Możliwe, że czujnik albo wiązka. Nie trzeba wprowadzać, warto wykasować błędy.
Nie ma możliwości wyłączenia w sterowniku. Pewnie po prostu jest jakieś uszkodzenie i dlatego nie działa. Podłącz komputer i na początek odczytaj błędy.
Masz dwa błędy związane z pustym zbiornikiem, wzrost emisji tlenków azotu był naturalną konsekwencją braku mocznika - stąd następne błędy. Nie wykasujesz ich bezpośrednio - trzeba zacząć od procedury ponownej inicjalizacji układu AdBlue. Nie słyszałem, żeby co innego niż Xentry dało radę. Zacznij od tego i najprawdopodobniej błędy się skasują. Czujniki...
DZIĘKI ZA INF. ALE TAK CHCIAŁ BYM WIEDZIEĆ ZA CO SĄ ODPOWIEDZIALNE TE BŁĘDY
Odczytaj błędy czymkolwiek firmowym.
Tylny sam zbadaj - jakie błędy ?
Moze zrób jakaś diagnozę możliwe ze są jakieś błędy
A instrukcje jak z czytać błędy.
Błędy typowe Mercedes P1664 Electric heater booster equipment fault P1664 electric heater fault P1664 electric heater open P1664 electric heater output stage fault P1664 electric heater short P1664 heater P1664 load signal of electric heater motor implausible
Witam. Usterka 4,5i6 cylindra (błąd zasterowania, brak reakcji na zasterowanie). Brak paliwa albo "stoją" pompy albo niesprawne wtryskiwacze lub ich połączenia. a ten MR 5523 to nie 5528?
Terminal 50 to jest kabelek uruchamiający rozrusznik - to wszystko, co na podstawie powyższego tekstu mozna powiedzieć. Błędy mają to do siebie, że występują w określonych sterownikach, a same liczby które podałeś możesz sobie skreślić na kuponie Toto-lotka. Błąd ma przykładowo postać: WS 1 1245 gdzie: WS to nazwa sterownika 1 waga błędu - (może być...
3123 Zawór ABS I osi lewa strona - zwarcie z plusem na styku 3 lub przerwa na X2 6/3 4244 Czujnik ABS osi tylnej z prawej strony - zwarcie 5341 Czujnik zużycia klocków osi tylnej z prawej - zwarcie z masą 7296 Czujnik ciśnienia w module regulacji ciśnienia osi przedniej - nieprawidłowe wartości /sprawdź wtyczki na pedale hamulca/
Nie wyświetlają się żadne błędy.
Czujnik wody masz w zbiorniku powietrza zamiast korka spustowego. ABS te trzy błędy na jednym zaworze.
Przeskanuj cale auto i zobacz gdzie nie ma komunikacji lub sa błędy.
Czym to czytałeś i przetłumacz te błędy.
Jeśli masz "Dekielki"czujniki zużycia procentowe to musisz podłączyć pod komputer jeśli dekielki trzy przewodowe jeśli typu dwu przewodowe rezystancja dekielka 120 om jeśli okładziny OK jeśli okładziny zużyte brak rezystancji.
1-niewłasciwe działanie esp odwiedz warsztat 2-3 sprawdz działanie oswietlenia tablicy rej. prawa i lewa lampka
Sprawdzałeś parametry zimnego silnika (wskazania czujników,błędy ).
Cześć Jaki jest VIN auta? Jakie dokładnie są teraz zarejestrowane błędy?
Interfejs diagnostyczny podpiąć i odczytać błędy...
Witam mam błędy Mercedes w210 błędy C1504 i blad C1140 i C1501 wiem ,że 2 pierwsze to czujnik skrętu kierownicy ale co oznacza błąd C1501 ?
Tak.HHT albo stardiagnosis,choć nietylko one.
Wiązka od sterownika do skrzyni. Da te same błędy.
Może być tak że masz uszkodzony moduł wentylatorów i klima nie wystartuje (podobnie jak u Forda i wielu innych). i jeszcze to - klima nie wystartuje dopóki nie zostaną skasowane błędy.
niewypał błędów Pomijam pisownie, czym to diagnozowane? Test elementów wykonawczych przechodzi? Komunikacja nie jest zrywana? Same błędy to nie wszystko.
