RAV-4 błąd P0400 EGR źle funkcjonuje. W tym aucie nie ma podglądu EGR-u może jest zaślepiony. Auto jedzie normalnie ?
Jeśli masz Delphi to zrób wykres pracy parametrów z przepływomierza i EGR.
P1110 - odłączałeś wtyczkę od elektrozaworka to masz błąd. Czujnik temperatury oleju napraw to będzie lepiej jechał.
Błąd P0400 w tym silniku ma kilka znaczeń : -Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za wysokie -Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za niskie -Obwód recyrkulacji spalin - wysokie napięcie -Obwód recyrkulacji spalin - niskie napięcie -Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego -Rozpoznany zbytni przepływ recyrkulacji gazu...
czyszczenie kolektora ssącego
Witam mam problem z zafirą 2.0 dth psg16 i blad P0400 gdy zimny jest samochod działa ok można jakieś 10 km przejechać i jest ok ale jak się nagrzeje wywala błąd p400 -4 i p0400 -5 ma ktoś pomyśl na takie coś podmieniłem egr przepływke z drugiego samochodu i dalej tak samo. Pozdrawiam. Ma ktoś jakiś pomysł.
A nie można po prostu podejrzeć co robi turbo? Przecież map sensor jest. Zaraz się okaże że jakiś kawałek dolotu dziurawy. Tym bardziej że zaślepienie egr nie podnosi mocy wi3c to nie on winny
Zawór EGR podmieniony membrana szczelna, podciśnienia założone dobrze, kolektor czyszczony, podciśnienie jest ok sprawdzane miernikiem, elektrozawory też podmieniane i nic
p0400, objaw 62 - Zablokowany zawór EGR EGR nowy orginał czy zamiennik?
Jak jest dziurawa membrana to to w chwili wysterowania zaworu spada podciśnienie w układzie sterowania....i wtedy.....
Za ten błąd odpowiada uszkodzony EGR, który się otwiera, kiedy nie potrzeba (czyli, kiedy stoimy w miejscu, albo mamy lekko wciśnięty pedał gazu) .] Kolego zanim zaczniesz pisać głupoty to się zastanów. Błąd ten będzie generowany przy słabym podciśnieniu,uszkodzonych zaworach ,pękniętych membranach ,oleju w wężach ,uszkodzonym MAF. Błąd systemu krytycznego...
Da się wrzucić emulator egr i zaślepka i problem z głowy
Przepustnica to może być jest nirzej
Trochę późna odpowiedź, a chodzi o combo który po dodaniu gazu traci moc(przechodzi w tryb awaryjny) Przyczyną na 99% jest zapieczone cięgno turbiny, jest nie sterowana. Przepustnica w turbinie nie otwiera się i przy ok. 3tyś obr ciśnienie w kolektorze przekracza wartość krytyczną i silnik przechodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko...
Witam wszystkich specjalistów. Mam poważny problem z autem Citroen Berlingo 2004 HDI. Właściwie nie ja tylko mechanicy i elektrycy. Objawy: auto porusza się jakby w trybie awaryjnym, tzn.na każdym biegu nieco ponad 2000 obr i to wszystko, co można z niego "wydusić". Maksymalna prędkość na 5 biegu 90-110 w zależności od wiatru. :) Nie dzieje się tak...
Mam identyczny problem jak w temacie. Błąd p0400 i brak mocy tak jakby turbo odcięło. Do końca nie rozumiem odpowiedzi na to zagadnienie, więc spytam raz jeszcze czy samo czyszczenie zawóru EGR wystarczy czy trzeba coś jeszcze?
Wiązka sprawdzona ,błąd można wykasowac,po wykasowaniu na postoju błąd się nie pojawia ale wystarczy kawałek ruszyć i wskakuje ponownie.
ale on nie wyskakiwał. Zaślepiony był jakieś 30000km temu. Błąd zaczął się pojawiać jakieś dwa tygodnie temu.
masowy miernik przepływu powietrza.
od kwietnia ubiegłego roku miałem problem z (check engin), na komputerze wychodził błąd, zawór recyrkulacji spalin. w serwisie opla chcieli wymienić elektrozawór egr, wymieniłem sam kupiony gdzie indziej, problem nie zniknął. kilku fachowców się głowiło i nic, objawy zaplanie checku na wolnych obrorach, przy jeździe gasł. Dopiero dzisiaj kolejny mechanik...
