Jest to zwykły 1.9 . Sprawdzę jutro wszystko.
U mnie poszło VCP, VCDS tez nie robił.
A czy zgrałeś tą pamięć wylutowaną? Bo nadal nie wygląda to na poprawny wsad, natomiast nastąpiło sporo zmian w drugim odczycie. Odczyt w układzie może powodować błędy.
Załóżmy że to błąd czujnika w pompie.Wtedy wymieniasz lub naprawiasz pompę ABS.Teraz wejdź w parametry i zobacz czy widzi ciśnienie przy wciskaniu hamulca.Co do drugiego błędu to zależy nie tak hop.Czy kontrolka poduszki pojawia się po zapłonie?Czy widać w parametrach np kontrolka airbag on/off itp?
Ale nie trzeba od razu Lexii do odczytu błędów. Jakiś WOW, Delphi czy KTS odczytają błędy. Bez tego, niestety też nic nie doradzimy.
Trzeba czytać czymś dedykowanym bo wychodzą niestworzone błędy, sczytywałem ostatnio meganke błąd według DELPHI to czujnik temperatury, a Clip czujnik ciśnienie klimy, więc rozbieżność jest straszna.
A my tu ze szklanej kuli, wywróżymy jakie błędy i komunikaty ci się pokazują !?
1. wlasnie takie objawy mialem jak nie odinstalowalem poprzedniej wersji indy (ale skoro pisales ,ze wykasowales wszystkie pliki...) oba linki pochodza ze strony indyproject z tym ,ze http://www.atozed.com/indy/plus/Files.EN... jest zaznaczony jako link external i automatic installation - do linka http://indy.fulgan.com/ZIP/ przenioslo mnie odrazu...
Podczas kompilacji wywala błędy.
Field 'xxx' cannot be calculate po samym zdefiniowaniu takiego pola i uruchomieniu programu!!! Co jest grane? A w necie nic :(
Czy możliwe że jak ten rezystor jest spalony to nie będzie się komputer łączyć z klimatronikiem? Byłem podłączyć komputer żeby odczytać błędy i delphi nie chce się połączyć z klimatyzacją. Z silnika czyta błędy (brak) z klimatronika nie.
W którym dokładnie zdarzeniu występuje ten błąd? Pokaż prosze dokładną treść informacji o błędzie.
Sprawdź czy powietrze dochodzi. Wybierak na skrzyni. Powinny być błędy. Podepnij Delphi.
Jeszcze jakieś pomysły? Ustawienia mam już identyczne. W czym jeszcze może być problem? Mam nadzieję, że uda się rozwiązać ten problem bo męczę się s tym już 2 tygodnie i nic. Raz było lepiej raz gorzej ale nadal występują błędy.
Witam Szukałem w necie jakiegoś serwera do którego można by wysłać dokument XML a ten by sparsował i odesłał ewentualne blędy. Zna może ktoś taki serwer oraz jak się do niego dobrać z Delphi. Z góry dziękuje.
Na początek może być czujnik wału choć objawy w odwrotnej kolejności. Kiedyś nowy czujnik delphi podobnie się zachowywał.
Bardziej zależy mi jak podpiąć wzory pod menu główne z wyborem figury,aby obliczyć pola figur i w którym miejscu?Ze zmianą figur nie mam problemu. Acha jestem początkujący i nie wiem jak przypisać dany komponent do procedury.Próbowałem w MenuItem dla Kwadratu ale wyskoczyły błędy.
wiesz, zdaje sie że Fix "odrzuca" część ułamkową a round zaokragla (matematycznie - w góre lub dół). to moze powodowac te błędy
Tak to możesz wymieniać w nieskończoność. Tester w rękę i jakie jest ciśnienie przy rozruchu, jakie są błędy, czy silnik widzi obroty ?
Delphi kalibrację robi Perfect. Akumulator pod prostownik i wtedy próbuj.
Mam problem z programem w pewnym momencie wyrzuca mi problem którego nie rozumiem. Pomoże mi ktoś? [syntax=delphi]unit Unit1; interface uses Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms, Dialogs, StdCtrls; type TForm1 = class(TForm) Edit1: TEdit; Button1: TButton; Button2: TButton; Button3: TButton; Button4: TButton; Button5:...
