Miał, czy nie miał, masz rozbity albo sworzeń tłokowy albo na panewce na wale. Tak i tak remont się szykuje...
Witam, robiłem generalny remont silnika, silnik po złożeniu nie chce zapalić, czym to spowodowane? Pewnie samym remontem. Powiedz, jak mogłeś zrobić remont czegoś, czego zasady działania nie znasz?
Uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica, zakładane te same po remoncie czy wzięte inne na wymianę? Założone zostały te same głowice . Jak można sprawdzić która to głowica może być uszkodzona bez odkręcania wszystkich ? Niestety bez demontażu wszystkich głowic nic się nie dowiesz .
Witam. Mam problem z moim C360. Robiłem remont silnika i wymieniałem tarcze pierwszego stopnia. Po złożeniu ciągnik odpalił i sprzęgło działało. Pojechałem się przejechać i sprzęgło zginęło. Tarcza została zamontowana odpowiednio i sprzęgło wyregulowałem według instrukcji. Jaka może być przyczyna braku sprzęgła ??
Witam, robiłem kapitalny remont silnika w c360, wał po szlifie, nowe tuleje tłoki pierścienie, wymienione gniazda zaworowe, nowe zawory. Ciągnik pracował jakieś 4 może 5 godzin i zaczął pluć olejem,czym może być to spowodowane ?
Mogą sie przycinać wtryskiwacze, albo sekcje w pompie i przestaje pracować na wszystkie cylindry- co do dymu, jeśli ktoś kopał w pompie, to mógł zwyczajnie żle ustawić dawkowanie ( za duże). Kto to remontował?, radzę pojechać do kogoś, kto zna się na tym naprawdę, bo ten remont może szybko uśmiercić silnik.
czeka cię remont silnika . czy w chłodnicy jest może olej?
Witam u mnie problem ten nadal pozostał nie rozwiązany mimo że prawie rozebrałem cały silnik jeszcze raz i podmieniałem wałek rozrządu na stary przestawiałem rozrząd o jeden ząbek w prawo i lewo nic to nie zmieniło moja pompa wtryskowa pracowała na innym silniku idealnie więc pompę wykluczam myślę że przyczyną takiej pracy jest nierówne ciśnienie w...
Wczoraj był poskładany silnik,zestawy naprawcze nowe,panewki nowe,głowice po regeneracji,pompa wtryskowa po regeneracji.Dziś ciągnik się docierał i zauważyłem ze kontrolka smarowania się świeci.Zgasiłem i zapaliłem silnik i zaczęła mrugać na obrotach ok. 1200-1500 obr/min.Po zgaszeniu od razu świeci.Mechanik mówił ze ma się docierać 2 motogodziny na...
Witam, mam problem z cieknącym uszczelniaczem tyłu silnika w C-360-3P, silnik jest świeżo po kapitalnym remoncie, wał nie ma żadnych luzów, uszczelniacz wału korbowego tyłu silnika wymieniłem na nowy (uszczelniacz dobrej jakości). Olej zaczął cieknąć od razu po złożeniu i pierwszych godzinach pracy po remoncie silnika. Przed remontem też wyciekał. Wykluczam...
witam wszystkich mam problem ze swa 60tka .Robilem remont silnika nowe tuleje tloki i pierscienie.Glowice 3 po remoncie jedna nowa.W trakcie remontu mechanik zauwazyl wyciek oleju z pod komory sprzegla wiec wymienilismy taka obudowe z uszczelka na wale ale po zlozeniu jak silnik troszke popracowal (gora pól godziny) znow plama oleju.Jaka moze byc przyczyna?mam...
obstawiam pompę. Kiedy był remont silnika? Kiedy robiona była pompa? Jeśli robiłeś pompę jakiś czas przed silnikiem to działała po naprawie dobrze?
Ciągnik nie osiąga prędkości takiej jak przed remontem tak jagby było mało gazu.Jaka może być przyczyna?
Sprawdz czy masz termostat w obudowie zamontowany i sprawny. Wlepić ostrzeżenie za pisanie bredni ? co ma tu termostat wspólnego, jeśli silnik utrzymuje temperaturę?
Silnik ten podczas remontu miał ponad 5000 tys mtg .Kolego czy te -0,15mm ma być poniżej płaszczyzny bloku.
Wyżej wymieniony ciągnik posiadam od wiosny br. zacząłem nim pracować latem głównie w kosiarce rotacyjnej, i po jakimś czasie zaczął gasnąć po 10 minutach koszenia, wymontowałem pompę wtryskową regeneracja wraz z wtryskami, później wyszło że wydmuchało uszczelkę z pod głowicy wymienił uszczelkę przy montażu pompy i jeszcze kilka innych pierdół... I...
