Rok produkcji? Do 2006 był MUX strosowany - CAN-VAN. Od 2006 jest już tylko CAN.
RT3 i RD4 mają takie samo złącze ale nie są kompatybilne za względu na protokół. Peugeot 307 po liftingu oraz 407 mają tzw. FULL CAN a nie CAN VAN ja starszy model 307.
Tak dobrze licze ,🙂w tym Gnieźnie co zaznaczyłeś brak pinów 31 i 33 VF7GB9HWC8J070762 Vin auta . Pzd . OK, czyli M59. To zmienia postać rzeczy, bo nie jest Full CAN- tylko CAN-VAN. https://obrazki.elektroda.pl/3094124000_... 1 - + za stacyjka 2 - niewykorzystane 3 - niewykorzystane 4 - masa nadwozia 5 - masa nadwozia 6 - niewykorzystane...
To Kolega chce powiedzieć, że w samochodzie nieprawidłowo działają światła pozycyjne, i nie można podłączyć się bezpośrednio do żarówki (w lampie) pomijając wszystkie te CAN, VAN itp? Trochę to nie słychane. To ja zaproponuje inne rozwiązanie, na pewno będzie bardziej funkcjonalne, czujnik nacisku, czyli czujnik zajęcia miejsca w fotelu: https://www.elektroda.pl/rtvforu...
Witam, usiłuję odszyfrować - dopasować do siebie - informacje serwisowe z Peugota (service.box Peugeot 807 ) z danymi bliźniaka Fiata Ulysse. Moje auto fiat jest na szynie danych CAN-VAN (CAN silnik, VAN wyposażenie). Jak do tego mają się określenia "serwisowe" podzespołów fiata: - z multipleksem CAN - CAN, - bez multipleksu CAN - CAN. Która to ta moja...
z ecu nie mogę się w ogóle połączyć Do sprawdzenia, w pierwszej kolejnosci, wszystkie zasilania i masy ECU oraz skretki CAN (i VAN jesli auto stare). Niestety, nie mam schematow Citroëna.
Prawdopodobnie samochod masz w konfiguracji full CAN, a drugi wyswietlacz pochodzi z konfiguracji VAN-CAN Nie ma takiej opcji - wyświetlacz na vanie ma kostkę 6 lub 18 pin a na canie ma 6 lub 12 pin. Do odpalenia wyświetlacza wystarczy + , - i cany. Jeśli nie działa to jest uszkodzony. Nawet jesli było by niezakodowane radio do wyświetlacza powinien...
Witam, Pytanie zbyt malo precyzyjne. Nie ma jednej 307. Bezpiecznik jest na BM34 (PSF) kolo silnika, rozny, w zaleznosci od modelu: F14 w T5 VAN-CAN F3 w T5 full CAN i T6 Pozdrawiam, Georges
Jest tylko jeden. Tenperatura na wskazniku pochodzi z tego samego (informacja przeslana przez ECU via CAN/VAN).
VAN, CAN ( szybko i wolnoprzesyłowy), LIN, sieć multiplexowa, znajdziesz w sieci, lub w tej publikacji: http://www.wkl.com.pl/sieci-wymiany-dany...
Witam, W PP2000 trzeba aktywować "Wejście Audio" (głowy nie dam, ale widziałem to gdzieś przy zmieniarce cd) + odblokować funkcje związane z prędkością wpisując "0" (ale zdaje się działa to tylko dla Van-Can). Może to Ci się na coś przyda. Pozdrawiam
Warto zobaczyć czy jest w ogóle komunikacja z licznikiem. Przez licznik idzie magistrala CAN/VAN do m.in. radia i wyświetlacza. Jeśli to na pewno 2005 to Na pinie 9 musisz mieć plusa po bezpieczniku f14, a na pinie 1 i 16 powinien być niezakłócony CAN/VAN wychodzący z BSI. Jeśli to jest ok, to problem będzie leżał w liczniku.
Ruszasz z motyką na słońce. Same protokoły są ogólnodostępne jednak przesyłane dane i adresy to tajemnica producenta. Oba radia różni wersja oprogramowania i interfejs sprzętowy VAN lub CAN.
do peugeota 206 2000 rok Zapomnij o podłączeniu tego radia. Radio jest na CAN a ty masz VAN.
