Intake air temperatur sensor : między zaciskami 4 i 5 - zapłon wyłączony, wtyk rozłączony 1. temp. 0st - 4800-6600 om 2. temp.20st - 2200-2800om 3. temp.40st. - 1000-1400om
bo albo nie będzie wolnych obrotów, albo krokowy podniesie sobie całą skalę o kolejne 70 kroków w górę.
Ssie lewe powietrze
Witam, mam podejrzenie co do TPS-u u siebie w C20NE. Na niskich obrotach do 1800obr potrafi się czasami przydusić, wyżej jest raczej ok i czasammprzy ostrj przygazówce potrafi mi się zatrzymać na 2000obr. Zmierzyłem rezystancje TPS-u i wacha się ona od 0,9 kOhm do 2,7 kOhm, a wyczytałem że powino spadać do zera... i nie wiadomo czemu ale brakuje mi...
Witam,mam astre GSI z silnikiem C20NE.A więc problem jest odkad kupilem samochod.Na gazie bez reguły czy zimny czy cieply niezejdzie mi ponizej 2 tys obr/min.strasznie uciazliwe z jezdzie.Zrobilem reduktor bo membrany była sztywka juz i wszystkie gumki(Lovato)niepomogło,był zalozony stozek zmienilem wiec na seryjny z obudowa-jeszcze gorzej(wtedy to...
jeśli ten objaw jest regularny to raczej sonda lub cz temp. albo jedno i drugie jeśli są momenty że jest dobrze to może trzeba przemyć regulator wolnych obrotów
Przelutuj przekaźnik systemowy.
Prawdopodobnie silnik padaka.
W C20NE jałowe obroty to ok. 750obr/min. Po roczniku możesz mieć jeszcze starszy motronic 4.1. Łatwo to sprawdzić, po otwarciu przepustnicy powinno być słyszalne kliknięcie. Możliwe, że czujnik jest źle ustawiony, albo uszkodzony i nie informuje ECU o zamkniętej przepustnicy
Jak masz za niskie napięcie, to będzie właśnie tak się zachowywać silnik - nierówne obroty, gasnięcie... dławienie się. Prawdopodobnnie masz do wymiany regulator napięcia lub szczotek nie masz:P
Moj znajomy posiada 2 omegi, jedna to C20NE a druga C30SE. W tej 2.0 jest taki problem ze wolne obroty sie wachaja ganiaja prawie od 0 do 900 nie wyzej. Czasami jest to powodem zgasniecia silnika ,np. na swiatlach gdy sie zatrzymamy. Ale czasami zdaza sie tak ze prawidlowe obroty trzyma i nic sie nie dzieje. Co moze byc tego przyczyna, gdzie szukac?...
I jeszcze z innej beczki szybkie pytanie topi mi się bezpiecznik od nawiewu jak dam ponad połowę obroty tzn. prędkość nawiewu. Opornik dmuchawy do wymiany?) Nie. Dmuchawa do wymiany
Więc tak. Zrobiłem wszystko tak jak napisaliście łącznie z resetem kompa. Wyczyściłem całą przepustnice, posprawdzałem wszystkie wężyki paliwowe, podciśnieniowe,wszystkie po dokręcałem ,między innymi od paliwa wystrzelił bo był strupiały. Wtryskiwacze były nie dociśnięte być może tamtędy brał lewe powietrze.Wyczyściłem wszystkie kostki do czujników...
krokowy najlepiej umyć WD40
A co z obrotami nie tak?
Stawiam, na C20NE.
