Zupełny brak wskazań oznacza że do zegarów przychodzą błędne komunikaty po CAN-ie. Pierwsze słyszę żeby jakaś usterka mechaniczna miała mieć coś z tym wspólnego. Został wymieniony moduł trybu pracy skrzyni, bo miał on błąd w sobie. To teraz pytanie czy główne napięcia zasilania i CAN-ów są prawidłowe. Potrzebne są kody błędów wszystkiego co tam jest.
witam, czujnik temp powinien mieć zasilanie 5V (przyściagnietym okablowaniu) opór przy 20 st.-2000-3000om, przy 90st. 200-300 om, czujnik wałka to Hall sprawdż zasilanie czy jest 5V , jak masz oscyloskop to sygnał , obraz jaki ma być poszukaj w dowlandzie,pozdrawiam
Trzeba by zrobić wykres prędkości z kół ale tym czymś czym diagnozujesz tego nie zrobisz. Może masz zwarcie w pompie abs.
A masz płyn hamulcowy w zbiorniczku? Mialem podobnie w scenicu a przyczyna tkwila w cieknącym przewodzie sprzęgła.
Przebieg jest widoczny na pinach komputera A co widzi sterownik? jakaś diagnoza?,błędy?,parametry?
Co do turbiny to masz rację - nie pracuje Silnik pracuje w trybie awaryjnym . Prawdopodobnie jakaś nieszczelność na kolektorze dolotowym , albo brak podciśnień sterujących turbiną i ARF . Trzeba podłączyć do testera i sprawdzić błędy . Zobacz diagnozę CDI za pomocą SPRINT12 . W razie potrzeby służę pomocą.
Jeśli błąd dot. sterownika nie daje się wykasować lub powraca po ponownym włączeniu zapłonu, to prawdopodobnie rozjechał się wsad we fleshu. DLa pewności trzeba sprawdzić zasilania sterownika. Czesto przeciera się wiązka na prawym kielichu.
Sprawdź jakie są błędy w pozostałych modułach - ABS oraz licznik. Ze schematu wynika, że komunikacja CAN pomiędzy licznikiem a ECU przechodzi przez ABS oraz skrznkę typu BSI. Jeśli w ABS będzie błąd komunikacji z ECU lub instrument cluster to szukaj w komunikacji CAN. Informacje z obrotomierza czy temepretaury silnika są brane tylko tymi dwoma kablami. Jeśli...
Nowy, ale czy jest naładowany? Sprawdź, bo może coś pożera prąd.
Z wykazu części wynika, że kolegi model ma Jet system: https://north.pl/czesci-do-pralek/czesci... https://north.pl/czesci-do-pralek/czesci... Jak widać można wymienić same silniki pomp, ale z zakupem...
witam błąd EBS 4616-09 czujnik koła 3 uszkodzony przewód przyłączeniowy lub czujnik 09-błąd sprzętu masz system EBS knor5 FFR 00161- wejściowa prędkość obrotowa przekładni 08-wadliwy sygnał
Znalazlem przyczyne po zmierzeniu miernikiem wtyczki, otoz pod izolacja przewodu pekl przewod miedziany, dopiero jak zgialem przewod do oporu to pekl calkowice. Jak cos to blad P0113 i P0114 tycza sie tego samego czujnika na przeplywomierzu. https://obrazki.elektroda.pl/8654645500_...
Błędy jak błędy, diagnoza zegarów i test wykonawczy bo jak wycięty CHECK to błędu może nie być.
Tak,schemat i sprawdzać.
Sprawdź bezpiecznik F41. Jeśli uszkodzony sprawdź zawór chłodzenia tłoka i drugi obok niego na podstawie filtra oleju. Częsty przypadek uszkodzenia zaworu zwarcie do masy. Bezpiecznik ten chroni grupę zaworów w której masz błędy.
Wpierw zaopatrz się w takie narzędzie, jak drewniane wykałaczki, lub lepiej patyczki do szaszłyków. To nie żart!
Widocznie jaltest i texa nie radzą sobie z problemem. Jak mają opcję kasowania Bit pamięci to spróbuj. Ale coś w zapamiętanych być musi. Chyba, że masz problem z ciśnieniem powietrza. Wtedy ostrzega, ale nie zawsze wpisze błędy do BS.
