Analiza wartości rzeczywistych w czasie jazdy to podstawa! Do tego co kolega napisał warto dodatkowo sprawdzić szczelność kolektora dolotowego, podciśnienie z pompy vacuum, zmienną geometrię turbiny. Powodzenia w wymienianiu;)
Zrobiłem tą sondę. Już mi został tylko ten jeden błąd P1550 . Jak myślicie ile to może kosztować ? Przestałem mieć złudzenia, że to uszkodzony sterownik.
Witam. Gdy kupiłem passata to odcinało mi przy 3 tyś obrotów, mechanicy radzili wyczyścić turbinę( max 120 km/h) ale na trasie jak go przegoniłem to nie odcinało. I było ok, ale miesiąc temu turbina padła i nie było wgl mocy. Wyjeliśmy turbo by je wyczyścic ale miał luzy na wirniku góra dół 1 cm . Kupiłem drugie turbo i nadal nie ma mocy, wymienione...
Turbo zawsze będzie działało chyba że się zatrze. Jak sprawdzałeś turbo to ile sztanga się wychyla może się rusza ale za mało.
Jak dobrze widzę zadane i aktualne wartości są rozbieżne. Masz podobny temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Potrzebuje informacji na temat kodu błędu nr 17958 P1550. Prawdopodobnie jest to awaria kierownicy łopatek sprężarki która czasem sie zaciera i należy ją przeczyścić. Ja podejrzewam jeszcze siłownik podciśnieniowy tej kierownicy. Kierownica po odłączeniu od cięgna chodzi w miarę luźno tylko przycina się w jednym miejscu ale nie tak mocno. Czy ten układ...
Witam Założyłem nowy temat bo już brak mi sił na moją Asterkę. Problem objawia się w taki sposób że podczas jazdy przy delikatnym zdjęciu nogi z gazu i ponownym wduszeniu pedału kompletny brak reakcji i samochód zupełnie nie przyspiesza ale kiedy całkiem zdejmę stopę z pedału przyspieszenia i ponownie przyduszę samochód normalnie przyspiesza. Nie mam...
Czujnik ciśnienia doładowania jest u Ciebie sprawny gdyż w sterowniku silnika AFN każde przeładowanie turbo w granicach 2570 mbar powoduje, że nie ogarnia tego czujnik G71 i dodatkowo poza błędem związanym z ciśnieniem doładowania pokazuje również błąd zwarcia tego czujnika - to taki standard. Nie wierzę natomiast, że sztanga u Ciebie chodzi prawidłowo...
kolego chodzi o to że mój kolega już podpinał mi go 2razy i pojawiają się błędy: p1550 - ciśnienie doładowania 17958 i nie wiem co się dzieje.... Proszę pomóżcie.
Może odpowiedz na moje pytanie pomoże innym. Dlatego porszę o pomoc Mam passat b5 AJM 2000r PD. Problem mam taki wyskakuje błąd 17958, auto jest mułem cały czas czyli ma niedoładowanie westgate działa testując vagiem czyli n75 tez działa. Pomierzyłem rezystencje i napięcia na tych zaworkach i są dobre. Ostatnio zdjąłem kostkę z przepływki przejechałem...
Witam, Problem dotyczy Astary H 1.8 125kM. Auto stało na dworze około 12h po odpaleniu zaczęło pracować nierówno zapaliły się kontrolka 'samochodu z kluczem'. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym rozruchu wszystko wróciło do normy. Samochód pracuje normalnie. Ale po przekręciarzu kluczyka nie gaśnie kontrolka 'samochodu z kluczem'. Czyli jakiś błąd w pamięci....
Witam, Proszę o pomoc w analizie logów, Seat Ibiza 1,9TDI ASV Auto słabe ciągnie z dołu, turbo rusza dość późno (~2200rpm) i jedzie normalnie aby przy ok 120km/h (~4400rpm) paść. Błąd to: P1550 - 35-10 - różnica w regulacji Statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/squnisz_126054.ht... Dynamiczne: http://vaglog.rtnet.pl/squnisz_126053.ht...
czyli lepiej jedmak wymienić ten zawór nie pisałem żeby go wymienić tylko sprawdzić w nim gniazdko i wtyczkę na zwarcie i izolacje przewodów, zanim kupisz nowy to proponuję również zamienić go miejscami z zaworem N18 od EGR i wtedy zobaczyć czy błąd się ponownie pojawi.
Błąd 17958 17958/P1550/005456 - Boost Pressure Controle Valve (N75): Control Deviation Czyli N75 Błąd 18050 to jakiś problem w komunikacji, immo? nie określa jednoznacznie
Witam Problem z autem u kolegi Audi A4 B5 Silnik AFN 1.9 TD Błąd: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent Po logowaniu mamy tak: https://log.malonetuning.com/chart/28697...
