Czy błąd mógł wyskoczyć z powodu mrozu? Tak. Temperatura otoczenia ma wpływ na ciśnienie w oponach. Przeczytaj opis pod filmem: https://www.youtube.com/watch?v=EAg31gMz...
Tam jest samonapinacz ze sprężyną. To tak tylko, żeby ukrócić te wywody bez sensu. Edit: zmieniłem własny błąd ortograficzny.
Jeśli miga i samochód nie chce odpalić to może być immobiliser a jak świeci ciągle to trzeba z czytać błędy.
dopompowałem opony,błąd nadal nie zniknął
Druga jest sondą diagnostyczną - ma określić skuteczność katalizatora. To co piszesz wskazuje na to, że Twój katalizator ją stracił. Jaki jest konkretnie błąd? Bo wymiana sondy tylko dlatego, że jest "błąd sondy" to strata kasy. Zacznij diagnozować zanim wymienisz element którego błąd zobaczysz.
Witj Kolego bo mam to samo. czy rozwiazales ten temat?? co to bylo?
fajny ten komputer diagnostyczny co nim diagnozowałeś... b1061 nie mówi nic o kontrolce SRS... po co ci SDT w SUZUKI jak juz masz kod błedu? Masz precyzyjnie stwierdzone która poduszka(circuit) jest problemem... Jeżeli wiesz po kodzie błędu co jest źródłem problemu to czy mógłbyś wskazać? Dodam tylko, że odłączenie którejkolwiek poduszki czy napinacza...
Błąd dotyczy grzałki sondy 1 bank1.Sprawdź na początek kable potem pomiar napięć i pomiar wiązki.
Dziękuję za podpowiedź koledze GSYSTEM. Miganie kontrolki 6 razy oznacza problem z nabojem ale dopiero diagnoza powie którym. W mojim Swifcie 3 komputery mówiły że jest uszkodzona kontrolka Airbag a stary LAUNCH X431 powiedział że to poduszka w fotelu kierowcy. Mam także nowy soft w tym Launchu ale on też głupoty pokazywał.
To jest błąd specyficzny dla producenta... nie znalazłem jego opisu dla Suzuki, ale to silnik Fiata i dla Fiata (Multijet) te błędy oznaczają obecność wody w filtrze paliwa i usterkę podgrzewacza filtra paliwa.
Dzięki za odpowiedź! Ostatnio w moim Suzuki Swift zablokowała się kierownica podczas jazdy przy około 20km/h. Po podłączeniu do komputera pojawił się błąd C1122. Czy ktoś miał taki problem ? Co tam najczęściej pada ? Wymieniać moduł czy silniczek? Używane czy nowe części ?
Panowie nikt nie miał takiego przypadku ?!
Witam, zgadza się, wymieniłem sondę górną i błąd znikł. Dziękuję za pomoc.
I masz rację licznik jest mechaniczny,ale w liczniku jest czujnik magnetyczny nad jedną zębatką który daje sygnał do ECM o prędkości pojazdu ,tak jest na pewno w Suzuki Swift i Vitara 1.6.A tak to wygląda w/g manuala: http://obrazki.elektroda.net/50_11693155...
witam,mam problem z autem suzuki swift 2002r 1.0l. auto nie odpala,na desce pali sie kutka,błąd p1621 brak komunikacji miedzy immo a ecu. instalacja sprawdzona .pomoże ktoś oczywiście nie za free ?
To w jaki sposób go sprawdzić czy jest sprawny ten nieszczęsny czujnik?
Witam, potrzebuje pomocy suzuki swift mk6 1,3 benzyna szarpie zimy mniej (jak się podgrzeje więcej) usterka z dnia na dzień powstała wcześniej nie było objawów podejrzewam cewkę, ponieważ wygląda, tak jakby nie palił na cylinder chciałbym dokonać sprawdzenia cewki miernikiem moje pytanie, czy w tym przypadku jest to możliwe i ewentualnie które piny,...