No i tak powinno być... Ale do pewności zrób diagnozę i zobaczysz czy jakieś błędy się pojawiły....
podaj jakie aktywne błędy były w trakcie ostatniej diagnozy. źle zdiagnozowali za pierwszym razem i dlatego błąd powrócił. Podaj także błędy które są obecnie aktywne.
Nie, żadne oprogramowanie nie poradzi sobie z tym problemem.
Szczerze ? Bardzo kiepski diagnosta. Kto stwierdził że zablokowana mechanicznie? Zasilania sprawdzone pod obciążeniem ? Błędy jakie?
Witam! Volvo xc40 T3 2018r silnik benzyna 1.5T B3154T 156KM. Kontrolki się nie świecą, jedzie w miarę normalnie ( może odrobinę poszarpuje), jednak pamięć błędów odczytana KTSem : P105979 Aktywny spoiler przedni czujnik położenia - błąd mechaniczny P105A71 Aktywny spoiler przedni- komponent zaciska się Cóż to może być? Na youtube filmik po hindusku...
F9.01 Setting File Fault detected by ACU FW Jasne?
W pierwszej kolejności nalezy odpytać moduł chłodzenia na błędy (diagnoza Tech-2)
F09 to brak wzrostu temperatury po rozpoczęciu programu. Czyli przerwa w obwodzie grzałki bądź czujnika temperatury.
Wykasuj teraz błędy tymi 2 klawiszami którymi wszedłeś w tryb serwisowy i musi się pojawić E00 a następnie sprawdź jaki błąd pozostanie z tych dwóch wchodząc ponownie w tryb serwisowy.
W pompie jest całe serce . Trzeba podejrzeć vcds em parametry podczas odpalania i błędy.
Wszystko jest Ok,Jeszcze chwile powinien pochodzić ale jak wiadomo złośliwość rzeczy martwych nie zna granic ;) , zrób kopię zapasową i jeśli wydaje Ci się że dysk jest "niepewny" po prostu przeżuć się na SSD.Pozdrawiam
Z żarówkami (insp2) jest tak - w tylnych lampach mamy dwie postojówki na żarówkach 21W, z tym że górna wykorzystywana jest jeszcze jako STOP. Zamiast jednowłóknowej 21W jakiś mądrol wsadził 21/5W. Wszystko było w miarę dobrze dopóki górna żarówka miała dwa włókna sprawne. Przepaliło się włókno 21W i powstała la maniana. No dobra jedno z głowy, a co...
nie ma takiego wydruku. a błędy wskazywane są przez diody
Przy błędzie 31 podnośnik by normalnie działał. Zamieniałeś cewki miejscami?
Najprościej byłoby podpiąć komputer i zerknąć na błędy . Wtedy diagnoza będzie pełna . Tak będziesz szukał i tracił czas .
Witam, Czy przypadkiem brama nie jest zbyt ciężka? miałem podobnie i napęd był na pograniczu mocy i załącza się przeciążenie.. Pozdrawiam
Jeden chce uwijać czeka a drugi wyjąć kontrolkę ? Oj panowie. Diagnozy tutaj nie było. A ja bym chciał zobaczyć te błędy a potem stawiać diagnozę.
Witam. Wózek elektryczny poleciał Linde L 10. Problem, że nie chce się uruchomić. Od razu pokazuje błędy E1-227 E2-220 E3-383 Pomoże ktoś w diagnozie na szybko?
świece sprawdzić możesz miernikiem nierozbierając nic w kostce przyłączeniowej są dwa grubsze piny nielicząc zasilania bo ono też ma grube piny pozatym resztę musisz z pozycji diagnozy musisz zczytać błędy i ewentualnie kasować
witam mam podobny problem z case mx 170 wszystko działało dobrze az do czasu zatrzymałem ciagnik a onjuz wogóle nie chce ruszyc czuc jakby troche miał chec pojechac ale to tylko tyle. wom działa normalnie i cała hydraulika . elektro zawory działaja bo były sprawdzane. Czy ktos wie co to by mogło być?