Witam kolegów. Posiadam orginalny delphi ds100e i w dniu dzisiejszym podpiołem aby sprawdzić błędy i zdiagnozować awarię. Meganka znajduje się na liście samochodów obsługiwanych i zczytało mi błędy lecz nie ma możliwości odkodowania usterki, są tylko kody. Czy istnieje możliwość odczytu ich znaczenia?
Na starym auto pali, tylko występują błędy przepustnicy, więc wychodzi, że owe 2 moduły, o których mowa w DTC's są prawidłowo zaprogramowane. A może nowy moduł nie właściwie skoro zgłosza błędy. Jak przeprowadziłeś procedurę programowania i czym ?
VCDS i Delphi i te same błędy w tym.
Witam, udało się rozwiązać problem z błędem "DF967 Obwód czujnika wzbogaconej mieszanki -układ otwarty"? Mam ten sam problem i nie mogę sobie dać rady, błędy sprawdzane delphi i clipem, oba testery pokazały ten sam df967. Mój pojazd to również master 2.5 dci 08r g9u 650 101km. Objawy są takie że auto jest odczuwalne słabsze przy większych prędkościach...
9V stąd błędy Dodano po 31 Steruje plusem
Jest błąd przepływomierza ,ale ponoć nawet na odpiętym powinien chodzić ,błędy sprawdzane na delphi i op com innych brak ,możliwe że to sterownik silnika bo w blokach pokazuje cuda np otwarcie przepustnicy od 0-137 procent ,egr otwarcie 234 procent ?
Sprawdź działanie na mojej funkcji programowej w C. Tym sposobem wyeliminujesz ewentualne inne błędy gdzieś po drodze pomiędzy STMem a programem w Delphi.
Możesz spróbować generować własne błędy. Niestety, jest to związane z ingerencją w główną procedurę obsługi portów. Wiec, co za tym idzie, będzie dość ciężkie do zrealizowania.
Rób więc jak napisano - otwieraj plik, dopisuj stringa na jego koniec i go zamykaj. Wszelkie operacje dyskowe są buforowane przez system, a i dysk ma swój własny bufor... poza tym zdaje się nie ma to być wersja docelowa a "Debug Release" mający wychwycić jakieś błędy, w wersji finalnej nie będzie już logowania.
Paliwo masz iskrę masz ? Jak tak ,to masz np: złe stare paliwo, przestawiony rozrząd, zapchany wydech, brak sprężania ,uszkodzony ECM. A wykręć sondę na próbę i spróbuj. Albo co innego z wydechy za silnikiem jak nie pordzewiałe nie wiadomo jak. A błędy czy łapie to sprawdzisz odpinając np wtyczkę ok CKP lub innego czujnika.
Skup się najpierw na samym logowaniu. Skoro zwraca ci błąd 500, to znaczy, że skrypt wywołujesz, ale nie kończy on swojego działania za względu na jakieś błędy. Może to być cokolwiek. Nawet nie wysłanie "zawartości" przycisku Submit. Dodano po 2 Znalazłem tę wtyczkę : https://addons.mozilla.org/en-us/firefox...
Immo jest tu z tego pamiętam w body (BCM). Tak że do odpalenia potrzebujesz BCM. ECU i kluczyk. Błędy ładnie odczytuje Delphi DS150E lub wyższy a klona można mieć za 250-300 pln.
Witam chciałbym się dowiedzieć czy za pomocą interfejsu diagnostycznego Delphi DS150E będę mógł odczytać błędy w omedze (2.5 TD) oraz czy istnieje możliwość regulacji obrotów silnika za pomocą tego interfejsu w omedze (2.5TD).
Zastanawia mnie która dyrektywa odpowiada za to że podczas tworzenia nowej aplikacji Delphi zabrania stosowania takiego zapisu. Nie wiem :) Ale możesz poszukać w internecie, albo pozmieniać "-" i "+" metodą "prób i błędów" :)
chiński delphi ds150e
Delphie ma sąsiad mogę jutro pożyczyć , może Delphi pokaże jakieś błędy jak vcds nic nie pokazuje
na skanerze DELPHI wyszły dwa błędy - 0033 i 2262
Zgadza się, jestem tego samego zdania, lecz tutaj właśnie mam obawę, że ktoś mógł grzebać w sterowniku, ponieważ po odłączeniu np. pierwszej sondy, nie wyskakuje check, ani żaden błąd. Temperaturę silnika również widzi dziwnie bo -39 stopni, co prawda po odpięciu wyskakują dwa nieznane błędy. Mam tylko Delphi do diagnostyki, ale już jestem umówiony...