Moduły drzwiowe komunikują się z BSI poprzez sieć cyfrową (magistrala VAN, funkcjonalny odpowiednik magistrali CAN winnych pojazdach). Magistrala VAN idzie po skretce składającej się z dwóch przewodów, które nazywamy: DATA i DATAB. Defekt, który pokazuje diagnoskop mówi nam, że jeden z tych przewodów jest "nieczynny"- może to być spowodowane np. fizycznym...
Peugeot z 2005 roku Instalacja CAN czy VAN ? Model auta do 2005r ( VAN ) czy po 2005r ( CAN )? Klimatyzacja jajowata - VAN. Klimatyzacja kwadratowa - CAN. CAN soft 6..... VAN soft 5......
Siedząc w tych papierkach i w necie czytam i myślę ze ten VAN to jakiś com2000 ? VAN to komunikacja między sterownikami. Niestety się nie przyjęła i od jesieni 2005 w autach VAN zastąpiono CAN. COM2000 - to moduł przełączników pod kierownicą.
wiec dodam, nie ma berlingo na "full CAN" sa tylko VAN-CAN a teraz powiem po co zmieniac VAN na CAN ... a topo to by uruchomic RT4 w Berlingo :D
Masz czujnik na skrzyni czy linka? To nie 205 że ma linkę. Czujnik na skrzyni, albo idzie po CAN-VAN z ABSu.
nie CAN tylko VAN, Najprościej złapać z zegarów.
Panowie, ale bzdury piszecie. 1. W tym wozie nie ma sygnału GALA do radia, jak np w VW, a mimo to radio zmienia głośność w funkcji prędkości (nie wszystkie modele). To idzie po CAN/VAN 2. Do zegarów prędkość też idzie po CAN / VAN 3. Dodatkowo jest analogowy (czyli prostokatny) sygnał prędkości i idzie ze sterownika ABS do sterownika elektrohydraulicznej...
To stara 307 przed liftem ze złączem OBD nad BSI więc masz tam CAN-VAN. Autor dostał schemat na PW.
do 2005/2006 było CAN/VAN. Potem jest już CAN/CAN - pomarańczowe wyświetlacze, a nie białe. Trochę inaczej jest elektryka realizowana w autach z VAN i z CAN. Ale jeżeli robiłeś taki patent z Brelingo i to chodziło, to możliwe jest, że zezwala na rozruch z BSI które odczytało klucz. Tylko, że wersje z CAN nie zgrywa się numer VIN który jest zapisany...
Nie wymienisz przekaźnika w BSM - tyle w temacie. Samochód na CAN czy VAN? Jakie podświetlenie zegarów? Dodano po 8 Bezpiecznik nr 7 w komorze silnika - 20A. A BSM jest zalany żywicą, więc nie masz możliwości wymiany przekaźnika. Przekaźnik nie taki klasyczny, tylko wersja do płytki drukowanej.
Takie informacje to w bardziej rozbudowanych systemach. W systemach gdzie sterowniki wymieniaja się informacjami po magistralach (np. Can, Van).
Informacje jakie podałeś nie pozwalają na to aby ci efektywnie pomóc. Musisz napisać jaka masz C3 - CAN/VAN czy full CAN (albo inaczej - z kwadratowym wyświetlaczem na tablicy wskaźników czy z podłużnym). A na początek - sprawdź czy na automat rozrusznika dochodzi sygnał rozruchu, za pomocą kontrolki.
Masz racje georgesgr, pomylilem sia fatalnie! : ( Ja tu caly czas o fullcan a 206 jest przeciez can-van! Naprawde nie wiem skad mnie to zacmilo, przepraszam wszystkich, ktorych wprowadzilem w blad wzmianka o BSM. Potwierdzam: W architekturze can-van wszystkie sygnaly kierunkowskazow wychodza z BSI! Jednak, o ile pamietam to w starym BSI (can-van) mozna...
Coś mi się tu nie zgadza, napisałeś Citroen Berlingo III silnik 1.6 e-hdi e-HDI to silniki DV6C czyli 9HR (82kW) i 9HD (85kW) a teraz piszesz, że to 9HF (66kW) czyli DV6DTED (nie zawsze to co na naklejkach musi być w silniku, ale czego koncerny nie robią dla pieniędzy) Poniżej opis bez Start/Stop i nr przewodów (czarna wtyczka 53 pin) GND pin 3 M132X...