To jeszcze nie było sprawdzane ponieważ takie błędy diagnoza pokazuje A z czymś takim spotkałem się po raz pierwszy Jutro idę do pracy i sprawdzę kod usterki Postaram się też sprawdzić stan pierścieni abs oraz szczeliny
Nie tyle odpuścić, co do poprawnej diagnozy wymagany jest sprawny czujnik temperatury.
bo zostały wymontowane i sprawdzone Proszę bez żarcików, tylko opisać proces myślowy (i manualny) prowadzący do diagnozy "dioda". Bo błędy się tu zdarzają i możemy spotkać się z wyrzuceniem pieniędzy w błoto.
No ale to znaczy, że nie ma schematu tej płytki? Albo jakiegoś sposobu na diagnostykę? Sam chętnie przytuliłbym schemat, bo akurat mam na warsztacie taką ładowarkę z płytką MK115304 wersją 48V, która nie wyłącza się po osiągnięciu napięcia (nawet nie wiem, jakie powinno być). Dokładałem do ładowarki akumulatory co 6V, a prostownik jechał w górę. Tak...
Coś zostało sprawdzone? Diagnoza, błędy?
Jeden nieczynny drugi to diagnoza.
Dlaczego wszystko robicie od tyłu. Jakie błędy czy była diagnoza komp.?
Jak zawsze wymiana bez diagnozy. Jakieś błędy? Wartości rzeczywiste podejrzane?
Co oznacza błąd MR 9963?
Nie ważne co wymienione. Ważna jest diagnoza,parametry błędy? Wywróżyć można że za bogato. Sonda, wtryski,czujnik albo i co innego.
Czesc, Z tego co sam zrozumialem szukajac informacji na ten temat, to to ze przepustnica to w rzeczywistosci zwykly potencjometr sprzegniety z pedalem gazu. Jesli napiecie w jego obwodzie z jakiegos powodu przekracza ok 5 V, to kontrolka sie zapala. Tak było 20 lat temu. Teraz to potencjometr przy pedale gazu daje info do komputera ,a komputer steruje...
Silnik induktorem 1000V. Kabel induktorem 2,5 kV. Podaj dokładnie komunikat błędu.
Fasolki ustawione na środku, blokady pasują idealnie, rozrząd był robiony ostatnio i wszystko pasowało Nie ma znaczenia ze blokady pasuja i fasolki sa po srodku. To o czym piszesz jest do wstepnego uruchomienia. Reszte robisz vcds w funkcji nastaw podstawowych
Komunikat ELE to zakończenie trybu serwisowego. Tak nie do końca, a gdzie ty tam widzisz procesor suszenia A gdzie kolega widzi cokolwiek o procesorze ? Ja wiem, że młodzież dziś jest pokoleniem elektronicznym, ale bez przesady :lol:
diagnoza była : błędy P1d8b, 01504, 01408 Nie zrobiłeś żadnej diagnozy
Sporo tekstu diagnozy zero. Musisz podłączyć tester na początek i odczytac parametry i błędy bo błądzisz.
Kolega dobrze wyjaśnił lecz proponuje pojechać chociażby na diagnozę do serwisu, nie są to błędy które mozna ignorować. texa podaje bardzo mało inforamcji w tga. pozdrawiam
Uszkodzona koronka lub pierścień magnetyczny - zgnil/zardzewiał. Częsty przypadek.
Diagnoza 1 podłącz suba czy kolumnę pod inny wzmacniacz może to wzmacniacz wprowadza te błędy. Diagnoza 2 Podłącz głośnik bezpośrednio pod wzmacniacz możliwe że to zwrotnica Diagnoza 3 uginaj membranę i sprawdź czy nie występuje efekt chrobotania wtedy cewka ociera o magnes. Moje pytanie czy głośnik nie pracował ostatnio na dużych obrotach ? Od kiedy...
Jak masz EGR sterowany elektronicznie spróbuj go odłączyć.Jakie błędy na diagnozie??
Iskra jest? Kluczowanie wtrysków jest? Ciśnienie paliwa jakie? Błędy w diagnozie? Jeśli nie znasz odpowiedzi na którekolwiek z tych pytań - nie naprawisz sam auta.
Nie błędy tylko diagnoza z podglądem parametrów.
A głowica była na szczelności? Ciśnienia zmierzone? Paliwo dochodzi? Jakie błędy po diagnozie?
Przede wszystkim w liczniku świeci się alarm (ten trójkącik na wyświetlaczu). A czarny trójkącik na wyświetlaczu pod napisem CZO na obudowie oznacza, że była otwierana klapka (czujnik otwarcia obudowy zacisków) Czyli alarm dotyczy nieuprawnionego dostępu do zacisków. Ale plomba wydaje się nienaruszona więc to prawdopodobnie monter który montował nie...