Dzięki wszystkim za pomoc, ale po 5 godzinach nad autem okazało się że uszkodzony był wężyk od podciśnienia :evil: autko chodzi jak trzeba i na jałowym obroty OK Jeszcze raz dzięki pozdrawiam
Tam krokowca nie ma , jest zawór wolnych obrotów sterowany minusem ze sterownika i plusem po przekazniku podwójnym.Najlepiej sprawdzić , czy po wyłączeniu kluczyka jest zasilanie na wtryskach.
jest to 2.0 8V C20NE
Czujnik obrotów na wale sprawdż
znalazlem zacina sie silnik krokowy-klapowy jak w omedze c20ne
sprawdź jeszcze węże przy przepustnicy, kiedyś miałem podobny objaw przy 1.6 Astra, mały od podciśnienia był trafiony, wymieniłem też sonde, dokładnie nie wiem która część była przyczyną-objawy ustały po wymianie tych dwóch elementów, paliła ok 18l/100, rura osmolona, dusił sie na wyższych obrotach
Poczytałem trochę nowin i jak ociz pytam o średnicę miksera. Że mam dzisiaj dobry humor to zrobię obstawkę na 32mm. Arnin Ogranicznik obrotów albo wyłącz albo ustaw na więcej niż 6500, przełączanie opadająco i ograniczniki attuatora dla małych i dużych obciążeń ustaw jednakowo bo to bruździ.
Panowie, ja również posiadam Vectrę C20NE z instalacją gazową "zwykłą" (tzn nie sekwencyjną). Borykam się z mało dokuczliwym, ale irytującym problemem. Jest to sytuacja kiedy chcę mocno przyspieszyć do końca zakresu obrotów, a samochód od około 4,5-5 tysięcy kręci dalej bardzo opornie, i trzeba go przeciągać do końca zakresu. Czasami "idzie" do samego...
No tylko gdzie on tam idzie orginalnie??? bo dostaje tak mniej więcej do szyby właśnie, jakoś tak. a czy ma to wpływ na prace silnika na benzynie? Zauważyłem że ona jednak chodzi na benzynie, ale trzeba pulsacyjnie wciskać pedał i nim ruszać to wtedy cośchodzi, ale jak obroty spadna do 1,5tys. to wtedy gaśnie na amen. krokowiec jest troche w oleju,...
Dziś po postoju w garażu sytuacja nadal ta sama. Wyskoczył tylko jeden błąd 39 - brak sygnału z czujnika obrotów na wyjściu skrzyni
Sprawdź czy w przepływomierzu nie masz przerwanego pręcika. jeśli tak to sprónuj go podlutować. Jak ta operacja nie pomoże dopiero poszukaj nowej przepływki...
No więc wymieniłem filtr paliwa i pompkę (pompka jest w baku identyczna jak w vectrze X20XEV) i nie dało to żadnych zmian. Zauważyłem jeszcze, że jeśli da sie tylko troszke gazu to silnik pracuje od ok 3000rpm poprawnie, jeśli obroty spadają poniżej to silnik gaśnie.
panowie mam problem z obrotami w mojej asterce gsi 8v c20ne 92r. LPG, na cieplym silniku ciagle jakies 1100obr/min i na gazie i na noPB (na moje oko powinnobyc jakies 800-900 obr/min), bledow zadnych mi nie wywala.prosze o jakies porady od czego zaczac i co moze byc tego przyczyna.z gory wielkie dzieki za pomoc ;]
Końcówki zaizoluj ,to czujnik położenia wału. Wymień czujnik temperatury silnika ten od ECU,jest poniżej niebieski 2 piny,prawdopodobnie on fałszuje pomiar i są "cuda" z obrotami i mieszanką.Częsta usterka.
Pytanie do "kmiecia" lub oczywiście do każdego kto mi odpowie :D. - Czy ten czujnik położenia wału to jest ten przu kole pasowym. Dochodzi do niego wtyczka 3pinowa od dołu.??? - A oscyloskopu niestety nie posiadam ,a nawet gdyby to jaki ma być prawidłowy przebieg na oscyloskpie?. - A i jeszcze jedno. Do czego dokładnie jest ten czujnik bo po wypięciu...
to teraz albo na czujnik obrotów albo ECU sam wybierz co podstawić
OK a czy nie wystarczy to że po podłączeniu interfejsu do gazu odczyt na benzynie pokazuje że sonda oscyluje w pełnym zakresie a po przełączeniu na gaz na wolnych obrotach jest za bogato Do jakich obrotów jest za bogato?