Jak poniosłeś koszt na remont silnika , to nie rozumiem że nie chcesz dołożyć paru zł do regulacji pompy na stole.
Witam jestem w trakcie remontu ursusa c360 silnik będzie miał kapitalny remont słyszałem ze montują tuleje od zetora o większej średnic aby zwiększyć moc ale od jakiego modelu zetora tego nie wiem i czy to się wiąże z roztaczaniem bloku silnika. Czy ktoś robił może taka przeróbkę lub wie coś na ten temat
Proponuje Ci oddać tą pompę albo do poprawki, albo zmienić fachowca. Nie da się pompy dobrze naprawić za 300pln. A za 17 pln to kupisz sekcje ale chińskie. Na niektórych nawet nie udało mi się naregulować dawek. Dalsze kombinacje bez upewnienia się że pompa jest zrobiona prawidłowo, mogą doprowadzić do uszkodzenia silnika. Jeśli się rozbiegnie i spanikujesz,...
witam mam taki problem z swoją c360 po kapitalnym remoncie po odpaleniu ciśnienie oleje prawie 4 gdy ciągnik pochodził 2 dni Ciśnienie spadło na 2 na zimnym silniku gdzie szukać przyczyny
Nie spuszczaj silnika z obrotow i szykuj sie na remont?!
Zatkany kanał raczej nie bo w bloku nie ma a do głowicy idą dwa. Co do palenia to nie jest powiedziane. W czterocylindrowym silniku możesz różnicy nie zauważyć tym bardziej po remoncie z przyzwoitą kompresją.
............ chce zrobić inaczej albo jak orginał chce spróbowac jakoś inaczej zrobić raz to wszyscy zaraz gadają ze każdy silnik ma to i tamto itd. Bo widać "zęby zjedli" na tych silnikach i wiedzą o co w tym wszystkim chodzi. Chcesz robić "inaczej" - działaj - nikt Ci nie zabroni. Chciałbyś usłyszeć to o czym marzysz (w/s tych silników), ale nikt...
Jeżeli utrzymywało się ciśnienie na 5 bar, to na tyle jest zawór ustawiony w pompie oleju. 8 bar pokazał manometr przy zimnym oleju, gdzie nie zdążył pewnie zejść z linii ciśnienia. Jeżeli po rozgrzaniu na 600 obr/min będziesz miał 1.5 bara na superolu, to możesz tak zostawić,pod warunkiem że delikatne zwiększanie obrotów silnika zwiększa natychmiast...
Nie odpuściłem sobie. Tylko ze względu na kłopoty finansowe i mrozy, odłożyłem to na dalszy plan, a i tak wiem że się to uda :) tylko no na pewno najpierw będę musiał zrobić remont silnika, żeby móc na turbo osiągnąć to co chcę.
Witam Wszystkich mam taki problem. Po kapitalnym remoncie silnika C360 w lato słabo odpala w chłodniejsze dni, niby odpali ale jakby nie na wszystkie tłoki. Po chwili zaczyna normalnie pracować. Byłem u mechanika co go robił i stwierdził, że się zapowietrza, winą niby ma być pompka zasilająca, ta co się pompuje ręcznie. Czy jest taka możliwość? Pompa...
kolego a zawory regulowałeś
Może Pan tarczę odwrotnie założył. Znaczy niewłaściwą stroną w stronę silnika.
ciarki mnie przechodzą po przeczytaniu o twoich kłopotach z tą "60-tką" ile Ty używałeś ten ciągnik po remocie? i jak? robiłeś jakieś orki? jak ostatnio robiłem u siebie remont to wymieniałem w głowicach gniazda, prowadnice i zawory - po przefrezowaniu i dotarciu masz spokój na lata. Co do pompy to po regeneracji ma być zalana OLEJEM SILNIKOWYM masz...
witam przekrecenie pompy na blok pomogla ursus dobrze pali chwile kreci i zapala za pierwszym dziekuje wszystkim za pomoc pozdrawiam....
Pisząc o partactwie miałem na myśli konkretnie rozrząd bo sam remont silnika jak wspomniałem jest ok. A problem rozrządu wyszedł teraz przy okazji właśnie tego wspomagania.
Ile chodził ten ciągnik po remoncie?
