carpower blackbass

Znaleziono około 27 wyników dla: carpower blackbass
  • Lanzar Max 12, Carpower blackbass 12 czy PowerBass S-12 ?

    Witam Na wstepie przyznam sie ze troche 'od dupy strony' zabieram sie za to. Mianowicie mam juz obudowe z glosnikiem, aktualnie jest subwoofer pioneer TS-W303F 30cm, 160W RMS, Obudowa ma 50L, z bass reflexem (fi10cm, dl 21cm). Problem jest taki ze glosnik jest chyba 'za wolny' objawia sie to tym ze...

    CarAudio RT^   01 Lip 2007 19:58 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2538
  • CARPOWER BLACKBASS 12. Szukam skrzyni. Kwota do 350 zł.

    Witam czy miał ktoś już taki przetwornik? Szukam skrzyni dla kuzyna...w cenie do 350zł... przeznaczenie muzyka techno, dance, czyli raczej szybkie uderzenie...ale najlepiej kompromis pomięcy mocnym a niskim zejściem... moje inne propozycje to już dość oklepany lanzar max12 ale jak na razie wyszukuję...

    CarAudio smirnoff_vodka   30 Wrz 2007 20:06 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3060
  • Carpower Blackbass 12 Closed czy Vented ?

    Witam . Napęd - SPL Soundstream Z4X-800 2x 210 RMS w mostku Muzyka - Hardstyle/Hardcore bardzo szybki bit . Auto - VW Golf 4 Producent zaleca 60 L dla Vented i 40 L dla Closed , po symulacji w winisd dla obudowy closed maksymalny SPL wynosi 87 dB przy impulsie nie przekraczającym 7 ms , dla...

    CarAudio Vitu   07 Sty 2008 19:11 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 602
  • CarPower blackbass 12" + wzmacniacz+jaka skrzynia

    Witam!Jestem tu nowy ale mam kilka pytanek poniewaz niewiele znalazlem postów dotyczacych tego głosnika. zastanawiam sie nad jego kupnem jakie macie na jego temat opinie dobrze zagra takie cos jak blackbass 12"?jak z cisnieniem i zejsciem w niskie rejestry tego glosnika.slucham glownie rapu i hh takze...

    CarAudio firemanWLKP   26 Sie 2008 20:51 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 936
  • Wzmacniacz MacAudio ZX 1000 i Carpower BLACKBASS-12.

    Witam szukałem na forum ale w wyszukiwarce o tym wzmacniaczu akurat nic nie znalazłem. Mam w planie taki kupić za 500zł. Czy to dobry wybór?? do niego za drugie 500zł jest subwoofer Carpower BLACKBASS-12 Wzmacniacz jest jeszcze na gwarancji a cene moge jeszcze zbić. Chce to wsadzić do BMW e36 Coupe....

    CarAudio crazy_88   17 Sty 2010 22:12 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 869
  • [Sprzedam] Subwoofer Carpower Blackbass 12 + skrzynka gratis

    Witam. Subwoofer ostatnie pół roku przeleżał w szafie. Sprzedaję ponieważ potrzebowałem miejsce w bagażniku. Skrzynia ma wymiary 29x36x42.5 cm. Skrzynia zrobiona według zaleceń producenta objętość 40 l netto, typ skrzyni closed. Tylna ścianka wytłumiona gąbką (piramidki). Skrzynka jest gratisem, gdyż...

    CarAudio Bazar DrWatson   11 Sty 2013 12:40 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1770
  • Wzmacniacz Eyebrid 1Y1200 klasy AB pod subwoofer carpower Blackbass 400W RMS

    Witam, posiadam głośnik carpower blackbass by monacor 400W RMS 2 cewkowy 4ohm. Do tego potrzebuje dobrać wzmacniacz i myślałem o Eyebrid 1Y1200. Warto? Przy 2ohm będzie grał na połowie mocy więc nie będzie katowany. A jak klasa AB prezentuje się w praktyce? Czy może rozejrzeć się za klasą D? Poniżej...

    CarAudio powalla   17 Wrz 2014 14:06 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 561
  • Car Audio - dB Drag przygotowanie do zawodów.

