Niby masz czym, ale umieć to nie umisz. Oddaj do mechanika albo odczytaj błędy z silnika i ciśnienie na CR podczas kręcenia.
Usterka usunięta problem tkwił w wiązce elektrycznej do silnika zostal tez wymieniony regulator cisnienia i dopiero auto zaczęło jeździć
dodam ze przed naprawa problemu nie bylo Więc sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie. :D Należy sprawdzić to co zostało naprawione :| Na pewno masz źle wybrany model silnika podczas diagnostyki . Pytanie czy te błędy które widzimy to na pewno te błędy . :?: Masz wybrany F9Q z EDC15 a w samochodzie masz M9R z EDC16 ( albo 17) :|
Przewód nr 1 czujnika wałka rozrządu idzie oczywiście do sterownika silnika (120) do wtyczki szarej,wyprowadzenie B3. Natomiast element zaznaczony żółtą strzałką to wspólne połączenie (w tym przypadku 10-ciu i jest to masa) przewodów. W Renaultach wygląda to tak , że są to zaostrzone przewody i połączenie jest zalane cyną.
Jakie masz korekcje? Clipem bez problemu dopiszesz wtryski. Wyczyść mu parametry autoadaptacji, zakoduj wtryski (trzeba kodować wszystkie) i sprawdź pracę silnika, korekcje itd.
który czujnik odpowiada za odcięcie turbiny jak auto przejdzie w tryb awaryjny ? Nie ma takiego czujnika komp bierze pod uwagę wszystkie dane z czujników i wcale nie jest powiedziane że u ciebie odcina turbinę i u ciebie nie ma kierownic tylko waste gate. W sumie to bez diagnostyki przez kogoś kto zna te silniki to nic nie powinieneś wymieniać czasami...
Zlokalizowałem czujnik. Jeden kabelek dotykał silnika i pokazywało błąd. Taśma izolacyjna pomogła...
jaki to jest silnik dokładnie i rok ????
W skrzynce bezpieczników pod maską jest. Duża czarna kość. Dodano po 1 Trzecie zdjęcie: https://autoczesci-jbt.pl/wiazki-przewod...
U mnie jest dokładnie tak samo jak opisałeś, świece nowe, fajki do świec również, przekaźnik co prawda podmieniony ale błąd df025 (dla trafica) lub 0380 (dla vivaro) dalej występuje. Udało Ci się rozwiązać tą zagadkę?
Kontrolka silnika nie powinna zaginąć w akcji, niezależnie od immo. Sprawdziłeś ten pierścień, czy tylko błędy skasowałeś? Tam lubi się połączenie zgubić bo śniedzieje na płytce.
Wysłałem sterownik do założenia emulatora immo off Samochód co prawda odpala ale zegary nie działają i wywala błędy ABS . Ze sterownikiem Delphi łączy się w ograniczonym stopniu . Parametry silnika można podejrzeć łącząc się przez OBD2 ( obroty , prędkość , temperatura silnika itp) Skończyły mi się już pomysły .
Trafic 2.0 dci Rok 2012 Wtryskiwacze: elektromagnetyczne EDC17C11 Korekty wtryskiwaczy OK ->bliskie zero, ciśnienie na rampie OK, filtr paliwa nowy. Na wyświetlaczu nie sygnalizuje usterki, tylko pod komputerem. Nie spotkałem się z takim przypadkiem, więc piszę może ktoś coś podpowie. Auto normalnie odpala, pracuje równo, dobrze się wkręca. Po rozgrzaniu...
Dzień dobry. Problem z trafic 2.0. auto przerywa, gaśnie i traci moc. Dwa lata temu mialem identyczne objawy wymienilem wtedy wtryski ale nie pomoglo i jak dobrze pamietam wymiana cpu lub czegos innego pomogła. Wiec wydaje mi sie że to nie problem z wtryskami a czyms innym. Bledy ktore wyskoczyły to: Df028 Df029 Df052 Df061 Df232 Df568 Co mogę sprawdzić...
mam problem z trafikiem2004r.silnik 1,9 dci 100 jest w nim błąd -synchronizacja wałka rozrządu do wału korbowego-i po zmianie czujnika nic się nie zmieniło.najpierw chwilami poszarpywał a teraz chodzi tylko na wolnych obrotach.błędu nie ma na wolnych obrotach a pojawia się po prubie podniesienia obrotów
Witam. Jestem posiadaczem Trafica. Dziś rano po odpaleniu silnika i przejechaniu około 500m zaświeciła się kontrolka świec - w instrukcji - niestety niemieckiej - znalazłem informacje że kontrolka ta oznacza oprócz grzania świec problemy i instalacją elektryczną, uszkodzone świece, lub wodę w filtrze diesla. Autko z 2005 roku z przebiegiem 30400 km...