Widocznie jaltest i texa nie radzą sobie z problemem. Jak mają opcję kasowania Bit pamięci to spróbuj. Ale coś w zapamiętanych być musi. Chyba, że masz problem z ciśnieniem powietrza. Wtedy ostrzega, ale nie zawsze wpisze błędy do BS.
Prawdopodobnie "wyprostowały" się krzywki, ale tak na pierwszy rzut oka nie było widać uszkodzeń. Krzywki się nie wyprostują. :) Prędzej przestawi się tarcza impulsatora na wałku rozrządu. Częściej traci szczelność elektrozawór Y635 i olej idzie do wtyczki, albo przy pracach remontowych uszkodzeniu ulega tłok sterujący w wałku rozrządu. Przy montażu...
Czy po wymianie przepływomierza robiłeś jego kalibrację? Tak jak wtryski, to i czujnik masy powietrza, przepustnicę i kilka innych trzeba wprowadzać przez opcję "uruchamiania" (tak się to chyba nazywa). Bez przyuczenia będą wyskakiwać błędy.
Jeżeli SAM załącza światła z poziomu klawiatury komputera diagnostycznego, to po wyjęciu z SAM-a wtyczki od włącznika głównego świateł SAM powinien przejść w tryb awaryjny - czyli załącza światła mijania i pozycyjne po włączeniu zapłonu. Dodano po 48 po wykasowaniu błędów może sam normalnie działać Nic nie piszesz o błędach. Co to za błędy?
Sprawdź czy to nie przekładka z angola i czy kierowca to nie czasem pasażer.
Błędy z tymi żółtymi/złotymi znaczkami po prawej (czyli drugi, czwarty i piąty) komputer sugeruje jako priorytetowe w poszukiwaniach. Zacząłbym od drugiego. „Wchodzimy” w błąd i komputer prowadzi. Gorzej bo wszystkie są zapamiętane i teraz wszystko będzie w pomiarach OK.
Wypada napisać w którym sterowniku te błędy się pojawiły.
Zapewne błędy pojawiły się już przy awarii fabrycznej. Działać powinna, ale głowy nie dam. W Mercedesach najczęściej błędy same znikają po usunięciu usterki (tak przynajmniej bywa z czujnikami ABS - nie wiem jak z całym sterownikiem).
Odczyt błędów rzeczywiście wskazuje na tylny sam, bo sama antena nie powinna wygenerować błędu, po prostu było by brak reakcji na kluczyk.
Jakieś błędy
Podłączałeś interfejs ? są jakieś błędy ?
Prawdopodobnie masz zaśniedziałe styki na wtyczce sterownika (wilgoć). Stąd te błędy. Spróbuj użyć spreju kontaktowego i wtedy jeszcze raz odczytaj błędy.
Jakie błędy ?
b1fa1 to bambuko carsoftu , podepnij go pod cos normalnego wtedy zobaczysz błędy
Błędy dotyczą siłownika wybierającego zakresy "R" i 3/4 to jest siłownik obsługiwany przez elektrozawóry Y5 i Y6 (jak masz oryginalny schemat od tego pojazdu). Jest to siłownik który przeskłada zakresy w karetce. Umieszczony jest po boku w górnej części obudowy skrzyni na przedłużeniu wałka wybieraka biegów, czyli poprzecznie do skrzyni. Jeżeli awaryjnie...
Mercedes Arocs kody błędów CCM; 07F1EC, 07F1ED, 07F1ED, 07F1E0, 07F1E8, 07F1E9 potrzebuję Panowie odczytać błędy jakie wyskoczyły
Inny Merc ale błędy chyba te same
O proszę, super że pomogło. EGS3 to ta czarna płyta w skrzyni tak? Jak się wgrywa nowy wsad? Można przez SD, czy jakiś tuner ci to ogarniał? Słyszałem tylko o adaptacji. Miałeś jakieś błędy?
Easy diag 2 lub 3 fajnie czyta błędy
Pisałem hasłami, odczytać błędy i analiza. Pomóż koledze. Masz wiedzę - doradź. Pozdrawiam.
Błędy z N73 wskazują na zakłóconą komunikację CAN ze stacyjką. (N73 to stacyjka) B1002 wskazuje, że jak jest załączone stacyjką zasilanie 15R to nie dociera ono do modułu Airbagu. Bezpiecznik? To by też mogło tłumaczyć problemy z komunikacją. B1055 - klamra pasa kierowcy ma wewnątrz switch, od niego kabel do wtyczki pod siedzeniem. Kabel ulega przełamaniu...