    Kolega NIco 123 piszeż o głosniku CARPOWER BLACKBASS 12. Jetem własnie Ciekaw czy głosnik jest wart swojej ceny. BO moge go mieć bardzo tanio podajel link do głosnika i gotowej obudowy tej firmy lub 2x BLACKBASS 10 Gotowe skrzynie

    CarAudio bols89   22 Gru 2008 17:52 Odpowiedzi: 438    Wyświetleń: 54537
  • MAGNAT XTC 1500 -Jaka Obudowa (Wymiary na zrobienie)???

    nie do domu mi tego nie potrzeba lecz do samochodu jak narazie bedzie u brata w aucie OPEL VECTRA B Ale zastanawiam sie teraz jescze nad jednym głośnikiem i myśle ze naprawde warto sie tez nad nim zastanowić CARPOWER BLACKBASS 12 !!! Co o nim sądzicie

    CarAudio czarnymati   14 Lut 2007 22:16 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 8626
  • JAKI Głośnik do CAR AUDIO do 550 zł

    W car&Hi Fi w jednym tescie zostały zbadane m.inn. JBL GTO 1202d, Alpine SWL 12cali, Carpower Blackbass 12, Pioneer TSW306c, MacAudio MacAbsolute, Polk Audio, Audiobahn. Tytuł "testsieger" (zwycięzca testu zdobył Carpower Blackbass... opinia sprzedawcy w sklepie: "Właściwość unikalna: efektywność...

    CarAudio bmw_e36_coupe   20 Paź 2008 12:26 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 18855
  • Woofery... Ktory najlepszy??

    Witam. chciałem się dowiedzieć ktory głośnik najlepiej zastosowac w samochodzie: Infinity REF1250W SOLING CP 123 MAGNAT XTC 1500 Carpower BLACKBASS 12 JBL gto-1202d I jeszcze bym prosił o jakies wymiary na obudowe i typ obudowy... Słucham głownie techno i hardstyle...

    CarAudio B_A_R_T_E_K_120   13 Lut 2007 21:08 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1332
  • Projek CA , ocena , pomoc .

    CP ma IREK2 na elektrodzie. Do kamis_1 dobrze kombinujesz lepiej jeden dobry niż 2 mierne głośniki. PB zagra o niebo lepiej niż X-press. Do Vitu a może CarPower Blackbass zamiast 2x Xpress Do tego wspomniany CP1502 i będzie git, ale jak wolisz ;)

    CarAudio Vitu   12 Sie 2007 14:28 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 1458
  • Glosnik budzetowka 30cm do 300zl w duzym X max :) dBDraq

    Witam po dluzszej przerwie:) Potrzebowalem czasu na odpoczynek :) Juz z desperacji chcialem doinwestowac z 2500zl i kupic drugiego sinusliva i dwa Sonic 15 cali :) Sadze,ze wtedy bym nie mial juz dylematu jak w tytule tego watku.Ale niestety postawiony jest prog budzetowy, nie chce zyc z dBdrag,a traktowac...

    CarAudio Anonymous   30 Paź 2007 17:24 Odpowiedzi: 81    Wyświetleń: 8287
  • Jaki głośnik kupić? - do 250 zł

    No padłem na twarz jak przeczytałem żeby kolega zamienił Axtona ma badziewnego Blaupunkta :D:D W cenie do 300 zł myśle że DB12 jest dobrą propozycją, porobi każdego Pionka, może prócz serii PRS :). Carpower Blackbass też ludzie chwalą. Zapytam jeszcze jaki fundusz był by przeznaczony ma wzmacniacz...

    CarAudio Ziolo8   04 Gru 2007 20:23 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1509
  • Pomocy! Dwa bassreflex-y - ostateczność czy konieczność???

    Witam. Otóż j.w. Posiadam głośnik Carpower Blackbass-12. WinISD przy pojemności skrzyni 60l (taką zaleca producent) wylicza mi rurę bassreflex 10/60cm co jest nie możliwe do wykonania i nie mówię tu o dostępności tylko o wymiarach skrzyni. I tu moje pytania: -Czy mogę w tym przypadku dać dwa bassreflexy...

    CarAudio twister4   14 Cze 2008 09:59 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3490
  • Głośnik ~12" do 300zł

    HERTZ DS 300 i tu jeszcze jeden CARPOWER BLACKBASS-12

    CarAudio Co kupić? GeTaS   21 Wrz 2008 14:53 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2797
  • Budowa subwoofera do 1500zł. Co wybrać?

    Wiec o 15 moge zapomnieć. i już to zrobiłem :D . Zaczne jeszcze raz co do 1500 być cię polećili i czym go napedzic. Wiem że jest pełno wzmacniaczy na rynku ale nie zawsze firma ,cena i jakość idą w parze. Za bardzo sie na tym nie znam weiec prosze o pomoc .? Czy ktoś słyszał tego mtx? Dodano...

    CarAudio Co kupić? leon8125   31 Mar 2009 21:02 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1586
  • Jaka skrzynia pod wzm. GTO 3501

    A co myślicie nad Carpower Blackbass??

