I neonówką 12V-24V.
Wyczyść przepływkę (porady na ten temat znajdziesz na necie oraz na forum A3) oraz wtyczkę i styki na przepływce - może być spray do złącz elektrycznych, błędy wykasuj i zobacz jak się silnik będzie zachowywał, pedałem gazu nie zawracaj sobie głowy.
Jakiś traktorek ? Sprawdzałeś, regulowałeś już zawory ? Takie coś [url=http://daewooforum.pl/temat60284.ht... ? Wiesz jak sprawdzić błędy ?
Model sterownika gazu, producent wtryskiwaczy, kod silnika. Błędy były w ECU silnika? Jeśli tak to jakie? Analogicznie ze sterownikiem gazu.
Witam U mnie mrugają wszystkie równo i ciągle diody zielone niezależnie ile mam gazu . co to może oznaczać ??
Trzęsie zarówno na benzynie jak i na gazie? Uruchamiany jest na benzynie Właśnie opisz jak czy na zimnym i na ciepłym zachowuje się tak samo na gazie i na benzynie. Szarpanie jest takie jakby nie palił na jeden cylinder? Wymieniłem już połowę części a ona nadal nie chodzi A co mówi samodiagnostyka silnika - czyli są jakieś błędy w module silnika? Odczytywane...
Sonda zdechła, tak trudno zinterpretować błąd czujnika tlenu?.
Jaki dokładnie silnik - model? Do sprawdzenia pedał gazu, przepustnica i sterownik silnika. Błędy sprawdź na rozgrzanym silniku.
Diagnostyka była przeprowadzona i wykryto błędy sterownika silnika, pedału gazu a także siłownika przepustnicy. Wszystko było wymieniane i bez zmian
Witam serdecznie mam fiata Stilo 1.6 103km 2004r z gazem . Od jakiegoś czasu świeci się kontrolka silnika żółta i engine fault chodź sterownik jest nowy . W czym może być problem i jakim urządzeniem mogę błędy zobaczyć. Dziękuję za informację pozdrawiam serdecznie.
Błędów zimnych lutów nie pokaże. Pokaże błędy powiązane z tym. Na przykład w Focusie 2, gdzie często padają luty w liczniku, masz dużo błędów od komunikacji CAN i często błędy od pedału gazu ( przechodzi przez licznik). Próbowaleś zdjąć jeszcze raz klemę na kilka minut?
Odczytaj błędy z komputera.
Czy np. Dziura w gumie od turbo może taki syf robić? Tak, może się tak zdarzyć. Odczytaj błędy z komputera silnika i gazu.
1-Błędy odczytuj gdy są objawy oraz nie wyłączaj silnika (stacyjki) przed skanowaniem by nie znikły błędy. 2- czujnik sprzęgła ? raczej potencjometr pedału gazu. 3- Zainteresuj się też silniczkiem krokowym.
Witam EPB 1 5443 brak sygnału z czujnika zużycia okładzin tylna oś strona lewa INS 0 1321 usterka parametryzacji modułu K pewnie powiązana z tą poniższą: FMR 1 7070 pedał gazu nie nauczony. Po zaprogramowaniu pedału gazu usterka ta i z INS będą nie aktywne. Czy silnik reaguje na pedał gazu? jeśli nie, trzeba nauczyć pedał gazu.
Żeby wiedzieć jakie błędy wyłapuje sterownik silnika to powinieneś przełączyć samochód tak, żeby silnik pracował tylko na benzynie, wykasować wszystkie błędy w silniku i jeździć tylko na benzynie, a w momencie jak zaobserwujesz dziwne zachowanie się silnika to trzeba odczytać błędy. Jakiekolwiek przełączenie w trakcie na gaz spowoduje, że sterownik...
Diagnostyka była? Błędy są?
Sprawdź, czy silnik nie łapie lewego powietrza, upewnij się co do silnika krokowego przepustnicy, dobrze byłoby też zczytać błędy ze sterownika.