Witam... Problem lezy po stronie komputera sterujacego silnikiem. Czytalem ostatnio o tym na stronie klubu vectry (o ile sie nie myle to www.vectraklub.pl). Opisywany problem (gasniecie lub calkowity brak zaplony na cieplym silniku C20NE oraz falujace niekiedy obroty) to fabryczny blad oprogrgamowania komputera.Oprocz wymiany kompa nic nie da sie z...
a czy przepływomierz ma wpływ na wolne obroty i odpalanie??? nowe świece i kable zapłon ok gaz jest zavioli.
2.0 8v 115km C20NE i przy malej ilosci benzyny troche ciezko na benzynie chodzi na niskich obrotach jak doleje paliwa to ten problem znika calkowicie
Przy zatartej pompie raczej jest odwrotnie, na wolnych obrotach chodzi dobrze, a na wyższe nie chce się wkręcać. Sprawdź emulator wtrysków.
Przewód możesz dołożyć bez problemu (nie musisz wycinać starego). Zapalająca się kontrolka wraz ze wzrostem obrotów może świadczyć o tym że pierścienie ślizgowe na wirniku mają bicie.
Witam ponownie... Sprawę astrolota załatwiło słońce, po wysuszeniu auto odpaliło "od pierwszego". Pod tym kątem temat można zamknąc. Jednakże zastanawia mnie przy jakich obrotach silnika jazda jest najbardziej ekonomiczna. Słyszałe mwersje że jest to ok. 3000 obrotów... U mnie jest to 140km/h... Pozdrawiam.
Łożyskowanie wałka w C20NE, jak i krzywki, są smarowane olejem dostarczanym przez trzeci (środkowy) czop wałka, kanałem w obudowie wałka łączącym się bezpośrednio z magistralą olejową głowicy. Popychacze hydrauliczne zasilane są z poziomego kanału olejowego, zakończonego zaworem przelewowym (kulka ze sprężyną) po stronie rozdzielacza pod górnym brokiem....
LPG II gen ? Jeśli to C20NE to pompka paliwa startuje wraz z obrotami rozrusznika, przed zabawą z manometrami ściągnij przewód zasilenia paliwa z listwy wtryskowej jeśli cię zdrowo ochlapie to odpuść sobie mierzenie ciśnienia. Sprawdź rezystancję czujnika temperatur ( obstawiam to na 80%) jeśli nie pomorze to zresetuj ECU. odpal na PB i poczekaj aż...
Ciekawe czy kolega Arnin rozwiązał w końcu swój problem? Ja bym w takim przypadku zaproponował sprawdzenie wyjściowego ciśnienia parownika. Sytuacja gdy mieszanka jest za bogata na wolnych obrotach, pomimo zakręcenia obejścia, wskazuje na ustawienie zbyt wysokiego ciśnienia. W teorii to ciśnienie powinno być bliskie zeru, przynajmniej na początku regulacji....
Panowie to C20XEL czy C20NE bo niewiem o czym dyskusja... Dodano po 2 Ok sorki nie doczytałem
Witam jak w temacie mam uszkodzoną sondę lambdę (została zmierzona) która zazwyczaj chodzi na LPG czy warto ją zmieniać i jeśli tak to czy zamiennik będzie dobry? Oraz drugie pytanie ponieważ do porównania zmierzyłem również u znajomego sondę i co się okazało na PB ok tzn gdy zwiększam obroty napięcie wzrasta na sondzie do 1V ale gdy zmienię na LPG...
Tak, C20NE , bo C20SE ma już DIS. Może być jeszcze C20LET, natomiast 1,4 z kopułka to była tylko 14NZ i C14NZ.
Dziękuję wszystkim za pomoc. zlokalizowałem i usunąłem usterkę: przerwany przewód zasilający regulator wolnych obrotów. kontrolka check już gaśnie po odpaleniu silnika. Pozdrawiam i dziekuję __daniel__
Witam. Dalej jest kłopot z obrotomierzem, ale innej natury. Dodam, że silnik zmieniony na właściwy do wiązki i komputerka :) Teraz przy włączeniu jakiegokolwiek odbiornika prądu (światła, hamulec, migacz, wentylator...) wskazówka podskakuje, przeważnie na 2000. niekiedy przy ruszaniu podskakuje na 6000 i zaraz wraca na normalną pozycję, z obrotami silnika...
