Wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach w TSI, w dodatku w takiej ilości by wywołać kod usterki, jest niepokojące. Sugeruje to silne zanagarowanie układu dolotowego.
Witam. Bez podpięcia kompa diagnostycznego to tylko wróżenie z fusów. tak naprawdę to może być wszystko. Od odczytania kodów błędów trzeba zacząć.
Witam, Lukas1982 mam taką samą kijankę i też wyskakiwały błędy przy sprawdzaniu domowym sposobem ale po podpięciu pod komputer w stacji Hondy nic nie wykazało. Sprawdzałem turbo i przy okazji błędy które mi wykazało i wszystko było o'key.Myślę że, nie zawsze jest prawdą to co pokazuje komputer domowym sposobem. więc jeżeli nic się nie dzieje to te błędy...
Witam serdecznie. Jestem tu nowy i jeśli pisze nie w tym dziale to przepraszam. Mój problem polega na tym że zgubiłem kluczyki od skutera Peugeota elistar 50 na wtrysku. I moje pytanie czy wystarczy kupić nową stacyjka i będzie odpalal czy muszę kupić cały zestaw stacyjka, immobilizer oraz kompa. Będę wdzięczny za jakąkolwiek odpowiedz
Witam Osobiście od 2 lat korzystam z karty na PCI polskiej produkcji z wyświetlaczem dwu cyfrowym i jestem bardzo zadowolony. Do niej opracowano nawet programik, z bazą danych kodów głównych producentów. Raz miałem okazje korzystać z tej karty czterocyfrowej i szczerze przyznam się że nie przypadła mi zbytnio do gustu, ale mogę być nie obiektywny. Proponuje...
Jakie błędy wykazał komputer diagnostyczny?
W zasadzie w każdej jednostce silnika kod 135 to ciśnienie zasilania paliwem. Skoro błąd na CAN jest nieaktywny nie zawracałbym sobie nim głowy. Wiele razy miałem w jednostkach błędy na komunikacje CAN itd. ale są to błędy pojedyncze i w dodatku nie aktywne, tak samo jak tu wieć sobie odpuść. Kod 135 w dodatku aktywny to za niskie ciśnienie paliwa....
A jak wyglada zasilanie na ww czujnikach?
A co tu objaśniać jak wszystko jest opisane.Sprawdź stan akumulatora a jak będzie taka potrzeba to go wymień i podejrzewam, że będzie po problemie.
bo to nie wina czujnika a pompy abs
Jak odczyta poprawnie, to może być.
Kontrolki same znikną jeśli naprawisz usterki. Niestety najpewniej trzeba będzie dochodzić do tego na piechotę czyli miernik w dłoń i do dzieła.
Wybrałem się z ciekawości do serwisu i zobaczyłem takie błędy jak w załączniku. Co to może oznaczać ? W zależności od oprogramowania różnie są interpretowane ale może ktoś kumaty podpowie ? Auto VW TRANSPORTER T5 z 2003 roku 2.5 TDI 130 KM Browara stawiam jak ktoś wymyśli coś mądrego, bo mechanik średnio wiedział...
Na google szukałeś ? Pierwszy to np. błąd czujnika ciśnienia koła.
(at)mateusz035 Najlepiej zrzut ekranu z bufora diagnostycznego z sterownika.
Sprawdź jaki dokładnie moduł znajduje się w Twoim samochodzie. Odczytaj błędy testerem diagnostycznym. Nie mogę zlokalizować centralki. Za schowkiem jest kilka modułów ale jest to EWS II, WI WA, ABS i Grundmodul IV. http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW-4...
Witam A próbowałeś wymigać błędy za pomocą panelu diagnostycznego i porównać?Zapodaj numer nadwozia może się dopasuje sensowny schemat elektryczny.
Najprawdopodobnie masz problem z czujnikiem nox na tlumilu wypnij wtyczke od czujnika - gfybys mial na sprawdzenie inny bylo by super blad zniknie, przed podmianka lub po zalezy czy masz czas konieczna jazda probna podglad parametrow jezeli masz mozliwosc. Dalej wypij wtyczke z pompy, sprawdź przejście do pomarańczowej wyczki na zbiorniku paliwa - zobacz...
