MAN TGL 2008r: - odczyt parametrów w czasie rzeczywistym (ciśnienia paliwa doładowania itp zadane i rzeczywiste, temperatury, obroty generalnie wszystkie czujniki ) - kasowanie błędów i inspekcji serwisowej - odczyt stanu zużycia okładzin hamulcowych - w trybie ISI można było wykonać funkcje kalibracyjne które w zasadzie nie były mi potrzebne i za wiele...
Czujnik temperatury paliwa sygnał poza zakresem taka definicja błędu, a co do usterki czy poza odczytem błędu była robiona jakaś diagnostyka?
Tylko że paliwo może schodzić z układu do baku i potrzebuje czasu dlatego mierzy się gdy jest problem. Ale wg mnie bardziej pasuje zalany silnik oparami benzyny z systemu EVAP przez niezamykający się zawór. Można by też podejrzeć parametry silnika jak jest problem (temperaturę zasysanego powietrza, odczyt temperatury silnika). Ewentualne błędy.
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
sprawdz komputerem diagnostycznym temperatury .Odczyt błędów to nie cała diagnoza . sprawdz temperaturę płynu chłodniczego ,powietrza zasysanego i paliwa jeśli jest.
No to teraz dwa schematy z 1.2 i 1.4 plus zdolny elektryk z masą wolnego czasu. Weryfikacja co jest założone. PS Generalnie to widzę w błędach to: Brak zasilnia pompy paliwa Złe odczyty z przepustnicy (pewnie i jej sterowanie kuleje) EGR też Czujniki temperatury zgłaszają błędy.
zrób tak: 01-silnik 02-odczyt błędów 05-kasowanien błędów 04-nastawy podstawowe 000-kanał dostępu obserwuj pozycję drugą od lewej strony ma mieścić się w zakresie 54-57 Jak najbardziej z tym że wartość może zmieniać sie w zakresi 0-88 sprawdza się ją w funkcji temperatury paliwa (pozycja 9) jest taki wykresik(próbowałem zrobić zdęcie ale telefonem...
Witam serdecznie mam taki sam przypadek czy udało się rozwiązać problem? Mnie już ręce opadają, pompa wc wymieniona, czujnik na listwie też, grusza robi się twarda paliwo na listwę dociera lecz nie wiem z jakim ciśnieniem. A w odczytach rzeczywistych na komputerze pokazuje 0 bar. Jedynie co mnie martwi to błąd czujnika temperatury paliwa zbyt duża wartość...
Na początek wykonaj odczyt błędów, pojedz do kogoś kto ma VAG lub VCDS, następnie podgląd temperatur paliwa powietrza i płynu chłodzącego, oraz procent użycia pedału przyśpieszenia.
Voyager V od 2008? Ta nowsza buda silnik 2.8crd Losowo brak odczytu temperatury płynu chłodzącego przez sterownik silnika oraz falujące obroty w związku ze zwiększonym ciśnieniem paliwa. Przyczyną to uszkodzenie wiązki, konkretnie kabla brązowy-bialy. Wspólna masa na czujnik temperatury płynu oraz regulator ciśnienia paliwa. Kabel u mnie uszkodzony...
Nie mogę się jednak połapać z danymi i opisami tabeli 1 i 2 załącznika 42.pdf A Wy? Trudno powiedzieć, można je przyjąc takimi jakimi są. To co widać (tabela 2) to znaczny wzrost błędu przy niższch wartościach prądu. Jest różnica przy 0,1Ib, oraz 0,09Ib i 0,08Ib. Szkoda, że nie ma pomiarów przy 0,02 Ib i mniejszych (jak u kolegi autora z telewizorem...
Czujnik w poprzedniej wersji był na pewno, więc im nowszy samochód tym wydaje mi się że powinien być czujnik. Nie dzwoń do serwisu tylko zajdź do sklepu z częściami i zapytaj. Patrzyłem na intercarsie i nie jest dostępny więc może nie być.. Nie mam niestety schematu więc więcej Ci nie podpowiem. Sprawdź czy mechanik nie łączył się przez protokół dla...
