Tylko że paliwo może schodzić z układu do baku i potrzebuje czasu dlatego mierzy się gdy jest problem. Ale wg mnie bardziej pasuje zalany silnik oparami benzyny z systemu EVAP przez niezamykający się zawór. Można by też podejrzeć parametry silnika jak jest problem (temperaturę zasysanego powietrza, odczyt temperatury silnika). Ewentualne błędy.
do sprawdzenia wszystkie połączenia wkładu dolotowego powietrza oraz wężyki podciśnienia jeśli to nie pomoże to sprawdzić należy przepustnicę oraz przepływomierz powietrza sprawdzałeś błędy silnika? ewentualnie logi przepływki.
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
Przepraszam, źle napisałem. Błąd który pokazałeś i jest w liczniku świadczy o tym że masz odczytać błędy ze sterownika silnika (napisałem przez pomyłkę licznika). Licznikowi nic nie dolega, informuje tylko o tym że są błędy w sterowniku silnika i należy je odczytać.
Silnik mało spotykany, w 1,6 mpi winą była wiązka, tu może być uszkodzona sama przepustnica Jak usterka jest cały czas to będzie łatwiej znaleźć przyczynę.
Jakie masz błędy w sterowniku silnika ????
Na pewno warto przed wymianą, sprawdzić zapisane błędy w sterowniku, np. VCDSem.
W blokach pomiarowych ,po odpaleniu silnika sprawdzic czy oscyluje.
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
Czujnik poziomu dodatku zapala kontrolkę przy 0,3 l, pewnie się skończył , wchodzi 4l. Króćce do wlewania/odsysania pod kołem zapasowym.
Ten silnik to porażka, błędy wypadania zapłonów wskazują na uszkodzone prowadnice zaworów, cała głowica do regeneracji. Odradzam zakup jakiegokolwiek samochodu z tym silnikiem, nie tylko tego konkretnego egzemplarza
W żadnym przypadku komputer nie mówi tutaj o uszkodzonej sondzie itp. Błąd dotyczący sondy to problem w jej obwodzie. Należy sprawdzić instalację pomiędzy pierwszą sondą a ECU. EGR - niewystarczający przepływ. Przyczyną może być przytkany układ EGR. Włącznik hamulca - niewiarygodny sygnał, tutaj również należy sprawdzić najpierw instalacje pomiędzy...
Zrób diagnostykę komputerową (parametry silnika,błędy ).
Jak wygląda przepustnica jest mocno zabrudzona? Warto było by również sprawdzić błędy na silniku.
Odczytać błędy licznika i silnika.
Podłącz urządzenie diagnostyczne sprawdź parametry. Może będą jakieś błędy w sterowniku silnika.
NIe ma przekaźnika do CAN. Trzeba zrobić pomiary na CAN napędu . Komunikacja między licznikiem gateway a silnikiem musi działać. Inaczej nie będzie palić.
Sprawdź błędy, sprawdź korekty. Może to nie wina paliwa tylko silnika?
Jakaś diagnostyka była robiona ? Błędy z auta odczytane ?
Do sprawdzenia pompa paliwa w zbiorniku. Puknij kilka razy w zbiornik od spodu. Błędy się pojawią dopiero podczas jazdy. Spróbuj trochę pojechać.
Skanowałem całe auto Całe bez licznika ? Odepniesz sterownik silnika i dalej będzie świeciło, bo niby dlaczego miałoby zgasnąć. Powstaną błędy komunikacji i zasilania.
A podłącz go pod VAGa izobacz jakie sa błędy. Często bywa EGR zawalony.
Jakie błędy zostały odczytane?
Witam! Czy ktoś ma pojęcie gdzie jest przekaźnik główny silnika J271? Skoda fabia 1.2 3 cyl. 2003r. Mam błędy 19725, P1517. Otwarty obwód przekaźnika głównego silnika J271. Czy ktoś wie gdzie on się znajduje? Jak to zdiagnozować? Skoda z dnia na dzień przestała zapalać, kontrolki są, iskra jest , rozrusznik kręci ,paliwo dostaje,pompka chodzi... i nic...
tak po skasowaniu po pewnym czasie wracają. Mam ogromna nazieje, że te 2 oststnie powoduja ten pierwszy i z samym sterownikim silnika jest wszysko ok. Wydaje mi się, że gdy sonda nie pracuje to silnik przyjmuje parametry uśrednione i dla tego daje komuikat o błędzie sporadycznym układu sterującego silnikiem
Podepnij auto pod urządzenie diagnostyczne sprawdź parametry silnika , zobacz może w sterowniku silnika są błędy.
