A czym czytałeś błędy?
Tymi autami jeżdżą głównie kobiety, więc oczywiste jest że większość będzie kompletnie zaniedbana. nie wiem czy ściągać ściągaczem na siłę bębny bo rozwalę łożyska. Jak nie idzie lekko to na 99% rozwalisz, ale łożyska drogie nie są i wymiana łatwa, pod warunkiem że sobie poradzisz z wyjęciem pierścienia zabezpieczającego. Tu od razu mały tip, warto...
Zwróć uwage na zwrotnice. Mialem kilka razy w Francuzach że korozją podnosiła czujnik i oddalal się od bieżni łożyska i też waliło błędy.
Sprawdź bezpieczniki, zaloguj się do niego jakie błędy pokazuje.
Patrzyłeś ecu ? Może komputer ci siada ? Jakie błędy pokazuje ?
Skąd wiesz że błąd dotyczy czujnika NOx? Tutaj raczej chodzi o sondę lambda. Przydałby się opis błędu. Proponuje również podłączyć pod inny sprzęt by nie narobić sobie niepotrzebnych kosztów. Przy używaniu Diagbox czy Lexia interfejs prosi o wyłączenie zapłonu na ileś sekund by usunąć błędy ze sterownika silnika. Błędów nie usunie również pods pracy...
Z ABS-em to temat rzeka. Jest bardzo wiele czynników ,które wpływają na pracę ABS. Najczęście padają czujniki zamontowane w kołach (zasługa naszych dróg :) ). Sprawdz czy są sprawne i sprawdź połączenia między nimi a sterownikiem. Jeżeli to nie to, to najlepiej sprawdzić na kompie błędy.
Podłączyć pod komputer, pokaże błędy
Ten kod 5400, co pokazał w komputerze, i nie chciał się usunąć, jak pokazały błędy.
Jeden z nich o ile dobrze pamiętam to ma to związek ze zbyt niskim napięciem i komputer wyłącza sterowanie BMS'a. Natomiast przy zbyt niskim napięciu inne moduły też potrafią wygenerować warringni (błędy).
Diagnostyka jest? Jakie błędy?
Spróbuj odczytać błędy
zapalił się jeszcze żółty trójkąt z wykrzyknikiem, po powrocie do domu auto wstawiłem do garażu przyjechał znajomy mechanik podłączył kompa wyskoczyła masa błędów Jakie te błędy bo tu ich nie podałeś , widzisz najczęściej jest tak że jest ich np 10 ale jeden jest zasadniczy i on generuje pozostałe , są też spójne wywołane przez jakieś przerwy w układzie...
Zrób diagnostykę bo wróżek tu nie ma. Skoro się pali to są i błędy.
https://obrazki.elektroda.pl/3445085200_... Błędy Citroen Berlingo 1.6 2008r
Podasz te błędy?
Nie mam innego. I co masz na myśli normalnego? Wydaje mi się, że tester który posiada mój mechanik jest ok pokazuje kody błędów, a ja proszę jeśli ktoś ma kody błędów żeby mi napisał co to za błędy
Po pierwsze podpiąć pod kompa i zobaczyć jakie błędy są tj. (zapalanie kontrolki check engine). ''pocenie się'' pokrywy zaworów a zachowanie Twojego samochodu to mogą być dwie różne sprawy. Jedź na kompa i napisz jakie błędy są.
Musisz zrobić telekodowanie.
To jak wytłumaczysz fakt, że w aucie obok, elm 327 łączy się z komp. I wyświetla błędy?
Rzeczywiście trzeba rozkodować tego posta..... Skoro rozrusznik kręcie to masz pozwolenie na odpalenie więc pozostaje -Problem z paliwem - ogólnikowo -kompresją ... -czujnik położenia wału ? Potrzebna diagnostyka masz jakieś błędy?
Na sam początek podepnij do komputera i sprawdź błędy. Tam się może coś pokazać.
Jeśli kręcisz rozrusznikiem i nie ma plusa na cewce to tak jak kolega pisze, a przy okazji sprawdzałeś błędy w sterowniku?
pali się check. Tak? To jakie te błędy?