Po pierwsze, to trzeba by wiedziec, o jakie auto chodzi (CAN-CAN, CAN-VAN, bez MUX). BSI i "manetki" sa malo prawdopodobne, jako przyczyna problemu.
sprawdź zasilanie na COM, bez niego nie działa immo, od tego bym zaczął. Można też bardziej metodycznie sprawdzić CAN/VAN i linię wakeup.
Z mojego skromnego doświadczenia sygnał ill jest regulowany za pomocą potencjometru (ANALOG), oczywiście w starszych autach, natomiast w "nowszych" sygnał ten obsługuje magistrala CAN,VAN czy też inna. Napisz może o jakie auto pytasz, bo radio poza fabrycznym nie ma znaczenia,chyba że niefabryczne ma pomarańczowy kabel ILL.
ELM i Torque nie pokazują błędów Wykonaj diagnostykę innym testerem diagnostycznym. ELM327 nie działa zbyt dobrze z autami koncernu PSA. Pracujący stale wentylator chłodnicy, może świadczyć o braku prawidłowej komunikacji sterowników z magistralą CAN lub VAN.
Mam schemat starszego modelu CAN-VAN (twoj powinien byc full CAN), ale nie moge przeslac schematu ideowego, tylko blokowy i polaczenia poszczegolnych elementow (duzo tego). Powiedz wiec raczej, jaki masz problem.
Dzięki za info. Nie wiem co to jest instalacja CAN/VAN - pytanie czy bez narzędzi (oprogramowanie dedykowane, kable itd) jestem w stanie podłączyć radio? Czy mam oczekiwać od sprzedawcy poza radiem jakiegoś kodu dostępu do ustawień radia itd? Czy w zasadzie radio jest wymagane + umiejętność dostępu do ustawień serwisowych samochodu?? CAN/VAN to instalacja...
Bardzo proszę o pomoc w rozkodowaniu VIN VF33C9HZC84597401. Czy można ustalić, czy autko ma magistralę CAN, czy nie? Pozdrawiam, krzysiek Auto jest z 2006 roku, czyli już po lifcie. Więc instalacja jest CAN-CAN, a nie CAN-VAN (multipex) - była do liftu.
2003 to masz MUX, czyli CAN i VAN. Od 2005, czyli od liftu masz już CAN. Nie wiem jak w 307, ale wiem że w 407 po LIN szła komunikacja do wycieraczek.
A nie masz czasem w przedlifcie szyny VAN a nie CAN? Z tego co mi wiadomo to jest w nim VAN-CAN
musisz sie konkretnie okreslic z czego to jest? mi z a4 wychodzi 1 7-12v, 3 4 do przeĹacznika podnoszenia szyb sterowanie masa,6-masa, 2 5 can van czy cos podobnego (do moguĹu comfortu)
Radio da się odpalić na stole celem naprawy ale trzeba potem pozbywać się jeszcze pikadełka (poprawnie chodzi bez przeróbek tylko w aucie). Tak na marginesie to jest tu szyna VAN a nie CAN ale na jedno w praktyce wychodzi.
Bsi takie same , funkcje, które potrzebujesz może są tu opisane. Zapewniam Cię, że nie takie same- CAN i VAN to inne protokoły. :) https://obrazki.elektroda.pl/7359436000_...
Zdaje mi sie, ze placzemy tu dwa problemy - komunikacji laptop-interfejs (RS232) i komunikacji interfejs-sterownik (CAN, VAN lub bus wlasny producenta). Moja wypowiedz dotyczyla tylko tej pierwszej. Pozdrawiam,
Czy ja napisałem, że jak jest VAN to nie ma CANa? CAN i VAN się uzupełniają. Linii LIN nigdy nie widziałem w ABS. W silnikach wycieraczek już tak. https://obrazki.elektroda.pl/9519143900_... Nowy moduł BSI kupiony w ASO, będzie z firmy Continental. Wcześniej mógł być Siemens. W załączniku schematy
8 to ściemnianie-rozjaśnianie licznika 12 to sygnał zaświecenia kontrolki check, prosto ze sterownika silnika, z pominięciem innych modułów i komunikacji CAN/VAN/LIN https://obrazki.elektroda.pl/4950517800_... https://obrazki.elektroda.pl/5749917900_... https://obrazki.elektroda.pl/7346209600_...