Na początek można by zawór EGR wyczyścić bo pierwsze błąd jest właśnie od niego a drugi może być z nim powiązany. Domniemań że silnik Z16XE.
A dziwi cie to?Jak widać auto mądrzejsze od użytkownika. Przeplywomierz wykrył prawde i dlatego,wyrzuc zaslepke lub zrob to inaczej bo check zawsze będzie cie raził.
P0400 Układ odprowadzania spalin przepływ stwierdzone niewłaściwe działanie. Możliwe że coś z EGR, albo z wydechem.
Mam jedno pytanie . Czy ktoś z was montował w Vectra C silniku 2,0 DTI emulator zaworu EGR ? Mam taki emulator i w instrukcji pisze , że jeden z kabelków idących w wiązce do przepływomierza trzeba przeciąć i szeregowo połączyć dwa przewodu z tego emulatora . Czy ktoś z was podpowie który to kabelek , jakiego koloru trzeba przeciąć ?
Po raz kolejny pojawia się błąd P0400 - zakłócenia przepływu spalin w układzie recyrkulacji EGR.
Zdemontować zaślepkę i naprawić usterkę.
Pompa pada,podciśnienie za małe.Naprawa max 30min,bo to standardowa usterka.Ale ,musisz sprawdzic też elementy wykonawcze a dokładniej ich membrany .Musisz sprawdzić też czy wężykach nie ma oleju,jak ich poprawność połaczeń i stan .
A zmienna geometria turbiny się nie przycinać? Lub problem z przepustnicą
Udało sie zdiagnozować problem?
Witam chciałbym się dowiedzieć czy w oplu astra 2 w pompie vacum powinienen być olej bo jak odkryciem ta pokrywke na 3 srobki to wylecialo mi sporo tego oleju z tej pompy i zaswieca mi się check P0400.
nie nie to nie siłownik traci szczelność tylko w momencie zapalenia się check engine jest tak jakby podciśnienie było upuszczane gdzieś bokiem. Do momentu aż nie zapali się check "ssie jak odkurzacz" a w momencie zapalenia lampi jakby pompa przestawała pracować(sprawdzałem trzymając odpięty wężyk od egr)
Tu jest EGR , na drugim końcu tego wężyka jest zawór http://obrazki.elektroda.pl/4612447900_1...
Wszystkie znaki wskazują że od T300 był. Możesz jeszcze tu zapytać http://forum.chevroletteampoland.com , http://www.chevi.webd.pl/forum/viewtopic... Tu masz http://www.autocats.ws/manual/chevrolet/... Jaki to był bląd ? Znajdź sobie "DIAGNOSTYKA NA PODSTAWIE KODÓW USTEREK (1,2L SOHC)" i swój błąd...
Robiłem tę sztukę cały dzień, ale zrobiłem. Rano wyjąłem EGR (ledwo co wyszedł, tyle było syfu). Oczyściłem grzybek i gniazdo (podczas czyszczenia gniazda EGR pokruszyłem trochę sadzy, w efekcie czego samochód całkowicie przestał odpalać. Silnik zassał ten cały oderwany syf który podszedł pod zawory.....i du.a blada. Ja na rozrusznik a silnik pracuje...
To co radzisz kolego dalej robić z tym problemem ,reset ECU już robiłem ,nic nie pomogło może kable sprawdzić od egr do ecu ale nie wiem jakie piny przy ecu są od egr a trochę ich tam jest ,podpowiedz coś.
Poraz drugi przeciściłem grzybka EGR i jak na razie przejechałem 400km i błędu jak narazie nie ma. Dzięki wszystkim za pomoc temat zamykam.