Dwie Astry z 93r, jedna C16NZ, druga C20NE. W obu taki sam alternator Delco tylko w tym C20NE większa średnica kółka. Napięcie ładowania bez obciążenia jak zimny 14,9 jak się trochę rozgrzeje 14,7. Niezależnie od obrotów cały czas równo trzyma. Czyżby oba uszkodzone? Wiem że było już trochę takich tematów ale tam było wspomniane że wraz z obrotami napięcie...
Jeżeli chodzi o Opel Astra to mamy gotowy signal wydatku na sterowniku. Są to impulsy o długości czasu wtrysku. Ja zbudowałem taki komputer i działał ponad 10 lat bardzo dokładnie. Wyprowadzenia zależnie od silnika: C14NZ = Pin A2 X14XE = B12 14SE, C14SE, C16SE = Pin B4 X16XEL = Pin B12 C16NZ = Pin A2 16LZ2 = Pin B4 X16SZ = Pin B4 X16SZR = Pin B12 C18NZ...
Witam weż multimetr minus do masy plus do sondy (czarny przewód) zakres do 2 wolt na wysokich i wolnych obrotach ma napięcie skakać w granicach 0 do 0.9 v .Jeżeli tak jest to sonda oki
ha poszedłem na łatwizne-pojechałem do gazownika wydałem 5 złotych w zamian za jakiś dużych rozmiarów kwadratowy opór(niestety opis rozmazany) i zasadniczo problem zniknoł tylko w skrajnych przypadkach(wysoki bieg niskie obroty a ja chce żeby przyśpieszał-powinienem byl kupić automata) mrygnie czek silnika. Dziękuje wszystkim za pomoc i zainteresowanie.Pozdrawiam
Witam ponownie. Do powyższych usterek dodać mogę iż silnik podczas pracy ba benzynie potrafi "beknąć" tj, nie strzelić w wydech lecz hm... mam wrażenie że za dużo mu się nazbierało w cylindrze... A i dodatkowo gdy jest zimny lub letni to po gwałtownym dodaniu gazu silnik tak jakby się zalewał, palił na 2 cylindry... i zamiast wchodzić na obroty to z...
Nie mam w tej chwili dostępu do schematu tego autka, ale sprawdź czy plus zasilania na pompę paliwa pojawia się na 2-3 sekundy po przekręceniu zapłonu. Jeżeli tak - czujnik położenia wału - sterownik nie widząc obrotów nie załączy przekaźnika pompy paliwa oraz nie wysteruję cewki.
Silnik znajduję sie w lanosie na org wiązce 1.5 8v z przepustnicą espero tak więc obroty są ok. Regulator wisi zaślepiony tak więc zamierzam zrobić z niego prowizoryczny tempomat. Dzięki wielkie!! Jak się uda to wszystko wysterować podłącze także wszystkie czujniki od pedałów żeby rozłączało układ po wciśnięciu czegokolwiek i dam znać jak to wszystko...
38 - znaczy ze sonda padla?obroty faluja na lLPG i noPB,strzaly na gazie byly az przeplywka padla, i gume rozwalilo.guma wymieniona przeplywka rowniez jakis miesiac temu dodatkowo wymienione kable WN, cewka, swiece, paluch rozdzielacza jakies 2 miesiace temu
polecam http://grabowski.com.pl/uklady_ssace.htm Generalnie im dluższy dolot tym "dól" gorszy. Uważam ze najlepiej zrobić osłonę od kolektora i dolożyc kawałek rury aluminiowej (takiej od wentylacji) żeby na stożek dmuchało zimne powietrze. Zawsze mi się wydawało odwrotnie, czym dłuższa rura tym lepszy dół. Obliczenia z podanej strony dotyczą raczej...
Źle chodzi na paliwie, wolne obroty w porządku wysokie też ale przy wejściu na obroty się krztusi - na sondzie napięcie wacha się do 0,85V jak się zagrzeje to jest trochę lepiej ,lubi puścić dyma ,w czasie pracy jak wypinam krokowy to nic nie zmienia ,obroty nieznacznie wzrastają i jak się krztusiła tak się krztusi ,nie ma żadnych błędów ( nawet jak...
