Jak masz P0380, to on jest od całości układu, obojętne czy świeca spalona czy uszkodzony przekaźnik. Jak wyjmiesz przekaźnik zmienia się błąd albo status błędu?
Jaki przebieg, kiedy był wymieniany filtr powietrza?? komputer nie zgłasza błędu??
Uszkodzone gniazdo- wymiana i usunięcie błędu
Kup od razu zestaw rozruchowy.
Znalazłem inne tłumaczenie tego błędu w fordzie P0433 Heated Catalyst Efficiency Below Threshold (Bank 2) natomiast evap wywala P0443
Witam Standardowe (jak VW) - miałem mondka i focusa - w obydwu dziabnięte były sterowniki (oczywiście po regeneracji ......) pozdrawiam
Witam.W fordzie focusie z silnikiem tddi nie są montowane czujniki uderzeniowe tylko w silnikach benzynowych . Można spróbować wejść w tryb serwisowy- http://fkp.fyi.pl/viewtopic.php?t=84. Może będzie zapisany kod błędu.
Wepnij przewody tak jak jest na schemacie. GEM musi widzieć coś po drugiej stronie złącza, a jak nie widzi, to generuje błąd.
Przepraszam błąd
Wymienić filtry, przedmuchać całość sprężonym powietrzem, doprowadzić do właściwej temperatury i będzie ok. Rzadko kiedy żeby psuły się czujniki temp.
A witam krajana! Oczywiste poprawki już naniosłem. -Co proponujesz zamiast dmuchania gruszką? Pędzelek na gruszce? Rozumiem że nie dmuchamy za mocno i po wszystkich kątach (kolejny powód aby nie używać sprężonego powietrza). Według mnie delikatne i bezpośrednie dmuchanie w szkło czy matrycę jest prawidłowe i uzasadnione. -Powiedz mi gajmix czy masz...
Oznacza zmień diagnostę lub sprzęt . Taki błąd nie istnieje brakuje informacji jakiego modułu/PCM,RCM,ICU /dotyczy czy oznacza usterkę lub brak komunikacji P-U.
Witaj odnośnie błędu tak podaje workshop: P1335 -Lampka kontrolna nieprawidłowego działania (MIL) świeci się Układ recyrkulacji spalin (EGR), czujnik położenia, minimalne działanie przy zatrzymaniu Obwód czujnika położenia wału korbowego 1/otwarty .Sprawdzić następujące podzespoły: 1 Czujnik Halla/MRE na wale korbowym
Jaki teraz wisi kod błędu?
A gdzie się ten błąd pojawia???
witam, można wiedzieć jaka to usterka konkretnie powoduje ten błąd?
błąd 4 to błąd ustawiania ostrości (Focus). Przyczyn może być kilka, brudny laser, źle włożone płyty lub podrapane lub po prostu laser już wychodził swoje.
trzeba wymienic uszkodzone elementy , a zdjecie przedstawia czujnik inercyjny pompy paliwa a nie przedni czujnik zderzeniowy o który ci chodzi http://obrazki.elektroda.net/88_12867004...
da sie może jakoś soft wymienić przez kabel USB ??
I po co tu się produkować ?? Przecież napisałem ,że padają równiez bez crasha !!!
Focus mk2 1.8tdci bląd p0001
Też tak właśnie pomyślałem i dlatego pytam, ale vag nie pokazał innych błędów może dpf ale też nie ma błędu.
A co oznacza błąd P0135 ? "nieprawidłowe działanie obwodu grzałki czujnika" Czyli co trzeba zrobić ? Przeglądnąć instalację do sondy, pomierzyć czy obwód grzałki jest czy go nie ma na sondzie i .... jak nie ma to wymiana sondy. No chyba, że ktoś zastosowała się do biuletynu i wywalił sondę i jest zaślepione. To błąd będzie całe życie i nic się nie dzieje.
spalanie ,błędy sondy itp...,ale próbuj może akurat.
Testuj z odpiętą wtyczką egr. Jak będzie dobrze to mam rozwiazanie.
Masz Delphi to parametry ciśnienie doładowania rzeczywiśce i wymagane zrób wykresy na najwyższym biegu z jałowego gaz w podłogę do zapalenia błędu. Sprawdzisz gdzie masz rozjazd.
Albo zapchany DPF albo czujnik ciśnienia do wymiany.