Na 2ha kazdy ciagnik bedzie nieefektywny bo i tak kasa włożona w paliwo sie nie zwróci. No chyba że jarzyny zbieramy lub tytoń. Zresztą chętnie bym się zamienił papajkim z silnikiem malucha na c360 do remontu ale takie zamiany to tylko w Erze.
Podczas wjeżdżania na skarpę zaczęło coś stukać w silniku. Silnik jest dwa lata po remoncie kapitalnym, ma mały przebieg.
Odlaczylem filtr paliwa niepa poprawy gdyby dawka paliwa byla zwiekszona to by mial sile a tutaj jej brak kompresja jest bo roktemu remont robilem kapitalke,chodzil jak zegarek anagle cos takiego,
Witam, zabieram się za remont silnika ursus 3p, który jest połączony ze skrzynią od Zetora k25. Czy może ktoś posiada książkę napraw w pdf? Pozdrawiam
Potwierdzam słowa kolegi ftp.kowal. Mianowicie jakieś 50 mtg temu wymieniałem pompę olejową w moim c360 z silnikiem 4003 (taka sama jest do 3p czy mf) i tam zawór był wbudowany w korpus pompy zarówno w demontowanym jak i nowym.Te podkładki pod sprężyną to było "lekarstwo" mechaników w dawnych PGR'ach czy POM'ach na świecenie się kontrolki od ciśnienia...
Z tym się zgodze, zdrowy silnik po remoncie w c360 troszkę mocy ma. A w końcu dobre bo polskie i jeszcze wiele lat będzie służyło. Jak to na wsi w zimie jest dużo czasu i się grzebie przy maszynach co by w polu nie było niespodzianek. Do c330 się zastanawiałem nad takim sprzętem ale silnik pasowało by wsadzic od ursusa 255 bo oryginalny i tak ma co...
Witam mam problem z ciągnikiem C360. Po odpaleniu czasami działa 5 min, a czasami cały dzień i blokuje silnik że nie można go w żaden sposób przekręcić. Postoi 2-3 min i można zapalić na jakiś czas dopóki znowu się nie zablokuje. witam powiedz mi kolego czy to sie stalo nagle czy po jakims zdazeniu lub remoncie?
(at)kkknc Lepiej, jak na korku nic nie będzie dyndało. Często tankowane jest w pośpiechu, w rękawicach, ... także łatwo zawadzić o wszystko co wystaje z korka i to oderwać. Myślę, że taki: http://faq.africatwin.com.pl/images/thum... lub czujnik pływakowy, który podałeś wcześniej będzie ok. (at)Strumien...
Witam. Mam c360 już parę lat po remoncie silnika. ostatnio podkręcałem ciśnienie na pompie i wtryski mam założone 260bar. Spalanie na poziomie 5l/mth w orce (25cm głęboko, 2bieg głównie) nie wiem czy to dużo czy mało jak na c360. A co do komfortu to wiadomo jak jest z 360. most i zwolnice wyją....
Kolego ;ozzman; ja bym ci proponował wymienić chłodnicę o ile masz obawy że będą wycieki i tym bardziej że czas eksploatacji jest baaaardzo długi.Po takim czasie dolewanie wody w okresie zimowym zakamieniło ją na bank i zalanie płynem ją tylko rozszczelni a to dlatego że płyn poniżej zera st. ma tendencję do wyłażenia wszystkimi nieszczelnościami.Jeżeli...
Po umyciu na starej tulejce znalazłem numer 50001730 Po wpisaniu w google wyskakuje tulejka korbowodu c 330 Pasuje tulejka od korby tylko ja dorabiałem od C360 z nadwymiaru. Ośka rozrzadu jak i sworzeń korbowodu w tym ciągniku mają po 38mm. Tulejka musi być surowa i z brązu a nie kompozytu.
Ja stawiam na uszczelkę pod głowicą. Zapewne masz miedzianą (gówno wartą z resztą) uszczelkę i przebiło ci z jednego cylindra na drugiego lub do karteru skoro kopci z odmy. Tak samo miałem w C360-3P. Zapalał bez problemu ale gdy chciałem ruszyć z miejsca to na wysokich obrotach go dusiło i gasnął. Założyłem zwykłą uszczelką za 30 zł i nie mam już w...
Jak ciśnienie oleju ok i trzyma wartość nawet po rozgrzaniu to ok. Ja do C360 zalałem po remoncie PMO 5w40 Max Millage i ciśnienie minimum 2,5-3 Bar na wolnych 560 RPM ) silnik wpłeni rozgrzany.
no więc tak dzisiaj stało mi się to samo olej jest płyn też a paliwo tym bardziej było zatankowane silnik zgasł ale po próbie uruchomienia odpalił bez problemu i dalej jazda,a co do tego brzydkiego zapachu to farba z kolektora się wypala bo po remoncie był malowany silnik.