Wygląda to na brak komunikacji po CAN i/lub VAN modułu J527 z innymi sterownikami. Szukał bym w kostkach i kablach.
witam wszystkich, czy w tych autach moduły BSI były różne w zależności od rocznika? Gdzieś wyczytałem że 2002-2004 moduły były na VAN-CAN, a po 2005 tylko CAN.
Generalnie da sie. I to jest podstawa do rozmowy. Połosie zostają od dw8, bo frezy w piastach mogą być inne. Hdi jest na van/can, dw8 nie. Ingerencja w elektryke bedzie ogromna, ale jak już pisałem da sie. Do przerobienia jest na tyle dużo, ze to nie bedzie wymiana silnika, lecz wymiana karoserii. Z punktu widzenia ekonomicznego nieopłacalne, z punktu...
...i tutaj trzeba by bylo najlepiej porozmawiac z serwisantami - oni mają jakieś oprogramowanie do podglądania tych linii tylko ze pewnie dokumentacja o protokole jest dostepna tylko dla wtajemiczonych projektantow Robole obsługujący diagnozery czasami nawet nie wiedzą co to CAN,VAN itd. CAN łatwo samodzielnie zaprojektować (protokoły, prędkości itp.)...
....naprzyklad ostatnio sie dowiedzialem, ze zadne auto nie ma 2 lini CAN BUS... a tutaj padlo ze auto ma 2 linie, wiec jak jest ??? ... Ktos mi napisal ze auto posiada : CAN Bus Van Bus Van Comfort i cytat radio [b]rt4 nie działa na can tylko van [/b]lub van comfort, sieć can jest tylko dla silnika-bsi-bsm, nie wychodzi poza ten obręb...
Zatem tylko dla spokoju sumienia zasugeruję dokonanie pomiarów napięć na instalacji oświetleniowej samochodu. Zapewne nie znajdzie się osoba praktycznie walcząca z takim problemem. Jakie napięcie względem masy ma zasilanie świateł pozycyjnych? Tam może być sterownik zasilania bezpośrednio przy reflektorze (magistrala CAN/VAN lub cokolwiek innego).
Schemat ECU wraz z licznikiem. Dodaję dodatkowo schemat magistrali VAN.
Nie ma CAN ale jest VAN i po nim komunikują się moduły. To nie wina krańcówek(sprawdza się je w parametrach komfortu) Masz problem w komunikacji na sieci VAN, schemat w dłoń, prujesz wiązkę w progu i sprawdzasz przejścia(wyżej już o tym pisali), jak w instalacji ok. to jak pisałem wcześniej-problem w zamkach. W większości przypadków takie usterki to...
Jak by siedziało BSI to by siedziało pod kierownicą. Pod maską byś miał BSM. W swoim samochodzie mam komputer EDC15C2 3 wtyczkowy (komunikacja CAN, VAN) co by wskazywało na współpracę z BSI, a nie mam - mam zwykłą skrzynkę bezpieczników. Wpisz BSi citroen w Google i zobacz w grafice jak wygląda.
nie wystarczy zrobić jak jest opisane w tym poście ? Nie w tym roczniku. jaki alarm będzie najprostszy do założenia w tym berlingo Współpracujący z magistralą CAN.
Z kolegi Namek: Co robić, jak coś spartolimy, czyli przywracanie do życia RT3 po wgraniu 5.xx na 6.xx lub odwrotnie. Jeśli po takiej akcji wyświetla nam się logo PEUGEOTA, a na dole, po prawej stronie wyświetla się napis READY, to nie jest jeszcze wszystko stracone. Po wgranie nieodpowiedniego softu, płyta CD będzie dalej siedziała w czytniku, o tym,...
Ponieważ ekran kolorowy nie jest dostępny w tym modelu Bzdura. Jest RT3 do instalacji van.
bo nie chca wiedziec jesli sprzedawcy maja softy do nowych aut niech wezma najnowsza mape do can van i can can nie wiem co u ciebie sidzi a jak beda niechetni w dzile czesci zam zlec skatalogowanie plyt i ich zamowienie soft ok 100 zl mapa nie wiem ale wazny jest numer katalogowy dla naszej identyfikacji w auto niech wejda w system po numerze nadwozia...
