakiś pomysł skąd idzie kabel od sterownika ABS czy skąd
https://obrazki.elektroda.pl/1661396500_... Dodano po 1 Sonda 2 to przez to, że nie mam karty i mój elektronik mi ją na dniach wyłączy, była wyłączona tylko próbowali naprawić sterownik, wymienili pamięć itp. i błąd uszkodzenia dalej jest, dla podmiany kupiłem drugi taki sam sterownik i błąd powraca, czyli problem jest gdzieś indziej
A zegary sparowane z ECU ? Na pewno to samo immo nie miałeś czasem immo2 a nowe zegary są immo3 ? Podaj rocznik i jaki silnik. W sterowniku błąd sterownik zablokowany przez immo ?
Instalujesz czytnik kart inteligentnych, bo nie do końca pojąłem? Strasznie długie te logi uff. Instalacja zwraca błąd 1603. Widzę instalacja zachacza o sterownik Intel ME. Dlatego może zacząłbyś od sprawdzenia, czy jest taki pod W7 32 na stronie laptopa i od zainstalowania go. Ja się tylko obawiam, że problem dotyczy instalacji w 32 bitach: ** InstallDrivers...
Miałem to samo w a4 okazało się że sterownik był zalany i raz chodził raz nie.
na 99% uszkodzony sterownik ABS, a konkretnie oderwany przewód grubości włosa doprowadzający masę do płyty sterownika. Jeżeli podepniesz się pod diagnozęi otrzymasz błąd "sterownik uszkodzony" lub brak komunikacji - to czepiaj się właśnie tego. pozdro!
sterownik ABS lub przewody do niego. pozdrawiam
Vag był podłączany i wyskakują 4 błędy, i na wszystkich pisze nieznany błąd sterownika. Po usunięciu za chwile znowu wyskakują.
Jak wyżej migająca spirala informuje o wyrytym błędzie przez sterownik silnika. Podłączyć komputer diagnostyczny i odczytać kod błędu. Dobre komputery mają do błędów opisy gdzie szukać usterki.
Problemem jest uszkodzony mechanicznie sterownik abs.
wymieniłem sensor airbag przy środkowym pasie niema w ogóle żadnego kabelka błąd " VAG 1213 zapalnik napinacza paska. Sterownik był dopasowany do zupełnie innego wyposażenia samochodu. Podaj numery a najlepiej zdjęcia naklejek "starego" i "nowego" sterownika.
A masz czym poczytac sterownik?
Identyczny przypadek miałem w golfie z silnikiem 1Z, uszkodzony był czujnik ciśnienia w ECU, niestety nigdzie nie mogłem go zdobyć, nie występuje jako część zamienna. Pomogła wymiana całego sterownika.
Co do błędu 1562 to musisz sprawdzić w blokach pomiarowych czy widzi że są zamknięte/otwarte i czy widzi że są zaryglowane. Jaki masz nr modułu komfortu? Co do błędu 912 to musisz zobaczyć czy moduł komfortu widzi poprawnie sygnały z przełącznika od szyb. Możliwe problemy w przewodach idących do sterownika w drzwiach lub w samym sterowniku. Co do reszty...
Trzeba wykonać jazdę próbną i to błąd 01826 zninie. Niestety po kawałku jazdy w takiej pogdzie kontrolka znikła i pojawił się błąd 1486 "Sterownik czeka na jazde testową" Jak wygląda taka jazda testowa ucząca sterownik kierownicy?
Witam Odczyt z 09 brak usterek Odczyt z 55 Błąd 01042 sterownik niezakodowany Błąd 01539 reflektory nie zostały wyregulowane Odczyt z 19 brak usterek Dodano po 10 Witam Odczyt z 09 brak usterek Odczyt z 55 Błąd 01042 sterownik niezakodowany Błąd 01539 reflektory nie zostały wyregulowane Odczyt z 19 brak usterek
Przeczytaj jeszcze raz post #13i #15. Jeżeli przewody ze styków 3 i 4 są dobre (sprawdzone pod obciążeniem) i czujnik dobry to zostaje sterownik.
A jakie bylo kodowanie starego sterownika?
to w napędzie jest sterownik który obsługuje nawigacje, ten który wywala 65535?
Tak na mój chłopski rozum to ewidentnie pokazuje ci brak tego wyłącznika ( piszesz sam że go nie miałeś ) a w tym sterowniku jest on aktywny, więc wywala błąd. Trzeba wyłączyć tę opcję w sterowniku. Ale w jaki sposób to już ja nie pomogę ( po prostu nie wiem ;) ).
EGR styk 2 i 5 masz mieć 12V EGR styk 1 do A3 sterownika EGR styk 3 do A4 EGR styk 4 do A5 EGR styk 6 do A6 Elektrozawór sterujący 1 masz mieć 12V 2 do styku A2 sterownika Sprawdź również przepływomierz .
Witam! Jestem tu nowy i chciałbym się przywitać! Mam jednak problem z Audi A4 z 1998r. 2,5TDI 150KM. Autko zgasło i już nie odpaliło po podpięciu kompa wyskoczył błąd sterownika, sterownik naprawiony błędów brak, auto nie odpala. Pompa odpowietrzona. Czy trzeba zrobić jakąś adaptację? Proszę o pomoc!
sterownik komfort błąd błąd wyświetlacz sterownik błąd sterownik error
ustawic dekoder polsatu przyklejenie wentylatora wymiennika kondensacyjnego
brama garażowa podnoszona przekładnia zębata obliczenie
Lokalizacja bezpiecznika świateł cofania w Nissan Micra K12 Pilot Sharp Aquos LC-37DH65E nie działa - brak sygnału IR