Wykręć czujnik temperatury paliwa, jest w bloku silnika za pokrywą filtra paliwowego. Tam dopasuj jakiś manometr i mierz, ma być nie mniej jak 4,5 bara na wolnych obrotach. Wtyczka MR jest w sterowniku, za filtrem paliwa i pod pompami. :)
może dowiesz się jakie dokładnie były te błędy ?
Uszkodzenia szukaj w alternatorze , prawdopodobnie regulator napięcia.
Ale Ty pytania zadajesz - takich książek już chyba nikt nie ma ;) (w każdym razie był problem, żeby do tego dotrzeć) 104 - zwarcie w nastawniku, zwarcie na kablach 107 - przerwa w obwodzie nastawnika, błąd regulacji przy ustawieniu początkowym (inicjalizacji) 108 - Check total travelled positions, switch contact fault, linear setter cables.
Rząd to normalnie rząd cylindrów. Masz tam fałkę,więc masz rząd pierwszy i drugi. Poprawniej powinno być lewy lub prawy bank cylindrów. 015 Za niski sygnał Sonda lambda rząd 1 czujnik 1 008 Obwód grzania sondy lambda rząd 1 czujnik 1 Uszkodzenie w obwodzie sondy pierwszego rzędu,sonda nr1,czyli przed katalizatorem "080 Przerywacz szkodzący katalizatorowi...
Pięknie to opisałeś ale zwrócę uwagę na fakt że wcale nie musi nikt grzebać w systemie wystarczy że ktoś skasuje serwisy komputerem który źle wykona tą operacje i takie błędy mogą się pojawić.
Włóż kluczyk do stacyjki, włącz zapłon i przytrzymaj w kluczyku przycisk zamykania. Wykonałeś tą procedurę ? Podłącz dedykowany diagnoskop SD i odczytaj błędy.
Radia oryginalne w tych autach są diagnozowalne poprzez komputer serwisowy. Podłączyć, odczytać błędy.
A wiesz może jak sie kasuje błędy na wyświetlaczu? jakie kombinacje przycisków?
A czy w sterowniki od tylnej oski skrętne są jakieś błędy?
A poza tym trzeba napisać w jakich sterownikach znaleziono te błędy.
Mam oto taki błąd Mercedes A klasa 1.3 170 przebiegu Co do termostatu to wiadomo wymiana, a te dwa rozrząd? Czy czujnik wałka rozrządu https://obrazki.elektroda.pl/8950093700_... P059700 Termostat płynu chłodzącego ma usterkę elektryczną lub przerwę w obwodzie. P001607 Pozycja wałka rozrządu zaworów dolotowych (rząd cylindrów 1) jest...
Prawdopodobnie błędy bezpieczeństwa do skasowania.
3130 - czujnik poziomu płynu chłodzącego, czujnik zużycia filtra powietrza lub zasilanie -> [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Nie przypominam sobie takiej sytuacji w W203, ale wielokrotnie miałem z nią do czynienia w Mercedesie Sprinterze ze skrzynią Sprintshift (dosyć podobną). Właśnie błędy w komputerze silnika lub w systemie trakcji powodowały przejście skrzyni w tryb ręczny.
Może tak być. EPC to jest błąd krytyczny i powinno się go skasować. Jeśli się znów pojawi to jeszcze są inne błędy.
Jakie były błędy ?
Cześć. Może byś jeszcze napisał, w którym komputerze są te błędy?
Witam kolegów mam mercedesa z błędami C1332 i C1302 .Nie mogę znaleźć tłumaczenia do tych kodów.I co może mieć winę za te błędy
Może ktoś wie, który błąd jest odpowiedzialny za blokowanie silnika? Jeżeli trzeba mogę rozpisać wszystkie błędy.
Oczywiście musisz poczekać na właczonym radiu i zapłonie do momentu aż pojawią się - - - - ;) Jak długo to już zależy ile razy ktoś wprowadził zły kod w najgorszym wypadku niestety 24h
w takim razie postaram się podłączyć go do czegoś innego i porównać błędy .
trzeba podpiąć pod komputer sprawdzić błędy
niekoniecznie, bardziej chodzi o kąt pochylenia, jutro sprawdzę błędy
żadne błędy sie nie pokazują
Jakie pompwtryskiwacze? Jakie zasilanie na wtryski? O matko i córko! Co z cisnieniem paliwa? Jakie błędy?
