Popieram wypowiedź CICHUS Przy braku termostatu woda nie kraży prawidłowo gdyż miesza sie w obudowie termostatu i nie chłodzi prawidłowo i na pewno przy najdalszym cylindrze woda Ci sie gotowała i powstawały babelki a wskaznik nie pokazywał przegrzania. Przerabiałem temat w c-330 jest tak samo nie można wyjmowac termostatu ale można go zmodyfikowac...
Zobacz, czy nie masz powietrza na odstojniku w pompce zasilającej. Jak jest tam powietrze to poluzuj go delikatnie żeby wyleciało ono, troszkę paliwa też wyleci i zakręć. Pewnie pompujesz, a pompka zasilająca nie ciągnie paliwa. Miałem tak ostatnio u kolegi. :D
Pompę szlag trafił i ssie powietrze.
Powietrze jeszcze masz...
Kranik zatkany, nie odpowiednie opaski na gumowym przewodzie paliwowym, przewód gumowy najlepiej wymienić, zatkany otworek w korku wlewowym paliwa. Paliwo na powrót też idzie z powietrzem ?
Za mała turbina będzie miała za duże obroty na pewno. Na jakiej podstawie wyciągasz takie wnioski ? Dobierasz do mapy, ustawiasz wastegate-a i żadna prędkość nie zostanie przekroczona, chyba że przy dziurawym przewodzie doprowadzającym powietrze do silnika...
Przypuszczalnie masz zatkany otworek przy odpowietrzniku, a wtedy robi się podciśnienie i w połączeniu z nieszczelnością na króćcu ssącym powyżej zanurzenia smoka następuje taki efekt że pompa zasysa powietrze.
Pewnie powietrze nadal jest w wyrównywaczu ciśnienia w długiej pompce.
detom jeśli bym nie wiedział to bym nie pisał, mam w domu C330M i C360 to wiem. Nie jest wcale tak daleko, jest z przodu i niżej, ale powietrze tam wieje i to dość dobrze, szczególnie na wyższych obrotach. Włóż rękę to zobaczysz jeśli masz możliwość.
(at)BEZET-AGRO Gdy jest zapowietrzony to później na pełnych obrotach(gdy już zacznie normalnie pracować) powinien nierówno chodzić i przerywać silnik a chodzi idealnie i pali idealnie. Mylisz sie, gdy wejdzie na obroty pompa sobie szybko poradzi i wypchnie powietrze.
Witajcie, problem rozwiązany, uszkodzona była delikatnie membrana pompki. Nic nie ciekło i nie było nic widać. Jak to sprawdzić? Wykręciłem pompkę i wyjście przytkałem palcem a do wejścia podałem powietrze. Efekt? Delikatne syczenie w miejscu gdzie pompkę napędza wałek. 3p śmiga jak marzenie :D
Ciężko bo tarcza pierwszego stopnia jest najgłębiej schowana w kole zamachowym. Można by kombinować, dociągnąć łapy i wcisnąć sprzęgło tak by docisk otworzył się jak najmocniej, przelewać sprzęgło benzyną na początku potem rozpuszczalnikiem. Przedmuchać powietrzem. Ale to nie metoda.... jeśli się zaoleiło to musi być jakiś powód. Poza tym trudno powiedzieć...
Dobrze rozumiem wtedy ,ze jak wcisne ten zaworek ma lecieć powietrze bez wcisnietego normalnego hamulca.
Wiem. Trzeba by nasypać piasku do rurki co jest łatwe. Trzeba by później ten piasek usunąć...co łatwe nie jest. Myślałem, żeby wąż kompresora wsuwać, powietrze by usuwało piasek i wąż można by pchać dalej, no ale ile by tam wszedł...inna sprawa.
Olej pieni się w przypadku zapowietrzania się układu hydraulicznego. Zalecałbym dokładne sprawdzenie połączenia zbiornik -pompa. Przy nieszczelności pompa zaciąga olej wraz z powietrzem, stąd objawy skakania przy opuszczaniu gdyż w siłowniku znajduje olej wraz z powietrzem.
Napisz czy jak pompujesz pompką ręczną to czujesz cały czas taki sam opór? Z odpowietrzników na pompie idzie czyste paliwo czy z powietrzem?
1. Pompka ręczna na pompie i dopompowanie paliwa do pompy. 2. Odpowietrzenia samych rurek wtryskiwaczy. Czyli popuszczenie nakrętek na przewodach do wtryskiwaczy ( nie na przelewach tylko tych na klucz na 17) i kręcenie rozrusznikiem aż to pojawienia się (tryskania ) paliwa. 2. Czy jest kompresja tzn czy słychać po pracy rozrusznika że suw sprężania...