Wał nie pękł bo by nie kręciło osprzętem,alt. itd. Prawdopodobnie ścięło zęby na dole paska. Taj czy tak pogięło zawory. Szukaj silnika.
sprawdziłem wczoraj instalację przy alternatorze i kostka była niewciśnięta do końca co powodowało błąd w sterowniku silnika i chyba wspomagania. Zostały błędy w absie i alarmie. Czy da się vcds'em wyłączyć jakoś alarm??
Przed naprawami całkowicie wyłączyć instalację gazową i dopiero gdy uzyskasz pewność , że silnik poprawnie pracuje na benzynie ponownie uruchomić gaz. Sprawdzić stan świec zapłonowych , kabli wysokiego napięcia , cewki z modułem. Czyszczenie przepustnicy i adaptacja. W czasie rozbiórki dolotu zachować ostrożność aby nie uszkodzić odmy. Po tych czynnościach...
Ja bym sprawdził przeciwciśnienie spalin, często te błędy towarzyszą zatkanemu katalizatorowi.
Witam mam problem z jednostką sterująca silnikiem w skodzie fabii 1.4 MPI przebieg 120 tys km rok 2000 Samochód jest wyposażony w instalację gazową 2 generacji z komputerem) Przed podpięciem Testera Diagnostycznego 2 dniowa jazda na samej benzynie mój problem polega na tym ze po podpięciu pod tester komputera benzynowego wykazuje on 2 błędy 1 błąd uboga...
Podjedź na diagnostykę i sprawdź błędy.
Ano do spalin. To w niebieskim kółku to chłodnica spalin, w zielonym przepustnica obejściowa a czerwone kółko to egr właściwy. Jest tam zwykły silnik z przekładnią zasilany pwm oraz czujnik położenia. Najczęściej pada mechanicznie, zarasta sadzą, koksem, koroduje od agresywnych składników spalin. Chłodnica zmniejsza obciążenie cieplne i pozwala wepchnąć...
Tak wiem, że mogą powrócić błędy. Mam nadzieje, że ten błąd ABS nie powróci bo inaczej rozbieranie silnika pompy.
Potwierdzam. U mnie to samo. Wymiana czujnika 2 minuty. Skasowanie błędu. Wszystko śmiga. Szkoda tylko że SKODA dała taki badziew.
Słuchajcie dziś ożył wskaźnik temperatury. Wracając z pracy po około 15km poczułem z nawiewów podmuch gorąca, wskazówka poszybowała do połowy wskaźnika, dojechałem do domku zgasiłem odpaliłem ponownie i niestety czar prysł leży nadal jak zabita. Na nic wróżby czas podłączyć pod kompa i zobaczymy błędy bo wreszcie zaoram silnik.
Błędy odczytuj gdy tylko zauważysz usterkę nie wyłączając silnika (mogą znikać) Sprawdzić zamrożone ramki w błędach. Sprawdzić poprawne ładowanie i stan instalacji do wspomagania . Kontrola silnika wspomagania.
Weź błędy odczytaj, bo cały silnik wymienisz a okaże się, że to wężyk sparciał i nie ma podciśnienia, albo jakiś kabelek się przetarł.
W schemat chociaż spojrzałeś? Sprawdziłeś jak gaziarze zrealizowali odcięcie wtryskiwaczy benzynowych? Chcesz się pozbyć błędów to dołóż emulator wtryskiwaczy, ale one i tak nie mają nic wspólnego z nierówną pracą silnika.
Skoro sie pali kontrolka to błędy muszą być. Chyba ,że nie ma komunikacji ze wspomaganiem to błędów nie odczytasz w nim, ale za to w liczniku będą błędy komunikacji .
Poruszaj (rozruszaj) sztangą turbiny i zobacz czy błędy będą się pojawiać.
Zrobić diagnozę komputerową (VCDS) i napisać jakie błędy wyskoczyły.
Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Trochę mało danych do ustalenia przyczyny! Po to, aby autko odpaliło, potrzebne jest: paliwo i powietrze dostarczone w odpowiednich proporcjach! Na początek trzeba ustalić, w którym z tych układów tkwi problem! Dlatego wypada zacząć od dokonania prawidłowej diagnostyki. Na początek wypada sprawdzić, jakie błędy...
W internecie wielokrotnie czytałem, że odczyty z sondy lambda za katalizatorem nie mają wpływu na dawkę paliwa. Czy to prawda?
ostatnio były regulowane zawory Kto i w jaki sposób regulował ? Błędy w sterowniku silnika są i jakie ?
Pożyczyłem moduł i wyszły mi takie błędy: https://obrazki.elektroda.pl/1881736500_...