Witam. Ostatnio mój c360 przeszedł kapitalny remont i jest w fazie docierania (ok20mth). Problem polega na tym że gdy silnik jest zimny odpala bez problemu, gdy go rozgrzeje i zgasze to przy kolejnej próbie podpalenia (oczywiście silnik jest rozgrzany ) ciągnik nie ma siły obrócić silnikiem by go odpalić. Czy to normalne objawy przy docieraniu czy też...
Silnik po remoncie stuka w silniku na wysokich obrotach i ma wysokie cisnienie oleju po rozgrzaniu silnika dymisji z wlewu oleju
To zacznij od początku. Opisz od kiedy tak się dzieje i co już zrobiłeś. Filtry paliwa, powietrza, regulowane luzy zaworowe. Ile ciągnik ma MTH i czy miał już jakiś remont silnika? Jak apetyt na olej i dymienie z odmy? Tu po prostu może być już brak kompresji. Opisz coś bo to chodzenie po omacku.
Ostrówka robiłem tylko kilka razy i to dość dawno temu pompa siedzi tam taka jak w C-360? Jeśli tak to zapomnij o samej wymianie sekcji. Jak już coś to całkowita wymiana pompy od zetora. Co Ty, sekcje pasują.... A od Zetor-a 7211 pompa w ogóle podejdzie? Słyszałem że nie. tylko kurcze nie wiem na pewno bo nie pamiętam argumentu dlaczego nie. A po drugie...
Gdybyś od razu prawidłowo go docierał to olej i dymienie na niebiesko zniknęło by o wiele szybciej. Silnik dociera i układa się w pracy, a nie na postoju i wolnych obrotach.
No i jednak przyczepił bym się do pompy wtryskowej. Piszesz , że nie reaguje na gaz na zimnym silniku i w ogóle ciężko pali , więc coś z nią jest nie tak. A napisz jak wygląda dym przy próbie odpalenia i jak już odpali.A na plaka próbowałeś odpalać? Ja miałem podobny problem po remoncie silnika kazało się ,że były żle doszlifowane gniazda zaworowe i...
Witam Mam nietypowy problem gdyż kilka tygodni temu kupiłem w okazyjnej cenie c360. Dwa dni temu rozebrałem silnik i okazalo sie ze trzeba robic kapitalny remont. Zauwazylem ze kazdy korbowod mial zamki w roznych kierunkach (a to korbowod z jednej a stopka z drugiej strony, dwa z tej samej strony). W zwiazku z tym chce się dowiedzieć jak zamki korbowodow...
Witam mam taki problem a nie widzę nigdzie takiego tematu wiec pozwólcie ze się dopne tu a wiec mam c360 i zauważyłem ze po odpaleniu z odmy i kolektora wywala paliwo i nie wiem czy to przyczyna wtryskiwaczy czy czegos innego silnik miał remont 2 lata temu silnik na zimnym ma 4 bary czy jakos tak na wolnych obrotach wiec tutaj silnik chyba jest ok proszę...
To buggy a nie maluch więc elektryka własnej roboty. Nie ma stacyjki tylko guzik jak w c360 do odpalania. Więc napięcie idzie bezpośrednio na styk wzbudzający.
Ja ze dwa lata temu robiłem remont c330 i gość co mi zawsze obrabia silniki nie chciał słyszeć o nowym zestawie naprawczym .Kazał kupić tłoki nadwymiarowe i przehomował stare tuleje ,twierdząc że stare miały 25 lat i działały a nowe badziewie wytrzymuje 800 do 1000 Mtg Wałek rozrządu też poszedł do regeneracji chociaż nowy kosztuje około 80 zł
Plusy tych 2 filtrów to napewno lepsze czyszczenie oleju, wzrost ciśnienia tylko je trzeba wymieniac jak w c360 czy c330. Natomiast bąka wystarczy umyc tzn sitko w nim. Minus bąka to to że tzw. Dysza się w nim wyrabia, a zwykłe filtry to koszt kilku złotych. Przystawka z filtrami to koszt około 300zł
Dokładnie. Mój ciągnik po "generalnym remoncie" zrobił się jeszcze gorszy niż był a wszystko wina pompy, wtrysków i kompresji wahającej się pomiędzy 20 a 26 kg/cm2. Po remoncie chodził jak zetor, 30, 60 i papaj. No ale siłę miał jak si już dobrze rozgrzał.