Ad blue nie pobiera? Samo to to już zabieg za 4000zl . Many tak palą. U nas są many i pełno pusto na kopalnie to spalania są ok. 36-37L. Było dołożyć 50 koła i Scanie kupić Dodano po 2 Usterka sterowania hamulca to różnica grubości klocków lub poniżej 10% sprawdź na pulpicie ile masz procent. W diagnozie sprawdzisz też błędy jakie są w aucie. Szukaj...
Zrób synchronizację EWS-DME.
Witam, Mam dokładnie ten sam problem jak w [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/v... tylko, że w MP C3000 - brak żółtego koloru, zero komunikatów o błędzie. Diagnoza serwisanta polegała na podmianie całego bębna ale nic to nie dało. Zasugerował, że może być problem z płytą wysokiego napięcia, ale odradzał naprawę...
Ten dysk nadaje się jedynie do lamusa.
Zobacz jakie są błędy w panelu. Zleć diagnozę testerem CLIP
Zrób reset BIOS. Pokaż menadżer urządzeń, screeny. Wstaw logi z FRST. https://www.bleepingcomputer.com/downloa...
Sterownik dobry:/ immo też sprawdzone
Jeśli to nie zaśniedziała wtyczka czy jakieś uszkodzenie wiązki to możesz mieć uszkodzony ECU. To niestety najgorsza z diagnoz.
Dzięki pomocy na forum i diagnozie serwisu.
Zobacz czy masz błędy w menu diagnoza na liczniku, czasem komputer diagnostyczny nie pokazuje wszystkich błędów tak jak pisał poprzednik, miałem dokładnie takiego Mana TGS z tego roku i wiem ;-)
Sam moduł po podaniu napięcia sieciowego bez sterowania i silnika wystawia napięcie na tym kondensatorze . Pozdrawiam maniek475
Kto podpowie co to za komunikat lub błąd po podłączeniu centralki brak możliwości wejścia w menu tylko taki komunikat https://obrazki.elektroda.pl/4917507700_...
Borykam się z problemem w GMC Yukon 2012 z silnikiem 6.2 vortec , błędy jak w opisie - uboga mieszanka na obu głowicach. Błędy pojawiają się niemal odrazu po odpaleniu oraz jest problem z uruchomieniem zimnego silnika. Po wykasowaniu korekt odrazu lecą na + do wartości maxymalnych (+29) na obu bankach. Zanim wskoczą na + auto pracuje nierówno. Sprawdzone...
Diagnoza komputerem nie wykazała żadnych błędów A co sterownik "widzi" podczas kręcenia rozrusznikiem?? Diagnoza to nie tylko błędy ,to przede wszystkim "parametry". 1.Sprawdzić czy sterownik otrzymuje info. o obrotach silnika (sygnał z czujnika wału). 2.Jeżeli "widzi" obroty to czy steruje (kluczuje) cewkami.
Zobacz błędy, często to pomaga w diagnozie poboru prądu.
ffr 03269 - zgodność komunikatu “uruchomić silnik” - wejście wywołanie uruchomienia silnika, fmi 08 - sygnał zniekształcony ebs 03321 - czujnik zużycia okładziny po lewej poza dopuszczalnym zakresem wartości , fmi 05- zwarcie do masy. jak jest to mam problem z odpaleniem samochodu tzn. czy rozrusznik nie kręci? Czytasz kody z zegarów ? Sprawdź...
Witaj lampy są przyczyną bo nie generują obciążenia a programowanie jest wyjsciem z tej sytuacji . Wyprogramuj diagnozę spalonych żarówek .
Witam. Od pewnego czasu wyświetlają mi sie po włączeniu zapłonu błędy ebs diagnoza 03519-00 i abs ciągnik. Chcialbym dowiedzieć się co one oznaczają i co trzeba byłoby wymienić/naprawić. Pozdrawiam
Otwarty EGR ma podobne objawy. Ale najważniejsze diagnostyka m pytanie co może być Jest bez sensu. Równie dobrze można podać pogodę że 5lat.