Witam mam problem z Swift 1.3 ddis nie wkręca się powyżej 4 tys na postoju czy podczas jazdy między 1.5;tys A 2.7 coś jedzie ale to jeszcze nie to.bledow brak.dpf czyszczony EGR zaślepiony wyprogramowany.bledow brak.turbo po regeneracji.po zgaszeniu pojawia się błąd w kolumnie kierowniczej c1122.po odpaleniu ginie. Dodano po 1 Witam mam problem z Swift...
Zobacz przeczysz sam sobie jakby było zrobione to bym zapłacił no ale się okazało na drugi dzień że nie miał podłączony komputer i widział chyba jak będziesz robił to też będziesz widział a teraz zobacz kontrolnie i zobaczymy jak ci pójdzie to teraz weź instrukcję obsługi i znajdź ten błąd co mówisz te piknięcia i mrugnięcia diodą i zacytuj to na forum.
Ok. Zrobię to, wymieniałem turbinę przy Suzuki Swift 1.3cdti. Masz rację trzeba ten wirnik sprawdzić.
Winowajcą może być czujnik lambda,wskazuje na to bogata mieszanka. Jak znajdziesz i pokażesz ten czujnik, cofnę ostrzeżenie. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
Witam. Suzuki Swift MK 6 1,3 benzyna. Problem - kontrolka "check engine". Po podłączeniu pod komputer, zapisane dwa błędy: P0031 P0134 Po skasowaniu błędów, kontrolka gaśnie, ale po przejechaniu 20 km, zostawieniu samochodu i odpaleniu go po około 3 godzinach, przeważnie łapie od nowa błąd. Może jakieś propozycje, co jeszcze sprawdzić, czy może od razu...
wybłyskałem kody błędów przez ten biały przełącznik po prawej stronie kolumny kierownicy i miałem ! mrugnięcie przerwa 2 mrugnięcia wychodzi mi błąd 12 a to oznacza wszystko ok. nie wiem o co chodzi :(.
Błędy oczytaj .
Po usunieciu czujników nie zauważyłem żadnej zmiany. Poza tym jak były tylko wpięte w obwód a nie mierzyły żadnych wartości to też wykrywany był błąd (myślę tu głównie o MAF i TPS).
Problem rozwiązany. Klient pojechał na diagnozę do kogoś innego i tam pokazało, że błąd B1071 to czujnik uderzenia przedniego, a nie jak w moim CDiF3- "Moduł SDM-usterka wewnętrzna". Wymieniłem czujnik i po problemie.
Witam. Suzuki Swift 1.3 2007r. LPG, mam problem ze spadkami obrotów, silnik jakby nie miał siły ich utrzymać. Przepustnica(+adaptacja), silniczek krokowy, przepływomierz, sensor map , wszystko wyczyszczone, świece, filtry,kable, cewki, akumulator,wszystko wymienione i nadal to samo. Nie łapie nigdzie lewego powietrza. Zawory również w porządku. Co to...
Sory że odgrzewam kotleta ale czy kolega mógłby opisać jak rozwiązał temat . Też mam auto po stłuczce crash wyczysciłem i ten sam błąd we wspomaganiu .W parametrach nie ma zasilania na czujnik kąta skrętu .Wydaje mi się że trzeba jakoś odblokować sterownik kts launch cdif2 nie robią tego.
Witam, Suzuki Swift 1,3 glx 1998 rok po dłuższym postoju samochód zapal, trochę słychać jak klupią zawory lub coś innego, po 5 minutach pracy silnika samochód zaczyna przerywać tzn. przerwie delikatnie 2-3 razy i jak mu się doda gazu to zgaśnie i potem nie chce zapalić , przy próbie odpalenia zdarzają się wystrzały z rury. Iskra jest , paliwo tez Wybłyskanie...
I NEED TO TRANSLATE TO ENGLISH THIS TEXT, PLEASE : ja tu sie nie będe wymądrzał i zapodem koledze kierunek na ŹRÓDŁA ....w innym wątku pytałeś o kody i procedurę wywołania Należy odnaleść białą kostkę złączdiag w komorze silnika. Do kostki wchodzą cztery przewody. Za pomocą kawałka przewodu łączymy dwa kable: CZARNY i FIOLETOWO-ŻÓŁTY. Teraz po przekręceniu...