Zawór może odcina powietrze od przyczepy ale czy spuszcza ciśnienie z węża?
Tak są jeszcze inne miejsca gdzie mógłby gubić ciśnienie. Miałem niedawno do czynienia z silnikiem gdzie nie było zaślepki kanału od strony rozrządu . Równie dobrze może być pęknięty blok [ czysto teoretycznie ] . Jak zdejmiesz miskę , to w kanał olejowy od pompy olejowej wdmuchnij powietrze a nóż może coś pokaże . Pozdrawiam Zbigniew
U mnie sprawdza się kompresator który zbudowałem kilka lat temu. Kompresator jest osadzony na poziomym zbiorniku powietrza od samochodu ciężarowego. Urządzenie nie posiada wyłącznika ciśnieniowego .Na wyjściu z kompresatora zamontowany jest orginalny zawór ciśnieniowy pracujący w ciągnikach C 330 , C3011 ,C411 ,C360.Zawór jest ustawiony na ciśnienie...
Zdjęcia nie mam ale numery znajdziesz w katalogu części. To jest normalna reakcja podnośnika w tym ciągniku. Podnosisz i ustalasz położenie ramion dźwignia podnośnika. Jeśli jest nieszczelność pomiędzy tłokiem a rozdzielaczem i podnośnik opadnie mechanizm sterowania rozdzielaczem automatycznie "dobije" oleju do siłownika tyle by ramiona znów znalazły...
Witam, ubywai wody z chłodnicy, woda wywala spod korka i tą rurką przelewową. Silnik po remoncie całej góry, tak gdzieś po 2 godzinach pracy to około 2 litrów wyleci. Jak go zgaszę a jest rozgrzany to słychać spod korka jakby powietrze tam wylądowała. A nieraz się tak zdaźa że jak odkręce korek na chłodnicy to za chwilę wyleci jakby gejzer. Tak jakby...
Witam mam zrobioną przeróbkę 60-tki w ten sposób. Ciągnik wtedy dostaje o ok. 10 km więcej. Przeróbka u mnie obejmowała: 1. Roztoczenie otworów na tuleje w bloku silnika 2. Przeróbka filtru powietrza jak i kolektora dolotowego, ponieważ silnik ma wtedy większe zapotrzebowanie na powietrze. 3.Do tego mam jeszcze założone tłoki od zertora w turbo i świece...
Zawsze coś tam napompuje nawet jeśli pierścienie kiepskie. Tyle że może bardziej chlapać olejem lub nabijać z mniejszą wydajnością. Sprawdź głowicę na początek. Każdy z zaworków puszcza powietrze tylko w jedna stronę. Ssący do wnętrza cylindra a tłoczący na zewnątrz. Możesz przedmuchać powietrzem lub zalać króćce choc by ON.
Praca na powietrzu nie powinna zaszkodzić.Napęd najlepiej prosto od silnika poprzez sprzęgło w jednej osi.
Świece żarowe z samochodowego silnika z pośrednim wtryskiem paliwa wmontowane w kolektor ssący nic nie dają. To świece ceramiczne, maja małą powierzchnie grzewczą bo są wkręcone w komorę wirową w głowicy i podgrzewają już sprężone powietrze. Załóż dwie świece żarowe z C-330 i guzik do nich dedykowany albo jedna świecę płomieniową.
Właśnie. Jaka dysza? Poza tym jeśli śmieci zatykają Ci rozdzielacz zdejmij podnośnik, , rozkręć rozdzielacz, przedmuchaj powietrzem, spuść olej, odkręć dolną pokrywę z pompą i wyczyść filtr oleju. Potem można myśleć co dalej.
Osobiście mogę polecić te lublina, żuka lub starszych samochodów Są OK jak są nie zakamienione , za 100zł kupisz od A4b5 i tak grzeje że parzy z kratek 60'C powietrze leci. Tak samo E36 czy e34. Masakra taki żar. Sam przymierzam się do montażu w c360 , ale musze pompe wody mieniać na taką z zetora chyba.
Raczej uszczelka, bez rozkręcenia to można tylko zgadywać. Nie prawda, że przedmuch do kanału wodnego zdaża się żadko, w c360-3P, którym jeżdżę w firmie to na 90% przedmuchy były do kanału wodnego i co 3 miesiące wymiana uszczelki, poszła głowica do planowania i narazie jest spokój
Zdejmij gumowy przewód idący od filtra powietrza do kolektora ssącego, jeżeli podczas uruchamiania ciągnika powietrze będzie zasysał i wydmuchiwał kolektorem to masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą pomiędzy pierwszym a drugim cylindrem, w tym miejscu blok ma najmniejszą powierzchnię przylegania z głowicą i jest szpilka pomiędzy cylindrami.