Standardowy tryb awaryjny, było na forum już dziesiątki razy :) sprawdź sterowanie turbiną, czy grucha nie jest dziurawa, czy zawór N75 jest sprawny MAP/MAF szczelność dolotu itd. Poczytaj na forum serio jest masa informacji co i jak posprawdzać :)
zwierasz brązowy(masa)ibrązowy z żółtym paskiem,są obok siebie. Dodano po 20 wg.zdjęcia po przeciwnej stronie kostki.
A jaki masz błąd? Może prościej będzie zadać pytanie z nr błędu. Jest to stara kopiarka, a raczej drukarka z nastawką skanującą.
Sprawdź gdzieś błędy diagnostyczne. Sprawdź alternator, pompę a także zobacz czy nie świeci się immo. Zauważ czy gaśnięcie jest spowodowane czymś. Zakręt, dziura itp. Może gdzieś styki są luźne.
Po pierwsze odczytać błędy ze skrzyni za pomocą odpowiedniego urządzenia diagnostycznego.
Podłączyć skaner diagnostyczny i odczytać zapisane błędy w sterowniku parkowania.
To do BMW k-dcan , a do vw najtańszy vag . Tymi fejsami w Twoich autkach ogarniesz wszystko. Jak chcesz coś do innych marek to chyba najlepszy w tej cenie jest DS150e i program delphi , autocom lub wurth wow , ale nie oczekuj od tego zbyt wiele . W jednych autach zrobisz jakieś tam adaptacje , skasujesz inspekcję , a w innych tylko idzie błędy skasować.
Zamiast lać wodę, może warto odczytać błędy diagnostyczne z deski..
Okej więc podmieniłem moduł na szybko i wygląda na to że pomogło. Ale zostają jeszcze te błędy https://obrazki.elektroda.pl/8693227800_... https://obrazki.elektroda.pl/6257009100_...
Najlepiej szukać przyczyny w serwisie podłączą tester diagnostyczny odczytają błędy będą wiedzieli odrobinę więcej niż czytający ten post.
Błędne wskazania programu diagnostycznego. Błędy dotyczyły dolnej sondy lambda oraz domykania szyb. Sonda wymieniona, przejechałem ponad 1000km i na razie jest ok.
Jak mozesz to podaj bledy to w miare mozliwosci postaram sie ci pomoc jestem tez na kilku angielsko jezycznych forach.
Witam, tak uszkodzona sonda ma wpływ na spalanie. Pierwsza (przed katalizatorem) . Próbowałeś wejść w tryb diagnostyczny komputera aby sprawdzić błędy?
Sprawdź błędy diagnostyczne, jakie są objawy przy różnych poziomach paliwa w zbiorniku, czy oprucz rozrządzu, było robione jeszcze coś innego.
SMART w dyskach SSD nie ma większej wartości diagnostycznej. Chodzi o dysk czy o dane?
Dzisiaj przyszedł hydrostat. Podłączyłem go, w trybie diagnostycznym wyczyściłem błędy i puscilem pierwszy program diagnostyczny. Program przeszedł bez błędu. Pierwsze pranie też przeszło bez problemu. Wygląda więc na to, że pralka znowu jest sprawna. Dziękuję wszystkim, którzy pomogli mi w naprawie, a w szczególności użytkownikowi AsReeX.
Zeby skasowac błędy zrób zwore E1-TC,wyjmij małą zworke,włącz zapłon i następnie naciskaj pedał hamulca ok.8 razy w ciągu 5 sekund.Czasami trzeba próbowac kilka razy.Po skasowaniu błędów kontrolka ABS będzie szybko mrugac.
Sprawdź instrukcję obsługi, to wygląda na włączenie jakiejś funkcji, a nie błęd. Tryb diagnostyczny raczej Ci tu nic nie pomoże.
Deska rozdzielcza w tym modelu jest diagnozowalna każdym testerem diagnostycznym. Jakie są błędy i czy wskazówki da się uruchomić w trybie testu aktuatorów? Problem ten może się też wiązać z usterką sterownika silnika, który to własnie wysyła niezbędne dane do zespołu wskaźników.