Otóż ma, Opis błędu : "obwód otwarty...." , więc elektryka EGR , kable , sterownik Teraz tylko pytanie czym czytane i jaka jest wiarygodność opisu błędu w tym wypadku
W twojej wersji EGR nie jest sterowany podciśnieniem tylko silnikiem elektrycznym ...Możesz ściągnąć tą szarą osłonkę i poruszać dźwignią czy lekko pracuje i się nie zawiesza ...
Bad P0400 błąd P0400 /Układ recyrkulacji spalin Zmieniłem przepływomierz na nowy oryginalny- nie pomogło. Pomocy
Zobacz jakie ma żądane a jakie rzeczywiste obroty, tutaj widze że albo nieszczelność albo jakiś fałszywy sygnał.
VAC to pompy podciśnienia, OUT do siłownika (EGR), ATM wolne. Sprawdź czy pompa podciśnienia daje jakikolwiek podciśnienie, lub czy obwód podciśnienia nie jest rozszczelniony (pęknięty wężyk, zamienione końcówki na innym elektrozaworze).
Wydaje mi się że mogła pompa polecieć. moze pompa moze nie wiecej danych, w silnikach isuzu leciały sterownik
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Witam, podaj Email adres, wysle pelna liste kodow. Pozdrawiam amicar
A co z podciśnieniem na pompce, mierzyłeś?
W sumie mam tam 3 zaworki. O którym piszesz ?
I o co chodziło w tym przypadku????????
W tych silnikach EGR powoduje ten problem. Sprawdź podciśnienie w układzie wakuometrem. Podłącz komputer i sprawdź ciśnienie z map sensora podczas przyspieszania. Przydałoby się sprawdzić barometrem czy się ciśnienie zgadza. Sprawdź sam EGR, jak i gruszkę trubiny jakąś strzykawką. Duże kupisz w aptece(takie do płukania uszu). Zapewne komputer pokazuje...
a czy wadliwe złożenie turbiny może powodować wyświetlanie błędu p0400? pisze recurtwator spalin - błędny przepływ.
P0400 - Liniowy system recyrkulacji gazu wydechowego (EGR) Do sprawdzenia czy egr się nie blokuje ...
Klima sprawdzona była elektronicznie na przekażniku uruchomiony normalnie działa i chłodzi pojawią się błąd p0400 od egr wymieniony kompresor na fabrycznie nowy skraplacz nowy bo była nieszczelność dodam że panel zmieniony na sprawdzony i jest ok opornica na wentylatorze sprawna nowa
DTC off dla np EDC16c39 opla Takie pytanie do tego przykładu - potrzebuję wyłączyć błąd P0400 - czy dla każdego z 8 adresów mam liczyć przełącznik OFF?
Błąd P0400 musisz szukać w podciśnieniach lub zaworkach podciśnień bo nie działa zawór EGR Sprawdź też jakie wartości pokazuje przepływka.
Błąd P0400-i jakaś cyferka to błąd związany ogólnie z powietrzem w kolektorze ssącym. Ale z tymi błędami silnik zawsze odpalał, chyba że zamuliło go na amen. Zobacz to http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
No bo to jest błąd P0400 sprawdzany z kablem op-com czyli nie prawidłowy sygnał zaworu egr
Witam. Proszę o pomoc. Samochód to peugeot 206 z silnikiem 1.1 (TU1JP). Zaczął chodzić na trzy cylindry czego powodem jest uszkodzony wtrysk. Wyciąglem listwę i kręcąc rozrusznikiem sprawdziłem który nie podaje paliwa. Czekam na wtrysk ale problem jest innego typu. To że to jest moje jedyne auto do pracy zamontowałem listwę z powrotem i po złożeniu...
Tak jak wspomniałem od dłuższego czasu jeździłem z błędem P0400- trafiłem do mechanika wymieniać rozrząd i to on zasugerował sondę lambda. Tylko że później trafiłem do jeszcze dwóch innych i oni z kolei powiedzieli, że to zawór egr. Właśnie miedzy innymi fakt dłuższego odpalania podobno na to wskazywał. Samodzielnie wymieniłem egr, nie pomogło to chcę...