Jeśli płyn przedostaje się wydmuchaną uszczelką do cylindra to odkręcenie korka nic nie zmieni. Nie dość że układ chłodzenia nie jest wstanie wytrzymać ciśnienia jakie wytwarza tłok sprężając powietrze w cylindrze to sam płyn ot tak w mgnieniu oka się z powrotem do układu nie cofnie chwile musi to potrwać. Książkowo korek wypuszcza nadmiar ciśnienia...
Witam ponownie dzięki Błażej za tak wyrozumiałą odpowiedź :) ale ok wszystko pięknie ładnie, tylko jest problem, i to chyba dosyć popularny problem z tego co mi wiadomo nagrzewania się alternatora od Poloneza w C360. Po pięciu minutach pracy nagrzewa mi się alternator, pomyślałem niema chłodzenia, no dobra ok, przystawiłem dłoń do wiatraczków Alternatora,...
Górny przewód to odprowadzenie oleju. Nie wiem dlaczego. W innych bąkach np; zetor tego niema . A poważnie. To dlaczego zachciało ci się wywalić wirowy filtr. Przecież to najlepszy jaki wymyślono. No owszem jak wsadzisz np: do C360 nowy filtr z wymiennym wkładem. To od razu podskoczy ci ciśnienie oleju na wolnych obrotach. I CUDO. Jaki dobry silnik....
W c330 można spokojnie wykręcić wtryskiwacz/e i manewrując rurkami podłączyć je tak były poza cylindrem ale z podłączoną rurką od pompy. Wtedy po zakręceniu wałem ładnie widać co wtryskiwacz z siebie daje (mgła czy krople lub połączenie obu). Dwa czy jest ciśnienie sprężania na obu? Zawory wyregulowane (lepiej na początek dać większe luzy zaworowe?...
A potem sie obudziłeś i poszedłeś do łazienki........... . Alternator 9diodowy, ze wzbudzeniem podłaczonym pod akumulator, a zacisk "wyjściowy" pozostawiony w powietrzu potrafi wytworzyć ponad 18V przy obrotach jałowych silnika z C360. Może nie wybuchnie, ale Twoja reakcja jest nie współmierna z posiadanymi punktami...
dziś założyłem nowe pompki cały układ szczelny nic nie wycieka i nie mogę go odpowietrzyć po odkręceniu odpowietrznika leci delikatnie olej a co jakiś czas powietrze po prawie dwuch godzinach teść który naciskał hamulec odpadł.Pedał hamulca w ogóle nie robił się twardy.Klocki dochodzą do tarcz i ją blokują.Ma ktoś pomysł o co tu chodzi?
Wina słabego podnoszenia może także leżeć po stronie nieszczelnego zaworu bezpieczeństwa. Mialem przypadek, że reklamowałem zawór założony pół roku wcześniej. Uszkodzony była tak, że ustami można było przez niego przetłoczyć powietrze. Zawory te można sprawdzić pod ciśnieniem lub wymienić na nowy - koszt ok 60 zł. Zawór przy cylindrze dosyć rzadko się...
już włożyłem turbinę do c360 od golfall 1.6 ale hyba jest trohę za mało wydajna bo niedała takiego efektu na jaki liczyłem. Pewnie trzeba zastosować większą turbine pewnie że za mała, bo tam jest 2x większa pojemność niż w golfie 1,6 Ale obroty są za to prawie 2 razy mniejsze mniejsze, pojemność większa o 1,56 raza. Załóżmy że 3P ma 2,5l; 2500rpm Golf...
A wiesz że dawke to ciągle regulujesz pedałem gazu? A że przeginasz w ustawieniu ograniczeń to ci kopci. Jedynie dodatkowe powietrze może spalić to dodatkowe paliwo. Cudów nie żądaj że głowica coś zmieni. Teraz wywnioskowałem że masz c-360 na silniku ostrówka. Bo raczej koparką nie ciągasz beczkowozu. Zresztą widziałem już wiele i 90% uszkodzeń maszyn...
Witam po "krótkiej" przerwie. Jestem już po pierwszych próbach uruchomienia sprężarki (silnik 1,9). Na stan dzisiejszy jestem średnio zadowolony z wyniku pracy. Sprężarka przy obrotach około 1000 - 1100 obr/min (jest to prędkość przybliżona niczym nie mierzona być może jest mniejsza) nabija zbiornik 60l do 6 atm w 16s co daje 1350l/min (liczone ze wzoru:...