Diagnostyka wykazał błędy sterownika silnika, pedala gazu oraz błąd siłownika przepustnicy. A sterownik był już lutownay,przepustnica wymieniona i nadal zdarzenie się powtorzylo Dodano po 18 Diagnostyka była wykonana i były błędy sterownika, siłownika przepustnicy oraz pedału gazu
Bez diagnostyki raczej się nie obędzie , odczytaj błędy i napisz nam jakie są.
Witam..... Mam podobny problem, po podłączeniu ELM327 wyskoczył błąd 120 i 220. Są to wyłączniki krańcowe w pedale gazu '' potencjometrze'', na szczęście problem wyskakuje rzadko i tylko przez zły dostęp nie biorę się do wymiany pedału, zresztą może to być równie dobrze zimny lut bądź też brak styku na wiązce łączącej pedał z komputerem. Kupiłem za...
Zdjąć wtyczkę z czujnika temperatury, ewentualnie zasymilować nagrzany silnik. A po co? Zdjęcie wtyczki napewno nie zasymuluje nagrzanego silnika. Opisz dokładnie co to za instalacja LPG, wtryski, parownik. sterownik. Do czego Ci ta informacja skoro na benzynie pali więcej to i na gazie będzie tak samo. Do autora. Zakręć całkowicie gaz i naprawiaj...
Witam podczas jazdy wyskakuje błąd i silnik gaśnie. Wystarczy na sekundę wyłączyć zapłon i samochód pracuje dalej. Jak zobaczę zapalający się błąd i ujmę gazu to silnik nie zgaśnie.Błąd pojawia się najczęściej przy dodawaniu gazu.Błędy 1631 1335 0725 .Czy jest to uszkodzenie zwiazane z pompą czy raczej czujnik położenia wału .
Łatwo sprawdzisz jak to mechanicznie wygląda. Zwróć uwagę jak przełącza na drugi bieg, jak startuje z miejsca i zaparkuj pod górkę , rusz z miejsca i zobacz jak wygląda pełzanie (czy się nie cofa). Po mojemu to błędy w komunikacji z TCU (tak jak zdiagnozował interfejs : brak sygnałów z pedału gazu, TPS, obrotów silnika). Zresztą wywalił błąd że brak...
norek, a idź ty z tym krokowcem forum lamerów. jaworskiauto-nie może być naciagnięta linka albo wywierany nacisk na pedał gazu -silnik ma być gorący, w polu odczytowym ma być ponad 80st. -błędy wykasowane -nie szumi potencjometr I trzecie, to co jakwazniejsze i najczęstsza, ale to na PW
Stawiałbym na sterownik pompy,jednym z objawów jego uszkodzenia jest brak reakcji na pedał gazu,oraz gaśnięcie silnika po rozgrzaniu.Przy awarii sterownika nie zawsze wyskakują błędy na kompie!!!Sterownik możesz wyjąć sam.Oto link jak to zrobić:http://pumpe-duese.eu/pl/demontaz... Jak się zdecydujesz na wymianę sterownika mogę dać namiary na gościa...
Kasowanie adaptacji robiło się na 2 sposoby, musisz doszukać ale jedna z nich to dwa razy wykasować błędy nawet jak ich nie ma, a drugie wchodzi się w ustawienia podstawowe wybiera kanał 0 i test bodajże. Szczelny masz dolot ? Pusta zakręcona butla z gazem ?
Witam. Gaz daje jakieś oznaki życia? Kontrolki na przełączniku się świecą? Może by tak podłączyć komputer gazowy i zobaczyć czy w sterowniku od gazu jakieś błędy nie siedzą, czy jest w ogóle z nim komunikacja. Być może problemy z gazem powodują jakieś błędy z silnikiem. Pozdrawiam.
Niby silnik rozgrzany, zwiększam obroty, słychać że zawór przerzuca a samochód gaśnie. Jest tylko jeden elektrozawór? Na zbiorniku, czy przy/w reduktorze? Actuator gazu, czyli krokowy, tłoczki w elektrozaworach - brudne, mogą działać dopiero po porządnym rozgrzaniu. Tego krokowego jeszcze masz? Ile ma instalacja, parownik/reduktor gazu? Nie należy...