Witam mam taki problem samochod podczas jazdy gasl teraz raz odpala raz nie bledy odczytane widoczne na zdjecia ktos pomoże https://obrazki.elektroda.pl/4616065100_... [img-1]
Czy ten błąd może być przyczyną kontrolki ładowania i stop w trafiku 2.0dci? Co może być przyczyną tego błędu? Wymiana sterownika świec coś da?
Witam. Renault trafic 2003 2.5dci Mam błąd DF159 obwód napinaczy pasów kierowcy 1. Może ktoś wie czego dotyczy ten błąd ?? - po odpięciu wtyczki napinacza kierowcy wchodzi błąd df029 który po podłączeniu daje się skasować. https://obrazki.elektroda.pl/9122778600_... https://obrazki.elektroda.pl/8240818700_... https://obrazki.elektroda.pl/2609769500_...
Renault Trafic 2.0 M9R. Mam 2 błędy: DF051 - obwód sterujący pompą wodną układu EGR, DTC2425 - obwód obejściowy układu EGR. Czy ktoś spotkał się z takimi błędami? Posiada on 3 pompki od wody. Te dwie na przód załączają się na chwilę co około minutę, a ta trzecia jest sterowana podciśnieniem. Sprawdzałem, że na tej trzeciej nie ma w ogóle podciśnienia,...
Witam,mam tego typu problem zrobiłem sporą trasę wszystko było ok,dosłownie 10km przed domem gdy dojeżdżałem do świateł Renia zgasła i wyświetliło podgrzewanie świec i kontrolka stop,po podłączeniu pod komputer były błedy typu abs itp...ale wyskoczyło też coś o czujniku wału.Skasowałem te błędy i już nie wróciły ale za to wyskoczył nowy nieznany błąd.Czy...
Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy na zadany temat. Czytalem juz podobne przypadki ale w zadnym z nich nie ma konkretnych odpowiedzi a podawane podpowiedzi nie pomagają. Jadąc na wyższym biegu 4 lub 5 trzymajac na obrotach w zakresie 2,1 - 3.5 autko przechodzi w tryb awaryjny. Zapala sie kontrolka swiec zarowych i kompletnie nie ma mocy. Dodam ze przed...
Mam problem ze skrzynia biegów a dokładniej z robotem automatu. Przestały włączać się biegi. Z CLIPA z kalkulatora automatycznej skrzyni biegów pojawiają się błędy, których nie można wykasować w tym błąd DF078. Wynika z niego, że ciśnienie płynu hydraulicznego jest zbyt niskie (?) i lub defekt pompy. Zauważyłem również, że po otwarciu drzwi kierowcy...
Witam autko z 2017 r e6 Silnik 2.0 sterownik bosch Po podpięciu samochodu są następujące blede pali się kontrolka STOP auto nie kręci. https://obrazki.elektroda.pl/1689826900_... https://obrazki.elektroda.pl/9274198100_... Po skasowaniu zostaje P0088 ale wracają podmieniłem czujnik na listwie nic nie pomogło sprawdziłem...
Cześć Wszystkim. Mam problem z Reno Trafic. Rano nie odpala, na wciśniętej przepływce i nie świeci się kontrolka świec żarowych. Jak odepnę przepływkę, to samochód odpala, ale świecą się świece żarowe. Pomóżcie.
Clip prawdę Ci powie . Co na komputerze widzi ??? Jakie błędy ?? Jak zachowuje się kontrolka immo - dioda
Podepnij do komputera i skasuj błędy w ecu silnika - jeśli będzie od ciśnienia czynnika klima ruszy. Jeśli nie w parametrach masz podane zezwolenia na uruchomienie klimy
Pewnie wystąpiły błędy w sterowniku silnika.
W trybie obd powinno dać się odczytać błędy silnika i je skasować . Podejrzeć bloki . I to chyba tylko tyle albo aż. ;)
komputer pokazuje błędy Jakie dokładnie błędy ? Sprawdź też diagnoskopem parametry bieżące podczas pracy silnika. W jakim stanie jest instalacja elektryczna osprzętu silnika - szczególnie okolica wtyczek wtryskiwaczy. Czy wiązki przewodów są gdzieś sztukowane, naprawiane, spękana twarda izolacja, ... ?
Witam Sytuacja wygląda tak: Auto do czasu wykręcenia pompy CR jeździło/paliło bez problemu. Po uszczelnieniu pompy i montażu auto nie mogło odpalić od strzału. Może trochę słabo odpowietrzyłem układ i dodatkowo zalałem wtyczki od wtrysków płynem do czyszczenia styków. Auto pomęczyłem trochę i odpaliło, lecz chodziło dosłownie 1,5 minuty, po czym zaczęło...