Kolego mecenas27 a błędy czytałeś? zrób diagnozę możę coś wyjdzie.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu Co wykazuje diagnoza? jakie błędy, jakie wartości ciśnienia paliwa w czasie problemu?
Witam też to przerabiałem. Usuwałem intarder z dafa , i aby wszystko działało musiałem we wiązce do sterownika intardera połączyć ze sobą przewody can. Żółte razem i niebieskie. Jak były rozłączone to wywalało błędy w dmci.
Moze zrób jakaś diagnozę możliwe ze są jakieś błędy
Ja miałem w Canadian Solar, zamalowałem farbą akrylową do karoserii i trzeci rok się trzyma, aby wilgoć nie doszła. Na moc nie wpływa tylko na izolację i inwerter wywala błędy.
Każda linijka z numerem obwodu zaczyna się ikonką z liczbą,kliknij w tą ikonkę to wyświetli się opis danego obwodu,np.,,napinacz pasa biodrowego kierowcy,, Sprawa druga- dostałeś już odpowiedź na dręczące Cię pytanie, skasuj błąd bo pewnie widnieje jako zapamiętany/nieaktywny,po skasowaniu zròb diagnozę jeszcze raz.
Najlepiej podjedź do jakiegoś warsztatu niech odczytają błędy, nie chce rzucać diagnozy ale w tych modelach często padają sterowniki silnika, różne objawy od błędu z wtryskiwaczami po błędy sondy, strasznie woda zacieka do sterownika i robi zwarcia wypalając płytki pcb na wylot
Poprzez komputer diagnostyczny. Diagnoza - układ klimatyzacji.
Części do tych samochodów są tanie jak barszcz (bo się nie psują). Widziałem na aledrogo całe takie sterowniki ABS po 30 zł, czyli nawet nie warto dotykać starego. Kupujesz, montujesz w powietrzu i wszystko jasne. Cewkę WN która w serwisie kosztuje 270 zł na aledrogo kupiłem 4 za 36 zł (dwuletnie).
Oddałem auto do mechanika - wymieniono czujnik- niestety dalej pali się kontrolka silnika. Dzisiaj planuje jechać znowu na komputer sprawdzić błędy. Może ktoś się spotkał z takim przypadkiem i mi doradzi w jakim kierunku iść. Pozdrawiam.
A co zasilanie jest tylko bez pwm? Co widzi ecm błędy są? Jaki żądany procent wypełnienia ? Co widzi MAP? NIe można tak sobie coś stwierdzić bez diagnozy.
Ludzie tłumaczą, żeby zajrzec w bloki pomiarowe podczas awarii, a Ty dalej nie masz się czego czepic...Błędy to tylko początek i koniec diagnozy...
W załączniku opis błędu E54-1 wraz z czynnościami które trzeba wykonać do diagnozy.
Można jeździć ale mogą nie wystrzelić poduszki podczas zderzenia. Do odczytania błędy w sterowniku poduszek. Możliwe że błąd spowodowany zbyt niskim napięciem na zasilaniu sterownika lub błąd 65535 - uszkodzenie sterownika. Bez diagnozy komputerem to tylko pozostają przypuszczenia.
skąd tak szybka zmiana w ilości tych zepsutych sektorów - nie można jednoznacznie powiedzieć, jak szybko tych uszkodzonych sektorów przybywało. Możliwe, że doszło do jakiegoś wstrząsu, kontaktu głowicy z talerzem i w konsekwencji mogło dojść do przyśpieszenia degradacji zarówno powierzchni talerza, jak i samej głowicy, ale też możliwe, że uszkodzonych...
Na początek to szukać kogoś kto odczyta błędy , najlepiej star diagnozą . Przyczyn może być wiele np czujnik stopu lub pompa abs .
Jak wygląda sprawa diagnozy? Błędy? Parametry live?
To może koledzy podpowiedzą pod jaki pin podpina się zegarek żeby odczytać błędy ?
04001-10 zawór ładowania akumulatora hydraulicznego - przerwa 04013-10 błąd systemowy pomiaru temperatury - przerwa
Kod z VCDS wrzuć tu http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... . Dostaniesz cały opis.
fendt błędy deutz błędy błędy carrier
renault scenic gaśnie komunikaty avast tomtom traffic
Sterowniki NVIDIA nie działają po wirusach na laptopie Czy można zostawić akumulator pod ładowaniem pulsacyjnym?