    CarAudio marcin9315   15 Mar 2010 22:42 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 805
  • JBL GTO 1202D vs LANZAR MAX12

    *GROUND ZERO GZRW 30SPL (1000RMS-u ale to jest dosłownie "pompa" :D bez jakości ale zatrząść samochodem potrafi konkretnie :) ) *INFINITY KAPPA 122.7 (jak dla mnie świetny głośniczek) *ROCKFORD P2D212 tu będzie i jakość i ilość basu :) ) *CarPower Blackbass 12 Co do Kappy to słyszałem ją u mnie...

    CarAudio DSP   07 Cze 2011 19:31 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 3944
  • Jaki głośnik do PY-1K76D?

    Czyli głośnik 2x4Ohm czy mogą być dwie sztuki po 4Ohm? Dobra alternatywa (która słyszałem) to 2xCrunch GTR12S4 wcale nie drogie i fajne głośniczki. a z 2x4Ohm to polecam CarPower BLACKBASS-12. To z nowych oczywiście Pozdro

    CarAudio Co kupić? audiofil9090   18 Lip 2010 05:58 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2373
  • Nasze Car Audio - wrażenia

    Opel Astra I Radyjko - Sony CDX-GT630UI Przód - wygłuszenie i Hertz DSK 165 pod radyjkiem (już nie długo dojdzie wzmak) Subwoofer - Carpower Blackbass-12 w skrzyni 60 litrów z portem szczelinowym Wzmacniacz - monoblok Cruch GTX-750 + kondensator Crunch 1F Kable 50 mm2 Całość gra wyśmienicie :D. Kiedy...

    CarAudio wojtas.13   02 Wrz 2012 04:07 Odpowiedzi: 98    Wyświetleń: 73874
  • Kto miał do czynienia z głośnikami Carpower firmy Monacor??

    Jezeli ktos mial do czynienia z glosnikami carpower np BLACKBASS 10 lub tymi tanszymi prosze o recenzje:)

    CarAudio michal147   12 Mar 2005 20:51 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1098
  • Carpower Power 4/400, strojenie i dobór suba

    może taki carpower ( zwycięsca testu ) Na allegro można go znaleść pod nazwą CARPOWER BLACKBASS 12 30-to cm głośnik zaskakujący eksplodującym dźwiękiem. Bardzo wysokie wychylenia membrany połączone z doskonałą wytrzymałością mechaniczną oferują bardzo wysokie ciśnienie dźwięku niespotykane w tej...

    CarAudio mlody1921   20 Sie 2007 16:23 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 2928
  • Carpower Blacbass 12"-jaki wzamcniacz i pozostałe eleme

    Witam :] Moze nie jestem na forum najnowszy ale zwykle czytałem zamiast sie wypowiadać... ;) Teraz po uzyciu 'szukajki' mam do znawców tematu car audio kilka pytań w związku z planowaną przeze mnie zabudową car audio... :) a mianowicie: zamówiłem sobie głośniczek CP Blackbass 12" i własnie czekam...

    CarAudio Co kupić? xTrEmE_baSS   02 Paź 2008 20:00 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1173
  • 15" czy moze 2x 12" ?

    jak da sie podłączyć 2xBLACKBASS-12 do 990atx to zagrało by to super i pod względem ciśnienia jak i jakości (Blackbass - seria wysokiej klasy subwooferów Carpower. Dostarczają bardzo mocnego i jednocześnie czystego w całym przetwarzanym paśmie. W swojej klasie cenowej stabilność mechaniczna i dźwięk...

    CarAudio mike21   18 Lip 2007 16:00 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1175
  • Jaki subwoofer dokupić pod Jbl Gto7001? Mam Xploda co dalej?

    Po mojemu to lepiej dołożyć na BR i mieć lepszy efekt niż później żałować... Głównie teraz mi chodzi o ciśnienie i dość przyjemny bas... Jak ktoś się zna będzie wiedział o co chodzi. CARPOWERA SONIC-15 już miałem okazje słyszeć i wiem,że robi spustoszenie ;D Z MCR-CRB-30HQ się jeszcze nie spotkałem...

    CarAudio Co kupić? mobile   24 Maj 2010 16:49 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 4997
  • Jakie 2 głośniki 15 calowe?

    No o takiego Carpowera mi chodziło Jak Sonic 12-15. Dla kolegi mógłbym jeszcze zaproponować CARPOWER MCR-BLACKBASS-12 ten głośniczek sporo potrafi na swoją cenę i plecki ładnie po masuje :D i to wszystko za jedyne 599 zł :D

    CarAudio Co kupić? lowlander   12 Lis 2009 21:36 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1725