Witam, Nie zwracałbym się o radę na forum gdyby nie fakt ,że jestem w Niemczech a tu drogo.Auto to Renault Trafic 2.0dci z roku 2009.Podczas jazdy zgasł i zapaliły się kontrolki silnika i stop.Po otwarciu maski zobaczyłem palące się przewody za obudową filtra powietrza ale na szczęście miałem gaśnicę.Winowajcą okazał się przewód zasilający jedną z grzałek...
Trzeba zmienić w sterowniku silnika typ świec na 7V
Czujnik temperatury zewnętrznej i ewentualnie błędy od termostatu w sterowniku silnika.
Musi być dobry spec by poprawnie i jednoznacznie zinterpretować wskazania OBD a samo skasowanie błędu nie zawsze przynosi spodziewany efekt. W przypadku CLIPA zawsze było trafione w punkt. W opisie testera z postu #12 można przeczytać: "Nie wsparcie dla Renault Clio II...." Pozdrawiam.
Start stop jest?
Przy czujniku nie wywaliłby błąd czy check engine? Podłączyłem car scanera, nic błędów nie pokazuje.
Przeczytaj to: https://forum-mechanika.pl/threads/renau...
Na zdjęciu widać że numer twojego wtryskiwacza to 0445115007 i takich szukaj. Wtryskiwacze te mają kody IMA naniesione na cewkę od góry i nawet go trochę widać. Po wymianie ja zawsze wprowadzam nowe kody. Będziesz miał sporo problemów z demontażem, patrząc na zdjęcie powiedziałbym, że nigdy nie były demontowane bo śruba mocująca jest bardzo mocno skorodowana....
Odczyt błędów i sprawdzenie parametrów silnika, zwłaszcza ciśnienia paliwa....
Witam Przeróbka już dawno wykonana i auto śmiga. Było jeszcze trochę problemów z mocowaniem linek na skrzyni biegów bo są dwa rodzaje i jak jest nie ten to biegi nie wchodzą dobrze oraz z tempomatem bowiem instalacja nie jest przygotowana na oddzielny czujnik sprzęgła i hamulca , ale i to ogarnięte. Nadal jeszcze wykrywa błąd skrzyni biegów bowiem moduł...
A jakąś kontrolka silnika się świeci lub jakiś błąd? Może problem z wtryskiwacza mi lub samym sterownikiem silnika
Zdejmij osłony na górze rozrządu i sprawdź czy nie ma bicia. Jak nie ma, to skopany rozrząd i tyle. Ten silnik jest dość kapryśny pod tym względem, 1mm nie w tę stronę i juz błędy.
Do trafica nie pasuje żaden inny tylko od trafica . Wszystkie pozostałe silniki M9R mają inaczej rozwiązany sygnał z czujnika wałka rozrządu . Teoretycznie taki silnik będzie jeździł ale będzie kontrolka wtrysku na liczniku , a w błędach że ma nieprawidłowe informacje z rozrządu .
Te grubsze to wysterowanie silnika w przepustnicy -jak nie będzie silnika,cewki, obwodu to niepuści napięcia. Najczęsciej uszkodzeniu (zużyciu) ulegają ścieżki po których jeźdzą dwa komplety wąsów - przez co ECU widzi błąd i odcina sterowanie. Jak możesz to rozbierz przeustnicę i po tych ścieżkach popsikaj sprejem do potencjometów - są w sklepach elektronicznych....
Delphi Dodano po 1 Wczoraj na chwilę się załączyło a dzisiaj rano już lipa... Nie wiem czy jakiś kabel czy co może mu dolegać? Dodano po 6 Gdzie znajdę sterownik od dogrzewacza silnika?
Ale ale błąd będzie w sterowniku silnika, w parametrach stanów sobie zobaczy że sterownik jest zablokowany.
Jaki jest to super ciśnienie? Jak sterownik zobaczy za wysokie to zgasi po chwili silnik, choć byłby wtedy błąd.
Co mogę jeszcze zrobić, sprawdzić, czy potrzeby lepszy komputer, który zobaczy więcej ? Mocno sugeruję użycie CLIP'a. Sprawdź przewody od czujnika ciśnienia listwy wtryskowej - skoro u góry silnika było robione. Sprawdź czujnik położenia wału.
Witam. Mam problem z renault Trafic 2 2002 1.9dci 80KM. Coś stuka na lekkim gazie, przy przyspieszaniu tego nie ma i przy odpuszczeniu gazu też ustępuje. Dodam, że silnik jest po kapitalnym remoncie. Zrobione było wszystko od podstaw. Problemem jest też nierówna praca, głównie po rozgrzaniu, która występowała przed remontem. Co do stukania nie pamiętam...