Temat uważam za zamknięty. Na chodzącym silniku przykręciłem dwa te oddzielne przewody kostka była wpięta i błąd zniknął od tak. Dziękuje za pomoc panu za podpowiedź. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Na wtyczce pompy pin 1 +12V z bezpiecznika F4 w BSI pin 2 LIN do BSI w BSI pin 4 wtyczka 30, czarna pin 3 -12V Łaczenie kabli na zbiorniku paliwa, tam gdzie wchodzi pompa paliwa.
Czujnik położenia wału daje sygnał do komputera że się kręci i że potrzebne paliwo. Temu może check się świeci. Odczytaj błędy,będzie łatwiej.
Cześć, post był dość dawno jednak chciqłbym zapytać czy rozwiązałeś problem tych błędów, ponieważ w tym samym modelu auta mam dokładnie te same błędy.
Najlepiej podłączyć komputer i sczytać błędy.
Silnik w ogóle działa? Jeśli to DW8 to lampką bym się nie przejmował, ale tak czy siak może byś łaskawie sprawdził błędy.
To wywołaj jakiś błąd i zobacz czy go skasujesz.
Obroty silnika są natomiast włącznika kolizyjnego nie ma chyba że jestem w błędzie
Sprawdzić pierścień Wymienić czujnik
Nie wiem czy to może mieć znaczenie ale pokazuje bardzo słabe ładowanie
Witam spróbuj jeszcze odpiąć baterie na 5 min. bo to eco mode powinno zginąć nawet po chwili pracy silnika i sprawdź pozycje kalkulatory obecne i konfiguracje. i napisz jakie masz błędy w bsi.
Ciśnienie paliwa mierzy się manometrem i trzeba to sprawdzić bo przy słabym ciśnieniu wtrysk będzie pluł paliwem zamiast je wtryskiwać i od tego też mogą być błędy.
Jak to ugryźć? Zacząć od odczytania błędów Diagboxem (PSA XS Evo) lub czymś innym, co potrafi czytać więcej niż błędy silnika.
Problem rozwiązany nieszczelny kolektor ssący pozdrawiam i dziękuję. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Witam jak brak komunikacji z ECU to jak odczytałeś błędy?
Kodowanie w wspomaganiu zmień takie jak miałeś w angielskiej wersji.
Więc trzeba posprawdzać parametry bierzace, a nie błędy.
Albo źle kodowanie sterownika . A service pali się np przy awarii tempomatu. Przy błędach silnika pali check do tego. Trzeba sprawdzić lexia kodowanie i błędy.
Witam. Mam problem, po zaparkowaniu wieczorem auta, przychodzę rano a on odpala i gaśnie z kontrolką Stop i check engine. https://obrazki.elektroda.pl/8244280500_... Dodano po 1 Czy ktoś może wie z jakiej usterki wynikają błędy?
. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Półautomatyczna skrzynia biegów (6 przełożeń). Skoro świeciło się STOP i SERVIS, to musiały być błędy, no chyba, że przez "komputer" rozumiesz klona ELM327, ale on nie jest w stanie połączyć się ze skrzynią, żeby odczytać błędy.
Jeszcze pokaż błędy z EDC
Nie podałeś nawet rocznika... Jechać do elektromechanika, podpiąć komputer, odczytać błędy.
https://obrazki.elektroda.pl/4239876600_... Rocznik, silnik, błędy?
Odczytać błędy.
Czujnik temperatury zewnętrznej nie ma nic wspólnego. A czujnik temperatury płynu to oddzielne sterowanie, odczytaj błędy silnika
miałem coś podobnego w takim samym samochodzie. U mnie przerywał czujnik ABS i ograniczało moc silnika. Wystarczyło wyłączyć silnik i ponownie uruchomić i na jakiś czas był spokój. Musisz zobaczyć na testerze czy masz jakieś błędy.
Podepnij go pod komputer i odczytaj błędy
(at)kakibara Tak podczas skrętu słychać przelewanie. Pompa jest elektryczna, skoro chodzi to napięcie też dochodzi, bezpieczniki pod maską i w samochodzie są dobre. Mi ciągle nie daje spokoju, że kompem nie mogę się podpiąć pod wspomaganie i zobaczyć czy są jakieś błędy.
klima nie zadziała jak nie chodzą wentylatory, usuwać po kolei każdą usterkę i kasować błędy.