Odczyt błędu i ponad połowa zbiornika paliwa. Warunki wypalenia. Czegoś mu brakuje I temperatura silnika minimum 80stC.
Witam serdecznie. Podłączyłem do kompa Bravo, bo na zimnym silniku muszę go trochę długo trzymać na rozruszniku i trochę więcej pali benzyny i gazu, jak jest zagrzany pali od strzała. Pokazał błąd 0A czujnik temperatury wody. Szukam jaki czujnik można przypisać pod ten błąd czyli 0A czujnik temperatury wody, opis błędu to - zwarcie z masą wystąpił 155...
Dzięki za odpowiedz , czyli wnioskuje z twojej porady aby najpierw sprawdzic elektronikę zawartą na płycie zegarów kontrolnych ,tak też zrobię . pozdrawiam Jacek
Witam Znów mam problem z Dafem. Texa pokazała błędy - czujnik prędkości 241 PID 84 FMI 2 - czujnik ciśnienia oleju 141 PID 100 FMI 4 - czujnik temperatury oleju 212 PID 175 FMI 3 ( do dwóch ostatnich błędów jest dodatkowy komunikat Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/1952592400_... https://obrazki.elektroda.pl/2729873500_...
Witam wszystkich. Mam taki problem. Vag wywala mi błąd 16502 Engine coolant temperature circuit High Input. Skasowałem błąd ale pojawia się ponownie. Wymontowałem czujnik, składa się on tak naprawdę z dwóch czujników (4 pinowy). Sprawdziłem go miernikiem i okazało się że oporność pomiędzy stykiem 1 a 3 jest zgodna z danymi katalogowymi a więc wynosi...
Witam, Mam pytanko do czego służy czujnik temperatury zasysanego powietrza. Przy ostatnim podłączeniu się do komputera wykazało na nim jakiś błąd, wykasowali go, ale nie wiem czy to jest poważny problem ? Samochód Peugeot 406 18 16V 1997 r Pozdrawiam, Radek
CITROEN C3 1.4 8V 2003R. KLIMATYZACJA P0108 "Czujnik ciśnienia absol.kolektora/ciśnienia atmosferycznego - wysoki sygnał wejściowy" P0113 "Czujnik temp. powietrza wlotowego - wysoki sygnał wejściowy" po podłączeniu do komputera pokazuje te niesprawności czujniki sprawdzone i na miernik są sprawne ( parametry właściwe), ponadto napięcie 4,90 V czyli...
Witam. Pojawił mi się ten błąd sygnalizowany przez kontrolkę "CHECK ENGINE". Sam czujnik sprawdziłem i pokazuje ok. 1,7kOhm przy temp ok. 16-18 stopni. Ale sama usterka jest dość dziwna , stąd poniżej zamieszczam moje pytania: 1. Jaka jest znamionowa wartość termistora NTC w czujniku MAT w matizie? Zastanawiam się nad zakupem zamego termistora i wpięciu...
Witam. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem niewłaściwego odczytu temperatury oleju i płynu chłodzącego w audi a5 3.2 fsi cala. Problem polega na tym, że komputer pokazuje różne temperatury oleju i płynu. Odpalam samochód, przejadę kawałek temperatura oleju/płynu dochodzi do maks 84 stopni, zazwyczaj pokazuje 76/78, jak zgasze i odpale zapłon lub...
Witam mam kłopot z czujnikiem temperatury zewnętrznej,tzn. od pewnego czasu jest przekłamanie temperatury ok.10st.przykład,na zewnątrz jest +10 a na wyświetlaczu pokazuje 0 lub +1,komputerem podłączył się serwisant wyskoczył błąd 00779,wykasował,i nadal istnieje błąd,miernikiem sprawdziłem przewód który idzie od czujnika do złącza,który znajduje sie...
Witam. Fiat Brava 1.4 12v 98r. Podczas jazdy zapala się kontrolka wtrysku. Diagnostyka wykazała błąd 020A - czujnik temp: sygnał nieprawdopodobny. Czujnik został wymieniony, ale dalej to samo. Ominąłem seryjną wiązkę i podłączyłem go bezpośrednio do sterownika, ale dalej to samo. Dopóki się nie zapali kontrolka wskazania temp są idealne, gdy łapnie...