Nie unikniesz wykonania testu elektroniki silnika. Przede wszystkim musisz odczytać błędy z pamięci sterownika silnika. Następnie porównać dane odczytane ze sterownka z parametrami wymaganymi w danej chwili (obciążenie silnika , położenie pedału gazu, prędkość auta itp). Interpretacja tych wszystkich parametrów wskaże usterkę. Szukanie "po omacku" jest...
Błędy są w sterowniku silnika?
Witaj podobny przypadek miałem w ducato 2.3 też nie reagował na gaz i problem leżał w przepustnicy(klapie gaszącej) bo się nie otwierała po odpaleniu odkręc węża zaraz przy niej i odpal zobacz czy jest otwarta po uruchomieniu silnika.
Przyczyną był alternator. Napięcie 16,7 V, aż się spalił. Po wymianie alternatora wszystkie błędy przestały się pojawiać.
Awaria pedału gazu nie generuje takiego błędu, tracisz komunikacje z kasetom silnika i dlatego masz ten błąd i brak gazu.
Masz Delphi to parametry ciśnienie doładowania rzeczywiśce i wymagane zrób wykresy na najwyższym biegu z jałowego gaz w podłogę do zapalenia błędu. Sprawdzisz gdzie masz rozjazd.
silnik z całym osprzętm tylko mój sterwonik bo to silnik od ałtomatu i odanglika
Chyba należało by podłączyć się pod kompa u gazownika i sprawdzić czy są zapisane jakieś błędy. Być może puszcza gaz któryś wtryskiwacz i zalewa świece dlatego długo kręcisz zanim uruchomisz silnik.
Kiedy wymieniane filtry paliwa i powietrza i gazu. .Jakie błędy są na kompie.
Dobra temat zamykam. Okazało się że wyłączanie aku to nie jest dobry pomysł, sterownik silnika traci mapy i daje błędy do sterownika gazu a ten wtedy gazu nie przełączy. Dziurawy wąż też swoje dokładał ale to nie było to. Zostawiłem aku podłączony tylko częściej go ładuję i problem zniknął, pojawił się nowy ale to opiszę w nowym temacie.
Pierwsze komputer i błędy. Znaczek z zygzakiem sugeruje błędne działanie ASR lub błędy w sterowniku silnika.
co ma tdi wspólnego z e-gazem ? jakie błędy w ecu.
Kod silnika ?
Co ma błąd wtryskiwacza do kabli zapłonowych? A nie masz może gazowni? może ECM gazu miesza? Jak nie, to nie widzę nic innego jak dalej uszkodzony ECM silnika albo wiązka. Pod warunkiem że masy i zasilanie jest ok.
A jakie masz błędy w sterowniku ? Co to za silnik, Z18XE ? Problem (ten cyrk z zegarami) wygląda na jakąś stykologię, brak masy lub zasilania. Sprawdź masowanie silnika.
Po skasowaniu błędów auto odpala jak niebo. Ale po dodaniu gazu trzęsie całą budą , tylko gdy dodaje szybko gazu. Po chwili autko się uspokaja i pokazują się te same błędy. Chodzi o błędy sterownika silnika.
Vectra C 2.2 DTI o ile sie nie mylę ma zamontowany na pompie wtryskowej. Masz tam dwie wtyczki i proponuje posprawdzać wiązkę od pedału gazu do sterownika (pompy). W tym linku ostatnie zdjęcie pokazuje przód silnika i tam właśnie powinna znajdować sie pompa wtryskowa ze sterownikiem.
Silnik: 1.Zasilanie na zacisku 30 napięcie za niskie. 2.Sonda lambda bank 1 sensor 1 brak aktywności 3.Zawór zawór pochłaniacza oparów evap obwód otwarty. błędy tymczasowe Klima:błedy potencjometrów silników nastawczych klap.Błedy tymczasowe. W temtych modułach 35,45 błędy mówią o wyzwoleniu alarmu przez różne czujniki.Są też błedy z zamkiem tylnych...