Witam wszystkich. Proszę o pomoc. Mój Ursus miesiąc temu przeszedł generalny remont silnika. Jest już po dotarciu. Problem wygląda następująco: odpalam 60 3-4 razy obróci, złapie i wchodzi na obroty, albo zgaśnie i normalnie odpala za drugim razem. Przy tym jak obraca te 3-4 razy z komina nie leci dym, tak jak by paliwa nie było. Później cały dzień...
Witam, przeprowadzam właśnie remont silnika w moim Ursusie C-360 - zakupiłem nowe tuleje i tłoki, jednak mam problem z założeniem pierścieni na tłoki - w sumie przypada 5 pierścieni na tłok - jeden kompresyjny (chromowany), dwa kompresyjno-zgarniające i dwa olejowe, z czego jeden posiada sprężynkę - właśnie ten zajmuje mnie najbardziej, bo w starym...
Witam Silnik przeszedł generalny remont (szlifowanie wału, planowanie głowicy, wymiana tłoków itd). Objawy, o których pisałem powyżej ustąpiły. Po demontażu elementów widoczne było duże zużycie panewek głównych i wału, szczególnie przy pierwszym cylindrze patrząc od strony chłodnicy - konieczny był szlif na drugi wymiar naprawczy. Remont silnika i tak...
W moim c3603p w trakcie remontu wymieniłem wałki sprzęgłowe kilka trybów między innymi doże koło które zazębia się z zębatką na wałki Wom, Po skręceniu przy włączonym Wom ewidentnie coś tak "rzęxiło" słuchać było głósna pracę skrzynie a w trakcie jezdy po wyłączniu wom słychać było tylko silnik . Nadminiam ,że mam koło talerzowe i atak od zetora i most...
Dokładnie. Napięcie w spoczynku nic nie daje, ważny jest jego spadek przy prądzie setek A podczas kręcenia obciążonym rozrusznikiem. Jeśli ono spadnie z 12V na 7V to nie zakręcisz żadnym silnikiem. Wtedy zwyczajnie któryś aku padł. Oczywiście zakładając, że wcześniej wykluczono problemy na łączeniach kabli rozruchowych. A do tego (grzanie przewodu)...
Witam chciałem się spytać ponieważ robię remont kapitalny ursusa c360 3p silnik już zrobiłem lecz od razu jak śilnik odczepiłem to pomyślałem o skrzyni biegów ponieważ od pewnego czasu coś grzechotało zajrzałem i okazało się że kilka ząbków się pościnało no i w tym problem jest że nie wiem jak zdemontować wała odbioru mocy chodzi o ten co trzymają się...
Witam Wielki dzięki za podpowiedzi koledzy.Na chwilę obecną kupiłem zestawy naprawcze, które trochę poczekają wraz z remontem, ponieważ traktorek potrzebny jest jeszcze do odśnieżania.Na zimnym silniku 1,5 atm.Kontrolka na rozgrzanym jeszcze się nie zapala. Może ktoś spotkał się z takim sinikiem jak S 43. Mam taki silnik i jest w nim zrobiony dół tylko...
Bardzo to ciekawe co piszesz opiłki mogą być z uwagi że wcześniej był popękany pieścień olejowy, jenak nie jestem pewien czy stąd. Silnik po remoncie i zostały w nim opiłki lub tez mogły zostać... Dobrze ze chirurgiem nie jesteś.
Cześć! W skrócie,czy możesz mi pomóc w jaki sposób można odróżnić od pompy wtryskowe do 355, i pompy wtryskowej ursus 360? Serii zostały usunięte kompletnie. Jestem z Rumunia i nowy na forum; Zeszłym roku kupiłem raz ciągnik Ursus C 355, ale silnik jest S4003 jako C360 (I załóżmy, że stary zmieniono z uwagi na brak częśc zamienne, nowa seria została...
Robiłem remont kapitalny silnika. Wymieniłem sprzęgło: otóż jest taki problem że ono jest ustawione jak powinno być i nie ma sprzęgła, 1.gdy wcisnę dźwignię ciągnik jedzie a gdy naduszę hamulec to stanie 2. gdy trzymam sprzęgło i puszczę hamulec to jedzie 3. gdy trzymam hamulec a popuszczam sprzęgło to zaczyna ruszać (drugi stopień wysprzęgla normalnie...
Mam problem z 60 robiłem remont wszystko zostało wymienione tylko wałek rozrzadu zostal stary pompa sprawdzona na innej 60 do pewnosci a ciagnik słabo sie wkreca na obroty i cały czas dymi na czarno podczas pracy.Czy wałek miał by taki wpływ Z fabryki w Ursusie wyszła seria silników w których znaki na rozrządzie nie pokrywały się :cry: Jeśli przed...
