czujnik położenia wału. wymieniać tylko na oryginał. było na forum 1001x. Też bym na to stawiał Poczytaj jeszcze o odczycie błędów na "spinacz" i w chwili gdy zapali się check sprawdź błędy
Wykręć ja przemyj czystą wodą. Zobacz ręką czy się nie obraca z oporem. To tania pompa. Jak dobrze trafisz to będzie działać długo. W innym wypadku efekt sam widzisz. Polecam kupować markowe pompy.
62 to bład zaworu Band Apply Z tego co kojaże to trzeba zrzucić miske. Skzynia przełącza biegi normlanie ? auto rusza bez problemów ?
Nie uważam aby dalej można ciągnąć ten temat na tym forum ze względu na charakter usterki- typowo mechaniczna -pompa wtryskowa Reszta na PW
Wymienić czyjnik poziomu oleju, albo odpiąc wtyczke i zmostkowac drutem
Możesz sam, ale nie kombinuj. Zawieź pompę.
U mojego kolegi był zerwany łącznik elastyczny wału tuż przy skrzyni biegów i własnie przy zmianie z 1 biegu na 2 występowało takie głuche pukniecie. Dziwne ze tylko z 1 na 2 bieg, co do kontrolki cięzko mi powiedzieć bo u niego swieci sie cały czas. Wez pod uwage również wskazówkę kolegi TEGES . Pozdrawiam. Mariusz:. :D
Nie fabryczne czyli badziewie z Chin ? Pewnie przetwornice sieją wszystkim co w paśmie radiowym żyje... Między innymi z tego względu, po róźnych próbach wycofałem się z ksenonów w swojej Reni Espace. CB szumiało jak Niagara, różne cuda na wyświetlaczach. Pewną radą jest zasilenie przetwornic prosto ( przez bezpiecznik oczywiście) z akumulatora, grubymi(...
Jutro sie dowiem, ale na chwile obecną sprawdz napiecia na wyjsciu przepływki, i porównaj z tymi co napisałem, lecz przepływka nie ma kompletnie nic do gazu, a na gazie objaw jest, wiec, raczej nieszczelnosc, lub inna usterka mechaniczna, kup sylikon w sprayu i popryskaj na łączenia kolektora i popatrz na efekty.
Witam.Może być lewe powietrze lubią padać gumki na wtryskach.
Na początek posprawdzałbym instalację elektryczną przy skrzyni, gniazda i wtyczki, lubi śniedzieć (przeczyścić http://obrazki.elektroda.pl/7097385000_1... ). Jeżeli będą czyściutkie (świecące) to pozostaje elektrozawór TCC pod małą miską olejową. http://obrazki.elektroda.pl/6059254100_1...
Twoją przyczyną w 100% jest emulacja sondy lambda,pewnie standardowy prostokąt montażysta zostawił.A jeśli sonda potrafi stać na bogatej ok0,8-1v to nie ma mowy o jej uszkodzeniu.
Tak sobie po prostu przestał jeździć? Może jakiś wioskowy czip-tjuner się za to wziął i nie tego gotowca z neta ściągnął.
Przekaźnik podwójny sprawdź. Błąd dotyczy wszystkich wtryskiwaczy jednocześnie, bo to fullgroup.
Wpisz sobie błąd w Google i dowiesz się wszystkiego.
A gdzie instrukcja!
Skrzynka pracuje w trybie "awaryjnym". Odczytaj skanerem co za błąd - usterka to powoduje. Często, w tych skrzynkach (4L30E), ulegają uszkodzeniu przełączniki wielofunkcyjne (selekcjoner).
Problem rozwiązany. Problem dotyczył skasowanej pamięci CMOS.
Temat rozwiązany problem mechaniczny skrzyni. Dzięki za zainteresowanie.
Jak okaże się zajeżdżony wał to proponuje jednak szlif i nowe panewki. 600 zł to gdzieś nieźle zdzierają. Nie polecam pakowania się w drugi silnik bo możesz trafić na gorszy szmelc jak twój. A odnośnie obrotów to musisz mieć jakis błąd jak są tak niskie. Potrzeba podpiąć się pod kompa i zdiagnozować co jest grane.
Podaj te błędy.
skoro nie można dokończyć autokalibracji to nic nie można sądzić o mapach (poza tym że masakra) , ani o wielkości dysz . Instalacja ma poważny błąd montażu, ja stawiam na pomyloną kolejność wtryskiwaczy gazowych. Do gwałtownej reklamacji :!: Nic nie pomoże grzebanie i nastawy bo przyczyna jest u źródła : gazownik druciarz.
1. Karta AGPx8 moze tak zachowywac sie w zlaczu x1x2. 2. Wylacz fast writes. 3. Sterowniki zainstaluj z plytki. Catalysty nie beda dzialac, bo nie maja obslugi mobilnych ukladow. Zainstaluj sterowniki Omega (maja obsluge scalakow mobilnych) - wyjdzie na to samo, a moze lepiej.
O___O takie klocki i BOLL na drzwi? Fatalny błąd kolego. Maty Bolla są bardzo kiepskie w jakimkolwiek porównaniu do pro mat CA. Zaproponuj koledze zakup profesjonalnych mat STP M1 - tutaj na tej aukcji masz najtaniej na alledrogo 949669706 . Reszta jak najbardziej w porządku.
Sprawdź czy na innych sterownikach też tak się dzieje zainstaluj może drivery Omega lub DNA http://www.omegadrivers.net/ati/win2k_xp... http://hslab.pl/modules.php?op=modload&n...