Odświeżam temat bo mam identyczny problem, dosłownie identyczny, Vectra c20ne. Sytuacja jak wyżej, masy poprzeczyszczane i puszczone nowe, plus czysty, ładowanie dobre, świece i kable WN wymienione. Zrobiłem test z aku z innej Vectry c20ne, w niej kręci na początku słabo, ale zawsze jakby się rozkręca i odpala. W mojej zrobił obrót wałem na hmm 4 raty...
Witam. Posiadam Opla Frontera A sport 2.0 z 96 roku silnik C20NE. Mój problem to taki ze auto na benzynie i na LPG dochodzi do 5 tys i dalej nie chce iść. Nieraz bywa tak że dojedzie do 6 i spada do 5 tak faluje ze 2, 3 razy i spada na 5 tys. Wymieniłem przepływke czujnik położenia przepustnicy, czujnik stukowy, sonda lamda. I dalej to samo. Czek się...
Rozumiem. W takim razie nie ruszam, zostawię tak jak jest. Wracając do samochodu - szczelność między przepływomierzem a dolotem sprawdzona - jest szczelne. Odłączyłem też sam przepływomierz na pracującym silniku - momentalnie zgasł. Różnica taka, że z odpiętym przepływomierzem ciężej odpala, i słabo trzyma wolne obroty. Wchodzenie na obroty z odpiętym...
Witam! Mam problem z moją omegą, 1988 rok 2,0i C20NE Motronic ML 4.1 najprawdopodobniej. czasami auto chodzi bez zarzutu na benzynie, na gazie, ma niestety czasem odbicia i potrafi zastrajkować niespodziewanie. Nie chce wtedy pracować ani na benzynie ani na gazie. Są problemy z wejsciem silnika na wyższe obroty, nierówna praca....żadnych kodów usterek...
Witam, Pozwolę sobie na podpięcie się do tematu. Mój problem jest podobny z tym, że na benzynie śmiga aż miło a na LPG się muli. Jak silnik jest zimny jest ok ale im cieplejszy tym bardziej zamula na niskich obrotach po przekroczeniu 2000obr można spokojnie deptać do podłogi i wkręca się bardzo dobrze. WN, dolot sprawdzone, parownik nowy Lovato Może...
Ciekawa metoda na problem z z silnikiem - wymiana go na inny. Idąc Twoim tokiem myślenia teraz swap np. na x25xe. Pojęcie masz o samochodach - sam robiłeś swapa? czy może ktoś zrobił go za Ciebie? Wymiana stacyjki i zegarów > po co ? C18NZ a C20NE to dwie różne konstrukcje silnika - Przepływomierz kontra czujnik podciśnienia w kolektorze - inne sondy...
Witam, wczoraj stałem się posiadaczem Asterki G z 99r. W dowodzie widnieje silnik 1.6 55kW czyli powinien być X16SZR , a pod maską jest C20NE. Licznik jest zmieniony na licznik z calibry. Auto w takim stanie zostało sprowadzone z niemiec !!! Silnik odpala, jeździ, ale nie ma mocy takiej jak powinien mieć i szarpie na niskich obrotach, przerywa. Jak...
Witam, :arrow: pablo11z i na czym stanęło z tym agisem??? Mam Opla z silnikiem C20NE i właśnie taka instalacje gazową. Reduktor scorpion, a listwa Alex'a. Auto fajnie się zbiera na gazie, ale czasami lubi sobie zgasnąć lub "zawachlować obrotami" przy opadaniu obrotów. Byłem już 2 razy u gościa, niby zaprogramował od nowa i za parę km znowu to samo......
Odkopię troszeczkę,ale pytanie dość istotne. Czy po rozłączeniu czujnika stuku z silnikiem ( wykręceniu śruby ) i odizolowaniu(np powieszeniu gdzieś luźno ), będzie on wysyłał jakieś sygnały do ECU ? Czy w ten sposób go "obejdę" ? Albo czy silnik będzie dobrze chodził po odpięciu wtyczki ? Potrzebuję sprawdzić czy to nie przez niego mam problemy z wysokimi...