Koledzy mam podobny problem. Po wymianie pompy nie mogę się połączyć komputerem z układem wspomagania. Pompę zmieniłem ponieważ błędy z urządzenia Delphi wskazywały na "brak zasilania, zwarcie w układzie wewnętrznym pompy wspomagania". Ktoś z was rozwiązał ten problem.
A to nie taki adres? http://4programmers.net/Delphi/Artykuły/...
Przewod sprawdzony w pierwszej kolejności , a jakie zasilanie idzie do czujnika są tam tylko dwa piny ile volt ? Albo jaka prawidłowo oporność ma czujnik ? I wracając do pytania o diagnostykę czy delphi poradzi odczytać błędy? Widzialem na allegro adapter do delphi wpinany pomiędzy auto a przyczepe myślicie ze to zadziała??
Może pomoże: FT_Enable_Error_Report := False;
Dziękuję za podpowiedź. Marne są szanse znaleźć w necie kolory kabli can w Ducato ale spróbuję wyszperać tak jak radzisz, body lub zegary. . Zastanawiam się jeszcze nad trzecią wtyczką, białą z 3 kabelkami. W tytułowym radiu w gnieździe są to NC, masa, NC . Dziwactwo. Kable znikąd donikąd są, a potrzebne od Can brak. Nic nie cięte, wiązka z wtyczkami...
Aa, no robiłem tak i niestety żadnych błędów... Delphi 180
Dobra. Widzę, że zaczynamy się kręcić w kółko. A tego nie lubię. Zmieniłem odrobinkę twój skrypt PHP. Wywaliłem wszystko co jest związane z bazą danych, bo nie jest to tematem tego wątku. http://obrazki.elektroda.pl/4579311700_1... Jak widać, skrypt zwrócił poprawną odpowiedź, sprawdził hasło i napisał, że hasło jest poprawne. W przypadku,...
Delphi ds150e ładnie odczytuje błędy w większości modułów. Szyba to przeważnie zalany sterownik przy silniczku albo zgnite zalane przyciski.
Program wyłączaj raczej poprzez zamknięcie głównego okna (Form1.Close;) a nie Application.Terminate. Nie znam tego komponentu, ale : procedure TForm1.HGG1Disconnected(Sender: TObject); begin HGG1.Connect; end; Wygląda bardzo podejrzanie. Nie inicjujesz żadnych ustawień, a mogą one być kasowane w przypadku rozłączenia. Poza tym trochę to...
Utworzyłem sobie testową bazę danych : http://obrazki.elektroda.pl/9418278000_1...
Znaczy to, że w trakcie uruchamiania programu w delphi wyskakują jakieś błędy, a uruchamiając z dysku skompilowany program, nie wyskakują ?
Zainstaluj oryginał to nie będziesz miał problemów.
Trzeba by się podłączyć np Delphi ds150e i sprawdzić błędy czy to nastawnik (pokrętło) ale raczej siłownik czyli dokładnie potencjometr w nim pracujący jako czujnik pozycji klapy.
Jako jeden z tych dwóch pozostałych na świecie programistów Delphi, dorzucę swoje dwa grosze. Błąd jaki otrzymałeś mówi dość wyraźnie: ta funkcja 'tu wstaw nazwę funkcji' nie może być wywołana z tymi parametrami. [syntax=delphi]wynik:=inttostr( (strtoint(edit1.text) - strtoint(edit3.text)) / strtoint(edit2.text) );[/syntax] W tym przypadku, próbujesz...
Kod to 9426 Dodano po 11 Wsad ze skasowanym licznikiem błędów
Sam Sung dobrze Ci napisał. Bo w tej Twojej procedurze Piotrd po wylosowaniu liczby są trzy możliwości 1. Albo wylosowano 0 2. Albo wylosowano 1-4 i trafi na edit z textem 3. Albo wylosowano 1-4 i i trafi na pusty edit więc jak widzisz tylko ostatnia z możliwości zrobi to co chcesz aby robiło za każdym uruchomieniem procedury. Spróbuj tego: procedure...