Witam mam problem z moją astrą 1,7 CDTI 2003 r, w aucie zapala się kontrolka check pojawia się błąd P0400 zawór egr, auto na 2 biegu jedzie max 40 km/h, na 3 biegu 80km/h, na 4 biegu 120 km/h. Czy ten błąd ma coś wspólnego z ograniczeniem prędkości na poszczególnych biegach czy przyczyna leży gdzie indziej?
Błąd 400 nie dotyczy tylko samego EGR!
Błąd P0400(3) usterka układu krytycznego nr.1 . Czyli nie ufaj mechanikowi i nie płać 1500zł na wymianę tranzystora-taką info.dostałem u pompiarza w Rybniku.
Błąd odczytywałem 3 interfejsami, opis troszeczkę się różni ale nr błędu jest ten sam, a raz mi przy tym błędzie pojawił się P0400 błąd EGR jak dobrze sprawdziłem.
Jeszcze jedna sugestia.Moze byc padniety przeplywomierz .wtedy sterownik wywala blad 0400(opisywalem kiedys ten rodzaj usterki)
Witam wszystkich użytkowników forum, czytając wiele pokrewnych tematów odnośnie problemu spadku mocy, niestety nie uporałem się z nim, wiec musze odświeżyć tematykę. Zaczynając od początku, po około miesiącu od zakupu samochodu, zauważyłem spadek mocy w moim dieslu, pierwsze swoje kroki skierowałem do przepływomierza ponieważ jest dość znana usterka...
Witam, mam problem z Oplem astrą 2002r 2.2 DTI. Mianowicie świeci się kontrolka auta z kluczykiem, po podpięciu komputera pokazało błąd P0400- Wykryto zbyt niski przepływ EGR. Zawór został wymieniony na nowy i nadal to samo... Ma ktoś pomysł co to może być? Pzd :D
śmieszny błąd P0400 usterka układu krytycznego 1 i jakiś błąd z czujnika obrotów wałka-gdzie ten czujnik obrotów wałka bo nie widzę żadnego czujnika na wałku ani nie widzę miejsca gdzie by to miało być. Zorientowałeś się już że nie wiesz w czym grzebiesz, czy coś jeszcze musisz zepsuć?
Dziekuje. Rzeczywiście został wykryty błąd P0400 (5). Problem w tym, że przeczyściłem dokładnie kolektor ssący i to nie rozwiązało mojego problemu... Błąd nadal jest sygnalizowany:(
Zaczni od czujnika położenia wału . Sprawdź ewentualnie wymień.
Witam. Mam podobny problem - samochód jak wyżej - Opel Astra 2, silnik 1,7 TD, diesel, rok 1999. Opisuję problem: samochód ma (znacząco) mniejszą moc niż miał. Wyświetla się check na desce rozdzielczej. Gdy przekroczę 2000 obrotów check znika, choć zanim dotrę do tych obrotów mija sporo czasu. Byłam dziś na komputerze - najpierw wyświetlił się błąd...
Witam problem z Toyota avensis 2005 2.2 D-Cat . Zacznę od początku auto klient opisał to tak Auto zaczęło szarpać i raz miało moc raz nie jakiś czas tak pojeździł , na desce nie zapalały się żadne błędy pojechał do mechanika , który wymienił EGR na jakiś zamiennik było jeszcze gorzej więc wyczyścił oryginalny EGR i założył z powrotem , od tego momentu...
Zawór EGR wymienił poprzedni właściciel, a alternator ładuje i nie świeci się kontrolka na liczniku. Czy uważasz, że błąd alternatora powoduje wchodzenie w tryb awaryjny ?
Czujniki sprawdzone, dzisiaj byłem na badaniu komputerowym i pokazuje mi błąd P0400 problem z EGR - zbyt małe napięcie. Czytałem na różnych forach, że jest to rozległy problem i powodować go może duża ilość czynników. Czy mam się skupiać tylko na tym napięciu, które mi pokazuje, czy może ma ktoś może jakieś pomysły od czego zacząć. Z góry dziękuję.