Problem dotyczy Fiata Stilo 1.6 16V z 2002 r. Sporadycznie podczas jazdy dostaję komunikat o awarii sensora temperatury płynu chłodniczego (wskazówka na desce rozdzielczej opada na sam dół lub zupełnie przeciwnie pokazuje przegrzanie) po czym po chwili wszystko wraca do normy - usterka ustępuje i wskazania są poprawne. Czasami problem występuje również...
Witam! Od miesiąca jestem posiadaczem Fiata Stilo 1.6 z sekwencyjną instalacją gazową. |Od kilku dni po zakupie zaczął wyskakiwać błąd High Coolant Temperature, myślałem, że to wina czujnika temp. więc go wymieniłem, niestety, nadal działo się to samo. Samochód oddałem na serwis Fiata i uznano, że wadliwy jest komputer centralny. Oddałem samochód do...
Witam Problem z Caddy 1.9 BLS 105 KM. Po wymianie termostatu temperatura wzrasta do 70°, po włączeniu nawiewu temperatura na zegarze spada do zera. https://obrazki.elektroda.pl/5074705800_... https://obrazki.elektroda.pl/5531662000_... Zapala się czek, wchodzi w tryb i włącza wentylator schładzający na zimnym silniku.
Witam Gazownik zakładał mi Gaz sekwencje - podczas jazdy na cpn w celu zatankowywania gazu jak on mi to opowiadał wyleciał mu czujnik temperatury, który rzekomo nie był zabezpieczony zawleczką (nie wiem czy to możliwe bo po zakupie zrobiłem nim ponad 1000km i nic takiego mi sie nie przydarzyło) jak mu wyleciał to zalał cały silnik płynem i po przyjechaniu...
Witam. Problem dotyczy Peugeota 308 1.6 Hdi 9HZ DV6TED4. Nie czyta temperatury spalin. Cały czas 99 stopni. Czujnik sprawy - podmieniony na drugi. Na wtyczce do czujnika napięcie 3.5v tylko. Idąc po kabelku jest przejście na BSI ale potem już nie wiem gdzie szukać. Błąd P2033. Pozdrawiam
Witam posiadam audi a4 b5 1.8t 1997r. Dziś podłączyłem go do kabla i programu Vag, ciężko było nawiązać komunikacje z komputerem ale po paru próbach odczytało mi silnik i o to moje błędy; 16500 Czujnik temperatury silnika zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem...
Witam wszystkich, Posiadam Citroena C4 z silnikiem 1.6 HDI 110 FAP. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem błędu P2033 - czujnik temperatury za katalizatorem - zwarcie z plusem. Wymieniłem czujnik ale błąd nadal wraca, więc pewnie gdzieś jest przerwany przewód. Czy ktoś może podesłać mi schemat gdzie jest wpięty ten czujnik, gdzie idzie wiązka, czy...
Wiatm. Mam takie zapytanie bo nie wiem co mam juz robić otóż mam A4 z 2000 roku. silnik 116 KM i mam problem z temperatura płynu chłodzacego. Wymieniłem juz 3 termostaty i dalej jest to samo. Podłączyłem komputer i okazuje sie że termostat jest ok ale wskaźnik temperatury zawyża np. Przy temperaturze faktycznej płynu 79 C na wskaźniku ponad 100. Podobnie...
Witam.. Problem bolesny bardzo bo mechanik już zaczął powoli rozkładać ręce.. Błąd jest taki iż z wysokie napięcie wyjściowe coś takiego mniej więcej mechanik powiedział że nie mierzy temp powietrza.. Kupiłem 2 przepływomierz oryginalny ale daje to samo.. Przepatrzyl cała wiazke i sterownik silnika też.. Po odpieciu kostki jest tak samo... Autko dużo...