Tester podłącz,powinien pokazać błędy .
Witam Serdecznie Po wymianie jednej linki oraz jednego zacisku i klocków hamulcowych (lewy tył) mam problem z wykonaniem adaptacji elektrycznego hamulca postojowego. Procedura niby przebiega ok - kilka razy zaciaga hamulec i zwalnia. Niestety konczy komunikatem niepowodzenia i bledami: C155A - Kalibracja czujnika sily hamowania C1552 - Czujnik siły...
A w ogóle to jest jakiś problem czy tylko błędy?
Grzesieknysa a nie pomyslales że może syfic sterownik airbag? Skoro podmienial bsm to ja stawiam na to co wyżej napisałem lub ster airbag
no ale czy istotny jest czas jaki akumulator ma być odłączony - czy po podłączeniu akumulatora trzeba zostawić samochód zeby sobie pracował na wolnych obrotach aż do momentu kiedy włączy wentylator - gdzieś wyczytałęm ale nie stosowałem ???
Jakieś błędy? kody
Podłączyłeś samochód pod diagnostykę-podaj ewentualne błędy
Podłącz pod kompa i po odpaleniu zczytaj błędy.
Podpiąłem pod kompa, wykasowałem błędy i jest ok.
A czy stary modul może mieć błędy systemowe ?
Błędy w którym sterowniku? Panel ma swój sterownik i z nim można się komunikować. Podane błędy nie powinny mieć wpływ na pracę wentylatora nawiewu. Poza tym tam jest opcja Auto (sterowanie siłą nawiewu i klapami) lub ręcznie ustawienie siły nadmuchu.
Bez diagnostyki raczej się nie obędzie , odczytaj błędy i napisz nam jakie są.
podłączyć komputer zalogować się do wspomagania , obserwować wykres prądu popieranego przez silnik pompy wtedy kiedy pojawiają się te wibracje jeżeli natężenie będzie skakać to wiemy ze te wibracje robi pompa -sprawdzić bezpiecznik zasilania tej pompy czy się tam coś nie smaży - sprawdzić na innym naładowanym sprawnym akumulatorze - są tam jakieś błędy...
Kod 41 będzie zawsze do monentu uruchomienia silnika. Uruchom silnik i sprawdz wtedy błędy.
W sterowniku silnika siedzą jakieś błędy?
Przeczytaj pierwszy post czy tylko czytam błędy.
Czujnik polozenia kierownicy jest czescia integralna zespolu przelacznikow. Jesli masz ESP, musisz miec zespol z czujnikiem.
peugeot planet system/ 2000 lexia/proxia sprawdz sobie instalacje
(at)smykm Ad 1 Z filmiku turbo działa ok-normalne są takie opóźnienia,jeżeli wejdziesz w wykresy to podejrzewam,że wartości turbo zadana i rzeczywista będą się równać. Sztangi bym nie ruszał. Ad 2 Nie zmienia się również zadana turbo? Ad 3 Z rana na zimnym powinien się otworzyć od razu a potem powinieneś mieć spokój :) Zwór uwagę na map sensor jeszcze...
Witam, błąd p1336 mówi o czujniku położenia wału, wyjmij, wyczyść, czasem są opiłki na czujniku i zakłócają sygnał. Jak to nie pomoże, to wymiana.
nie pamietam który błąd był w BSI i ECU. ale to są jedyne błędy.
mozna zrobic delikatną zwezke na zasilaniu elektrozaworu (na VAC - oby nie na OUT!!)
Może ktoś mi podpowie, jak odszukać pozostałe pliki, pod wskazanym linkiem jest tylko pierwsza część. Już szukam chwilę i nie mogę dojść do pozostałych. Pomocy!!!! Słabo szukasz,masz tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/downloa... http://www.elektroda.pl/rtvforum/downloa... Wystarczyło zobaczyć stronę dalej:D:D
A przed wymianą sprawdź dobrze przewody od sterownika do pedału gazu.
EGR ? Co widać w danych rzeczywistych, pracuje ? Obecne błędy wracają po kasowaniu ?
powyżej 12V, padł przekaźnik w BSM
Niech mechanik zamiast kasować błędy zdiagnozuje i naprawi auto , albo zmień mechanika. Jakie błędy zgłasza auto.???
