Zauważyłem że jeden przewód zasilający idzie osobno w kierunku komputera od gazu. To jest przewód sygnałowy. Co tam siedzi 2.4 czy 3,2?
Trzeba się zastanowić dlaczego tak często wypala. Sprawdził bym EGR (dostęp tragiczny) i przewody dochądzące do turbiny.
A jednak jest źle podłączone. Wszystko było dobrze dopuki auto nie ruszyło. Podczas ruszania panel wariuje, mruga, pokazuje błędne dane... Czym to może być spowodowane? Na postoju z włączonym silnikiem jest wszystko ok. Tylko w trakcie jazdy dzieją się cyrki... Dodano po 4 Ok wszystko już działa jakby ktoś potrzebował to musiałem zamienić miejscami...
http://www.autocats.ws/manual/chevrolet/... znalazłem :) altek jest sterowany ecu silnika. Raczej problem jeśli nie z przewodami(ciągłość) to z ecu.
Dostałem sugestię, że dziwne zachowanie może być spowodowane brakiem masy lub ogólnie problemem z wiązką. To jest bardzo dobra sugestia. Podoba mi się Twoje podejście do tematu. Naprawić, nie usuwać. Teraz sprawdził bym zasilanie i masę czujnika ciśnienia, następnie wpiął bym miernik na przewód sygnałowy i porównał bym stopień zapełnienia z napięciem...
Obawiam się że jednak nie podejdzie, gdzieś wyczytałem że zielony przewód to napięcie referencyjne 5V i właśnie w moim przypadku jest go brak już z samego ECU tzn jest zaniżone do 3,4V co powoduje brak działania klapy i błąd.
wypięciu wtyczki z alternatora kontrolka ładowania nie będzie świecić ani na zgaszonym ani na odpalonym silniku ,bo rozłączasz jej obwód. na początek sprawdź może przewody od alternatora do ecu.
Masz zzieleniałe przewody, szukaj we wtyczkach.
Jak w temacie chevrolet captiva rok 2011 poj 2.2 diesel 170km AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW . Cały czas świecą się światła stopu ( wszystkie 3 szt ) nawet po wyłączeniu zapłonu . Do tej pory stwierdziłem że po wyjęciu przekaźnika przestają świecić . Potrzebuję schematu by zerknąć skąd i jak idzie sterowanie w/w przekaźnika . Dodam że w blokach silnika...
Tak. Sprawdź połączenia mas na punkcie masy na lewej podłużnicy. Wygląda jak kostka z 10, czy 12 przewodami koloru czarnego. pzdr
no wlasnie jak fachowcy sprawdzili instalacje przewody jak byla wymontowana? Dlatego napisalem oddaj auto do fachowcow skoro twierdzi ze ma lepszych niz serwis . Nie ma sie co spinac kolego ;-) Wracajac do twojej porady moze byc lewe powietrze, jakas nieszczelnosc na dolocie Lewe powietrze nie ma nic do rzeczy przy tych bledach. Widac jak byk ze albo...
A może tylko któryś z przewodów głośnikowych zwarł z masą? Efekt będzie taki sam.
Masz ten system fizycznie u siebie? Na 99% na jednym z przewodów jest masa, na drugim zasilanie i trzeci to prawdopodobnie sterowanie oświetlaczem podczerwieni lub filtrem. Ja bym wziął miernik w łapę i sprawdził.
Zacząłbym od sprawdzenia głośników, z których nie wydobywają się basy. Miernik oporności. Następnie przewody do głośników też sprawdzić na ciągłość obwodu. Można by także podstawić inne radio na próbę.
Witam, pacjent to Chevrolet Captiva z 2012 roku, silnik 2.2 diesel podajże Problem polega że nie odpala auto, a przyczyna że nie pompa cr nie podaje paliwa na listwę Wymieniono najpierw regulator ciśnienia paliwa - bez zmian Potem pompa cr z regulatorem - bez zmian Znaki na rozrządzie się zgadzają Paliwo z filtra idzie do pompy cr (czyli pompa w baku...
Działa u mnie podgląd nastaw klimy (oprócz temp. zewnętrznej), nawiewy itp U mnie działa wszystko. Łącznie z temperatura zewnętrzną jak i wewnętrzną. A mam dokladnie tą samą stacje co Ty. Myślę, ze to kwestia ustawien „zaawansowanych”. Trzeba wejsc w zwykle ustawienia stacji i znaleźć okienko gdzie mozna wpisać kod: 8861 wtedy radio przechodzi...
Musisz poszukać sygnałów wchodzących do i z modułu przyczepy, a także przy samym gnieździe. Będziesz wiedział czy to wina przewodów czy samego urządzenia. Tu jest schemat modułu i podłączenia do gniazda [url=http://www.autocats.ws/manual/chevr...
Witam,mam problem z podłączeniem radia samochodowego w Chevrolecie Captiva,Do tej pory korzystałem z oryginalnego radia Fujitsu obecnie wymieniłem je na radio z nawigacją oparte na androidzie ,bez problemu poradziłem sobie z podłączeniem części przewodów i nowe radio w zasadzie funkcjonuje lecz kilku przewodów nie potrafię właściwie podłączyć i tak...
Jak jesteś inwestorem, to masz szczęście. Tylko tobie klienci będą narzekać na złą jakość usług i tylko tobie będą pisać paszkwile na bookingu. Natomiast gorzej jak jesteś wykonawcą, bo za te paszkwile i narzekania klientów to od ciebie inwestor będzie sie domagał naprawienia instalacji i zapłaty odszkodowania za "zły marketing". Do tego jeszcze pewnie...
Witam Jakiś czas temu wykonałem projekt na drukarce 3D stacji pogodowej, korzystając z materiałów zawartych na stronie https://github.com/nliaudat/weatherstati... Stacje oparłem na module wroom 02, ponieważ korzysta on już z wbudowanego gniazda dla 18650, wtedy był to dla mnie jeden z lepszych wyborów, po dodaniu dzielnika napięć oraz...
Witam. Problem jest następujący: Chevrolet Captiva a dokładnie chodzi o podłączenie modułu komfortu. Podłączyłem 3 szyby wszystko ok, a mam problem z szybą kierowcy. Problem jest taki - jest szyba "auto" i jakoś dziwnie sterowana bo " - " zaś pozostałe "+" i jeśli mam stacyjkę włączoną po rozcięciu przewodu niebieskiego mogę wysterować zamykanie gdy...
captiva chevrolet chevrolet captiva captiva czujnik
zakodować kanał wtyczka angielska przewody wysokiego rezystancja
wizjer smart regulator ładowania
Błąd uwierzytelnienia Outlook w GNOME Evolution Świecenie próbówki na obudowie silnika - przyczyny