Witam. Pacjent Suzuki Swift 2006r 1.3 VIN TSNNZC11S00184720. Problem z wspomaganiem elektrycznym. Błędy C1118 i C1122. Brak wychodzącego zasilania z modułu na maglownicę (moduł był podmieniany na używany).
Witam. Suzuki Swift 1.0 2000r węgierski sf310. Mam dwa uniwersalne skanery obdII ale żaden się nie łączy ze Swiftem. Skanery sprawne bo inne auta widzą i obsługują. Obydwa pokazują błąd komunikacji. Zacząłem drążyć temat i schematy. Auto ma zarówno gniazdo OBD w standardzie komunikacji ISo 9141 jak i drugą wtyczkę pod dedykowane urządzenie Suzuki. Najlepsze...
Kolego mam taki sam problem auto nie odpala i są te same błędy. Mógłbyś powiedzieć co było przyczyną u Ciebie?
Witam. Mam taki sam problem. Silnik GTi po SWAPie do innej budy. Instalacja przerobiona wg schematu. Wyświetla błąd 22 czyli TPSa ale czy podłączony TPS czy nie to nie ma wpływu. Silnik odpala na 1 sek i gaśnie. Nie odpali dopóki nie wyłączę zapłonu żeby spróbować ponownie. Iskra jest cały czas. Po 1 sek wyłączają się wtryski. "dawca" nie miał immo....
Kontrolka Check Engine może się zapalać z powodu błędu sondy lambda (np. instalacja LPG II gen.). Skoro na benzynie jest wszystko dobrze, a po przełączeniu na gaz kwiatki się dzieją, to trzeba szukać przyczyny w parametrach LPG.
Wypadanie zapłonu pierwszy cylinder. Świece nowe, nawet zmieniane miejscami, cewki i wtryski też zamieniałem miejscami i ciągle wywala 1 gar. Na wolnych obrotach chodzi jak zegarek, ruszysz czuć, że słabnie i wywala błąd i ser wyłącza pierwszy wtryskiwacz do momentu, aż skasujesz błąd. Ciśnienie paliwa 3,8bar, przepływka pracuje, map też. Zawory nie...
Oj, kolego błąd w rozumowaniu. Sterownik zasilany z przekaźnika a tenże przekaźnik sterowany ze sterownika? Bez sensu. Nie masz zasilania na sterownik silnika, to o czym piszesz to przekaźnik pompy i jest faktycznie sterowany ze sterownika silnika.
Masz błąd tego czujnika czy tylko stały odczyt? To co pokazujesz na wykresie to ciśnienie atmosferyczne a to co innego. Jeżeli silnik ma przepływomierz MAF to nie ma MAP. Jeżeli jest MAP to szukaj go na kolektorze ssącym lub wężyka podłączonego do kolektora a na jego drugim końcu czujnika. Czasem takie oszczędzanie wychodzi drożej bo wymienia sie sprawne...
Kolego wprowadzasz duży błąd nie wolno ustawiać miernika w pozycji najmniejszego pomiaru jeśli nie wiadomo jaki prąd jest pobierany. Jeśli będzie to więcej niż 200ma to miernik może ulec uszkodzeniu dlatego wraz z kolegą Czybyszew sugerujemy by miernik najpierw podłączyć w pozycji 20A a potem odpowiednio "zejść" z progiem pomiaru do miliamperów. Proszę...
Jestem posiadaczem Suzuki Swift 1,3 1998, z instalacją LPG BINGO S, Cały problem polega na tym że wg gazowników musiałem wymienić sondę lambda. Sonda 4 przewodowa NGK, okazało sie że na warsztacie pomylili kable i nie wiedzą jak to naprawić, nadal przy regulacji LPG wyświetlał sie błąd, palił nie równo i za dużo, oraz świecił się check engine. Postanowiłem...
Panewki do odpalania nie mają wpływu. Sprawdź czujnik temperatury cieczy, najlepiej z czyt kodów błędów ze sterownika.
Sorry Mkos1 jesteś w błędzie.