Masz tam 6 pinową wtyczkę do tego co dał Doktorr , podłącz wtyk 3 do ujemnego bieguna akumulatora a wtyk 4 do dodatniego bieguna akumulatora , sprawdź czy silnik się obraca? Piny 1,5 i 6 to wiadomość zwrotna do sterownika .
Tak, jak kolega wyżej napisał- czujnik położenia wałka rozrządu, lub złe połączenie wtyczki- czasami kabelki zaśniedziałe, lub- zawór EGR się zablokował w pozycji otwartej- również nie odpali. Tak czy inaczej najlepiej zacząć od sprawdzenia błędów- szybciej i czasami taniej:)
A jakiś kod błędu?
2) Obwód sterujący pozycją układu kontroli emisji oparów paliwa - błąd nr P0490 (błąd sporadyczny) W dieslu??
No to toshiba pewnie odleciała. Error 6 to błąd focus czyli nie może zogniskować.
Zerknij i sprawdź.
moze tysz sie troche zapowietrzqac
Brak sygnalizacji błędu.
Viaken robi sprawdzone i polecane interfejsy w oparciu o chip STN1170 (nie bierz tego na STN2120 bo niestety czasem niezbyt się dogaduje z Focusem mk2)
można musisz wcisnąć przycisk od kasowania licznika i włączyć zapłon trzymając cały czas przycisk i pokaże się kod błędu.
Działa normalnie do chwili wyrzucenia błędu wtedy przestaje działać. Samochód trzeba zgasić uruchomić ponownie i znowu przez chwilę działa.
Powinno być w parametrach procentowe zapełnienia dpf. Rozumiem że po wymianie dpfa, robiono reset w sterowniki. Gdyby egr się wieszał, miałbyś błąd.
Ale co ma wspólnego silniczek krokowy z sonda silnik nie faluje na obrotach nie ma też wpływu na jazdę aczkolwiek ja nic nie odczuwam zmian po prostu tylko wyskakuje ten błąd
Panowie miernik wskazuje około 230mA poboru prądu przez ponad godzinę, Błędy w liczniku to tylko błąd manetki komputera.
Ja pie****ę, w poście numer 8 napisałem Ci, że dopóki masz błąd w sterowniku silnika, krytyczny błąd ciśnienia doładowania to ESP będzie wyłączone do czasu usunięcia usterki i skasowania błędu. A Ty, zamiast wziąć się za turbinę, ewentualnie nastawnik jej kierownic to kombinujesz jak koń pod górę z alternatorem, akumulatorem, a teraz czujnikami obrotów...
więc dlaczego komputer "wywala" błąd cewki ???
wersja 90km, postaram się jeszcze od Mechanika wyciągnąć wszystkie kody błędu,
Do sprawdzenia na początek wtyczki modułu silnika i BCM (komfortu). Może wystarczy wypiąć i wpiąć.
Witam Nie pasuje mi ta pompa do twojego opisu. KTS nie diagnozuje elektronicznej blokady odjazdu w fordzie. Takie informacje co może zdiagnozować KTS uzyskasz w ESItronic/?/Lista pojazdów/KTS 505-605. IMMO jest w sterowniku silika. Najlepiej i najszybciej WDS. Serwisówki jeszcze raz serwisówki. A KTS jest OK bo jest szybki i przejrzysty z uniwersalnych...
Sprawdził bezpieczniki ale nie zasilania. Błąd.
Proszę podaj kod błędu .
No to może być absolutnie wszystko więc bez odczytania błędu nie da się ocenić czy to zasługa mechanika czy losowa sprawa
Witam. U mnie regulacja zaworów pomogła. Na pierwszym cylindrze był podparty dlatego wyskakiwał błąd.
Niestety w fokach problemem jest brak "stabilnej" masy , biuletyny serwisowe zalecają dołożenie przewodów masowych od akumulatora.Może od tego zacząć ? Ja poszedłem krok dalej i zrobiłem podwójną masę na nadwozie oraz do silnika , problem z VSS zniknął .
Błąd ostrości lasera. Focus error. Przeczyścić lub wymienić.
Niestety era samoczynnego kasowania modułu minęła z rokiem 1999.A napinacze nigdy nie rozpoznają strony , kod 3 to uszkodzenie instalacji :zwarcie do +lub zwarcie do - lub przerwa.