Nie czesz google bo kontrolka której używasz nie należy nawet do Borlanda, nawet w pomocy do Delphi nie szukaj, tylko w MSDN, które możesz sobie ściągnąć za free. Nie ma metody getElementByName, ale jest odpowiednik - getElementById - akceptuje atrybut name oraz id, a getElement s ByName zwraca kolekcję. http://obrazki.elektroda.net/97_12473432...
array[1..255] of Boolean; if Key_Down and not A[Ord(Key)] then begin A[Ord(Key)]:=True; //coś tam coś tam end; if Key_Up then A[Ord(Key)]:=False; Trochę logiki...
Sterownik MR587 815 DPSB Może ktoś się orientuje jak odczytać z niego błędy, CDIF/3 , DELPHI DS150 nie ma tego w spisie.
Canvas.Draw('D:\Documents and Settings\krzys\Pulpit\Moje obrazy\domek.bmp'); Tak nie można :> Draw(X, Y, Bitmap); Więc... Bitmap.loadFromFile('d:\doc........ Canvas.Draw(0,0,Bitmap);
Jakie to jest Delphi ? Wklej tu swój kod.
WojciechJanusz dzieki za pomocną wypowiedz, bedzie na przyszlosc. :D Moze tutaj coś znajdziesz z uszczelnien. https://www.motointegrator.pl/szukaj/zes... wygoogluj coś po numerze z pompy :-)
Dziękuję za odpowiedź. Turbo stanęło, klapki zmiennej geometrii dokładnie całkiem padły. On przed wymianą turbo tak kopcił bardzo delikatnie ale jak jadę za żoną to widzę to siwy dym lekko niebieskawy. Wymieniliśmy również przepływomierz bo się palił błąd od niego. Teraz żona mówi że jak jedzie to czasem zapala się spowrotem silniczek na desce rozdzielczej...
jakie podzespoły już wymieniłeś? instalacja była sprawdzana.?
Licznik w innym aucie działa przwidłowo, błędy stałe a "elektronika kierownicy " tak nazwał SWM Delphi DS 150. Strumień Swiadomości : licznik z innego V50 także w tym aucie nie działa .
Wysłałem sterownik do założenia emulatora immo off Samochód co prawda odpala ale zegary nie działają i wywala błędy ABS . Ze sterownikiem Delphi łączy się w ograniczonym stopniu . Parametry silnika można podejrzeć łącząc się przez OBD2 ( obroty , prędkość , temperatura silnika itp) Skończyły mi się już pomysły .
Czym rozpakowujesz plik ? Bo jeśli wbudowanym w XP unpakerem ZIP to radziłbym użyć "zewnętrznego" programu typu WinZip, WinRar (więcej masz na Kompresja plików-PC World Komputer ). Ponadto plik jest dosyć duży (ok 55 MB) być może nie ściągnął się prawidłowo i dlatego masz komunikat o błędzie. Spróbuj ściągnąć archiwum korzystając z menadżera downloadu...
Witaj. Co więcej sprawdzałam ten program na innych komputerach i, o dziwo, normalnie działa, bez problemu. Być może problem jest ... w różnych wersjach używanych bibliotek. Bez źródła (kodu) niewiele wyczarujemy. P.S. Próbowałaś kompilować inną wersją Lazarus'a? P.S.2 Jakiej wersji używasz?
Witaj Z podanego linku wydobyłem zawartość source.zip do katalogu c:\cport\source Następnie odpalam Delphi, i z menu wybieram "File / Open project" w okienku wyboru pliku zmieniam typ szukanego pliku z "Delphi project (*.dpr, *bpg)" na "Delphi package (*.dpk; *.dpkw)" i przechodzę do katalogu z wypakowanymi źródłami (w tym przypadku c:\cport\source)...
procedure TForm1.StringGrid1MouseDown(Sender... TObject; Button: TMouseButton; Shift: TShiftState; X, Y: Integer); var ACol, ARow: integer; Rect: TGridRect; begin StringGrid1.MouseToCell(x, y, ACol, ARow); Rect.Left:=0; Rect.Top:=ARow; Rect.Right:=stringgrid1.ColCount-1; Rect.Bottom:=ARow; if (ACol>0)...