Podepnę się pod wątek. Również mam Omegę B (30. V6) i ten błąd 19. Problemy z uruchomieniem silnika, musze kręcic ze 3 sekundy zanim zaskoczy. A czasem na cyk. Zwłaszcza jak jest zimny. Na ciepło muszę kręcić. Czy ten błąd 19 tyczy się czujnika wału, czy tego na wałku rozrządu? W dokumentacjach niejasno piszą.
Parametry sterownika zależą od sterowanego obiektu: masy ruchomej, zakresu ruchu i siły elektromagnesu. Mamy tutaj do czynienia z układem drgającym, który powinien pozostać w stanie metastabilnym, czyli siła wytwarzana przez elektromagnes musi równoważyć ciężar (iloczyn masy ruchomej i przyspieszenia ziemskiego) w zadanym położeniu. Zbyt duża siła odepchnie...
Witam przyjżałem się tym zadaniom. Jeżęli chodzi o zadania 1,2 z obydwó kartek to niema innego wyjścia jak wziąść sobie książke do elektrotechniki i troche poczytać. Ja polecam Bolskowskiego może być do technikum, albo Osiowskiego to na studia. Dalsze moje postulaty są następujące: Zadamie 3 z kartki A Górny węzeł oznaczam sobie jako A a dolny jako...
w ECU
Ale który bo jest ich więcej niż jeden, kolega nie czyta postów poza tym ta usterka jest opisywana szeroko na forach opla.
A w komputerze silnika i ABS masz jakieś błędy ?
czujnik temp.
Po prostu zignoruj ten błąd.
przepływomierz i NTC nowe :) błędów brak. mam dziurkę w wydechu ale za sondami. zamiast katów ktoś wsadził strumienice. Dzisiaj zauważyłem tez luźny przewód od EGR.
problem rozwiązany. uszczelka kolektora ssącego na 2 cylindrze skurczyła się? w każdym bądź razie zmieniła kształt tak, że zasysało lewe powietrze.
Witam. Mam pytanko. Mam Opla Omegę 2.0 16V 1994 r. i wyskakuje mi błąd 92. Czy ktoś może wie, co to za błąd ?
Jeśli to jedyny błąd i nie występuje stale to raczej obstawiam problemy z wiązką/ złączami. Proponuję dorobić "protezę" wiązki PSG5-EDC (z odcięciem oryginalnej), w omedze ze sterownika pompy do ECU blisko, i zobaczyć czy to coś zmieni.
Po wymianie elektrozaworu który steruje klapkami w kolektorze zero błędów. Temat zamknięty
Kable są OK, czujnika nikt nie zmieniał, natomiast jest dla mnie zastanawiające to ze błąd pojawia się za każdym razem zaraz po odpaleniu (sprawdzałem z 5 razy ) gdyby chodziło o przerwę na kablach błąd pojawiał by się po pewnym czasie jak załapie układ przerwę a tu jest zaraz po sekundzie, za każdym razem.
Witam.Jesli to jest silnik 2l 16v to na 100% czujnik tam izolacja odpada na kablu.
Taki problem: od pewnego czasu zaczął wyświetlać mi się komunikat błędu poziomowania ksenonów. Czasem sam znika, czasem utrzymuje się dłuższy czas. Zauważyłem też kilka razy podczas postoju, że lampy dostają wariacji i zmieniają kąt, mimo że auto stoi. Czujniki przy kołach przejrzałem - konstrukcja z halotronami i magnesem - mechanicznie nie do zużycia....
Stare konto tzn ?? Jak pobieram ten załącznik to ciągle wyświetla się, że nie można wyświetlić pliku . Tak mam praktycznie za każdym razem jak coś pobieram . Wiesz może coś o tym ???
Komunikaty MIDa nie są diagnozowane przez komputer, a tym bardziej przez złącze diagnostyczne. Wyświetla on bieżące problemy z elementami codziennej obsługi (płyny, żarówki, klocki hamulcowe, itp.). Usunięcie problemu wygasza komunikat. Można go też zgasić wciskając przycisk na manetce (prawej), lecz powróci on przy następnym odpaleniu motoru, jeśli...
Czasami gaśnie przy 1. odpaleniu. I od czasu do czasu wywala błąd check.
Loteria.
Udało się coś zrobić bo ma vectre z tym silnikie i taki sam problem i błąd.
ilość zębów jest taka sama nie wiem jak z nadlewem, ciekawe jednak dlaczego błąd wyskakuje tak losowo
Podczas uruchamiania elementów wykonawczych silnika da sie sterować wszystkim oprócz generacją iskry. Komputer wówczas wywala błąd połączenia. I gdzie jest ta iskra?
zapytaj na forum http://automat.pl/
92 to błąd elektronicznego regulatora prędkości jazdy i pojawia się zawsze jak nie jest zainstalowany tempomat. Problem jest z innej strony.
O jakim połączeniu mówisz ?. Check zapala się bo ECU wyłapuje błąd i tyle.
a jakie wartości rezys. powinien mieć czujnik położenia wału korb. między trzema jego wyprowadzeniami?
omega błąd omega komputer błąd omega sprawdzić błąd
bosch pralka reset ochronniki przepięć lampa zmierzchowy
zamel supla sharp płyta główna podświetlenie
Bosch STS3002/13 – zmywarka nie pobiera wody, diagnostyka AquaStop, elektrozawór, filtry Budowa zmywarki Bosch STS3002/13 – schemat, podzespoły, opis działania