Zaslep zawor EGR , jezeli bedzie ok,to zawor zepsuty Za takie porady w stosunku do diesli powinny banować. Lameruniu, jak sobie zaślepi zawór EGR ( chyba przez zdjęcie wężyka, bo innej opcji nie widze) to zaraz będzie miał ....tryb awaryjny i błąd P0400.
Ja dzisiaj dałem do czyszczenia EGR. Był niesamowicie zasyfiony ale wyczyszczenie nie rozwiązało problemu. W środe będę miał myty kolektor ssący bo podobno skoro EGR się tak usyfił to nie ma co robić sobie nadziei że w kolektorze będzie czysto. Po wyczyszczeniu błąd P0400 Critical System 2 Malfunction zmienił się na P1125 Critical System 2 Malfunction...
Witam nic nie ma na temat tych błędów na forach więc może czas zacząć. Jest to dość nowy samochód z roku 2009. Dodam jeszcze że samochód przyjechał z powodu braku mocy na niskich obrotach. Prawdopodobnie jest winny temu błąd EGR P0400. Ale bardzo interesują mnie jeszcze inne błędy z ABS i ESP Pokazały się błędy: C1300 C1249 C1201 oraz błąd silnika P0400...
Może działa, ale tylko w ten sposób że samodiagnostyka nie wyrzuca błędu przerwy w obwodzie EGR. ECU powinien wykrywać brak przepływu przez EGR — brak obniżenia ilości zasysanego powietrza, pomiędzy wartością zadaną a wysterowaniem zaworu EGR w % (błąd P0400). Prawdziwy emulator powinien obniżać pomiar z przepływomierza, tylko po co. To dalej doprowadza...
Odświeżam temat bo problem caly czas ten sam i wraz z wzrostem tmp na zewnątrz nasilił się :/ Silnik zimny pali super dopiero gdy sie rozgrzeje i troche ostygnie to po ponownym uruchomieniu i próbie ruszenia słychać nierówną prace silnika i gaśnie w trakcie puszczania sprzęgła a wszystkiemu towarzyszy siwy dym i śmierdzące spaliny . Jak uda się ruszyć...
Udało mi się podłączyć pod komputer i wykryło błąd p0400-5 czyli coś z układem powietrza . Podmieniłem pompę vacum i dalej jest to samo podmieniłem również elektrozawory i też nic nie poskutkowało , dalej wyskakuje check brak mocy i miękki pedał , po odłączeniu przewodu który idzie z serwa do pompy vacum hamulec jest twardy . Może to wina serwa ,nie...
Witam wymieniłem elektrozawór sterujący pojeździłem tydzień czasu i na nowo wyskakuje mi błąd P0400 wadliwe działanie układu krytycznego 2 i zapala się kontrolka check a jak przedmucham pompką ten elektrozawór to mam spokój na 50km czyli on się musi zapychać ale czemu coś jest nie tak a ten jeden węzyk idzie od silnika do tego elektrozaworu.
Wymiana przepływomierza rozwiązała problem przechodzenia w tryb awaryjny pod obciążeniem na wyższych obrotach. Błąd P0400 to usterka EGR - możliwe, że wysiadła Ci pompa podciśnienia lub elektrozawór sterujący EGR, ew. masz przetarte/źle podłączone przewody podciśnieniowe sterujące pracą EGR... chyba że masz już tam elektrycznie sterowany EGR.
Świeca została wykręcona przez speca. Wziął 300zł. Zeszło mu 3 godziny. Świeca była konkretnie zapieczona ale tłukł się i wiercił aż w końcu się udało. Ale niestety auto dalej nie działa jak działało przed rozbiórką. Problem opisałem w oddzielnym temacie bo dotyczy czego innego. Po podpięciu OP-COMA wyskakuje błąd: P0400 - (3) Wadliwe działanie układu...