Witam. Zdecydowanie za mało danych - tak naprawdę nic nie wiadomo tzn. auto teraz odpala czy nie? Czy moduł immobilizer-a generuje jakieś błędy?
Proxia/Lexia lub inny tester, podłączyć i sczytać błędy.
Tak jak mówiłem, diagnostyka układu wtryskowego w ruchu (ciśnienie, zadana dawka paliwa, korekcje itp), nie tylko odczyt błędów (chociaż też się przyda).
Jak byłby zapchany filtr to wyszło by to na komputerze (np różnica ciśnień przez i za filtrem). Tak, tylko diagnosta musi jeszcze umieć to zinterpretować, a z postu autora wynika, że odczytano tylko błędy.
Witam, pacjent to Citroën C4 Grand Picasso 2.0 HDi 2014 r. Co sądzicie o stanie akumulatora? https://obrazki.elektroda.pl/6725355600_... Czy taki stan może powodować błędy elektroniki?
Błąd P0606 to błąd ECU tylko jeszcze kwestia czym on czyta te błędy.
Czy może ktoś się spotkał z takim problemem i może podpowiedzieć, od czego zacząć? Możesz spróbować zezaktywować grzałkę diagboxem. Wymiana sterownika (który jest przy chłodnicy)? Czy jednak to coś w kabinie (zgodnie z tłumaczeniem błędu)? Sprawdź przewody od rezystancji grzewczych w nagrzewnicy od strony kierowcy. https://obrazki.elektroda.pl/1192463200_...
Bezpiecznik jest w porządku. Winowajcą był przewód uwalony na wysokości wejścia do wnętrza przez gródź. Nie mieliśmy już siły go szukać; zmostkowałem piny 1 i 16 w kostce OBD — udało się podłączyć komputer i usunąć błędy. Nie wróciły.
Do tych silników Filtron się zupełnie nie nadaje nie chcą jeździć pokazują błędy ciśnienia spadki mocy.
Podłączyć komputer lexia/proxia i sprawdzić czy sterownik rejestruje błędy.
A jeszcze zapomniałem że po pewnym czasie zapaliła się kontrolka . Chyba ESP . Zrób ten test i sprawdź błędy wszystko się wyjaśni.
Wyskoczyły mi jeszcze błędy P2191 i P2097
Nie ma nic do "przeprowadzania". Sprawdz w paramatrach, czy kalkulator rozpoznalwlasciwy GMP (synchronizacja : tak). Jesli nie - nie odpali.
Sprawdź błędy silnika . one będą powodowały awrie ESP i hamulca.
Popsuje. I myślisz że dopasujesz używany kluczyk ? No to jesteś w błędzie !
Inne auta z takim objawem to z reguły problem z parownikiem. Zużyty. Źle wyregulowany. Ale też spotkałem się że źle zabudowanym - czyli membrany w kierunku jazdy. I podczas hamowania/przyspieszania zalewało gazem mimo wtryskiwaczy. Poprawiało się od ręki przestawiając parownik o 90*
Czyli jak zawsze zacząłeś od wymiany części bez ustalenia przyczyny. Jakie masz błędy? Jak pracują sondy?
Dokładnie sprawdź przewody z doładowania wraz z intercolerem. Jakieś błędy w sterowniku po dłuższej jeździe są ?
Niestety potrzebny jest dobry przyrząd diagnostyczny ,przełącznik ma czujnik położenia kierownicy który trzeba skalibrować,w asystencie trzeba sprawdzić błędy.
Błędy to jedno , rzeczywistość to drugie. Jak idzie o grupę PSA nie trzymał bym się kodu błędu. Sprawdź pompę , przejrzyj instalacje.
błędy diagnostyczne citroen błędy wtryskiwaczy citroen błędy skrzyni citroen
eeprom programator pralki volvo schemat licznik wskazania licznika energii pomiar
ws304 schemat rowenta rozebrać
Wpływ długości szczotek na kontrolkę ładowania w alternatorze sześciodiodowym Wpływ długości szczotek na kontrolkę ładowania w alternatorze sześciodiodowym