Witam wyświetliło mi na moim still-u błąd 12 "temperatura cieczy" wymieniłem czujnik temperatury cieczy, i teraz jest tak że błąd dalej się pokazuje, rozłączyłem aku ale to nic nie dało, na starym czujniku musiałem długo czekać aż odpali znowu, a tutaj wystarczy że zgaszę go, i po tym jak zgaśnie wyświetlacz, odpala znowu bez problemu, więc nowy czujnik...
kolego spradz czujnik temperatury wody bardzo często kostka śniedzieje wtedy komputer dostaje błędny odczyt i go po prostu go zalewa częsty objaw
nie wiem jaki masz silnik ale zobacz to : Kody błędów - HONDA Civic 1,5 (69kW) PGM-FI D15B2 Odczyt Kiedy przez ECU wykryte zostaną błędy, to zapala się lampka kontrolna silnika. -Włączyć zapłon. -Na wyświetlaczu na urządzeniu ECU pojawiają się kody błędów. Resetowanie -Wyłączyć zapłon. -Wyjąć bezpiecznik "zagrożenia" na co najmniej dziesięć sekund lub...
Spróbuj jeszcze wyregulować obroty silnika. Śrubą na gaźniku? Litości... Jest LPG? Po kolei: -odczyt błędów -odczyt parametrów na zimnym silniku, zwłaszcza temperatur -pomiar ciśnienia paliwa podczas rozruchu. I podczas jazdy obroty potrafią zawiesić się na 1000RPM jak auto jest rozgrzane (jadac w korku) Gdy auto się jeszcze toczy? Jak tak to normalne.
Kilka możliwych przyczyn oraz sugestie, jak można podejść do rozwiązania problemu: 1. Przegrzewanie sterownika: W upalne dni sterownik może się przegrzewać, co prowadzi do niestabilnego działania. Jeśli sterownik jest zamontowany w miejscu, gdzie nie ma odpowiedniej wentylacji, warto rozważyć jego przeniesienie lub poprawienie chłodzenia. 2. Uszkodzenie...
Witam zainteresowanych pomocą. Problem jest następujący: po zastąpieniu dwóch przewodów, 1 od czujnika temperatury powietrza do ecu, 2 od przepływomierza do ecu, (brak przejścia), silnik przestał pracować w trybie awaryjnym. Błędy dało się skasować. W trakcie odczytu VAG-iem temperatur w okienkach wyświetliły się takie wskazania, temperatura paliwa...
Dosyć ciekawa ta usterka. Mam kilka "prawdopodibieństw". 1. Czujnik IAT jest gdzie indziej i wszelkie "pomiary" i podstawienia nic nie dadzą. Skoro sterownik wystawia 5 V i masę dla tego czujnika więc wszystko jest OK, jedynie oprogramowanie nie bierze go "do pomiarów". Wartość temp. to inaczej aktualna wartość prądu, a skoro był podstawiany rezystor,...
Gaz w dolocie,słabe ciśnienie paliwa,uszkodzony czujnik wał/wałek,zła dawka przez np zły odczyt temperatury. A Włączanie zapłonu kilka razy przed uruchomieniem nie zawsze włącza pompę ,tylko czasem tylko podczas kręcenia. Potrzebna diagnoza. Wróżcie dalej. Jeżeli wiesz to podziel się wiedzą a nie nabijają się że ktoś chce pomóc. Jest jeszcze opcja...
Wszystko zostało sprawdzone. Przepływomierz, ciśnienie na listwie, filtr paliwa nowy, filtr powietrza nowy, podciśnienia wszystkie szczelne, sprawdzone wakuometrem, wtryskiwacze zostały sprawdzone metodą przelewową, cewki wtryskiwaczy również sprawne, logi statyczne jak i dynamiczne wzorowe. U mnie występuje pojedyncze szarpnięcie w trakcie rozgrzewania...
błąd niby czujnik p0191 czyli ogólnie ciśnienie ale zastanawia mnie czy ma coś na rzeczy ten czujnik temperatury jeśli go odpiąłem i trochę kilometrów było zrobione na nim to czy nie może być tak że ECU ma problem z odczytem ale chyba wtedy inny błąd ale czy teoretycznie jeśli czujnik nie bardzo współgra z ECU mogą się dziać takie rzeczy i czy można...