OD KIEDY PANOWIE NA KOŁACH ROZRZĄDU SZCZEGÓLNIE POŚREDNIM W C360 SĄ TYLKO KROPKI?????? KOŁA TRZEBA UMYĆ ZNALEŹĆ ORYGINALNE ZNACZKI KONIECZNIE 0 (ZERA) I USTAWIĆ TAK: KOŁO POŚREDNIE I KOŁO POMPY-- ZERO DO ZERA, KOŁO POŚREDNIE I KOŁO WAŁKA ROZRZĄDU--- PUNKT W PUNKT KOŁO POŚREDNIE I KOŁO WAŁU KORBOWEGO--- PUNKT W DWA PUNKTY. JUŻ PONAD 30 LAT ROBIĘ SILNIKI...
C360 z oryginalnym silnikiem. Perkins nie nadaje się zbytnio na ciężkie roboty. Znajomemu non stop się coś chrzani. Jak nie pompa, to pierścienie, to wtryski, a to pompka paliwa, no w skrócie zawsze coś. Wolę, aby więcej spalił i pole obrobię niż pod presją scholowania. Swoj remont robiłem 4 lata temu, wszystko wyczyszczone, umyte, po prostu jak składałem...
Głowica do remontu, skrakciała tuleja osadcza wtryskiwacza. Albo i sama głowiczka pękła... A co ciśnienia oleju, to wypadało by go wymienić, razem z filtrami, jeśli sie nie poprawi, to najtańszą opcją jeszcze jest wymiana pompy. Jeśli nie pomoże, silnik do kompleksowego remontu.
Ja przeróbkę układu to rozumiem wywalenie tego co jest w plecaku i przejście na rozdzielacz zewnętrzny i na zewnętrzne sterowanie. Inaczej na tych gratach co jest teraz to nie ma za mocno sensu. A powiedz jeszcze, co masz na myśli pasowanie tulei? Chodzi o pasowanie cylindra z tłokiem czy jeszcze o coś innego? Bo ja jeszcze nie kupiłem nic ale byłem...
Witam jestem nowy na forum, pozdrawiam wszystkich :D , mam problem kupiłem okazjonalnie ciągnik ursus360 po powodzi, remont ciągnika był zrobiony oleje filtry, czyszczenie silnika itp.itd........ I teraz gdy ciągnik popracuje w polu po około 30 minutach gaśnie tak jakby nie dostawał paliwa, gdy go kręce na rozruszniku nie można go odpalić, dopiero po...
Nie pytaj mnie czy nie widział bo nie mam pojęcia. Silnik był w remoncie. Pompy wtryskowej nie robili tylko odsyłali do niezależnego warsztatu i na pompę dostałem 2 lata gwarancji. Końcówki wtrysków patrzę na fakturze, kosztowały 21zł sztuka. i było to półtora roku temu. Na silnik było gwarancji 6 miesięcy i dopiero po koło roku czasu, w zasadzie powiem...
To tak myślałem o intercoolerze ale jakie są turbiny i ile sie kręcą to nie wiem przyznam sie szczerze że myślałem podebrać od samochodu, ale teraz widzę że to będzie zły pomysł. Silnik jest po generalnym remoncie więc sądzę że ze stanem technicznym to nie będzie problemu, ponadto pompa wtryskowa jest rotacyjna, chłodnica też powinna wytrzymać, ponieważ...
To nie moje przekonanie, tylko tak twierdził Ursus - ciśnienie nominalne sprawnego silnika ma być 28-30 bar, przy 24 barach silnik jest do remontu. Ty zmierzyłeś 25, więc gdzieś ucieka (a jeszcze pytanie czy miernik sprawny i wiarygodny?). Jeśli wszystko sprawdziłeś i jesteś pewny, że jest OK, to już trudno się czepić czegokolwiek. A jeszcze pytanie,...
sprzedawca powiedział, że takiej uszczelki nie dostanę i od razu zszedł na temat, że grubszych uszczelek się nie zakłada, bo to szkodzi silnikowi. Sprzedawca jest od sprzedawania, a nie od mędrkowania. Głupiego zresztą. Byłem u lokalnego mechanika pożyczyć opaskę do montażu tłoków. Mówiłem mu, że będę mierzył tłoki będę je toczył. Opowiedział mi jak...