Witam wszystkich A było to tak: Wczoraj wybrałem się z Gdańska do Gdyni wieczorkiem i po 3h wróciłem. Po drodze zatrzymałem się na stacji paliw zatankować. Po zatankowaniu swift nie chciał już odpalić. Rozrusznik tylko cyknął a silnik się nie kręcił nawet. Po przekręceniu kluczyka był chyba wykrzyknik a po dalszym przekręceniu wszystkie ikonki znikały....
ja tu sie nie będe wymądrzał i zapodem koledze kierunek na [url=http://sevam.narod.ru/others/vitara... ....w innym wątku pytałeś o kody i procedurę wywołania Należy odnaleść białą kostkę złączdiag w komorze silnika. Do kostki wchodzą cztery przewody. Za pomocą kawałka przewodu łączymy dwa kable: CZARNY i FIOLETOWO-ŻÓŁTY. Teraz...
Witam Poszukuję schematu elektryki silnika Swifta 1.3 benzyna z 2010 roku system Denso. Jak w temacie, Auto gaśnie podczas zmiany biegów. Klient wymienił przepustnice ,cewki wn,świece. Czyszczony zawór egr, podmieniona przepływka. Po podłączeniu x431 master oraz Cdif2, brak błędów parametry w normie.
Odłączone, żadnej różnicy.
Nie ma bezkolizyjnych silników. Pozdrawiam. Np. Suzuki swift 93 rok 1, 1,3 L, Opel Astra 1.3 ,są bez kolizyjne . i nie pisz głupot!! Dodano po 1 Wiesz czemu komputer pokazał taki błąd? - bo ktoś źle ustawił rozrząd. Jeden ustawił na pałę a drugi nawet tego nie sprawdził. Kolega pisz dobrze i tu jest błąd.
mignięcie 6 razy oznacza chyba rozpięty obwód poduszki . a co z głównymi jaśkami bo nie ma ich w tabeli którą załączyłeś
Auto podpielem pod komputer pokazuje kod bledu C1122.Po przekreceniu swieci sie klodka z samochodem.Kod bledu to czujnik polozenia walka.Ten blad wyskoczyl pod ukladem kierowniczym.W silniku nie ma bledow.....
Samochód jest po wypadku, miał rozpięty akumulator i po włączeniu wszystkiego sam skręca w lewo. Po odpięciu wspomagania wszystko jest ok ale oczywiście ciężko się kręci. Co może być przyczyną ? Auto bez ESP, błędów nie wyświetla poza Air-bagiem.
Tuning wolnossacych silników to bardzo trudna, kosztowna i żmudna droga, która nie przynosi porządanych efektów. Weź pod uwagę, że tuner obiecuje Ci 10 koni mechanicznych, gdzie połowa z tego może być w granicach błędu pomiarowego. Tutaj nie ma co ugrać, mały silniczek, wolnossący to nie ma sensu. Takie operacje mają jedynie sens, jeśli ten sam silnik...
ESP wymaga zaprogramowania siły hamowania i kąta skrętu kierownicy-pozycja zerowa , to znaczy do jazdy na wprost- a co za tym idzie tak jak wyżej kody wskazują musisz to teraz skalibrować bo ESP bez tego działać nie będzie ABS ok ale ESP potrzebuje znać położenie kierownicy i siły z jaką kierowca naciska na pedał , ESP to po prostu Elektroniczna Stabilizacja...
Domniemam, że kolega niedawno zrobił prawko i to pewnie na yarisie- typowe przywiązanie do marki na której się pierwszy raz jeździło... Moje uwagi co do yarisa, to że dobre, ale przereklamowane ( za drogie w stosunku do klasy ) auto z powyższego powodu. Na pierwsze auto polecałbym coś starszego i tańszego na "właściwą naukę jazdy" a szczególnie na"miasto"...
Minęły dwa tygodnie i wiem prawie tyle co i przedtem. Jedynie co się wyjaśniło to sprawa ciśnienia w cylindrach....na wszystkich po 25 bar. Wtryski i próba przelewowa ok. Na długie kręcenie z rana stawiają na słaby akumulator i rozrusznik (tylko, że jak go się dłużej trzyma na świecach to pali w miarę normalnie ......czyżby sie akumulator ładował ;)...