Po tym zabiegu odniosłem wrażenie że jest lepiej gdyż auto od razu po odpaleniu dałem na luz i nie zgasło, lecz obroty dalej falowały, Słychać było charakterystyczne popierdywanie i odczuwalne były wibracje w kabinie. Po pewnym czasie przełączyłem nawet na gaz trzymając jakieś 2 tys. obrotów i auto również nie zgasło na luzie, ale po gwałtownym dodaniu...
Witam wszystkich. Jeżeli coś zrobię zle to bardzo przepraszam ale od dzisiaj dopiero się zalogowałem na elektrodzie. Mam auto Opla Calibre 2.0 8v rok 1991 posiada instalacje gazową i mój problem dotyczy układu paliwowego.A chodzi o to że chcę w tym aucie zrobić aby idealnie chodził na PB a nie chodzi :( wymieniane był filtr paliwa, wtryski, kopułka...
witam, mam problem z silnikiem c20ne w mojej Gsi 2.0-komputer nie pokazuje żadnych błędów a jak już odpalę a muszę się długo namęczyć szarpie mi samochodem przerywa na niskich obrotach i czasem gaśnie od tak. najgorzej odpalić jak jest zimny-często akumulator wykończę do zera nim odpalę tak miałem dziś i nietylko .Gdzie szukać wyjścia? Dodam że zaczyna...
Pomozcie, bo wywale chyba silnik na smieci. Przeczytalem wszystkie posty na podobne tematy i dalej nie bardzo wiem czego szukac. A wiec opisze co nie gra: 1. Silnik po uruchomieniu na benzynie, gasnie od razu, jesli nie dodamy gazu, jesli puszczam pedał, obroty spadają drastycznie, tak że silnik prawie gaśnie by za chwilę podwyższyć się do normalnych...
Witam ! mam c20ne i podobny problem tylko tyle że u mnie auto zapala ale przerywa i jest słabe , wymieniłem wszystko co przyszło mi do głowy : kopułkę , palec , świece , kable , dopiero na końcu sprawdziłem kody błędów i pokazuję kod 31 i 81 . 81 to pierwszy wtrysk o tym wiedziałem ale zdziwiło mnie to że na gazie też zaczął przerywać więc to musi być...
powiem ci ze lepiej zostawic na mineralnym zwlaszcza w silnikach z wiekszym przebiegiem lepiej bedzie jesli czesciej bedziesz wymienial olej gdyz mineralny szybciej sie zuzywa moze to byc zauwazalne przy rozruchu np w bardzo niskich temp rzedu ok -30 stopni na oleju zuzytym gdyz stracil juz czesc swoich wlasnosci w czasie eksploatacji jasli bedziesz...
Witam, może mi ktoś podsunie jakiś problem bo powoli kończą mi się koncepcje co dalej robić. Problem dotyczy opla vectry c20ne rok 89 sterownik prawdopodobnie ml4.1 skrzynia automat Problem jest taki że po włączeniu zapłonu i próbie odpalenia auta silnik albo ledwo załapuje i gaśnie albo też popracuje chwilkę tak jakby na 3 cylindrach i gaśnie momentalni...
Witam! Przejrzałem forum, ale nie znalazłem takiej sytuacji więc napiszę. Posiadam omegę A C20NE z instalacją gazową. Instalacja jest bardzo prosta, typowa "śrubka" oparta o reduktor lovato. Mimo wysokiego stopnia prymitywizmu sprawuje się bardzo dobrze, samochód pali stosunkowo mało (średnio 10l LPG/100), generalnie nie miałem zastrzeżeń. Przełączanie...
Witam! W mojej Fronterze A z silnikiem C20NE, 2.0l benzyna kontrolka oleju świeci ok. 15 sekund po zapaleniu na zimno, po czym gaśnie. Frontera ma podwójny czujnik ciśnienia- ma też zegar ciśnienia i ten także przez ok. 15 sekund pokazuje "0" po czym wskakuje na wolnych obrotach nieco ponad połowę skali. Tak się dzieje TYLKO na zimnym silniku, tj. kiedy...