Jak masz Delphi to skasuj błędy hobd oraz z silnika czyli DMCI oraz eas
[syntax=Delphi]SchenkerAPIErrors = array of //klasa po TRemotable[/syntax]
Czymś się w ogóle da? Bo ja widzę tylko miejsce na druciki (błędy migowe). Mam tester Delphi (made in China) ale w Lanosie niema OBD 2.
Mam taki problem, mianowicie wiem jak pobrać wysokość, szerokość itp. ekranu. edit1.Text:= inttostr(Screen.monitors[0].... Jednak nie wiem jak sprawdzić, czy drugi, dodatkowy ekran jest dostępny? Screen.monitors[1] Bo jak zacznę sprawdzać szerokość itp. drugiego niedostępnego ekranu to wywala błędy. Pozdrawiam.
Czy występują jakieś błędy w komputerze skrzyni biegów. Delphi dobrze "czyta" przez Nissan Nawara.
Z tymi czujnikami EBSu to spróbuj odwrócić polaryzację. Skoro widzi prędkości, to albo są czujniki nie dosunięte, albo może właśnie kwestia polaryzacji. 1 i 4 cylinder. Czy tam nie ma jakichś wycieków paliwa?
Weź to zdiagnozuj czymś innym delphi pokazuje te błędy choć większości z nich nie ma (fiatowski sprzęt ich nie znajduje, przerabiałem).
Wrzuć te pliki do folderu firmware, nie powinien się pluć o wersję, ale czy połączy się z pojazdem ? Trzeba sprawdzić.
Witam! Po nazwie procedury: procedure TCalcForm.sqrtClick(Sender: TObject); wnioskuję, że posiadasz przycisk o nazwie Sqrt, i nieświadomie próbujesz odwołać się do niego poprzez takie wywołanie funkcji: editbox.Text:=FloatToStr(sqrt... Rozwiązanie: zmień nazwę przycisku :) Pozdrawiam serdecznie! :)
Użyj przed rysowaniem Lock dla kanwy, a po rysowaniu uwolnij ją. Co do Synchronize - musi ona być wywoływana zawsze z danego wątku, a ten zapis co przedstawiłeś nie do końca wskazuje na to.
Włóż kartę pod adaptera lub do czytnika komputerowego/laptopa i sformatuj na system plików FAT . Powinno pomóc .
ten błąd o jakim piszesz jest tak myślę gdzieś w twoim kodzie a nie w komponencie. Ten komunikat mówi o tym, ze prawsopodobnie w jakiejś stringliście lub tego typu próbujesz się odwołać do stringu o indeksie, który nie istnieje. To typowy błąd dla tego typu operacji a nie błąd ComPortu - bo w nim samym wątpię i prawie jestem pewien, że przy żadnej okazji...
Witam auto odpala bez problemu i do pewnej prędkości ok 80km/h jeździ normalnie problem pojawia się od ok 90km/h strasznie dymi na czarno i słychać spalanie stukowe ale jeżeli przycisnę gaz to dźwięk spalania stukowego mija ale nadal kopci na czarno. Czasem świeci się check engine ale jak odejmę gazu to zaraz gaśnie. Mechanik sprawdził błędy testerem...
Masz trzy opcje do wyboru: - port COM - czyli rzeczywisty port COM - USB - wybierasz to - Bluetooth - możesz to wybrać o ile głowica i Autocom ma Bluetootha Druga sprawa to nie podałeś jaki typ głowicy masz. Jeżeli masz DS150E to musisz mieć program CDP+, jeżeli stary typ głowicy (DS100) to musisz mieć program CDP (bez +). Wersja oryginalna bo ma naklejkę...
Witam, do obsługi RSa polecam również VarianAsync32 troche trudniejszy w użyciu od Cport ale instaluje się i działa bez problemowo. Poszukaj sobie jeszcze innych komponentów na http://delphi.icm.edu.pl/ Pozdrawiam
Tych wtrysków się nie robi. Przecież pisałem że zaślepiałem wtryski i patrzyłem na ciśnienie. Jeżeli przy zaślepionym jednym wtrysku odpaliła to wiadomo że leje na przelew. Czytaj uważnie. Problem tkwi w czym innym.