Ze schematu wynika że przyciski mają dwa kliki. Pierwszy klik zwiera jedno pole, drugi klik zwiera oba pola. Pierwszy klik szyba w górę(przykład) podaje zasilanie na pierwszą linię Drugi klik szyba w górę(przykład) podaje zasilanie na obie linie Pierwszy klik szyba w dół(przykład) podaje zasilanie na drugą linię Drugi klik szyba w dół(przykład) podaje...
Moduł gem znajduje się w nogach pasażera pod schowkiem, możliwe że będzie zakryty czarnym materiałem który się zdejmuje późnej przekręca się 2 pokrętła przy gem i opuszcza się go w dół, możesz zobaczyć czy wszystkie kostki z 2 stron dobrze siedzą, ale podjedź do warsztatu co Ci robili naprawę może bedzie zapisany błąd w jakimś sterowniki.
Temat opanowany. Można zamknąć.
Najpierw zajmi się usunieciem błędu wałka.
No i wszystko jasne. To bardzo mylący błąd. Zapoznaj się z tym co napisał commor.
Nie ma żadnych klapek nie wprowadzaj w błąd.
Tam częściej są problemy z czujnikami na tych kołach niż z kołami.
Jeżeli masz z czego to podmień jeszcze czujnik cps albo zrób charakterystykę twojego czasami na niektórych skanerach nie wyrzuci błędu czujnik niby działa ale nie w parametrach.
W moim THOMSONIE jest trafo 10566060-p2 pozdrawiam
To wepnij się oscyloskopem przy PCM.
TDCI czy TDDI ?? P1000 to standardowy błąd- niedokończona diagnoza. A może pompa, męczyłem takiego kilkanaście razy potrafił zasnąć w ciągu 20km. Jak zwykle winna była pompa.
Spróbuj zakodować ten wtrysk na którym masz błąd
Nie. Diagnostykę czyli skasować błąd OBD?
Na początku miałem 2 błędy jeden z nich udało się mechanikowi zlikwidować( BO561) natomiast ten 2, czyli BO571 pozostał. Być może mam błąd tego typu, lecz dziwne jest to, że na liczniku pokazuje się jako :USTERKA UKŁADU SILNIKA. A czy wiecie jak dokładnie można sprecyzować błąd tego typu?
Usuń usterkę i skasuj błąd.
Może być brak sygnału z czujnika i wtedy też włączy wentylatory a brak sygnału może być przez przerwany przewód. Odczytać testerem jaką temperaturę widzi silnik i jakie są zapisane błędy.
Ten samochód to nie diesel 👍 A kto pisał, że diesel??? Dodano po 1 Witam. A nie dodaje silnik sam z siebie obrotów na zakrętach? To też typowa usterka silnika krokowego w fordach. Najpierw tam musiałby być krokowy, żeby była jego usterka Ktoś coś tu wspomniał ale chyba poprawił.. mniejsza. Brak mechanika jak narazie. Jedyny trop to ten przeplymowierz....
Widziałem takie objawy przy uszkodzonym EGR. Podobno są takie gotowe blaszki zmniejszające przepływ i nie wywala nawet błędu.
Niestety trzeba zobaczyc w parametry, najlepiej diagnoskopem bo albo masz problem z turbo, albo z ukladem CR. Nie kopci, nie pali wiecej?
Konieczne podłączenie do urządzenia diagnostycznego i odczytanie błędów.
Podłączył by pod komputer. Ale nie ma dostępu na chwilę obecną. Czarna magia. Mechanicy zresztą nie chcą się brać za szroty już. Albo sto lat czekać karzą. Ciekawe czy komputer wgl by coś pokazał. Jak był problem z cewką to żadnego błędu nie pokazywał.
Adaptacja przepustnicy!
odczytałem błędy 1-brak komunikacji can 2-błąd immobilizera
Cześć, zacznij od podania jaki silnik masz w tym focusie i jaki błąd/błędy odczytaleś.
Jka swieci kontrolka musi być błąd. Czym to czytałeś ?
Błąd pomiaru, lub silnik kompletna ruina. Powinien mieć po 30.
Takie klocki to się robią ale przy nieszczelności. Poszukaj w moich postach miałem kiedyś podobny przypadek i podobne auto. Z tego co się orientuję, ten czujnik obrotów nie ma znaczenia, a ten błąd to Fake.
Opiłki były? pompa CR naprawiona? Wtryski dopisane? Wystarczyło użyć szukaj?