Witam. Zacznę od początku. zrobiłem swap c20xe z calibry do vectry b, wszystko było ok prawie dwa lata, auto zaczęło kulec na jednym cylindrze więc wymieniłem świece, przewody i cewke, dalej było to samo więc sprawdziłem ciśnienie na drugim 6 a na reszcie 10. Więc zdjąłem głowicę z myślą że zawór się wypalił, ale głowica w stanie idealnym, Było to wyżłobienie...
problem rozwiązany. nie przykręciłem 2 przewodów masowych. Frontera przywieziona z Niemiec z rozebranym silnikiem ( glowica byla uszkodzona). Cała góra silnika leżała w bagażniku. Przy skręcaniu nie zauważylem tych kabelków. Zostało jeszcze kilka problemów 1. po włączeniu zapłonu zapala się kontolka Check Gdzie znajdę złącze diagnostyczne 2. Silnik...
Próbowałeś widziałeś czy zgadujesz, że nie wejdą? Większość opinii jest, że nie wejdą ale na pytanie dlaczego, każdy odpowiada, że tak czytał a w rzeczywistości nawet nie widzieli takiego silnika. Ja wyczytałem, że wejdą takie podstawki do c20ne ale jest dość ciasno ale i tak raczej będę wiercił. Okaże się, że maja być większe/mniejsze dysze i będzie...
Mam problem odnośnie mojego opla corsy 2.0 8v (c20ne z calibry i żeby nie było po swapie jeździłem ok pół roku i wszystko było ok problemy są od nie dawna), a mianowicie najpierw silnik po nagrzaniu bardzo sie krztusił do ok 2 tys obrotów, w zasadzie to nawet na luzie cięzko było mu przekroczyć 2tyś obrotów. komputer nie wyrzucił błędów więc pomierzyłem...
Witam Miałem podobnie ostatnio ale w oplu silnik c20ne na benzynie jest wszystko ok? nie wspomniałeś o tym. Zacznij od początku LPG jest bardzo czułe na zużycie świec i kabli WN, kiedy je ostatnio wymieniałeś ? Sprawdzałeś silniczek krokowy i przepustnice ? Pewnie wyda ci się to niezwiązane z tematem i dziwne ale u mnie okazało się ze tłoczek w przednim...
Witam! Mój problem: Vectra 2.0, 92r C20NE bez gazu miała problem z odpalaniem na ciepło. Trzeba było trochę pokręcić rozrusznikiem. Teraz jak ciepła to nie odpala w ogóle, bądź po bardzo długim kręceniu odpali ale przy daniu gazu, nawet delikatnie, gaśnie. Denerwujące, ale można wytrzymać, jednak ostatnio zaczęła gasnąć podczas jazdy tak do ok. 3000...
Auto: Opel Astra 2.0 8V Wtryskiwacze: Magic Jet pojedyncze Reduktor: EG A 150HP Elektronika: Oskar-n Plus Pojemność: 1998 Moc: 116KM Kod Silnika: c20ne Instalacja zdemontowana z Toledo 2e (poza wtryskami bo były valteki 3Ohm). Niestety w Oplu nie działa ten zestaw jak powinien pomimo wymiany wtrysków na właśnie MJ. Gazownik stwierdził skaczące ciśnienie...
witam. mam problem z omegą A 92rok 2.0 benzyna + gaz silnik c20ne. instalacja gazowa 2 generacji bez komputera. konkretnie nie działa pompa paliwa. po przekręceniu kluczyka pompa wcale się nie włącza.napięcie na przewodach zasilania pompy jest dopiero wtedy gdy kreci się rozrusznikiem.z tego wynika ze auto wcale nie pali na benzynie i po przełączeniu...
Podczas jazdy pękła szpilka alternatora. Zaczęło ścinać pasek wieloklinowy (odcięło 2 rowki). Jak usłyszałem, że coś się dzieje wybiłem z biegu i zanim reszta paska zjechała z rolki i zablokowała koło pasowe wału, to silnik zdążył zejść do 1200 obrotów, a potem zgasł. Próbowałem tylko raz zakręcić (dobrze bo rozrząd przeskoczył o ząbek) i nie zagadał,...