Witam, posiadam Opla Corsę 1.4 benzyna. W samochodzie naprawiany był sterownik ponieważ cały czas pojawiały się błędy a mianowicie błąd czujnika położenia wałka rozrządu oraz błąd EGR. Naprawa pomogła na miesiąc czasu. Ponownie w samohodzie wyskakują błędy: - P0340 czujnik wałka rozrządu -Sygnał nieprawidłowy -Nieciągłe - P0220 czujnik położenia przepustnicy...
Raczej usterka w rozruszniku.
Witam serdecznie zalogowałem się u was na forum co prawda mam troszkę inne auto ale z tej samej stajni oraz z identycznym silnikiem Mam następujący problem auto nie idzie więcej jak 120km wyłącza turbo tryb awaryjny Nie wiem co może się dziać przepływomierz nowy bosch cały układ intelculer egr wyczyściłem 2 tygodnie temu trochę oleju było w interkuleze...
Witam mój kumpel ma ten sam problem co Ty kolego jutro może w środę będę go robił więc dam znać co i jak, tylko on ma kilka błędów np. P1550, P1120.
Takowy błąd był . 17958-Charge Pressure; Control Deviation P1550-35-10---Intermitten Dodam że przy robieniu Logów auto nie wpadło w tryb awaryjny . Najczęściej wpada przy prędkości 120-140 . Nie wiem jakie to obroty ale coś chyba ponad 3000 (może 3500) Dziś ustawiałem kąt wtrysku bo jego wartość wynosiła 100 ustawiłem na 53 od tamtej pory zrobiłem tylko...
Włącznik A/czujnik położenia pedału przepustnicy wadliwe działanie obwodu P0120.a a drugie błąd sterowania elektronicznej przepustnicy wymuszenie biegu jałowego odłączenie silnika P1550. Tylko tyle mam . Było że jeszcze EGR ale to bo zaślepiony Ten co sprawdzał mówił że sprawne i poszło że sterownik silnika . Był zrobiony i dalej to samo . Ogólnie mam...
Jeśli nie masz problemów z niemieckim to polecam przeczytać ten artykuł: [url=https://www.motor-talk.de/forum/rep... To są niestety typowe objawy Astry G.
Bardziej regulacja tak by wykres żądanego doładowania Wydłużyłem sztangę, lecz chyba za mocno. Auto dalej wchodzi w tryb awaryjny ( bład 17958 P1550 35 10) lecz ciśnienie jest teraz niższe niż zadane. Czy za niskie ciśnienie również może być przyczyną notlaufa? http://vaglogi.pl/log-011_mtmEN7l.html
Niestety diagnozuję tylko Pros Scan....dostepny na allegro na parę groszy....jednak EGR mi pokazał.....we wtorek jestem umówiony na w serwisie astry...jednak zjada mnie ciekawość czemu kontrolka gaśnie na zimnym i komp nie zapisuje błędu skoro przechodzi w tryb awaryjny....moje podejrzenia skierowane są w kierunku samego sterownika , jednak równie dobrze...
Przecież G113 to potencjometr który jest wraz z silnikiem i nie ma on tutaj nic do załączenia kompresora. Skoro jest opcja diagnozy to pokaż jak wygląda pierwszy blok pomiarowy gdy odpalisz klimatyzacje z panela na włączonym silniku. Miałem na myśli czujnik ciśnienia klimatyzacji... Pod 17tką u góry. https://obrazki.elektroda.pl/1320669000_...
Witam. Piszę tutaj wątek bo na forum passata coś cisza ostatnio. Mianowicie mam taki problem z passkiem że do 120km zbiera się idealnie ale gdy osiągnę prędkość 120kmh czyli na 5 biegu gdzieś granica 2.2/2.4k obr/min to odcina mu moc tak jakby turbo się przeładowało czy coś w tym stylu i więcej nie chce jechać. Gdy wyłączę zapłon i włączę ponownie dalej...
Witam. Mam golfa IV td1 110 PS silnik AHF. Mam malutki problem. czasami,a le to bardzo żadko samochód traci moc do momentu jedo wyłączenia. gdy na nowo silnik uruchomie to moc powraca i działa idealnie. Bawiłem się VAGCOM i zapodał mi taki błąd: Control Module Part Number: 038 906 018 BM Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2115 Software Coding:...
Witam Panowie, Nie chcę zakładać niepotrzebnie nowego tematu, napiszę tutaj. Otóż w moim pasku b5 AFN pojawia się błąd: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent Passat przechodzi w tryb awaryjny, nie zawsze się to dzieje, czasem jest tak że jadąc na trzecim biegu, gaz w podłogę, delikatnie przekroczy 3tys obrotów i...