A czy ktoś podłączał te auta pod jakiś komputer serwisowy czy inny i sprawdził czy są zapisane jakieś błędy. Bo o tym nie wspominacie.
Wymiana czujnika temperatury zakończona skasowaniem błędu nie przyniosła oczekiwanego rezultatu. W dniu dzisiejszym przy -2 stopniach Celsjusza samochód nie mógł odpalić, a gdy się to udało silnik pracował nie równo. Na desce rozdzielczej za to zapaliła się "kontrolka poślizgu". Dopiero ponowne uruchomienie silnika spowodowało równą pracę silnika bez...
Jeśli to climatronik to możesz odczytać błędy VAG-iem.
Przewody odpadają. Rozprułem całą wiązkę aż do ECU i wszystko jest ok. Patrzyłem omomierzem zwarcia tez nie ma. Auto miało dzwona jakies 6lat temu ale w elektryce nikt nie grzebal na pewno bo kumpel kupił nowy. Zapomnialem wcześniej napisac ze jak tylko podpiąłem komputer to wyświetlał błąd nieprawidłowy kluczyk. Ale jak zakodowałem kluczyki to problem...
I jednak pomogla wymiana elemantu, ktory widac na zdjeciach powyzej. W serwisie skody od razu powiedzieli, ze to wlasnei ten element jest wadliwy i ze jest to dosyc czesta usterka w tych silnikach. Dziekuje za pomoc mimo wszystko.
Ok, wyjaśniło się - na 3 garze zero ciśnienia. Głowica do roboty, przy okazji chyba trzeba cały silnik przelecieć.
A jak już jedzie to jakie błędy w adresie skrzyni 02 albo Gateway 19 i silniku ?. Pewnie problem w mechatronice skrzyni.
Mało prawdopodobne, jakie błędy i czym to sprawdzasz?
1.4 MPI To za cienka informacja...podaj typ silnika...
Witam, kolejna zagadka. Skoda Octavia 2 2005 1.9 105 KM na pompowtryskach, silnik BJB nie odpala. Ecu zasilanie na pinach 3,5,6,18, oraz masy na pinach 1,2,4 są. Sterownik widzi obroty dodatkowo sprawdzone czujniki wału i wałka oscyloskopem, są sprawne. Pompka w baku sprawna. Po podmianie sterownika odpaliła od strzała, późnij jeszcze z 3 razy i koniec....
Na 99 procent wypalone gniazdo zaworowe .
Albo sonda ,albo wiązka ,albo sterownik. Potrzebna jest diagnoza a nie zgadywanie. A kod silnika jaki?
Witam.Auto to Skoda Fabia silnik 1.2 z 2003r.zczytałem Vag com 311,poza tym były zarejestrowane jeszcze dwa błędy P0321 i P0172
same wtryski ok. Co może być przyczyną Czy zadałeś sobie trud i odczytałeś chociaż błędy?
Czy silnik chodzi równo ??
Pierwsze komputer i ewentualne błędy. PS przydał by się kod silnika lub chociaż czy to benzyna, diesel ,pojemność , KM.
Panowie potrzebuję kupić vaga może mi coś polecicie,żeby było łatwe w obsłudze i nie bardzo drogie,potrzebne mi będzie do odczytu błędów silnika?
Witam! Czy ktoś ma pojęcie gdzie jest przekaźnik główny silnika J271? Mam błędy 19725, P1517. Otwarty obwód przekaźnika głównego silnika J271. Czy ktoś wie gdzie on się znajduje? Jak to zdiagnozować? Skoda z dnia na dzień przestała zapalać, kontrolki są, iskra jest , rozrusznik kręci paliwo dostaje,pompka chodzi... i nic... Pomocy!!! Reg. pkt 10.1,10.9...
Podłącz do komputera diagnostycznego i odczytasz błędy wtedy naprawa.
To zależy jaki Teves tam siedzi.Bo w jednym leciało po can a w drugim chyba bezpośrednio do licznika.A błędy jakieś łapie?
Zawór olejowy wywala błąd...nie ma ciśnienia oleju na 4000 obrotów wystarczającego aby sterownik prawidłowo pracował.. Manometr wszystko powie....ma być około 2 bary na jałowym...inaczej zawór ów informuję o błędzie....silnik do rozbiórki źle złożony.. Tak było u mnie....
Jak słabo odpala to po pierwsze sprawdź akumulator i z tego co mówisz to jest do wymiany :-( 90% problemów z odpalaniem to słaby akumulator, w późniejszej kolejności rozrusznik , no i w końcu świece żarowe. nie wiem jak jest w wersji lite, wejdź w silnik a nie w test całkowity i tam można skasować błędy. a tak ogólnie to który rocznik? bo myśle że lepiej...