Diagnoza EGR była na jakiej podstawie (jakieś błędy ???) ...Podłączcie jakiś tester i odczytajcie kody dtc ... Wygląda faktycznie na tryb awaryjny , Nawet jeśli by była niedrożność układu paliwa to by wyrzucał błędy z ciśnienia na szynie CR .. Po kolei 1. Dobry tester - odczyt błędów 2. Jeśli ich nie ma to spr. parametrów silnika - Ciśnienie doładowania...
Peugeot 307 1.6 benzyna Wymieniłem świece, bo silnik nie pracował równo. Teraz, po odpaleniu na postoju, po paru sekundach zaczyna wypadać zapłon, a silnik gaśnie po kolejnych kilku sekundach. Jeśli trzymam lekko gaz, silnik chodzi równo i nie pojawiają się żadne błędy. Moc bez zmian — jeśli już jedzie, to jedzie bez problemów. Ten sam problem pojawia...
Prawie na pewno jest ponownie problem z DPF-em. Przy tak krótkich trasach (jeszcze nie wiem, ile w tych 100 kilometrach jest uruchomień silnika) uruchamiane jest wypalanie filtra, ale nie dochodzi do jego pełnego zakończenia i przy najbliższej okazji wypalanie zostaje ponownie uruchomione (co znowu wiąże się z dodatkowym paliwem wtryskiwanym do cylindrów)....
Cześć wszystkim! Jestem nowy na forum i zaczynam przygodę z diagnostyką samochodową. Mam problem z wysokim zużyciem paliwa w moim Oplu Astra H (1.6 benzyna, 2008). Zauważyłem, że spalanie w mieście dochodzi do 10 l/100 km, choć norma to raczej 7–8 l. Postanowiłem użyć taniego skanera OBD-II (ELM327 z Bluetooth) do sprawdzenia, co może być przyczyną....
Witam. mam problem z matizem. wczoraj gdy jechałem tym samochodem nagle zgasł i nie dało się go uruchomić. jest iskra, paliwo również jest podawane,wyczyszczono moduł optyczny, kopułka wraz z palcem w dobrym stanie. co może być przyczyna bo ręce mi już opadają.. po odczycie błędów wykryto tylko 1500 czyli czujnik temperatury z klimatyzacji..
zapomniałem dodać że ten błąd wygląda dokładnie tak == p0191 czujnik regulacji ciśnienia odczyt po za zakresem , problem z układem prądowym == z tym prądowym mogłem troszkę przekręcić ale pojawił się wątek prądowy więc chyba to nie leży problem w pompie wysokiego ciśnienia czy wtrysków tak mi się przynajmniej wydaję ale nie jestem w tych sprawach za...
Za katem nic nie ma do mieszanki. Przed katem to tak. Oj jaka diagnoza taka naprawa Jeszcze się kiedyś zdziwisz :| Do 32115 - odczyt temperatury silnika po zagrzaniu , odczyt pracy sondy przed i za katalizatorem , odczyt ciśnienia w kolektorze ssącym , pomiar ciśnienia paliwa na rampie wtrysku itd, itd ..... :D
Czujnik zamówiony, dzisiaj będę go miał i wszystko się okaże. (at)Edit: Czujnik założyłem, świec jednak nie grzeje. Postanowiłem ze znajomym iść tropem tego całego błędu związanego zbyt wysokim napięciem wyjściowym na czujniku temp. paliwa. Zlokalizowany został i wyjęty (zdj. poniżej), jednakże nie jesteśmy w stanie określić w jakim stopniu on może...
Od pewnego czasu w różnych momentach wariują mi oba czujniki od poziomu paliwa i temperatury zewnętrznej (G17). Zawsze oba w tym samym momencie, odczyty potrafią skakać dosłownie co chwilę. VCDS również pokazuje te same odczyty. W pamięci znajduje się również następujący błąd: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-10 - Open or Short to Plus...