1. Pompka ręczna na pompie i dopompowanie paliwa do pompy. 2. Odpowietrzenia samych rurek wtryskiwaczy. Czyli popuszczenie nakrętek na przewodach do wtryskiwaczy ( nie na przelewach tylko tych na klucz na 17) i kręcenie rozrusznikiem aż to pojawienia się (tryskania ) paliwa. 2. Czy jest kompresja tzn czy słychać po pracy rozrusznika że suw sprężania...
Tak jak wspomniałem wcześniej, w tym ciągniku silnik nie jest oryginalny. Jest to właśnie silnik z T25 (długa historia, ale zakończona szczęśliwie - maszyna dobrze się sprawuje pod względem mechanicznym). Także jest już mały sukces - wiem jaki typ alternatora mam szukać. Kolejnym etapem jest ustalenie, od czego są poszczególne zaciski. Na forum znalazłem...
Witam ja również wtrącę swoje trzy grosze. W C-360 miałem kontrolkę która ładnie świeciła na czerwono w razie jakiejś awarii, i nie było problemu w dzień i w nocy było bardzo dobrze widać. Po remoncie silnika został założony manometr, ale ktoś zapomniał zrobić podświetlenia, więc w nocy kiepsko widać, a druga sprawa to po roku użytkowania manometr ten...
Witam Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrzadu w dwie kropkę...
Alibaba nie wiem o co ci chodzi. Kilku kontenerów sztuk parę, nie do 10 a do 1000 sztuk albo więcej. Ogólnie to doceniajcie polskie sprzęty. To ludzie tak źle traktują że opinia jest zła. Części badziewie tłoczą najtańsze. I takie kupują... Ja parę części dałem że złomu ale na oko sprawne z demontażu. A reszta kupowałem te lepsze przy remoncie C360...
Panewki byly dobrze spasowane dlatego ze po szlifie walu dostalem kartke z wymiarami po czym w sklepie facet dobral mi odpowiednie panewki(1szlif 0,25),nie raz robilem silniki nie tylko sobie i bylo wszystko ok.Raz tylko mialem przypadek ze byl blok krzywy,wal obracal sie z lekkim opore.Po kilku minutach pracy zaczol slabnac,pomoglo wtedy honowanie...
Kolego, masz tam te pompine mocowaną do kołą zebatego na wielowypust. Pomiędzy pompą a wielowypustem jest symering. Elementy tłoczące puszczają Ci paliwo do środka a ze rurka nadmiarowa jest dośc wysoko to leci Ci ropa do silnika własnie przez ten symering . W najgorszym przypadku masz do wymiany w pompie (prócz jej generalnego remontu) wałek krzywkowy,...
ceny te same ale jest więcej ciapków droższych od c-360. pozostawie to bez komentarza Trzeba jeszcze pamiętać z jakim silnikiem. Ja od kilkunastu lat mam c330 ale po tych kilkunastu latach wyglądał coraz gorzej. Chcieliśmy kupić jakiś fajny po remoncie i malowaniu ale jak zobaczyliśmy ceny... Stwierdziliśmy, że sami go wyremontujemy, po wyjęciu tłoków...
Cześć, potrzebuję porady. Mianowicie po remoncie kapitalnym silnika, dziś przyszedł czas na ustawienie kąta wtrysku. Okazało się że na pompie zabrakło mi fasolki bo nadal mam wtrysk za wcześnie ale niewiele bo o ok 3-4 stopnie. Zaczyna się przed trzema kreskami na kole zamachowym. Ale silnik pali bardzo dobrze i reaguje świetnie na gaz. Pompa nówka...
Czyli pewnie do remontu po całości. C360 to twarda konstrukcja i działa nawet jak jest już dramat co prawda mocy ubywa ,stuka puka i dymi ale jedzie. Nawet pękniety wał czy urwana korba nie poowodowało że silnik trafiał na złom a zostawał wyremontowany i dalej orał w polu.
Witam Panie i Panowie :) Mam problem z ustawieniem zapłonu w c360. Ciągnik kupiłem w lipcu ubiegłego roku i palił jak marzenie, chodził jak trzeba, rano odpalał, nie dymił - generalnie ciastko :) Jednak po pewnym czasie, jak się zaczęły nieco chłodniejsze noce ma problem z odpaleniem a w zimie to w ogóle (dym z komina idzie ale silnik ani mru mru :)....
Jestem w trakcie remontu świeżego nabytku. Wpadłem na pomysł podniesienia obrotów na wałku wom. Nie jest to jakiś wielki problem wystarczy zmienić wałek sprzęgłowy 2 stopnia oraz tryb obrotów niezałeżnych. Dogadałem się już z markowym zakładem produkującym części zamienne. Trwają wyliczenia optymalnych obrotów. Ciągnik będzie pracował w sadzie. Według...