Komputer wykrył błąd sterownika silnika. Podłaczyc diagnoskop i odczytac kod błędu diagnostycznego. http://www.hawkinsequipment.com/manitou-...
Testerem diagnostycznym, odczytać błędy, zrobić test motoreduktora.Sprawdzić ciągłość przewodów. Prawdopodobnie uszkodzony panel.
Hejka. Mąż podpia komputer, skasował błędy i wyskoczył tylko jeden teraz , ostatni ze zdjecia że brak komunikacji z modułem sterujący. Czy może ktoś ma pomysł gdzie teraz szukać ?
Może czujnik położenia wału? rozrusznik nie kręci Może warto odczytać błędy za pomocą nawet najprostszego interfejsu diagnostycznego? nie ma diagnostyki rozrusznika Mozna wszystko sprawdzić kontrolka jak NIE KRECI , to tak
Jeśli chodzi o wtrysk to 4 błędy wtryskiwaczy świadczą o problemie dawkowania - sprawdź czy kodowanie wtryskiwaczy na wtryskach i w pamięci komputera się zgadza. Wygląda jak nie przyuczone wtryski po wymianie. Jest również jakiś bład zasilania , może temu wtryski "wyleciały" :cry: Czy w module zabezpieczeń UPC nie ma żądnych błędów :?: W ABS znowu pojawia...
Witam. Potrzebuję zrobić korektę dawki paliwa po czyszczeniu nastawnika w pompie wtryskowej. Czy możecie mi poradzić jakiś tani program diagnostyczny typu VAG, a najlepiej linka, co kupić lub pobrać. Mam Launcha, ale tym mogę sobie co najwyżej sprawdzić i pokasować błędy.
Programem diagnostycznym.
Wejść w diagnostyczny i sprawdzić wszystkie podzespoły i ewentualne błędy
a błędy jakieś były??
Rezystor w wentylatorze wymieniony na nowy, błędy usunięte – program diagnostyczny nie wskazuje już żadnych, a mimo wszystko w aucie świeci kontrolka Service – usterka silnika. Szukam osób, którym mogła się przydarzyć podobna sytuacja i jakoś z tego wybrnęli.
Autocom CDP.. to taka trochę nędza. (IMHO)., choć do wszystkich aut. Rozebrana do połowy (na blacharni) Skoda Octavia II - raptem znalezione 2 błędy diagnostyczne (a rozebrane prawie pół auta). Jeśli tak ma działać diagnostyka - to dziękuję. Wersja Autocom 2013.03
Sprawdź komputerem diagnostycznym błędy.
Sitko, nowe ciśnienie mogę zmierzyć w poniedziałek, o ile auto nie pojedzie w trasę
Jutro odbiorę autko od mechanika - pewnie nic nie znajdzie:cry: Spróbuję waszych rad zacznę od tego nieszczęśliwego modułu zapłonu. Ale najpierw spróbuje odczytać błędy diagnostyczne. Ale jak znam życie to pewnie wszystko będzie ok.
Moduł abs/esp do wymiany/naprawy.
Witaj Kolego jeśli chodzi o diagnozowanie suzuki sx4 to program MaxiTest łączy się z tym autem przez inerfejs ELM327. Odczytuje błędy i można je kasować :D .
To podłącz komputer diagnostyczny, zobaczysz błędy Ps. komputer diagnostyczny to nie jest jakiś elm z all...o podpięty blotooth do smartfona
TYp skrzyni to A604 jeśli 4 biegowa lub A404 jeśli 3 biegowa. Olej syntetyczny ( osobiście do tych skrzyń zalewam olej oryginalny ). Cena może trochę duża ale jakoś nie lubie eksperymentować. Co do tego problemu.... Polecał bym odczytać błędy jakie zostały zapisane w sterowniku to by wiele wyjaśniało. W tej chwili nie pamiętam jak można było odczytać...