Witam. Szanowni forumowicze proszę o pomoc. Pacjent skoda fabia 1.9 SDI ASY 2005r. Auto nie ma mocy do tego stopnia że zbiera się jak osioł i pod górę tylko i wyłącznie na 1wszym biegu. Przebieg 580 000 filtry i olej zmieniane co 15 000. Odpala od strzała czy zima czy lato, nie kopci jedynie spaliny smierdzą jak z esioka. Na wolnych pracuje idealnie...
Wyszedł Ci średni koszt "diagnostyki" ok 50 zł. Więc Panowie tylko błędy poczytali. Pojechać na prawdziwą diagnostykę. Spalanie zdecydowanie za duże. Nic nie wiemy, jak oscyluje sonda. Pomoc teraz, to wróżenie z fusów. Jeśli jednak myślisz, że auto będzie spalało 5 litrów na 100 km w mieście, to szkoda Twojej fatygi.
odczytaj ramki zamrożone i napisz przy jakich obrotach silnika zapaliła się kontrolka silnika
Trzeba odpiąć wtyczkę od drugiej sondy i zmierzyć oporność grzałki, oraz zobaczyć czy dochodzi zasilanie na grzałkę. Co do braku aktywności to trzeba zobaczyć czy na sondzie wytwarzane jest napięcie podczas pracy silnika.
Te błędy są w sterowniku silnika? Sprawdź plusy zasilające sterownik silnika. Jeżeli silnik poprawnie pracuje i spalanie jest poprawne to olej ten błąd 65535.
Elm327 na bluetooth kosztuje ok 5-30zl + program na androida i masz wszystkie błędy odczytane Tak właśnie sądzą ludzie, którzy nie mają pojęcia o diagnostyce samochodów. Efekt zazwyczaj jest taki, że pół osprzętu silnika zostaje wymienione "na pałę" a samochód dalej nie jeździ tak jak powinien
Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry. Mały offtopic ale mam odwrotną sytuację. Auto identyczne jak autora tematu tylko z roku 2003. Na teście wychodzi "statyczny błąd czujnika temperatury" a wskaźnik temperatury pracuje prawidłowo - wskazuje płynnie powolny przyrost temperatury a potem wskazówka...
01299 - Miałeś podmieniany licznik? To komunikacja z poduszka powietrzną licznika. Gdzieś czytałem ze tak się dzieje jak licznik wymieniony na niewłaściwy. Dodano po 2 Kasuj błędy na pierwszej pozycji kluczyka -zależy od sterownika. (niektóre bez pracy silnika).
najłatwiej (koszty jak po gwaranccji) to pojechać do serwisu i podłączyć się pod komputer z OBD2. Jest wtedy możliwość odczytania jakichkolwiek i kiedykiolwiek występujących błędów w pracy silnika jak i wszystkich czujnikach z nim współpracujących. Jeśli takie nie występują wtedy komputer powinien pokazać błędy tzw. sporadyczne. Miałem dwa lata temu...
A w drugim sterowniku pojawiły się jakieś błędy po za immo?
Kolego często zanieczyszcza się dziura w podstawie przepustnicy tam gdzie przewód z EGR dochodzi. Wyciągnij przepustnice. Zdejmij przewody z EGR, odkręć podstawę. Zerknij na 90% jest tam syf. Ja to czyściłem wiertłem 10mm. Po tym wszystkim poskładaj i pokasuj błędy. Powinno by ok. Na styku gorących spalin z zimnym powietrzem z przepustnicy zawsze się...
Ja sam myślę, że pierwsze co, to trzeba podłączyć auto pod komputer VAG, zamówiłem już w tym celu Interfejs VIAKEN VW/Audi/Skoda/Seat USB KKL line (2 linie K) we wtyku OBD2. Błędy odczytasz , prawidłowe parametry też odróżnisz? instalacja gazowa jednoroczna. Wcześniej była taka co miała 8lat. Po takim przebiegu na gazie sprawdziłbym ciśnienie sprężania...
Silnik aex ma jeszcze linke gazu a tu jest sterowanie elektryczne i bez adaptacji nie ma szans, powiem wiecej w skodzie sama adaptacja pomaga nawet jak sie nie wyczysci przepustnicy.
Kolego to już nie jest oryginalny silnik tylko jakiś zamiennik. Z czym jest problem ? Nie działa czy jakieś błędy ?