Proszę o pomoc .Potrzebuje wsad sensora Suzuki SIEMENS 38910-62j12-000. EEPROM 95160 .U mnie brak błędu , a kontrolka świeci. W parametrach wszystkie poduszki ok. oprócz poduszki kierowcy i pasażera gdzie oporność wysoka. Nie jest to wina poduszek ani instalacji . Została podmiana wsadu. wsad może być z danymi o wypadku. Pozdrawiam Sławek
dodam na marginesie że powoli zaczynam wątpić w niemieckie cuda motoryzacyjne, to już mój drugi golf 4 i cały czas tylko problemy, jak nie skrzynia to elektryka jak nie to to tamto, mam też suzuki swifta 97 za którego zapłaciłem 3 tysiące i od 2 lat wymieniam tylko olej i klocki.... o czymś to świadczy tym bardziej że to japończyk z bardzo szarego końca.....
Suzuki Swift 2015r wsad do sterownika air bag. Witam może ktoś posiada Cntinental 38910-68l02 5WK44715 Dodano po 16 Chciałem do porównania, kolega zamówił cały zestaw sterownik z pasami i poduchami po zamontowaniu nie mogę wykasować błędów B1021 rozwinięcie przedniej poduszki, wszystko powymieniane w danych pomiarowych na poduszkach po 2.2 oma.
Po odłączeniu silnika z instalacji kontrolka wspomagania gaśnie, usterki można wykasować i błędów brak. Dziwne a jednak, rozebrałem sterownik od EPS ale nie widać "zniszczeń", jutro podmienie silnik tyle że dostęp kiepski.
wyczytałem błędy wyświetliło mi kod 21 czyli tps tak jak myślałem wcześniej . Jak i czym sprawdzić czy on działa ? Jak go poprawnie ustawidz jesli działa ?
Filtr paliwa wymień jak była woda układ paliwowy do wymycia. Filtr wymienie jak tylko otworza mi sklep :P a jak wymyc uklad paliwa ??;> ps. dodam ze zapala sie Check Engine o kodzie 13 czyli sonda ale przed tym jak dluzej stal tez sie ten blad swiecil ale silnik chodzil i odpalal bez zarzutow. Czy mzoe to miec jakis wplyw teraz>>/??
Czy posiadasz inny kluczyk do tego samochodu? Jeśli tak, warto spróbować uruchomić samochód zapasowym kluczykiem. Sprawdzałeś zapisane kody błędów za pomocą narzędzia diagnostycznego OBD-II? Kody błędów mogą pomóc w zidentyfikowaniu konkretnego problemu. Może to być również spowodowane uszkodzeniem cewki immobilizera w stacyjce lub problemem ze sterownikiem...
przymierzam sie do kupna tak jak w temacie suba i wzmacniacza do około 450-500 zł.w samochodzie gra juz Radio Pioneer'a DEH 2120UB i na przodzie zestaw rowniez Pioniera 130 mm+ "gwizdki" i teraz pytanie znajomy kupił niedawno Blaupunkt GTb 1200 Mk II + wzmacniacz Magnat Two i gra całkiem przyjemnie :) sprzęt który kupił był używany dał za niego 350zł...
Czy jak podawałeś te 2, 4, 5V to dokładnie tyle widziałeś w wartościach odczytanych? Tak było. Zdjęcie dla 5v w pierwszym poście. Przejechałem się dziś do aso suzuki (al. Krakowska w WWie), diagnoza/naprawa 250-500 w zależności co pokaże komputer (nie swiftem, tylko po drodze na rekonesans). -Komputer nic nie pokaże bo błędami w obszarze klimy nie...
Witam serdecznie. Borykam się z takim problemem. Mianowicie fabrycznie zamontowany (oryginalny) zegarek godzinowy w Suzuki Swift (1995 rok) zaczął stopniowo błędnie wyświetlać słupki na wyświetlaczu LCD. Na początku błędy pojawiały się okresowo i zanikały, jednak teraz zegarek już całkowicie jest nieczytelny - wyświetla tzw. "głupoty" zamiast godziny....
suzuki swift swift suzuki bezpieczniki suzuki swift
android radio dedykowane iphone operator obudowy czarna lista
Jak zresetować centralę alarmową Satel VERSA? Kalibracja przepustnicy Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004