INS 4017: rozpoznano niesparametryzowany moduł sterujący ukłądu poziomowania nadwozia ENR (nie zmieniałeś czasem licznika?) ABS 4049: czujnik prędkośći obrotowej przy osi przedniej z prawej strony ma przerwę, zwarcie z biegunem dodatnim lub masą. MR 9964: brak kodu transpondera poprzez zacisk 50
Potzrebuje rowniez schemat instalacji elektrycznej do Sprintera !!
Te błędy nie mają nic do odpalania. Trzeba zacząć od porządnej diagnostyki.
Jeśli do tego momentu sprzęgło nie było wymieniane to już czas by je wymienić . Żywotność sprzęgła w aktrosie to góra 700,000 km.
Proszę podłączyć skaner pod gniazdo diagnostyczne i odczytać błędy.
Na dole skrzynki bezpiecznikow, opisany M. B jest od migaczy, a W od wycieraczek.
Mogą być zimne luty na srebrnym przekaźniku, uszkodzony przewód od czujnika przednich kół z reguły koła prawego. Jak masz ASD to można sobie wybłyskać zapisane w sterowniku błędy.
Wymień filtr paliwa, jak nie pomoże to musisz odczytać błędy.
Uszkodzony któryś sterownik. Znalazłem na pewnym zamkniętym forum informację, poza tym po wklepaniu w google też wyskoczy trochę info na ten temat.
Przy przeglądach musi trochę czasu upłynąć aby komputer policzył kiedy wymiana. Dodano po 15 błąd 17309 Zawór proporcjonalny 2 nieprawidłowa parametryzacja modułu sterującego MR sprawdź i ew. skoryguj parametr 007 musu być ustawiony jako NIEAKTYWNY trzeba przeprogramować kasetę silnika ciekawe czy TEXA to potrafi Dodano po 1 Na pewno zrobi to serwisówka
Witam Czy udało się naprawić usterkę? bo mam te same błędy w Mercedesie S212 E200 T-Model
Tylko diagnoza komputerowa.Muszą być zapisane jakieś błędy.
To nie są błędy - to numery sterowników. W FR-rze brakuje jednej cyfry.
Sprawdź ciagłosc wiązki, sprawdź wience na półoskach. Lubią pękac i system wywala błąd obwodu. Jest to poprostu złe tłumaczenie. http://obrazki.elektroda.pl/6570497800_1... http://obrazki.elektroda.pl/3647968100_1...
A nie przyszło ci do głowy odczytać błędy?
A po wpięciu do OBD jakieś błędy pokazuje.
Odnawiam temat. Czy ktoś mógłby wyjaśnić co oznaczają te błędy??
To miał jakiś słaby program resetujący. Co to za metoda naprawy "zresetować błędy"?
check engine świeci sie jednak cały czas wiecie co może być przyczyną? W aucie są dziesiątki czujników i elementów wykonawczych od których awarii świeci się check, podjedź do elektryka samochodowego niech cie podepnie pod komputer i sprawdzi błędy.
Po pierwsze odczytać błędy ze skrzyni za pomocą odpowiedniego urządzenia diagnostycznego.
Zacznij od czujnika NOx. Sprawdź co widzi.
Kolego a olej w skrzyni masz? Poziom i gatunek jest prawidłowy? Jeśli tak to trzeba podłaczyć pod komputer i zobaczyc co się dzieje,jakie podaje błędy.
Usterka czytnika na płycie elektrycznej umieszczonej na płycie zaworowej w skrzyni biegów.
Jakie parametry pokazuje diagnostyka a jakie i gdzie mierzysz ciśnienia?
Szukaj kolo akumulatora w bagazniku czy nie jest zielono na orzewodach i cxy sie nie trzymaja na izolacji. Dodano po 1 Skąd jestes?
zapala się EDC I jakie błędy odczytałeś ?
Można też odczytać błędy komputerem ...najprościej....
mercedes błędy błędy skrzyni mercedes błędy mercedes atego
wekta centrala naprawa drukarki brother radio alpine schemat
Cienki wężyk w kotle Beretta My Smart - funkcje Brak kanałów na telewizorze z kablówką HDMI