Obok serwa znalazłem jakieś złącze ,ale ma mało przewodów około 3 ,i nie wiem które mamm zewrzec by odczytac kod błędy ,
Jak sygnał jest brany z ABS to trzeba podłączyć tester i odczytać błędy. W innym przypadku to błądzenie. Jak nie połączy z ABS to sprawdzić linie diagnostyczną i zasilania. NIe podejrzewać tylko diagnozować.
Tak, Kupujesz prosty adapter ELM327 oparty na procesorze PIC. Koszt ok 30pln z przesyłką. np. https://pl.aliexpress.com/item/100500595... Zapewne znajdziesz lepsze oferty, to jest pierwsza lepsza. Ważne żeby był oparty na procesorze PIC a procesor był widoczny na obrazkach w aukcji. Pozwala odczytać i kasować błędy. W niektórych samochodach...
Czy znacie może miejsce skąd mogę pobrać lub gdzie poczytać na temat bardziej zaawansowanego programowania bloków OB. Chodzi mi o poprawną obsługę zdarzeń typu błąd komunikacji, czy błędy diagnostyczne. Jak można obsłużyć pojawienie się takiego błędu oraz jak obsłużyć wyjście z takiego błędu? -- PH
Odczytać błędy komputerem diagnostycznym, a nie napisy z wyświetlacza.
Do odczytu błędów służy puste miejsce na bezpiecznik. Wkładasz go, przekręcasz kluczyk i pokazuje Ci menu diagnostyczne. Wybierasz sterownik i wchodzisz w niego. Kierunkowskazami, a długimi swiatłami wchodzisz dalej. Błędy są w pierwszym podrozdziale. Od wałka jest moduł bcu. Sprawdź tam błędy. Prawdopodobnie masz E72 oraz E73. Jeśli wałek nie włącza...
zwierasz 1 i 3 pin i przekręcasz stacyjke w pozycje zapłon . Wypluje 3 albo 2 błędy w zależności od rocznika . Potem odpalasz silnik i rozpoczyna sie test . silnik musi być ciepły .
A wyskakuje ci check w ogóle żeby były jakieś błędy zapisane? Odpinałeś klemę plusową na chwilę aby zresetować mapy benzynowe?
Jeśli mruga kontrolka świec żarowych, oznacza to jakąś usterkę w sterowniku silnika - trzeba podłączyć tester diagnostyczny i sprawdzić błędy. A co do ograniczenia do 3000rpm to jest to tryb awaryjny - jeśli jest wykryta usterka, sterownik go uaktywnia aby zapobiec uszkodzeniu silnika (tak w dużym uogólnieniu)
Robiłeś test modulatora z poziomu komputera diagnostycznego? Błędy odczytane "z deski"?
Problem ze skrzynią biegów. Przy pomocy programu diagnostycznego dedykowanego dla Mercedesa odczytać błędy zapisane w sterowniku skrzyni biegów. Dokonać ich analizy.
Jedź do kogoś kto ma porządny dedykowany sprzet diagnostyczny niech odczyta błędy bo z pewnością są. Od tego trzeba zacząć.
zauważ że opis podłączenia masz na obudowie interfejsu,czyli rozrysowane gniazdo diagnostyczne i kolory przewodów
Odczytaj błędy komputerem diagnostycznym, sprawdź temperaturę jaką komputer widzi, zmierz ciśnienie paliwa. Auto z gazem czy bez?
A jaki o opel? Starsze modele (calibra, astra I, vectra A) mozna zdiagnozowac "drucikiem" i odczytac kod bledu liczac blyski kontrolki, nie jestem tylko pewnien czy taka diagnoza obejmuje wszystkie podzespoly. Prosze mnie poprawic jesli sie myle. Tak można odczytać błędy, ale nie wartości bieżące
SBC w aucie jest? Odczytać błędy urządzeniem diagnostycznym, sprawdzić organoleptycznie stan tarczy, klocków, poziomu płynu i szczelności przewodów hamulcowych. Potem pytaj na forum.
Jeśli zasilanie nie było odłączane to po włączeniu urządzenia wyskakuje tylko komunikat Low Lithium batt volt ! Komunikat mówi o baterii litowej, tego typu baterie ( nie akumulatory) są zazwyczaj wykorzystywane do podtrzymywania pamięci ustawień i zegara RTC, jak "bateryjka od BIOSu" w PC (CR2032).