[quote="gallonek"]przeczysc regulator ciśnienia w pompie CR i czujnik na listwie wtryskowej/quote] Ale pierdoły piszesz. Przy stwierdzeniu awarii w obrębie obu tych elementów silnik zgaśnie. Poza tym ten objaw występował by nawet na biegu jałowym lub biegach niższych. Dalej sadzę, że będzie coś związane z błędem P0400, i samo czyszczenie siłownika EGR...
p2279 nieszczelność w układzie dolotowym . p0400 Błąd P0400 /układ Recyrkulacji Spalin - Błedny Przepływ Jeśli układ dolotowy jest szczelny a wydech drożny to bym chyba jeszcze szukał sprawnego egr na 100%. Znalazłem że przypadek to nawet wytarty wałek rozrządu może być przyczyną . http://forum.opel24.com/topic/68182-vect...
Rok temu kupilem MDI załadowałem wsad do sterownika 0281012549(BR) Za pomoca EGR remover usunięty est EGR. wszystko było dobrze przez cały rok. wtedy pojawił się błąd P0400-5A. wszystkie przewody sprawdzone turbina tez,podciśnienie w porządku. OP-COM pokazuje wszystkie parametry OK.... ale EGR pokazuje, że działa po naciśnięciu pedału gazu...czy ktoś...
Witam. Trzeci dzień studiuje internet i nie ma tematu dotyczącego moje przypadku.... astra G 1.6 8V Z16SE tak więc: pojawił się błąd P0400( kontrolka CHECK ENGINE).....wiadomy chyba dla wszystkich :-) , auto po rozgrzaniu do ok 90 st. przechodziło w tryb awaryjny...na zimnym szło ok......kolektor przeczyszczony , zawór wymieniony , nowa uszczelka pod...
Jak masz starą wersję sterowaną podciśnieniem to po odpięciu wężyka musisz zaślepić jego koniec, w przeciwnym razie jak elektrozawór Ci go wysteruje to siądzie podciśnienie na wszystkich siłownikach. Jak już grzebiesz przy tym EGR to sobie rozbierz i wyczyść kolektor dolotowy, to bardziej pomoże niż blokowanie EGRu... jeśli nie jest elektryczny to nie...
Witam mam taki problem bo od ponad pół roku w czasie jazdy zaświeca mi się żółta kontrolka silnika Check engine jak przy gazuje to ona gaśnie a od 2-3 miesięcy zaświeca się teraz co chwile jak się jedzie stałą prędkością a od 2 dni mam taki problem że ta kontrolka zaczęła się włączać przy uruchomieniu silnika i nie gaśnie i silnik tak jakby nie równo...
Na pinie 3 powinna być masa nie napięcie zasilające 12V. Podaj masę na pin3, przepływomierz powinien zacząć działać prawidłowo. EGR może okazać się do wymiany.
Opel Signum 1.9 cdti 150 KM 2005 r przed lift Witam, szukam podpowiedzi jak wyłączyć z ECU klapy wirowe i EGR. Klapy i cięgno usunąłem fizycznie rok temu, lecz ostatnio sporadycznie wyrzuca mi błąd nastawnika, który pracuje luźno na aucie. EGR obecny fizycznie, solenoid sprężynuje i ogólnie zawór jest czysty, ale zdarza się że raz na jakiś czas dostanę...
Witam ponownie. Po kilkunastu dniach walki z asterką pozbyłem się prawie wszystkich błędów. Po założeniu emulatora egr przestał sie pojawiać błąd P0400 i P1125. P 1635 przestal się pojawiać po założeniu oszusta który podniósł temperaturę progą zapalania się świec. Ale to może zbieg okoliczności bo ruszałem przekaźniki. Check był zaklejony czarną folią....
Ale jak dziurawa to podciśnienie spada i wali błędem egr.