Jest milion powodów. Na początek diagnostyka opcomem i interfejsem do gazu. Moze sa jakieś błędy. Co to za auto? Jaki gaz ,jaki silnik, rocznik ? Gaz sekwencyjny, czy zwykły z registrem recznym czy krokowcem. ?
Naj prawdopodobnie masz padnięty parownik lub jest źle gaz wyregulowany i przez to na pewno łapie błędy w komputerze silnika
Częsty przypadek awarii sterownika silnika.
Cewki były podmieniane i są w porządku.
Czy silnik jest z gazem?
Po godzinnej debacie z kierowcą, chyba mam prawidłowe kody błędów: wentylator MID 128; PID 26; FMI 3 Spadek mocy MID 128; SID 232; FMI 4 Pedał gazu MID 128; SID 230; FMI 5 Wszystkie te błędy były odczytane na zapalonym silniku. Na zgaszonym nie było pedału gazu. Błędów z ad-blu nie ma w ogóle. Wcześniej kierowca zasugerował się kontrolką od ad-blu.
Witam Mam problem z kontrolka EPC zapala sie w czsie jazdy razem z kontrolka ABS I ESP, samochód nie reaguje na pedał gazu. Błędy z vaga : silnik : 18047 , 17831 , 16556, w ABS : 18264 podmieniony pedał gazu , zmieniony czujnik stopu, wilgoci w kompie brak (puszka uszczelniona ), czy ktos z was przerabiał taki problem ??? Pozdrawiam
Nie jestem specjalistą w tej branży ale przy "strzałach" w kolektor ssący uszkadza się przepływomierz. Dokładnie będziesz wiedział ja się podepniesz kompem z odpowiednim programem diagnostycznym. Tam się dowiesz co jest i możesz skasować błędy w sterowniku silnika.
zrób diagnozę za pomocą spinacza i podaj błędy
Błąd wskazuje na problem z potencjometrem pedału gazu. W pedale gazu są 2 potencjometry. Dobrze byłoby podłączyć odpowiedni sprzęt do diagnostyki, jeszcze odczytać błędy i sprawdzić w parametrach sygnały z potencjometrów gazu. Przyczyną może być wiązka między pedałem gazu a sterownikiem silnika, pedał gazu, sterownik.
Sprawdzone. W silniku z komputera nie wychodzą już żadne błędy... Zauważyłem tylko jeszcze jedną rzecz. Gdy uruchamiam samochód na zimnym silniku i dodaję lekko gazu żeby podnieść obroty do 1500 rpm/min (niezależnie od tego czy jest na ssaniu) to gdy trzymam pedał gazu w jednej pozycji to obrotomierz raz ustawia się na 1500 obr/min, a za chwilę potrafi...
Masz możliwość zrobienia diagnostyki ECU? Posprawdzaj stan przewodów w obwodzie przepustnicy. Zmierz napięcie z czujnika przepustnicy w trakcie naciskania pedału przyśpieszenia - powinno się zmieniać w sposób płynny. Nie zapomnij o silniku "krokowym". Jednak masz możliwość zrobienia diagnostyki:) Pokaż błędy.
Dokładnie jak wyżej logi z jazdy z opcoma, najlepiej adaptacje skasować ale jeździć testowo na samej benzynie i najlepiej dla pewności zakręcić butle z gazem.
Nie tylko odciąć zasilanie gazem. ale też go wypalić z przewodów, po prostu uruchomić silnik na gazie i czekać aż się sam przełączy na benzynę z braku ciśnienia, a na koniec wyjąć bezpiecznik od zasilania sterownika gazu, bo pewnie błędy kasuje skoro ich nie ma.
Pierwszy z nich to zakłócenie działania klimatyzacji, kolejny dotyczy przepustnicy (przemyj ją gdy faluje na biegu jałowym i ostatni czujnik położenia wału korbowego . Błędy wykasujesz odpalając autko nie dodając gazu, silnik powinien pracować do momentu aż załączą się wentylatory Poniżej tabela kodów błędów Matiz
Dziękuje za odpowiedzi, będę musiał podjechać jeszcze raz pod komputer, umieszczę wszelkie informacje o błędzie oraz szczegóły na temat silnika.