Postanowiłem podmienić bębny i przy wyjmowaniu ukazał się moim oczom taki widok: https://obrazki.elektroda.pl/5042698200_... I teraz pytanie - jak to doczyścić? Bo powietrze sprężone nie myśli tego ruszyć... Oczywiście podmiana bębna rozwiązała problem. Teraz sprawa bledszych wydruków na grubszych papierach. Podmieniłem rolkę transferu...
Skoro ma nową głowice i wtryski po regeneracji to nie po winno być to przynajmniej teoretycznie. Szczelność zaworów sprawdzisz samemu nabijając powietrze pod ciśnieniem do cylindra przez otwór wtryskiwacza. W nowych głowicach zdarza się że ciężko chodzi zawór i nie nadąża się zamknąć. Ale wtedy lubi walić w tłok. Wtryskiwacz sprawdzisz samemu przykręcając...
Ja przeróbkę układu to rozumiem wywalenie tego co jest w plecaku i przejście na rozdzielacz zewnętrzny i na zewnętrzne sterowanie. Inaczej na tych gratach co jest teraz to nie ma za mocno sensu. A powiedz jeszcze, co masz na myśli pasowanie tulei? Chodzi o pasowanie cylindra z tłokiem czy jeszcze o coś innego? Bo ja jeszcze nie kupiłem nic ale byłem...
Panowie dajcie spokój, dajcie koledze czas na sprawdzenie innych opcji w tym wg mnie, nieszczelny układ paliwowy, stąd silnik przy zapalaniu dymi na biało, po prostu brak paliwa w układzie, możliwy też zły kąt zapłonu, ba możliwe także że paliwo było letnie i po tych mrozach w filtrach jest sama parafina, nikt nawet nie zapytał czy tam filtry ktoś wymienił!...
Posiadam c360, akumulatory centry 3-letnie i rozrusznik r11 (na tulejkach) i uwierzcie mi nie mam problemu z uruchomieniem silnika. Dwie podstawowe rady: 1.W chłodnice nalać wody (ok70stopni C) 2.Zapewnić silnikowi ciepłe powietrze do dolotu. Dwa albo trzy lata temu miałem mróz -28stopni. Było ciężko ale zakręcił. Tego roku -19 i żadnego problemu nie...
Dokładnie, wszystko było rozbierane i wszystko wygląda ładnie. Po przepołowieniu tego zaworu, z jednej strony jest taka bardzo gruba i mocna sprężyna że ciężko ją ręką wcisnąć i ona wchodzi w ten tłok a na koniec nakręca się to całe zabezpieczenie. Z drugiej strony z kolei jest taki tłoczek z gumą i cienka sprężyna. Ta guma nie jest popękana. W środku...
Są pompy smarowane paliwem są zalewane osobno olejem silnikowym (np c360 ). Ale to jest smarowanie wałka, krzywek, rolek jadących po krzywkach a sam tłoczek jest zawsze smarowany paliwem. Smarowanie olejem nie zanika przy zerowej dawce ale także smarowanie tłoczka paliwem nie zanika - tłoczek zawsze zaciąga pełna dawkę paliwa a dawka zależy od tego...
Olej na głowicy najpierw smaruje wałek rozrządu, a dopiero potem co jego obrót klawiaturę. Jedyne komplikacje to przerobienie mocowania alternatora. Nie tyle komplikacje co chwila zabawy. Sprężarka już w tak kiepskim stanie, że demontujesz? Taki bajer w ciągniku zawsze się przydaje jak do domu daleko, a powietrza w kołach brak. Nawet starego grata można...
Witam Mam pytanie, do czego służy górny otwór w głowicy po stronie ssącej, jest jeden krociec na filtr ale z góry też jest otwór z gwintem chyba m22x1.5 mogę go zaślepić? Czym różnią się głowice z c 330/365-3P/385 od c360? Wyglądają podobnie a są tańsze. B Proszę o pomoc.
Witam, mam uszkodzony regulator ciśnienia powietrza w moim Ursusie 3512 i nie mogę nigdzie go dostać, czy podejdzie od jakiegoś innego ciągnika np. od c360 ? pozostaje tylko kwestia regulacji ciśnienia ale chyba z tym nie będzie jakiegoś większego problemu ?
klimatyzator powietrze powietrze monobloki powietrze powietrze pompy ciepła powietrze powietrze
bdw83d bdw84d klakson kondensator eeprom zabezpieczyć
philips 43put4900 philips 43put4900
Elwro głowica lampowa – odstrajanie na skrajnych częstotliwościach UKF, przyczyny i tuning AIWA NSX-V800 instrukcja obsługi PDF, manual, schematy, typowe usterki