Wiem wiem +/- co to CAN/VAN i K-line. W moim złączu diagnostycznym OBD na pewno z ECU silnika są połączone piny 3 i 8 i to odpowiada poniższemu rysunkowi. Poza tym w moim złączu: pin 7 - ECU silnika pin 11 - BSI i tablica przyrządów pin 12 - ABS pin 13 - airbagi - centralny i obydwa boczne. Takie jest to auto.
Jak się pali po wyjęciu klucza ze stacyjki to, w przypadku nowszych xsar CAN/VAN (poznać je można po obecności przełącznika zespolonego wycieraczek i świateł, tzw "COM"), też jest normalne - znaczy to, że pojazd jest w trybie "eko". Tak jak w poprzednim przypadku kontrolka gaśnie po uruchomieniu silnika. To, że nie można auta uruchomić to już zupełnie...
Obawiam się że te dwa pozostałe To VAN czy tam CAN.
Zsun przelotke przy drzwiach i pociagnij za kable. Czy któryś sie nie urwie. Mirku, pewnie ma elektryczne szyby, więc moduł silniczka odbiera sygnał z komfortu po VAN lub CAN - w zależności jaki ma rok. Przelotka nic nie pomoże. Wszystkie drzwi zamknąłem a i tak świecił Po wszystkich Twoich słowach, które napisałeś, to obstawiam na pewno zamek drzwi...
czy to będzie pasować ? Nie. Ten na olx jest pod VAN ( do 2005r ) a ty w 2006 r masz CAN.
pokazuje cały czas nieaktywny tak jakby bsi nie widziało że przycisk jest włączony. Wiec sprawdz jego dzialanie. Komenda wychodzi z panela przez pin 6 kostki szarej i przchodzi (w wresji CAN-VAN) do zegarow na pin 4 kostki czarnej. Dalej juz po VAN-nie. Na przyszlosc - jesli prosisz o jakiekolwiek informacje, zacznij od identyfikacji auta (typ, silnik,...
Piszesz o 308 ale navi bo zwykły prawdopodobnie będzie to samo tylko że can a nie van
Witam, Nie obraz sie, ale rzeczywiscie musisz byc poczatkujacy skoro tak formulujesz pytanie. "peugeot 307 1.6", to tak, jakbys powiedzial "zielony peugeot na benzyne". Tyle samo mozna z tego wywnioskowac i tyle samo mozna odpowiedziec - tzn. NIC. Jest to auto o architekturze CAN/VAN czy "full CAN" przed restylingiem, czy moze auto po restylingu? Jaki...
A ja miałem problemy z elektryką i rozebrałem pół auta by sprawdzić wszystkie połączenia CAN i VAN a okazał się spalony moduł w podsufitce i blokował magistralę VAN. Działy się właśnie szopki. A powymieniali SAMy itp i nic to nie dawało
Nie podajesz danych samochodu, wiec trudno podac konkretne informacje. Z waznych ogolnych dwie moga sie przydac: - sensor ma dwa zasilania : +APC i +VAN/CAN z dwoch roznych bezpiecznikow na BSI. - linia VAN/CAN nie jest wspolna z zadnym innym sterownikiem, choc jest on w tej samej sieci, co inne. Air-bag ma jednak niezalezny driver linii na wyjsciu...
To nic innego jak szybka asynchroniczna dwukierunkowa magistrala danych elektrycznie zgodna np. z magistralą Clariona i Pioniera odporna na zakłócenia dzięki specjalnym transceiverom linii. Prawdopodobnie zbliżona do szyny CAN , VAN i jak je tam jeszcze zwą. Chodzi o to że na tej szynie może "wisieć" prawie dowolna liczba urządzeń odbierających dane...
Kup starszy licznik, najlepiej opisany to chyba z BMW E36. Tam wszystkie sygnały są analogowe. Tego z Focusa też da się uruchomić, ale potrzebujesz dodatkowo sterowania linią CAN oraz znać ramki odpowiedzialne za poszczególne sygnały. Starsze liczniki z Passata B5 bez CAN, Polo 6N, Hondy tak gdzieś od 95 do 2000 roku. Takie, żeby prędkościomierz już...