Kolego kontrolka od silnika bez powodu się nie świeci, na dzień dobry podepnij auto pod komputer i odczytaj błędy,bo to podstawa.
Tam chyba nie ma przepływomierza. Jakie były błędy w silniku? Może jednocześnie ciągnie gaz i benzynę
Podepnij kompa i zobacz czy są jakieś błędy. Podglądnij parametry pracy silnika.
Witam, ja przerabiałem coś podobnego. Silnik na wolnych obrotach dobrze pracował na jałowych a po dodaniu gazu przerywał i wyrzucało błędy na wszystkie urządzenia zasilane na tym obwodzie co cewki zapłonowe czyli wtryskiwacze, silniczek krokowy, sondy lambda i resztę. Masy i plusy sprawdzałem, wiązkę elektryczną itd. itp. i nic nie znalazłem. Zmieniłem...
może problem jest z drzwiamy i najpierw wskakują w/w błędy i wymusza to wychamowanie silnika.
Witam Zakupiłem właśnie Fiata doblo z silnikiem 1.9D właśnie z pompą jak w temacie. Po podłączeniu do komputera odczytałem błędy: p0252 p0380 p0382 p0638 p0403 W moim fiacie sytuacja ma się następująco. Przy odpalaniu bez dodawania gaz auto tylko zaskoczy , zapali się kontrolka silnika i gaśnie pojawia się wtedy błąd p0252. Natomiast gdy odpale samochód...
czy zepsuty wtryskiwacz może generować takie błędy, że również na zasilaniu gazem LPG silnik pracuje niepoprawnie. Tak,miałem podobny przypadek w Hondzie Odyssey 3,5 V6,po wymianie wtryskiwacza wszystko wróciło do normy.
Typowe błędy z gazu.
Witam! Mam podobny problem, zapala się check i błąd P11A8 po czym auto traci moc a z komory silnika po dodaniu gazu słychać buczenie jakby pojawiła się dziura w kolektorze. Do tej pory zamieniłem miejscami dwa elektromagnetyczne zawory i założyłem nowy napinacz łańcucha. Efekt bez zmian. Panowie może jakieś podpowiedzi lub sugestie?
Witam Kolegów, walczę z traktorkiem Renault Ares 556 z 2005 r., problem polega na tym, że silnik odpala i chodzi na biegu jałowym, ale nie reaguje na gaz. Komputer wskazał jednoznacznie na czujnik obrotów silnika, zamontowałem nowy oryginalny czujnik i dalej jest to samo. Po wypięciu wtyczki czujnika silnik gaśnie. Inne błędy się nie wyświetlają. Potencjometr...
Zamówiona po kodzie silnika.
Samochód ma problem z gazem - a właściwie wkręcaniem się na obroty - dławi się. Wywala błędy przepływki. Ster był w serwisie - wymienione złącza ale dalej to samo
Jakie błędy ?
Efekt jest taki ; na potencjometrach pedału gazu napięcie za wysokie , dwa błędy trzeci błąd wyżej przytoczony. Silnik się uruchamia jednak po naciśnięciu na pedał gazu, zapala się, check,serwis i nie mamy pod nogą gazu silnik przechodzi w tryb awaryjny obroty silnika 1400/min na dojazd do serwisu.
Silnik aex ma jeszcze linke gazu a tu jest sterowanie elektryczne i bez adaptacji nie ma szans, powiem wiecej w skodzie sama adaptacja pomaga nawet jak sie nie wyczysci przepustnicy.
dziwne błędy od napięcia Zmierz i podaj jakie jest napięcie na akumulatorze podczas postoju, rozruchu, pracy na wolnych obrotach i po dodaniu gazu - obroty ok. 1500-2000 ? Jakie błędy i czym odczytane ?
Czym były sprawdzane błędy? Nie wszystko idzie odczytać uniwersalnymi interfejsami. Skoro kontrolka silnika się zapaliła to jakieś błędy powinny być zapisane.