Alarm na 100% fabryczny, czy bezpilotowy sterowany fabrycznym pilotem? Nie rozbierałeś obudowy kluczyka? Jeżeli fabryczny , to odczytaj błędy testerem diagnostycznym.
Te Elmy za 100 dadzą radę z Mercem? Tylko silnik, i tez nie wszystkie błędy odczyta. błąd wraca To trzeba naprawić a nie tylko błędy kasować.
Najprawdopodobniej to setra serii 300. szkoda że kolega się nie pofatygował podać typu rocznika, jaki silnik, skrzynia biegów ( manualna czy automatyczna) typ. Czy posiada tylko klapę na komin czy jest też retarder lub telma, tempomat. klimatyzacja. Każdy z tych podzespołów może wysyłać sygnał ograniczający obroty silnika. Każdy egzemplarz autobusu...
Nie ma to znaczenia, kiedy wchodzę do auta, rano, gdy samochód jest zimny, czy gdy stoi cały dzień na słońcu. Samochód aktualnie nie jeździ, ponieważ potrzebuje tego wyświetlacza do przeglądu. To się stało po tym, jak auto stało nieużywane przez 4 miesiące.
Pokaże jedynie to co każde auto sprzedawane w unii ma obowiązek "pokazać Zależy co udostępnia sterownik. A potrafi pokazać sporo. Ja używam z programem jak wyżej, a kompa to tylko wpinam jak trzeba adaptacje zrobić czy kodowanie. A tak to strata czasu skoro mam na komórce pod ręką coś, co odczytuje błędy na poziomie Teksy za 10 tysięcy.
To nie forum wróżbitów. Podłącz komputer diagnostyczny i odczytaj błędy.
OP chce się czegoś nauczyć to może przy pomocy metod diagnostycznych dojść do tego, że rdzeń jest uszkodzony.
Było pytanie o francuskie :) Z tego co wiem to mechanicy maja często konkretne modele (dla konkretnych producentów) żeby mieć pewność ze działa i poprawnie dekoduje błędy.
No jak sprawdzają te bezpieczniki jak czytają te błędy to będzie sukces.Ciekawe co ten nowy mechanik powie bo aż żem ciekaw.
Temat dalej aktualny. Jaka jest procedura resetu błędów i uruchomienia programu diagnostycznego, kalibrującego?
W jaki sposób usuwałeś błędy ? Masz do dyspozycji komputer diagnostyczny bądź kogoś z interfejsem czy po prostu odłączyłeś klemy od akumulatora ? :P
Nie wiem, nigdy nie miałem żadnego komputera diagnostycznego, ja naprawiam samochody starą metodą po objawach, ewentualnie błędy migowe jeśli takowe są. Zresztą ja nie mam i nie naprawiam nowszych samochodów niż jakieś 17-20 lat. :) W dobrych serwisówkach zawsze są opisane wszystkie wartości czujników itd, wystarczy pomierzyć. Seicento to bardzo prosty...
Jakie błędy pokazuje komputer diagnostyczny?
SPN 4069 Ograniczenie mocy OBD Strategia monitoringu Monitorowanie magistrali danych CAN, CAN silnika, za pomocą urządzenia sterującego sterownika silnika A142 Odbiór przez klienta/opis objawów • Moc silnika zredukowana Failure Mode Identification (FMI) FMI 1 Wartość za wysoka Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania --- OBD OBD / P-Code...
Czesc jaki masz blad w tachografie? Wszystkie bezpieczniki sprawdzone? Szczególnie nr 19 Ty. Czy możesz podać błędy z komputera diagnostycznego? Jakie jest cisnienie w 3 obwodzie?
Silnik zgasł i już nie odpalił. Komputer diagnostyczny wykazał błędy i po wymianie czujnika cisnienia było wszystko ok. Po paru dniach eksploatacji silnik zgasł i już ie chciał odpalić. Wymieniłem sterownik z wgranymi wszystkimi danymi ze starego.Teraz komputer diagnostyczny nie widzi ECU ani UCH.Przejrzałm cała wiązkę,bezpieczniki i nic.Auto stoi i...
http://www.323f.info/component/content/a...