A moze zacznij od diagnostyki, nie od ciecia BSI. Masz zasilania, masy, +VAN? Linia diagnostyczna jest ciagla? Swoja droga, ciekawi mnie skad w ECU silnika jest blad komunikacji VAN (jaki P-kod?) skoro ten kalkulator jest w sieci CAN, nie VAN.
rpal Przecież jest napisane"sygnał jest przekazywany na jednym z pinów (nie idzie np po can)." A nawet jeśli idzie po CAN czy VAN to można zrobić wyprowadzenie z licznika.
Rocznik auta, bo jak działa po VAN-CAN to idzie cyfrowo.
Mam taki problem, brakuje mi pinologii , łącze sie ze wszystkim wszędzie są błędy VAN i CAN. Oczywiście immo zablokowane sterownik IAW 6LP wyczytałem stary i podłożyłem nowy zrobiony na Virgin i nie mogę zrobić dopasowania mam jeszcze podobna BSI mogę zrobić klona ale uszczęśliwiły by mnie informacje na których pinach jest skrętka CAN może przewód przerwany...
Jako że pisałeś o roku 2003, to istnieją duże szanse, że masz tam jeszcze sieć VAN. Wprawdzie nie zagłębiałem się w ten projekt, ale tutaj ktoś zrobił adapter VAN-CAN https://github.com/morcibacsi/PSAVanCanB... w celu wsadzenia nowszego wyświetlacza, równie dobrze można podejrzeć samą część kodu odpowiedzialną za komunikację i wykorzystać w swoim...
To że u kolegi działa can box u Ciebie nie i piszczy to poprostu zły moduł Są trzy rodzaje instalacji w P 307. Przed lifty z pełnym VAN, przed lifty mieszańce (VAN-CAN) po lifcie w pełnym CAN-ie. Co do kamerki to w aucie z Can działać nie będzie bez osobnego zasilania dla kamerki. Numer z podłączeniem do żarówki cofania nie przejdzie.
Zmieniarka po CAN radio po VAN dwie różne szyny... ale przynajmniej zrobiłem schemat kabla do 206stki:)
Witam, Jak piszesz w pierwszym poscie, brak jest komunikacji po szynie DATA. Oznacza to po pierwsze, ze to nie CAN, lecz VAN. Po drugie, VAN moze komunikowac po jednym tylko drucie DATA/ (w przeciwienstwie do CAN, ktory milknie natychmiast). Powiedz, jaki masz kalkulator (MM48P czy MM6LP), to podrzuce ci schemat. Pozdrawiam, Georges
Upewnij się czy radio i samochód mają ten sam tym magistrali. Jesli C8 jest z 2006 roku to zapewne ma CAN, radia RT3 były robione z magistralą CAN i VAN. Upewnij się że masz odpowiednie. Potem wizyta w ASO i po sprawie.
jest VAN a nie CAN Masz rację, więc najbliżej chyba do zegarów. Tam nie ma żadnego VAN - to nie citroen lub peugeot ! CAN weż z climatronica.
W tym roczniku wyświetlacz podłączony jest magistralą VAN a nie CAN. Dziękuję za pomoc jednak zadam kolejne pytanie, magistrala VAN pomimo różnic od CAN posiada taki sam protokół transmisji, wydaje mi się że format polecenia jest taki sam? Wydaje mi się że się nie mylę.
komenda leci po sieci VAN. W 407 jest już CAN, ale po podpięciu masy i +12V startują na tyle, żeby podświetlenie sprawdzić. Masa pin 18, +12V na pin 16. Numeracja pinów jest wytłoczona wewnątrz wtyczki. https://obrazki.elektroda.pl/7704782700_...
Nie texą go ale Planetem lepiej.. Sterownik "polifotwy" jest inny niż "przedlifotwy". Tym masz '07 a więc poliftowy. '05 to może być "przedlift", bo w 2005 była zmiana. te przed liftem były VAN/CAN, po lifcie jest tylko CAN.
Mam problem odnośnie podłączenia modułu can bus do mojego peugeota(307 sw, 2004r, 2.0HDI). 2004 r ma raczej VAN a nie CAN. CAN był po 2005r. Auto polift czy przedlift ?