Turbina luzów nie ma, a jeśli chodzi o kierownice spalin to przy ruchu cięgna gruszki nie są wyczuwalne jakieś opory. Oraz to, że jak by była zapieczona w jakimś miejscu problem raczej był by aktywny od samego odpalenia silnika, a nie dopiero po rozpędzeniu auta, jak i powinny pojawić się jakieś błędy, oczywiście mogę się mylić.
Czy podczas jazdy na benzynie też pojawiają się błędy w sterowniku?
komputer nie pokazuje żadnego błędu Musisz sprawdzić parametry silnika.
No tak ale w czym mi to pomoże jak załozylem swieżo zrobiona głowice sprawdzoną? Co zaudwazyłem to jak odkręce korek oleju to silnik lepiej chodzi nie wchodzą błędy.
nie pokazuje mi kontrolki elektroniczne sterowanie silnika Po pierwsze: o jakiej kontrolce mówisz?? Po drugie: Czy są jakieś błędy w sterowniku silnika?? Bez tego to nawet ..magiczna kula'' nie pomoże....
Jeśli pojawia się biały ,siwy dym to ja bym sprawdził na początek chłodnicę EGR ,może być zapchana już, Zrobić ByPass na chłodnicy i zobaczysz. A co do trzęsienia po odpaleniu to nie dogrzewają świece podczas odpalania , sprawdzić błędy VAG-iem na zimnym i gorącym silniku.
Może być to np problem z licznikiem. Odczytywałeś błędy? Problem występuje tylko na jednym kluczyku? Oczywiście da się wywalić immo z komputera silnika.
Jest to klapa gasząca i pracuje w momencie zgaszenia silnika.Zamyka się i po zgaszeniu silnika powinna się otworzyć.
Witam, skoda octavia II 1.9 TDI BXE, co 50-100km podczas jazdy szarpie silnikiem i pojawiają się błędy: P3103- przepustnica; P1664-zawory pompowtrysiwaczy; Przepustnica była uszkodzona (spaliło również bezpiecznik) do tego wymieniłem wiązkę w głowicy na oryginał, ale po krótkim czasie te same objawy i błędy. Co może być ?
Wczoraj skanowałem vcds lite i pojawił się błąd z zaworem N18, ale niepotrzebnie usunąłem błędy przed skopiowaniem. Dziś przejadę się i zrobię skanowanie błędów w silniku raz jeszcze.
Nie patrz na błędy a patrz w parametry zmierzone!
U mnie właśnie problem się zaczął jak u Ciebie. Różne błędy i zachowania. Raz nawet silnik w stan awaryjny przeszedł i miałem z 70 KM :( Ale te problemy zniknęły po wymianie wiązki silnika. Była przegnita i każdy kabelek sobie. Masz taką samą skrzynkę z bezpiecznikami jak dałem zdjęcie ? Fantom
Skąd znam te problemy z Octavią II ??? Kontrolka silnika jest? Kontrolka świec żarowych jest? Poczytaj błędy. Póki co sprawę paliwa zostaw.
Witam. Prawdopodobnie tak. Wykręć świece zapłonowe i zobacz jak wyglądają. Dokładniej i drożej sczytanie błędów silnika.
Czyli moim zdaniem wypadanie zapłonów jest spowodowane właśnie tą kompresją. Obstawiam że dół silnika do roboty.
Sprawdz czy pracuje sonda masz opcje sprawdzidz to swoim programem diagnostycznym na rozgrzanym silniku Bład sporadyczny jest to blad ktory wystepuje nie za kazdym uruchomieniem silnika Sonda jeden jest to sonda przed kat Po Wykasowaniu wszystkie bledy powrucily ??
Skoda Fabia 1.9 TDI, sporadycznie zapala się ABS/ASR. Błędy: czujnik lewy tylny; sterownik silnika; Czy przy uszkodzonej pompie ABS-u usterka będzie sporadyczna czy permanentna ? Po skasowaniu błędów usterka pojawia się po jakimś czasie np. tydzień jazdy samochodem.
1. Podpiąłem laptopa na kablu żeby sprawdzić błędy, wyszło coś takiego: https://obrazki.elektroda.pl/5770668200_... Nie świecił się check, to tylko po ostatnich kilku szarpnięciach. Póki co błędy nie powróciły, więc pewnie pojawiają się dopiero po dławieniu. 2. Dzisiaj z rana po przymrozku auto miało focha - kilka razy silnik odpalał...
skoda octavia błędy silnika błędy skoda błędy skoda roomster
monter elektronik termostat lodówka turystyczna oring tłoka
Schemat połączenia elektrycznego stacyjki i rozrusznika w Mercedesie Sprinterze 311 Schemat połączenia zasilania paliwa Mercedes Sprinter 311 CDI