Witam Ponownie, Podzielić się mogę świeżymi Life w załączniku. W czasie jazdy ok, ale jak się stanie gdzieś na światłach to wywala błąd: P0400 - Wadliwe działanie okładu krytycznego 2 (zob. procedurę sprawdzania - opis kodu usterki) (05) - Obecny Po ruszeniu chwilę mułowaty strasznie, a jak błąd znika wraca do swojej normy ;) Przypominam, że zaworek...
Witam. Gdy zimny silnik odpala ładnie i obroty są równe, problem jest jak silnik się nagrzeje do 90C, wtedy obroty kolyszą od ok. 550 do 750, aż zgaśnie. Odczytane błędy: 1. Układ recyrkulacji spalin- błędny przepływ P0400 (błąd ten wyświetla gdy uruchomiony silnik na postoju nagrzeje się i zgaśnie, bez jazdy, gdzie w parametrach na postoju EGR nie...
Jeżeli chodzi o błąd P0195 urwany przewód czujnika tak masz racje. Dzisiaj przy wymienia oleju go znalazłem i polutowałem a jeżeli chodzi o błąd p0400 to wężyki podciśnieniowe sprawdziłem są szczelne a "cykacz" został wymieniony wraz z filtrem powietrza. Nie sprawdzałem przepływomierza. Auto po odpaleniu nie łapie od razu błędu ale za to strasznie kopci,...
Czesc nie wiem gdzie szukać co oznaczają takie kody błędów P1220, P0725 Czy to jest cos poważnego-mam problemy z odpaleniem silnika lub wcale nie odpala ale rozrusznik kręci
Cześć wszystkim! Mam problem z wywalającym błędem P0400 zaraz po odpaleniu silnika. Zaglądając pod maską, z wiązki z lewej strony(stojąc przodem do silnika) wystaje nie podłączona wtyczka. Wiecie może od czego ona jest i gdzie powinna być podłączona?? http://obrazki.elektroda.pl/4368073700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1747959400_1...
Witam! Poczytałem kilka podobnych postów, lecz mój samochód zachowuje się trochę inaczej. W Astrze podczas jazdy zapala się check engine, zapala się, świeci z kilometr i później kilometr się nie świeci i tak w kółko. Podczas gdy check się świeci turbina nie pracuje, jak nie świeci chodzi idealnie, słychać ją, przyspiesza jak trzeba, z wyprzedzaniem...
wszystko szczelne juz sprawdzalem wczesniej ,bylem pewien ze wywali blad p0400-egr ale nie pokazalo takowego.
Witam szanownych forumowiczów. Chciałbym przedstawić swój problem z tym autem. podczas jazdy gdy silnik rozgrzewa się powoli nagle zapala się kontrolka silnika. Auta wyraźnie słabnie i gdy puszcze padał gazu wszystko się trzęsie gdyż silnik pracuje strasznie nie równo. Po jakimś czasie kontrolka ta gaśnie i wszystko jest normalnie(oczywiście muszę zmienić...
Panowie Dodam jeszcze że wszystkie te błędy zaczęły się pojawiać wtedy kiedy załączył się wentylator chłodzenia.Po prostu auto było odpalone, podłączony interfejs.Chciałem sprawdzić co wpływa na falowanie obrotów.Wcześniej był tylko błąd P0400 czyli EGR. (at)Erwin123 Właśnie zastanawiałem się nad tym. W ASO nie ma problemu.Tylko czy to coś da. Edit....
Witam, Ma to wspólnego że razem z P1220 był też błąd P0400 czyli EGR. Ogólnie rzecz biorąc to jakieś 75 tys km temu już zapalal się check engine co jakiś czas właśnie przez egr, ale czyszczenie zaworu pomagało na jakieś 3 miesiące, wtedy żaden błąd silnika się nie zapalał. Od jakiegoś czasu po wyczyszczeniu EGR kontrolka dalej się zaświecała co spowodowało...
vectra błąd p0400 astra p0400 aster p0400
mitsubishi przewód thunderbird konfiguracja iskry nagrzeje
Paski na obrazie kamery: przyczyny i rozwiązania Ustawienie rozrządu Peugeot 807 2.0 HDI 136 KM