Witam, posiadam Opla Vectrę A z 94 roku. Silnik 2.0 8v (C20NE) z wtryskiem wielopunktowym. Otóż, zaniepokojony ostatnimi wynikami spalania w mieście (16L/100) przy spokojnej jeździe do 2,5-3tys. obrotów postanowiłem połączyć się z komputerkiem gazu i go wyregulować. Jest to Voila Plus AEB170. Niestety nieudało mi się to, a przy okazji zauważyłem dziwną...
Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem Astry F kombi z 1993 roku 2.0 OHC 115 km (c20ne). Problemów jest sporo na raz, ale jest jeden najistotniejszy. Otóż Astra lata na "podtlenku gazotu" (LPG) i tylko i wyłącznie na tym paliwie chodzi. Problem jest w tym, że jak ją zgaszę na nierozgrzanym silniku, to nie chce później odpalić, nawet nie zaskoczy, a na...
o kurrr.... co on pier.. 9500 tys w C20NE ?? stary ten silnik przy 8000 juz raczej by nie istnial !! zawory by sie odklejaly od popychaczy i walily w tloki w taki sposob ze bys czesci tlokow zaworow i glowicy zmiotkom spod samochodu wymiatam , hehe nie mowie juz o tym ze przy takich obrotach najprawdopodobniej by sie urwal tlok tzn korbowod by pekl...
Witam Miałe taka Vectr tylko ze z 90 roku ale tez Vectra A i silnik 2.0 ale nie automat. Otóż kiedys zaczeło mi sie takie cos robic to co piszesz czyli zółta kontrolka się zapalała podczas przyspieszania czasami w jeździe normalnej też i gasała i zapalał i było odczuwane przyspieszenie. Otóż mam wujka mechanika i on zwierał odpowiednie piny w kostce...
Witam, Mam problem w wystrojeniu zapłonu w mojej VA mam silniczek c16nz. Problem jest następujący silnik pracuje nie równo obroty falują na biegu jałowym gdy dodam gazu tak na ok.2500 -3000 obr/min to silnik bardzo przerywa i strzela w wydech, w nocy znalazłem przebicie przewodu WN co idzie od kopułki do cewki, wymieniłem przewód i sprawdziłem czy nie...
Witam. Otóż od jakiegoś czasu mam dziwną przypadłość. Odpalam auto, czasem zaskoczył od 1 razu czasem za drugim. Ruszam pomału z pod domu.... (Nie dzieje się to zawsze) Wtedy auto zaczyna pierdzieć i się dławić. Ruszam na prostą wciskam pedał gazu i do 3 tysięcy obrotów samochód ma muła. Dopiero po 3 tysiącach auto ożywa. Na tym nie koniec. Jadąc po...
Witam Niedawno kupiłem Fronterę A z LPG( to Stag 4 Eco w dobrym stanie instalacja). Silnik też jest ogólnie w dobrym stanie - to C20NE w wersji wtrysku chyba Motronic 1.5 z usuniętym katalizatorem( jest zwykła rura ). Zaraz po kupnie wymieniłem: filtry paliwa, powietrza, oleju ( i sam olej też) świece zapłonowe przewody zapłonowe kopułkę i palec czyściłem-...
Witam Moja Frontera A 2.0i/8V, 115KM, 1995rok, silnik C20NE ( świeżo zakupiona) względnie dobrze jeździ tylko na LPG ( instalacja STAG-4 ECO, sekwencja, świeża, sprzed roku). Na benzynie jeździ zdecydowanie źle- nie ma mocy, dławi się,szarpie, słabo wkręca się na obroty. Zapala bardzo dobrze, ale po zapaleniu na benzynie( tryb instalacji LPG na AUTO)...
c20ne cisnienie iskra c20ne c20ne pompa
alpine kostka strumienica zamiast katalizatora odświeżania pamięci
łucznik naprężacz sprinter podłączenie webasto
Brak obrazu w trybie VCR w magnetowidzie FUNAI V8 G405EGD Laptop wydaje 5 pisków i pokazuje litery - co robić?