Opel Meriva; kontrolka samochodu z kluczem zapala się średnio co 10 dni i nie tylko na rozgrzanym silniku; wykryto błędy P1122 i P1550. Przepustnica została wyczyszczona, pedał gazu wymieniony a dzisiaj sprawdzony został sterownik silnika i nic nie wykryto. Czy ktoś ma pomysły o co chodzi? Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Witam. Problem dotyczy 1.9 tdi z octavii 1999r, silnik na pompie, ciekawe tylko że kolega któremu to sprawdzałem nie wie jaki ma silnik, czy 90 czy 110 koni .... błąd oczytany z silnika : Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 038 906 018 GN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2163 Software Coding: 00002 Work Shop...
Witam Mam problem z autkiem vw sharan 1,9 tdi 110km z 1999r. Mianowicie chcieliśmy z kolegą się przejechać i auto nagle szarpnęło prędkość spadła do 20km\h i obroty były ok.2000 obr\min. Kolega zgasił auto i chciał odpalić na nowo, ale się nie dało... Po kilku próbach auto odpaliło, przejechaliśmy gdzieś z 5-10 m i auto zgasło całkowicie i nie chciało...
Witam, ostatnio dopadł mnie brak mocy w passacie (silnik AFN). Ponad miesiąc temu zdarzył się tryb awaryjny ale przegazowałem go kilka razy i auto normalnie jeździło. Obecnie po odpaleniu energicznie rozpędza się do 90km/h potem łapie błąd 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent i jest muł. Pomaga ponowne odpalenie...
1,9 AHF 110KM Prośba o analizę logów czasem wpada w tryb awaryjny : Logi statyczne: Grupy: 000,001 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13911.ht... Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13912.ht... Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13910.ht... Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13913.ht... Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13914.ht...
Panowie pomożecie? problem w passacie ahu, wykonałem chip tuning (wsad przerobiony przez internet przez znanego tunera) a więc mod raczej 100% zrobiony poprawnie. Po jakimś czasie wyskoczyły błędy 16989/P0605/001541 - Internal Control Module: ROM Error oraz 17958/P1550/005456 - Boost Pressure Control Valve (N75): Control Deviation raz podczas dynamicznej...
Przede wszystkim podaj błąd.... VCDS-Lite Version: Release 1.2 Friday, 26 April 2019, 16:38:45:0 Chassis Type: 8L - Audi A3/S3 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,22,35,37,45,55,56,5... ----------------------------------------... Address 01: Engine Labels: 038-906-018-AGR.LBL Controller:...
Witam Będę wdzięczny za wszelkie sugestie dotyczące poniżej opisanych kwestii. posiadam VW Sharan 99' TDI, 110KM silnik AFN, skrzynia automat, ok 200k km na liczniku. Po sprawdzeniu ECU VAG mam następujace błędy: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent 17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+ P1155 - 35-00...
Witam proszę o wyrozumiałość mój pierwszy post: Mam dwa następujące problemy pierwszy mniej problematyczny: Podczas jazdy sporadycznie potrafi się zapalić kontrolka od ABS ( podczas świecenia ABS nie reaguje koła się blokują podczas hamowania) wystarczy jednak się zatrzymać zgasić silnik z wyjęciem kluczyka a po ponownym odpaleniu silnika wszystko jest...
Dokuczliwe szarpanie całym samochodem, jest najbardziej odczuwalne w przedziale obrotów 1800-2000 przy prędkości 60-80km/h. Na wolnych obrotach ten problem nie występuje w ogóle, w wyższych zakresach i przy większej prędkości pojawia się czasem. Wydaje mi się ze głównie tuz przed zmianą biegu. Dodam, ze wymieniony jest filtr powietrza i paliwa, przeczyszczony...
Witam Kupiłem Astrę G Bertone cabrio 1.6 16v 74kW 2001r uszkodzoną lewą stroną. Samochód już jest wyprostowany i poskładany jednak po wypadku astra nie reaguje na pedał gazu, oraz nie uruchamia pompki paliwa. błędy jakie pokazał komputer to : -p1230 główny przekaźnik zablokowany w pozycji otwartej -p1120 za wysokie napięcie na 1 czujniku pozycji pedału...
17958 p1550 błąd błąd carsoft błąd multimetr błąd multimetr
mikrotik firewall filter automatyczna skrzynia biegów naprawa antywirus norton
ogranicznik przepięc urmet schemat
Telefon nie widzi karty SIM - przyczyny i rozwiązania Jak działa przedni napęd w Polaris 335?