Mam problem z odpalaniem zimnego Passata B6 2.0 TDI (BMR). Świece żarowe są wymienione, akumulator nowy, filtr paliwa również. Silnik kręci dobrze, ale mam wrażenie, jakby cofało się paliwo albo był problem z pompowtryskami. Po odpaleniu przez chwilę silnik klepie, chodzi głośniej, wyje, a spod maski widać dym. Po chwili wszystko się uspokaja i silnik...
Ano ma dawka paliwa zależy od temperatury silnika jak odczyt z niego jest np -5C a silnik faktycznie ma 90 C to dzieją się cuda.
. Co oznacza, że coś nie doczytuje albo żle interpretuje przy niskich. Odczyt błędów kablem, plus pomiar pamaterów, temperatur z czujników i porównanie z danymi prawdziwymi. Gdyby diezel potrzebował ciepłe powietrze nie było by intercoolerow, a jest dokładnie odwrotnie. Co do podgrzewania paliwa niektóre modele mają grzałkę w filtrze paliwa a niektóre...
Witam. Problem jak w temacie, na zimno zapala, po nagrzaniu nie odpala, nie kręci rozrusznik. Nie zapala się nawet kontrolka świecy. Stacyjka i blokada kierownicy odblokowuje, brak błędów. Natomiast przy odczycie parametrów bieżących, podaje dziwne wartości, np. temperatura cieczy - 260 stopni, obroty 3000, paliwa 2648l itp. Na liczniku, wskazania prawidłowe.
Zimny nie był temperatura wg komputera to 91 stopni. A odczyty mam dużo większe, w granicach 600 na wolnych obrotach do około 970,2 przy przegazowaniu. Co do naprawy czujnika temperatury paliwa niestety po dokonaniu naprawy poza tym, że komputer nie rejestruje już błędu żadnej poprawy nie widzę. A co do EGR-a nie mam pojęcia czy jest zaślepiony czy...
Śmiem twierdzić że na 99% nie wyskoczył błąd sondy tylko błąd składu mieszanki. Najprawdopodobniej masz źle ustawione LPG przez co rozjeżdża się sterownik silnika i nie potrafi poprawnie dozować benzyny. Zacznij od sprawdzenia korekt krótko i długoterminowych a wymiany części zostaw na później. Jak świece nie były długo wymieniane to możesz je wymienić...
Silnik na wtrysku. Jeżeli nie posiada sondy lambda i czujnika podciśnienia (patrzę na serwisówkę modelu 2004), to dawka paliwa mogła się rozjechać przez naruszenie czujnika TPS, albo zużycia silnika i osprzętu (przestawienie rozrządu, zatkanie lub wypalenie tłumika, zapchanie lub odblokowywanie filtra powietrza). Oczywiście eliminując możliwe błędy...
Witam Szanownych Forumowiczów Zwracam się z gorącą prośbą o odczytanie Pinu ze wsadów eprom zamieszczonego poniżej. Może rozwinę temat: w skodzie mam padnięty ECU, więc zakupiłem używkę bez pinu.Pojechałem do fachowca w tej dziedzinie aby odczytał PIN, stwierdził "po co" odczytywać, można wyłączyć immo i tak zrobił, wlutował eprom z powrotem. Zamontowałem,...
Witam, Pacjent Fiat Fiorino 1.3 D Multijet (225BXD1A, 225BXB1A, 225BXB11) 75KM, 55kW, przebieg 180 tysięcy Dymi z rury wydechowej z lekkim kolorem niebieskawym na wolnych. Kiedy Występuje ? Po rozgrzaniu silnika do osiągnięcia temperatury pracy działa prawidłowo - nie dymi. Jak już osiągnie temperaturę pracy na wolnych obrotach ( jazda w korkach ) zaczyna...
Podłączyłem pod komputer i nie ma zadnych błędów, nie ma przebicia na cewce i przewodach, moze winna jest pompa paliwowa? Zrób diagnostykę, skup się na temperaturze silnika oraz na odczytach MAP'a. Ciśnienie pompy paliwa w tym aucie to 2,5-3,0 bara. Podaj kod silnika.
Ale w tym silniku nie ma żadnej "przepływki". O ile masz na myśli przepływomierz powietrza. Jest tylko czujnik temperatury powietrza na dolocie. Gdyby był uszkodzony albo odczyt poza zakresem to miałbyś błąd w ECU. A pisałeś, że diagnostyka nic nie wykazała.