Ja zawsze robię w monowtryskach memoryoff czyli odpiety od ecu przewód +30 podpinam pod +15.Błędy i adaptacje kasują sie po każdym wyłączeniu auta.Do gazu na mikserze starcza. Pamieć podpinam jak trzeba ew. zdiagnozować złą pracę silnika,ale w Boschu na mono z gazem to rzadko.
Witam, czy to jest silnik Isuzu? miałem podobny problem.
Jaką temperaturę widzi sterownik silnika? Gaśnie i nie idzie odpalić? Co się stanie jak przytrzymasz pedał gazu? Odczytywałeś błędy ze sterownika?
Auto jak w temacie. Błędy zapisane w sterowniku silnika: P1220 P1687 Auto odpala lecz nie reaguje na pedał gazu. Proszę o interpretację tych błędów.
Pala się kontrolki wykrzyknik, pomarańczowy ręczny, kontrola trakcji, parking check. Został wymieniony moduł hamulca ręcznego kalibrowany. Hamulec działa normalnie zaciąga i puszcza. Po odpięciu klemy błędy znikają a po dodaniu gazu zapalają się ponownie. Proszę o pomoc w czym może tkwić problem, pozdrawiam. W silniku pokazuje że jest błąd w paliwie...
W Astrze G błędy można było sprawdzić jakoś metodą hamulec-gaz czy coś w tym rodzaju. Być może w Astrze H też to działa. Wygoogluj, jak to zrobić. A jeśli chodzi o to paliwo, to możesz po dłuższym postoju odkręcić górę filtra paliwa i zobaczyć, czy jest na full (powinno się praktycznie wylewać paliwo). Jeśli nie jest na full, to wymień filtr paliwa...
Coś Pan sprawdził ? jakieś błędy jednostki sterującej?, ciśnienie paliwa?
a czy po podpięciu pod komputer są jakieś błędy????
Wjedź na kanał i przykręć masę idącą do silnika ;) Pozdrawiam
Normalna temo robocza masy sprawdzone. Moze to byc sterownik silnika ?
Tylko, że on na razie nie padł. Wydaje mi się, że jakby padał to w komputerze miałbym błędy a takich nie ma.
Panowie mam podobny problem, tylko u mnie zimny i jeździ jak złoto, zagrzeje się i komunikat: sprawdź wtrysk brak mocy, silnik pracuje ale coraz gorzej i na końcu gaśnie a potem nawet palić nie chce, zachowuje się jakby paliwa brakowało. Brak reakcji na gaz. Błędy df012 i df232 df198. Pedał gazu podmieniony. Instalacja sprawna.
Stawiam na czujnik położenia wału, ale sczytaj błędy.
Nie pokazał żadnego błędu. Pewnie instalacja gazowa to jakaś syfiasta włoszczyzna i kasuje błędy.
Witam . Tak jak wyżej pisałeś sterownik silnika padł przelutowałem ścieżkę i wszystko zaczęło działać i bledy się skasowały .
Do czyszczenia potencjometr pedału gazu to na początek żeby wyeliminować błędy sterowania silnikiem. Przydałby się odczyt z kompa diagnostycznego.
Czujnik temperatury silnika dla ECU , termistor nieprawidłowo zmienia oporność - będą błędy tylko w wypadku przerwy lub zwarciu do masy.
Odczytać błędy, ze sterownika silnika jak i LPG.
No przecież jak świeci check, to co za problem odczytać błędy żeby mieć punkt zaczepienia?
Na chodzącym rozgrzanym silniku odłącz wtyczkę od krokowego na trzy sekundy. Następnie podłącz i poczekaj. Nie dotykaj pedału gazu. Wyłącz i włącz silnik.
zabezpieczenie silnika gazem zasilani silnika gazem zasilanie silnika gazem ziemnym
kamery ucięte kable wiertarka naprawa podłączyć remote radiu
Beko – znaczenie dodatkowych przycisków programowania w pralkach BWFT, B5WF, SteamCure, AutoDose Dell Inspiron N5010 – 8 krótkich sygnałów BIOS, brak obrazu, usterka GPU/LCD