Cześć! nabyłem okazyjnie od dziadka obok za przysłowiową butelkę dobrej whisky ursusa c360 - Traktor od nowości u niego - papiery wszystko sprawne silnik skrzynia po remoncie i podobno instalacja elektryczna. Wszystko chodzi (światła itp) ale dziadzio mówił że problemy z ładowaniem ( nie ładuje) wymieniłem od razu stacyjkę (zaznaczam że PIN nr 57 był...
To nie jest prawda! Opór powietrza rośnie z KWADRATEM prędkości. Pewnie, że z kwadratem. Jeżeli napisałem inaczej to nastąpiła pomyłka. W turbo benzyna jest tak samo 1,8 T spala więcej niż te same 150KM w silniku 2,0. Bo masz pod butem więcej mocy przy małych obrotach dzięki turbosprężarce. 2.0 tak nie pojedziesz bo musiał byś sięgać 4000-5000rpm,...
sajmon25 dziekuje za odpowiedź :) Masz może zdjęcia swojej instalki w c360? Zrobiłem nowe fotki trochę mniejsze, ale te są po modernizacji - elektrozawory zastąpiłem ręcznymi zaworkami bo miały za małą przepustowość, dołączyłem jeszcze zdjęcia podgrzewacza mojej konstrukcji (opis co, z czego i jak na 5 stronie tematu) A co do ceny rzepaku to mam nadzieję...
Witam.Panowie,ja stawiam na pompę. Czyszczenie sitka w niczym nie przeszkodziło i nie mogło pomóc. W3P oryginalnie stosowane były pompy rotacyjne i wystarczyło trochę syfu lub wody w paliwie i po pompie. Ten sam przypadek miałem,tzn. ciężkie palenie,nierówna praca silnika,brak mocy i pełnych obrotów. Zamiast tej pompy są pompy z tym samym mocowaniem...
Witam Źródło wycieku zlokalizowałem przez kolor i ubytki oleju z silnika części już kupiłem wiec jutro się do tego zabieram. A uszczelnienia na skrzyni też będą wymieniał skrzynia aktualnie jest remontowana dostała nowe wałki sprzęgłowy i stopnia i wałek przekaźnika więc uszczelnienia i łożyskowania będą nowe. Mam jeszcze jedno pytanie do was nie związane...
Witam, jestem w trakcie remontu silnika Perkins w C360 3P, prosił bym o poradę w którą stronę mają być skierowane zamki na panewkach korbowodowych, w stronę wałka rozrządu czy w stronę pompy wtryskowej?
Zaraz tam silnik do remontu. Jak wyglądała regeneracja pompy? Jak wyglądało jej ustawienie? Jak zapala z rana?
Mam tego wariata http://moto.allegro.pl/nowy-rozrusznik-u... ... Dane jego : Dane Techniczne: nominal voltage 12 V rated output 2,7 kW rated speed 1500 rot/mi mashing moment 55 Nm pinion teeth number 11/3 modulus 3 mesh angle 165; 255; 345° weight 5,3 kg W sobotę będę brał się za sprzęgło jak mi bedzie pogoda...
Podczas remontu generalnego silnika w mojim -URSUS- C360 zauważyłem że jest pęknięta pokrywa łożyska głównego wału korbowego a tak prościej pękła mi piętka na głównej panewce tego wału idealnie na pół jest to dla mnie bardzo dziwne. Ma ktoś jakieś pomysły dlaczego mogło się tak stać? Postaram się dodać jakieś fotki. Pozdrawiam;-)
Witam. Pytanie czysto teoretyczne. Jak wiadomo w Ursusach tłoki posiadają 5 pierścieni: 3 uszczelniające oraz 2 zgarniające (tzw. olejowe). W Perkinsie i Zetorze już dawno temu doszli do redukcji ilości pierścieni (3 uszczelniające/1 olejowy do 2 uszczelniających/1 olejowy w wersjach Turbo). Ponieważ drugi pierścień olejowy znajduje się poniżej sworznia...
peugeot remont silnik silnik remont dymić remont silnik andoria
sterownik modecom volcano maksymalny ciśnienie oleju wskaźnik wysterowania skacze
reduktor szumu mikrokomputer cobra1
Harman Kardon AVR 645 – brak Bluetooth, jak dodać łączność bezprzewodową? Port do nabijania klimatyzacji w Oplu Zafira Tourer 2012