307 FL ma inne radio. RD4. Na can a ty masz van.
Po mozolnym kręceniu bsi pokazało błąd bez numeru błędu, jednak brzmi: Komunikacja ze sterownikiem silnika na magistrali VAN (CAN). Ma ktoś schemat, co gdzie idzie?
A tam nie mam silnik i ABS po Can a reszta to już sieć Van?
Dziękuję za odpowiedź. Może będziesz wiedział czym ten komplet zamienić czyli jaki model radia i wyświetlacza wsadzić żeby można było korzystać z komputera pokładowego. W ostateczności mogę poszukać nawet zegarów z nawigacją choć i radia tylko czy to ożyje biorąc pod uwagę van-can wersję softu oto itd. jesteś w stanie coś podpowiedzieć?
Dziękuję za zainteresowanie moim problemem napięcie na bezpieczniku 11 zmierzyłem i jest stałe 12,25v,mam jeszcze inne problemy z moim 307cc 2004r can/van wyświetla błedy na testerze delphi;młoduł alarmu włamaniowego linia danych data błedy komunikacji Sterownik płyty przekaźników linia danych DATAB błędy komunikacji Van lokalna siec sterownika transmisji...
Glupoty napisalem w poprzednim poscie. Linia BSI - ECU, to oczywiscie CAN, nie VAN. Przepraszam. Mysle tez, ze ty robisz blad wymieniajac, co sie da. Szczegolnie, ze nie sa to czesci nowe (wiec nie sa na 100% pewne). Zagmatwasz jeszcze bardziej sprawe i wyjdziesz z tego prawdopodobnie tylko przez przypadek. Jesli silnik dobrze pracuje, nie trzeba ruszac...
Masz czujniki parkowania ? Dodano po 2 (moj i EMF-A+) Bo A był na van 18 pin i na can 12 pin , B tylko na van 18 pin a C tylko na can 12 pin..
Zakladam, ze stary VAN/CAN. Tak, zwora daje na wyjscie albo +BB (30), i wszystko w porzadku, albo +AA (15 ?), i auto traci pamiec, zaleznie od pozycji.
ale nie komunikuje się z autem przez dekoder van Raczej CAN. I nie będzie bo radio masz na CAN a instalacja jest anlog.
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
Przedlif mają szynę van -can a polifty pełny can. A przejściówki czyli buda z przedmiotu a środek od polifty pełny can . Ważne by licznik miał taki sam lub mniejszy przebieg nisz twoje auto . Bo jak będzie większy to nadpisze go w bsi.
Odłącz wtyczke od pompy abs i zobacz wtedy. Napisz też coś więcej o aucie. Kod silnika, rocznik i czy jest na van czy can. Ułatwi troche to sprawe.
(at)Krzysztof Gustaw bardzo dziękuję za zainteresowanie. Na pierwszy rzut oka twój pomysł wydaje mi się prostszy :) Jeśli chodzi o pytanie o masę to jeśli dobrze rozumiem zagadnienie to masę mam na minusie. Wnioskuję to po tym że masa akumulatora jest przykręcona do nadwozia samochodu. Jeśli chodzi o sam samochód to nie ma w nim nic nowoczesnego oprócz...
Podłazcenie samego zasilania nic nie da . Przynajmniej jak to bylo w citroenach C5 /peugotach 307_407 ,gdzie ten system wstawiano STEROWANIE ( zaleznie od modelu autka szło po szynie Van lub Can) i nic nie można "zrobic poza autkiem" z tym urzadzeniem. Podłączenie szło pod "mózg autka" jedynie co ci pokaże to wer. szyny z jakiego autka pochodzi menu...
2001 to VAN , a 2005 CAN = nie pasuje.
IDC A09 PSA To jest model a nie typ zmieniarki i nie mówi czy do van czy can.
Na stronie zródłowej jest malutki błąd który powtarzasz nie VAN lecz szyna CAN (Controller Area Network) która jest w autach montowana Chyba jednak VAN, radze doczytac
W pamięci flash. Ale skoro nie daje rady lexia itd. to radio jest coś skopane lub zamieniacie radio van na can.
triak przekaźnik sterowanie dwoma obwodami transformator ferrytowy
Unlock Code for Volkswagen MFD Radio Navigation System Moduł cewki piły Oleo-Mac 937 - czy jest rozbieralny?