Witam Mam problem z uruchamianiem silnika samochodu Citroen Xsara 1,8 16V, 1999 r. (benzyna). Problem występuje tylko po kilkugodzinnym postoju, gdy temperatura otoczenia spada poniżej 0°C. Trzeba wtedy „kręcić” rozrusznikiem kilkanaście sekund i silnik się uruchomi. Ten sam problem wystąpił już poprzedniej zimy. Zauważyłem także, że tej usterce towarzyszy...
Witam, pacjent to Seat Alhambra 1,9 TDI AVG 110Km rok 2000, ale jeszcze wersja przedliftowa, na pompie VP. Samochód przed sekundę po odpaleniu wchodzi na obroty 1500 niezależnie od temperatury i występuje wtedy nieprzyjemny, specyficzny dym, zużycie paliwa jest też moim zdaniem trochę większe, niż być powinno. W sterowniku silnika jest zapisany błąd...
01- przesuń przecinek o 2 w lewo - ciśnienie w 1. obwodzie 02- " " " " " 2 03- % paliwa w balonie 04- obroty silnika 05- temperatura silnika Z tego wynika, że silnik stał; ale pokazuje, że jest ok. Jak odpalisz, to porównaj odczyt dopiero po zbiciu osuszacza. Ale musisz sprawdzić połączenia czujników niemonitorowanych ( ręczny, podn. kabiny itd.)
A masz WEBASTO, czy Eberschprecher? Podłączenie samochodu pod kompa powinno dać możliwość komunikacje z piecykiem. Do piecyków WEBASTO jest na forum schemat prostego kabelka diagnostycznego i link do darmowego programy firmy WEBASTO. Zdecydowanie ułatwia diagnostykę. Przyczyną nieodpalania pieca może być awaria któregoś z urządzeń podpiętych do pieca:...
ma dwa razy większe zużycie adblu, To jest fizyczne zużycie czy z odczytu ze sterownika? Na zużycie wpływa wiele czynników, min. NOx sensor, katalysator, jakość paliwa, temperatura spalin, oprogramowanie i wiele innych czynników. Na początek test 300 mililitrów, dla sprawdzenia wtryskiwacza, ale to też na pewno już było sprawdzane jak zresztą wszystko...
(at)ElektrodaBot Witam mam VW Lupo 1.0 i gdy próbuję odpalić to wchodzi na obroty do 500 i gaśnie potem już nie odpala tylko po kręceniu rozrusznikiem nie odpala tylko coś syczy i śmierdzi paliwem świece zmieniłem na 3 iskrowe. Macie jakieś pomysły co to może być auto nie odpala Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej prawdopodobne przyczyny...
Po pierwsze to odczyty wartości powinieneś robić na rozgrzanym silniku - temperatura nie mniejsza niż 85*C, brakuje jeszcze bloku 000 a nadto masz strasznie niską wartość dawki paliwa - w grupie 001 pole drugie od lewej masz 10 mg/skok, powinieneś ją skorygować do wartości 4 mg/skok, powtórz zatem odczyt przy prawidłowej temperaturze i dodaj grupę 000.
Na początek wziąć vcds wpisać zero na zerowym kanale adaptacji. Sprawdzić w blokach temperaturę silnika, wskazania przepływomierza. zaślepić evap na próbę, zobaczyć czy z regulatora ciśnienia paliwa nie cieknie paliwo przez przeponę. Odłączyć instalację gazową wypinając wtyczki z centrali i montując zwory na przewodach wtryskiwaczy benzynowych przy...
pomiar temperatury błędy błędy odczytu temperatury regulator temperatury błędy
zasilacz canon schemat płyta grzewcza ariston żelazko sensixx
odkurzacz festool wlacznik temperaturowy
Opticum Nytro Box NS+ – plik oprogramowania, aktualizacja firmware, AX Technology Canon QY6-0072 – opis głowicy drukującej do PIXMA iP4600, iP4700, MP630, MP640, 4416 dysz, 1 pl