A powiedz mi co to za błąd, bo mam taki w moim focusie i spanikowałem trochę. Już na pierwszy rzut oka wygląd groźnie: http://obrazki.elektroda.net/21_12464795...
Kolega pisał, że EGR zaślepiony, poza tym w przypadku uszkodzonego zaworu recyrkulacji spalin pojawiłby się odpowiedni błąd.
Wiesz co podjedz do kogoś kto ma kts lub CDIF wtedy może odczytać błędy bezpośrednio z samego sterownika pompy wtryskowej, to nam wiele rozjaśni, bo zaraz się okaże ze czujnik położenia wału Cie w balona robi.
koledzy a czy ktoś może mi choć wytłumaczyć który z pinów odp za zbieranie informacji o spalaniu chwilowym, ilości paliwa w baku i średnim spalaniu ?? zawęzi mi to obszar poszukiwań błędu.
Napięcie bezpośrednio na śrubie i obudowie alternatora 13,9V. Nadal nie wiem czy alternator jest sterowany z komputera auta taka jak w focusie lub bmw e46 3,0d po lifcie czy standardowo. Łatwo to sprawdzisz. Jeżeli altek ma tylko wzbudzenie (jeden cienki przewód do altka), to po uruchomieniu auta odepnij go. Zrób pomiary napięć i poczekaj do 5 minut....
dodam że auto na plaku odpala.Tylko nie otwiera wtryskiwaczy.Czy sprawdzał ktoś napięcie na przewodach od wtrysków?Myślę już o podmianie ecu ale następny problem to immo.A w immo też mam błąd P1000.Wie ktoś co to za błąd?
też mam problem z błędem P1200 w focusie czy to wina źle zakodowanego wtryskiwacza ? podczas kodowania cylinder 1 jak jest liczony dla kompa od rozrządu , czy od sprzęgła ?
Powiem tak, kupiłem Nowe wtryski i kodowałem tak Jak pokazywał forscan jest ok ale z ciekawości zakodowałem tak jak pokazuje delphi zero różnicy. Wszystkie adaptacje przebiegły prawidłowo i nie wywalało błędu o złym kodzie wtryskiwacza.
engine control relay
Błąd P0030. Błąd obwodu podgrzewania grzałki. Bank pierwszy.
Na początek to podłącz komputer i pokaż jakie masz błędy.
Kabel zrobiony, z jednej strony wtyk psg5 a z drugiej gniazdo obd2 i dodatkowo zasilanie, podpina się zgodnie z rozpiską tylko trzeba przenieść jeden pin aby uzyskać k-line. Wszystko działa. Podłączone do CDIF i pompa zaadaptowana auto odpaliło.
Mam ten sam samochód tylko w wersji 100km, podczas mocniejszego dodania gazu zaczyna migać kontrolka od podgrzewania świec i nie ma mocy :/ wyłączę i włączę samochód i jest okej problem znika. Na komputerze zero błędów.
Nie jestem pewien, aczkolwiek pewnie chodzi o to: ,,HWDA/HWDB/SHDA,, ,,WF05XXWPD55B44433,, to jest Ford Focus mk2 1.6 benzyna 100km 74kw.
Wpisz w google "1.8 tdci opiłki" to się dowiesz, że pompa się sypie i dodaje do paliwa opiłki metalu które wszystko zapychają. Czyszczenie całego układu paliwowego + wtryski. To powszechnie znany błąd konstrukcyjny.
To jeśli miga tzn że jest jakiś błąd, trzeba zobaczyć co za błąd wyrzuca
Ale po co? Nadmierne dbanie szkodzi. Jeżdżę królową lawet (laguna 1.9 dci 2005) i oprócz oczywistych problemów, nie ma żadnych z układem wtryskowym. Auto ma prawie 400tys przebiegu, dobre 250tys nakręciłem sam. Nigdy nie lałem żadnych dodatków, jeżdżę na ukraińskim paliwie i nic się nie dzieje. Ostatnio robiłem test przelewowy wtryskiwaczy i wszystkie...
A cóż to takiego?
Przed wymianą odpalał? Nie ma czegoś takiego jak błąd tranzystora.
icc21 błędu obliczanie błędu raportowanie błędu
wzmacniacz 2n3055 algebra boola kluczyk kręci
reduktor zavoli krups czyszczenie
Klimatyzacja w Land Cruiser 120 działa tylko na MAX COLD Jak sprawdzić diodę wysokiego napięcia w mikrofalówce?