Tak komputer- Tester Diagnostyczny w serwisie Fiata. Niczego nie wymieniaj najpierw wykasuj błędy i parametry samodopasowawcze.
jakieś jeszcze opcje ma ten program? w zakładce system info są tylko odczyty, powinna być jakaś mapa którą powinno się modyfikować niestety nic się nie da zrobić tym programem, pytałem nawet producenta interfejsu: "Witam, Genralnie holenderskich instalacji nie da sie regulować. Instalacje tego typu serwisuje sie tylko w zakresie ciśnienia reduktora,...
Możesz albo wgrać oryginalny soft i może wtedy pokażą Ci się błędy, albo szukać na piechotę. Może go dławić zawieszający się EGR, albo ma spadek ciśnienia paliwa
Ładowarka chyba z początku produkcji Najpewnierj z Tier 3b ew.pierwszy Tier 4 bo wywaliło pusty błąd.Albo jak zwykle w tym badziewiu wariuje czujnik temperatury/wilgotności powietrza dolotowego albo z jakiegoś powodu silnik nie odpalił i wypelnił sie bank nieudanych odpaleń albo DPF (jeśli jest) To akurat Texa ogarnia bez problemu.
Jakiego "kompa"? Jeśli to był CLIP a obsługujący go mechanik umiał tylko za pomocą tego interfejsu diagnostycznego wykasować błędy, to szukaj (np w sieci, pytaj innych włąścicieli Renault) w okolicy takiego mechanika który ma CLIP-a i potrafi poprawnie interpretować jego wskazania. Jeśli to nie był KLIP, to właśnie szukanie igły w stogu siana. Pozdrawiam.
wydaje mi sie że skasować można tylko przez urządzenie diagnostyczne ja bawię się euruscanem i nim kasowałem błędy metoda odpięcia akumulatora chyba nie działa w tym aucie podjedz do kogoś kto ma np. KTS
To tzw. "check engine" czyli system zarejestrował jakieś błędy, konieczne trzeba się udać do kogoś kto posiada komputer diagnostyczny w celu odczytania tych błędów i dalsze postępowanie zależy co tam odczytacie. I jeszcze mała korepetycja Kolory kontrolek w samochodach mają takie samo znaczenie jak w sygnalizacji na skrzyżowaniach czyli: zielone - jedź...
Błąd można odczytać programem diagnostycznym. Można również zmienić konfigurację tak, żeby błędy były wyświetlane. Do czasu odczytania błędu skupił bym się jednak na sprawdzeniu zaworu. Jest zamontowany z tyłu ciągnika pod kabiną.
Sprawdź ładowanie, uszkodzony alternator potrafi generować kosmiczne błędy w sterowniku.
A mam pytanie , Scania ma podobno tą właściwośc że można za pomocą kodów błyskowych wygenerowac błędy, czyli mając oprogramowanie diagnostyczne( w którym są chyba oznaczone kody błędów i ich interpretacja) , albo liste kodów błędów do scani można zdiagnozowac błędy( usterki ) i w niektórych przypadkach samemu to naprawic ??? Jeśli jestem w błędzie to...
Bardzo ładnie opisane ale wydaje się że skoro zainteresowany zamieścił zdjęcie błędu to nie ma do dyspozycji komputera diagnostycznego. W tej sytuacji trudno mu będzie naprawić usterkę chyba że zastosuje się do instrukcji serwisowej i umie kasować błędy manualnie. Poniżej zamieszczam info tego bł oraz instrukcje sprawdzenia potencjometru.
błędy diagnostyczne citroen frontera diagnostyczne honda diagnostyczne
telewizory jedna antena zwrotnica kontrolka oleju cieplym silniku regulator napięcia przewody honda
starter sprężarki schemat instalacji fotowoltaicznej
Volkswagen Passat 2012 - problem z otwieraniem pokrywy silnika Komunikacja sterownika BT auta z chińską stacją multimedialną