Witam, mam problem z Delphi ds150 łączy się z butem ale można tylko odczytywać i kasować błędy. Działa w trybie podstawowym i inne funkcje są niedostępne. Wyświetla się komunikat: Engine code and/or diagnostic id unknown. Generic protokół with standard informatorom willa be used.
Witam. Posiadam BMW E90 318i 143KM 2008r. Problem polega na tym, że auto rano kręciło rozrusznikiem, ale nie chciało odpalić. Po sprawdzeniu delphi pokazuje błędy: 2A9A oraz 2DED w silniku, oraz błąd A10A w immobiliserze. Auto dzień wcześniej jeździło normalnie. Łańcuch rozrządu widoczny przez wlew oleju wygląda normalnie, nie ma na nim żadnych luzów....
Witam W jakim stanie jest filtr paliwa? Kiedy był ostatnio wymieniany ? Jakie jest cieśninie na listwie ? Można poszukać warsztatu który ma na wyposażeniu i używa skanera diagnostycznego Delphi. Powinien być wstanie zczytać błędy.
Problem w tym że nie wiem jak przesłać to do kodu odpowiedzialnego za działanie serwer http Kombinowałem tak : AResponseInfo.ContentStream := TMemoryStream.Create(); AResponseInfo.ContentStream.Position := 0; AResponseInfo.ContentStream.Read(ms, SizeOf(ms)); Ale to nie działa, występują błędy z pamięcią:/
No właśnie dziś mi się gość podpinał OBD (maił jakieś Delphi) i to jedyne błędy jakie się wyświetliły ze skrzyni... Wcześniej kiedyś mi też sprawdzalni to wyświetlało tylko błąd czujnika stopu ale ten jest podobno "pamiętny" na dzień dobry i trzeba stop nacisnąć i znika (po włączeniu zapłonu). Dziwne tylko, że nie ma żadnych numerów błędów, tylko same...
Witam. Błąd sprawdzony na interfejsie delphi kod błędu 630A00. Regulacja wymiany gazów , stopień recyrkulacji jest za wysoki. Błędu nie da się skasować status kodu bieżący. W teście recyrkulacji widać ze siłownik wychyla się na 25,75 i sto procent. Podczas pracy silnika i zwiększaniu obrotów na wartości zadanej skacze id 0 do 15 procent lecz gdy sprawdzam...
Pomysł jeden zmienić operatora clip-a . Jeżeli wszystko sprawne adaptację zrobisz nawet delphi . Jakie ma błędy ???
Witam. Punto 2013r 1.3 jtd cięźko odpala po mimo dodatniej temperatury i faluje na zimnym silniku, po paru minutach falowanie ustaje. Byłem na komputerze sprawdzić błędy ale nie było żadnych (komputer to delphi ds 150e) Mechanicy rozkładają ręce więc wolę zapytać tutaj co to może być i co trzeba sprawdzić?
DBEdit.Enabled = False; "Wyłącza" element, nie można w nim nic wpisać ręcznie, nie miga też kursor. Jeśli chcemy z powrotem uaktywnić daną kontrolkę ustawiamy Enabled na True;
Błędy io ogólnie parametry auta ale dzięki za pomoc
Delphi i Carman tez.
Już go wcześniej ogarniałem tym Galleciakiem, zrobiłem Virgine po czym sparowałem z samochodem - jednak okazało się, że nie do końca pasuje on z tym samochodem (błędy w ASB, hamulcu elektrycznym i ESP) i faktycznie nie wszystkie numery się zgadzały więc poszedł do szafy ...... Ostatnio po dłuższym czasie postanowiłem go ponownie przeflashować na Virgine...
Delphi nie ogarnie kalibracji texa napewno da rade .
Masz Delphi to parametry ciśnienie doładowania rzeczywiśce i wymagane zrób wykresy na najwyższym biegu z jałowego gaz w podłogę do zapalenia błędu. Sprawdzisz gdzie masz rozjazd.
Kod -->2123
delphi otwieranie plików delphi kalibracja delphi sondy delphi
intel celeron t3500 excel szablon sharan czujniki
sterownik kotła bosch stereo koder
ZLB KR10A pinout - brak dokumentacji, poszukiwanie informacji Instalacja elektryczna Hyundai i30 - przegląd i diagnostyka