Witam, trafic 2, 2.0 dci, po wypaleniu tłoka został przeprowadzony generalny remont silnika, nowy wał, panewki, tłoki, pierścienie itp., ale niestety silnik odpala po długim kręceniu i nie wkręca się powyżej 3 tys. obrotów, wtrysk na tłoku, który został wypalony, wymieniony na nowy, rozrząd sprawdzony dwa razy, ciśnienie na listwie szybko rośnie i auto...
Witam. Mam samochód Renault Trafic 2.5DCI 135KM, robiłem głowicę i auto nie pali. Złożyłem wszystko i wydaje mi się, że wszystko poskładałem dobrze, tak jak pozaznaczałem przy rozkładaniu. Blokada wału założona, wałki w głowicy ustawione szeroką stroną w stronę pompy wtryskowej (przodu silnika). Koło zębate pompy wtryskowej ustawione małą kreską do...
Szukając odpowiedzi na mój problem P0107 trafiłem tutaj. Pamiętasz jakie było rozwiązanie problemu? Czy rzeczywiście ten czujnik ma tak wisieć? Pozdrawiam
Ad2. Ładowanie normalne. Te clio tak już mają że moduł UPC steruje ładowaniem i w związku z tym (tak to sobie ktoś wymyślił) napięcie może być od cirka 14V do 15,6V. Na pewno po odłaczeniu akumulatora napięcie będzie okołob14,3V. Trzeba pamiętać o kodzie do radia. Ad3. Najpierw napisz jaki to silnik. Były 1.2 (tu cienkościenna 14-ka) 1,4 16v, 1.6 16v...
Do kolegi kkknc: Przytoczony 2.1TD z Wranglera to silnik marki Renault, był obecny również w modelu Cherokee. Prosty silnik, ale z doładowaniem. Trafic posiadał ten sam silnik ale bez doładowania, więc do testów ten silnik byłby lepszy. Co do silnika ze Scorpio 2.5D, to "słynny" silnik włoskiej marki VM Motori. Silniki tej konstrukcji były montowane...
Nie brałem tego nawet pod uwagę że może mieć ro znaczenie dodam że kostka była urwana i podłączyłem nową na chybił trafił. Myślałem że działa to jak zwykły czujnik absu Jak już Kolega zaznaczył ma to znaczenie. na starym czujniku błąd był aktywny na nowym robi się aktywny dopiero po odpaleniu auta i błąd mówi właśnie o odwróceniu biegunów a na jakiej...
W przepływomierzu masz wbudowany czujni temperatury powietrza . To jest czujnik dwa w jednym - head & shoulders :D dlatego wywala dwa błędy . Sprawdź wg mojej pinologi na PIN 6 przy zapiętej przepływce na włączonym zapłonie i zgaszonym a potem zapalonym silniku jakie jest napięcie .
milejow Tak podczas diagnozy obroty są 0 - Nie pokazuje obrotów Z czujnikiem wału korbowego czy bez niego podczas kręcenia silnikiem wywala ten sam błąd. https://obrazki.elektroda.pl/7149598700_...
Witam, mam problem z moim Renault Trafic 2.0 DCI. Zaczęło się od uszkodzenia zaworu egr - najpierw migajace kontrolki silnika, serv później światło stałe i brak mocy. Komputer wskazał błąd zawodu egr - wymieniony na nowy. Po montażu wszystko ok. Auto wyjechalo w trasę, 1200 km i znowu migające kontrolki, później światło stałe tych samych kontrolek,...
Witam wszystkich mam mały albo duży problem z moim trafikiem a mianowicie problem polega na tym że jak przekręce kluczyk na zapłon to kontrolki od przepływomierza gaśnie a jak odpalę silnik to się zapalają dodam że podłączałem kompa i pokazuje że nie ma błędów żadnych a silnik na tgz luzie wkręca się tylko do 2900 obrotu co go może boleć dzięki za wszystkie...
Przy błędzie dotyczącym regulatora jest jakiś obszerniejszy opis - mógłbyś go podać. Może by wypadało sprawdzić instalację pomiędzy sterownikiem silnika a regulatorem zanim się go wymieni. Jakie jest ciśnienie na listwie?
To jest nr pompy-silnika, odszukać nr na puszczę plastikowej czyli sterowniku ABS.
renault trafic błędy błędy silnika renault renault trafic kontrolka silnika
philips 40pft lodówka amica naprawa timer attiny13
philips lattego philips lattego
Philips C281 nakładka do golarki Click & Style – zamienniki, kompatybilność, numery części Viessmann Vitogas 300 – reset kotła, przycisk R, kody błędów, Vitotronic 100/200